View Full Version : Πρόγραμμα και ώρες του 7ου αγώνα MotoGP 2024 στο Mugello
GIOTIS750
28/05/2024, 12:22
Πρόγραμμα και ώρες του 7ου αγώνα MotoGP 2024 στο Mugello – Ώρες των δοκιμαστικών, του αγώνα SPRINT και των Αγώνων στις 31/05 & 1-2/06/2024
Παρασκευή 31 Μαΐου
09:30-09:45 MotoE™ Practice Nr. 1
10:00-10:35 Moto3™ Free Practice
10:50-11:30 Moto2™ Free Practice
11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1
13:25-13:40 MotoE™ Practice Nr. 2
14:15-14:50 Moto3™ Practice Nr. 1
15:05-15:45 Moto2™ Practice Nr. 1
16:00-17:00 MotoGP™ Practice
17:15-17:25 MotoE™ Qualifying Nr. 1
17:35-17:45 MotoE™ Qualifying Nr. 2
Σάββατο 1 Ιουνίου
09:40-10:10 Moto3™ Practice Nr. 2
10:25-10:55 Moto2™ Practice Nr. 2
11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2
11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1
12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2
13:15 MotoE™ 7 Laps Race Nr.1
13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1
14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2
14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1
15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2
16:00 MotoGP™ 11 Laps Tissot Sprint
17:10-17:50 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2
Κυριακή 2 Ιουνίου
10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up
12:00 Moto3™ 17 Laps Race
13:15 Moto2™ 19 Laps Race
15:00 MotoGP™ 23 Laps Race
https://bikerspirit.net/main/programma-kai-ores-tou-7ou-agona-motogp-2024-sto-mugello-ores-ton-dokimastikon-tou-agona-sprint-kai-ton-agonon-stis-31-05-1-2-06-2024/
azar41:beer:
Tsber:beer:
karellen:beer:
Xlitos:beer:
thunder ace:beer:
niou:beer:
zephyr1:beer:
Εβλεπα τα Yamaha τελικες στην Kαταλονια...ταχα εφταιγε αυτο.Μαζι με τα Ducati πανε σε γκαζι.Μονο τα Honda ειχαν χαμηλοτερη τελικη(10+ km/h)
Ειναι φοβερο πως ακομα δεν υπαρχει μια χαραμαδα ελπιδας για εξελιξη απο τους Ιαπωνες.Να δουμε οτι κατι κανουν και οτι ειναι στο σωστο δρομο.Περιμενουν το 2027 γιατι δε θελουν να ξοδευουν λεφτα τωρα?Αν ναι τοτε γιατι η Yamaha να δωσει τρελο συμβολαιο στον Fabio?
Κανουν οντως οικονομια στα 2 εργοστασια της Ιαπωνιας μεχρι το 2027 ή σκανε πακτωλο χρηματων και απλα δεν μπορουν?Μαλλον το πρωτο.
Το λεω απο την αποψη των αναβατων.Ο Μιρ ας πουμε δεν πηγε στην Honda για να λεει οτι πηγε εκει...πηγε γιατι στις διαπραγματευσεις του ειπαν οτι σε 1-2 χρονια θα εχεις μηχαναρα που θα την εξελιξουμε πανω σου κτλ κτλ...Γιατ ιαν του ελεγαν φιλε το 2027 θα εχουμε μηχανακι τοτε ο Μιρ δεν θα εκανε παραπονα ουτε θα κοιταγε να την κανει.
Οποτε εκει θελω να καταληξω.Οτι Μιρ Κουαρταραρο Ρινς εχουν φαει δουλεμα απο Puig και Jarvis αφου ΔΕΝ εχουν σκοπο να φτιαξουν μηχανακι και απλα περιμενουν το 2027.
Εγω πιστευω οτι το εχουν "παρατησει" κ περιμενουν το 27
η Γιαμαχα ισως λιγο λιγοτερο καθως πρεπει να δειξει μια βελτιωση
μπας κ καταφερει να βρει δορυφορικη ομαδα
Τον Φαμπιο τον χρυσοπληρωσαν για να εχουν τουλαχιστον εναν
αξιολογο οδηγο να στηριχθουν
ο Μιρ απο την αλλη δεν ειναι τοπ αναβατης
αν φτιαξουν το μοτοσακο οι Χονταιοι μπορει να παρουν κ κανεναν αλλον
στη θεση του
πυξιδας990
28/05/2024, 18:03
Πρόγραμμα και ώρες του 7ου αγώνα MotoGP 2024 στο Mugello – Ώρες των δοκιμαστικών, του αγώνα SPRINT και των Αγώνων στις 31/05 & 1-2/06/2024
Παρασκευή 31 Μαΐου
09:30-09:45 MotoE™ Practice Nr. 1
10:00-10:35 Moto3™ Free Practice
10:50-11:30 Moto2™ Free Practice
11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1
13:25-13:40 MotoE™ Practice Nr. 2
14:15-14:50 Moto3™ Practice Nr. 1
15:05-15:45 Moto2™ Practice Nr. 1
16:00-17:00 MotoGP™ Practice
17:15-17:25 MotoE™ Qualifying Nr. 1
17:35-17:45 MotoE™ Qualifying Nr. 2
Σάββατο 1 Ιουνίου
09:40-10:10 Moto3™ Practice Nr. 2
10:25-10:55 Moto2™ Practice Nr. 2
11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2
11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1
12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2
13:15 MotoE™ 7 Laps Race Nr.1
13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1
14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2
14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1
15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2
16:00 MotoGP™ 11 Laps Tissot Sprint
17:10-17:50 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2
Κυριακή 2 Ιουνίου
10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up
12:00 Moto3™ 17 Laps Race
13:15 Moto2™ 19 Laps Race
15:00 MotoGP™ 23 Laps Race
https://bikerspirit.net/main/programma-kai-ores-tou-7ou-agona-motogp-2024-sto-mugello-ores-ton-dokimastikon-tou-agona-sprint-kai-ton-agonon-stis-31-05-1-2-06-2024/
τα μπλε θα σαρωσουν
τα μπλε θα σαρωσουν
Τα μπλε της Ντουκατι φανταζομαι εννοεις
https://m.gpone.com/en/2024/05/28/motogp/ducati-dresses-in-blue-at-mugello-bagnaia-and-bastianini-in-national-team-colours
thunder ace
28/05/2024, 18:40
Ένα είναι το μπλε
453419
πυξιδας990
28/05/2024, 19:32
Τα μπλε της Ντουκατι φανταζομαι εννοεις
https://m.gpone.com/en/2024/05/28/motogp/ducati-dresses-in-blue-at-mugello-bagnaia-and-bastianini-in-national-team-colours
ε..ναι,ειπα δεν θα το εχουν δει ακομα....
τα αλλα μπλε εχουν πιθανοτητες για δεκαδα γαλαρια...
πυξιδας990
28/05/2024, 19:34
Ένα είναι το μπλε
453419
μπλε ειναι και τα εμφιαλωμενα με ανθρακικο...οτι πρεπει για τη χωνεψη,ειδικα της γιαμαχα :D
DoctoR_k6
30/05/2024, 10:28
Θα γινει της τελικης το καγκελο στο Μουτζελο.
Αν κανει ωραιο καιρο ειναι απο τα καλυτερα GP.
πυξιδας990
30/05/2024, 11:32
Θα γινει της τελικης το καγκελο στο Μουτζελο.
Αν κανει ωραιο καιρο ειναι απο τα καλυτερα GP.
τα gp24 κατεβαινουν με εξτρα καλουδια..
Αλέ λε μπλε ή αλε ρετούρ στα πιτς;
Για να δούμε :D
Ο Μιρ ας πουμε δεν πηγε στην Honda για να λεει οτι πηγε εκει...πηγε γιατι στις διαπραγματευσεις του ειπαν οτι σε 1-2 χρονια θα εχεις μηχαναρα που θα την εξελιξουμε πανω σου κτλ κτλ...
Και παρόλαυτά βγήκε ο βλάκας ο Puig, να πει μετά τα αρνητικά σχόλια του Mir "Ότι να μην μιλά, γιατί ήξερε που ερχόταν όταν υπέγραφε....".
Μιλάμε για τραγική δήλωση. Δουλεύεις για μια κορυφαία ομάδα με τεράστια ιστορία, και βγαίνεις και επιβεβαιώνεις έμμεσα οτι "ναι το έχουμε κάνει το μηχανάκι κ@λος και δεν ξέρουμε που παν τα τεσσερα..."
πυξιδας990
30/05/2024, 17:25
ο μαρκεθ ανεφερε οτι του χρονου η πραμακ δεν ειναι επιλογη
ο μαρκεθ ανεφερε οτι του χρονου η πραμακ δεν ειναι επιλογη
και αν το συνδυασουμε με αυτο που ειπε ο Nτoμeνικαλι,οτι εκτος απο τις νικες μετραει και η ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ που εχει ενας οδηγος....η ζυγαρια γερνει προς τον Μαρκ.
Τα αφεντικα της Ducati δωσανε στον Gigi πριν χρονια το οκ να κανει Ο,ΤΙ θελει.Με σκοπο να φτασουν στο σημειο που εχουν φτασει.
Εδω και λιγα χρονια ομως.Και ακριβως επειδη εχουν ριξει ενα σκασμο λεφτα για να φτασει η Ducati εδω που ειναι.Εχουν αρχισει να παιρνουν τις αποφασεις μονοι τους.Προσπαθωντας να μην ερθουν σε κοντρα με τον Gigi.Οποτε αν ο Gigi λεει διπλωματικα ''θελω τον μαρτιν αλλα δεν εχω προβλημα να ερθει ο Μαρκ''...Τοτε τα αφεντικα θα παρουν τον Μαρκ.Γιατι ειναι superstar και πουλαει.Και κοιτανε τα λεφτα.
Μη ξεχναμε οτι ο Gigi δεν εβρισκε καλη ιδεα ο Μαρκ να καβαλησει Ντουκατι μετα την Honda.Το ειπε σε φαση ''δεν τον εχουμε αναγκη''.Ομως τα αφεντικα της Ducati επενεβησαν και δωσανε στον Ισπανο Gresini.Και τωρα που ειδαν οτι ειναι σε καλη κατασταση τον γουσταρει kai ο κοσμος...θελουν να του δωσουν τη σελα του Ενεα.
Μη ξεχναμε και ο Ezpeleta ειναι full με τον Μαρκεζ και σιγουρα πιεζει και αυτος προς πασα κατευθυνση για την επανοδο Μαρκεζ στην κορυφη.
πυξιδας990
30/05/2024, 18:10
και αν το συνδυασουμε με αυτο που ειπε ο Nτoμeνικαλι,οτι εκτος απο τις νικες μετραει και η ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ που εχει ενας οδηγος....η ζυγαρια γερνει προς τον Μαρκ.
Τα αφεντικα της Ducati δωσανε στον Gigi πριν χρονια το οκ να κανει Ο,ΤΙ θελει.Με σκοπο να φτασουν στο σημειο που εχουν φτασει.
Εδω και λιγα χρονια ομως.Και ακριβως επειδη εχουν ριξει ενα σκασμο λεφτα για να φτασει η Ducati εδω που ειναι.Εχουν αρχισει να παιρνουν τις αποφασεις μονοι τους.Προσπαθωντας να μην ερθουν σε κοντρα με τον Gigi.Οποτε αν ο Gigi λεει διπλωματικα ''θελω τον μαρτιν αλλα δεν εχω προβλημα να ερθει ο Μαρκ''...Τοτε τα αφεντικα θα παρουν τον Μαρκ.Γιατι ειναι superstar και πουλαει.Και κοιτανε τα λεφτα.
Μη ξεχναμε οτι ο Gigi δεν εβρισκε καλη ιδεα ο Μαρκ να καβαλησει Ντουκατι μετα την Honda.Το ειπε σε φαση ''δεν τον εχουμε αναγκη''.Ομως τα αφεντικα της Ducati του δωσανε Gresini.Και τωρα που ειδαν οτι ειναι σε καλη κατασταση τον γουσταρει kai ο κοσμος...θελουν να του δωσουν τη σελα του Ενεα.
οι ιταλοι βεβαια λενε οτι ο μαρτιν παει εργοστασιακο....αν διαλεξουν τον μαρκ πιστευω οτι ο μαρτιν μπορει να κανει την εκπληξη και να παει απριλια...
οι ιταλοι βεβαια λενε οτι ο μαρτιν παει εργοστασιακο....αν διαλεξουν τον μαρκ πιστευω οτι ο μαρτιν μπορει να κανει την εκπληξη και να παει απριλια...
Πιστευω ειναι στο χερι του Μαρκεζ.Αν ο μαρκεζ εκανε πισω και ειπε οκ μενω Gresini με εργοστασιακο μηχανακι τοτε ναι ο Μαρτιν εχει ''ηδη υπογραψει''.Και εχει υπογραψει την καταδικη του ομως γιατι του χρονου ο Μαρκεζ θα τον νικαει με ενα Gresini full εργοστασιακο. :D
Ο Μάρτιν φαίνεται οτι έχει κλείσει για εργοστασιακός με μόνη ρήτρα οτι αν σηκώσει την κούπα ο Μάρκος ντύνεται αυτοδίκαια αυτός κόκκινος.
Βασικά ακόμα ψάχνονται στις λεπτομέρειες των συμβολαίων και στα φράγκα.
Και ο Μάρκος και ο Μάρτιν δεν είναι χαζοί να φύγουν απο τη ντουκάτι άσχετα τι λένε στα κανάλια. Για τα επόμενα δυο χρόνια που παραμένουν ίδιοι οι κανονισμοί δεν πάνε πουθενά.
Η απρίλια θα πάρει σίγουρα έναν ιταλό: προτιμούν Μπαστιά με εναλλακτική τον Μπεζ. Και θα κρατήσουν τον Βινιάλες.
Η ΚΤΜ έχει κλείσει Ακόστα- Μπίντερ.
Η γιαμάχα θα ψαχτεί για τον ν2 δίπλα στον Φάμπιο.
Οι υπόλοιποι όπου βρουν θέση θα πάνε...
πυξιδας990
31/05/2024, 11:39
χαζευοντας τα πρωτα,βγηκε ειδηση οτι η πραμακ ειναι του χρονου με επισημο ντουκατι
Καλα χαμος γινεται,κανεις δε ξερει τι θα γινει στα μεταγραφικα.
DoctoR_k6
31/05/2024, 15:46
Δυνατό το Μ1...
Άντε να δούμε λίγο Φάμπιο ψηλά!!!
Τελικά Rins(!) είδαμε!! Ρε τι γίνεται.... :lol:
Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ένα onboard του Rins, πρέπει να έκανε τον τέλειο γύρο!
Ενδιαφέρων και ο Πάκο που γράφει χρόνους τριάδας πακέτο με την υψηλότερη τελική των πρωταγωνιστών αν διατηρήσει τη συγκεκριμένη τακτική και στον αγώνα :)
sanctusan
31/05/2024, 17:50
Πολλοί αντικουόμενοι χορηγοί Ducati(εργοστάσιο) με Marquez.
Σίγουρα δεν θα τους δούμε παρέα.
GIOTIS750
31/05/2024, 18:42
Πρόγραμμα και ώρες του 7ου αγώνα MotoGP 2024 στο Mugello – Ώρες των δοκιμαστικών, του αγώνα SPRINT και των Αγώνων στις 31/05 & 1-2/06/2024
Παρασκευή 31 Μαΐου
09:30-09:45 MotoE™ Practice Nr. 1
10:00-10:35 Moto3™ Free Practice
10:50-11:30 Moto2™ Free Practice
11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1
13:25-13:40 MotoE™ Practice Nr. 2
14:15-14:50 Moto3™ Practice Nr. 1
15:05-15:45 Moto2™ Practice Nr. 1
16:00-17:00 MotoGP™ Practice
17:15-17:25 MotoE™ Qualifying Nr. 1
17:35-17:45 MotoE™ Qualifying Nr. 2
Σάββατο 1 Ιουνίου
09:40-10:10 Moto3™ Practice Nr. 2
10:25-10:55 Moto2™ Practice Nr. 2
11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2
11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1
12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2
13:15 MotoE™ 7 Laps Race Nr.1
13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1
14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2
14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1
15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2
16:00 MotoGP™ 11 Laps Tissot Sprint
17:10-17:50 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2
Κυριακή 2 Ιουνίου
10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up
12:00 Moto3™ 17 Laps Race
13:15 Moto2™ 19 Laps Race
15:00 MotoGP™ 23 Laps Race
https://bikerspirit.net/main/programma-kai-ores-tou-7ou-agona-motogp-2024-sto-mugello-ores-ton-dokimastikon-tou-agona-sprint-kai-ton-agonon-stis-31-05-1-2-06-2024/
azar41:beer:
Tsber:beer:
karellen:beer:
Xlitos:beer:
thunder ace:beer:
niou:beer:
zephyr1:beer:
argiris34
MG-KTiNoS:beer:
Αμα προτιμησουν τον σπονσορα με τα φραγκα και τις δημοσιες σχεσεις αντι αυτου που εως τωρα αξιζει τη κοκκινη θεση, θα με κανουν να αντιπαθησω ακομα περισσοτερο τον 93, τη ντορνα, και την ιΘπανικη παραγκα τους :yuck:
sanctusan
31/05/2024, 19:10
Αμα προτιμησουν τον σπονσορα με τα φραγκα και τις δημοσιες σχεσεις αντι αυτου που εως τωρα αξιζει τη κοκκινη θεση, θα με κανουν να αντιπαθησω ακομα περισσοτερο τον 93, τη ντορνα, και την ιΘπανικη παραγκα τους :yuck:
Είσαι τόσο προκατειλλημένος που μάλλον διάβασες το ανάποδο.
Είσαι τόσο προκατειλλημένος που μάλλον διάβασες το ανάποδο.
Καλα διαβασα, ο Μαρτιν ακουγεται ως ο πιο ιπποψηφιος για τη θεση. Αλλα τα βυσματα χοντρα και τα συμφεροντα πολλα ;)
Και ναι, ειμαι προκατειλημμενος :beer:
sanctusan
31/05/2024, 19:43
Καλα διαβασα, ο Μαρτιν ακουγεται ως ο πιο ιπποψηφιος για τη θεση. Αλλα τα βυσματα χοντρα και τα συμφεροντα πολλα ;)
Βρε δεν διαφωνούμε αλλά σκεψου ότι τα βύσματα (εκτός από τα αδεργικά, βλέπε Marini) είναι οικονομικά.
Ducati
Monster Energy
Lenovo
Unipol
Carrera
Marquez
Red Bull
Samsung
Allianz
Oakley
Άρα, στα κουκιά δεν βγαίνει, γιατί τα συμφέροντα είναι αντίθετα.
Και ναι, ειμαι προκατειλημμενος :beer:
Φαίνεται αλλά το παρουσιάζεις και μόνος σου. Απλά να σε πειράξω θέλω και όχι να ανοίξω κάποια διαμάχη.
Την θέση στην εργοστασιακή την αξίζει αυτή τη στιγμή ο Martin και κατά 80% θα την πάρει. Ο Μαρκ έχει βρεί φιλικό κλίμα και ένα team που του αρέσει στην Gresini, πιθανώς η παραμονή του εκεί εξασφαλίζει μια θέση και στον αδερφό του οπότε είναι λογικό που πιέζει για μια GP25 στην ίδια ομάδα του χρόνου. Το θέμα είναι ότι η Ducati έχει συμβόλαιο να παρέχει ήδη 2 GP25 στην Pramac του χρόνου, οπότε ή θα αναγκαστεί να έχει και μια 5η του χρόνου για τον Μαρκ, ή ο Μαρκ θα αναγκαστεί να πάει στην Pramac. Εκτός αν κάνει την έκπληξη και πάει στην Tech 3 που δε το θεωρώ όμως πολύ πιθανό.
πυξιδας990
31/05/2024, 20:17
ο μπαναια εφαγε 3 θεσεις για την κυριακη λογω τουρισμου στην πιστα την ωρα που ο μικρος μαρκεθ εγραφε χρονο
sanctusan
31/05/2024, 20:54
Η προφητεία έρχεται
Ξεκινώντας τις “συμπτώσεις”, ο Casey Stoner πέτυχε την 27η νίκη της Ducati, ενώ είχε στην μοτοσυκλέτα του το νούμερο 27 στο φέρινγκ του.
Την 34η νίκη της Ducati έγινε από τον Adrea Dovizioso που αγωνιζόταν με το νούμερο 4, αλλα αξίζει να δούμε μια ιστορική λεπτομέρεια. Ο Adrea Dovizioso στις μικρότερες κατηγορίες των 125 και 250 κ.εκ., αγωνιζόταν με τον αγαπημένο του αριθμό 34, τον οποίο όμως έπρεπε να αποχωριστεί όταν ανέβηκε στο MotoGP, καθώς το νούμερο αυτό ανήκε στον θρύλο Κέβιν Σβαντς και είχε αποσυρθεί. Έτσι, χρησιμοποιούσε το νούμερο 4. Άλλη μια “σύμπτωση” λοιπόν!
Η επόμενη “σύμπτωση” έρχεται στην συνέχεια, με τον Pecco Bagnaia να κάνει την 63η νίκη της Ducati ενώ στο φέρινγκ του είχε το 63, πριν κερδίσει το πρωτάθλημα και φορέσει το 1.
Οι “συμπτώσεις” δεν σταματούν εδώ αφού λίγο αργότερα ο Marco Bezzecchi που χρησιμοποιεί το νούμερο 72 στην μοτοσυκλέτα του, κέρδισε την 72η νίκη της Ducati.
Και τέλος η ποιο πρόσφατη “σύμπτωση” είναι αυτή του Jorge Martin που κέρδισε την 89η νίκη της Ducati ενώ φορά στο φέρινγκ της Ducati του το νούμερο 89.
Τώρα, η Ducati με την νίκη της στην Catalunya έχει πλέον 92 νίκες, και έρχεται στο Mugello, όπου θα παλέψει για μια νίκη ακόμα, που είναι σχεδόν σίγουρη αφού έχει απολυτή κυριαρχία τα τελευταία χρονιά!
Άραγε λοιπόν το σύμπαν θα συνωμοτήσει για να πάρει την 93η νίκη η Ducati με τον αναβατή που έχει στο φέρινγκ του το νούμερο 93 ????
Ο Marc Márquez, ο οποίος φέτος το 2024 οδηγεί ένα Ducati Desmosedici και είναι ο γνωστός #93 θα καταφέρει να συνεχίσει αυτή την εκπληκτική συνέχεια “συμπτώσεων” ???
απο BikeSpirit.net
MG-KTiNoS
01/06/2024, 00:36
Εβλεπα τα Yamaha τελικες στην Kαταλονια...ταχα εφταιγε αυτο.Μαζι με τα Ducati πανε σε γκαζι.Μονο τα Honda ειχαν χαμηλοτερη τελικη(10+ km/h)
Ειναι φοβερο πως ακομα δεν υπαρχει μια χαραμαδα ελπιδας για εξελιξη απο τους Ιαπωνες.Να δουμε οτι κατι κανουν και οτι ειναι στο σωστο δρομο.Περιμενουν το 2027 γιατι δε θελουν να ξοδευουν λεφτα τωρα?Αν ναι τοτε γιατι η Yamaha να δωσει τρελο συμβολαιο στον Fabio?
Κανουν οντως οικονομια στα 2 εργοστασια της Ιαπωνιας μεχρι το 2027 ή σκανε πακτωλο χρηματων και απλα δεν μπορουν?Μαλλον το πρωτο.
Το λεω απο την αποψη των αναβατων.Ο Μιρ ας πουμε δεν πηγε στην Honda για να λεει οτι πηγε εκει...πηγε γιατι στις διαπραγματευσεις του ειπαν οτι σε 1-2 χρονια θα εχεις μηχαναρα που θα την εξελιξουμε πανω σου κτλ κτλ...Γιατ ιαν του ελεγαν φιλε το 2027 θα εχουμε μηχανακι τοτε ο Μιρ δεν θα εκανε παραπονα ουτε θα κοιταγε να την κανει.
Οποτε εκει θελω να καταληξω.Οτι Μιρ Κουαρταραρο Ρινς εχουν φαει δουλεμα απο Puig και Jarvis αφου ΔΕΝ εχουν σκοπο να φτιαξουν μηχανακι και απλα περιμενουν το 2027.
Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν παρακολουθείς αρκετά τα δρώμενα :P
Το μοτεράκι της γιαμάχα πέρασε από το στούντιο του ιντζενιέρ Μαρμορίνι (πρώην φερράρι)
Τα αεροδυναμικά της γιαμάχα τα φτιάχνουν στην Ιταλία πια αφού προσέλαβαν έναν απ τη ντουκάτι
ενώ ο τεχνικός δ.της που πηγαινοέρχετε στην Ιαπωνία ήταν ο νο3 του Νταλ Ινια (ο 2 είναι στην ΚΤΜ)
Σιγά σιγά η γιαμάχα επιστρέφει
Ψάχνουν ένα τιμ τώρα για να μαζεύουν δεδομένα κι αν δεν βρούν θα προσλάβουν και τον Εσπαργκαρό Αλφα
ως τέστερ
Ο τύπος του μοτέρ που θα παίζει με το νέο κανονισμό απ τη γιαμάχα δεν έχει αποφασιστεί
και κανένα μηχανάκι δεν ξεκινάει ποτέ από το 0
Η χόντα τώρα έχει φέρει μια στρατιά γιαπωνέχους που κανείς δεν ξέρει τι κάνουν
και αρνείται να πάρει Ευρωπαίους
Έχουν συνδέσει όμως το τμήμα μοτοσυκλέτας με του αυτοκινήτου
και αν το συνδυασουμε με αυτο που ειπε ο Nτoμeνικαλι,οτι εκτος απο τις νικες μετραει και η ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ που εχει ενας οδηγος....η ζυγαρια γερνει προς τον Μαρκ.
Τα αφεντικα της Ducati δωσανε στον Gigi πριν χρονια το οκ να κανει Ο,ΤΙ θελει.Με σκοπο να φτασουν στο σημειο που εχουν φτασει.
Εδω και λιγα χρονια ομως.Και ακριβως επειδη εχουν ριξει ενα σκασμο λεφτα για να φτασει η Ducati εδω που ειναι.Εχουν αρχισει να παιρνουν τις αποφασεις μονοι .....
Η ντουκάτι δεν χώνει λεφτά βγάζει λεφτά (βλέπε ισολογισμό) και το αγωνιστικό τμήμα είναι οικονομικά αυτόνομο (κατ αρχήν)
Από εκεί και μετά ο Τζίτζι είναι ο απόλυτος άρχοντας κι αυτός μιλάει με την άουντι
Οι άλλοι είναι για να τους λέει τι θα κάνουν
Ο Τζίτζι έχει και τα νούμερα και ξέρει ακριβώς τι μπορεί να κάνει ο ΜΜ93 (τηλεμετρία και σιμουλέισον)
Εμείς όχι
Ο σκοπός της ντουκάτι είναι να κρατήσει τον ΜΜ93 στην ομάδα αλλά αυτό σημαίνει πως πρέπει αν φτιάξει ένα ακόμα εργοστασιακό 25
πράγμα το οποίο δεν θέλουν
Αν δεν συμβεί αυτό ο ΜΜ93 θα βρεθεί στην ΚΤΜ
Η κίνηση του ΜΜ δεν άρεσε γενικώς γιατί κρατάει την αγορά παγωμένη
και από δευτέρα θα υπάρξουν κινήσεις για βραχυπρόθεσμα συμβόλαια από τις ομάδες
προς τους οδηγούς
Στην εργοστασιακή πάντως πάει ο Μάρτιν προφανώς με τον Άσσο στο μηχανάκι
Αυτά
πυξιδας990
01/06/2024, 08:10
ζεστενεται το κλιμα
https://bikerspirit.net/main/i-pramac-pire-varia-tin-aporripsi-tou-marc-marquez/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2RgojH4x9Z60ld8iL2XGxRY5Vsk8IVMy8LRyPj71iBYDEvlQ0hf9ZrvJg_aem_AabfuoZwFq vzf9vNwq2m2PhsuFxDzb5Rzu9hGf4nPXEXUVaQmXFIxYwpjhlEQBc1X9A05Z6_hy6zmPKfsPfQ-ver
Ο καλυτερος οδηγος του κοσμου λενε.....
Που και με το ενα χερι τους περναει ολους λενε....
Που ΟΤΙ μηχανακι και να του δωσεις θα τους παρει τα σωβρακα λενε....
Που ομως για να κανει ενα γρηγορο γυρο, πρεπει να ακολουθησει καποιον αλλο....
Που στον προηγουμενο αγωνα εκανε τρενακι τον κομπαρσο, τον οδηγο Β διαλογης, τον αλλο μαρκεζ για να γραψει χρονο....
Που τωρα εκανε βολτα και περιμενε καποιον γρηγορο να τον ακολουθησει, με αποτελεσμα να εχουμε παραλιγο τρακα με τον Ακοστα...
Και ερωτω ο ασχετΙδης, αν πηρε ποινη χθες ο πΕκος, γιατι να μη παρει ποινη και αυτο το πραμα?
Αλλα δυστυχως δεν επαθε οτι και στη Μαλαισια (νομιζω) που εκανε τα ιδια καραγκιοζιλικια περιμενωντας τον Φαμπιο, κρυωσε το λαστιχο και εκτοξευτηκε στην στρατοσφαιρα :(
(μη με παρεξηγειτε δε τα λεω με κακια. Αν ηταν ετσι, θα εγραφα οτι χαρηκα με τη πτωση του, και στεναχωρηθηκα που σηκωθηκε τοσο γρηγορα.
Αλλα αυτα δεν ειναι πρεπων, και σε καμια περιπτωση δε τα επικροτουμε :beer: )
Ο καλυτερος οδηγος του κοσμου λενε.....
Που και με το ενα χερι τους περναει ολους λενε....
Που ΟΤΙ μηχανακι και να του δωσεις θα τους παρει τα σωβρακα λενε....
Που ομως για να κανει ενα γρηγορο γυρο, πρεπει να ακολουθησει καποιον αλλο....
Που στον προηγουμενο αγωνα εκανε τρενακι τον κομπαρσο, τον οδηγο Β διαλογης, τον αλλο μαρκεζ για να γραψει χρονο....
Που τωρα εκανε βολτα και περιμενε καποιον γρηγορο να τον ακολουθησει, με αποτελεσμα να εχουμε παραλιγο τρακα με τον Ακοστα...
Και ερωτω ο ασχετΙδης, αν πηρε ποινη χθες ο πΕκος, γιατι να μη παρει ποινη και αυτο το πραμα?
Αλλα δυστυχως δεν επαθε οτι και στη Μαλαισια (νομιζω) που εκανε τα ιδια καραγκιοζιλικια περιμενωντας τον Φαμπιο, κρυωσε το λαστιχο και εκτοξευτηκε στην στρατοσφαιρα :(
(μη με παρεξηγειτε δε τα λεω με κακια. Αν ηταν ετσι, θα εγραφα οτι χαρηκα με τη πτωση του, και στεναχωρηθηκα που σηκωθηκε τοσο γρηγορα.
Αλλα αυτα δεν ειναι πρεπων, και σε καμια περιπτωση δε τα επικροτουμε :beer: )
Και οι δύο ήταν εκτός αγωνιστικής γραμμής και πήγαιναν αργά, κανείς δεν ασχολήθηκε σοβαρά με το περιστατικό γιατί δεν είχε καμία σχέση με το χτεσινό.
Αν είδες τις κατατακτήριες σήμερα θα είδες (?) ότι το slipstream στην ευθεία έδινε τουλάχιστον 2 δέκατα, για αυτό και κανείς δεν κατάφερε να βελτιώσει χρόνο στο τέλος. Για αυτό ακολουθούσε άλλους ο Μαρκ σήμερα.
Γενικώς εκτός τόπου και χρόνου το παραλήρημά σου, και πολύ "φτηνές" οι υπόνοιες στο τέλος ότι δήθεν δεν εύχεσαι πτώσεις ενώ το κάνεις μόλις στην απο πάνω γραμμή του κειμένου σου. Δε ξέρω γιατί τόσο κόμπλεξ με τον Μαρκ, αλλά κάπου ωπα.
Για αυτό ακολουθούσε άλλους ο Μαρκ σήμερα......
Ναι, ενω τις αλλες μερες, τα τελευταια χρονια? :lol:
Ναι, ενω τις αλλες μερες, τα τελευταια χρονια? :lol:
Μεγάλη εξυπνάδα είπες ρε φίλε. Τώρα που δεν είναι ο Μαρκ εκεί και οι υπόλοιποι αναβάτες Honda κάνουν το ίδιο πράγμα σε κάθε Q1 και κατατάσσονται στην 20άδα βέβαια δε σου καίγεται καρφί.
Εγω γιατι δεν τιμωρηθηκε ρωτησα...
Οπως ο πεκο....
Οπως ολοι αυτοι στη Μοτο3 οταν κανουν τα ιδια....
(ελπιζω να παρακολουθεις και τα μικρα)
congate7
01/06/2024, 14:38
(μη με παρεξηγειτε δε τα λεω με κακια. Αν ηταν ετσι, θα εγραφα οτι χαρηκα με τη πτωση του, και στεναχωρηθηκα που σηκωθηκε τοσο γρηγορα.
Αλλα αυτα δεν ειναι πρεπων, και σε καμια περιπτωση δε τα επικροτουμε :beer: )
Αυτό είναι για εμάς ή για να πείσεις τον εαυτό σου;
Εδω τα μογγολα οι αγωνοδικες δεν εδωσαν ποινη
στον Ολιβειρα για το τακλιν στον Φαμπιο
τι συζηταμε τωρα
ΑΝ ο Πεκο κερδισει αυριο,σηκωνει 3ο σερι..
το γραφω απο τωρα
παιχτε το να κονομησετε
thunder ace
01/06/2024, 15:38
Δεν ειναι ευκολο το πρωταθλημα φετος ,,για κανεναν απο τους τρεις
ΑΝ ο Πεκο κερδισει αυριο,σηκωνει 3ο σερι..
Δεν ειναι ευκολο το πρωταθλημα φετος ,,για κανεναν απο τους τρεις
μπιστευω οτι θα παμε Βαλενθια για να κριθει το πρωταθλημα (μακαρι)
Ασχετο,εκει που λες οτι ο πΕκος θα ζοριστει, δε βρισκει ρυθμο κτλ. ανοιγει γκαζι, γραφει ενα τρελλο χρονο κ εμεις μενουμε μλακες τι εκανε.
Αν το χασει φετος ο μαρτιν, θα ειναι επειδη ο ιδιος το εχασε (οπως με τον φαμπιο, που 91 βαθμοι διαφορας εΚΣατμιστηκαν)
Βρε Martin, αν είναι να μένεις 2ο-3ος, ας μην πέφτεις βρε συ....
Acosta πάλι δυνατός, αλλά αυτός που βλέπω οτι αγώνα με τον αγώνα ανεβαίνει είναι ο Morbi. Αν μάθει/εμπιστευτεί την μοτοσυκλέτα περισσότερο, τον βλέπω να είναι σταθερά ψηλά.
Αύριο θα γίνει σκοτωμός, κάτι μου λέει μάχη μεταξύ Peco και Marq με νικητή τον τελευταίο.
ΥΓ: Αυτός ο Marini, τι κάνει; Ρε είναι τελευταίος σε όλα τα session, σε όλους τους αγώνες!! Τι διάολο; Μα ούτε τον Salvadori να μην μπορεί να περάσει;
Ο Μαρινι ξεκαθαρα πηγε στο HRC για το
μαρουλι...Δεν θα εβλεπε πουθενα αυτα τα λεφτα
ουτε που τον νοιαζει ποσο πισω θα τερματισει
sanctusan
01/06/2024, 17:40
Ο Μαρινι ξεκαθαρα πηγε στο HRC για το
μαρουλι...Δεν θα εβλεπε πουθενα αυτα τα λεφτα
ουτε που τον νοιαζει ποσο πισω θα τερματισει
Δυστυχώς το ταλέντο δεν περνάει από το dna και όσα κονέ και να έχει μέχρι το εργοστάσιο της Honda μπορεί, τα υπόλοιπα εργοστάσια έχουν πραγματικές επιλογές.
Νομίζω πως πήγε στη Honda γιατί ήταν η μόνη επιλογή για εργοστάσιο. Από λεφτά, καλά θα πήρε σίγουρα.
Ο καλυτερος οδηγος του κοσμου λενε.....
Που και με το ενα χερι τους περναει ολους λενε....
Που ΟΤΙ μηχανακι και να του δωσεις θα τους παρει τα σωβρακα λενε....
Μητσαρα αυτα τα ελεγε ο κρατσλοου...Οτι ''αν παρει ο Μαρκεζ Ducati καλυτερα να μην κατεβει κανενας να τρεξει''.Αυτος εκτεθηκε γιατι τα παραειπε.Οπως και ο Spies.
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ειναι ο πιο γρηγορος απο ΚΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ που εχουν αυτη τη στιγμη περσινο ιδιο Ducati....Απο Μπεζεκι + Ντιτζιαντονιο + Μορμπιντελι + Αλεξ μαρκεζ...Αυτους με το ιδιο μηχανακι τους γαζωνει μεχρι στιγμης οπως και τον Μπαστιανινι με '24...και προσπαθει να νικησει τους πολυ γρηγορους Πεκο και Μαρτιν που εχουν του '24 μηχανακι ΑΡΑ εχει ψωμι να δωσει. :ninja:
[QUOTE=Xlitos;3210269....[/QUOTE]
Τρελλο μου πουκι
Ειναι ενας απο τους καλυτερους οδηγους της τελευταιας δεκαετιας, κανεις δε το αμφισβητει αυτο
Ειναι ταλεντο απο τα λιγα (τα ταλεντα φαινονται απο τη Μοτο3 κιολας-κολλιας)
Ειχα πει (ισως κ εδω μεσα- δε θυμαμαι) οτι δε θα μου κανει εντιππωση αν σηκωσει τη κουπα του '24.
Τον εχω χειροκροτησει, τον εχω θαυμασει, του εχω βγαλει το καπελο.
Αλλα για λογους που εχω γραψει και εδω παλια, τον σιχαινομαι. Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν αναγνωριζω την αξια του
(η απαντηση δε πηγαινει σε σενα, εσυ με ξερεις κ ξερεις τι πανηγυρι ειμαι. Για τα ιππολοιπα παιδια το γραφω, παντα φιλικα κ με σκοπο
να καταλαβουΜΕ οτι εμεις μεταξυ μας δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε)
ουτε που τον νοιαζει ποσο πισω θα τερματισει
Νομίζω πως πήγε στη Honda γιατί ήταν η μόνη επιλογή για εργοστάσιο. Από λεφτά, καλά θα πήρε σίγουρα.
-Κομπαρσε Νο2, οδηγε Β διαλογης, τι θεση τερματισες?
- 12 εκατομμυρια :lol:
Υγ. πλακα πλακα* οσον αφορα τον κομπαρσο Νο1, οσο Β οδηγος κ να εισαι, δε σηκωνεις τιτλο σε κατηγορια απαιτητικη οπως η Μοτο2
#ναταλεμεαυτα
* 2 πλακες, clopyright Οκτανιο
ratamahatta
01/06/2024, 23:42
Περίμενα λίγο θέαμα κ μαχες στο sprint αλλά δεν…
Ο peco πολύ δυνατός και επιτέλους τα κατάφερε και Σάββατο , περίμενα μια πτωση είτε από μαρκ είτε από μαρτιν και ήρθε
Ο Acosta σταθερά στις πρωτες θέσεις και συνεχίζει
Lioulios
02/06/2024, 00:41
https://fullmatchsports.cc/motogp-2024-italy-gp-race-replay-round-7/?tab=motogp-sprint
To Sprint
thunder ace
02/06/2024, 13:57
χεστηκαν επανω τους ολοι.....περασε το καταδιωκτικο απ πανω και εκασε γκαζια
Ωωωωωω ρε τον μπουυυυστηηηη τον Μπεστια γλεντι
που τους εκανεεεεεεεε
CBR900RR 98-99
02/06/2024, 16:53
Αγώνας sprint:
Ο Πεκο πήρε μια εύκολη νίκη σε μια πίστα που γνωρίζει καλά οδηγώντας το καλύτερο μηχανάκι του γκριντ ελέγχοντας όλο τον αγωνα.
Ο Μαρκ έκανε ότι καλύτερο μπορούσε με το gp23 που οδηγεί συν το ταλέντο του.
Ο Μάρτιν ειχε μια αχρειαστει πτώση συν ότι έστειλε τον μπαστιανινη εκτός αλλά έτσι έχουν οι αγώνες κάποιες φορές...
Ο Ακοστα πήρε μια άξια τρίτη θέση και είναι εμφανώς απογοητευμένος μιας και ξέρει ότι το ktm δεν μπορεί.
Κρίμα για τον μπαστιανινη γιατί βρήκε τα πατήματα του και θα μπορούσε για κάτι καλό σε αυτόν τον αγώνα.
Αγώνας κανονικός:
Ο Πεκο μια από τα ίδια κάνοντας μια καταπληκτική εκκίνηση που σε δύο στροφές ήταν πρώτος και ύστερα έλεγχε όλον τον αγώνα μέχρι την καρό σημαία.
Ο Μπαστιανινη είχε τον ρυθμο απλά σίγουρα ήταν κάπως από την χθεσινή πτώση μέχρι που έβαλε κάτω κεφάλι και σουβλισε τόσο τον μαρκεζ όσο και τον Μάρτιν στους δύο τελευταίους γύρους.
Ο Μάρτιν βρήκε τον ρυθμο που έψαχνε για τον αγωνα και δεν περίμενε σίγουρα από που του ρθε ο Μπαστιανινη στην τελευταία στροφή.
Ο Μαρκεζ ήταν ο ήρωας του αγώνα έδωσε όλο το τριήμερο πάνω από το 100% του για να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα μιας και παίζονται που θα πάει...το προσπέρασα στον Μπαστιανινη στα φρένα ήταν για σεμινάριο εκεί μέσα μιας και δεν ήταν καν κοντά του φυσικά στο τέλος δεν είχε άλλο λάστιχο μιας και το φάγε όλο παλεύοντας να περάσει το εμφανώς καλύτερο gp24 όλον το αγώνα ειδικά το μπροστινό το έκανε φυτίλι...
Ο Ακοστα το πάλεψε λίγο στην αρχή αλλά είπα το ktm δεν μπορεί ,κρίμα γιατί ούτε φέτος ούτε και του χρόνου ούτε και το 26 θα δει πρωτάθλημα ο πιτσιρικάς εκτός και αν το σύμπαν συνωμοτήσει για μένα απίθανο! κρίμα γιατί είναι ταλενταρα.
Το gp24 είναι εμφανώς καλύτερο μηχανάκι από το gp23 και ο Μαρκ αν το πάρει φέτος θα γράψει τεράστια ιστορία!
Δεν έχω κάτι με του υπόλοιπους οδηγούς απλά μου αρέσουν αυτή που είναι σταθερά στην 5αδα.
Ο Μπαστιανινη θα είναι ο ρυθμιστής γιατί την ταχύτητα την είχε και την έχει απλά ήταν άτυχος και ο χρόνος δεν συγχωρεί.
ratamahatta
02/06/2024, 19:00
Εκτός από 2-3 προσπεράσματα ψιλό αδιάφορος ο αγώνας , οι 4αδα μπροστά γύρναγε σε άλλους ρυθμούς από τους υπόλοιπους με τα duc να έχουν την τιμητική τους
RaGe_Raptor
02/06/2024, 22:17
σούπα
he pulled a martillo ρε Σίμο! πλάκα έχεις...
o Beast γάζωσε,επίσης!
ο Peco έχει το momentum στην παρουσα φάση, από 44 σε 18 οι βαθμοί διαφοράς.
στα γελοία στιγμιότυπα, η εξέδρα της Ducati που κουνούσε σημαιάκια Audi :cry:
Ο Πεκο ηταν ο πιο γρηγορος ξεκαθαρα.Περιμενα να μπλεξει στην αρχη να μεινει λιγο πισω να φαει λαστιχα,θα βλεπαμε καλυτερο αγωνα...αλλα ο φουστης περασε πρωτος μεσα σε 2 στροφες.
Αφου ηταν σουπα ο αγωνας,θα πω κατι για τον Ακοστα.
Δεν ξερω αν το ειχα ξαναγραψει αλλα απο τα μοτο2 φαινοταν οτι η οδηγηση του ηταν..ιδιαιτερη.Και εννοω τις γραμμες.Καθε φορα στα μοτο2 εκανα pouse να δω απο στροφη σε στροφη σε ποιο σημειο βρισκεται ο καθενας.Ο Ακοστα παντα ηταν κοντα στα κερμπ.Δεν του αρεσε ποτε να μπαινει ανοικτα.Το δυνατο τρειλ μπρεικινκ που κανει ειναι με τετοιο τροπο και σκοπο ωστε να μεινει κλειστα και κοντα στο κερμπ.Δεν υπαρχει γι αυτον ολο το πλατος της πιστας,γι αυτον υπαρχει μονο το κερμπ :p και πως θα τελειωνει με την στροφη ...
Αυτο που ονομαζουμε συνηθως ''αμυντικη οδηγηση'' ...ε του Ακοστα ειναι η κανονικη γρηγορη οδηγηση!Εχει καταφερει δηλαδη να ειναι γρηγορος με γραμμες που θεωρουνται λιγο πιο αργες.Με γραμμες προσπερασματος.
Βεβαια το πετυχημενο στυλ του Ακοστα εχει φαινομενικα ενα ελαττωμα που δεν του κοστισε στα μοτο2 παρα μονο σε λιγους αγωνες.
Ολοι το ειδαμε στον πρωτο αγωνα του Καταρ(και αυτο συνεχιζεται σε μικροτερο βαθμο βεβαια):Τρωει πιο πολυ λαστιχο.Μπροστα και πισω.Εκει θα χρειαστει βοηθεια,δουλεια και συμβουλες.
Φαινοταν πισω απο τον Μαρκεζ.Ο Μαρκ φρεναρε δυνατα αλλα οσο μπορουσε ορθια,αφηνοντας ''ψωμι'' στα πλαγια του μπροστινου για αργοτερα ενω ο Ακοστα πιεζε με τρειλ το μπροστινο απο τους πρωτους γυρους κιολας.
Εγω θα περιμενω να δω αν θα αλλαξει λιγο την οδηγηση του ο Ακοστα.Δηλαδη αν θ αλλαξει λιγο τις γραμμες του...ή αν θα βρεθει η λυση απο την ΚΤΜ.
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν για ακοστα.
Αγώνας sprint:
Ο Πεκο πήρε μια εύκολη νίκη σε μια πίστα που γνωρίζει καλά οδηγώντας το καλύτερο μηχανάκι του γκριντ ελέγχοντας όλο τον αγωνα.
Ο Μαρκ έκανε ότι καλύτερο μπορούσε με το gp23 που οδηγεί συν το ταλέντο του.
Ο Μάρτιν ειχε μια αχρειαστει πτώση συν ότι έστειλε τον μπαστιανινη εκτός αλλά έτσι έχουν οι αγώνες κάποιες φορές...
Ο Ακοστα πήρε μια άξια τρίτη θέση και είναι εμφανώς απογοητευμένος μιας και ξέρει ότι το ktm δεν μπορεί.
Κρίμα για τον μπαστιανινη γιατί βρήκε τα πατήματα του και θα μπορούσε για κάτι καλό σε αυτόν τον αγώνα.
Αγώνας κανονικός:
Ο Πεκο μια από τα ίδια κάνοντας μια καταπληκτική εκκίνηση που σε δύο στροφές ήταν πρώτος και ύστερα έλεγχε όλον τον αγώνα μέχρι την καρό σημαία.
Ο Μπαστιανινη είχε τον ρυθμο απλά σίγουρα ήταν κάπως από την χθεσινή πτώση μέχρι που έβαλε κάτω κεφάλι και σουβλισε τόσο τον μαρκεζ όσο και τον Μάρτιν στους δύο τελευταίους γύρους.
Ο Μάρτιν βρήκε τον ρυθμο που έψαχνε για τον αγωνα και δεν περίμενε σίγουρα από που του ρθε ο Μπαστιανινη στην τελευταία στροφή.
Ο Μαρκεζ ήταν ο ήρωας του αγώνα έδωσε όλο το τριήμερο πάνω από το 100% του για να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα μιας και παίζονται που θα πάει...το προσπέρασα στον Μπαστιανινη στα φρένα ήταν για σεμινάριο εκεί μέσα μιας και δεν ήταν καν κοντά του φυσικά στο τέλος δεν είχε άλλο λάστιχο μιας και το φάγε όλο παλεύοντας να περάσει το εμφανώς καλύτερο gp24 όλον το αγώνα ειδικά το μπροστινό το έκανε φυτίλι...
Ο Ακοστα το πάλεψε λίγο στην αρχή αλλά είπα το ktm δεν μπορεί ,κρίμα γιατί ούτε φέτος ούτε και του χρόνου ούτε και το 26 θα δει πρωτάθλημα ο πιτσιρικάς εκτός και αν το σύμπαν συνωμοτήσει για μένα απίθανο! κρίμα γιατί είναι ταλενταρα.
Το gp24 είναι εμφανώς καλύτερο μηχανάκι από το gp23 και ο Μαρκ αν το πάρει φέτος θα γράψει τεράστια ιστορία!
Δεν έχω κάτι με του υπόλοιπους οδηγούς απλά μου αρέσουν αυτή που είναι σταθερά στην 5αδα.
Ο Μπαστιανινη θα είναι ο ρυθμιστής γιατί την ταχύτητα την είχε και την έχει απλά ήταν άτυχος και ο χρόνος δεν συγχωρεί.
Είχα την αίσθηση από την αρχή του αγώνα ότι ο Μπαστιανίνη προφύλασσε τα λάστιχα του και όταν ήρθε η στιγμή "χτύπησε". Δεν ένιωσα να είναι επηρεασμένος από την χθεσινή πτώση στις θέσεις που έπαιζε από την αρχή του αγώνα.
Γνώμη μου είναι πως αν είναι να κάνει κάτι ο Μάρκεζ η ευκαιρία του θα είναι φέτος. Του χρόνου θα έχουν γίνει πολλοί (πληθυντικός) καλύτεροι από τη νέα γενιά οδηγών με αποτέλεσμα τα πράγματα να είναι ακόμη δυσκολότερα για αυτόν ασχέτως gp24. Αυτός θα είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος οι άλλοι ένα χρόνο εμπειρότεροι με επίσης καλύτερη μηχανή.
Φυσικά όλο αυτό -από μέρους μου- είναι κουβέντα καφενείου και μένει να αποδειχθούν στη πράξη.
RaGe_Raptor
02/06/2024, 23:00
Ο Πεκο ηταν ο πιο γρηγορος ξεκαθαρα.Περιμενα να μπλεξει στην αρχη να μεινει λιγο πισω να φαει λαστιχα,θα βλεπαμε καλυτερο αγωνα...αλλα ο φουστης περασε πρωτος μεσα σε 2 στροφες.
Αφου ηταν σουπα ο αγωνας,θα πω κατι για τον Ακοστα.
Δεν ξερω αν το ειχα ξαναγραψει αλλα απο τα μοτο2 φαινοταν οτι η οδηγηση του ηταν..ιδιαιτερη.Και εννοω τις γραμμες.Καθε φορα στα μοτο2 εκανα pouse να δω απο στροφη σε στροφη σε ποιο σημειο βρισκεται ο καθενας.Ο Ακοστα παντα ηταν κοντα στα κερμπ.Δεν του αρεσε ποτε να μπαινει ανοικτα.Το δυνατο τρειλ μπρεικινκ που κανει ειναι με τετοιο τροπο και σκοπο ωστε να μεινει κλειστα και κοντα στο κερμπ.Δεν υπαρχει γι αυτον ολο το πλατος της πιστας,γι αυτον υπαρχει μονο το κερμπ :p και πως θα τελειωνει με την στροφη ...
Αυτο που ονομαζουμε συνηθως ''αμυντικη οδηγηση'' ...ε του Ακοστα ειναι η κανονικη γρηγορη οδηγηση!Εχει καταφερει δηλαδη να ειναι γρηγορος με γραμμες που θεωρουνται λιγο πιο αργες.Με γραμμες προσπερασματος.
Βεβαια το πετυχημενο στυλ του Ακοστα εχει φαινομενικα ενα ελαττωμα που δεν του κοστισε στα μοτο2 παρα μονο σε λιγους αγωνες.
Ολοι το ειδαμε στον πρωτο αγωνα του Καταρ(και αυτο συνεχιζεται σε μικροτερο βαθμο βεβαια):Τρωει πιο πολυ λαστιχο.Μπροστα και πισω.Εκει θα χρειαστει βοηθεια,δουλεια και συμβουλες.
Φαινοταν πισω απο τον Μαρκεζ.Ο Μαρκ φρεναρε δυνατα αλλα οσο μπορουσε ορθια,αφηνοντας ''ψωμι'' στα πλαγια του μπροστινου για αργοτερα ενω ο Ακοστα πιεζε με τρειλ το μπροστινο απο τους πρωτους γυρους κιολας.
Εγω θα περιμενω να δω αν θα αλλαξει λιγο την οδηγηση του ο Ακοστα.Δηλαδη αν θ αλλαξει λιγο τις γραμμες του...ή αν θα βρεθει η λυση απο την ΚΤΜ.
ναι είναι πάντα πολύ κλειστός και την πάτησε και στον προηγούμενο αγώνα με την πτώση να έρχεται μετά από πολύ κλειστή είσοδο. καλό για τις προσπεράσεις που κάνει , είναι πάντα καθαρές, αλλά ίσως χρειαστεί να προσαρμοστεί για όλο τον υπόλοιπο αγώνα.
sanctusan
03/06/2024, 13:26
Βαρετός αγώνας, κάπως καλύτερο το Sprint
O Pecco και στα 2 έκανε φοβερή οδήγηση, ειδικά στο Sprint προσπαθούσε ο MM να τον φτάσει αλλά ο Pecco βράχος.
Επίσης μία από τις καλύτερες εκκηνήσεις αγωνιζόμενου που έχω δει.
Φοβερή κήνηση του Bastia στο τελευταίο γύρο του αγώνα.
ΜΜ σταθερά ψηλά, σταθερά χωρίς νίκη.
Morbi κάπως το έχει μαζεψει τελευταία αλλά είναι μάλλον μία αναλαμπή όπως αυτές που έχει ο Bezzecchi o Digia και άλλοι.
Acosta, και αυτός σταθερά ψηλά και δείχνει δυνατός οδηγός παρά τα λάθη του.
sanctusan
03/06/2024, 13:35
-Κομπαρσε Νο2, οδηγε Β διαλογης, τι θεση τερματισες?
- 12 εκατομμυρια :lol:
Υγ. πλακα πλακα* οσον αφορα τον κομπαρσο Νο1, οσο Β οδηγος κ να εισαι, δε σηκωνεις τιτλο σε κατηγορια απαιτητικη οπως η Μοτο2
#ναταλεμεαυτα
* 2 πλακες, clopyright Οκτανιο
Δεν ξέρω ποιους αποκαλείς κομπάρσους 1 και 2.
12 εκατομύρια πάντως δεν παίρνει ο Marini.
12 εκατομμύρια έκλεισε ο Quartararo που είναι πραγματικός προταθλητής.
Δεν ξέρω ποιους αποκαλείς κομπάρσους 1 και 2.
12 εκατομύρια πάντως δεν παίρνει ο Marini.
12 εκατομμύρια έκλεισε ο Quartararo που είναι πραγματικός προταθλητής.
Ενας ο Μαρινι και ενας ο ΜΜ (....Μικρος Μαρκεζ :D )
Νομιζω οτι ειχα διαβασει για 12, οχι απο επισημη πηγη ομως
sanctusan
03/06/2024, 19:02
Ενας ο Μαρινι και ενας ο ΜΜ (....Μικρος Μαρκεζ :D )
Νομιζω οτι ειχα διαβασει για 12, οχι απο επισημη πηγη ομως
Κομπάρσος ο MM; Χαχαχαχα Μάλλον βλέπουμε διαφορετικό πρωτάθλημα τα τελευταία 11-12 χρόνια.
Το 2023
16m έπαιρνε ο ΜΜ από την Honda, ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός όλων των εποχών.
5m έπαιρνε ο #1
5m o Fabio
(Πηγή bikesportnews.com)
Αυτή τη στιγμή ο πιο ακριβός οδηγός είναι ο Fabio με 12m.
Δεν μπορώ να βρω πληροφορίες για φετινούς μισθούς αλλά θα στοιχημάτιζα δεν πήρε πάνω 2-3m.
Ρεεεεε, συνελθε :lol:
Μικρος Μαρκεζ----> Αλεξ Μαρκεζ
Ποσο πχιο απλο ρε συ? :p
sanctusan
03/06/2024, 19:42
Ρεεεεε, συνελθε :lol:
Μικρος Μαρκεζ----> Αλεξ Μαρκεζ
Ποσο πχιο απλο ρε συ? :p
Όπα ρε, τώρα το είδα, Μαρκος Μαρκεζ διάβαζα.
CBR900RR 98-99
03/06/2024, 23:23
Να πω και κάτι που παρατήρησα σε αυτόν τον αγώνα πέρσι ο Πεκο με gp23 έκανε σε 41:16.8 τον αγώνα και φετος σε 40:51.3 δλδ 25,5 δευτερόλεπτα ποίο γρήγορα με το gp24 και στα μάτια μου μπορούσε και ποιο γρήγορα.
Συγουρα τα μισελεν τα φετινά είναι καλύτερα από τα περσινά μιας και από ότι είδα όλοι τους πήγαν ποιο γρήγορα από ότι πέρσι απλά τα gp24 έχουν συνολικά καλύτερη βελτίωση τουτέστιν δεν είναι ότι οι άλλοι δεν βελτιώνονται απλά η ντουκατι το κάνει καλύτερα για αυτό μοιάζουν τα άλλα αργά.
Ο μαρκεζ με το gp23 και τα φετινά λάστιχα το έκανε 23,5 δευτερόλεπτα ποίο γρήγορα από ότι ο Πεκο πέρσι με ίδιο μηχανάκι και περσινά λάστιχα.
Ο ντιτζια Αντώνιο το έκανε σε 15,5 από ότι ο Πεκο πέρσι και αυτός με gp23.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον φέτος γιατί στους τελευταίους 2 αγωνες λίγο πολύ έχουν βρει όλοι τους τα πατήματα τους και έχουν να σπάσουν πολλά ρεκόρ.
Ο Μάρτιν υπέγραψε με απριλια άρα Mαρκεζ με φακτορι και gp25 και πολύ πιθανόν ο εννέα στην πραμακ στην θέση του Μάρτιν με gp25 και αυτός.
Ο Ακοστα θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση εκτός αν η ktm κάνει την υπέρβαση στην βελτίωση δύσκολο πολύ για μένα.
sapila racing
04/06/2024, 20:27
Να πω και κάτι που παρατήρησα σε αυτόν τον αγώνα πέρσι ο Πεκο με gp23 έκανε σε 41:16.8 τον αγώνα και φετος σε 40:51.3 δλδ 25,5 δευτερόλεπτα ποίο γρήγορα με το gp24 και στα μάτια μου μπορούσε και ποιο γρήγορα.
Συγουρα τα μισελεν τα φετινά είναι καλύτερα από τα περσινά μιας και από ότι είδα όλοι τους πήγαν ποιο γρήγορα από ότι πέρσι απλά τα gp24 έχουν συνολικά καλύτερη βελτίωση τουτέστιν δεν είναι ότι οι άλλοι δεν βελτιώνονται απλά η ντουκατι το κάνει καλύτερα για αυτό μοιάζουν τα άλλα αργά.
Ο μαρκεζ με το gp23 και τα φετινά λάστιχα το έκανε 23,5 δευτερόλεπτα ποίο γρήγορα από ότι ο Πεκο πέρσι με ίδιο μηχανάκι και περσινά λάστιχα.
Ο ντιτζια Αντώνιο το έκανε σε 15,5 από ότι ο Πεκο πέρσι και αυτός με gp23.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον φέτος γιατί στους τελευταίους 2 αγωνες λίγο πολύ έχουν βρει όλοι τους τα πατήματα τους και έχουν να σπάσουν πολλά ρεκόρ.
Ο Μάρτιν υπέγραψε με απριλια άρα Mαρκεζ με φακτορι και gp25 και πολύ πιθανόν ο εννέα στην πραμακ στην θέση του Μάρτιν με gp25 και αυτός.
Ο Ακοστα θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση εκτός αν η ktm κάνει την υπέρβαση στην βελτίωση δύσκολο πολύ για μένα.
Το σκεπτικό σου είνει εν μέρει σωστό λόγω πχ της βελτίωσης των ελαστικών, αλλα δεν έλαβες καθόλου υπ όψιν τις διαφορετικές συνθήκες.
Οι συνθήκες του φετεινού GP ηταν αρκετά κοντά στις ιδανικές με θερμοκρασία αέρα 22 και πίστα 38 ενώ πέρυσι ηταν 27 και 45 αντίστοιχα.
Δεν ηταν κακές πέρυσι αλλα σίγουρα χειρότερες απο φέτος.
Μπορεις να τα βλέπεις αυτα στο κάτω μέρςο των pdf στο official site
https://resources.motogp.com/files/results/2023/ITA/MotoGP/RAC/Classification.pdf
https://resources.motogp.com/files/results/2024/ITA/MotoGP/RAC/Classification.pdf
CBR900RR 98-99
04/06/2024, 21:10
Άρη αν θυμάμαι καλά σε λένε...της έλαβα υπόψην όπως κάθε φορά που κάθομαι να δω στατιστικά χρόνων αλλά για μένα ήταν τόσα πολλά τα 25,5 δευτερόλεπτα που θεώρησα ότι δεν άξιζε τον κόπο να κάτσω να το γράψω...και έμεινα στο ότι υπάρχει τρομερή βελτίωση φέτος τόσο στα ελαστικά μαρκεζ-ντιτζια με gp23 και το ταλέντο του καθενός όσο και στα μηχανάκια με το gp24 να πρωτοστατεί σαν σύνολο και τον Πεκο και Μπαστιανινη να πιστεύω ότι μπορούσαν ακόμη ποιο γρήγορα να το κάνουν!
sapila racing
04/06/2024, 22:03
Άρη αν θυμάμαι καλά σε λένε...της έλαβα υπόψην όπως κάθε φορά που κάθομαι να δω στατιστικά χρόνων αλλά για μένα ήταν τόσα πολλά τα 25,5 δευτερόλεπτα που θεώρησα ότι δεν άξιζε τον κόπο να κάτσω να το γράψω...και έμεινα στο ότι υπάρχει τρομερή βελτίωση φέτος τόσο στα ελαστικά μαρκεζ-ντιτζια με gp23 και το ταλέντο του καθενός όσο και στα μηχανάκια με το gp24 να πρωτοστατεί σαν σύνολο και τον Πεκο και Μπαστιανινη να πιστεύω ότι μπορούσαν ακόμη ποιο γρήγορα να το κάνουν!
Εχουν φτάσει στο σημείο που ξέρουν πριν τον αγώνα το race pace του καθενός, βασει ελαστικων και συνθηκών.
Παρέκκλιση ο Bastianini που κρατάει λάστιχα και παει στο τέλος πιο γρήγορα γιατι έχει ακόμα λάστιχο, ειναι ο τρόπος οδήγησης που έχει.
Ο MM που δεν τον χωνέυω κιόλας δείχνει τι μπορει να κάνει το GP23 που δεν το ξέρει και απ έξω ακόμα. Ο φοβερός Acosta εχει χρόνο μπροστά του, δεν θα παει χαμένος που θα ειναι σε εργοστασιακή ομάδα KTM 2 χρόνια, θα μάθει οσα χρειάζεται γρηγορα.
MG-KTiNoS
08/06/2024, 17:11
Εχουν φτάσει στο σημείο που ξέρουν πριν τον αγώνα το race pace του καθενός,......
Η Έμε Βου το 27 μπαίνει με μοτέρ ΚΤΜ
peterTHErider
08/06/2024, 21:02
Η Έμε Βου το 27 μπαίνει με μοτέρ ΚΤΜ
Πλαίσιο και αναρτήσεις?
MG-KTiNoS
09/06/2024, 12:19
Πλαίσιο και αναρτήσεις?
δεν ξεκαθάρισε ο αλπινιστής
(αυτό που ίσως μπορείς να συμπεράνεις είναι ότι το μοτέρ δεν θα είναι ι3)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.