View Full Version : Παπί, σκούτερ και ποιο;
papardeleemploi
11/05/2024, 13:07
Ψάχνω να αγοράσω το πρώτο μου δίκυκλο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι παπί ή σκούτερ, πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να δώσω παραπάνω από 2500€ και ο κινητήρας δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 125cc. Χρειάζομαι απλά ένα όχημα για να πηγαίνω από το μέρος Α στο μέρος Β, να κάνω τις βόλτες μου και θάλασσα το καλοκαίρι. Μεγάλο συν θα ήταν αν αντέχει καλά και δικάβαλο.
Τώρα εσείς τι έχετε να προτείνετε;
Παπί sym vf125 με 2 χιλιάρικα, καινούργιο και τα ρέστα εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν)....
motojojo
11/05/2024, 13:54
Αναμφισβητητα παπί.
Πολύ γενικά αυτά που ζητάς. Ενα 125αρακι τα κανει όλα αυτά αλλά υπο προυποθέσεις και με κάποιους συμβιβασμούς.
Παπί sym vf125 με 2 χιλιάρικα, καινούργιο και τα ρέστα εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν)....
2500 καινουργιο (https://sym.gr/model/vf125/).
καλησπερα και καλως ηρθες.
ενα πραγμα που δεν σκεφτεστε οι περισοτεροι που αγοραζετε ΠΡΩΤΟ δικυκλο,
ειναι το κοστος χρησης.. αντε κι εχεις τα 2μιση χιλιαρικα μετρητα, και το πηρες.
μετα? παμε λοιπον να δουμε:
στα 125 κυβικα, τελη ασφαλειες ειναι ιδια, οποτε μας μενει η συντηρηση.
οποτε εχουμε και λεμε:
Σκουτερ:
μακραν το πιο* ανετο και πιο* πρακτικο απο θεμα χρησης, αλλα εχει αυξημενες
απαιτησεις συντηρησης απο ολες τις αλλες κατηγοριες (variators, φυγοκεντρικα,
ιμαντας, σινεμπλοκ, καθως και αυξημενα εργατικα λογο του οτι για τη παραμικρη
εργασια, πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι)
παπι:
πρακτικο και ανετο μεν, ομως οχι τοσο οσο το σκουτερ, αλλα με μικρη διαφορα,
και αμελητεο κοστος συντηρησης, που ρεφαρει τη παραχωρηση στην ανεση και τη
πρακτικοτητα.
μοτοσυκλετακι:
πολυ πιο* ευχαριστο ασφαλες και παιχνιδιαρικο στην οδηγηση, ανετο μεν, οχι ομως τοσο πρακτικο
σε σχεση με τα αλλα δυο, και με το κοστος συντηρησης να βρισκεται καπου αναμεσα στου
παπιου και του σκουτερ. αναλογα του ποιο* μοντελο θα διαλεξεις, ισως τα λαστιχα του να
ειναι λιγο πιο τσιμπημενα απο αυτα ενος σκουτερ.
ελπιζω να σε κατατοπισα καπως..
***βλεπετε ορισμενοι πως χρησιμοποιω το πιο και το ποιο εδω ετσι?? πιο πρακτικο,
πιο ανετο, ποιο μοντελο... ετσι ειναι το σωστο, οχι ποιο ανετο, ποιο πρακτικο κτλ... :p :p
Αναμφισβητητα παπί.
Πολύ γενικά αυτά που ζητάς. Ενα 125αρακι τα κανει όλα αυτά αλλά υπο προυποθέσεις και με κάποιους συμβιβασμούς.
2500 καινουργιο (https://sym.gr/model/vf125/).
Πήγε τόσο;;;; :eek:
Όταν το είχα πάρει εγώ πριν 3 περίπου χρόνια είχε 1970 €.......
kostaskk
11/05/2024, 16:50
Καλητερα μεταχειρισμένο, πολλοί νέοι οδηγοί τρώνε πολλές τούμπες στην αρχή, ατυχήματα λόγο απειρίας κτλ, μέχρι και από το Σταντ παρκαρισμένος μπορεί να πέσει και τότε δεν θες να
έχεις δώσει 2500 και να έχεις σπασμένα πλαστικά κτλ.. οπότε καινούρια και θα κοστίζουν και και..
Ούτε να μείνει από σασμάν επειδή δεν έχεις μάθει να κάνεις σωστά τις αλλαγές η έμεινε από λάδια γιατί δεν ήξερες να τα κοιτάς και το μοτέρ είναι για πέταμα τώρα.
Ενώ αν έχεις δώσει 1300 για μεταχειρισμένο δεν σε νοιάζει τόσο... Όταν μάθεις παίρνεις το καλό..
Daytona dv125,honda supra, crypton r
Malaguti spectre 125, το εχουμε περίπου ένα μήνα στην πάρεα, 2300 αγορά με δώρα κράνος ls2 συνεγερμο κλειδαριά κουκούλα, πολύ καλό στο δρόμο και εμφανισιακά, πολύ δυνατά φρενα, αλλά με συμπλέκτη στο χέρι και 5αρι σασμάν που για εμενα δεν είναι κακό καθώς έτσι θα μάθεις πιο εύκολα σε περίπτωση που ανέβεις αργότερα.
Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και μοτοσυκλετακια στα 125cc, πχ Yamaha ys125, voge 125r, bajaj ns125.
Μεταξύ παπιου και σκούτερ πάντως, χωρίς δεύτερη σκέψη παπί. Πιο οικονομικό σε όλα του, αγορά, συντήρηση, κατανάλωση, ανταλλακτικά και στο μπατζετ που κοιτάς θα έχει καλυτερες αναρτήσεις. Με βάση τα παραπάνω, Sym vf125 μακράν το πιο αξιόπιστο σε αυτά τα λεφτά, αμέτρητοι ντελιβεραδες τα λιώνουν κάθε μέρα στο δρόμο χωρίς να βγάζουν κιχ.
Ότι κι αν πάρεις να υπολογιζεις πάντα ένα μερος του μπάτζετ σου να πάει για κράνος, μπουφάν και γάντια.
Crypto_85
16/05/2024, 10:59
και με κανένα crypton θα ήσουν καλά για τσέκαρε το γιατί βολεύει για τέτοιες αποστάσεις και είναι οικονομικό στη συντηρηση του
kyriakosrod
16/05/2024, 11:16
Cbf125
papardeleemploi
17/05/2024, 14:02
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Τελικά αποφάσισα να μαζέψω λίγο παραπάνω και σκέφτομαι για το CBF125. Από όσα έχω διαβάσει, γενικά για πρώτη μηχανή φαίνεται καλό, απλά το μόνο που θα μου λείψει είναι αποθηκευτικός χώρος. Το σκούτερ σίγουρα θα με βόλευε αλλά οι τιμές για 125cc μου φαίνονται πολύ τσιμπημένες.
motojojo
17/05/2024, 14:33
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Τελικά αποφάσισα να μαζέψω λίγο παραπάνω και σκέφτομαι για το CBF125. Από όσα έχω διαβάσει, γενικά για πρώτη μηχανή φαίνεται καλό, απλά το μόνο που θα μου λείψει είναι αποθηκευτικός χώρος. Το σκούτερ σίγουρα θα με βόλευε αλλά οι τιμές για 125cc μου φαίνονται πολύ τσιμπημένες.
Αυτό διορθώνεται σε ικανοποιητικό βαθμό με ένα βαλιτσάκι.
papardeleemploi
17/05/2024, 23:13
Καλητερα μεταχειρισμένο, πολλοί νέοι οδηγοί τρώνε πολλές τούμπες στην αρχή, ατυχήματα λόγο απειρίας κτλ, μέχρι και από το Σταντ παρκαρισμένος μπορεί να πέσει και τότε δεν θες να
έχεις δώσει 2500 και να έχεις σπασμένα πλαστικά κτλ.. οπότε καινούρια και θα κοστίζουν και και..
Ούτε να μείνει από σασμάν επειδή δεν έχεις μάθει να κάνεις σωστά τις αλλαγές η έμεινε από λάδια γιατί δεν ήξερες να τα κοιτάς και το μοτέρ είναι για πέταμα τώρα.
Ενώ αν έχεις δώσει 1300 για μεταχειρισμένο δεν σε νοιάζει τόσο... Όταν μάθεις παίρνεις το καλό..
Daytona dv125,honda supra, crypton r
Το μεταχειρισμένο για αρχή σίγουρα θα ήταν καλύτερο αλλά όχι με τέτοιες τιμές που ζητάνε οι περισσότεροι.
papardeleemploi
17/05/2024, 23:15
Σκουτερ:
μακραν το πιο* ανετο και πιο* πρακτικο απο θεμα χρησης, αλλα εχει αυξημενες
απαιτησεις συντηρησης απο ολες τις αλλες κατηγοριες (variators, φυγοκεντρικα,
ιμαντας, σινεμπλοκ, καθως και αυξημενα εργατικα λογο του οτι για τη παραμικρη
εργασια, πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι)
παπι:
πρακτικο και ανετο μεν, ομως οχι τοσο οσο το σκουτερ, αλλα με μικρη διαφορα,
και αμελητεο κοστος συντηρησης, που ρεφαρει τη παραχωρηση στην ανεση και τη
πρακτικοτητα.
μοτοσυκλετακι:
πολυ πιο* ευχαριστο ασφαλες και παιχνιδιαρικο στην οδηγηση, ανετο μεν, οχι ομως τοσο πρακτικο
σε σχεση με τα αλλα δυο, και με το κοστος συντηρησης να βρισκεται καπου αναμεσα στου
παπιου και του σκουτερ. αναλογα του ποιο* μοντελο θα διαλεξεις, ισως τα λαστιχα του να
ειναι λιγο πιο τσιμπημενα απο αυτα ενος σκουτερ.
ελπιζω να σε κατατοπισα καπως..
***βλεπετε ορισμενοι πως χρησιμοποιω το πιο και το ποιο εδω ετσι?? πιο πρακτικο,
πιο ανετο, ποιο μοντελο... ετσι ειναι το σωστο, οχι ποιο ανετο, ποιο πρακτικο κτλ... :p :p
Όντως, το παπί με ελκύει περισσότερο λόγου του κόστους συντήρησης ΑΛΛΑ οι τιμές που έχουν φτάσει μου φαίνονται παράλογες για το τι προσφέρουν. Για παράδειγμα ένα VF125, έχει καλές επιδόσεις, είναι όμορφο όμως 2500€+λάστιχα+βαλίτσα για αποθηκευτικό χώρο, αρχίζει και μαζεύεται. Δεν ξέρω, μπορεί εγώ να υπερβάλω. Τελευταία το ψάχνω παρά πολύ το θέμα αλλά δεν μπορώ να καταλήξω σε κάτι που θα έλεγα πως είναι μια σίγουρη επιλογή.
papardeleemploi
17/05/2024, 23:17
Αυτό διορθώνεται σε ικανοποιητικό βαθμό με ένα βαλιτσάκι.
Δεν διαφωνώ. Η βαλίτσα και σχάρα είναι σίγουρα ένα έξτρα κόστος και συν η ασφάλεια της βαλίτσας. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν έχω πάρει την τελική απόφαση για το CBF.
giannis_angel
23/05/2024, 11:27
για τσέκαρε κανά crypton 125αρι είναι και οικονομικό
kostaskk
23/05/2024, 13:51
Αν λες το καινούριο s δεν πάει μια.
Τα περνάω άνετα σε ανοίγματα στα φανάρια και με το dv125 και με το glx, και φοράω και μακρύ γρανάζομα, άσε που έχει 3000 καινούριο..
Το παλιό r αρκετά καλο
papardeleemploi
29/05/2024, 11:33
Καινούριο έχει σχεδόν 3000€, ενώ μιλάμε για παπί.
Τώρα τα μεταχειρισμένα είναι θέμα τύχης και οι τιμές ακόμα χειρότερες, ειδικότερα για το τι προσφέρουν κάποιες φορές.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.