View Full Version : Vf1000f2 Vs zx10r (του 89) και άλλες προτασεις
Καλησπέρα όπως λέω και στον τίτλο θέλω να αγοράσω μια απ' τις δυο μηχανές και θα ήθελα βοήθεια στην επιλογη ή ακόμα και προτάσεις για μηχανές σχετικά οικονομικές (κοντά στα 2000) όπως αυτές και αυτής της εποχής. Γενικά κοιτάω κάτι σε σπορ μου έχει κινήσει και το ενδιαφέρον και η yamaha fz750 αλλά δεν βρίσκω οικονομικες. Για να μην πολυλογω είμαι ανάμεσα σε αυτές τις δυο καθώς τις βρίσκεις σε πολύ καλή τιμή θα ήθελα να δοκιμάσω την honda για το V4 της φάσης άλλα λένε ότι δεν στρίβει καθολου. Πείτε μου την γνώμη σας και δώστε μου και άλλες προτάσεις σε αυτό το στιλ μηχανής ευχαριστώ.
telegonos
22/05/2024, 07:16
Γιατι θελεις να κανεις τετοιο κακο στον ευατο σου;
Tallyban
22/05/2024, 07:59
Αν σώνει και καλά θες να μπλέξεις με τετρακύλινδρα,με αυτά τα λεφτα πάρε κάτι σε 600 πιο καινούργιο,πχ Φρέιζερ ή Μπαντιτ πρώτης γενιάς
Γκάζι έχουν,στρίβουν ικανοποιητικά, ανταλλακτικά λογικά έχουν,είναι και πρακτικά(θα καίνε και τη μισή βενζίνη).
2stroker
22/05/2024, 08:16
Με τοσο παλια μηχανακια θα μπεις σε μια διαδικασια καθε φορα που θα χαλαει κατι να ψαχνεις για ανταλλακτικα σαν τον Ηρακλη Πουαρο! Είσαι σίγουρος;
Το ΖΧ10R του '89 τι ειναι? Μιππως εννοεις το Tomcat?
thunder ace
22/05/2024, 09:18
κανε την χαρη στον εαυτο σου και μη μπλεκεις ειδικα με το honda
Το ΖΧ10R του '89 τι ειναι? Μιππως εννοεις το Tomcat?
Μάλλον, στην Ελλάδα αν θυμάμαι καλά είχε έρθει ως ZZR 1000 αλλά αλλού ήταν ZX10.
@Ageorge Eπειδή τα είχα καβαλήσει όλα αυτά όταν ήμουν νέος άκου τους υπόλοιπους και μην μπλέξεις ακόμα και καινούρια να τα βρεις...
kostaskk
22/05/2024, 12:15
Πώς και δεν γίναν συλλεκτικά να ζητάνε 5κ?
Μάλλον δεν τα θέλει κανένας,, έξοδα 1000αριου, γκάζια απο 600αρι,πολύ βάρος, μηδέν ανταλακτικα,καρμπυρατέρ= τρελή κατανάλωση, πες ότι χρειάζεται καρβουνακια μίζας η επισκευή στα καρμπ, θα βρεις ανταλακτικα η θα γίνει ένας ακίνητος καναπές των 2κ?
Γενικά από αγγελίες δεν αξίζει τίποτα τώρα,,
Όλα είναι 1000-2000-3000 υπερτιμημένα επειδή έγινε ποιο ακριβή η φέτα, ζητάνε ότι θέλουν..
Μόνο από γνωστό ,φίλο που το δίνει σε λογική τιμή.. τα ίδια μηχανάκια τα πουλάνε +1000€ από ότι πριν 3-4 χρόνια,,, ειδικά στα καινούρια τα πουλάνε όσο είχαν καινούρια πριν 2-3 χρόνια. Η με 300€ έκπτωση από όσο έχει τώρα καινούριο,
Ότι είπαν όλοι οι από πάνω, άστο καλύτερα. ΕΙΔΙΚΑ το VF.....:cry:
Γενικά τα vf και το tomacat και κάποια gpz έχω δει ότι τα πουλάνε αρκετά φθηνά και έλεγα να το ρισκάρω σε αυτά τα λεφτά γιατί μου αρέσουν τα μονοφαναρα με φερινγκ
Μαστορα, εγω σε νοιωθω. Αμα ποτε μου περισσεψουν, θα χτυπησω
1) YZF R1 1998 σε κοκκινο ασπρο
2) Gsxr 750 Srad 1996 Το χρυσαφι
3) ZXR 750 '90
4) ZX-7R 1996 Το κοκκινο-μωβ
αλλα για να τα βλεπω, οχι να τα εχω για καθημερινα μηχανακια
Καλησπέρα όπως λέω και στον τίτλο θέλω να αγοράσω μια απ' τις δυο μηχανές και θα ήθελα βοήθεια στην επιλογη ή ακόμα και προτάσεις για μηχανές σχετικά οικονομικές (κοντά στα 2000) όπως αυτές και αυτής της εποχής. Γενικά κοιτάω κάτι σε σπορ μου έχει κινήσει και το ενδιαφέρον και η yamaha fz750 αλλά δεν βρίσκω οικονομικες. Για να μην πολυλογω είμαι ανάμεσα σε αυτές τις δυο καθώς τις βρίσκεις σε πολύ καλή τιμή θα ήθελα να δοκιμάσω την honda για το V4 της φάσης άλλα λένε ότι δεν στρίβει καθολου. Πείτε μου την γνώμη σας και δώστε μου και άλλες προτάσεις σε αυτό το στιλ μηχανής ευχαριστώ.
Πάντως το zx10 έστριβε στα κλειστά καλύτερα από το ZZR 1100 γιατί είχε πιο κοντό μεταξόνιο.
Στο vfr,f2 δεν θα βρίσκεις εύκολα λάστιχα γιατί έχει 18ρηδες τροχούς αν δεν ξεχνώ λάθος.
Γιατί δεν κοιτάς για vfr750 η 800 πρώτης γενιάς το γραναζωτό,?
Εκτός και αν είσαι αρχαιολάγνος .
Τα έχω δει και αυτά αλλά με έχουν κερδίσει εμφανισιακά τα άλλα δύο και σκεφτομαι πιο πολύ το vf για να δω τι λένε οι V4
Γενικά τι θα προτείνατε για να αποφύγω τις "αρχαιολογιες"; Αν και δεν με πειράζει που είναι παλιές είμαι σε φάση που θελω να δοκιμασω μηχανάκια
για να δω τι λένε οι V4
παρε vfr800 τοτε https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/327529506-honda-vfr-800
Αν πάω σε gsx r750 αξίζει;
harris_x
22/05/2024, 20:23
Το προηγούμενο μηχανάκι σου ποιο ηταν;
Νομιζω οτι δεν έχω καταλάβει, θέλεις μια μηχανή την οποία είχες μαραζι μικρός και μπορείς να την πάρεις τώρα για να την ανακατασκευασεις και να κανεις 50 χλμ κάθε Κυριακή? Θέλεις κάτι για κάθε μέρα? Θες κάτι για να το κοιτάς και να σε φτιάχνει?
Έχεις άλλο δίκυκλο εκτός από αυτά που αναζητάς?
Διότι αυτά αποτελούν πλέον κομμάτι της ιστορίας και απλά μπορούν να κοσμούν ένα γκαράζ και να κανεις μια βολτα την εβδομάδα κυρίως
telegonos
22/05/2024, 21:13
Τα έχω δει και αυτά αλλά με έχουν κερδίσει εμφανισιακά τα άλλα δύο και σκεφτομαι πιο πολύ το vf για να δω τι λένε οι V4
Σταμάτα να σκέφτεσαι τα VF κι αρχίνα να σκέφτεσαι κανά VFR. Κατά προτίμηση κάτι από 1994 μέχρι και 2001
Εγώ ας πούμε αν δεν είχα ήδη ένα τέτοιο, θα είχα πάει να το δω >>> https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/342743330-honda-vfr-750
Οδηγείται σαν σύχρονη μηχανή, ταξιδεύει εξαιρετικά, δεν καίει αν είναι σωστά συντηρημένο και δεν ξεπερνάς μόνιμα τα 140 στο κοντέρ, και γενικά είναι εξαιρετική πρόταση από τα παλιά.
Αυτα που κοιτάς εσύ είναι, και ήταν από τότε που βγήκαν δλδ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
motojojo
22/05/2024, 23:00
Γενικά τι θα προτείνατε για να αποφύγω τις "αρχαιολογιες"; Αν και δεν με πειράζει που είναι παλιές είμαι σε φάση που θελω να δοκιμασω μηχανάκια
....και να γνωρίζεις μάστορες; :lol: :p
Έχω δεύτερο μηχανάκι για καθημερινό, θέλω μια σπορ τουρερ για κάνα ταξιδακι και γενικά να με ελκύει να την πηγαίνω βολτες. Τώρα για δεύτερο έχω ένα νεικιντ cb και θέλω λίγο να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Γενικά ότι και να πάρω θα του κάνω αρκετή χρηση και δεν με πειράζει να δοκιμάσω κάτι να μην μου αρέσει και να το αλλάξω με κάτι άλλο δεν ψάχνω κάτι μόνιμο.
Θα πω ότι ψάχνω κάτι λίγο ιδιαίτερο να έχει λίγο ενδιαφέρον γιατί το cb είναι "λίγο βαρετό" και δεν μιλάω από άποψη ταχύτητας.
Καλημέρα,
πρέπει καταρχήν να σκεφτείς τι χρήματα θέλεις να διαθέσεις. Το πιθανότερο είναι αν βρεθεί κάτι καλό να είναι και ακριβό ένω κάτι πιο φθηνό ίσως σε ταλαιπωρήσει και σου κοστίσει αρκετά παραπάνω χρήματα. Σκέψου επίσης ότι πολλά ανταλλακτικά θα είναι πλέον δυσεύρετα, γενικά ένας καλός κανόνας που διάβασα παλιότερα και ακολούθησα όταν πήρα το δικό μου "παλιό" είναι να προτιμήσεις μοτοσυκλέτα με φέρινγκ/πλαστικά σε καλή κατάσταση και ας θέλει συντήρηση μηχανολογικά παρά το αντίθετο μιας και μεταχειρισμένα φέρινγκ μοτό 30 ετών σε καλή κατάσταση είναι κάτι σαν τον μονόκερο των ανταλλακτικών. Καινούργια, αν υπάρχουν, θα έχουν τιμή ασύμφορη.
Για τις μοτοσυκλέτες που ζητάς δεν γνωρίζω αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν και πολλές στην αγορά οπότε ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση.
thunder ace
23/05/2024, 06:47
Τελικα αλλαξα γνωμη: παρε το honda
Δεν θα σε νοιαζει τιποτα αλλο στη ζωη σου....μονο πως στα κομματια θα γινει μηχανακι καποια στιγμη αυτο.
doctor_john
23/05/2024, 08:08
Αν "λίγο βαρετό" περιγράφεις την ήπια χωρίς ξεσπάσματα λειτουργία, το καταλαβαίνω.
Και zx1200r βρίσκεις σε χαμηλές τιμές και τα vfr που προτείνουν παραπάνω είναι προκλητικά.
Πάντως οι τιμές στα λίγα μτχ VF είναι για γέλια, μόλις κοίταξα...
Το καβασακι το tomcat ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για την εποχή της ,με τα σημερινά δεδομένα όχι.
Ανεμικά φρένα,περιέργες διαστάσεις ελαστικών κάποια από αυτά.
Έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα με το προηγούμενο μοντέλο το gpz100RX που έχουν τον ίδιο κινητήρα με κάποιες διαφορές προς χάρη της απόδοσης στο Tomcat και
όντως το zx10 είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από το RX (πλαίσιο,φρένα,αναρτήσεις) αλλά μέχρι εκεί .Ανταλλακτικά θεωρώ πως θα βρίσκεις ,έμμεσα αν όχι άμεσα .
Από εμένα είναι ΝΟ , μπελάς αν το θέλεις μόνο για τις βόλτες σου χωρίς να έχει κάποια συναισθηματική-συλλεκτική αξία για εσένα.
Θα μπορούσες να δεις και το CBR1000F αν θέλεις μαούνα της εποχής.
Επιμένω πως ένα bulletproofed vfr 800 (όχι το vtech) είναι μια χαρά λύση και πολύ οικονομική.
Αρχίζω να στριβω προς το vfr είναι η αλήθεια και το cbr1000 ωραίο φαίνεται. Εγώ δεν μπορώ αν καταλάβω γιατί τέτοια απέχθεια για τις πιο παλιές μηχανές. Αν μιλάγαμε για τα Africa της εποχής ή για τα tenere, τα kle, τα klr κλπ θα μου λέγατε να τα αποφύγω ή φταίει καθαρά το ότι από τις σπορ δεν υπάρχουν πολλά κομμάτια για ανταλλακτικά;
Ρωτάω γιατί μήπως πρέπει να αλλάξω σκεπτικό και στα 2000 περίπου που ψάχνω να κοιτάξω κάτι πιο adv όπως μια τρανσαλπ και σε χρόνο που θα έχω λεφτά να βγάλω τα γούστα μου στην σπορ κατηγορία
telegonos
23/05/2024, 10:48
Πάντως οι τιμές στα λίγα μτχ VF είναι για γέλια, μόλις κοίταξα...
Από περιέργεια για το σχόλιό σου, μπήκα να δω.
Νταξ, η ανθρωπότητα δεν πάει καλά. Δυο και τρεις χιλιάδες ευρώ, για παλιοσίδερα λέμε τώρα, που δεν κάνανε τίποτα σωστά, ούτε τότε που πρωτοβγήκανε.
Εχω μια ελπίδα για την ανθρωπότητα, ότι δεν πωλούνται όντως όσο τα βάζουν αγγελίες, και είναι για άλλο λόγο οι καταχωρήσεις αυτές.
Ρωτάω γιατί μήπως πρέπει να αλλάξω σκεπτικό και στα 2000 περίπου που ψάχνω να κοιτάξω κάτι πιο adv όπως μια τρανσαλπ και σε χρόνο που θα έχω λεφτά να βγάλω τα γούστα μου στην σπορ κατηγορία
Με 2000 θα βρεις αρκετά καλό xlv650 transalp με το οποίο θα κάνεις ότι χρήση μπορείς να φανταστείς από πόλη έως ταξίδι με 130-140 το πολύ . Μπαίνει και χώμα αν χρειαστεί, χωράνε άνετα 2 άτομα και φορτώνεται σα γαϊδούρι.
Να τσεκαρεις οπωσδήποτε το καρέ το άξονα κίνησης μη τυχόν έχει φθορά και μετά τα κλασσικά.
Έχεις πάει καθολου από την ksr να ρωτήσεις ανταλλακτικα για kawasaki, εγω πήγα για ενα kle 500 ενός φίλου και με κοίταγαν με απορία όλο δεν έχουμε δεν γνωρίζουμε θα στείλουμε ένα email και θα σας ενημερώσουμε μου είπαν
Εδώ πήγα στο σαρακακη για μια φλάντζα Η για να κάνω βαλβίδες στο hornet 900 του 05 και μου είπαν σε δύο με τρεις εβδομάδες θα την έχουν
Άρα ρε παιδιά η μόνη λύση είναι να πάω σε καινούργια;
Μηχανάκια του 2000 όπως κάνα CBR ή gsxr ή zx δεν αξίζουν;
Παρε f4 με τα καρμπ η και το ψεκαστο εκεί θα βρεις τα πάντα
thunder ace
23/05/2024, 13:28
Παρε f4 με τα καρμπ η και το ψεκαστο εκεί θα βρεις τα πάντα
Σωστος
basilis_k6
23/05/2024, 14:31
Εδώ πήγα στο σαρακακη για μια φλάντζα Η για να κάνω βαλβίδες στο hornet 900 του 05 και μου είπαν σε δύο με τρεις εβδομάδες θα την έχουν
σιγα μην στοκάρουν φλάτζα στην ελλαδα για μια μηχανη 20 ετων που θα πουλησουν ενα κομματι το χρονο. στην ολλανδια ειναι και θα ερθει λογικα σε 15 μέρες. Φάντασου να ειχαν στοκ ολα τα κομματια απο ολα τα honda των τελευταιων 30 ετων στην ελλαδα.
σιγα μην στοκάρουν φλάτζα στην ελλαδα για μια μηχανη 20 ετων που θα πουλησουν ενα κομματι το χρονο. στην ολλανδια ειναι και θα ερθει λογικα σε 15 μέρες. Φάντασου να ειχαν στοκ ολα τα κομματια απο ολα τα honda των τελευταιων 30 ετων στην ελλαδα.
Εγώ το γνωρίζω στο φίλο το γράφω για να καταλάβει που πάει να μπλέξει με τις μηχανές που σκεφτόταν
σιγα μην στοκάρουν φλάτζα στην ελλαδα για μια μηχανη 20 ετων που θα πουλησουν ενα κομματι το χρονο. στην ολλανδια ειναι και θα ερθει λογικα σε 15 μέρες. Φάντασου να ειχαν στοκ ολα τα κομματια απο ολα τα honda των τελευταιων 30 ετων στην ελλαδα.
Εγώ το γνωρίζω στο φίλο το γράφω για να καταλάβει που πάει να μπλέξει με τις μηχανές που σκεφτόταν
Κοντά στα παραπάνω, κάποιος να πει στον φίλο ότι ούτε Japan θα έχουν ανταλλακτικά, όχι Ολλανδία.....
Είναι πάνω από 30 έτη παλιό το Vf, και καινούργιο που ήταν, δεν έβρισκες, όχι τώρα και ειδικά στα μπουντρούμια της Λ. Αθηνών....:cry:
Γνωστή μου πάντως με ΚΤΜ 390 περίμενε ένα μήνα+ για κάποιο ανταλλακτικό , δεν θυμάμαι τι αλλά μπορώ να μάθω αν έχει σημασία .
Όσο αφορά την δικιά μου μοντέλο 1996 και βρήκα ότι ήθελα από την Ολλανδία στα κεντρικά της Γιαμαπα εκεί ,από συνεμπλόκ γραναζιέρας πίσω μέχρι εισαγωγές αέρα για το καρμπ,τσιμούχες-ξύστρες για τα καλάμια.
15 μέρες με φτηνά μεταφορικά 3-4 με κανα 10ευρο έξτρα κόστος.
ΔΕΝ λέω στον ενδιαφερόμενο αγόρασε κάτι τέτοιο πάντως,το αντίθετο.
Αφού θες να δοκιμάσεις v4,πάρε ένα vfr.Μια χαρά ποιοτική μηχανή,άνετη και αξιόπιστη.
telegonos
23/05/2024, 17:57
Είναι πάνω από 40 έτη παλιό το Vf, και καινούργιο που ήταν, δεν έβρισκες, όχι τώρα και ειδικά στα μπουντρούμια της Λ. Αθηνών....:cry:
Πόσο; ;)
Πόσο; ;)
Eιρωνικά είπα το "πάνω απο 30 ετών"....
Το VF παρήχθη τα έτη 1984 έως 1988, άρα ακόμα χειρότερη η κατάσταση περί ανταλλακτικών....;)
karellen
23/05/2024, 20:36
1988 'Γιαπωνέζα' (έτσι λέγαμε τις καραβιές με τα εισαγόμενα)
453187
thunder ace
24/05/2024, 09:12
Εγω ειχα αυτο
Ασπαστο.
453196
Εγώ, το 90 είχα αυτό:
453197
CorpseAlive
24/05/2024, 10:40
Εγώ, το 90 είχα αυτό:
453197
Εγώ το 90 ήμουν το 453198
motojojo
24/05/2024, 10:54
Εγώ, το 90 είχα αυτό:
453197
Αυτο κι αν ηταν ασπαστο
telegonos
24/05/2024, 11:14
Εγώ το 1990 είχα αυτόν, κι ακόμα τον έχω, φυσικά.
453199
:D
Α ειχα και ένα ποδήλατο
doctoras
24/05/2024, 14:11
εγώ είμαι υπέρ σε μια τέτοια αγορά αλλά να ξέρεις τι αγοράζεις και τι θέλεις να αναπαλαιώσεις.
Αν βρεθεί μηχανάκι (γιατί απο αυτό εξαρτάται) χωρίς να ζητάει πολλά και μπορείς να ψάχτεις με την διαθεσιμότητά βασικών ανταλλακτικών και την επάρκεια τους
τα μοντέλα αυτά "έκαιγαν" βενζίνη γιατί κανένας μάστορας δεν ήξερε να τα ρυθμίσει.
Βγάζοντας τον V4 εκείνης της εποχής της honda γιατί παραυπήρχαν θέματα
Ο χιλιάρης του tomcat ήταν τυπικός λίτρου καβασακικός. Αν γινόταν σωστά οι συντηρήσεις και οι ρυθμίσεις του δουλευέ τέλεια και θα μπορούσε να γίνει σπορ τουρερ ακόμη και σήμερα. Αρκει να έχει περάσει στην πάροδο χρόνων εκτενή συντήρηση και έλεγχος αποκλίσεων σε όλα τα κινούμενα μηχανικά μέρη
453205
Αυτό πίστευα και εγώ αλλά όλα τα σχόλια εδώ λένε ότι δεν άξιζαν ούτε τότε οπότε λέω να τα αποφύγω τελικά και να πάω σε κάτι πιο "λογικό" που δεν θα μου αρέσει τόσο βέβαια
doctoras
24/05/2024, 21:21
Αυτό πίστευα και εγώ αλλά όλα τα σχόλια εδώ λένε ότι δεν άξιζαν ούτε τότε οπότε λέω να τα αποφύγω τελικά και να πάω σε κάτι πιο "λογικό" που δεν θα μου αρέσει τόσο βέβαια
αδερφέ συγχώρα με αλλά τα μοντέλα που έβαλες είναι για μερακλήδες και για πολύ προχωρημένους σε επίπεδο μηχανικής.
Πες απο την αρχή οτι είσαι αρχάριος, βάλε και το μπατζετ και θα σου βρούνε πολλές επιλογές τα παιδιά εδώ
τσίμπησα άσκοπα γιατί είδα τα μοντέλα και μου δημιουργήθηκε η εντύπωση οτι γνώριζες
εκτός απο τα 2k ευρώ τι μπατζετ υπάρχει για σουλουπωμα? γιατί αν δεν υπάρχει πας σε ένα ωραίο ktm duke 200 ή rc200 σε αυτά τα λεφτά και τέλος
Μηχανική εμπειρία απ' τα βασικά έχω αρκετή 10 χρόνια Οδηγαω και τα σέρβις τα κάνω μόνος μου τώρα πέρα από εκεί δνε πήγαινα για απευθείας πλήρης αναπαλαίωση σιγά σιγά ότι προέκυπτε
Τώρα δεν ξέρω σε τι να πάω μάλλον κοιτάω για κάτι σειφ γυμνο
Tallyban
25/05/2024, 08:19
Μακράν τα περισσότερα παλιά τετρακύλινδρα (>1990) που κυκλοφορούν στο δρόμο είναι Σουτζούκι ,κάτι λέει αυτό για ύπαρξη ανταλλακτικών.
Τώρα δεν ξέρω σε τι να πάω μάλλον κοιτάω για κάτι σειφ γυμνο
Πάρε ένα χορνετακι 600ρι τοτε
Tallyban
25/05/2024, 08:54
Χόρνετ και Νταιβερσιον,χωρίς μοχλικό αμφοτερα,φτηνοδουλειες.
Χόρνετ και Νταιβερσιον,χωρίς μοχλικό αμφοτερα,φτηνοδουλειες.
Οκ με 2000 ευρώ τι θα πρότεινες?
panavour
25/05/2024, 13:00
Δεν θα σε προέτρεπα να τα αγοράσεις,λόγω δυσκολίας εξεύρεσης ανταλλακτικών, αλλά και μαστόρων να ασχοληθούν με αυτά λόγω καρμπυρατέρ.Ομως αν τα γουστάρεις (ειδικά το VF1000F2 που το είχα απωθημένο,και το έβλεπα στην βιτρίνα στο παλιό Μινιόν το 1988 ,όταν πούλαγε μηχανάκια) θα σου έλεγα να το παζαρεψεις στα 1500,και μόνον αν είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση,και ΑΦΟΥ το κάνεις βόλτα Ανταλλακτικά υπάρχουν , Ιαπωνία και Αμερική.Εξαιρετικη ταξιδιωτική μοτό,αν ξέρεις τι ζητάς,και θέλεις κάτι με χαρακτηριστικά 40 χρόνια πριν.Παλια κλασσική ΧΟΝΤΑ.
Τα xjr αξίζουν ή τα bandit να πάω σε αυτά τα μεγάλα του 2000;
panavour
25/05/2024, 16:13
Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για αυτά.Οσο μεταγενέστερα βρεις ,με όσο λιγωτερα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα.Αν βρεις και ψεκαστα (χωρίς καρμπυρατέρ) ακόμα καλύτερα.
TONYBANDIT
25/05/2024, 22:05
Το καβασακι το tomcat ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για την εποχή της ,με τα σημερινά δεδομένα όχι.
Ανεμικά φρένα,περιέργες διαστάσεις ελαστικών κάποια από αυτά.
Έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα με το προηγούμενο μοντέλο το gpz100RX που έχουν τον ίδιο κινητήρα με κάποιες διαφορές προς χάρη της απόδοσης στο Tomcat και
όντως το zx10 είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από το RX (πλαίσιο,φρένα,αναρτήσεις) αλλά μέχρι εκεί .Ανταλλακτικά θεωρώ πως θα βρίσκεις ,έμμεσα αν όχι άμεσα .
Από εμένα είναι ΝΟ , μπελάς αν το θέλεις μόνο για τις βόλτες σου χωρίς να έχει κάποια συναισθηματική-συλλεκτική αξία για εσένα.
Θα μπορούσες να δεις και το CBR1000F αν θέλεις μαούνα της εποχής.
Συντροχε πες την αλήθεια έχεις οδηγήσει χειρότερο μηχανάκι από το rx.Εγω πάντως όχι.Κακιστο κράτημα ανύπαρκτα φρένα 16αριδες τροχοί θεοβαρο.Τεσπα τα είπα και ησύχασα.
Μου αρέσει που σε διάφορες ομάδες ανεβάζουν μια φωτογραφία και λένε ΜΗΧΑΝΑΡΑ . Για ζήσε μαζί της και τα λέμε.
Για να μην πλατιασω ΟΧΙ από εμένα στο αρχικό ποστ όσο πιο σύγχρονο τόσο καλύτερα.
Τα xjr αξίζουν ή τα bandit να πάω σε αυτά τα μεγάλα του 2000;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/329912944-honda-cbr-1000f
Πηγαινε να δεις αυτό αν είσαι Αττική, εαν ειναι και όντως 1ο χέρι
Με 3κ πέρνεις gsxr 1000 2001+.
Συντροχε πες την αλήθεια έχεις οδηγήσει χειρότερο μηχανάκι από το rx.Εγω πάντως όχι.Κακιστο κράτημα ανύπαρκτα φρένα 16αριδες τροχοί θεοβαρο.Τεσπα τα είπα και ησύχασα.
Μου αρέσει που σε διάφορες ομάδες ανεβάζουν μια φωτογραφία και λένε ΜΗΧΑΝΑΡΑ . Για ζήσε μαζί της και τα λέμε.
Για να μην πλατιασω ΟΧΙ από εμένα στο αρχικό ποστ όσο πιο σύγχρονο τόσο καλύτερα.
Καλημέρα! Το rx είναι του πατέρα μου.Πανέμορφο στα δικά μου μάτια αλλά έχεις δίκιο σε όσα λες!!
Ο ίδιος μαθημένος σε πιο ελαφριά οχήματα το παράτησε και σκούριασε για αυτούς τους λόγους!
TONYBANDIT
04/06/2024, 22:59
Καλημέρα! Το rx είναι του πατέρα μου.Πανέμορφο στα δικά μου μάτια αλλά έχεις δίκιο σε όσα λες!!
Ο ίδιος μαθημένος σε πιο ελαφριά οχήματα το παράτησε και σκούριασε για αυτούς τους λόγους!
Η εποχή εκείνη ήταν η εποχή που οι κατασκευαστές ψαχνοντουσαν που θα καταλήξουν.Η Kawasaki έβγαλε το πρώτο superbike gpz 900 το οποίο ήταν εξαιρετικό μηχανάκι το RX μετά ήταν χειρότερο το zx10 tomcat καλύτερο και από τα 2.Το 1990 έβγαλε το zzr 1100 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Όσο για αυτόν που έφτιαξε το ποστ αυτό θα το πω άλλη μια φορά.Οσο πιο σύγχρονο τόσο πιο καλά.Τουλαχιστον να έχει ψεκασμό για να μην παιδευεσαι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.