View Full Version : Πρόγραμμα και ώρες του 5ου αγώνα MotoGP 2024 στο Le Mans
GIOTIS750
09/05/2024, 09:38
Πρόγραμμα και ώρες του 5ου αγώνα MotoGP 2024 στο Le Mans – Ώρες των δοκιμαστικών, του αγώνα SPRINT και των Αγώνων στις 10-11-12/05/2024
Φέτος το Γαλλικό Grand Prix 2024 θα ξεκινήσει και το Παγκόσμιο Κύπελλο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, MotoE.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα όλων των ημερών σε ώρες Ελλάδος:
Παρασκευή 10 Μαΐου
09:30 – 09:45 P1 MotoE
10:00 – 10:35 Free Practice Moto3
10:50 – 11:30 Free Practice Moto2
11:45 – 12:30 Free Practice1 MotoGP
13:25 – 13:40 Practice 2 MotoE
14:15 – 14:50 Practice 1 Moto3
15:05 – 15:45 Practice 1 Moto2
16:00 – 17:00 Practice MotoGP
17:15 – 17:25 Q1 MotoE
17:35 – 17:45 Q2 MotoE
Σάββατο 11 Μαΐου
09:40-10:10 Moto3™ Practice Nr. 2
10:25-10:55 Moto2™ Practice Nr. 2
11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2
11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1
12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2
13:15 MotoE™ 8 Γύροι Race Nr.1
13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1
14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2
14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1
15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2
16:00 MotoGP™ Sprint (8 Γύροι)
17:10 MotoE™ Αγώνας Nr.2 (8 Γύροι)
Κυριακή 12 Μαΐου
10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up
12:00 Moto3™ Αγώνας (20 Γύροι)
13:15 Moto2™ Αγώνας (22 Γύροι)
15:00 MotoGP™ Αγώνας (27 Γύροι)
https://bikerspirit.net/main/programma-kai-ores-tou-5ou-agona-motogp-2024-sto-le-mans-ores-ton-dokimastikon-tou-agona-sprint-kai-ton-agonon-stis-10-11-12-05-2024 (https://bikerspirit.net/main/programma-kai-ores-tou-5ou-agona-motogp-2024-sto-le-mans-ores-ton-dokimastikon-tou-agona-sprint-kai-ton-agonon-stis-10-11-12-05-2024/)
ΛΙΝΚ
https://the.streameast.app/stream/motogp/motogp-2024-gp-de-france-2024-live-stream
https://www.totalsportek.soccer/MotoGP-Grand-Prix-of-France-Practice-Race/20342
https://motogpstream.me/fim-moto-gp/motogp-france-gp-stream
Tsber:beer:
karellen:beer:
simoril:beer:
azar41:beer:
Lioulios:beer:
thunder ace:beer:
MG-KTiNoS:beer:
Lioulios
09/05/2024, 23:15
Εδώ είμαστε !
πυξιδας990
10/05/2024, 08:41
πρωτη νικη acosta
Ως συνήθως χωρίς περιθώρια για συμπεράσματα του φου που ένα.
Αρκετοί έδειξαν ότι μπορούν να πάνε πολύ πιο γρήγορα στο τέλος.
Ακόστα απίστευτο σώσιμο με τον αγκώνα στη Λα Σαπελ, κατηφορική και με αλλαγή κλίσης :eek:
Σε λίγο που θα μετράει θα δούμε ποιοι θα σταθούν στο ύψος τους :)
πρωτη νικη acosta
Μακαρι αλλα δεν νομιζω
Δυστυχως δεν φαινεται να εκανε η ΚΤΜ το μισο βημα παραπανω
που χρειαζεται για να παιζει για την νικη
Lioulios
10/05/2024, 15:43
Πτωση ο Μαρκ με το καλημερα
MG-KTiNoS
10/05/2024, 16:06
πρωτη νικη acosta
άλλαξε η κασέτα τώρα?
Από Μίλλερ σε ΑΚόστα!
πυξιδας990
10/05/2024, 17:37
άλλαξε η κασέτα τώρα?
Από Μίλλερ σε ΑΚόστα!
το γυρισαμε σε cd ,τεχνολογια....
ακοστα λεμε
εντομεταξυ την κυριακη
https://www.bbc.com/weather/3003603
GIOTIS750
10/05/2024, 18:01
https://www.youtube.com/watch?v=g48FBagJ740
https://www.youtube.com/watch?v=g48FBagJ740
FP1 LE MANS 2024 MotoGP France Highlight Compilation
harris_x:beer:
https://www.youtube.com/watch?v=WW_qVXsbqhs
Καντε ενα τσεκ κ εσεις αν θελετε
να δω αν ειναι ιδεα μου αλλα παρατηρουσα
τα slow motion πλανα του ΜΜ
και νομιζω οτι το δεξι του χερι οταν στριβει
ειναι σε πολυ διαφορετικη θεση(πιο ψηλα κ μακρια απο το τεποζιτο δλδ) απο οτι το αριστερο
αυτο ΑΝ συμβαινει τελικα κ δεν ειναι ιδεα μου ειναι λογικα
κατι που του αφησαν τα συνεχομενα χειρουργεια και προφανως χανει χρονο απο την διαφορετικη θεση
πυξιδας990
10/05/2024, 18:35
Καντε ενα τσεκ κ εσεις αν θελετε
να δω αν ειναι ιδεα μου αλλα παρατηρουσα
τα slow motion πλανα του ΜΜ
και νομιζω οτι το δεξι του χερι οταν στριβει
ειναι σε πολυ διαφορετικη θεση(πιο ψηλα κ μακρια απο το τεποζιτο δλδ) απο οτι το αριστερο
αυτο ΑΝ συμβαινει τελικα κ δεν ειναι ιδεα μου ειναι λογικα
κατι που του αφησαν τα συνεχομενα χειρουργεια και προφανως χανει χρονο απο την διαφορετικη θεση
στους προηγουμενους αγωνες ηταν εμφανες η ταχυτητα του στις αριστερες
GIOTIS750
10/05/2024, 18:55
452844
ratamahatta
11/05/2024, 08:44
Θα δούμε άλλον έναν ενδιαφέρον αγώνα πιστεύω , ο μαρκ δεν μπορούσε να ακολουθήσει όταν μπήκαν τα μαλακα ελαστικά ,οι οδηγοί της ΚΤΜ ακόμα ψάχνονται όμως η μοτο δεν έχει θέμα όπως φαίνεται από τις επιδόσεις του Acosta
Γρήγορος ο Μάβερικ κ Ντιτζια
πυξιδας990
11/05/2024, 11:34
εσπασε τα χρονομετρα ο μαρτιν...υπουλη πιστα,πολλες πτωσεις στο τελος
Κάτω από 1:30 και μάλιστα πολύ :eek:
Και μετά άρχισε κατακλυσμός από τούμπες :lol:
Φοβερός Φάμπιο, πιο γρήγορα δεν πήγαινε :beer:
Αυτή η πονηριά με τον πυροσβεστήρα που έκανε ο Pecco μόνο σε εμένα φάνηκε ύποπτη;
Μαρτιν αν δεν παει κ φετος στην εργοστασιακη
ομαδα θα πρεπει να τους μαμησει τους μακαροναδες
Πεκο ατυχος,κατι παιχτηκε με την μπροστινη αναρτηση
και στην εκκινηση τον περασε μεχρι και το safety car...
Σουπα ο αγωνας
Σούπα ο αγώνας, ειδικά για σπρίντ!
πυξιδας990
11/05/2024, 17:12
Μαρτιν αν δεν παει κ φετος στην εργοστασιακη
ομαδα θα πρεπει να τους μαμησει τους μακαροναδες
Πεκο ατυχος,κατι παιχτηκε με την μπροστινη αναρτηση
και στην εκκινηση τον περασε μεχρι και το safety car...
Σουπα ο αγωνας
εντελως σουπα...για να δουμε αυριο
Lioulios
11/05/2024, 17:53
Σουπα ξεσουπα ,δίνει ή παιρνει βαθμους (εξαρραται πως το βλεπει κανεις )
sanctusan
11/05/2024, 18:39
Μέτριο εως κακό σπριντ
Ο Martin βράχος
Bezz δεν κατάλαβα γιατί τέτοια αστοχία
Pecco το κάρμα γύρισε για τον πυροσβεστήρα (κατά την άποψη μου)
ΜΜ... :beer:
Ο Acosta φοβερή σωσιματάρα με μέτριο αποτέλεσμα, τα υπόλοιπα ΚαΤέΜια γιατί τόσο πίσω;
ratamahatta
12/05/2024, 09:09
Όλα τα λεφτά η εκκίνηση του μαρκεζ που όπως φαίνεται από την κάμερα βρίσκει τρύπα και χώνεται μέχρι την εξωτερική της πρώτης αριστερής στροφής που στην συνέχεια του δίνει προβάδισμα
Αυτή η πονηριά με τον πυροσβεστήρα που έκανε ο Pecco μόνο σε εμένα φάνηκε ύποπτη;
Δηλαδή?? Ρωτάω επειδή δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα MotoGP και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι πονηριά
sanctusan
12/05/2024, 10:16
Δηλαδή?? Ρωτάω επειδή δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα MotoGP και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι πονηριά
Edit: Αν βγει κίτρινι σημαία o πυροσβεστήρας καθηστερεί τη άρση της σημαίας, άρα ακυρώνονται όλες οι προσπάθειες εκείνη την ώρα και μέχρι αν αρθεί η σημαία.
Συνομοσιολογικά (εγώ το πιστεύω λίγο), έκανε γρήγορο γύρο, έπεσες χαλαρά, πήγε πήρε το πυροσβεστήρα (που δεν έδιχνε να χρειάζεται), βγήκε κίτρινη σημαία και μέχρι να αρθεί είχε περάσει ο χρόνο και δεν υπήρχε πιθανότητα να κάνει κάποιος άλλος γρηγορότερο γύρο.
Αν βγει πυροσβεστήρας για μοτοσυκλέτα, βγαίνει κίτρινι σημαία, άρα ακυρώνονται όλες οι προσπάθειες εκείνη την ώρα και μέχρι αν αρθεί η σημαία.
Συνομοσιολογικά (εγώ το πιστεύω λίγο), έκανε γρήγορο γύρο, έπεσες χαλαρά, πήγε πήρε το πυροσβεστήρα (που δεν έδιχνε να χρειάζεται), βγήκε κίτρινη σημαία και μέχρι να αρθεί είχε περάσει ο χρόνο και δεν υπήρχε πιθανότητα να κάνει κάποιος άλλος γρηγορότερο γύρο.
Κατάλαβα! Σε ευχαριστώ!
DJTaurus
12/05/2024, 15:32
Δεν ειπες τιποτα για την 2πλη προσπεραση στα φρενα απο εξωτερικη στον 1ο γυρο, ούτε για το πως αντιμετωπισε τον ΜΜ ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής.
Δεν ξερω αν ξενερωσες και δεν ειδες τον 2ο αγωνα... η γράφεις μόνο οταν είναι να γραψεις τετοια... :rolleyes:
Δεν πήγε και πολύ καλά αυτό
Αν αυτός είναι από τα λιντλ , ο άλλος που εφαγε το ξύλο τί είναι?
452620
Η βαθμολογική διαφορά και πάλι στα φυσιολογικά της επίπεδα. Μεγαλη οδηγαρα ο εργοστασιακος μπανανας που οδηγαει απο το 19 ducati, ειναι νεαρος και εχει την απολυτη αυτοπεποιθηση (διπλοπρωταθλητης) και ψυχολογια ν αντεξει την πίεση του γεροισπανου με την ψυχολογία στα ταρταρα από το 20 και καλα καλα να μην εχει ακομα κλείσει 6μηνο στην δορυφορικη Ducati. O fake πρωταθλητής που πήρε τον πρωτο τιτλο στο ενιαιο της ducati που οχι μονο άνοιγε την πόρτα αλλά εκοβε και βαθμους απο τον fabio ενώ τον δεύτερο τίτλο του τον χάρισε ο μαρτιν με τις ανώριμες πτώσεις του.... μια ολόκληρη χρονιά καθόταν πίσω και περίμενε το λάθος. Ο τύπος είναι ζήτημα αν παίρνει ρίσκα 2-3 φορές το χρόνο. Οπως και σήμερα.... καμία προσπάθεια να διεκδικησει πίσω τη θέση απο τον Μαρτιν ενώ του πήρε και το σκαλπ ο γέρος στον τελευταιο γύρο και στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Payback αντρικό με βουτα σε κατηφορικό σημείο όχι δήθεν προσπέραση στη Χερέθ με crossarisma επειδη ο άλλος άνοιγε τη γραμμή του. Πραγματικά είναι ν απορεις πως αυτος ο οδηγος έχει fanclub που πήρε 2 τιτλους αλα formula 1 χωρίς να ιδρωσει.
ε καλα σιγα το φανκλαμπ που εχει ο Πεκο
Βεβαια διαφωνω στα υπολοιπα που λες ειδικα για
τα πρωταθληματα που πηρε
Στο τελος να δεις που θα σηκωσει αυτος το 3ο σερι
πυξιδας990
12/05/2024, 18:55
Όταν το πλάνο έδειξε τον μαρκεθ σε απόλυτη εξταση να δείχνει το Ντουκατι,, πρέπει να ήταν απ' τις μεγαλύτερες μαχαιριές στην πρώην ομάδα
Όταν το πλάνο έδειξε τον μαρκεθ σε απόλυτη εξταση να δείχνει το Ντουκατι,, πρέπει να ήταν απ' τις μεγαλύτερες μαχαιριές στην πρώην ομάδα
Εδειχνε την Ντουκατι γιατι πολυ απλα εκανε την σωστη επιλογη να φυγει απο την Honda.O Μαρκεζ δεν χαιροταν ποτε αν δε νικαγε,τωρα πανηγυριζει σαν τρελος τις 2ες,δεν τον νοιαζει που δεν νικαει(προς το παρον) γιατι ακομα εχει το σοκ που περασε με χειρουργεια και μετα στην επιστροφη που βρηκε ενα κακο ''μπερδεμενο'' Hondα με το οποιο δε μπορουσε να κανει τιποτα.452873
Lioulios
12/05/2024, 23:00
https://fullmatchsports.cc/motogp-2024-france-gp-race-replay-round-5/?tab=motogp-race-1080p
Ο αγωνας
RaGe_Raptor
13/05/2024, 00:38
Η βαθμολογική διαφορά και πάλι στα φυσιολογικά της επίπεδα. Μεγαλη οδηγαρα ο εργοστασιακος μπανανας που οδηγαει απο το 19 ducati, ειναι νεαρος και εχει την απολυτη αυτοπεποιθηση (διπλοπρωταθλητης) και ψυχολογια ν αντεξει την πίεση του γεροισπανου με την ψυχολογία στα ταρταρα από το 20 και καλα καλα να μην εχει ακομα κλείσει 6μηνο στην δορυφορικη Ducati. O fake πρωταθλητής που πήρε τον πρωτο τιτλο στο ενιαιο της ducati που οχι μονο άνοιγε την πόρτα αλλά εκοβε και βαθμους απο τον fabio ενώ τον δεύτερο τίτλο του τον χάρισε ο μαρτιν με τις ανώριμες πτώσεις του.... μια ολόκληρη χρονιά καθόταν πίσω και περίμενε το λάθος. Ο τύπος είναι ζήτημα αν παίρνει ρίσκα 2-3 φορές το χρόνο. Οπως και σήμερα.... καμία προσπάθεια να διεκδικησει πίσω τη θέση απο τον Μαρτιν ενώ του πήρε και το σκαλπ ο γέρος στον τελευταιο γύρο και στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Payback αντρικό με βουτα σε κατηφορικό σημείο όχι δήθεν προσπέραση στη Χερέθ με crossarisma επειδη ο άλλος άνοιγε τη γραμμή του. Πραγματικά είναι ν απορεις πως αυτος ο οδηγος έχει fanclub που πήρε 2 τιτλους αλα formula 1 χωρίς να ιδρωσει.
εκεί λοιπόν ήθελε να κάνει στον martin την προσπέραση στο δεύτερο μισό του s θυσιάζοντας την είσοδο. όμως θυσίασε και την 2η θέση τελικά.
αλλά απόλυτος κ μηδενιστής ρε παιδάκι μου είσαι. κοίτα μην την πατήσεις και φέτο. τί μανούρα τραβάς :D
sanctusan
13/05/2024, 01:25
Πολύ καλός αγώνας!!!
Martin σκύλος, μέτρησε, επιτέθηκε, κράτησε τη θέση! Ακόμα και μετά το λάθος και την μικροεπίθεση του Bagnaia, κρατήθηκε μπροστά! :a016:
Bagnaia πάλεψε αλλά δεν του βγήκε να νικήσει, σίγουρα ήταν άξιος για το βάθρο! :winka:
Marquez, is back!!!! :beer: Μετά από κακή Παρασκευή και προκριματικά Σαββάτου, το αποτέλεσμα είναι φοβερό ξεκινόντας από τη 13η θέση και τις 2 μέρες!!!
Di Giannantonio σκληρό καρύδι στη πρώτη επαφή με το Marquez! :smokin:
Acosta λάθος απειρίας, μόνο ο Marquez θα κοπάναγε τον μπροστά και θα του έλεγε "κάνε άκρη". :roflmao:
Bastia ακόμα και με το πέναλτι τερμάτησε στην 4η θέση.
Binder δεν κατάλαβα γιατί ξεκίνησε από το τέλος αλλά τερμάτησε στην 8η θέση, δε το λες κακή προσπάθεια αλλά κάθε επόμενο ΣΚ και χειρότερο αποτέλεσμα.
Quartararo πάλεψε σήμερα για τις μπροστά θέσεις και δήλωσε ότι χάρηκε τον αγώνα πάρα πολύ και ας έπεσε.
Τα Ducati σταθερά σπέρνουν
Aprilia ξεκίνησε καλά και έχασε το ρυθμό προς το τέλος
ΚΤΜ τούμπες και μέτρια αποτελέσματα
Ιάπωνες ας μείνουν ασχολίαστοι
sapila racing
13/05/2024, 08:17
Η βαθμολογική διαφορά και πάλι στα φυσιολογικά της επίπεδα. Μεγαλη οδηγαρα ο εργοστασιακος ....... που οδηγαει απο το 19 ducati, ειναι νεαρος και εχει την απολυτη αυτοπεποιθηση (διπλοπρωταθλητης) και ψυχολογια ν αντεξει την πίεση του γεροισπανου με την ψυχολογία στα ταρταρα από το 20 και καλα καλα να μην εχει ακομα κλείσει 6μηνο στην δορυφορικη Ducati. O fake πρωταθλητής που πήρε τον πρωτο τιτλο στο ενιαιο της ducati που οχι μονο άνοιγε την πόρτα αλλά εκοβε και βαθμους απο τον fabio ενώ τον δεύτερο τίτλο του τον χάρισε ο μαρτιν με τις ανώριμες πτώσεις του.... μια ολόκληρη χρονιά καθόταν πίσω και περίμενε το λάθος. Ο τύπος είναι ζήτημα αν παίρνει ρίσκα 2-3 φορές το χρόνο. Οπως και σήμερα.... καμία προσπάθεια να διεκδικησει πίσω τη θέση απο τον Μαρτιν ενώ του πήρε και το σκαλπ ο γέρος στον τελευταιο γύρο και στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Payback αντρικό με βουτα σε κατηφορικό σημείο όχι δήθεν προσπέραση στη Χερέθ με crossarisma επειδη ο άλλος άνοιγε τη γραμμή του. Πραγματικά είναι ν απορεις πως αυτος ο οδηγος έχει fanclub που πήρε 2 τιτλους αλα formula 1 χωρίς να ιδρωσει.
Mαλιστα. Αρα γραφεις μονο οταν ειναι να γράψεις τετοιου είδους ποστ τελικα.
Φοβερη ανάλυση γεγονοτων! Ο νεαρος (27 χρονων) και ο γέρος (31) χρονων) παλι πρωταγωνιστες στο ποστ σου. Προφανώς έχεις θέμα με τον Peco Bagnaia και για καποιον λογο πρσπαθεις να μειωσεις την αξια του σαν οδηγο και δις πρωταθλητη, με αστείο αλλα και ενοχλητικό τρόπο μεσω του ονοματός του.
Λοιπόν επειδή τα ξαναπεράσαμε αυτα και είχαμε κι αλλους που εγραφαν εδω νομιζοντας πως ειναι στο γηπεδο της ποδοσφαιρικης ομαδας τους και εκφραζονταν ανάλογα, σε ενημερώνω πως αν δεν αλλάξεις ύφος θα εχουμε προβλημα.
Παρτο σαν προειδοποίηση.
Ο πιο μεστός αγώνας του ΜΜ μέχρι στιγμής αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετός για τη νίκη που την πήρε ο Μαρτίν ο οποίος αν και έκανε αρκετά λάθη, με το εξαιρετικό του προσπέρασμα έλεγξε άνετα τον αγώνα μόλις απέκτησε την πρωτοπορία.
Ο Ακόστα την έκανε αλλά δικαιούται πολλά ακόμα τέτοια λάθη σαν ρούκι και μην ξεχνάμε ότι δεν οδηγεί Ducati αλλά...Gas Gas.
Ο Πέκο κοιμήθηκε και την πλήρωσε, με τον Μάρκο από πίσω και ειδικά στον τελευταίο γύρο τα περιμένεις αυτά!
Μπέστια λίγος δυστυχώς, ανεπαρκής στις μάχες άρχισε να αποδίδει καλά όταν το τραίνο είχε φύγει πλέον.
Στα του χαρακτήρος, ο ΜΜ έδειξε πάλι το κακό του πρόσωπο στο cool down room όπου γελούσε με τις πτώσεις των συναδέλφων του...
Δυστυχώς συνολικά το grid είναι εδώ και χρόνια ανεπαρκές, οι τύποι που τερματίζουν 30 και 40 δευτερόλεπτα πίσω ή τους περνάνε άλλοι αναβάτες που πέφτουν και ξανασηκώνουν τη μοτοσικλέτα τους στη διάρκεια του αγώνα τι ακριβώς παριστάνουν;
Οι μισοί και παραπάνω έχουν δέσει τον γάιδαρό τους και συμπληρώνουν το πάνελ :(
Μήπως μαζί με τους νέους κανονισμούς θα πρέπει να αναζητήσουν και νέους, πραγματικά πεινασμένους αναβάτες;
CBR900RR 98-99
13/05/2024, 12:04
Ο Μάρτιν δίκαια κέρδισε τον αγώνα το παλληκάρι...είχε το κάτι παραπάνω και όταν χρειάστηκε το έδειξε παρόλα τα λάθη που έκανε...
Ο πεκο τόσο μπορούσε σε αυτόν τον αγώνα και μην κρίνετε που τον πέρασε ο μαρκεζ στον τελευταίο γύρο την νίκη κοιτούσε και αυτός στον τελευταίο γύρο με κάθε κόστος και φυσικά δεν περίμενε από που του ρθε ο μαρκεζ.
Ο μαρκεζ έδειξε γιατί είναι 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και στους δύο αγώνες δεν θα αρχίσω τα αν κτλπ. Ξεκίνησε 13 δεν το παράτησε πουθενά στους αγώνες ακόμα και όταν εμφανέστατα έμεινε από πίσω ελαστικο στον δεύτερο αγώνα όταν πλέον κόλλησε πίσω τους και στης ευθείες του φευγαν.
Το ποιο ωραίο για μένα ήταν όταν έφτασε τρίτος έβαλε κεφάλι κάτω και τα 2,2 δευτερόλεπτα τα μηδένισε αυτό οποίος ξαναδεί τον αγώνα θα καταλάβει ότι δεν το κάνει ο καθένας.
Εγώ πάντως στους 10 τελευταίους γύρους ανέβασα αρκετή δόση αδρεναλίνης και τον χάρηκα τον αγώνα ιδιαίτερα.
George_M.
13/05/2024, 12:14
Ο Μάρτιν δίκαια κέρδισε τον αγώνα το παλληκάρι...είχε το κάτι παραπάνω και όταν χρειάστηκε το έδειξε παρόλα τα λάθη που έκανε...
Ο πεκο τόσο μπορούσε σε αυτόν τον αγώνα και μην κρίνετε που τον πέρασε ο μαρκεζ στον τελευταίο γύρο την νίκη κοιτούσε και αυτός στον τελευταίο γύρο με κάθε κόστος και φυσικά δεν περίμενε από που του ρθε ο μαρκεζ.
Ο μαρκεζ έδειξε γιατί είναι 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και στους δύο αγώνες δεν θα αρχίσω τα αν κτλπ. Ξεκίνησε 13 δεν το παράτησε πουθενά στους αγώνες ακόμα και όταν εμφανέστατα έμεινε από πίσω ελαστικο στον δεύτερο αγώνα όταν πλέον κόλλησε πίσω τους και στης ευθείες του φευγαν.
Το ποιο ωραίο για μένα ήταν όταν έφτασε τρίτος έβαλε κεφάλι κάτω και τα 2,2 δευτερόλεπτα τα μηδένισε αυτό οποίος ξαναδεί τον αγώνα θα καταλάβει ότι δεν το κάνει ο καθένας.
Εγώ πάντως στους 10 τελευταίους γύρους ανέβασα αρκετή δόση αδρεναλίνης και τον χάρηκα τον αγώνα ιδιαίτερα.
χωρις καμια υποτιμηση στα σχολια ολων των φιλων νομιζω οτι το συγκεκριμενο ειναι απο τα καλυτερα που εχουν γραφτει καθως αποδιδει ακριβως οτι εγινε στην κεφαλη του αγωνα!
sanctusan
13/05/2024, 12:14
Δυστυχώς συνολικά το grid είναι εδώ και χρόνια ανεπαρκές, οι τύποι που τερματίζουν 30 και 40 δευτερόλεπτα πίσω ή τους περνάνε άλλοι αναβάτες που πέφτουν και ξανασηκώνουν τη μοτοσικλέτα τους στη διάρκεια του αγώνα τι ακριβώς παριστάνουν;
Οι μισοί και παραπάνω έχουν δέσει τον γάιδαρό τους και συμπληρώνουν το πάνελ :(
Μήπως μαζί με τους νέους κανονισμούς θα πρέπει να αναζητήσουν και νέους, πραγματικά πεινασμένους αναβάτες;
Σε βρήσκω λίγο υπερβολικό μιλόντας για το grid.
Τα χρονόμετρα σπάνε.
Ειδικά στο φετινό πρωτάθλημα υπάρχει θέαμα.
Οι μοτοσυκλέτες είναι πλέον τόσο "δύσκολες" που έφτασε η διοργάνωση να αλλάξει κυβικά και όμως εμείς βλέπουμε πολύ ωραίες προσπεράσεις.
Αν η σύγκριση που κάνεις είναι με εποχές 500cc 2χρονα, δεν έχω προλάβει αυτή την εποχή και δεν έχω άποψη.
Οι τύποι που τερματίζουν 30-40 sec πίσω έχουν τη χειρότερη μοτοσυκλέτα(με διαφορά) σε συνδιασμό με τους χειρότερους οδηγούς (ποιος θα πήγαινε άλλωστε), και απλά προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο.
Στα του χαρακτήρος, ο ΜΜ έδειξε πάλι το κακό του πρόσωπο στο cool down room όπου γελούσε με τις πτώσεις των συναδέλφων του...
Γέλασε με την πτώση του Acosta μόνο. Φαντάζομαι με την απειρία και γνωρίζοντας ότι δεν έπαθε τίποτα.
Μη ξεχνάμε ότι οι πτώσεις στο GP και είδικά για τον Marquez είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.
Σε βρήσκω λίγο υπερβολικό μιλόντας για το grid.
Τα χρονόμετρα σπάνε.
Ειδικά στο φετινό πρωτάθλημα υπάρχει θέαμα.
Οι μοτοσυκλέτες είναι πλέον τόσο "δύσκολες" που έφτασε η διοργάνωση να αλλάξει κυβικά και όμως εμείς βλέπουμε πολύ ωραίες προσπεράσεις.
Αν η σύγκριση που κάνεις είναι με εποχές 500cc 2χρονα, δεν έχω προλάβει αυτή την εποχή και δεν έχω άποψη.
Οι τύποι που τερματίζουν 30-40 sec πίσω έχουν τη χειρότερη μοτοσυκλέτα(με διαφορά) σε συνδιασμό με τους χειρότερους οδηγούς (ποιος θα πήγαινε άλλωστε), και απλά προσπαθούν να κάνουν ότι καλύτερο.
Γέλασε με την πτώση του Acosta μόνο. Φαντάζομαι με την απειρία και γνωρίζοντας ότι δεν έπαθε τίποτα.
Μη ξεχνάμε ότι οι πτώσεις στο GP και είδικά για τον Marquez είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.
Είναι ένα συχνό φαινόμενο αυτό που περιγράφω, και παραδόξως ειδικά στο κορυφαίο επίπεδο του μοτορσπορτ.
Αναβάτες και οδηγοί που δεν μπόρεσαν ποτέ να ξεφύγουν από την απόλυτη μετριότητα (για να μην πω τίποτα χειρότερο) να θεωρούνται σίγουρες επιλογές γιατί οι ομάδες δεν έχουν το θάρρος να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.
Πόσες ευκαιρίες δικαιούται πια κανείς για να δείξει μία υποτυπώδη σταθερότητα στο κορυφαίο επίπεδο πέρα από αναλαμπές;
Μετά το αποκορύφωμα ανεπάρκειας που ήταν το παρατρίχα πρωτάθλημα χωρίς νίκη του Μιρ, η κατάσταση έχει βελτιωθεί ελάχιστα κατά τη γνώμη μου.
Όσο για τον ΜΜ δεν μπορώ να ξέρω γιατί γέλασε, πάντως γέλασε και ήταν ο μόνος και του βγήκε τόσο φυσικά που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση.
Και αυτό που λες σχετικά δεν μπορώ να το καταλάβω, γέλασε με την πτώση απειρίας του άλλου ενώ και ο ίδιος πέφτει συνέχεια;
Lioulios
13/05/2024, 13:17
Να θυμισω οτι την χρονια του Μιρ , ειχαμε και τους περισσοτερους διαφορετικους νικητες στο προταθλημα .
Αν δεν κανω λαθος , στους 8 1ους αγωνες ,ειχαμε και διαφορετικο νικητη.
Μια χαρα ειναι το αθλημα και ξεκιναει ο καθε αγωνας χωρις προγνωστικα με 7-8 ικανους αναβατες(μην πω παραπανω) για ποντιουμ ... ακομα και νικη.
Να θυμισω οτι την χρονια του Μιρ , ειχαμε και τους περισσοτερους διαφορετικους νικητες στο προταθλημα .
Αν δεν κανω λαθος , στους 8 1ους αγωνες ,ειχαμε και διαφορετικο νικητη.
Μια χαρα ειναι το αθλημα και ξεκιναει ο καθε αγωνας χωρις προγνωστικα με 7-8 ικανους αναβατες(μην πω παραπανω) για ποντιουμ ... ακομα και νικη.
Δεν διαφωνώ ότι στους τυφλούς βασίλεψε ο μονόφθαλμος αλλά δεν το αποδέχομαι επ' ουδενί και σαν κάτι θετικό!
Προφανώς και δεν ισχύει αυτό που λες σε κάθε αγώνα, απλώς περιμένουμε μήπως και βγάλει τη στολή αγγαρείας κάποιος όταν είναι η μέρα του, στην πίστα του, δεν ξύπνησε πιασμένος και δεν είναι ο Ερμής ανάδρομος :lol:
borgiriadis1
13/05/2024, 14:21
Peco πιο μέτριος από ποτέ. Μέχρι πέρυσι πίστευα ότι είναι οδηγαρα και θα πάρει 4-5 σερί πρωταθλήματα. Αλλά από το δεύτερο μισό πέρυσι άρχισε να με απογοητεύει. Βαθμουλακια βαθμουλακια να βγει το πρωτάθλημα.
Και φέτος ακόμα χειρότερα. Όλοι τον έχουν βρει μποσικο και ο ίδιος όμως αφήνει πόρτες ανοιχτές και τον φερμαρουν (ειδικά ο Μαρτίνς που από πέρυσι του την φυλάει ακόμα).
Για τον ΜΜ το μόνο που κρατάω είναι μην όταν έρθουν οι αναβαθμίσεις χάσει λόγω μοτέρ. Αλλιώς θα έχουμε μεγάλη κόντρα για το πρωτάθλημα.
Tallyban
13/05/2024, 19:12
Με τους νέους κανονισμούς υπάρχει μια ελπίδα να σταματήσει η κακομοιριά του να χρειάζονται πέντε άτομα να σηκώσουν ένα μηχανάκι που έπεσε.
Με τους νέους κανονισμούς υπάρχει μια ελπίδα να σταματήσει η κακομοιριά του να χρειάζονται πέντε άτομα να σηκώσουν ένα μηχανάκι που έπεσε.
για κανε ενα ιξπλεϊν μπας κ καταλαβουμε κ εμεις
sanctusan
13/05/2024, 20:44
Με τους νέους κανονισμούς υπάρχει μια ελπίδα να σταματήσει η κακομοιριά του να χρειάζονται πέντε άτομα να σηκώσουν ένα μηχανάκι που έπεσε.
160kg μηχανάκι; Δηλαδή θα γίνει 120kg και θα είναι πιο εύκολο;
sanctusan
13/05/2024, 20:53
Είναι ένα συχνό φαινόμενο αυτό που περιγράφω, και παραδόξως ειδικά στο κορυφαίο επίπεδο του μοτορσπορτ.
Αναβάτες και οδηγοί που δεν μπόρεσαν ποτέ να ξεφύγουν από την απόλυτη μετριότητα (για να μην πω τίποτα χειρότερο) να θεωρούνται σίγουρες επιλογές γιατί οι ομάδες δεν έχουν το θάρρος να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.
Πόσες ευκαιρίες δικαιούται πια κανείς για να δείξει μία υποτυπώδη σταθερότητα στο κορυφαίο επίπεδο πέρα από αναλαμπές;
Μετά το αποκορύφωμα ανεπάρκειας που ήταν το παρατρίχα πρωτάθλημα χωρίς νίκη του Μιρ, η κατάσταση έχει βελτιωθεί ελάχιστα κατά τη γνώμη μου.
Όσο για τον ΜΜ δεν μπορώ να ξέρω γιατί γέλασε, πάντως γέλασε και ήταν ο μόνος και του βγήκε τόσο φυσικά που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση.
Και αυτό που λες σχετικά δεν μπορώ να το καταλάβω, γέλασε με την πτώση απειρίας του άλλου ενώ και ο ίδιος πέφτει συνέχεια;
Θέλεις να μας πεις ένα καλό κατά την άποψη σου πρωτάθλημα; Προσπαθώ να καταλάβω τι είναι αυτό που σε χαλάει τόσο αλλά ταυτόχρονα κρατάει στο να βλέπεις MotoGP.
Δεν διαφωνώ ότι στους τυφλούς βασίλεψε ο μονόφθαλμος αλλά δεν το αποδέχομαι επ' ουδενί και σαν κάτι θετικό!
Προφανώς και δεν ισχύει αυτό που λες σε κάθε αγώνα, απλώς περιμένουμε μήπως και βγάλει τη στολή αγγαρείας κάποιος όταν είναι η μέρα του, στην πίστα του, δεν ξύπνησε πιασμένος και δεν είναι ο Ερμής ανάδρομος :lol:
Στους τυφλούς, ο μονόφθαλμος.....
Στους μύωπες, αυτός που φοράει γυαλιά...
Και λίγο νεράκι ακόμα σε αυτούς που πάντα βλέπουν το ποτίρι μισοάδειο
Ανεκαθεν ετσι ηταν το γκριντ
Ηταν καποιοι που ξεχωριζαν και καποιοι αλλοι απλα
γυρνουσαν ελπιζοντας να γινει κανενα θαυμα και να ειναι στις μπροστα θεσεις
Μαλιστα τα τελευταια χρονια οι αλλαγες κανονισμων αυτους τους
αναβατες εχουν βοηθησει ωστε να κλεισουν την διαφορα με του
κορυφαιους..
καποιοι εφτασαν να παιρνουν νικες και βαθρα απλα
και μονο επειδη οι μοτοσυκλετες ειναι τοσο καλες που "τους πανε γρηγορα"
Συμφωνω ομως με τον Tsber σχετικα με το οτι επρεπε
να αλλαζον οι αναβατες νωριτερα
2 αντε 3 χρονια δεν εδειξες τπτ
στο καλο και να μας γραφεις
Βεβαια ειναι κ οι χορηγοι στην μεση και ποιος
φερνει λεφτα στις ομαδες
οποτε θα τους τρωμε στην μαπα
Θέλεις να μας πεις ένα καλό κατά την άποψη σου πρωτάθλημα; Προσπαθώ να καταλάβω τι είναι αυτό που σε χαλάει τόσο αλλά ταυτόχρονα κρατάει στο να βλέπεις MotoGP.
Στους τυφλούς, ο μονόφθαλμος.....
Στους μύωπες, αυτός που φοράει γυαλιά...
Και λίγο νεράκι ακόμα σε αυτούς που πάντα βλέπουν το ποτίρι μισοάδειο
Ίσως έχετε δίκιο παιδιά, από τη μία γέρασα από την άλλη δεν υποστηρίζω πλέον ούτε μισώ κάποιον αναβάτη, οπότε μπορεί όλα να μου φαίνονται κάπως...
sanctusan
13/05/2024, 21:35
Είστε τόσο σίγουροι ότι αυτή η τεχνική θα δουλέψει;
Είστε σίγουροι πως υπάρχουν αυτά τα ταλέντα;
Πιστεύετε ότι έτσι απλά με λίγο ταλέντο και καλή προπόνηση τρέχεις στο GP; Και αν δεν πας καλά, ο επόμενος.
Θα φέρω ως παράδειγμα τον Alvaro Bautista
Στα περισσότερα πρωταθλήματα GP ήταν κάτω από την 10η θέση.
Το 2023 και σε ηλικία 39 ετών, πήρε προτάθλημα στο SBK.
Μήπως τελικά είναι χαοτική η διαφόρα και τελικά δεν υπάρχουν τόσοι πρωταθληταράδες όσο νομίζεται;
Είστε τόσο σίγουροι ότι αυτή η τεχνική θα δουλέψει;
Είστε σίγουροι πως υπάρχουν αυτά τα ταλέντα;
Πιστεύετε ότι έτσι απλά με λίγο ταλέντο και καλή προπόνηση τρέχεις στο GP; Και αν δεν πας καλά, ο επόμενος.
Θα φέρω ως παράδειγμα τον Alvaro Bautista
Στα περισσότερα πρωταθλήματα GP ήταν κάτω από την 10η θέση.
Το 2023 και σε ηλικία 39 ετών, πήρε προτάθλημα στο SBK.
Μήπως τελικά είναι χαοτική η διαφόρα και τελικά δεν υπάρχουν τόσοι πρωταθληταράδες όσο νομίζεται;
Ποιος μιλησε για sbk,και για πρωταθληταραδες?
Αν αντι για 15 χρονια που τρωμε στην μαπα τον Εσπαργκαρο ή ποσα ακομα τον Νακαγκαμι και παει λεγοντας
βλεπαμε καθε 2-3 χρονια εναν πιτσιρικα απο μοτο2,μοτο3 τι θα μας πειραζε;
Θα υπηρχε καποια πιθανοτητα να βγει καλος οταν οι αλλοι
ειναι αποδεδειγμενα "λιγοι"
sanctusan
13/05/2024, 23:38
Ποιος μιλησε για sbk,και για πρωταθληταραδες?
Αν αντι για 15 χρονια που τρωμε στην μαπα τον Εσπαργκαρο ή ποσα ακομα τον Νακαγκαμι και παει λεγοντας
βλεπαμε καθε 2-3 χρονια εναν πιτσιρικα απο μοτο2,μοτο3 τι θα μας πειραζε;
Θα υπηρχε καποια πιθανοτητα να βγει καλος οταν οι αλλοι
ειναι αποδεδειγμενα "λιγοι"
Σίγουρα υπάρχουν 3-4 οδηγοί που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν, εδώ δεν διαφωνούμε καθόλου :beer:
Η διαφωνία μου ήταν στο παρακάτω
...Δυστυχώς συνολικά το grid είναι εδώ και χρόνια ανεπαρκές, οι τύποι που τερματίζουν 30 και 40 δευτερόλεπτα πίσω ή τους περνάνε άλλοι αναβάτες που πέφτουν και ξανασηκώνουν τη μοτοσικλέτα τους στη διάρκεια του αγώνα τι ακριβώς παριστάνουν;
Οι μισοί και παραπάνω έχουν δέσει τον γάιδαρό τους και συμπληρώνουν το πάνελ.... :(
Θα συμφωνίσω στο ότι πρέπει να ανανεώνεται το grid πιο γρήγορα, αλλά όχι ότι είναι συνολικά ανεπαρκές. Καλό θα ήταν να Βλέπουμε περισσότερους νέους οδηγούς από άλλους που δεν προσφέρουν πλέον.
Βέβαια μη ξεχνάμε και την πιθανή στρατηγική κάθε ομάδας π.χ. να προσλάβει από άλλη ομάδα, έναν έμπειρο (έστω και μέτριο) οδηγό για να μάθει της τεχνικές και τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας που καβαλούσε πριν.
Μάλλον λέμε το ίδιο με άλλο τρόπο. :D
Tallyban
14/05/2024, 11:04
Από τα 130 κιλά και 1400 μεταξόνιο,φτασαμε στα 160 και 1550+,για ντακαρ μια χαρά είναι.
MG-KTiNoS
22/05/2024, 18:33
Αυτή η πονηριά με τον πυροσβεστήρα που έκανε ο Pecco μόνο σε εμένα φάνηκε ύποπτη;
ναι και σε όλους όσους δεν βλέπουν αγώνες αλλά συνωμοσίες πίσω από τα πάντα
Η χρήση πυροσβεστήρα πάνω στο μηχανάκι το αχρηστεύει για τον αγώνα Πάει για λύσιμο και καθάρισμα.
Συχνά βλέπουμε οδηγούς να φωνάζουν στους στιούαρτ για αυτό.
Απλοποιώντας έμεινε μ ένα μηχανάκι το δεύτερο και έχασε το πρώτο το καλό
Άρα αν έπιασε πυροσβεστήρα φωτιά υπήρξε
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.