PDA

View Full Version : KTM 1390 Super Adventure S / S EVO / R



giorgosb
20/05/2024, 12:04
"Αρχής γενομένης από το 1390 Rally (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/38168-ktm-entopistikan-nea-1390-rally-kai-1490-super-adventure), θα πρόκειται για μία «σκληροπυρηνική» μοτοσυκλέτα Adventure με το βλέμμα στο χώμα, στα πρότυπα των R μοντέλων της σειράς Adventure ή των παλαιότερων 950/990, για τους εραστές των κλασικών μοντέλων. Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοντέλου, το... ντακαρίσιο look, με ψηλότερη ζελατίνα, μικρότερο εμπρός φωτιστικό σώμα, ψηλό εμπρός φτερό, κατακόρυφη οθόνη ενδείξεων, το ρεζερβουάρ με τις πλαϊνές επεκτάσεις, μία πιο επίπεδη σέλα και άλλες αλλαγές που εξυπηρετούν το σκοπό του."

453052

"Στην συνέχεια, το 1390 Super Adventure, το οποίο ούτως η άλλως περιμένουμε να παρουσιαστεί οσονούπω. Εδώ η KTM ακολουθεί μία μάλλον γνώριμη για την εποχή φιλοσοφία, με μία μεγάλη μοτοσυκλέτα κυρίως προσανατολισμένη για το δρόμο, αλλά με Adventure ανέσεις και την δυνατότητα να διέλθει από κάποιο χωμάτινο μονοπάτι, αν χρειαστεί. Για αυτό, η μοτοσυκλέτα αναμένεται να έχει τροχούς 19 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η αλλαγή στην σχεδίαση της νέας 1390 Super Adventure θα είναι σημαντική σε σχέση με την 1290, πιθανώς όμως όχι και η μηχανολογική αλλαγή, καθώς πέρα από το νέο μοτέρ, πολλά τμήματα της νέας μοτοσυκλέτας αναφέρονται ως όμοια, σε σχέση με την υπάρχουσα."

453053

"τώρα στο... μεγάλο νέο, ένα μοντέλο που οι κατάσκοποι του εξωτερικού αναφέρουν ως... 1490 Super Adventure. Εδώ μιλάμε για μία μοτοσυκλέτα τύπου... super sport tourer, στα πρότυπα των Ducati Multistrada V4 RS ή BMW M 1000 XR, καθώς οι τροχοί δρόμου 17 ιντσών είναι εμφανείς. Επίσης, διακρίνεται η χρήση φρένων Brembo στο εμπρός μέρος που θυμίζουν αμέσως street μοτοσυκλέτα. Περί κινητήρα ο λόγος, η KTM εδώ θα κληθεί να ανταγωνιστεί πολύ ισχυρές μοτοσυκλέτες και υπάρχουν «ψίθυροι» ότι θα έρθει ένας ακόμα μεγαλύτερος V2 κινητήρας -εξού και το 1490. Ωστόσο, τα πάντα ακόμα καλύπτονται από πέπλο μυστηρίου."

453054

azar41
20/05/2024, 13:29
To Rally τούμπανο,τα άλλα δύο με τις γνωστές αισθητικές ακρότητες!

basilis_k6
20/05/2024, 14:12
τι 1390? αυτο ειναι παπακι. ρε βαλτε κανα μοτερ της προκοπης να εχει λιγο γκαζι. ενα v8 3.200 turbodiesel ας πουμε. τς τς τς

katsar
20/05/2024, 14:16
Καλά ,αν ήταν να αγοράσω τέτοιο όχημα χίλιες φορές να έπαιρνα το H.D.
1400κε λέει,για πολύ ντακάρ,ράλλυ, αντβέντουρ καταστάσεις :lol:

RaGe_Raptor
20/05/2024, 14:32
Έρχεται και το 1490 (https://www.google.com/search?q=1490+ktm&oq=1490+ktm&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIICAEQABgWGB4yCAgCEAAYFhgeMggIAxAAGBYYHjIICAQQABgWGB4yDQgFEAAYhgMYgAQY igXSAQg2MzM2ajBqN6gCD7ACAQ&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1).

DoctoR_k6
20/05/2024, 14:36
Αν δεν το κανουνε 2λτ δε λεει... :lol:
Απορω τι θελουν να πετυχουν με αυτο...


Κρατησετε χαμηλα τα κυβικα.
Λες και κανεις θα θελει 160 αλογα με αυτο το φορτηγο.

giorgosb
03/06/2024, 14:52
"Ο γερμανικός ειδικός τύπος, δημοσιεύει νέες εικόνες μίας από τις πρωτότυπες μοτοσυκλέτες της KTM (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/38332-ktm-dokimazontai-ta-nea-prototypa-1390-super-adventure), που συμμετείχε στον αγώνα Erzbergrodeo...

...το κομμάτι της τεχνολογίας που ενδιαφέρει περισσότερο, σε αυτή την φάση της ανάπτυξης των μοντέλων, είναι η πιθανότητα χρήσης νέου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που ίσως ονομαστεί AMT. Μάλιστα, σύμφωνα με το γερμανόφωνο ρεπορτάζ, η μοτοσυκλέτα που συμμετείχε στο Erzbergrodeo χρησιμοποιούσε αυτό το αυτόματο κιβώτιο, με την μοτοσυκλέτα να έχει μοχλό ταχυτήτων, αλλά όχι μανέτα συμπλέκτη."

453555

453556

453557

453558

basilis_k6
03/06/2024, 18:11
ποτε δεν θα καταλαβω γιατι να γινουν οι μοτοσυκλέτες αυτοματες.

bulmont
03/06/2024, 20:41
ποτε δεν θα καταλαβω γιατι να γινουν οι μοτοσυκλέτες αυτοματες.

Την ίδια απορία είχαν πιθανόν κάποιοι το 1920 για τις αναρτήσεις.....

kordix
04/06/2024, 07:42
ποτε δεν θα καταλαβω γιατι να γινουν οι μοτοσυκλέτες αυτοματες.

Έτσι κι αλλιώς τα ΚΤΜ έμεναν από τρόμπα συμπλέκτη κάτω ή πάνω οπότε έτσι δεν θα χαλάει. :D

giorgosb
08/10/2024, 12:42
"Εν αναμονή της αποκάλυψης του νέου μοντέλου σε λίγες ημέρες, αυτές είναι οι τελευταίες –και πιο ξεκάθαρες- φωτογραφίες που έχουμε για αυτό.

Τα 1390 Super Adventure S EVO και Super Adventure S θα αποκαλυφθούν στις 22 και 24 Οκτωβρίου αντίστοιχα.

Άξιο σημείωσης είναι ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μέχρι τώρα, το «απλό» 1390 Super Adventure S ίσως έχει φρένα J.Juan αντί για Brembo, αλλά και αναρτήσεις WP XPLOR, αλλά και απουσία επιλογής της αυτόματης μετάδοσης, για περιορισμό κόστους, άρα και τιμής.

Από την άλλη, το Super Adventure S EVO αναμένεται να φέρει πληρέστερο πακέτο εξοπλισμού, συγκεκριμένα την σουίτα της Bosch με το ραντάρ, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, την επιλογή για το AMT κιβώτιο αλλά και την νέα οθόνη TFT 8,8 ιντσών, που θα δούμε από την KTM στις 10 Οκτωβρίου.

Το μοτέρ των 1.350 κυβικών που αναμένεται να χρησιμοποιείται στα μοντέλα, θα αποδίδει 170-175 ίππους και ροπή της τάξης των 15 kgm."

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/39615-ktm-1390-super-adventure-2025-amt-oi-pio-kathares-eikones-mexri-tora)

456508

456509

CorpseAlive
08/10/2024, 12:51
"Εν αναμονή της αποκάλυψης του νέου μοντέλου σε λίγες ημέρες, αυτές είναι οι τελευταίες –και πιο ξεκάθαρες- φωτογραφίες που έχουμε για αυτό.

Τα 1390 Super Adventure S EVO και Super Adventure S θα αποκαλυφθούν στις 22 και 24 Οκτωβρίου αντίστοιχα.

Άξιο σημείωσης είναι ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες μέχρι τώρα, το «απλό» 1390 Super Adventure S ίσως έχει φρένα J.Juan αντί για Brembo, αλλά και αναρτήσεις WP XPLOR, αλλά και απουσία επιλογής της αυτόματης μετάδοσης, για περιορισμό κόστους, άρα και τιμής.

Από την άλλη, το Super Adventure S EVO αναμένεται να φέρει πληρέστερο πακέτο εξοπλισμού, συγκεκριμένα την σουίτα της Bosch με το ραντάρ, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, την επιλογή για το AMT κιβώτιο αλλά και την νέα οθόνη TFT 8,8 ιντσών, που θα δούμε από την KTM στις 10 Οκτωβρίου.

Το μοτέρ των 1.350 κυβικών που αναμένεται να χρησιμοποιείται στα μοντέλα, θα αποδίδει 170-175 ίππους και ροπή της τάξης των 15 kgm."

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/39615-ktm-1390-super-adventure-2025-amt-oi-pio-kathares-eikones-mexri-tora)

456508

456509

ωνσγ...

harris_x
08/10/2024, 13:08
:a8:

STF
08/10/2024, 13:31
Ευτυχώς δεν ακολούθησε τον δρόμο της BMW και μας παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα που είναι ξεκάθαρα απόγονος της απερχόμενης.
Τώρα θα είναι ευκαιρία να πάρεις ένα καινούριο 1290 (εγώ αυτό θα έκανα).

basilis_k6
08/10/2024, 13:32
το «απλό» 1390 Super Adventure S ίσως έχει φρένα J.Juan αντί για Brembo
:lol::lol::lol:

αφου το σχεδιο θυμιζει ηδη κινεζικο, ας βαλουμε και φρενα κινεζικου


Τώρα θα είναι ευκαιρία να πάρεις ένα καινούριο 1290.
σωστοτατος ο stf

harris_x
08/10/2024, 13:34
το «απλό» 1390 Super Adventure S ίσως έχει φρένα J.Juan αντί για Brembo
:lol::lol::lol:

αφου το σχεδιο θυμιζει ηδη κινεζικο, ας βαλουμε και φρενα κινεζικου

Λίγο έλεος ρε παιδιά...

Έχετε γαμήσει όλα τα θέματα, φτάνει πια :rolleyes:

DoctoR_k6
08/10/2024, 13:47
Brembo κοινως τα J.Juan (https://www.brembo.com/en/company/news/brembo-announces-acquisition-j-juan)...
Που ειναι το προβλημα?

husky21
08/10/2024, 14:26
Εν τω μεταξυ ειναι Ισπανικη η J.Juan
που κολλανε τα κινεζικα φρενα;

Υ.Γ. Θα ειναι μαλακια κατ εμε να βαλει τετοια ακομα
και ας ειναι τα καλυτερα του κοσμου
τσαμπα θα μεινει η ρετσινια

CorpseAlive
08/10/2024, 14:29
Brembo κοινως τα J.Juan (https://www.brembo.com/en/company/news/brembo-announces-acquisition-j-juan)...
Που ειναι το προβλημα?

Μπερδεύτηκε με το δικό μου ΒΜW που είναι κινέζικο..:P :P

DoctoR_k6
08/10/2024, 14:49
Εν τω μεταξυ ειναι Ισπανικη η J.Juan
που κολλανε τα κινεζικα φρενα;

Υ.Γ. Θα ειναι μαλακια κατ εμε να βαλει τετοια ακομα
και ας ειναι τα καλυτερα του κοσμου
τσαμπα θα μεινει η ρετσινια

Αυτα δεν μπαινουν στα κινεζικα μοτο τελευταια?
Απλα εχει εργοστασιο και στην Κινα.


Μπερδεύτηκε με το δικό μου ΒΜW που είναι κινέζικο..:P :P

Μιλας και εσυ με το Lifan... :lol:

lospsi
08/10/2024, 16:07
Τα Bybre θα λες ...

giorgosb
23/10/2024, 08:42
Η KTM προχώρησε στην αποκάλυψη του 1390 Super Adventure S EVO 2025

"Νέο και φαρδύτερο κατά 30 χλστ. είναι και το αλουμινένιο τιμόνι.

Τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί 8 χλστ. πιο χαμηλά, αλλά και 10 χλστ. πιο έξω.

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα αυξομειώνει το ύψος της, κατά 70 χλστ.

Η στιβαρότητα του πλαισίου έχει αναβαθμιστεί.

Τελευταίας γενιάς ημι-ενεργητικές αναρτήσεις APEX Semi-Active Technology (SAT) της WP με ηλεκτρικά ελεγχόμενες μαγνητικές βαλβίδες που μεταβάλλουν τις αποσβέσεις και προσφέρουν μεγαλύτερη ακρίβεια στις ρυθμίσεις στις υψηλότερες συχνότητες έναντι των ηλεκτρικών.

Τροχοί 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 170/60.

Η απόδοση βρίσκεται στους 173 ίππους και τα 14,8 κιλά ροπής, στις 9.500 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα παρά τον εναρμονισμό με τις Euro 5+ προδιαγραφές, ενώ τα διαστήματα για τον έλεγχο των βαλβίδων έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με το 1290 Super Adventure στα 60.000 χιλιόμετρα.

Νέο σύστημα ενεργού cruise control που λειτουργεί σε μεγαλύτερο εύρος ταχύτητας και μπορεί να σταματήσει εντελώς τη μοτοσυκλέτα και εφόσον η στάση είναι μικρότερη των τριών δευτερολέπτων τότε μπορεί να ξεκινήσει να επιταχύνει ξανά. Φέρει και λειτουργία Group Ride, αν οδηγείτε μαζί με φίλους σας, όπως και νέο ραντάρ που ανιχνεύει και φορτηγά, ενώ ενώ αν ανιχνεύσει κίνδυνο υποβοηθά στο φρενάρισμα και προειδοποιεί για σύγκρουση."

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-1390-super-adventure-s-evo-2025-aytomatopoiimeno-kibotio-kai-173-ippoi-video) και bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/39794-ktm-1390-super-adventure-s-evo-2025-asfaltos-xoma-nai-kai-grigora)


457159

457160

457161

457162

457163

457164

457165

457166

457167

giorgosb
24/10/2024, 12:33
1390 Super Adventure R 2025 - Διέρρευσε φωτογραφία

457190

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/39819-ktm-1390-super-adventure-r-2025-dierrefse-kai-afto)

Nitse3
24/10/2024, 13:03
1390 Super Adventure R 2025 - Διέρρευσε φωτογραφία

457190

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/39819-ktm-1390-super-adventure-r-2025-dierrefse-kai-afto)

Στο μπροστά μέρος "συμβαίνουν" υπερβολικά πολλά πράγματα. Πολύ φορτωμένο μου φαίνεται.

billyka
26/10/2024, 21:20
εμενα με χαλαει η ''τετραγωνη'' μαλακια κατω απο το μπροστα φαναρι που λογικα ειναι το ρανταρ

Lioulios
27/10/2024, 01:07
Οντως , φαινεται καπως αυτο.

Εγω να πω πως τα κυβικα ειναι πολλα .ειναι παρα πολλα ...που παμε ???
Κατι αλλο που επισης βλεπω , ειναι πως σε σχεση με τα πρωτα 1290 s και r , τωρα ειναι πιο ευπεπτο στο ματι .
Δηλ αυτο το μουτρο τοτε , δεν μπορουαμε να το συνηθισουμε . Αυτο εδω ειναι πιο φουτουριστικο , αλλα συναμα αποδεκτο στα δικα μου ματια .

Και κατι ακομα ...
457336

svaboda
27/10/2024, 01:23
Ωραίο το TESLA! :p
Όχι σοβαρά μου αρέσει, εδώ μου κολλάει το φανάρι αυτό, στο Duke μου φαίνεται παράταιρο. Γενικά ωραίος ο σχεδιασμός αν και δεν μου αρέσουν καθόλου τα αντβεντουρε. Ωραία και όλα αυτά τα καπάκια γύρω γύρω πολύ cyberpunk ναούμε.
Όπως λέει και ο λιουλιος από επάνω με τα κυβικά που πάμε; γιατί ανεβαίνουν τόσο πολύ;

giorgosb
27/10/2024, 07:08
Εγω να πω πως τα κυβικα ειναι πολλα .ειναι παρα πολλα ...που παμε ???

Όπως έγραψαν και στο motomag: "...να βρει κανείς τα κότσια, ασχέτως ικανοτήτων, να βγάλει στο χώμα μια μοτοσυκλέτα 173 ίππων, 14,8 κιλών ροπής και 250+ γεμάτων κιλών. Όμως η υπερβολή πάντα γοήτευε, γοητεύει και θα γοητεύει."

doctor_john
27/10/2024, 07:24
....Όπως λέει και ο λιουλιος από επάνω με τα κυβικά που πάμε; γιατί ανεβαίνουν τόσο πολύ;

Πιθανά για να αντιμετωπίσουν το σύστημα που μετριόνται οι "ρύποι".
Χρειάζονται την δύναμη αλλά από κινητήρα που λειτουργεί με τα λιγότερα δυνατόν καύσιμα
στο όριο των ανοχών του.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την μετάβαση του dorsoduro από 750 σε 900 αν θες να ρίξεις μια ματιά.

husky21
27/10/2024, 08:22
Εγω να πω πως τα κυβικα ειναι πολλα .ειναι παρα πολλα ...που παμε ???

Και κατι ακομα ...
457336

Δεν παμε καπου συγκεκριμενα
Οπως και στα αυτοκινητα υπαρχουν ακραια μοντελα
με υπερβολικα κυβικα κ δυναμη που σε γενικες γραμμες ειναι "αχρηστα" για τον μεσο οδηγο ετσι κ στα μοτοσακα
Δοξα τω θεω υπαρχουν ολων των κυβικων κ βαλαντιων μοτοσυκλετες να επιλεξουμε

doctor_john
27/10/2024, 08:43
Το συγκεκριμένο έχει τον χαρακτηρισμό super adv. δεν μου φαίνεται άχρηστη η δύναμη.
Με τα χαρακτηριστικά που πετυχαίνει κάνει πιο εύκολο τον χειρισμό όγκου - βάρους.

Υπο το πνεύμα πάντα της "πολυτελούς" adv. ναυαρχίδας μεγάλης εταιρείας που διαμορφώνει αυτήν την κατηγορία.

Bowleno
27/10/2024, 08:56
Εγώ περιμένω να δω στα πόσα χλμ. Χαλάει το "τάμπλετ" του...:p

stefanos
27/10/2024, 09:09
Περισσότερο για εμπορικούς λόγους φαίνεται. Το 5+ μου δίνει την εντύπωση οτι είναι προς την κατεύθυνση της αξιοπιστίας και αντοχής στο χρόνο των συστημάτων που ελέγχουν τους ρύπους.
Αντί δηλαδή να προβλέπεται η μείωση της απόδοσης του καταλύτη με μαθηματικό τύπο, επιβάλει πραγματικές δοκιμές, κλπ.
Θα πληρώνουμε καλύτερους καταλύτες και περιπλοκότερα ηλεκτρονικά.

motojojo
27/10/2024, 10:08
Η ζελατινα του έχει τρύπα; :confused:

telegonos
27/10/2024, 11:28
Παρασκευή απόγευμα, έξω από το συνεργείο, πελάτης με το ΑΥΤΟ το ΚΤΜ καταφθάνει,

-Μάστορα, μια αλλαγή μπουζί, λάδια, φίλτρο λαδιού.

Πελάτης διαφεύγει τέρμα γκάζι, με ένα κατσαβίδι καρφωμένο στην πλάτη του.

RaGe_Raptor
27/10/2024, 18:37
παρουσίαση σε πίστα με αντβέ στην αμμοπαγίδα? :bawl:

ptc
27/10/2024, 19:35
παρουσίαση σε πίστα με αντβέ στην αμμοπαγίδα? :bawl:

Το βίντεο είναι εντυπωσιακό, αλλά πόνεσε η ψυχή μου να βλέπω τα χώματα που έμπαιναν μέσα στην πίστα. Ελπίζω να σκούπισαν μετά. :lol:


https://youtu.be/QmtcnMY9VuE?si=12Gauc7UBrwJf1sb

Nostradamus
28/10/2024, 11:09
Έχοντας οδηγήσει μερικές φορές το 1290 φίλου, δεν βρίσκω καμία λογική στην μοτοσυκλέτα αυτή και την αδιανόητη δύναμη της (για την κατηγορια).. Ειναι too much για τα γέρικα κόκαλα μου. Οπότε φαντάσου το νέο τι θα είναι.

Όμως.. και ποιος χεστηκε ! Ούτε το πρώτο 8υτε το τελευταίο υπερβολικό μηχάνημα είναι, και όπως τα περισσότερα ΚΤΜ είναι κ@υλα! Οπότε να χεσω τις "λογικές " αναλύσεις και την ορθολογική προσέγγιση..

Είναι ΤΕΡΑΣ και μακάρι να το χαίρεται οποίος θα το πάρει "κουλος" ή μη !

husky21
28/10/2024, 13:36
Είναι ΤΕΡΑΣ και μακάρι να το χαίρεται οποίος θα το πάρει "κουλος" ή μη !

Ε το 99% οσων το εχουμε(το.LC8 γενικα) κουλοι ειμαστε:p

lospsi
29/10/2024, 06:38
Η ζελατινα του έχει τρύπα; :confused:

Το παρατήρησα κι εγώ και νομίζω ότι θα βοηθήσει στην καλύτερη ροή προς τον αναβάτη και την μείωση των στροβιλισμών, κάτι στο οποίο πάσχουν σχεδόν όλα τα ονοφ.

peterTHErider
29/10/2024, 20:25
Για στροβιλισμούς και υποπίεση.

Nostradamus
29/10/2024, 20:48
Και τα 790 και 890 έχουν αν θυμάμαι καλά. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν.