View Full Version : Αγορά motard ktm 640,690, Husqvarna 610
kostaskk
22/05/2024, 13:03
Εδώ και λίγο καιρό ψάχνω για motard
Πρέπει να είναι ελαφρύ και δυνατό.
Θέλω γνώμες για τα πάνω μοντελα,
Τα 610 δεν ξέρω αν βρίσκεις ανταλακτικα και αν βγάζανε βλάβες κάπου,
Και αν η συντήρηση του έχει διαφορά από ktm640
Δλδ λάδια κάθε 2000. Βαλβίδες κάθε 4000, περίεργο σύστημα λίπανσης με εξαερωσεις κτλ
Για τα ktm ξέρω ότι βάρανε κομπλερ μίζας,ρουλεμάν στρόφαλου,ραγισμένες κεφαλές,τρομπες συμπλέκτη και φρένων, και αποσυμπιεστες.
Έχω δει ένα ktm640 που το έδινε 1600 ακατεβατα αλλά ήταν λιγο χάλια εξωτερικά,μοτερικα φαινόταν οκ αλλά τα έλεγε περίεργα αυτός ότι δεν είχε πάνω ηλεκτρονική αν και δούλευε κανονικά και το άφησα.(Μετά το πήγε 1300) Υπάρχει ακόμα ένα με πολύ λίγα χιλιόμετρα που ίσως δω.
Επίσης υπαρχει ένα μαιμουδεμενο σκισμένο 690 στα 3500 που μάλλον δεν αξίζει
Από αγγελίες έχω δει ότι τα καλά 640 τα δίνουν κάπου 3000. Κάτι που για μένα δεν αξίζει γιατί με τόσα πήρα μηχανή ss πένα 110 άλογα και όχι μονοκύλινδρο
Και κύριος γιατί αν αυτό των 3000 σου βγάλει βλάβη, πχ ραγισμένη κεφαλή η ρουλεμάν στρόφαλου, τότε το κόστος πάει στα ίδια με το να έπαιρνες 690.. οπότε το εύρος τιμής είναι 1300-1800 το πολύ.. ktm υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά η μπορεί να φτάσουν με παζάρι, όχι όμως τόσο τα huswuwarna 610
Ktm 690 duke η smc θα ήταν η καλητερη επιλογή, αν βρεθεί κάτι στα 3000.. όχι 5-6 που ζητανε, είναι τα μισά + από όσο είχε καινούριο όταν βγήκε πριν 15χρονια.
Τα πρώτα μοντέλα νομίζω είχαν θέμα με τεντοτηρα καδένας,τρόμπα βενζίνης και κοντέρ,, ήταν και άσχημα. Τα sm
Κάποια άλλη επιλογή?
Μέχρι και dt200 θα έπαιρνα αλλά κ αυτά από εκεί που τα έβρισκες με 600 euro τώρα έχουν πάει 3-4000 και καλά συλλεκτικά.
Xt,xtx απορρίπτονται, drz είναι πολύ ακριβά, ΤΤ600 ίσως ,
2κύλινδρα ίσως dorsoduro, νομίζω είναι καλό,αλλά μικρό ντεπόζιτο,ίσως λίγο βαρυ
Fmx ίσως αν είναι φτηνό και έχει βελτιωση στο μοτέρ.
SeniorCanardo
22/05/2024, 14:06
Καλή τύχη, εγώ ψάχνω πάνω από 7 χρόνια. :bawl:
Στα χρήματα που θες λίγο δύσκολο!
Αυξήθηκε η τιμή στην γραβιέρα Κρήτης, οπότε αυτομάτως αυξήθηκαν και οι τιμές στα μεταχειρισμένα.
Husqvarna προσωπικά δεν κοιτάζω, δεν θα ήθελα να μπω σε φάση αναζήτησης ανταλλακτικών, κάποια είναι όντως δυσεύρετα.
Οπότε κοιτάω αποκλειστικά LC4 625, 640 και ίσως 660.
Τα περισσότερα προβλήματα στα KTM βασίζονται σε κακή λίπανση.
Αυτό το μοτέρ έχει ας το πούμε "ξηρό στροφαλλοθάλαμο", όπως στα δίχρονα (περίπου).
Δεν κολυμπάει στο λάδι δηλαδή όπως τα γιαπωνέζικα, αλλά ψεκάζει λάδι με μπεκάκια. (Μείωση τριβών μπλα μπλα μπλα).
ΧΤΧ,DRZ πανάκριβα και γενικά πολύ χειρότερα μηχανάκια από τα LC4.
(Καλά το XTX δεν το βάζω ούτε καν στην κατηγορία motard).
TTR, XT πανάκριβα, δύσκολα ανταλλακτικά για τα ΤΤ και στήσιμο on-off προηγούμενων πολλών δεκαετιών, κοινώς motard μόνο στην όψη.
FMX αν βρεις με κάνα 1,5 καλά, εγώ παραπάνω δεν δίνω με την καμία, για dominator που μοιάζει με CRF.
Ίσως κάνα CCM, αλλά και αυτά λίγα και ακριβά όταν βγαίνουν.
Η μόνη λύση που σκέφτομαι εγώ για την πάρτη μου (βασικά ιδέα φίλου ήταν), αν θες την ακούς, αν θες την πετάς.
Αγορά εξωφρενικά φτηνού LC4 και φτιάξιμο όπως το θέλω, από την αρχή.
Στην τελική μπορεί να βγει κάνα 3χίλιαρο, αλλά θα ξέρεις τι έχεις.
Παλιότερα παίζανε τώρα δύσκολο να βρεις.
Ζητάνε 1 με 1,5 χιλιάρικο για μοτέρ με πρόβλημα.
Η άλλη λύση είναι RFS, σοβαρό SuMo, δεν είναι πολιτικό, άλλη συντήρηση, αλλά και αυτά στα 3-4 χιλ παίζουν τελευταία.
Καλή τύχη.
2stroker
22/05/2024, 14:25
θα σου πω και γω την εμπειρια μου γιατι ημουν σε παρομοια φαση για ακρετο καιρο μεχρι το φλεβαρη που αγορασα ενα 640 Lc4 Adventure.
Τα περισσοτερα Lc4 ειναι κακοδιατηρημενα και λιωμενα. Πλεον για να βρεις καλο πραγματικα πρεπει να δωσεις κοντα στο 3χιλιαρο χωρις να σου εγγυηθει κανεις οτι ειναι 100% πενα.
Αυτα που βλεπεις με 1.500 ευρω απλα θελουν να τα ξεφορτωθουν και θελουν αλλα τοσα ωστε να γινουν μηχανακια.
Εγω το τσιμπησα 2400. Η τιμη ηταν ετσι μια και εμφανισιακα εχει φουλ γρατζουνιες μιας και ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε μονο για βουνο. Το πηγα σε μαστορα το ειδε εδωσε το οκ. Ενα μηνα μετα εβγαλε κομπλερ μιζας. Οποτε πολλα ειναι και θεμα τυχης.
Κλασσικα προβληματα σε Lc4 ειναι κομπλερ μιζας, πεθαινει ο αυτοματος αποσυμπιεστης, ραγισμενες κεφαλες, ρουλεμαν στροφαλου. Οσο για λαδια ξυδια αλλαγες καθε 2000 χλμ και βαλβιδες κλπ καθε 4000χλμ. Το μανιουαλ λεει αλλα, ομως επειδη μιλαμε για παλια μηχανακια, ταλαιπωρημενα που στροφαρουν μονιμα ψηλα καλυτερα ειναι καθε 2000 και 4000.
Επισης σε ολα τα παραπανω περι βλαβων συντελουν οι προηγουμενοι ιδιοκτητες και τα μαστορια που κανανε πατεντες επι χρονια πανω σε αυτα τα μηχανακια, ειτε λογω αγνοιας ειτε επειδη ο πελατης δεν ηθελε να πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης του αλλα αυτοι καπως επρεπε να του τα παρουν.
Κανε λοιπον ενα πολυ καλο ψαξιμο και να εχεις υπομονη. Ετσι ισως κατσει κατι καλο.
kostaskk
22/05/2024, 14:40
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318755553-ktm-640-duke
453157
453158
Μερικά υποψήφια, το 690 εξαφανίστηκε, νομίζω του είχαν βάλει τελικό από παπι
basilis_k6
22/05/2024, 15:02
ποσα λεφτα?
2stroker
23/05/2024, 08:08
Επισης μιας και ειδα τις παραπανω αγγελιες. Μηχανακι απο νησι διπλοτσεκαρισμα για σκουριες και οξειδωσεις. Αν ενα μηχανακι στην Αθηνα βγαλει σκουριες σε 30 χρονια, σε ενα νησι μπορει να βγαλει σε 5 και ας ειναι καινουριο.
kostaskk
23/05/2024, 08:29
Επισης μιας και ειδα τις παραπανω αγγελιες. Μηχανακι απο νησι διπλοτσεκαρισμα για σκουριες και οξειδωσεις. Αν ενα μηχανακι στην Αθηνα βγαλει σκουριες σε 30 χρονια, σε ενα νησι μπορει να βγαλει σε 5 και ας ειναι καινουριο.
Δεν υσχυει αυτό, μόνο αν αράζει στα 20 μέτρα από την θάλασσα και έχει αέρα, η περνάει από μέρη που το νερό τις θάλασσας πέφτει στον δρόμο και μετά δεν το πλένει. Το να μένεις στον Πειραιά είναι το ίδιο με νησί, και αν μένεις σε πόλη σε νησί που είναι 20κμ από την θάλασσα είναι το ίδιο με το κέντρο τις αθηνας
kostaskk
23/05/2024, 08:34
453169
Ακόμα ένα κοντά στα 2000 αλλά μαύρο μοτέρ, όχι hi flow, οπότε μάλλον οχι
kostaskk
23/05/2024, 08:59
https://www.car.gr/s/vyeath3m/
2stroker
23/05/2024, 10:20
Δεν υσχυει αυτό, μόνο αν αράζει στα 20 μέτρα από την θάλασσα και έχει αέρα, η περνάει από μέρη που το νερό τις θάλασσας πέφτει στον δρόμο και μετά δεν το πλένει. Το να μένεις στον Πειραιά είναι το ίδιο με νησί, και αν μένεις σε πόλη σε νησί που είναι 20κμ από την θάλασσα είναι το ίδιο με το κέντρο τις αθηνας
Στο λεω επειδη το χω δει με τα ματια μου και οχι μια φορα ενω το οχημα δεν ηταν διπλα στην θαλασσα. Με τον αερα μεταφερονται τα παντα συν οτι τα νησια εχουν παντα υγρασια λογω θεσης.
SeniorCanardo
23/05/2024, 10:42
Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις από αυτά που είναι σχετικά κοντά σε εσένα ή σε μέρη που υπάρχει επαγγελματίας που τα γνωρίζει για να το δει.
Γενικά παίζουν πολλά που είναι "μπασταρδεμένα", οπότε μόνο από κοντά θα δεις πράγματα.
Ο Δούκας είναι ναι μεν το "ίδιο" μοτέρ, αλλά δεν είναι SuMo, είναι "υπερυψωμένο γυμνό".
Το 660, να ξέρεις δεν έχει ούτε κλειδί, ούτε μίζα, μόνο μανιβέλα (αριστερά).
Το 690 που έβαλες, (πέρα ότι είναι από τα πιο άσχημα μοντέλα ever) έχει 80.000 χλμ:uplate:
Φαίνεται να είναι παρατημένο καιρό, αλλά στο βίντεο δεν ακούω (όσο μπορώ) κάτι στο μοτέρ.
Το μαύρο μοτέρ δεν είναι τόσο κακό όσο νομίζεις, έχει άλλο ρουλεμάν (σε σχέση με το γκρι), στην έδραση του δευτερεύοντος άξονα σασμαν και ντίζα στον συμπλέκτη. (Και κάποιες άλλες διαφορές)
Πάντα όμως θα το βρεις πιο φθηνά.
Τι πιο φθηνό που έβαλες από τη Λέσβο, από μαγαζί που το λένε "Σαραβαλάκι" και λέει από μόνος του ότι θέλει μαζέματα, αν δεν το δει κάποιος που τα ξέρει καλά, καλύτερα ΟΧΙ.
kostaskk
23/05/2024, 12:56
Ο αέρας μεταφέρει σταγονίδια θάλασσας το πολύ 20-50 μέτρα,,μετά πέφτουν λόγο βαρους.
από κει και μετά αρχίζουν και οι καλλιέργειες σε φυτα-δεντρα μη ανθεκτικά στην αρμυρα, σε νησί μενω, πολύ σπάνια να δω μηχανάκι με σκουριά, έχω δει παρατημένα έξω 20χρονια χωρίς σκουριά.
Το μόνο καλό του μαύρου μοτέρ είναι η ντιζα συμπλέκτη, γλυτώνεις από επισκευές τις magura η αλλαγή της, νομίζω έβγαινε μια βελτιωμένη αφτερ που πατούσε σε 2 σημεία και όχι ένα που έλυνε το πρόβλημα, αλλά υπάρχει ο φόβος των κεφαλών που μάλλον ραγιζαν ποιο συχνά στα μαυρα
SeniorCanardo
23/05/2024, 15:12
Το μόνο καλό του μαύρου μοτέρ είναι η ντιζα συμπλέκτη, γλυτώνεις από επισκευές τις magura η αλλαγή της, νομίζω έβγαινε μια βελτιωμένη αφτερ που πατούσε σε 2 σημεία και όχι ένα που έλυνε το πρόβλημα, αλλά υπάρχει ο φόβος των κεφαλών που μάλλον ραγιζαν ποιο συχνά στα μαυρα
Καλά στα (αγγλόφωνα) φόρουμ λένε το αντίθετο, ότι ράγιζαν οι γκρι και όχι οι μαύρες και ξέρεις γιατί;
Γιατί ο κάθε "αμπαλός" λέει μια ιστορία που άκουσε, κάπου, κάπως κάποτε χωρίς να αναρωτηθεί παραπέρα, βάζοντας την κεφάλα του να σκεφτεί.
Αν προτιμάς να ρυθμίζεις τζόγους, να γρασάρεις και να αλλάζεις ντίζες, πάω πάσο.
Παρόλο που ο συρμάτινος δεν είναι κακός για πολύ λίγο που τον δοκίμασα, προσωπικά δεν αλλάζω τον υδραυλικό.
Ο magura μια χαρά ήταν και έχει μπει σε ένα σκασμό μηχανάκια, χωρίς θέματα.
Στο enduro μου δουλεύει απροβλημάτιστα. Είναι λίγο πιο μπελαλίδικος στο bleeding σε σχέση με bleeding φρένου.
Αλλά και πάλι αν κάποιος θέσει το μυαλό του σε λειτουργία, δεν είναι πυρηνική φυσική.
Σε τρία σημεία πατούσε και ο "μαμά" και ο "after", δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς, αν καταλαβαίνω αυτό που λες.
Η παραμύθα με την τρόμπα του συμπλέκτη (slave), στα φ(λ)όρουμ και στα καφενεία ξεκίνησε γιατί το πρώτο πράγμα που χαλάει είναι το o-ring στο πιστονάκι.
Οι "πτανες" της ΚΤΜ, δεν το πουλούσαν χωριστά, ούτε έδιναν και πληροφορία για τις διαστάσεις του, αλλά το δίναν όλο μαζί ως κιτ.
Το after ήταν πιο φθηνό, ανωδιομένο, (άρα και μουράτο), με υποτίθεται καλύτερο σχεδιασμό της φωλιάς του o-ring και θεωρητικά καλύτερο υλικό. (billet)
Ο μάστορας σιγά μην κάθεται να τρέχει να βρει την διάσταση του o-ring, ειδικά αν ήταν καμιά περίεργη και ο πελάτης ως συνήθως βιάζονταν.
Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην φαντασία σου.
Πέρα από τις "πίπες" που θα διαβάσεις εδώ και εκεί, τις ιστορίες για δράκους και νεράιδες, το μοτέρ είναι αρκετά ικανό για πολιτικό* (παίρνει και πουσάρισμα - με ότι συνεπάγεται αυτό), δεν είναι αγωνιστικό, υπάρχουν καλύτερα μοτέρ, αλλά έχει ανταλλακτικά σε αφθονία (να είναι καλά οι "πίθηκες" που τα ρημάξαν) και μπορούσες μέχρι πρότινος να τα βρεις πολύ φθηνότερα από Γαλλό-Ιταλικούς μύθους βλ.XTX.
Από την άλλη αν σε ενδιαφέρει το οπτικό του πράγματος μόνο, καλύτερα κοίταξε για κάτι άλλο.
*Υπάρχει αναβάτης, που τρέχει στα φιλικά στη Σπάρτη, και παίζει στα ίσια τα καθαρόαιμα.
kostaskk
29/05/2024, 12:30
453454
453455
Εμφανίστηκε αυτό λέει δεν δουλεύει μίζα(άρα κάνα 300αρι για κομπλερ?) και με τις 2 εξατμίσεις πρέπει να ήταν το τελευταίο μοντέλο δλδ 2006?
453456
Αυτό το έριξε 1500 από 1800.
Λέει δουλεύουν ολα αλλά κάνει μπερδέματα και δεν ξέρει τι είναι, θέλει και ΚΤΕΟ σήμα.
ΓιώργοςΤΤ
29/05/2024, 12:42
Γνώμη μου: Με δεδομένο ότι τα χέρια σου πιάνουν και θα τα φτιάξεις όλα μόνος, πάρε το πιο φτηνό που θα βρεις να είναι σωστό επί της βασικής δομής του. Στην συνέχεια κάνε ένα γενικό το μοτέρ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και με δεδομένο ότι έχεις τεχνική συνείδηση και δεν θα το αφήσεις 12.000 χλμ με τα ίδια λάδια, θα έχεις κάτι καλό για χρόνια.
Αυτό θα έκανα ΕΓΩ, ΑΝ έψαχνα κάτι τέτοιο.
SeniorCanardo
29/05/2024, 13:19
453454
453455
Εμφανίστηκε αυτό λέει δεν δουλεύει μίζα(άρα κάνα 300αρι για κομπλερ?)α.
300 (περίπου) στην χειρότερη, δηλαδή να έχει αρπάξει και το γρανάζι και η φωλιά του ρουλεμάν.
Αν είναι το ρουλεμάν κάνα 90€ είχε το μαμά, κάνα 70€ του εμπορίου (τιμές προ φέτας) + τα περαστικά + φλάντζα.
Κατά τα άλλα, ότι είπε ο Γιώργης.
Ένα 640SM σε καλή κατάσταση και τιμή είναι το απωθημένο μου εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ίσως το πιο διασκεδαστικό μηχανάκι που κράτησα λιγότερο. Παρ' όλα αυτά αρνούμαι να αγοράσω ένα σχεδόν 20ετίας, και, δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα παρόμοιο και νεότερο. Τα 690 δε φτάνουν ούτε καν κοντά τη σουμότητα του 640. DRZ400SM είναι η μόνη άλλη λογική επιλογή, αλλά τα 400 του δεν είναι αρκετά, και τα μονταρισμένα 500άρια δεν τα εμπιστεύομαι.
Αν βρείτε κάτι, ενημερώστε. :D
basilis_k6
29/05/2024, 15:18
Ένα 640SM σε καλή κατάσταση και τιμή είναι το απωθημένο μου εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ίσως το πιο διασκεδαστικό μηχανάκι που κράτησα λιγότερο. Παρ' όλα αυτά αρνούμαι να αγοράσω ένα σχεδόν 20ετίας, και, δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα παρόμοιο και νεότερο. Τα 690 δε φτάνουν ούτε καν κοντά τη σουμότητα του 640. DRZ400SM είναι η μόνη άλλη λογική επιλογή, αλλά τα 400 του δεν είναι αρκετά, και τα μονταρισμένα 500άρια δεν τα εμπιστεύομαι.
Αν βρείτε κάτι, ενημερώστε. :D
δεν υπάρχει. πεθανε ολοκληρη η κατηγορία. πιο φθηνα θα σου βγει να παρεις ενα καθαροαιμο να πλεξεις ζαντες, να βαλεις φρενα και να φέρεις τις αναρτησεις σε κατασταση δρομου. δηλαδη να φτιαξει ενα sm απο ενα μεταχειρισμένο καθαρομαιμο. αν κοιτας κατι με 2-3χιλιαρικα απλα ξεχασε το.
SeniorCanardo
29/05/2024, 15:53
δεν υπάρχει. πεθανε ολοκληρη η κατηγορία. πιο φθηνα θα σου βγει να παρεις ενα καθαροαιμο να πλεξεις ζαντες, να βαλεις φρενα και να φέρεις τις αναρτησεις σε κατασταση δρομου. δηλαδη να φτιαξει ενα sm απο ενα μεταχειρισμένο καθαρομαιμο. αν κοιτας κατι με 2-3χιλιαρικα απλα ξεχασε το.
Έτσι όπως τα λέει είναι!
Δεν παίζουν (ειδικά τα τελευταία χρόνια).
Ότι κυκλοφορεί είναι είτε ακριβό, είτε κακοποιημένο, συνήθως και τα δύο και αυτά που εμφανίζονται κατά καιρούς και φαίνονται σε καλή κατάσταση (εμφανισιακά τουλάχιστον) παίζουν από 3,5-4 και πάνω.
Άσε που οι ιδιοκτήτες τους πρέπει να είναι από τα πιο μεγάλα "καρούμπαλα" που έχω γνωρίσει.:D
Η μετατροπή εντούρο σε sumo, είναι μια λύση αλλά μετά την καραντίνα και τα χωμάτινα χτύπησαν υψηλό, όλων των εποχών.
Και εκεί θέλει ψάξιμο, αλλά και πάλι δεν θα είναι φθηνή ιστορία.
Εκτός κι αν η σουζουκάρα βγάλει ψεκαστό DRZ.:bawl:
2stroker
30/05/2024, 08:14
453454
453455
Εμφανίστηκε αυτό λέει δεν δουλεύει μίζα(άρα κάνα 300αρι για κομπλερ?) και με τις 2 εξατμίσεις πρέπει να ήταν το τελευταίο μοντέλο δλδ 2006?
453456
Αυτό το έριξε 1500 από 1800.
Λέει δουλεύουν ολα αλλά κάνει μπερδέματα και δεν ξέρει τι είναι, θέλει και ΚΤΕΟ σήμα.
Αμα θελει αλλαγη ολο το κομπλερ (ρουλεμαν,γραναζι,φωλια) υπολογισε μαζι με φλατζα και εργατικα κοντα στα 400
Πριν 2 μηνες αλλαξα μονο ρουλεμαν-γραναζι με συνολικο κοστος 190 ευρω.
kostaskk
02/06/2024, 18:38
453546
453547
Είδα και αυτό σήμερα, το πήγα και βολτα
kostaskk
02/06/2024, 18:42
https://www.car.gr/s/dvhg7kpj/
kostaskk
02/06/2024, 18:51
Φαινόταν τα χρόνια του, τα λάστιχα είχαν κάτι σαν μικρό ρωγμέ,ς λέει από την ακινησία, ο λαιμός εξάτμισης είχε λίγη σκουριά, τα πλαστικά ταλαιπωρημένα
Τα τακάκια σχεδόν τελειωμένα και ένα πλακάκι ρύθμισης θέσης ρόδας ήταν πατέντα σε κομμένο μέταλλο σε σχήμα πλακακιου στη θέση του,,,
Σκουριά στο ντεπόζιτο δεν είχε, ούτε είδα καμιά διαρροή.. ούτε θορύβους όταν δούλεψε .
στην αρχή έδειχνε πεθαμένη μπαταρία αλλά μετά κάπως άναψαν τα λαμπάκια και πήρε σχετικά εύκολα πείραξα το κλειδί.
(φοβάμαι κεντρικό διακόπτη μην έχει θέμα)
Και όταν έφτασα κάτι έκανε και εσβισε και κάτι μου έλεγε για τον αισθητήρα του Σταντ,, πρέπει να έχει εκεί θέμα,
Στην βόλτα οκ έχει ροπή σαν τρακτέρ,, δεν το άνοιξα πολύ αλλά στο άνοιγμα του γκαζιού δεν γίνεται και τίποτα τρομερό.. το κούνημα στατικό μου φάνηκε πολύ οκ για το βάρος του,
kostaskk
02/06/2024, 18:52
Το θέμα είναι αν αξίζει,
Τι παζάρι να κάνω, γιατί 2200 είναι κάπως πολλά όταν είχε καινούριο 5-6.000
οκ δεν είναι ktm αλλά θα αντέχει παραπάνω,, ανταλακτικα? Μεταπωληση φαντάζομαι πολύ δύσκολη,
SeniorCanardo
03/06/2024, 12:29
Φαινόταν τα χρόνια του, τα λάστιχα είχαν κάτι σαν μικρό ρωγμέ,ς λέει από την ακινησία, ο λαιμός εξάτμισης είχε λίγη σκουριά, τα πλαστικά ταλαιπωρημένα
Τα τακάκια σχεδόν τελειωμένα και ένα πλακάκι ρύθμισης θέσης ρόδας ήταν πατέντα σε κομμένο μέταλλο σε σχήμα πλακακιου στη θέση του,,,
Σκουριά στο ντεπόζιτο δεν είχε, ούτε είδα καμιά διαρροή.. ούτε θορύβους όταν δούλεψε .
στην αρχή έδειχνε πεθαμένη μπαταρία αλλά μετά κάπως άναψαν τα λαμπάκια και πήρε σχετικά εύκολα πείραξα το κλειδί.
(φοβάμαι κεντρικό διακόπτη μην έχει θέμα)
Και όταν έφτασα κάτι έκανε και εσβισε και κάτι μου έλεγε για τον αισθητήρα του Σταντ,, πρέπει να έχει εκεί θέμα,
Στην βόλτα οκ έχει ροπή σαν τρακτέρ,, δεν το άνοιξα πολύ αλλά στο άνοιγμα του γκαζιού δεν γίνεται και τίποτα τρομερό.. το κούνημα στατικό μου φάνηκε πολύ οκ για το βάρος του,
Άλλη κατηγορία μοτό, από αυτές του τίτλου.
168 κιλά άδειο, 42 θεωρητικά άλογα (αν τα βρεις που κρύβονται πες μου και εμένα :bawl:).
Μέτριο στήσιμο, μέτρια φρένα.
Στο χώμα βαρύ, στην καρτόπιστα και σε γρήγορο στριφτερό (λέμε τώρα), το μπροστά βουτάει εύκολα και στην έξοδο απλώνει απότομα. (μπορεί να φταίω και εγώ που δεν είμαι παγκόσμιος ή να ήθελε άλλο σετάρισμα).
Ο αίσθητητήρας του σταντ όντως βγάζει πρόβλημα, ή το διορθώνεις ή το παρακάμπτεις.
Τα σπειρώματα από τα πατάκια είναι θέμα χρόνου πότε θα χαλάσουν, ειδικά αν στέκεσαι όρθιος.
Το βασικότερο πρόβλημα όλων είναι ο τεντωτήρας της καδένας των αντίβαρων. Εκεί ο Ιάπωνας έδωσε μαθήματα μηχανολογικής υπερβολής (over engineering), αλλά φτηνιάρης πιο πολύ και από Κίνεζο, έβαλε μια γαμωσούστα για αυτόματη ρύθμιση η οποία σπάει πρώτη, μετά σπάει το πλακάκι του τεντωτήρα, αυτά κόβουν βόλτες μέσα, η φθορά μεταφέρεται από την καδένα σε τρία γρανάζια και στο τέλος αρχίζει να ρίχνει σφαλιάρες στις κάσες. Υπάρχει λύση after, αλλά θέλει βγάλσιμο όλη η αριστερή πλευρά στην καλή περίπτωση στην χειρότερη και η δεξιά.
Είναι δύσκολο να το καταλαβείς μόνο με το αυτί.
2 μάστορες που το άκουσαν το δικό μου, παρόλο που τους έλεγα ότι κάτι δεν μου αρέσει, μου λέγαν π@π@ριές.
Το θέμα είναι αν αξίζει,
Τι παζάρι να κάνω, γιατί 2200 είναι κάπως πολλά όταν είχε καινούριο 5-6.000
οκ δεν είναι ktm αλλά θα αντέχει παραπάνω,, ανταλακτικα? Μεταπωληση φαντάζομαι πολύ δύσκολη,
Το συγκεκριμένο ήταν και πέρσι πάνω και δεν έφυγε, οπότε αν δεν καίγεσαι σε παίρνει και κάτω από 2000.
Γενικά είναι αξιόπιστο, πέρα από αυτά που ανέφερα παραπάνω, ανταλλακτικά καινούργια μέχρι στιγμής δεν είχα πρόβλημα (το μηχανάκι βγαίνει μέχρι σήμερα), after market υπάρχουν κάποια πράγματα, μεταχειρισμένα ανταλλακτικά όχι και τόσα πολλά.
Εμένα (και σε μερικούς άλλους) κούρεψε σασμάν, αλλά δεν είναι καταγεγραμμένη σαν κοινή βλάβη.
Δεν κάνει τίποτα σπουδαία, δεν είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό, είναι μια χρυσή μετριότητα, ότι συνήθως περιμένεις από ένα Γιαπωνέζικο αυτής της ηλικίας και αυτής της κατηγορίας.
Θα πας βόλτα, θα πας εκδρομή, θα το φορτώσεις, θα πάρεις συνοδηγό, θα μπεις χώμα, θα περάσεις νεροφαγώματα, (με συμβιβασμούς πολλούς) θα πέσει 10 φορές και δεν θα πάθει κάτι σοβαρό.
Αν θες τσακαλιές, σουζίδια, έντο, πίστες, ξύνω πατάκια (ΟΚ αυτό γίνεται), ε δεν είναι αυτή η φάση.
2stroker
03/06/2024, 13:25
Οτι ειπε ο SeniorCanardo. Αλλη κατηγορια εντελως. Τιμιο μηχανακι και σκυλος που δεν θα σε αφησει σχεδον ποτε. Για χωμα δεν ειναι αλλα καποια βασικα φλατ κομματια τα κανει. Γκαζι δεν εχει σε καμια περιπτωση. Οσο αφορα την κατασταση του δεν αξιζει με τιποτα 2200
Σκεψου οτι μονο για λαστιχα θες 250-300 ευρω,γιατι απο τη στιγμη που τα λαστιχα εχουν κανει ρωγμες ειναι και απο ακινησια αλλα ειναι και παλια.(τσεκαρε dot)
Συν ενα καλο μεγαλο σερβις ειναι πανω απο 100 ευρω (εκτος αν τα κανεις ολα μονος) και ολο και κατι θα βγαλει παλιο μηχανακι ειναι. Και τα πλαστικα ειναι χαλια οποτε η τιμη θα επρεπε να ναι απο 1600-1800.
kostaskk
03/06/2024, 13:46
Ναι σκέφτομαι να του πω στάνταρ 1800, γιατί λάστιχα,τακάκια,πίσω πλακάκι,αισθητήρας Σταντ κτλ.. ίσως και ποιο κάτω, θα το ξαναπάρω βόλτα σε 1-2 βδομάδες που θα το βγάλει σε κυκλοφορία κανονικά να το ανοίξω λίγο να δω πώς πάει στα ψηλά γιατί χτες το πήγα σιγά μέσα στα στενά. Γιατί μπαντες-σουζες ήταν στα θέλω και αυτό το βλέπω λίγο δύσκολο να μπορεί να τα κάνει αυτά,,
SeniorCanardo
03/06/2024, 14:25
Ναι σκέφτομαι να του πω στάνταρ 1800, γιατί λάστιχα,τακάκια,πίσω πλακάκι,αισθητήρας Σταντ κτλ.. ίσως και ποιο κάτω, θα το ξαναπάρω βόλτα σε 1-2 βδομάδες που θα το βγάλει σε κυκλοφορία κανονικά να το ανοίξω λίγο να δω πώς πάει στα ψηλά γιατί χτες το πήγα σιγά μέσα στα στενά. Γιατί μπαντες-σουζες ήταν στα θέλω και αυτό το βλέπω λίγο δύσκολο να μπορεί να τα κάνει αυτά,,
1800 και αυτό επειδή μαστορεύεις και δεν θα μπλέξεις με εργατικά, διαφορετικά θα σου έλεγα ακόμα πιο κάτω.
Η ζημιά σε εμένα ήταν οριακά ασύμφορη για επισκευή, αλλά έλυσα, έδεσα μόνος, οπότε ότι ήταν, ήταν τα ανταλλακτικά και ο χαμένος χρόνος μου.
Μην περιμένεις τρελά πράγματα στο άνοιγμα επίσης.
Θα ταξιδέψεις με 100+, (θα δουλεύει ψηλά το μηχανάκι -5 ταχ'υτητες), αλλά "ψιλο-επιτάφιος" η φάση.
Σουζίτσα με 2άρα αν είσαι χεράς, το ζιγκλερώσεις και λίγο πιο πλούσιο θα την κάνεις και κάνα μπατιλικάκι, αλλά μη περιμένεις να είσαι στη μια ρόδα και το μηχανάκι να πηγαίνει με τα πλαϊνά.
Εκεί πας αλλού.
basilis_k6
03/06/2024, 18:37
Το θέμα είναι αν αξίζει,
Τι παζάρι να κάνω, γιατί 2200 είναι κάπως πολλά όταν είχε καινούριο 5-6.000
οκ δεν είναι ktm αλλά θα αντέχει παραπάνω,, ανταλακτικα? Μεταπωληση φαντάζομαι πολύ δύσκολη,
2300 εδωσα πριν δεκα χρονια το 525 full στημένο SM. ε ρε κατι πλακες. για αυτο δεν εδινα ουτε 700ευρω και μονο αν δουλευε κανονικα. ξερω οτι οι τιμες ειναι λιγο αστειες αλλα ημαρτον..
SeniorCanardo
04/06/2024, 10:09
Από ότι κατάλαβα είσαι Λέσβο, μήπως να πήγαινες να δεις και αυτό:
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/333960706-ktm-525-exc
Είναι κάνα 8 μηνο πάνω η αγγελία οπότε μπορεί να σε παίρνει και για καλό παζάρι.
Άλλη φάση, αλλά από το να δώσεις 1800€ για την γιαπωνέζικη αγελάδα, μήπως. :hmm:
SeniorCanardo
04/06/2024, 10:14
2300 εδωσα πριν δεκα χρονια το 525 full στημένο SM. ε ρε κατι πλακες. για αυτο δεν εδινα ουτε 700ευρω και μονο αν δουλευε κανονικα. ξερω οτι οι τιμες ειναι λιγο αστειες αλλα ημαρτον..
Τότε δεν είχαμε λεφτά ρε, τώρα έχουμε, άλλες εποχές. :bawl:
Από την άλλη εσύ έδωσες 6-7 για σφούχτερ, άλλος ζητάει 4k για GTR και άλλος θέλει 4k για ΧΤ.
Πάρε ένα ΤTR για την δουλειά που θέλεις αν όχι ΚΤΜ ή κάτι με λιγότερα κυβικά ελαφρύ,μια χαρά σούζες κάνουν.
Αυτό το Καβασάκι καλό είναι για εργάτης καθημερινής χρήσης.
kostaskk
15/06/2024, 12:22
453838
Είδα κ αυτό τώρα,, σκισμένη σέλα έλειπε κομματαρα από το κάλυμμα, παρατημένο έξω μισό σκεπασμένο με μουσαμά, μερικές σκουριές, ειδικά ένας λαιμός πίσω, και κύριος οξείδωση στην κυλιδροκεφαλη.
Είχε φουσκώσει και πετάξει το χρώμα σε πολλά σημεια ενώ φαινόταν και σκουριά? Μα καλά αλουμινίο δεν είναι τα κυλινδρα κεφαλή?
Αναρτήσεις ψιλό δακρισμενες,
τα πλαστικά χάλια εντελος, επείγοντος βάψιμο στην καλητερη,, νομίζω και ελάχιστα δακρισμενο μπολ καρμπ, μια μικρορογμη σε ψαλίδι στον κύκλο κοντά στον πίσω άξονα ρόδας
Μίζα όχι, παντός πήρε εύκολα με μανιβελια.
Δεν ακουγόταν κάτι στο μοτέρ
Το πήγα και βολτα, οκ είναι δυνατά,
Φρένα εμπρός οκ, πίσω ήθελε τακάκι, δεν ελενξα τάπα ψυγείου υγρά λαδια-ραγισμενη κεφαλή φαινόταν παρατημένο άρα και με χαλιά η καθόλου σέρβις. Αν και είπε ότι το πήγαινε σε έναν γνωστό μου.
ΚΤΕΟ λήγει σε κάνα μήνα, θα θέλει λιγο κόπο για να περάσει, ενώ αν χαλάσει πριν το περάσεις τον ήπιες
Είπε 1500€. Που μου φαίνονται πολλά,
Ίσως του πω 1000, αν το πάρω θα πρέπει να λυθεί όλο για ανακατασκευή- βάψιμο, τρίψιμο
Με λίγα λόγια μου φάνηκε πως το είχαν για xt600.
Το κόστος για όλα αυτά μπορεί να είναι κανένα 1000€. Ίσως να αξίζει να βρω κάτι καλητερο στα περιφεριακα-εμφανιση
kostaskk
15/06/2024, 13:26
453841
2stroker
17/06/2024, 08:16
Χιλιαρικο και πολλα ειναι μη σου πω.
453838
Είδα κ αυτό τώρα,, σκισμένη σέλα έλειπε κομματαρα από το κάλυμμα, παρατημένο έξω μισό σκεπασμένο με μουσαμά, μερικές σκουριές, ειδικά ένας λαιμός πίσω, και κύριος οξείδωση στην κυλιδροκεφαλη.
Είχε φουσκώσει και πετάξει το χρώμα σε πολλά σημεια ενώ φαινόταν και σκουριά? Μα καλά αλουμινίο δεν είναι τα κυλινδρα κεφαλή?
Αναρτήσεις ψιλό δακρισμενες,
τα πλαστικά χάλια εντελος, επείγοντος βάψιμο στην καλητερη,, νομίζω και ελάχιστα δακρισμενο μπολ καρμπ, μια μικρορογμη σε ψαλίδι στον κύκλο κοντά στον πίσω άξονα ρόδας
Μίζα όχι, παντός πήρε εύκολα με μανιβελια.
Δεν ακουγόταν κάτι στο μοτέρ
Το πήγα και βολτα, οκ είναι δυνατά,
Φρένα εμπρός οκ, πίσω ήθελε τακάκι, δεν ελενξα τάπα ψυγείου υγρά λαδια-ραγισμενη κεφαλή φαινόταν παρατημένο άρα και με χαλιά η καθόλου σέρβις. Αν και είπε ότι το πήγαινε σε έναν γνωστό μου.
ΚΤΕΟ λήγει σε κάνα μήνα, θα θέλει λιγο κόπο για να περάσει, ενώ αν χαλάσει πριν το περάσεις τον ήπιες
Είπε 1500€. Που μου φαίνονται πολλά,
Ίσως του πω 1000, αν το πάρω θα πρέπει να λυθεί όλο για ανακατασκευή- βάψιμο, τρίψιμο
Με λίγα λόγια μου φάνηκε πως το είχαν για xt600.
Το κόστος για όλα αυτά μπορεί να είναι κανένα 1000€. Ίσως να αξίζει να βρω κάτι καλητερο στα περιφεριακα-εμφανιση
Έχεις φύγει τρέχοντας ήδη...
Με την καμία Κώστα.
kostaskk
17/06/2024, 10:26
Ναι όχι τελικά, έχω κ ένα γνωστό εδώ που ότι κτμ του πω ξέρει τους τελευταίους 2-3 κατόχους και τι κάνανε, λέει άμα πάρεις αυτό δεν θα ξαναπάρεις ποτέ κτμ. Θα βρω κάτι έστω λίγο προσεγμένο, φυλαγμένο σε εσωτερικό χώρο, από ιδιοκτήτη που να φαίνεται ότι ρίχνει λευτα,,, γιατί αν δεν έχεις να φτιάξεις την σέλα αποκλείεται να έχεις για σέρβις μοτερ-περιφερικων
kostaskk
08/07/2024, 16:30
454311
Ακόμα ένα που ίσως δω σε λίγο,
Λέει θέλει αντλία βενζίνης,πίσω λάστιχο, εισαγωγή και βάψιμο, 3800 θέλει, αν δεν είναι χάλια και πάει κοντά 3000 ισως
kostaskk
08/07/2024, 19:05
454315
454316
454317
kostaskk
08/07/2024, 19:07
Μερικές ακόμα, φαίνεται γνήσιο duke όχι μετατροπή, άλλο καπάκι συμπλέκτη,ξεβαμμένο ψυγειο, δεν ξέρω αν είναι στα γνήσια χρώματα, αν κάποιος δει κάτι περίεργο ας πει
Τα χρώματα γνήσια φαίνονται, με μόνη εξαίρεση το πλαστικό γύρω από τους προβολείς που είναι είτε βαμμένο, είτε αλλαγμένο από R. Όλοι την έκαναν αυτή την αλλαγή, βέβαια, γιατί το γκρι ήταν άθλιο.
Με μια γρήγορη ματιά βλέπω 3 αλλαγμένα καπάκια, βαμμένες ζάντες, αλλαγμένο τιμόνι, αλλαγμένες μανέτες, λείπουν τα αντίβαρα, λείπουν οι χειρολαβές πίσω.
ΥΓ: Πιο όμορφο μηχανάκι που έχει βγει ποτέ.
doctor_john
08/07/2024, 20:37
Χα! έβαλε τους τροχούς στην ίδια θέση! Να κάτι που δεν βλέπεις συχνά σε ktm..
kostaskk
19/07/2024, 03:45
454580
Ακόμα ένα μοιάζει καλή περίπτωση, 1800€ ανακατασκευή μοτέρ, fcr, εξάτμιση, κλασικά όχι μίζα, λέει μοντέλο 2000 άρα πρέπει να είναι το παλιό και φοράει γκρι μοτέρ, το ψαλίδι έχει μια κυκλική τρύπα κοντά στον άξονα που πρέπει να είναι χαρακτηριστικό του παλιού.
Το 690 με έβαλε σε δεύτερη μοίρα, κανονίζει με άλλους για ανταλλαγές, δεν βρήκε ώρα να πάω να το δω ενώ τον πρήζω ,τον ξέρω κιόλας και κάτι μ λέει μακριά. Θα το χρεπιασε.
kostaskk
20/07/2024, 12:39
Πήγα είδα το ποιο πάνω,
Το βάψιμο ψιλοχαλια αλλά αυτό είναι το λιγότερο
Λάστιχα,αναρτήσεις,φρένα ήταν πολύ καλά.
Μερικός χιλιομετρικής κρεμασμένος μέσα στα όργανα(κρεμόταν προς τα μέσα)
Ματάκι λαδιού καλυμμένο με εποξικη κόλλα,
Λαιμοί εξάτμισης με 2-3 κακες κολλήσεις με ηλεκτροκόλληση, είχαν και χτυπήματα, βαθουλώματα μπροστά,τελικό φορούσε άλλο raceteck φαγωμενο με γούβα από επαφές με την ρόδα, έλειπε και το ένα ελατήριο, πίσω ζάντα χάλια, γεμάτη χτυπήματα,φαγωματα, το fcr σαν να είχε βενζίνη πάνω του, ενώ κλασικά ήταν χωρίς προστασία και το χείλος του να βρίσκει στο υποπλαίσιο, το είδα σε συνεργείο όπου κάτι έλεγε ότι το πήγε για μπαταρία αλλά ο άλλος μου είπε ότι είχε ηλεκτρικό πρόβλημα,, ο ίδιος μου είπε θα μπλέξεις,,
Το μοτέρ είδα ότι είχε μόνο νούμερα, όχι κωδικό πριν τα νούμερα, άρα το ΚΤΕΟ ίσως δεν περνάει(γκρι μοτέρ στη θέση μαύρου).
Αρχίσει να γίνεται δυσκολο να βρεις τέτειο καλο, μάλλον υπομονή για 690
Πήγα είδα το ποιο πάνω,
Το βάψιμο ψιλοχαλια αλλά αυτό είναι το λιγότερο
Λάστιχα,αναρτήσεις,φρένα ήταν πολύ καλά.
Μερικός χιλιομετρικής κρεμασμένος μέσα στα όργανα(κρεμόταν προς τα μέσα)
Ματάκι λαδιού καλυμμένο με εποξικη κόλλα,
Λαιμοί εξάτμισης με 2-3 κακες κολλήσεις με ηλεκτροκόλληση, είχαν και χτυπήματα, βαθουλώματα μπροστά,τελικό φορούσε άλλο raceteck φαγωμενο με γούβα από επαφές με την ρόδα, έλειπε και το ένα ελατήριο, πίσω ζάντα χάλια, γεμάτη χτυπήματα,φαγωματα, το fcr σαν να είχε βενζίνη πάνω του, ενώ κλασικά ήταν χωρίς προστασία και το χείλος του να βρίσκει στο υποπλαίσιο, το είδα σε συνεργείο όπου κάτι έλεγε ότι το πήγε για μπαταρία αλλά ο άλλος μου είπε ότι είχε ηλεκτρικό πρόβλημα,, ο ίδιος μου είπε θα μπλέξεις,,
Το μοτέρ είδα ότι είχε μόνο νούμερα, όχι κωδικό πριν τα νούμερα, άρα το ΚΤΕΟ ίσως δεν περνάει(γκρι μοτέρ στη θέση μαύρου).
Αρχίσει να γίνεται δυσκολο να βρεις τέτειο καλο, μάλλον υπομονή για 690
Παίζει να πας σε πολύ νεώτερα.
SeniorCanardo
22/07/2024, 10:12
Αρχίσει να γίνεται δυσκολο να βρεις τέτειο καλο, μάλλον υπομονή για 690
Στο είχα πει από την αρχή, πολύ δύσκολα τα πράγματα και από ότι βλέπω τα πιο προσεγμένα έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο σε τιμές.
2stroker
23/07/2024, 08:48
Στο είχα πει από την αρχή, πολύ δύσκολα τα πράγματα και από ότι βλέπω τα πιο προσεγμένα έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο σε τιμές.
Ειναι λιγο ψαχνω ψυλλους στα αχυρα η φαση με τα 640. Οντως αυτα τα οποια ειναι προσεγμενα παζιουν απο 2800-3500 αλλα ακομα και εκει ρισκαρεις.
Εμενα το δικο μου πηγε σε μαστορα ελεγχθηκε πριν την αγορα και μετα απο 2 μηνες εβγαλε κομπλερ.
SeniorCanardo
24/07/2024, 10:20
Εμενα το δικο μου πηγε σε μαστορα ελεγχθηκε πριν την αγορα και μετα απο 2 μηνες εβγαλε κομπλερ.
Κοίτα μιλάμε για μονοκύλινδρα 15-20 χρόνων με "πουσαρισμένο" μοτέρ και πιθανότατα καραξεσκισμένα.(ειδικά τα SM).
Εγώ υπολογίζω σε οτιδήποτε άνω της 10ετίας, 1 με 1,5 χιλιάρικο κάβα για τυχόν βλάβες, για αυτό και δεν συμφέρει με αυτά που ζητάνε.
Εκτός και αν είσαι τυχερός... :hmm:
Εγώ ψάχνω κατά κύριο λόγο 2003-2004, αποκλειστικά "ψηλόφτερο" οπότε ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα.:cry:
kostaskk
25/07/2024, 01:08
Μάλλον υπομονή από Σεπτέμβριο να πεσουν.
Παντός παζάρι ακόμα δεν έκανα σε κανέναν, συνιθος μόνοι τους κατεβάζουν την αρχική τιμή κάνα 300αρι αν το κοιτάξω καλα παντού και ανακαλύψω τα προβλήματα.
Το παραπάνω κτμ ίσως τον πάρω τηλέφωνο ξανά αν το έχει φτιάξει από ηλεκτρικά (ακόμα ειναι συνεργείο) (αν και μάλλον μου έκανε απόκρυψη προβλήματος γιατί έλεγε για μπαταρίες ενώ μάλλον δεν παίρνει καν μπρος)
Αν είναι οκ με το ΚΤΕΟ και περνάει χωρίς θέμα με τα νούμερα μοτέρ και δεν χρωστάει
Αν το ακούσω να δουλεύει καλά.
Και αν πάει την τιμή κάπου στα 1500.
Και πάλι θα θέλω ολόσωμη εξάτμιση,πίσω ζάντα,βάψιμο, μαζεματα. Η τιμή όμως θα είναι κοντά σε μεταχειρισμένου παπιου.
Μπορεί να αντέξει να το χαρώ αλλά μπορεί και όχι.
Και εκεί το 690 μοιάζει καλητερη επιλογή καθος το θεωρώ πολύ ποιο αξιόπιστο.
Θέμα κάβας δεν υπάρχει, δεν θα μείνω αφραγγος.
Το θέμα είναι τι αξίζει,
3000 είναι πολλά για το ποιο ζημιαρικο ktm 20 χρόνων,το ίδιο και τα 5-6000 για 690
kostaskk
25/07/2024, 01:23
Ο λόγος που θέλω να πάω σε τέτειο είναι η ευκολία. Άνετη,όρθια θέση οδήγησης, μικρό βάρος, εύκολος χειρισμός(αναστροφές,παρκάρισμα) εύκολες σουζες,μπάντες,εντο, εύκολο μαστορεμα, αν φας τούμπα δεν σε νοιάζει τόσο, δεν έχει φερινκ. Έχω ήδη ενα 600ss, 2 παπιά,και ένα 50αρι μοταρντ μετατροπη-πατεντα(ίσως φτιαχτεί για χώμα αυτό). Οπότε ένα δυνατό μοταρντ είναι που λείπει. Ποιο πολύ Μ αρέσει το 690smc, μετά duke690, μετά 640 duke,sm, και τέλος 690 sm που θα το έπαιρνα μόνο για να το κάνω μετατροπή σε smc
kostaskk
09/10/2024, 17:21
456562
Ακόμα ένα υποψήφιο,, πρέπει να είναι sm μετατροπή Duke, λέει ακούγεται περίεργος θόρυβος από κεφαλή,μάλλον εκκεντροφόρους,
Θα γίνει έλεγχος να δω τα γύρο γύρο, μετά ψάξιμο τι έχει το μοτέρ, και πιθανή αγορά, η τιμή του μπορεί να είναι πολύ χαμηλή για 690
kostaskk
10/10/2024, 18:33
Πήγα το είδα από κοντά, είναι και στα 10 μέτρα από το γκαράζ μου, περιφερειακά σε πολύ καλή κατάσταση όπως τα ήθελα, μόνο το εμπρός τακάκι
ίσως πλησιάζει για αλλαγή,, πλαστικά καλά ίσως θέλουν βάψιμο για να γίνουν τέλεια, δίσκοπλακες συμφωνούσαν με τα χιλιόμετρα που γράφει, (35000). Αναρτήσεις δεν χάνανε,λάστιχα καινούρια.
Το θέμα είναι το μοτέρ,, λέει είχανε λύσει ψευτοκαπακο, έσταζε νερά από μια φλάντζα αντλίας νερού που τους χάλασε, το λαμπάκι ανάβοσβηνε γιατί λέει δεν είχαν συνδέσει την τρόμπα βενζίνης, δεν δεχόταν να το πάμε συνεργείο να το βάλει μπρος να το ακούσουμε,
Άρα ουσιαστικά πρέπει να ξεγράψω το μοτέρ να μην το υπολογίσω στην τιμή, είδα και κάποιες βίδες του μοτέρ βαθιά μέσα πάνω με οξείδωση η φθορά από εργαλεία, σκέφτομαι 2000€ να του πω από 2600 που ζητάει, γιατί δεν ξέρω αν δουλεύει καλά σασμάν,καμπάνα,σώμα,ψεκασμός,ηλεκτρικά,τρόμπα βενζίνης, αυτός που είπε αρχικά μάλλον φλαντζαρισμενο και μετά ότι ίσως σκαλωνε ο εκκεντροφόρος, εγώ φοβάμαι για μπιέλα, μην έχουν βαρεσει βαλβίδες κτλ.
basilis_k6
10/10/2024, 18:44
Πήγα το είδα από κοντά, είναι και στα 10 μέτρα από το γκαράζ μου, περιφερειακά σε πολύ καλή κατάσταση όπως τα ήθελα, μόνο το εμπρός τακάκι
ίσως πλησιάζει για αλλαγή,, πλαστικά καλά ίσως θέλουν βάψιμο για να γίνουν τέλεια, δίσκοπλακες συμφωνούσαν με τα χιλιόμετρα που γράφει, (35000). Αναρτήσεις δεν χάνανε,λάστιχα καινούρια.
Το θέμα είναι το μοτέρ,, λέει είχανε λύσει ψευτοκαπακο, έσταζε νερά από μια φλάντζα αντλίας νερού που τους χάλασε, το λαμπάκι ανάβοσβηνε γιατί λέει δεν είχαν συνδέσει την τρόμπα βενζίνης, δεν δεχόταν να το πάμε συνεργείο να το βάλει μπρος να το ακούσουμε,
Άρα ουσιαστικά πρέπει να ξεγράψω το μοτέρ να μην το υπολογίσω στην τιμή, είδα και κάποιες βίδες του μοτέρ βαθιά μέσα πάνω με οξείδωση η φθορά από εργαλεία, σκέφτομαι 2000€ να του πω από 2600 που ζητάει, γιατί δεν ξέρω αν δουλεύει καλά σασμάν,καμπάνα,σώμα,ψεκασμός,ηλεκτρικά,τρόμπα βενζίνης, αυτός που είπε αρχικά μάλλον φλαντζαρισμενο και μετά ότι ίσως σκαλωνε ο εκκεντροφόρος, εγώ φοβάμαι για μπιέλα, μην έχουν βαρεσει βαλβίδες κτλ.
αν δεν δουλευει το μοτερ θα εχεις πεταξει 2κ και μετα θα θες ΠΟΛΛΑ για να συνελθει. εκτος αν εχεις βρει ηδη μοτερ. γιατι τα ανταλλακτικα πονανε
ΓιώργοςΤΤ
10/10/2024, 20:01
Πήγα το είδα από κοντά, είναι και στα 10 μέτρα από το γκαράζ μου, περιφερειακά σε πολύ καλή κατάσταση όπως τα ήθελα, μόνο το εμπρός τακάκι
ίσως πλησιάζει για αλλαγή,, πλαστικά καλά ίσως θέλουν βάψιμο για να γίνουν τέλεια, δίσκοπλακες συμφωνούσαν με τα χιλιόμετρα που γράφει, (35000). Αναρτήσεις δεν χάνανε,λάστιχα καινούρια.
Το θέμα είναι το μοτέρ,, λέει είχανε λύσει ψευτοκαπακο, έσταζε νερά από μια φλάντζα αντλίας νερού που τους χάλασε, το λαμπάκι ανάβοσβηνε γιατί λέει δεν είχαν συνδέσει την τρόμπα βενζίνης, δεν δεχόταν να το πάμε συνεργείο να το βάλει μπρος να το ακούσουμε,
Άρα ουσιαστικά πρέπει να ξεγράψω το μοτέρ να μην το υπολογίσω στην τιμή, είδα και κάποιες βίδες του μοτέρ βαθιά μέσα πάνω με οξείδωση η φθορά από εργαλεία, σκέφτομαι 2000€ να του πω από 2600 που ζητάει, γιατί δεν ξέρω αν δουλεύει καλά σασμάν,καμπάνα,σώμα,ψεκασμός,ηλεκτρικά,τρόμπα βενζίνης, αυτός που είπε αρχικά μάλλον φλαντζαρισμενο και μετά ότι ίσως σκαλωνε ο εκκεντροφόρος, εγώ φοβάμαι για μπιέλα, μην έχουν βαρεσει βαλβίδες κτλ.
Δεν ξέρει τί έχει το μοτέρ αλλά το πουλάει 2.600 ευρώ. Αν δεν βιάζεσαι, πήγαινε σε κανένα εξάμηνο και πες του 999 ευρώ, γιατί για τετραψήφιο ποσό δεν είναι.
kostaskk
10/10/2024, 20:37
Όπως τα υπολόγισα αν το σπάσω ανταλακτικα τα 1500€-2000 τα βγάζει,
Όπως τα υπολόγισα αν το σπάσω ανταλακτικα τα 1500€-2000 τα βγάζει,
Αξίζει τον κόπο ρε Κώστα τελικά?
Εγώ θα του έλεγα ''καλοπούλητο'' και θα την έκανα.
2stroker
11/10/2024, 14:41
και μονο που δε δεχεται να πατε συνεργειο να το βαλετε μπροστα να το ακουσεις μυριζει το πραγμα!
Εγω θα το παιρνα μονο αμα το δινε κανα 1000αρικο. Γιατι να δωσεις 2 χιλιαρικα χωρις να ξερεις καν τι παιζει και μετα να χρειαστει να δωσεις αλλα τοσα + την ταλαιπωρια, νομιζω δεν λεει.
kostaskk
11/10/2024, 16:06
και μονο που δε δεχεται να πατε συνεργειο να το βαλετε μπροστα να το ακουσεις μυριζει το πραγμα!
Εγω θα το παιρνα μονο αμα το δινε κανα 1000αρικο. Γιατι να δωσεις 2 χιλιαρικα χωρις να ξερεις καν τι παιζει και μετα να χρειαστει να δωσεις αλλα τοσα + την ταλαιπωρια, νομιζω δεν λεει.
Ναι αυτός λέει ότι δεν θέλει να δουλέψει γιατί μετά άμα πάθει μεγαλύτερη ζημιά θα του μείνει σε αυτόν η ζημιά,,, το μηχανάκι ήταν σε κατάσταση παζλ,, βγαλμένη εξάτμιση, τρέχαμε νερά από καπάκι τρομπας νερού, ανάβοσβηνε λαμπάκι efi, μεγάλη πιθανότητα να χαλάσανε πράγματα στο άνοιγμα ψευτοκαπακου, σωληνάκια βενζίνης κρέμονται χύμα. ασύνδετη τρόμπα βενζίνης,
Αυτός επιμένει να ζητάει 2500 και εγώ δεν δίνω πάνω από 2000€,, παραπάνω μόνο αν πάει σε μάστορα και πει ακριβός τι έχει και ελενξει τα πάντα .. εντάξει όχι και 1000€. Είπαμε δεν είναι παπί,,, Ρόδες,φρένα,αναρτήσεις να πουλήσεις τα έβγαλες τα 1000€ και έχεις ακόμα πολλά άλλα..
Ουσιαστικά από ότι κατάλαβα η μηχανή ήταν κομπλέ και μετά από ένα ταξίδι άρχισε ο θόρυβος, το άφησε , έκανε το άνοιγμα, δεν είδε κάτι στάνταρ η δεν κατάλαβε τι έχει και τώρα το δίνει, πιθανότατα να κρύβει ζημιά από 500-1000€
basilis_k6
11/10/2024, 19:30
πΕροβλημά του. Με 2000ευρω αγοραζεις ενα μπελα στο κεφάλι σου. Αυτο βλεπω εγω.
ΓιώργοςΤΤ
11/10/2024, 21:07
Θέλει δηλαδή να μας πει ότι τώρα ναι μεν έχει μια ζημιά αλλά δουλεύει και μπορεί να το πουλήσει έτσι αλλά αν δουλέψει παραπάνω θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά και μετά δεν θα μπορεί να το πουλήσει όπως θα γίνει και θα του μείνει ενώ τώρα είναι ελκυστικό στους αγοραστές όπως το πιτόγυρο στην Καμάρα μετά από δύο ώρες παιχνίδι 5Χ5 στο Ιβανώφειο.
Και μετά ψάχνουμε γιατί ο κόσμος αγοράζει καινούργια φτηνά κινέζικα.
kostaskk
11/10/2024, 22:32
Σκεφτόταν και να το κρατήσει να το φτιάξει,για αυτό λέει δεν θέλει να δουλέψει το μοτέρ,, δέχεται όμως να πατήσουμε λίγο μίζα να δω ότι γυρνάει..
Θα προσπαθήσω για λύσιμο σε μάστορα και ελενχο άλλιος άλλο, εκτός αν δεχτεί στα 2000
...... δέχεται όμως να πατήσουμε λίγο μίζα να δω ότι γυρνάει......
Eiναι τολμηρό αγόρι............................
Ρε πόσο μάγκες κάνουμε μερικούς, που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μάζευαν κανένα μπουνίδι, έτσι για το γαμώτο δλδ...
kostaskk
13/10/2024, 00:06
Εμένα μου φάνηκε ότι λέει αλήθεια για το ιστορικό τις μηχανής, για αυτό του πρόσφερα 2000€ και αν μου πει ναι θα πάω να του τα δώσω αύριο,,
Αυτό σε συνδιασμό με τα περιφερειακά που ήταν όλα σε πολυ καλή κατάσταση και μου άρεσαν, δεν φάνηκε παρατημενο-σκισμενο..
Και πέταμα να πάει το μοτέρ, με ένα άλλο μεταχειρισμένο των 1000€ θα έχω μηχανή πολύ καλή με σύνολο 3000€, όσα ήθελα να δώσω,,, όταν άλλοι πουλάνε αντίστοιχα 5000-6000.
Το λάθος ήταν ότι το λύσανε μόνοι τους, ενώ δεν τον είδα να ξέρει και πολλά για μοτό,, πχ δεν ήξερε ποια φίσα είναι για το διαγνωστικό ενώ εγώ την βρήκα άμεσος χωρίς να έχω δει ποτέ από κοντά το μοντέλο..
Του είπα και για 2500 αν το πάμε σε μηχανικό και ελενξει τα πάντα και η ζημιά είναι μικρή(μέχρι 500€) αλλά δεν βλέπω μεγάλη προθυμία, μάλλον του λένε ότι αξίζει παραπάνω, η σκέφτεται να το κρατήσει και να το φτιάξει,,, εμένα 2κ μου φαίνονται οκ για το ρίσκο που θα πάρω..
Πιθανότατα φαντάζομαι θα έχουν χαλάσει τα κοκοράκια-πιανολα-ρουλεμαν που έχουν κάνα 300αρι καινούρια,,, αλλά μπορεί να θέλει και άλλα..
Υπολόγιζω 1000€ Κάβα για να φτιαχτεί οκ
Κι εμένα τα 2 καλά μου ακούγονται για κάποιον που θα πληρώσει μόνο τα υλικά που θα χρειαστούν (μιας και είσαι άτομο που πιάνουν τα χέρια του).
doctor_john
13/10/2024, 08:21
Φίλε Κώστα είμαι στα ίδια πατήματα για δεύτερη φορά σε εμένα ενώ έχω χάσει το λογαριασμό πόσες φορές
έχω συμμετάσχει στην ανακατασκευή κάποιου άλλου.
Είναι φοβερό αν δεν είσαι έμπειρος μηχανικός με χώρο εργασίας και εργαλεία.
Βλέπω τα στοιχεία που σε ενθαρρύνουν και τα κατανοώ. Δεν είναι αρκετά κατα την γνώμη μου.
Σίγουρα όχι για 2000ε.
Σε διαβάζω να εκτιμάς μερικά ποσά και τρομάζω. Ποιο μοτέρ 690 έχει 1000ε;
Μοτέρ σε ανοικτή μάντρα σε ειδυλλιακά μέρη της χώρας μας εννοείς;
Αν είναι να πάρεις μοτερ 4ο χέρι που τράκαρε πριν διαλύσει, πως υπολογίζεις στο κόστος του μόνο την αγορά;
Αν έχει κάποια θέματα από μαμά τα έχεις υπολογίσει; εννοώ έχεις βρει τι χρειάζεται για να μην υπάρχουν
και τον τρόπο - κόστος απαλοιφής τους;
Είναι μια μοτό που την αγοράζουν 4500-5000 και ρίχνουν 1500-2000 για να έρθει στα καλά της.
Για εμένα αν έχεις 3000 στο χέρι, έχεις ήδη διαθέσει τον κόπο - χρόνο σου και πρέπει να το χρησιμοποιήσεις
υπέρ σου. Προκαταβολή και τις δόσεις που αντέχεις.
Θες να προσθέσεις κάτι και στο διάστημα που την ψάχνεις, για το συμφέρον σου θα είναι.
Η συγκεκριμένη που περιγράφεις είναι αντικείμενο ελέγχου απο την σήμανση, οι μηχανικοί έρχονται δεύτεροι.
Μου φαίνεται απίστευτο να κοστίσει κάτω από 4500.
Υπάρχει και η ενδοσκοπική αν σου αρέσουν οι ταινίες τρόμου ;)
https://www.skroutz.gr/s/24086170/AK252B-Endoskopiki-Kamera-gia-Kinito-me-Kalodio-5m.html
stefanos
13/10/2024, 08:21
Του είπα και για 2500 αν το πάμε σε μηχανικό και ελενξει τα πάντα και η ζημιά είναι μικρή(μέχρι 500€) αλλά δεν βλέπω μεγάλη προθυμία, μάλλον του λένε ότι αξίζει παραπάνω, η σκέφτεται να το κρατήσει και να το φτιάξει,,, εμένα 2κ μου φαίνονται οκ για το ρίσκο που θα πάρω..
¨
Αν σε μιά μοτοσυκλέτα των 5-6 χιλιάδων έχεις μια ζημιά 500, δεν την πουλάς 2,5.Ή το φτιάχνεις και το κρατάς ή το φτιάχνεις και παίρνεις 5-6.
Το ότι το μηχανάκι είναι ανοιγμένο μπορεί να σημαίνει ότι πήγε ήδη σε μάστορα...
Μερικές φορές τα απωθημένα είναι αυτά που μας δένουν με ένα μαντήλι τα μάτια, για να μην βλέπουμε την πραγματικότητα, αλλά μόνο αυτό που ονειρευόμαστε.
kostaskk
17/10/2024, 08:43
Φίλε Κώστα είμαι στα ίδια πατήματα για δεύτερη φορά σε εμένα ενώ έχω χάσει το λογαριασμό πόσες φορές
έχω συμμετάσχει στην ανακατασκευή κάποιου άλλου.
Είναι φοβερό αν δεν είσαι έμπειρος μηχανικός με χώρο εργασίας και εργαλεία.
Βλέπω τα στοιχεία που σε ενθαρρύνουν και τα κατανοώ. Δεν είναι αρκετά κατα την γνώμη μου.
Σίγουρα όχι για 2000ε.
Σε διαβάζω να εκτιμάς μερικά ποσά και τρομάζω. Ποιο μοτέρ 690 έχει 1000ε;
Μοτέρ σε ανοικτή μάντρα σε ειδυλλιακά μέρη της χώρας μας εννοείς;
Αν είναι να πάρεις μοτερ 4ο χέρι που τράκαρε πριν διαλύσει, πως υπολογίζεις στο κόστος του μόνο την αγορά;
Αν έχει κάποια θέματα από μαμά τα έχεις υπολογίσει; εννοώ έχεις βρει τι χρειάζεται για να μην υπάρχουν
και τον τρόπο - κόστος απαλοιφής τους;
Είναι μια μοτό που την αγοράζουν 4500-5000 και ρίχνουν 1500-2000 για να έρθει στα καλά της.
Για εμένα αν έχεις 3000 στο χέρι, έχεις ήδη διαθέσει τον κόπο - χρόνο σου και πρέπει να το χρησιμοποιήσεις
υπέρ σου. Προκαταβολή και τις δόσεις που αντέχεις.
Θες να προσθέσεις κάτι και στο διάστημα που την ψάχνεις, για το συμφέρον σου θα είναι.
Η συγκεκριμένη που περιγράφεις είναι αντικείμενο ελέγχου απο την σήμανση, οι μηχανικοί έρχονται δεύτεροι.
Μου φαίνεται απίστευτο να κοστίσει κάτω από 4500.
Υπάρχει και η ενδοσκοπική αν σου αρέσουν οι ταινίες τρόμου ;)
https://www.skroutz.gr/s/24086170/AK252B-Endoskopiki-Kamera-gia-Kinito-me-Kalodio-5m.html
Χωρο εργασίας έχω άπλετο, όπως και ένα υπόγειο γεμάτο εργαλεία, και γνώσεις μηχανικού (ΙΕΚ)αλλά και από τα μηχανάκια που έφτιαχνα..
Δεν το έχω πολύ ψάξει για τα 1000€ μοτέρ αλλά τόσο νομίζω θα έχουν.. ποσό ποιο πάνω για μεταχειρισμένο ρίσκο?
Για μαμά θέματα έχω ακούσει για σβησιματα,σκορτσαρισματα αλλά έχω και tune ecu και φίσα, θεωρητικά θα μου είναι εύκολο να συνδεθώ και να αλλάξω πειράξω,χάρτες,, έχω διαβάσει και άλλα,,, το βασικό σε αυτά νομίζω ότι είναι τα κοκοράκια κεφαλης-πιανολα ρουλεμάν..
Νερό στο καντράν,τεντοτηρας καδένας, αυτά θυμάμαι τώρα...
Για προκαταβολή τη εννοείς? Αγορά καινούριου? Δεν υπάρχει κανένα μοταρντ τώρα,,,
Ούτε θέλω να δώσω 15.000 για το καινούριο Ducati και να με περνάνε μετάχειρισμενα 20ετιας των 3000€. Είναι και λίγο θέμα το €/hp..
ακόμα και το 690 που το έκαναν facelift κάπου το 2013? Και μοιάζει με γυμνό δεν θα το έπαιρνα ούτε 1000€ δεν μου αρέσει καθόλου το στιλ,ούτε γυμνά κτλ..
690 smc η 690 duke 2008-2010 μ αρέσουν..
Δεν χρειάζεται να μπλέξω με προκαταβολές και δάνεια,,, μπορώ να αγοράσω μετρητής 10 μηχανάκια σε αυτή την τιμή πριν αρχίσω να χρειάζομαι δάνειο... Το θέμα είναι τι αξίζει..
Δεν θα πληρώσω διπλα λεφτα από την πραγματική αξία για το παλιό χρέπι του καθενός επειδή αυξήθηκε η φέτα στο σούπερ μάρκετ...
Άλλη λύση είναι ταξιδακι Αθήνα για περισσότερες επιλογές σε ktm690,, εισαγωγή από Αγγλία που έχω δει smc690 στα 5000,, (που εδώ το ίδιο σε χειρότερη κατάσταση θα είχε 8000).
Κόστος κάνα 1000€ να έρθει με εκτελονισμο μεταφορά νομίζω,, (πως και δεν βρέθηκαν έμποροι να φέρνουν yamaha tracer από Αγγλία για πώληση εδώ?όπως και tdm900 και ότι άλλο υπερτιμημένο εδώ).
Μια άλλη λύση είναι αναμονή μέχρι να βγάλουν motard οι Κινέζοι..
Άλλη λύση είναι ταξιδακι Αθήνα για περισσότερες επιλογές σε ktm690,, εισαγωγή από Αγγλία που έχω δει smc690 στα 5000,, (που εδώ το ίδιο σε χειρότερη κατάσταση θα είχε 8000).
Κόστος κάνα 1000€ να έρθει με εκτελονισμο μεταφορά νομίζω,, (πως και δεν βρέθηκαν έμποροι να φέρνουν yamaha tracer από Αγγλία για πώληση εδώ?όπως και tdm900 και ότι άλλο υπερτιμημένο εδώ).
Μια άλλη λύση είναι αναμονή μέχρι να βγάλουν motard οι Κινέζοι..
Χωρίς να θέλω να γίνω party pooper, τα 5 χιλιάρικα που βρήκες, είναι σε ευρώ ή σε gbp? Αν είναι σε λίρες, η ισοτίμια είναι στα 6.000€, κι αν δεν απατώμαι ο kamikaze πχ που κάνει αυτη τη δουλειά πρέπει να έχει flat rate αμοιβή τα 1.500€.
Επίσης για κάποιον λόγο που κι εγώ δεν καταννοώ, τα ρημάδια τα tracer δεν συμφέρει να τα φέρεις απο έξω, γιατί και εκεί (μιλάμε για την αγγλία πάντα) είναι εξαιρετικά δημοφιλή κ κρατάνε τιμές (και στο τοπ10 των κλοπών...)
Πχ αυτό
https://www.ebay.co.uk/itm/235784102990?_skw=%28KTM%2C+ktm%29&hash=item36e5d3e44e%3Ag%3Ab4wAAOSwpOhm3zn5&mkevt=1&mkcid=1&mkrid=710-53481-19255-0&campid=5337946748&customid=UB&toolid=10049
θελει 6100 σε λίρες, το οποίο βγαίνει σε 7300€
συν 1,5χιλιάρικο οι διαδικασίες και οι μεταφορές είσαι στα 9κ σκάρτα...
Στο car, "αντίστοιχο" (όχι ακριβώς,σχετικά κοντά στα χαρακτηριστικά , δηλάδη του 2013 με 40.000χλμ) θέλει 7.500€ με περιθώρια για κατέβασμα στα 7.
Για μένα η εισαγωγή αξίζει για ψιλοακριβά μηχανάκια, στα οποία κερδίζεις 2 με 3 χιλιάρικα στην τελική τιμή σε σύγκριση με το να τα αγόραζες απο εδώ, δηλαδή αν εδώ κόστιζε 15.000€, να σου κοστίσει απο Αγγλία 12 με 13κ..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.