View Full Version : Αγορά Yamaha Tenere XT 660Z 2009
Καλησπέρα σε όλους,
Θέλω να αγοράσω μηχανή και έχω καταλήξει σε ένα μεταχειρισμένο Yamaha XT 660Z Tenere του 2009 από μαγαζί( το έχει ανταλλάξει με κάποιον ιδιώτη).
Λοιπόν, το έχω δει 2 φορές με 2 διαφορετικούς μηχανικούς όπου και οι 2 δεν έχουν διαπιστώσει κάτι, ίσα ίσα το αντίθετο θα έλεγα. Καλό συντηρημένο, φαίνεται καλό κλπ. λίγο τσιμπημένο μόνο στη τιμή (4700€). Το μόνο ύποπτο στα μάτια μου και στον ένα μηχανικό είναι τα χιλιόμετρα (γύρω στα 70000). Το book service του είναι ψιλοαστειο, φαίνεται θέλω να πω ότι έχει συμπληρωθεί σε μία ημέρα(ολοκαίνουριο, ίδιο στυλό,ίδια γράμματα) αλλά άντε πες αυτό το καταλαβαίνω, είναι πολλοί που τα περνάνε όπως ναναι οπότε ναναι ή και καθόλου.
Το μοναδικό πρόβλημα σε συνδυασμό με τα χιλιόμετρα που είπα και παραπάνω είναι ότι στο δελτίο του ΚΤΕΟ λείπει το προτελευταίο πέρασμα, δηλαδή το πέρασε μετά από 4 χρόνια αντί για 2. Φοβάμαι δηλαδή μήπως έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα (τα νούμερα κολλάνε,βγάζουν νόημα αλλά δεν έχει σημασία μπορεί να είναι μαγειρεμένα).
Και ρωτάω εσάς που μπορεί να είστε πιο έμπειροι σε αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων ή να σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο, υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθω αν τα χιλιόμετρα είναι αληθινά ή αν έχουν πειραχτεί ;;
Ευχαριστώ πολύ!
basilis_k6
27/05/2024, 19:51
ειναι πρωτο χερι? πριν 4 χρονια ποσα χλμ εγραψαν στο κτεο? πριν 6?
Ο πωλητής λέει ότι είναι ένα χέρι ναι.
Τα χιλιόμετρα κολλάνε,βγάζουν νόημα θέλω να πω αλλά δεν θυμάμαι τώρα τα νούμερα. Αύριο που θα πάω πάλι θα τα ξαναδώ και θα σου πω. Και θα τους πω και για το ΚΤΕΟ να δω τι θα μου πούνε.
Κατά τα άλλα το μηχανάκι μου κάνει, μόνο εκεί κολλάω που προφανώς είναι πολύ σημαντικό οκ.
basilis_k6
27/05/2024, 20:22
Ο πωλητής λέει ότι είναι ένα χέρι ναι.
Τα χιλιόμετρα κολλάνε,βγάζουν νόημα θέλω να πω αλλά δεν θυμάμαι τώρα τα νούμερα. Αύριο που θα πάω πάλι θα τα ξαναδώ και θα σου πω. Και θα τους πω και για το ΚΤΕΟ να δω τι θα μου πούνε.
Κατά τα άλλα το μηχανάκι μου κάνει, μόνο εκεί κολλάω που προφανώς είναι πολύ σημαντικό οκ.
δες τα και μιλαμε. παντως 70κ δεν ειναι περιεργα λιγα. πολλοι εχουν τοσα και λιγοτερα. 15 ετων ειναι, βαλε και λιγο καραντινα μεσα.... Παντως η δικη μου αποψη για τα μεταχειρισμένα (και εχω αρκετη εμπειρια πλεον) ειναι οτι δεν αγοράζω ποτε μηχανη, αγοράζω τον ιδιοκτητη. εξου και δεν κοιτάω ποτε μοτο απο μαγαζια. ουτε καν λαμβανω υποψιν μου τις τιμες τους οταν ψαχνω μηχανη. σαν να μην υπαρχουν.
taisteal
27/05/2024, 20:51
Είχα δύο
Το ένα το πούλησα με 140 χιλιάδες χλμ και το άλλο με 160.
Δες αν καίει λάδια και αν φαίνεται να έχει συντηρηθεί σωστά.
Δεν μασάει από χιλιόμετρα αυτό το μοτέρ αρκεί να είναι τυπικός ο ιδιοκτήτης.
δες τα και μιλαμε. παντως 70κ δεν ειναι περιεργα λιγα. πολλοι εχουν τοσα και λιγοτερα. 15 ετων ειναι, βαλε και λιγο καραντινα μεσα.... Παντως η δικη μου αποψη για τα μεταχειρισμένα (και εχω αρκετη εμπειρια πλεον) ειναι οτι δεν αγοράζω ποτε μηχανη, αγοράζω τον ιδιοκτητη. εξου και δεν κοιτάω ποτε μοτο απο μαγαζια. ουτε καν λαμβανω υποψιν μου τις τιμες τους οταν ψαχνω μηχανη. σαν να μην υπαρχουν.
Και εγώ αυτό έλεγα για καραντίνα αλλά τα πολλά τότε τα έκανε :lol: ξερωγώ κανά 20χιλ. σε 4 χρόνια. Επίσης δεν κοιτάζω από μαγαζιά αλλά αυτό μου άρεσε πολύ και την πάτησα :p είναι και πιο φθηνό από αντίστοιχα ιδιωτών
Είχα δύο
Το ένα το πούλησα με 140 χιλιάδες χλμ και το άλλο με 160.
Δες αν καίει λάδια και αν φαίνεται να έχει συντηρηθεί σωστά.
Δεν μασάει από χιλιόμετρα αυτό το μοτέρ αρκεί να είναι τυπικός ο ιδιοκτήτης.
Στην πένα είναι γενικά, φαίνεται άψογα συντηρημένο.
Γενικότερα τα 4.500 χιλιάρικα για μηχανή 15 ετών πως σας φαίνονται ? δεν είναι λίγο πολλά ??
kostaskk
27/05/2024, 21:46
Έμπορος και περίεργα πράγματα με τα βιβλία-κτεο είναι ανησυχητικό, το 90% εμπόρων γυρνούσαν η γυρνάνε χιλιόμετρα, υπάρχουν πολλά θέματα με κατόχους που είδαν την δικιά τους μηχανή να πουλιέται σε έμπορο με τα μισά χιλιόμετρα από όσα όταν την πούλησαν.
Επίσης αυτός θα βγάλει στη χειρότερη από 500-1000 ευρο αέρα χωρίς να έχει κάνει τίποτα..
Αγοράζουν φτηνά από ιδιώτη, βάζουν αγγελία +1000€ και περιμένουν.
Ίσως ελενχος σε δίσκοπλακες, πατάκια,χειρολαβές,σωληνάκια φρένων, βενζίνης, αυτοκόλλητα η άλλες λεπτομέρειες να μπορεί να δείξει πόσα μπορεί να έχει, αν ξέρεις ακριβός πως έβγαινε μαμά. Πχ αν έχει αλλάξει δίσκοπλακες η έχουνε πολύ μεγάλη φθορά
karellen
27/05/2024, 21:52
Τα χρόνια μην τα κοιτάς,δεν είναι pc για να θεωρείται παρωχημένο,τα ΧΤΖ κρατάνε υψηλές τιμές,άλλωστε είναι το μόνο Minarelli που έχει abs.
Είχα ΧΤΧ και το πούλησα με 85.000 χλμ και ήταν καινούργιο,ότι σου είπαν από πάνω,άμα είναι καλοδιατηρημένο πάρτο.
lykourgi
27/05/2024, 22:00
Το book service του είναι ψιλοαστειο, φαίνεται θέλω να πω ότι έχει συμπληρωθεί σε μία ημέρα(ολοκαίνουριο, ίδιο στυλό,ίδια γράμματα) αλλά άντε πες αυτό το καταλαβαίνω
Εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αυτό, από μόνο του, είναι μία προσπάθεια εξαπάτησης. Γιατί να κάτσει κάποιος να το κάνει; Καλύτερα να μην είχε καθόλου βιβλίο σέρβις.
Οι σφραγίδες είναι όλες από το ίδιο συνεργείο;
δες τα και μιλαμε. παντως 70κ δεν ειναι περιεργα λιγα. πολλοι εχουν τοσα και λιγοτερα. 15 ετων ειναι, βαλε και λιγο καραντινα μεσα.... Παντως η δικη μου αποψη για τα μεταχειρισμένα (και εχω αρκετη εμπειρια πλεον) ειναι οτι δεν αγοράζω ποτε μηχανη, αγοράζω τον ιδιοκτητη. εξου και δεν κοιτάω ποτε μοτο απο μαγαζια. ουτε καν λαμβανω υποψιν μου τις τιμες τους οταν ψαχνω μηχανη. σαν να μην υπαρχουν.
Συμφωνώ απόλυτα, σε όλα.
taisteal
27/05/2024, 22:38
Στην πένα είναι γενικά, φαίνεται άψογα συντηρημένο.
Γενικότερα τα 4.500 χιλιάρικα για μηχανή 15 ετών πως σας φαίνονται ? δεν είναι λίγο πολλά ??
Κρατάνε τιμή,τώρα το αν αξίζει εξαρτάται από το πώς το βλέπει ο καθένας.
Αν σου αρέσει και το θέλεις το παίρνεις,αλλά έλεγξε το όσο καλύτερα μπορείς.
basilis_k6
27/05/2024, 23:35
Στην πένα είναι γενικά, φαίνεται άψογα συντηρημένο.
Γενικότερα τα 4.500 χιλιάρικα για μηχανή 15 ετών πως σας φαίνονται ? δεν είναι λίγο πολλά ??
ληστεια ειναι οχι απλως πολλα.
Έμπορος και περίεργα πράγματα με τα βιβλία-κτεο είναι ανησυχητικό, το 90% εμπόρων γυρνούσαν η γυρνάνε χιλιόμετρα, υπάρχουν πολλά θέματα με κατόχους που είδαν την δικιά τους μηχανή να πουλιέται σε έμπορο με τα μισά χιλιόμετρα από όσα όταν την πούλησαν.
Επίσης αυτός θα βγάλει στη χειρότερη από 500-1000 ευρο αέρα χωρίς να έχει κάνει τίποτα..
Αγοράζουν φτηνά από ιδιώτη, βάζουν αγγελία +1000€ και περιμένουν.
Ίσως ελενχος σε δίσκοπλακες, πατάκια,χειρολαβές,σωληνάκια φρένων, βενζίνης, αυτοκόλλητα η άλλες λεπτομέρειες να μπορεί να δείξει πόσα μπορεί να έχει, αν ξέρεις ακριβός πως έβγαινε μαμά. Πχ αν έχει αλλάξει δίσκοπλακες η έχουνε πολύ μεγάλη φθορά
Απλώς παρέλειψα να πω και είναι σημαντικό πιστεύω ότι δεν είναι ένας απλός έμπορος, είναι η αντιπροσωπεία της Yamaha :p (βέβαια πουλάει και άλλων εταιρειών μεταχειρισμένα δεν ξέρω παίζει ρόλο?). Αυτό που θέλω να πω ρε παιδί μου μπορεί να είναι κάπως ύποπτο το όλο θέμα αλλά απ' την άλλη δεν πιστεύω κοτζάμ αντιπροσωπεία να ρισκάρει να χαλάει το όνομα της στη πιάτσα από τέτοια πράγματα, δεν είναι μία άλλη γνωστή αλυσίδα που δεν την νοιάζει τίποτα στο βωμό του κέρδους :lol:
Άσε αυτό με το πόσα βγάζουν με ξενερώνει και μένα άπειρα...
Τα χρόνια μην τα κοιτάς,δεν είναι pc για να θεωρείται παρωχημένο,τα ΧΤΖ κρατάνε υψηλές τιμές,άλλωστε είναι το μόνο Minarelli που έχει abs.
Είχα ΧΤΧ και το πούλησα με 85.000 χλμ και ήταν καινούργιο,ότι σου είπαν από πάνω,άμα είναι καλοδιατηρημένο πάρτο.
Αυτός μου είπε ότι δεν έχει ABS :hmm:
Εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αυτό, από μόνο του, είναι μία προσπάθεια εξαπάτησης. Γιατί να κάτσει κάποιος να το κάνει; Καλύτερα να μην είχε καθόλου βιβλίο σέρβις.
Οι σφραγίδες είναι όλες από το ίδιο συνεργείο;
Έλα ντε, δηλαδή για πόσο χαζό σε περνάνε (μάλλον για αρκετά αφού πάραυτα λέω ακόμα να το πάρω :p ) . Έτσι θυμάμαι, θα τα δω όλα πάλι αύριο.
Κρατάνε τιμή,τώρα το αν αξίζει εξαρτάται από το πώς το βλέπει ο καθένας.
Αν σου αρέσει και το θέλεις το παίρνεις,αλλά έλεγξε το όσο καλύτερα μπορείς.
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ και ξενέρωσα που βρέθηκε αυτό το θέμα με τα χλμ. και κόλλησα κάπως. Είμαι ο πιο δύσκολος αγοραστής πραγματικά, τα ψειρίζω όσο δεν πάει και μία φορά είπα να μην το κάνω, πήγα το είδα μου άρεσε τέλος και τελικά πάλι τα ίδια :lol:
Γενικότερα είναι η πρώτη μου κανονική μηχανή, μόνο παπιά είχα έως τώρα με τελευταίο το Sym Vf125 επομένως δεν είμαι καθόλου γνώστης του όλου θέματος.
Σας ευχαριστώ πάντως όλους που προσπαθείτε να βοηθήσετε :)
ληστεια ειναι οχι απλως πολλα.
μα όλα έχουν ξεφύγει σε τιμές τα πάντα έχουν ανέβει, ντάξει πληρώνεις και το Yamaha φαντάζομαι .. και τι να πάρεις ρε συ Βασίλη με 5000 μαξ ? εννοώ σε καινούριο η ελαφρώς μεταχειρισμένο ας πούμε
karellen
28/05/2024, 08:01
Εγώ δεν το καταλαβαίνω. Αυτό, από μόνο του, είναι μία προσπάθεια εξαπάτησης. Γιατί να κάτσει κάποιος να το κάνει; Καλύτερα να μην είχε καθόλου βιβλίο σέρβις.
Οι σφραγίδες είναι όλες από το ίδιο συνεργείο;
Συμβαίνει αρκετές φορές και δεν είναι απαραίτητα κακό.
Υπόθεσε ότι κάνεις το απλό σέρβις αλλαγή λάδια-φίλτρα-μπουζί μόνος σου ή σε ένα συνεργείο της γειτονιάς και μετά 20.000 χλμ πας σε ένα εξουσιοδοτημένο για βαλβίδες (ή κάτι πιο σοβαρό) και του λες να σου πατήσει σφραγίδες και για τα προηγούμενα.
Αυτός μου είπε ότι δεν έχει ABS :hmm:
Ανέβασε καμμιά φωτογραφία να το δούμε ή βάλε το λινκ.
Τα tenere 660,εν αντιθέσει με τα αδερφάκια τους XTX και XTR, είχαν abs και διπλά δισκόφρενα μπροστά.
2stroker
28/05/2024, 08:22
Τα λεφτα προφανως και ειναι πολλα, αλλα ετσι εχουν ανεβει ολα τα μηχανακια την τελευταια 4ετια. ΧΤΧ του 2008-2009 τα πουλανε απο 3500-5000.
Παντως το συγκεκριμενο ειναι και ομορφο και το μοτερ του ειναι σκυλος,λιγο αδυναμο για μενα αλλα σκυλος.
Οσο αφορα τα χλμ υπαρχει μια εφαρμογη που πληρωνεις και βαζεις αν θυμαμαι καλα πινακιδα και αριθμο πλαισιου και μπορεις να δεις ολο το ιστορικο του οχηματος εφοσον υπαρχει.
giorgosb
28/05/2024, 08:41
Μπράβο ναι.. Το carvertical (https://www.carvertical.com/gr), αλλά να ισχύει και για μηχανάκια;
Edit: Προχωρώντας λίγο να το δοκιμάσω έφτασα στην χρέωση, όπου είναι:
24,00€ για 1 όχημα
15,00€ για 2 οχήματα
12,00€ για 3 οχήματα
Στην πένα είναι γενικά, φαίνεται άψογα συντηρημένο.
Γενικότερα τα 4.500 χιλιάρικα για μηχανή 15 ετών πως σας φαίνονται ? δεν είναι λίγο πολλά ??
Είναι πολλά...έδωσα το strada μου πριν 3 χρόνια (ίδιο μοτέρ, καλύτερο στήσιμο από το ΧΤΖ) άψογο, 2200 ευρώ.
SeniorCanardo
28/05/2024, 09:52
Καλησπέρα σε όλους,
Λοιπόν, το έχω δει 2 φορές με 2 διαφορετικούς μηχανικούς όπου και οι 2 δεν έχουν διαπιστώσει κάτι, ίσα ίσα το αντίθετο θα έλεγα. Καλό συντηρημένο, φαίνεται καλό κλπ....
Όταν λες το είδαν 2 μηχανικοί, τι ακριβώς είδαν;
Το έβαλαν μπροστά, το κάνανε βόλτα κλπ, τσεκάραν ρουλεμάν, λάστιχα, καλωδιώσεις, κλπ κλπ;
Ή το επεξεργάστηκαν απλά οπτικά;
Τα λεφτα προφανως και ειναι πολλα, αλλα ετσι εχουν ανεβει ολα τα μηχανακια την τελευταια 4ετια. ΧΤΧ του 2008-2009 τα πουλανε απο 3500-5000..
Τα XTX είναι μια κατηγορία άλλη.
Το αγαπημένο του κάγκουρα που θα πάει από παπί σε μηχανή, το αγαπημένο των κλεφτών κλπ κλπ και κρατάει αξία, όχι για το μοτέρ και το στήσιμο του, αλλά γιατί "daz ist griechenland".
Είπαμε το ίδιο μοτέρ είχε και το MT-03 το παλιό και το Pegaso, με πολύ χαμηλότερη αξία μεταπώλησης
Είναι πολλά...έδωσα το strada μου πριν 3 χρόνια (ίδιο μοτέρ, καλύτερο στήσιμο από το ΧΤΖ) άψογο, 2200 ευρώ.
Ναι αλλά τότε η φέτα δεν είχε 6,5€ (το μισό κιλό) και όλα τα αρνιά ήταν βαριά.:roflmao:
Στο δια ταύτα, ΚαΤεΜε, ξέχνα το βιβλίο sevice δεν έχει καμία σημασία.
Προσωπικά δεν δίνω σημασία ούτε στον ιδιώτη πωλήτη. :smokin:
Έχω συναντήσει παιδιά "διαμάντια" που δεν ξέραν τι πουλούσαν και δεν είχαν ιδέα τι συντήρηση έχει γίνει στο μηχανάκι τους, απλά πίστεψαν το μάστορα ή ένα εξίσου παραποιημένο ιστορικό του προηγούμενου ιδιοκτήτη.
Ούτε τα χιλιόμετρα λένε από μόνα τους κάτι αν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ήταν YoLo.
Ας το δει μάστορας "σοβαρός", κατά προτίμηση που να ξέρει το μοτέρ ή το μοντέλο, όσο πιο ενδελεχώς επιτρέπουν οι συνθήκες και ο πωλητής και αυτό επειδή σε βλέπω "κβλμνο".
Προσωπικά από έμπορο δεν θα ψώνιζα!:rolleyes:
4,5 χιλιάρικα για μονοκύλινδρο με 70k χιλ (έστω ότι είναι πραγματικά) επίσης δεν θα έδινα.*
*DISCLAIMER: Δεν είμαι άνθρωπος, είμαι σκύλος και τρώω από το φθηνό το κρέας.:bawl:
Ανέβασε καμμιά φωτογραφία να το δούμε ή βάλε το λινκ.
Τα tenere 660,εν αντιθέσει με τα αδερφάκια τους XTX και XTR, είχαν abs και διπλά δισκόφρενα μπροστά.
Στο μαγαζί το είδα, όχι από αγγελία
Τα λεφτα προφανως και ειναι πολλα, αλλα ετσι εχουν ανεβει ολα τα μηχανακια την τελευταια 4ετια. ΧΤΧ του 2008-2009 τα πουλανε απο 3500-5000.
Προφανώς. Το συγκεκριμένο πριν 3-4 χρόνια εύκολα το έβρισκες ένα χιλιάρικο κάτω.
Μπράβο ναι.. Το carvertical (https://www.carvertical.com/gr), αλλά να ισχύει και για μηχανάκια;
Edit: Προχωρώντας λίγο να το δοκιμάσω έφτασα στην χρέωση, όπου είναι:
24,00€ για 1 όχημα
15,00€ για 2 οχήματα
12,00€ για 3 οχήματα
Έβγαλες κάποια άκρη με αυτό ;
Όταν λες το είδαν 2 μηχανικοί, τι ακριβώς είδαν;
Το έβαλαν μπροστά, το κάνανε βόλτα κλπ, τσεκάραν ρουλεμάν, λάστιχα, καλωδιώσεις, κλπ κλπ;
Ή το επεξεργάστηκαν απλά οπτικά;
Με τον ένα κάτσαμε μια ώρα,μιας και φίλος, και το επεξεργαζόμασταν. Μόνο βόλτα δεν το κάναμε γιατί δεν γίνεται από το κατάστημα λόγω έλλειψης ασφάλισης, κάπως έτσι το είπε
Ναι αλλά τότε η φέτα δεν είχε 6,5€ (το μισό κιλό) και όλα τα αρνιά ήταν βαριά.:roflmao:
Προσωπικά από έμπορο δεν θα ψώνιζα!:rolleyes:
4,5 χιλιάρικα για μονοκύλινδρο με 70k χιλ (έστω ότι είναι πραγματικά) επίσης δεν θα έδινα.*
Μα αυτό βασικά είναι το πρόβλημα. Ότι όλα πλέον είναι πανάκριβα.
Και εγώ δεν σου είπα ότι τρελαίνομαι να δώσω σε έμπορα τόσα χρήματα που σίγουρα όπως είπε και κάποιος το έχει αγοράσει πολύ λιγότερα.
Αλλά απ' την άλλη είναι και υποκειμενικό το ζήτημα, δηλαδή και εγώ δεν θα έδινα αντίστοιχα για ένα μηχανάκι καινούριο τα ίδια χρήματα που εσένα μπορεί να σου ταίριαζε απόλυτα ας πούμε.
Ένας φίλος πχ. είχε πάρει το voge 300ds και κάθε τόσο ήταν στο μηχανικό, μια το πίσω φανάρι έσβηνε μια κοβόταν το καλώδιο της μίζας, τα έφτιαχνε και μετά έβγαζε ακριβώς τα ίδια. Που σημαίνει ότι ήταν κακοτεχνίες κινεζικές, οκ όχι κάτι σπουδαίο αλλά σπαστικό όπως και να έχει (2-3 φορές είχε μείνει και τον σπρωχναμε) . Τώρα το έδωσε και περιμένει το cf moto 450 mt (πάλι Κινέζο :p ) . Εγώ ας πούμε δεν θα τα έδινα πιστεύω ούτε για το ένα ούτε για το άλλο. Άσε που το βασικότερο, δεν μου αρέσουν και τόσο πολύ.
taisteal
28/05/2024, 11:34
Συμβαίνει αρκετές φορές και δεν είναι απαραίτητα κακό.
Υπόθεσε ότι κάνεις το απλό σέρβις αλλαγή λάδια-φίλτρα-μπουζί μόνος σου ή σε ένα συνεργείο της γειτονιάς και μετά 20.000 χλμ πας σε ένα εξουσιοδοτημένο για βαλβίδες (ή κάτι πιο σοβαρό) και του λες να σου πατήσει σφραγίδες και για τα προηγούμενα.
Ανέβασε καμμιά φωτογραφία να το δούμε ή βάλε το λινκ.
Τα tenere 660,εν αντιθέσει με τα αδερφάκια τους XTX και XTR, είχαν abs και διπλά δισκόφρενα μπροστά.
Τα πρώτα XT660Z δεν είχαν abs
Στα μοντέλα μετά το 2010 έβαλαν αν θυμάμαι σωστά
2stroker
28/05/2024, 11:39
Είναι πολλά...έδωσα το strada μου πριν 3 χρόνια (ίδιο μοτέρ, καλύτερο στήσιμο από το ΧΤΖ) άψογο, 2200 ευρώ.
Τωρα τα Strada που ειναι σε καλη κατασταση τα δινουν πάνω απο 3 χιλιαρικα.
karellen
28/05/2024, 11:40
Τα πρώτα XT660Z δεν είχαν abs
Στα μοντέλα μετά το 2010 έβαλαν αν θυμάμαι σωστά
Όντως 2008-2009 ήταν χωρίς.
giorgosb
28/05/2024, 12:10
Έβγαλες κάποια άκρη με αυτό ;
Όχι δεν πλήρωσα, αν ρωτάς αυτό.. :lol:
PaNick67
28/05/2024, 12:34
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343408517-yamaha-xt-660z-tenere#bigger-photos
Αυτο ειναι;
Απο τις φωτο δεν φαινεται κατι μεμπτο πλην του αποχρωματισμου της μπαγκαζιερας η οποια ομως μοιαζει με αυτη των χειριστηριων - ζελατινας
Αν δυο μηχανικοι το ακουσαν να δουλευει, ζεστο υποθετω, και σου ειπαν οκ....
Τωρα απο λεφτα εχει κι αλλα πολυ ακριβοτερα αλλα τα περισσοτερα εκει γυρω παιζουν πιο κοντα στο 5χιλιαρο ομως
Όχι δεν πλήρωσα, αν ρωτάς αυτό.. :lol:
:lol: :lol: :lol:
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343408517-yamaha-xt-660z-tenere#bigger-photos
Αυτο ειναι;
Απο τις φωτο δεν φαινεται κατι μεμπτο πλην του αποχρωματισμου της μπαγκαζιερας η οποια ομως μοιαζει με αυτη των χειριστηριων - ζελατινας
Αν δυο μηχανικοι το ακουσαν να δουλευει, ζεστο υποθετω, και σου ειπαν οκ....
Τωρα απο λεφτα εχει κι αλλα πολυ ακριβοτερα αλλα τα περισσοτερα εκει γυρω παιζουν πιο κοντα στο 5χιλιαρο ομως
Ναι ναι αυτό είναι. Ζεστό ιδιαίτερα δεν θα το έλεγα :p
Λοιπόν, πήγα πάλι από εκεί σήμερα και είδα ξανά το ΚΤΕΟ, τελικά λείπουν 2 περάσματα, του 21 και του 15 ή του 17 δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί το είδα λίγο. Αλλά μου λέει ότι περνάει από υπολογιστή όταν το παίρνουν επομένως δεν μπορεί να έχει γυρίσει τα χιλιόμετρα θα φαινόταν. Επίσης μου λέει ότι μπορεί πολύ απλά να το πήγε αλλού για ΚΤΕΟ τις χρονολογίες που λείπουν.
Τώρα στο περίπου:
ΚΤΕΟ του 13 : 17.000 χλμ
ΚΤΕΟ του 15 ή του 17 : 27.000
ΚΤΕΟ του 19: 36.000
ΚΤΕΟ του 23: 59.000
Και στο book service έχει 3 περάσματα μόνο, 2 το 21 με 42.000 χλμ. και 1 το 22 με 46.000 χλμ όλα ίδια σφραγίδα,γράμματα,στιλό.
Πάντως έτσι όπως κάνουν οι πωλητές σε αποστρεφουν τελείως πραγματικά, λένε όλα τα κλισέ και νιώθεις ότι σε περνάνε για εντελώς ηλίθιο και θα σε πιάσουν κωτσο. Ξερωγω μου λέει ο άνθρωπος που το είχε αποκλείεται να μην το πρόσεχε, είναι ψείρας, είναι μεγάλος σε ηλικία, το ΚΤΕΟ/book service το κοιτάμε μια φορά(χαβαλε και καλά) κλπ. κλπ.
basilis_k6
28/05/2024, 14:06
:lol: :lol: :lol:
Ναι ναι αυτό είναι. Ζεστό ιδιαίτερα δεν θα το έλεγα :p
Λοιπόν, πήγα πάλι από εκεί σήμερα και είδα ξανά το ΚΤΕΟ, τελικά λείπουν 2 περάσματα, του 21 και του 15 ή του 17 δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί το είδα λίγο. Αλλά μου λέει ότι περνάει από υπολογιστή όταν το παίρνουν επομένως δεν μπορεί να έχει γυρίσει τα χιλιόμετρα θα φαινόταν. Επίσης μου λέει ότι μπορεί πολύ απλά να το πήγε αλλού για ΚΤΕΟ τις χρονολογίες που λείπουν.
Τώρα στο περίπου:
ΚΤΕΟ του 13 : 17.000 χλμ
ΚΤΕΟ του 15 ή του 17 : 27.000
ΚΤΕΟ του 19: 36.000
ΚΤΕΟ του 23: 59.000
Και στο book service έχει 3 περάσματα μόνο, 2 το 21 με 42.000 χλμ. και 1 το 22 με 46.000 χλμ όλα ίδια σφραγίδα,γράμματα,στιλό.
Πάντως έτσι όπως κάνουν οι πωλητές σε αποστρεφουν τελείως πραγματικά, λένε όλα τα κλισέ και νιώθεις ότι σε περνάνε για εντελώς ηλίθιο και θα σε πιάσουν κωτσο. Ξερωγω μου λέει ο άνθρωπος που το είχε αποκλείεται να μην το πρόσεχε, είναι ψείρας, είναι μεγάλος σε ηλικία, το ΚΤΕΟ/book service το κοιτάμε μια φορά(χαβαλε και καλά) κλπ. κλπ.
αυτο στα bold δεν το καταλαβα.
τα χλμ φαινονται σαν να αλλαξε ιδιοκτητη καποια στιγμη μετα το 2019 και ο επομενος να φορτωνε περισσοτερα. δεν βλεπω κατι μεμπτο. το βασικο μας προβλημα ειναι οτι μιλας με εμπορο και μαλιστα για πολλα λεφτα. δεν εχω καποια συμβουλη να δωσω γιατι δεν εχω καμια εμπειρια απο εμπορους.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343207699-yamaha-xt-660z-tenere
Πάντως για κάποιο λόγο θα έβλεπα και αυτό πριν καταλήξω
τα πλαστικά του πάνω είναι τελείως ταλαιπωρημένα απο τον ήλιο , έχει εμφανείς σκουριές στα σημεία και δεν σε πείθει 100% για τα χιλιόμετρα του.
Δε νομίζω οτι αξίζει τόσο πολύ.
Έπαθα πλάκα συνολικά οτι ένα τέτοιο μηχανάκι σήμερα κοστολογείται τόσο αλλά αν σου αρέσει τόσο , θα τσέκαρα αυτά :
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343447934-yamaha-xt-660z-tenere
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343341214-yamaha-xt-660z-tenere
ρώτα και εδώ αν δέχεται κάποιο παζάρι ο φίλος
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343476583-yamaha-xt-660z-tenere
αυτο στα bold δεν το καταλαβα.
Ότι και καλά όταν το πήραν αυτοί έκαναν κάποιο έλεγχο( κάπως λέγεται αυτό αλλά είμαι άσχετος) και δεν φαίνεται κάτι στο ριπορτ. Ότι αν είχαν γυριστεί θα φαινόταν εκεί. Καλά μην δίνεις πολύ βάση, μπορεί να πέταξε απλά μια βλακεία σε έναν άσχετο.
τα χλμ φαινονται σαν να αλλαξε ιδιοκτητη καποια στιγμη μετα το 2019 και ο επομενος να φορτωνε περισσοτερα. δεν βλεπω κατι μεμπτο.
Ισχύει, έτσι μοιάζει. Το μόνο μεμπτό είναι ότι μου έχουν πει ότι είναι ένα χέρι και αν ισχύει αυτό που λες θα σημαίνει ότι έχουν πει άλλο ένα ψεμματακι, που οκ απλά είναι εκνευριστικο να νιώθεις ότι σε κοροϊδεύουν. Στην άδεια βέβαια θα φαίνεται αυτό.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343207699-yamaha-xt-660z-tenere
Πάντως για κάποιο λόγο θα έβλεπα και αυτό πριν καταλήξω
Δεν μου αρέσει το χρώμα σε αυτό αλλά σε ευχαριστώ
τα πλαστικά του πάνω είναι τελείως ταλαιπωρημένα απο τον ήλιο , έχει εμφανείς σκουριές στα σημεία και δεν σε πείθει 100% για τα χιλιόμετρα του.
Δε νομίζω οτι αξίζει τόσο πολύ.
Τώρα με προβληματισες πολύ, πάλι δεν θα πάρω τίποτα στο τέλος :lol:
ρώτα και εδώ αν δέχεται κάποιο παζάρι ο φίλος
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343476583-yamaha-xt-660z-tenere
Αυτό είναι πολύ ωραίο αλλά ένα χιλιάρικο πάνω
taisteal
28/05/2024, 14:46
τα πλαστικά του πάνω είναι τελείως ταλαιπωρημένα απο τον ήλιο , έχει εμφανείς σκουριές στα σημεία και δεν σε πείθει 100% για τα χιλιόμετρα του.
Δε νομίζω οτι αξίζει τόσο πολύ.
Έπαθα πλάκα συνολικά οτι ένα τέτοιο μηχανάκι σήμερα κοστολογείται τόσο αλλά αν σου αρέσει τόσο , θα τσέκαρα αυτά :
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343447934-yamaha-xt-660z-tenere
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343341214-yamaha-xt-660z-tenere
ρώτα και εδώ αν δέχεται κάποιο παζάρι ο φίλος
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343476583-yamaha-xt-660z-tenere
Συμφωνώ.
Δεν δείχνει ψείρα ιδιοκτήτη η εμφάνιση του.
Για μένα δεν αξίζει τα χρήματα που ζητάει.
SeniorCanardo
28/05/2024, 15:01
Όπως το διαβάζω εγώ (αν δεν κάνω κάνα λάθος).:D
Από το 13 ως το 15 έκανε: 5χιλ χλμ / έτος
Από το 15 ως το 19 έκανε: 2,25χιλ χλμ / έτος
Από το 19 ως το 23 έκανε: 5,75 χιλ χλμ / έτος
Γενικά έκανε περίπου 5χιλ χλμ ανά χρόνο εκτός από την περίοδο 15 με 19, που πέφτει στα μισά.
Εκεί ή κάτι έγινε στη ζωή του ιδιοκτήτη ή εκεί έχει γίνει μαγείρεμα στα χιλιόμετρα.
Συνήθως δεν γυρνάνε τα χιλιόμετρα πίσω, αλλά προσθέτουν λίγα περισσότερα από την τελευταία καταγραφή ή αρκετά λιγότερα από ότι έχει κάνει.
Τέτοιες "τρύπες" στα χιλιόμετρα μπορεί να είναι φυσιολογικές, για παράδειγμα κάποιο πρόβλημα υγείας, νέα δουλεία πολύ κοντά στην κατοικία, παιδία-σκυλιά-γατιά, κλπ. αλλά μπορεί να είναι και ένδειξη μαγειρέματος.
basilis_k6
28/05/2024, 15:02
Ότι και καλά όταν το πήραν αυτοί έκαναν κάποιο έλεγχο( κάπως λέγεται αυτό αλλά είμαι άσχετος) και δεν φαίνεται κάτι στο ριπορτ. Ότι αν είχαν γυριστεί θα φαινόταν εκεί. Καλά μην δίνεις πολύ βάση, μπορεί να πέταξε απλά μια βλακεία σε έναν άσχετο.
Ισχύει, έτσι μοιάζει. Το μόνο μεμπτό είναι ότι μου έχουν πει ότι είναι ένα χέρι και αν ισχύει αυτό που λες θα σημαίνει ότι έχουν πει άλλο ένα ψεμματακι, που οκ απλά είναι εκνευριστικο να νιώθεις ότι σε κοροϊδεύουν. Στην άδεια βέβαια θα φαίνεται αυτό.
αν η αδεια ειναι η πρωτη εκδοση τοτε δεν εχει αλλαξει ιδιοκτητη. αν εχει αλλαξει θα φαινεται στην ημερομηνια
η τιμη για τενερε ειναι τουλαχιστον αστεια. και αυτο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/327466931-kawasaki-versys-650 ειναι παραλογα ακριβο αλλα τουλαχιστον φαινεται αρκετα καλυτερο και προφανως ειναι και νεοτερο.
Και πόσο αξίζει λέτε ένα τέτοιο τενερε για να πεις ότι είναι οκ ; Ή ένα καλά συντηρημένο τενερε 15ετιας ας πούμε;
Ειλικρινά ρωτάω, όχι ειρωνικά.
Δεν ξέρω πως πάνε οι τιμές, πιστεύω ότι οι περισσότεροι κοιτάνε απλά τιμές αντίστοιχων στο car και βάζουν κάτι σχετικό. Τώρα ο πρώτος που βάζει την τιμή και ακολουθούν οι άλλοι δεν ξέρω πως την βγάζει :lol: :lol:
basilis_k6
28/05/2024, 19:05
Και πόσο αξίζει λέτε ένα τέτοιο τενερε για να πεις ότι είναι οκ ; Ή ένα καλά συντηρημένο τενερε 15ετιας ας πούμε;
Ειλικρινά ρωτάω, όχι ειρωνικά.
Δεν ξέρω πως πάνε οι τιμές, πιστεύω ότι οι περισσότεροι κοιτάνε απλά τιμές αντίστοιχων στο car και βάζουν κάτι σχετικό. Τώρα ο πρώτος που βάζει την τιμή και ακολουθούν οι άλλοι δεν ξέρω πως την βγάζει :lol: :lol:
2500-3000 αλλα λόγω της εκτίναξης τιμων στα καινουργια θεωρω οτι ενα 3500 ειναι πιο λογικο.
Τα Tenere ηταν παντα μοντελα με επιπλεον ζητηση. Ακομα και οταν οι τιμες ηταν πιο νορμαλ (πχ επαιρνες XTX με 3000) τα ΧΤΖ ηταν παντα περιπου ενα χιλιαρικο πανω. Αν το μηχανακι εχει περασει στον εμπορο δεν εχεις τροπο να διασταυρωσεις αν ειναι οντως απο ενα χερι ή απο δεκα. Κοντα 5000 θα τα εδινα προσωπικα μονο για μηχανη σε εξαιρετικη κατασταση και απο ιδιωτη με πραγματικο ιστορικο.
Οσο τρελα κι αν μας ακουγονται τα νουμερα παντως, αυτη ειναι η πραγματικοτητα της σημερινης αγορας και εχει να κανει με τις τιμες των αντιστοιχων καινουριων (βλ. Tenere 700). Για οποιον δε θελει να παρει κινεζικο οι επιλογες ειναι συγκεκριμενες. Ειναι παντως μηχανακια που θα υπαρχουν και δεκα χρονια απο σημερα, πραγμα που δεν μπορει κανεις να το εγγυηθει για τους νεους κατασκευαστες.
Για μενα η υποθεση θελει ψυχραιμια και υπομονη να βρεθει η καλη περιπτωση. Τετοια πιο εξεζητημενα μοντελα (οπου ανα πασα στιγμη υπαρχουν μετρημενες περιπτωσεις στο car) ετσι ειναι.
2500-3000 αλλα λόγω της εκτίναξης τιμων στα καινουργια θεωρω οτι ενα 3500 ειναι πιο λογικο.
3500 σε τενερε έχω να δω από το 2022, έχουν περάσει αυτές οι εποχές. Δυστυχώς.
Τα Tenere ηταν παντα μοντελα με επιπλεον ζητηση. Ακομα και οταν οι τιμες ηταν πιο νορμαλ (πχ επαιρνες XTX με 3000) τα ΧΤΖ ηταν παντα περιπου ενα χιλιαρικο πανω. Αν το μηχανακι εχει περασει στον εμπορο δεν εχεις τροπο να διασταυρωσεις αν ειναι οντως απο ενα χερι ή απο δεκα. Κοντα 5000 θα τα εδινα προσωπικα μονο για μηχανη σε εξαιρετικη κατασταση και απο ιδιωτη με πραγματικο ιστορικο.
Οσο τρελα κι αν μας ακουγονται τα νουμερα παντως, αυτη ειναι η πραγματικοτητα της σημερινης αγορας και εχει να κανει με τις τιμες των αντιστοιχων καινουριων (βλ. Tenere 700). Για οποιον δε θελει να παρει κινεζικο οι επιλογες ειναι συγκεκριμενες. Ειναι παντως μηχανακια που θα υπαρχουν και δεκα χρονια απο σημερα, πραγμα που δεν μπορει κανεις να το εγγυηθει για τους νεους κατασκευαστες.
Για μενα η υποθεση θελει ψυχραιμια και υπομονη να βρεθει η καλη περιπτωση. Τετοια πιο εξεζητημενα μοντελα (οπου ανα πασα στιγμη υπαρχουν μετρημενες περιπτωσεις στο car) ετσι ειναι.
Συμφωνώ σε όλα όσα λες, οπότε μάλλον πρέπει να περιμένω είτε να ρίξουν κάποιοι την τιμή είτε να βγει κάποια ευκαιρία. Εκτός αν μου την βαρέσει και πάω και το πάρω :p στη χειρότερη και σε ένα χρόνο να το δώσω τα 4 θα τα πάρω πίσω έτσι όπως είναι η αγορά.
PaNick67
28/05/2024, 20:08
https://www.car.gr/used-bikes/yamaha.html?category=15002&make=13329&model=18985&pg=1®istration-from=2008®istration-to=2009
Tenere 08-09 έχει 16.
Τεσσερα από αυτά είναι φθηνότερα 200-300€ από αυτό που ενδιαφέρει τον φίλο και τα υπόλοιπα έχουν από 5Κ μέχρι 6Κ.
Υπάρχει κι ένα με 7,5.
Δεν ξέρω αν η σωστή τιμή είναι 3,5 ή 4, αλλά δεν υπάρχει κανένα σε αυτά τα λεφτά.
Προσωπικά θα πήγαινα σε ιδιώτη, αυτός μπορεί να δεχτεί παζάρι. Η αντιπροσωπεία όχι.
Ως πρώην κάτοχος τέτοιου ίδιου χρώματος Tenere αλλά 2009 μοντέλο αγορασμένο καινούριο το 2011, να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
https://www.youtube.com/watch?v=IyHx9skHwW4
Το συγκεκριμένο Tenere -της αγγελίας που συζητάτε- φαίνεται να έχει καθαρά τα χιλιόμετρα του αλλά μάλλον φυλασσόταν σε ανοιχτό χώρο κοντά σε θάλασσα. Η αρμύρα έχει σκουριάσει κάποια μη κινούμενα σημεία και δεν αναφέρομαι στις δισκόπλακες που είναι συχνό φαινόμενο ακόμη και αν μια μοτό έχει ακινητοποιηθεί για μόλις δέκα μέρες. Φαίνεται και "καμμένη" η ζελατίνα του.
Σίγουρα το συγκεκριμένο δεν αξίζει τα 4.500 ευρώ με τίποτα. Θα προτιμούσα να δώσω 5.000 στο ίδιου χρώματος που πωλείται 5.500 χιλιάρικα και φαίνεται προσεγμένο (στη πράξη εγώ δεν θα τα έδινα ούτε αυτά). Λάβε υπόψη ότι τα χρόνια που πουλιόταν το συγκεκριμένο μοντέλο όλα τα γκρι πλαστικά (τα άβαφτα δλδ) ήταν πολύ οικονομικά (π.χ. προστασίες ντεπόζιτου στα 35 ευρώ ή το πλαστικό καπάκι/πλαίσιο που αγκαλιάζει τα όργανα στα 30 ευρώ). Όλα αυτά τότε, σήμερα δε ξέρω καθώς η Yamaha εχει κάνει βαρβάτες αυξήσεις και στα ανταλλακτικά. Με μια ερώτηση το μαθαίνεις.
Επειδή το κακό έχει παραγίνει με τις τιμές των μεταχειρισμένων εγώ προσωπικά τους παίρνω τηλέφωνο ή τους στέλνω μηνύματα προσφέροντας τιμές που είναι λογικές και όταν λέω λογικές εννοώ αυξημένες σε σύγκριση με πριν από δυο χρόνια αλλά που να έχουν μια βάση σε σχέση και με τη κατάσταση τους. Το συγκεκριμένο δεν αξίζει ούτε 3.000 ακόμη και σήμερα. Για εμένα το ξεχνάς. Θα πρότεινα 4.500 στο άλλο μπλε των 5.500 και αμά θέλει. Αν δεν βρίσκεις ψάξε για άλλη μάρκα άλλο τύπο μοτοσυκλέτας. 4.500 θα τα έδινα για ένα πολύ πένα Tenere 660 με εξοπλισμό, ούτε ευρώ παραπάνω γιατί σε αυτά τα λεφτά μπορούν να δικαιολογηθούν όλα τα "θέματα" που κουβαλούν την ακρίβεια της εποχής. Με άλλους όρους θα μιλάγαμε με το ζόρι για 3.500 για μοτοσυκλέτες 15ετίας.
7.750 πουλιόταν καινούριο -νομίζω- το μοντέλο με το ABS.
Τέλος η Yamaha στην Ελλάδα κάποια στιγμή διέκοψε τις πωλήσεις των Tenere. Τα τελευταία κομμάτια πουλήθηκαν το 2011 και όλα ήταν μοντέλα 2009 & 2010. Τα επανέφερε το 2013 (ή το 2014 δεν θυμάμαι καλά) και πλέον είχες και επιλογή με ή χωρίς ABS.
Την ξέρω πολύ καλά αυτήν την μοτοσυκλέτα και κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει ακόμη και σήμερα να δώσεις ούτε ευρώ παραπάνω από 4.500 για το πιο πένα που θα βρεις στο CAR. Είναι μοτοσυκλέτα που είχε σαφώς ανώτερη ποιότητα σε πλαίσιο και πλαστικά από τα αντίστοιχα XT660R και XT660X αλλά μέχρι εκεί.
Θα προτιμούσα να βρω ένα καλοδιατηρημένο Aprilia Pegaso 660 Strata ή Trail που είχαν ανώτερη ποιότητα κατασκευής και έχουν σίγουρα καλύτερη τιμή αγοράς ως μεταχειρισμένο. Και στη περίπτωση που δεν βρίσκεις ανταλλακτικά από την Aprilia θα τα βρεις από τη Yamaha (που δεν νομίζω ότι δεν θα βρεις από την Aprilia, απλά μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις λίγο. Μάλλον θα τα βρεις και φθηνότερα εκεί).
Συμφωνώ απόλυτα με STF για το πώς πρέπει να κινηθείς με τις αγγελίες που σε ενδιαφέρουν και τα χρήματα που θα προσφέρεις. Δεν είναι το ίδιο με πριν 10 χρόνια που πούλαγες μια μοτό πχ 3.000 και έπαιρνε ο μάγκας και σου έλεγε "φιλαράκι δίνω 1.300 μετρητά ναούμε". Τότε κοιτάζαν να σε βρουν σε ανάγκη και να το πάρουν τσάμπα. Τώρα οι περισσότεροι πωλητές κοιτάνε τις εξωφρενικές τιμές των άλλων αγγελιών στο car, βάζουν και λίγο παραπάνω και περιμένουν τα κορόιδα.
Το ζήτημα είναι ότι μπορεί να βλέπεις αγγελίες πώλησης, δεν ξέρεις όμως αν θα πωληθούν σύντομα, μήπως μείνουν εκεί κανένα χρόνο ή παραπάνω να τη βλέπουν οι υπόλοιποι μετά από σένα; Έχω δει άπειρες τέτοιες όλα τα χρόνια όταν παρακολουθώ ένα μοντέλο που ίσως, κάποτε, μπορεί να θέλω κάποια στιγμή να αγοράσω, όχι όμως άμεσα. Επίσης αν πουληθεί, θα πάρουν τα λεφτά που ζητήσανε ή τελικά την πούλησαν στα 2/3 της τιμής;
CorpseAlive
31/05/2024, 15:12
Τα σχόλια για αγορά μτχ κλπ μετακινήθηκαν εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163635), όπου και θα συνεχιστούν.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μέτριες αναρτήσεις και σε αυτά τα km σίγουρα θα χρειάζεται βελτίωση. Τρώει γρήγορα τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού, το καζανάκι της εξάτμισης σκουριάζει και τρυπάει και τι κέντρο βάρους είναι αρκετά ψηλά.
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο σε μεταχειρισμένο φεριγκάτο μονοκύλινδρο παρά το f650 dakar και το ds x 650 της voge.
Θα έδινα 5000 για ενα 660 μόνο αν είχε αναβαθμισμένες αναρτήσεις και πλούσιο εξοπλισμό . Και φυσικά να είναι σε άψογη κατάσταση.
3500 σε τενερε έχω να δω από το 2022, έχουν περάσει αυτές οι εποχές. Δυστυχώς.
Συμφωνώ σε όλα όσα λες, οπότε μάλλον πρέπει να περιμένω είτε να ρίξουν κάποιοι την τιμή είτε να βγει κάποια ευκαιρία. Εκτός αν μου την βαρέσει και πάω και το πάρω :p στη χειρότερη και σε ένα χρόνο να το δώσω τα 4 θα τα πάρω πίσω έτσι όπως είναι η αγορά.
Παρτο φιλε .
Ειχα για 4 χρονια το ομορφοτερο στην Ελλαδα, ενα παραλαγης βαμενο , οχι αυτοκολητα .
το πηρα με 45000 κ τοδωσα με 67000.
Δεν επαθε τπτ κ του επινα κ το αιμα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.