Σύνδεση

View Full Version : Yz 250 για χρήση Enduro



Gianniskarpen
23/05/2024, 22:30
Καλησπέρα σε όλους, όπως γράφω και στον τίτλο θα ήθελα μερικές γνώμες για το Yz το 250, κάνει για εντουρο, κύριος μονοπάτια…;;
Δε με ενοχλεί που δεν έχει το μαγικό κουμπί, συνηθισμένος…κάτοχος wr 200
Απλά μου αρέσει πολύ το Yz και έλεγα να ανέβω λίγο κατηγορία…

telegonos
24/05/2024, 00:21
Motocross για χρηση enduro;

thunder ace
24/05/2024, 05:43
Ναι..που ειναι το παραλογο.
Το 80 ηταν το βασικο μου οχημα.
Πηγαινα στη δουλεια.εβγαινα ραντεβου με το γκομενακι και ριχναμε και μερικους γυρους στον Λαγο και στο Πανι.

azar41
24/05/2024, 07:08
Καλημέρα,την δεκαετία του 90 ήταν κάτι σύνηθες,λόγω έλλειψης αγωνιστικών εντούρο απο Ιαπωνία μεριά.

2stroker
24/05/2024, 08:10
Καλησπέρα σε όλους, όπως γράφω και στον τίτλο θα ήθελα μερικές γνώμες για το Yz το 250, κάνει για εντουρο, κύριος μονοπάτια…;;
Δε με ενοχλεί που δεν έχει το μαγικό κουμπί, συνηθισμένος…κάτοχος wr 200
Απλά μου αρέσει πολύ το Yz και έλεγα να ανέβω λίγο κατηγορία…

Σε μονοπατια θα ταλαιπωρηθεις με το συγκεκριμενο μηχανακι. Ειναι ιδανικο για μοτοκρος. Για εντουρο μονο σε ανοιχτα κομματια. Αν απλα αγαπας τα διχρονα,προτιμησε ενα εντουρο διχρονο.

kordix
24/05/2024, 08:11
Καλησπέρα σε όλους, όπως γράφω και στον τίτλο θα ήθελα μερικές γνώμες για το Yz το 250, κάνει για εντουρο, κύριος μονοπάτια…;;
Δε με ενοχλεί που δεν έχει το μαγικό κουμπί, συνηθισμένος…κάτοχος wr 200
Απλά μου αρέσει πολύ το Yz και έλεγα να ανέβω λίγο κατηγορία…

Είχα αγοράσει ένα ΥΖ250 02 από τον Καρρέρ ο οποίος το είχε εντουροποιήσει με 18ρα πίσω ζάντες, ρεβαλβινγκ στις αναρτήσεις οι οποίες ήταν άψογες για χρήση εντούρο όμως χρειάστηκε και μεγαλύτερο ντεπόζιτο με ρεζέρβα.

Το εδώσα γιατί δεν κατάφερα ποτέ να λύσω το πρόβλημα με την ακαριαία απόκριση του καρμπυρατέρ. Και βάρος στο βολάν έβαλα, και πιο πίσω τράβηξα το καρμπυρατέρ με ένα Κιτ αλλά δεν έγινε δουλειά.

Σε δύσκολα μονοπάτια πρέπει να είσαι πολύ pro αναβάτης για να το πας και να μη σε πάει.

Το εδώσα και πήρα σταδιακά 3 exc ΚΤΜ σε διάφορους κυβισμούς και μετά ένα GasGas. Με όλα αυτά ευχαριστήθηκα εντούρο χωρίς να έχω θέματα αξιοπιστίας.

Οπότε πάρε κατευθείαν Enduro μοτοσυκλέτα για να το ευχαριστηθείς.

(Σε ένα μονοπάτι που τελείωνε με ένα αλματακι, μου έφυγε λίγο το σώμα προς τα πίσω και ανοιξα ατσαλα το γκάζι με αποτέλεσμα να απογειωθεί κυριολεκτικά το ΥΖ και γω έφυγα στου χαντάκ. Ούτε που κατάλαβα τι έγινε. Σε παρόμοιο σκηνικό φίλος διέλυσε το γόνατο του)

leftos
24/05/2024, 09:56
Αυτό που λέει ο kordix αν μου έλεγες για χωματόδρομους και ανοιχτά κομμάτια θα έκανες δουλειά.
Τα μονοπάτια ( ανάλογα πάλι τι εννοεί ο καθένας ) θα κουράσουν εσένα σίγουρα αλλά και το μηχανάκι θα βράζει, θα θέλει σέρβις με τις ώρες , θα λαδώνει μπουζί γιατί δεν θα προλαβαίνεις να το ανοίξεις και θα ταλαιπωρείται και το ίδιο με ότι σημαίνει αυτό για την τσέπη σου αλλά και τον χρόνο και την ψυχική σου υγεία.

SeniorCanardo
24/05/2024, 10:17
Ότι είπαν όλοι οι από πάνω.

Υπάρχει συμφορουμίτης (από άλλο φόρουμ), που για χρόνια χρησιμοποιούσε ΥΖ για enduro ή καλύτερα και για εντούρο, αφού το μηχανάκι μοιράζονταν μεταξύ εντούρο και motocross.
Είχε κάνει αρκετές επεμβάσεις, αναρτήσεις, καρμπ, ρεύματα, σασμαν κ.α.

Το είχε φέρει στα μέτρα του, αλλά είναι ο ίδιος και ο περίγυρος του πολύ ικανοί με τα "μαστορικά" και με γνώσεις του τι και πως (άρα μειώμενο κόστος μετατροπών και επεμβάσεων), με αρκετά μηχανάκια στο στάβλο ως εναλλακτική, αλλά και πάλι δεν το προτείνει σαν την βέλτιστη λύση. (Το πούλησε πρόσφατα).
Επίσης από τα συμφραζόμενα, καταλαβαίνω πως μάλλον θέλει και ικανότητες άνω του μετρίου για να το πας και να μην σε πάει αυτό.

Κατά καιρούς πετυχαίνω κανένα στο βουνό, αλλά όλοι μου λένε το ίδιο πράγμα, "Καλό, αλλά δεν είναι για αυτή τη δουλειά".

Να πω την αμαρτία μου και εγώ θα ήθελα ένα.:rolleyes:

katsar
24/05/2024, 10:26
Καλημέρα.
Κάποτε είχα DT200 (κιτρινόμαυρο) και ανέβαινα βουνό σε ένα μικρό πιστάκι προπόνησης μοτοκρός.
Εκεί οδήγησα για πρώτη φορά οχήματα σαν το yz και το wr 250. Όπως έγραψαν και πριν ,ακαριαίο γκάζι ,πολύ και άτσαλο ,δεν μπορούσα να το οδηγήσω γρήγορα.
Φυσικά αν ήταν δικό μου θα το μάθαινα αλλά η πρώτη επαφή ήταν ωραία μόνο για να το σπάω σε flat χωματόδρομους.

kordix
24/05/2024, 11:48
Να ο δίχρονοκαγκουροδεινόσαυρός μου με το πολυυυυ γκάζι. Το είχανε μετρήσει 43 τροχό αλλά ο τροποςπου τα έβγαζε ήταν πορωτικος μεν, τρομακτικός δε και ειδικα όταν η κούραση έκανε την εμφάνισή της

453200

2stroker
24/05/2024, 13:08
Να ο δίχρονοκαγκουροδεινόσαυρός μου με το πολυυυυ γκάζι. Το είχανε μετρήσει 43 τροχό αλλά ο τροποςπου τα έβγαζε ήταν πορωτικος μεν, τρομακτικός δε και ειδικα όταν η κούραση έκανε την εμφάνισή της

453200

Οι βραχιονες παιρνανε φωτια? :lol::lol:

kordix
25/05/2024, 08:24
Οι βραχιονες παιρνανε φωτια? :lol::lol:

Μόνο οι βραχίονες? Αλλά ήμουν και 17 χρόνια νεώτερος τότε :uplate:

Kickstart
29/05/2024, 18:42
εξαρτάται τις προτεραιότητες σου φίλε και πως τις ιεραρχείς
εγω με μοτοκρος κάνω ΚΑΙ μονοπάτια οποτε κάτσει παρέα, τετράχρονο βέβαια (crf250) αλλά οτι λένε τα παιδιά ισχύει. Εντουρακι άμα θες εντουροκαταστάσεις, προσωπικά ειχα βαρεθεί τα έξοδα για μια δυο φορες το μήνα βουνό κι αν (πινακίδες, τέλη, ασφάλειες, κτεο) . Το 450 που είχα γι αυτό το εσπρωξα. Με το μοτοκροσάκι τελειώνουν όλα αυτά αλλά περιορίζεσαι κάπως προς την άνεση και τον τρόπο λειτουργίας. Σε σφιχτά κομμάτια και σταμάτα ξεκίνα υποφέρεις ολιγον αλλά έχω συμβιβαστεί, κανω τα πιστάκια μου και κανα γκρέμι που και που και είμαι καλά με το πανάλαφρο πιστόλι ανάμεσα στα πόδια μου. Θετικά: δεν ανησυχείς για φώτα, μίζες, και λοιπά συμπράγκαλα, βάρος ποδήλατου, λύνεις τα πάντα στο βουνό, συντηρήσεις τα γνωστά. Αρνητικά:πιο άγρια λειτουργία, 19αρης τροχός πίσω, πιο απότομο γρανάζωμα, αναρτήσεις ψιλοκούτσουρο, μικρά τεπόζιτα και πιο εύκολο "βράσιμο" σε σιχτίρια.
Να προσθέσω φυσικά ότι ρόλο έπαιξε και το ότι διαθέτω τρεϊλερ, φορτώνω και άντε γειά.