PDA

View Full Version : Αλλαγή τσιμούχες μπροστινης ανάρτησης



sloumos
28/05/2024, 22:29
Καλησπέρα
Εγιναν αλλαγη λάδια τσιμούχες γιατί είχαν ξεραθεί και έχανε απο το αριστερό καλάμι .

Σε λιγότερο απο μήνα απο την αλλαγή και μετα απο περίπου 40 χλμ ξαναχάνει πάλι απο την αριστερή τι μπορεί να έχει πάει στραβά .:confused:

Το μηχανακη πήγε σε μαστορα για το παραπάνω

Πάντα όρθιοι συντροχοι :beer:

katsar
28/05/2024, 22:54
Καλησπέρα.
Το καλάμι σε τι κατάσταση είναι;Αν είναι πληγωμένο κάπου πολύ πιθανό να τις σκίζει.
Όπως και να έχει δεν είναι λογικό και καλά θα κάνεις να μιλήσεις ξανά με τον μάστορα.

sloumos
29/05/2024, 00:12
Καλησπέρα
Εξωτερικα δεν δείχνει να έχει κάτι (δεν εχει πέσει δεν εχει τρακάρει)
Εσωτερικά δεν ξέρω να σου πω αλλά την πρώτη αλλαγή την έκανε ο μαστορας βγάζοντας τις αρχικες τσιμουχες λαδια κτλ. πριν 20 -25 μέρες περίπου.
Εχω κλείσει ήδη ραντεβού αλλά το συμβαινει που άκουσα με βάζει σε υποψιες αν θα πρέπει να ξαναπληρώσω
Γενικά το μηχανακη έχει 36κ συνολο απο το 2011 και δεύτερο ντεπόζιτο δεν έκαψα απο τοτε που το πηρα απο την αλλαγή .
Παίζει να έκανε 20-30 χιλιόμετρα !!

taisteal
29/05/2024, 00:20
Συμβαίνει σου είπε;
Μαλακίες λέει.
Μην ξαναπληρώσεις, είναι πρόβλημα του πλέον.

CorpseAlive
29/05/2024, 00:23
Καλησπέρα
Εξωτερικα δεν δείχνει να έχει κάτι (δεν εχει πέσει δεν εχει τρακάρει)
Εσωτερικά δεν ξέρω να σου πω αλλά την πρώτη αλλαγή την έκανε ο μαστορας βγάζοντας τις αρχικες τσιμουχες λαδια κτλ. πριν 20 -25 μέρες περίπου.
Εχω κλείσει ήδη ραντεβού αλλά το συμβαινει που άκουσα με βάζει σε υποψιες αν θα πρέπει να ξαναπληρώσω
Γενικά το μηχανακη έχει 36κ συνολο απο το 2011 και δεύτερο ντεπόζιτο δεν έκαψα απο τοτε που το πηρα απο την αλλαγή .
Παίζει να έκανε 20-30 χιλιόμετρα !!

Ίδια ακριβώς ιστορία και με εμένα στο παλιό μηχανάκι.

Αν δεν υπάρχει σοβαρή φθορά στις μπουκάλες που να ''σκίζουν την τσιμούχα'' (την καταλαβαίνεις με την αφή τέτοια φθορά που σου λέω, χαίδεψε ρομαντικά και παλιδρομικά τις μπουκάλες και αν έχει θα το καταλάβεις άμεσα) τότε έκανε μαλακία ο μάστορας.
Αν πάλι έχει φθορά υπάρχουν κάποιοι που τις περνάνε με ρητίνη νομίζω

husky21
29/05/2024, 06:15
Και φθορα να εχει παλι μαλακια εκανε ο μαστορας που δεν το ειδε/δεν σου το ειπε
Αν οντως εχει θα πληρωνα μονο το κοστος για την
επισκευη και οχι για εκ νεου αλλαγη τσιμουχων

doctor_john
29/05/2024, 08:11
Συμβαίνει, δεν είναι δύσκολο δεν μπήκε καλά κάποια τσιμούχα.
Αυτός φταίει αλλά μην τον κοντράρεις εξαρχής, βρείτε τρόπο να διορθωθεί.

Sotirisxt
04/06/2024, 22:58
Μερικές φορές δεν φταίνε οι τσιμουχες αλλά οι ξύστρες και σχεδόν πάντα χρειάζονται και αυτές αλλαγή..

sloumos
11/06/2024, 11:04
453712

Η μπουκάλα εχει φθορά και πληγωνει την τσιμούχα
Σε ερώτηση μου αφου εισαι ο πρώτος που αλλάζει τσιμούχα πως γίνετε να είχε φθορά αλλα και φθορά να είχε πως και δεν το είδες αφου πριν 20 μερες εσύ την άλλαξες απάντηση δεν πηρα.
Δεν ξερω τι έκανε το έτριψε μου είπε αλλα μπορεί να το ξανακάνει !!
Δεν μου πήρε χρήματα..
Ειμαι πλέον σε αναζητηση μηχανικού που να αναλάβει τα service και ότι ζημιά μπορεί να προκύψει στο bandit ,,,
Αν έχετε κάποιον γνώστη που να μπορέσω να εμπιστευτω το μοτορι θα ήθελα την γνωμη σας ,
Αν δεν θέλετε δημόσια υπάρχει και το pm ,,,
Ευχαριστώ
Παντα όρθιοι

o_gavros
11/06/2024, 11:11
Για να είμαστε δίκαιοι, τη ζημιά στη μπουκάλα πιθανότατα να μην στην προκάλεσε ο μάστορας.
Το ότι δεν την είδε αρχικά,ναι είναι ένα θέμα αλλά να δώσουμε το ελαφρυντικό. Το ότι δεν σου πήρε χρήματα,είναι προς τιμήν του.Αναγνωρισε μέρος της ευθύνης.

telegonos
11/06/2024, 11:20
Αυτές στην φωτό, δείχνουν για σκουριές στο σίδερο που έχουν πετάξει το χρώμιο.

Γράφω ''δειχνουν'' γιατί δεν είναι διαυγής η φωτό.

Δεν είναι κάτι που έγινε πρόσφατα, έχει καιρό που έχει σκάσει έτσι.

Με τρίψιμο, μπορεί να εξομαλυνθεί η επιφάνεια, και να δουλεύει χωρίς να χαλάει την τσιμούχα.

ΑΛΛΑ, η σκουριά θα επανέλθει, η σκουριά φουσκώνει και αυξάνει τον όγκο, οπότε η μύτη που χαλάει την τσιμούχα θα επανέλθει, και μια φορά το εξάμηνο, θα πρέπει να το ψηλαφίζεις και αν έχει πετάξει πάλι, να το ξανακάνεις ένα τρίψιμο. Ειδικά αν η μοτοσυκλέτα ζει σε οξειδωτικό περιβάλλον, δλδ παρκάρει έξω και τρώει βροχές.


Η οριστική λύση, είναι αλλαγή στα καλάμια.

Kickstart
11/06/2024, 20:35
Να βγάλεις τα καλάμια και να τα στείλεις για σκληρό χρωμιο κτλ είναι ασυμφορο, (το χω κάνει καποτε) οπότε κατά την ταπεινη μου αποψη ψάξε για μεταχειρισμένο μπροστινό και αφού βρεθεί και σου κάνει η τιμή έλεγξε καλά για παρόμοιες σκουριές και χτυπήματα προτού προχωρήσεις. Η ψωριλα στα καλάμια είναι δυστυχώς σπαστική ζημιά που αν ξεκινήσει μόνο χειρότερα πάει όσο το αφήνεις και τρως τα λεφτά σου σε τσιμουχες που κλαταρουν πολύ συντομα.

2stroker
12/06/2024, 08:20
και εγω αυτο θα προτεινα να βρεις μεταχειρισμενο μπροστινο. Αυτο στη γλωσσα των μαστορων λεγεται "ψωριαση" και οσο περνανε τα χρονια τα καλαμια σου θα γινονται χειροτερα. Οποτε μεταχειρισμενα και θα χεις το κεφαλι σου ησυχο.

Sotirisxt
12/06/2024, 13:20
Θα πω μια βλακεία που σκέφτηκα τώρα σαν προσωρινή λύση,περνα διάφανο φιλμ στο καλάμι όπως αυτά που βάζουν σε πλαστικά και στα τζάμια για φίμε φαντάζομαι ότι θα δουλέψει..

doctor_john
12/06/2024, 18:52
Σωτήρη δεν δουλεύει, το παρασύρει η τσιμούχα και αν καλύψεις όλο το καλάμι την λιώνει.

To μόνο που λειτουργεί για καιρό είναι η αδιάβροχη εποξική της Bison και αντίστοιχες κόλες.
Πετυχαίνει πυκνότητα (μόνο) ατσαλιού στα 30' και μπορεί να την φινίρει κάποιος με εμπειρία μηχανουργού.

Πολύ προσοχή στην εμπειρία όποιου το προσπαθήσει.
Είναι δύσκολος ο σωλήνας που πληγώνεται, είναι δύσκολο το υλικό της κόλας, είναι πολύ δύσκολο να φινιριστεί σωστά.

Η δική μου τεχνική: καλύπτω το κτύπημα με φύλο βινυλίου. Ξυρίζω με νυστέρι υπό γωνία ακριβώς το σχήμα του κτυπήματος.
Ζυμώνω την κόλα πολύ καλά και αφαιρώ απο αυτήν οτιδήποτε έχει το αρχικό χρώμα ενός από τα δύο συστατικά ή μοιάζει με πετραδάκι.

Στοκάρω την ποσότητα που χρειάζομαι με το δάκτυλο κάθετα στον σωλήνα. Όχι περασιά όπως θα κάναμε στοκάροντας με σπάτουλα.
Στο δεκάλεπτο ξυρίζω την ελάχιστη παραπάνω από το βινύλιο ποσότητα με ξυράφι, σαν να διορθώνω τον σωλήνα.
Πιέσω την κόλα με το δάκτυλο (1-2kg) και εφόσον δεν κολλά τίποτα στο δάκτυλο την τρίβω με αυτό να γυαλίσει.

Σε αυτή την φάση βλέπεις το βινύλιο - κόλα - βινύλιο τέλειο σαν τον σωλήνα.

Σε 30'-40' φινίρω με πλακέ μικρή λίμα τυλιγμένη 400. μόλις γίνει ομοιόμορφη συνεχίζω με 600 ίσα ισα να περαστεί παντού
και μετά 800. Σε όλη την διαδικασία προσέχω να αγγίζω ελάχιστα το βινύλιο. γίνεται όλο και πιο διαφανές με το 800
που σταματάω μόλις το βινύλιο χαθεί στην περίμετρο του κτυπήματος και φωτίσει.
Αν σταματήσω με το φώτισμα 0,3mm είναι καλύτερα από το να καθυστερήσω και φτάσει το 1mm.

Όλες οι κινήσεις με λίμα 5mm διαγώνια. Ποτέ μόνο κάθετα στο σωλήνα ποτέ μόνο παράλληλα.

Αφαιρώ το βινύλιο και με 1000 στην λίμα κάνω μερικές ακόμα.

Με ένα ολόισιο καθαρό ξύλο πχ 1cm x 15cm του φοράω 1500 και κάνω μερικές μόνο παράλληλα με τον σωλήνα
αλλά όχι πάνω κάτω. Ένα απο τα δύο και μετά με νέο τμήμα γυαλόχαρτου και λίγο πιο ελαφριά μερικές προς την άλλη μεριά.

Σε όλη την διαδικασία έχω μια καινούρια λάμα από κοπίδι που χρησιμοποιώ για να βλέπω τι κάνω.
Την ακουμπάω παράλληλα στο σωλήνα χτενίζοντας το σημείο που διορθώνω και μπορώ να βλέπω διαφορές σε δέκατα
μπορεί και εκατοστά.

o_gavros
12/06/2024, 19:15
Με τι προσδόκιμο διάρκειας ένα τέτοιο εγχείρημα γιατρεμο;

doctor_john
12/06/2024, 20:00
Δεν ξέρω. Ένα dr στο βουνό παροπλίστηκε με αυτό. tdm πωλήθηκε με αυτό (φαίνεται εύκολα).
Οι αποτυχίες μου φάνηκαν αμέσως και μου αρέσει αυτό στην τεχνική.
Σε άλλες εφαρμογές που έχω το ίδιο υλικό να βρέχεται, να δονείται, να πατιέται κλπ έχουν περάσει την δεκαετία χωρίς κάτι εμφανές.

Πρόσφατα κάλυψα άκρο λαμαρίνας σε φτερό για να δημιουργήσω όγκο στην τομή, να μην δείχνει φτηνιάρικο.

Χωρίς καθαρισμό, πάνω σε οτιδήποτε, χωρίς τριμμένη επιφάνεια, μπορεί να είχε και λαδια.
Μετά σφυρηλάτησα και στρέβλωσα το φτερό για να φέρω ευθείες και να κάνω βάσεις. :rockon:

πεταγόντουσαν κομμάτια όπως περίμενα, σχεδόν το μισό είναι πάνω και δεν μπορώ να το σπάσω με το χέρι.

Πολύ προσοχή στην σκόνη των εποξειδικών, πολύ βαριά χημεία για τον οργανισμό.

υγ: έχω και άλλο: έραβα με ηλε/ληση δίπλα της για ώρα. Δεν άρπαξε, μαλάκωσε για λίγο και μαύρισε επιφανειακά.
Ακόμα εκεί είναι.

Bowleno
13/06/2024, 11:32
Να βγάλεις τα καλάμια και να τα στείλεις για σκληρό χρωμιο κτλ είναι ασυμφορο, (το χω κάνει καποτε) .

Πόσο ασύμφορο να είναι πια; το αποτέλεσμα κράτησε η μπα;

Kickstart
13/06/2024, 13:28
Πόσο ασύμφορο να είναι πια; το αποτέλεσμα κράτησε η μπα;

κοίτα αδερφέ, εμένα την δουλειά την ειχαν αναλάβει στο γνωστό μαγαζί κοντά στην ΓΑΔΑ, το μηχανακι ένα μπεμβε xcountry το ειχα αγοράσει εν γνώσει μου με το πρόβλημα (σε πολύ χαμηλή τιμη) . Μιλάμε για ελεεινή ψωρίαση και στα δυο καλάμια. Μου ειχε παει με αποστολή στο εξωτερικό, βαψιμο επανασυναρμολόγηση με καινούργια ζουμιά, ξυστρες, τσιμούχες κτλ γυρω στο 300αρι και θυμάμαι περίμενα γύρω στον ενάμιση μήνα να τα πάρω στο χέρι. Θεωρώ ότι σε καλύτερη τιμή μπορεί να βρει δυο μεταχειρο μπουκάλια. Το αποτέλεσμα σε εμένα ήταν τέλειο, το μηχανάκι το κράτησα δυο χρόνια και δεν ξαναεμφάνισε τίποτα και ο επόμενος επείδη τον βλέπω κατα καιρούς στο δρόμο ολα μια χαρα, μιλάμε επισκευή το '16-'17.

telegonos
13/06/2024, 17:29
Το κακό με την επαναχρωμίωση, είναι ότι δεν πετυχαίνει πάντα σωστά τις διαστάσεις, με αποτέλεσμα είτε το καλάμι να σφηνώνει μέσα στις γλύστρες του, είτε να πλέει.

Μιλάμε για κλάσματα του χιλιοστού βέβαια, αλλά ενδέχεται να μην δουλεύει η ανάρτηση σωστά.

doctor_john
13/06/2024, 17:49
Λες την διαδικασία με τα σκληροχρώμια; αυτή που αλλάζει το μέγεθος των υλικών και φινίρεται σε τόρνο;

OldMan
14/06/2024, 16:20
Η δική μου τεχνική: καλύπτω το κτύπημα με φύλο βινυλίου. Ξυρίζω με νυστέρι υπό γωνία ακριβώς το σχήμα του κτυπήματος.
Ζυμώνω την κόλα πολύ καλά και αφαιρώ απο αυτήν οτιδήποτε έχει το αρχικό χρώμα ενός από τα δύο συστατικά ή μοιάζει με πετραδάκι.

Στοκάρω την ποσότητα που χρειάζομαι με το δάκτυλο κάθετα στον σωλήνα. Όχι περασιά όπως θα κάναμε στοκάροντας με σπάτουλα.
Στο δεκάλεπτο ξυρίζω την ελάχιστη παραπάνω από το βινύλιο ποσότητα με ξυράφι, σαν να διορθώνω τον σωλήνα.
Πιέσω την κόλα με το δάκτυλο (1-2kg) και εφόσον δεν κολλά τίποτα στο δάκτυλο την τρίβω με αυτό να γυαλίσει.

Σε αυτή την φάση βλέπεις το βινύλιο - κόλα - βινύλιο τέλειο σαν τον σωλήνα.

Σε 30'-40' φινίρω με πλακέ μικρή λίμα τυλιγμένη 400. μόλις γίνει ομοιόμορφη συνεχίζω με 600 ίσα ισα να περαστεί παντού
και μετά 800. Σε όλη την διαδικασία προσέχω να αγγίζω ελάχιστα το βινύλιο. γίνεται όλο και πιο διαφανές με το 800
που σταματάω μόλις το βινύλιο χαθεί στην περίμετρο του κτυπήματος και φωτίσει.
Αν σταματήσω με το φώτισμα 0,3mm είναι καλύτερα από το να καθυστερήσω και φτάσει το 1mm.

Όλες οι κινήσεις με λίμα 5mm διαγώνια. Ποτέ μόνο κάθετα στο σωλήνα ποτέ μόνο παράλληλα.

Αφαιρώ το βινύλιο και με 1000 στην λίμα κάνω μερικές ακόμα.

Με ένα ολόισιο καθαρό ξύλο πχ 1cm x 15cm του φοράω 1500 και κάνω μερικές μόνο παράλληλα με τον σωλήνα
αλλά όχι πάνω κάτω. Ένα απο τα δύο και μετά με νέο τμήμα γυαλόχαρτου και λίγο πιο ελαφριά μερικές προς την άλλη μεριά.

Σε όλη την διαδικασία έχω μια καινούρια λάμα από κοπίδι που χρησιμοποιώ για να βλέπω τι κάνω.
Την ακουμπάω παράλληλα στο σωλήνα χτενίζοντας το σημείο που διορθώνω και μπορώ να βλέπω διαφορές σε δέκατα
μπορεί και εκατοστά.

Αυτη η δουλεια θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 λιτρα τσίπουρο..;)
(χώρια οι μεζεδες..)

doctor_john
14/06/2024, 18:41
Όντως, τέτοια είναι, πρέπει να κολλήσεις για λίγο. :beer:

karateo
21/06/2024, 09:47
Ερώτηση γιατί έχω παρόμοιο θέμα.

Σε τακτικό σερβις ενώ δεν είχα κανένα θέμα με τις μπουκάλες (ούτε σημάδια ούτε χάνουν) είπα να αλλάξω λάδια χωρίς τίποτα άλλο.

Παίρνω τη μηχανή πίσω και βλέπω ότι χάνει η μία μπουκάλα αρκετά. Δηλαδή στα 200χλμ φαίνεται το σημάδι.


Πώς να το χειριστώ?
Οι τσιμούχες ήταν +€80 αν θυμάμαι καλά αλλά του είπα ότι αφού δεν είχε πρόβλημα να το αφήσω και όσο πάει.

RaGe_Raptor
21/06/2024, 10:39
Ερώτηση γιατί έχω παρόμοιο θέμα.

Σε τακτικό σερβις ενώ δεν είχα κανένα θέμα με τις μπουκάλες (ούτε σημάδια ούτε χάνουν) είπα να αλλάξω λάδια χωρίς τίποτα άλλο.

Παίρνω τη μηχανή πίσω και βλέπω ότι χάνει η μία μπουκάλα αρκετά. Δηλαδή στα 200χλμ φαίνεται το σημάδι.


Πώς να το χειριστώ?
Οι τσιμούχες ήταν +€80 αν θυμάμαι καλά αλλά του είπα ότι αφού δεν είχε πρόβλημα να το αφήσω και όσο πάει.


αν πήγες με κανά απόλυτο υφάκι (το συμπαιρένω αυθαίρετα σύμφωνα με όσα έχεις δείξει εδώ μέσα σε διάφορα θρεντ) είπε να σου "διδάξει" συμπεριφορά.:D

karateo
21/06/2024, 10:50
αν πήγες με κανά απόλυτο υφάκι (το συμπαιρένω αυθαίρετα σύμφωνα με όσα έχεις δείξει εδώ μέσα σε διάφορα θρεντ) είπε να σου "διδάξει" συμπεριφορά.:D

το υφάκι ήταν
"Μπορείτε? Γιατί δεν είναι κάτι απλό όπως η αλλαγή λαδιών και φοβάμαι..."
Έχω ακούσει διάφορα αλλά δεν είχα προσωπική εμπειρία και είναι και το επίσημο σερβις οπότε είπα να μείνω σε αυτούς.

Η ερώτηση είναι άλλη βέβαια....

Εφόσον δεν είχε θέμα πριν, είναι δικαιολογημένο να έχει πρόβλημα αμέσως μετά?

RaGe_Raptor
21/06/2024, 10:55
το υφάκι ήταν
"Μπορείτε? Γιατί δεν είναι κάτι απλό όπως η αλλαγή λαδιών και φοβάμαι..."
Έχω ακούσει διάφορα αλλά δεν είχα προσωπική εμπειρία και είναι και το επίσημο σερβις οπότε είπα να μείνω σε αυτούς.

Η ερώτηση είναι άλλη βέβαια....

Εφόσον δεν είχε θέμα πριν, είναι δικαιολογημένο να έχει πρόβλημα αμέσως μετά?

νομίζω πως δεν είναι δικαιολογημένο. βέβαια είναι απλούστατη εργασία με βαθμό δυσκολίας 3/10.

o_gavros
21/06/2024, 11:57
Τα λάδια στις μπουκαλες τα άλλαξες εσύ ή ο μάστορας;

Δεδομένου ότι όλα πριν χαλάσουν δούλευαν, θα σκεφτόμουν ότι ίσως στην αλλαγή να πληγώθηκε λίγο η τσιμουχα.
Τώρα ποιός θα την χρεωθεί, εδώ σηκώνω τα χέρια.

Bowleno
21/06/2024, 12:16
αν πήγες με κανά απόλυτο υφάκι (το συμπαιρένω αυθαίρετα σύμφωνα με όσα έχεις δείξει εδώ μέσα σε διάφορα θρεντ) είπε να σου "διδάξει" συμπεριφορά.:D

Αυτό δεν χρειαζόταν.....Θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις (και εσύ και όλοι) τέτοια άκομψα σχόλια.

karateo
21/06/2024, 13:59
Την αλλαγή την έκανε το συνεργείο. Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα πριν.

karateo
21/06/2024, 15:17
Πέρασα (χωρίς τη μηχανή) γιατί ήταν ο δρόμος μου απο εκεί και μου είπαν να χώσω ένα πλαστικό σαν πιστωτική αφού βγάλω την 1η ξύστρα για τις σκόνες μήπως και δεν έχει κάτσει καλά η 2η ξύστρα που στεγανώνει.

Δεν πρόκειται να το κάνω γιατί δεν το έχω ξανα αγγίξει και δεν θέλω να κάνω ζημιά.
Οπότε βλέπουμε απο βδομάδα αν βγάλω δρομολόγιο να το δοκιμάσουν αυτοί.


Η απορία μου όμως μένει. Ενώ δεν έχανε πριν ποιός πληρώνει την επισκευή μετά απο μία συντήρηση ρουτίνας?

harris_x
21/06/2024, 15:28
Πέρασα (χωρίς τη μηχανή) γιατί ήταν ο δρόμος μου απο εκεί και μου είπαν να χώσω ένα πλαστικό σαν πιστωτική αφού βγάλω την 1η ξύστρα για τις σκόνες μήπως και δεν έχει κάτσει καλά η 2η ξύστρα που στεγανώνει.
δεν είναι παράλογο αυτό που σου λένε.

CorpseAlive
21/06/2024, 15:32
Πέρασα (χωρίς τη μηχανή) γιατί ήταν ο δρόμος μου απο εκεί και μου είπαν να χώσω ένα πλαστικό σαν πιστωτική αφού βγάλω την 1η ξύστρα για τις σκόνες μήπως και δεν έχει κάτσει καλά η 2η ξύστρα που στεγανώνει.

Δεν πρόκειται να το κάνω γιατί δεν το έχω ξανα αγγίξει και δεν θέλω να κάνω ζημιά.
Οπότε βλέπουμε απο βδομάδα αν βγάλω δρομολόγιο να το δοκιμάσουν αυτοί.


Η απορία μου όμως μένει. Ενώ δεν έχανε πριν ποιός πληρώνει την επισκευή μετά απο μία συντήρηση ρουτίνας?

Όπως το θέτεις, το συνεργείο .
Αν δεν έχουν θέμα οι μπουκάλες, η πιστωτική που σου είπαν θα δουλέψει.

karateo
21/06/2024, 15:35
δεν είναι παράλογο αυτό που σου λένε.

Το καταλαβαίνω αλλά δεν θέλω να αγγίξω κάτι που δεν ξέρω πώς είναι και να χρεωθώ εγώ την βλάβη στο τέλος αν υπήρχε περίπτωση να την πληρώσουν αυτοί βέβαια.

Και απο την άλλη όταν χρυσοπληρώνεις εργατοώρα επίσημου συνεργείου δε νομίζω να είναι λογικό να λαδώνεις τα χέρια σου μετά.
Θα επανέλθω μόλις περάσω να δοκιμάσουν αυτό που λένε.

harris_x
21/06/2024, 16:07
Το καταλαβαίνω αλλά δεν θέλω να αγγίξω κάτι που δεν ξέρω πώς είναι και να χρεωθώ εγώ την βλάβη στο τέλος αν υπήρχε περίπτωση να την πληρώσουν αυτοί βέβαια.

Και απο την άλλη όταν χρυσοπληρώνεις εργατοώρα επίσημου συνεργείου δε νομίζω να είναι λογικό να λαδώνεις τα χέρια σου μετά.
Θα επανέλθω μόλις περάσω να δοκιμάσουν αυτό που λένε.

θα σου πρότεινα να το καθαρίσεις και να το πας εκεί να το δουν οι ίδιοι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

ThatSlowMF
18/12/2024, 08:13
Καλημέρα, ανοίγω ξανά το θέμα για έναν προβληματισμό μου σχετικά με την επισκευή της ανάρτησης του TLR... λοιπόν τα καλάμια του έχουν μπιμπίκια σκουριάς, τα οποια αν και πολύ μικρά (ουτε καν η καμερα δεν τα πιάνει), στην υφή τα καταλαβαίνεις και με την χρήση, μου έκαναν ζημιά στην τσιμούχα :a52: . Η ερώτηση είναι, θα στέλνατε ποτέ κάτι τέτοιο για φτιάξιμο ( τόρνος, επιχρωμίωση κτλ) ή απλά να πάω για αλλαγή?
Κλίνω προς την αλλαγή απλά είναι ακριβά τα ρημάδια (ΤΝΚ :cry: ) και επειδή δεν ξέρω κανέναν να έχει κάνει κάτι παρόμοιο μαζεύω γνώμες.
Δευτέρα θα πάει στον μηχανικό να μείνει και να ξεκινήσουμε σγα σγα τις δουλίτσες που θέλει αλλά θα θελα να ακούσω άλλες εμπειρίες.

telegonos
18/12/2024, 08:44
Καλημέρα, ανοίγω ξανά το θέμα για έναν προβληματισμό μου σχετικά με την επισκευή της ανάρτησης του TLR... λοιπόν τα καλάμια του έχουν μπιμπίκια σκουριάς, τα οποια αν και πολύ μικρά (ουτε καν η καμερα δεν τα πιάνει), στην υφή τα καταλαβαίνεις και με την χρήση, μου έκαναν ζημιά στην τσιμούχα :a52: . Η ερώτηση είναι, θα στέλνατε ποτέ κάτι τέτοιο για φτιάξιμο ( τόρνος, επιχρωμίωση κτλ) ή απλά να πάω για αλλαγή?
Κλίνω προς την αλλαγή απλά είναι ακριβά τα ρημάδια (ΤΝΚ :cry: ) και επειδή δεν ξέρω κανέναν να έχει κάνει κάτι παρόμοιο μαζεύω γνώμες.
Δευτέρα θα πάει στον μηχανικό να μείνει και να ξεκινήσουμε σγα σγα τις δουλίτσες που θέλει αλλά θα θελα να ακούσω άλλες εμπειρίες.

Τα μπιμπίκια τα ξυρίζεις. Αρχικά με κάποιο κοπίδι, και στην συνέχεια λιαίνεις με scotchbright.

Ουσιαστικά, αυτό που χαλάει την τσιμούχα, είναι ότι σκάει το στρώμα του χρωμίου, κι από κάτω, το σίδερο σκουριάζει. Οπως σκουριάζει, παίρνει όγκο, και πετάγεται σαν καρφάκια προς τα έξω, τα οποία σου χαλάνε την τσιμούχα.

Ξυρίζοντας τις σκουριές ανά 6μηνο, και με το να κάνεις κανά έλεγχο με το χέρι που και που, το πρόβλημα γίνεται μόνο αισθητικό.

SeniorCanardo
18/12/2024, 10:35
Καλημέρα, ανοίγω ξανά το θέμα για έναν προβληματισμό μου σχετικά με την επισκευή της ανάρτησης του TLR... λοιπόν τα καλάμια του έχουν μπιμπίκια σκουριάς, τα οποια αν και πολύ μικρά (ουτε καν η καμερα δεν τα πιάνει), στην υφή τα καταλαβαίνεις και με την χρήση, μου έκαναν ζημιά στην τσιμούχα :a52: . Η ερώτηση είναι, θα στέλνατε ποτέ κάτι τέτοιο για φτιάξιμο ( τόρνος, επιχρωμίωση κτλ) ή απλά να πάω για αλλαγή?
Κλίνω προς την αλλαγή απλά είναι ακριβά τα ρημάδια (ΤΝΚ :cry: ) και επειδή δεν ξέρω κανέναν να έχει κάνει κάτι παρόμοιο μαζεύω γνώμες.
Δευτέρα θα πάει στον μηχανικό να μείνει και να ξεκινήσουμε σγα σγα τις δουλίτσες που θέλει αλλά θα θελα να ακούσω άλλες εμπειρίες.

Διέτρεξε με το νύχι σου το καλάμι, αν μαγκώνει σε οποιοδήποτε σημείο, θα σου δημιουργεί αντίστοιχο πρόβλημα και στην τσιμούχα.
Το πρώτο που θα έκανα εγώ, (συνήθως γίνεται έτσι κι αλλιώς κατά τις εργασίες συντήρησης των πιρουνιών), είναι ψέκασμα με WD και ελαφρύ τρίψιμο με κυκλικόανοδικές κινήσεις με σφουγγαράκι ήπιας λείανσης (τύπου ή scotch brite).

Ξανά κάνεις έλεγχο με το νύχι, αν δεν έχει εξαφανιστεί το πρόβλημα, επαναλαμβάνεις με λίγο πιο "επιθετικό" σφουγγαράκι.

Αν δεν πετύχει ούτε αυτό πας σε ότι σου είπε ο από πάνω.

Για επιχρωμίωσεις δεν έχω προσωπική εμπειρία και από ότι έχω διαβάσει (σε αγγλόφωνα φόρουμ) οι γνώμες ήταν ποικίλες.

Κάνε και μια ερώτηση για κόστος και αν αναλαμβάνουν εδώ (https://metalchrom.gr/).

Λευκάδιος
18/12/2024, 10:47
Και εγώ με WD40 και scotch brite καθαρίζω τις επιφανειακές σκουριές.

ThatSlowMF
18/12/2024, 11:00
Διέτρεξε με το νύχι σου το καλάμι, αν μαγκώνει σε οποιοδήποτε σημείο, θα σου δημιουργεί αντίστοιχο πρόβλημα και στην τσιμούχα.
Το πρώτο που θα έκανα εγώ, (συνήθως γίνεται έτσι κι αλλιώς κατά τις εργασίες συντήρησης των πιρουνιών), είναι ψέκασμα με WD και ελαφρύ τρίψιμο με κυκλικόανοδικές κινήσεις με σφουγγαράκι ήπιας λείανσης (τύπου ή scotch brite).

Ξανά κάνεις έλεγχο με το νύχι, αν δεν έχει εξαφανιστεί το πρόβλημα, επαναλαμβάνεις με λίγο πιο "επιθετικό" σφουγγαράκι.

Αν δεν πετύχει ούτε αυτό πας σε ότι σου είπε ο από πάνω.

Για επιχρωμίωσεις δεν έχω προσωπική εμπειρία και από ότι έχω διαβάσει (σε αγγλόφωνα φόρουμ) οι γνώμες ήταν ποικίλες.

Κάνε και μια ερώτηση για κόστος και αν αναλαμβάνουν εδώ (https://metalchrom.gr/).


Πήρα τηλέφωνο σε αυτον https://papoutsas.gr/ ο οποιος κάνει επιχρωμιώσεις σε καλάμια μηχανών και μου είπε οτι αξίζει να το κάνεις μόνο άμα δεν βρίσκεις πουθενα αλλού αφου η διαδίκασια κάνει περίπου όσο το καλάμι (και είναι ακριβό το καλάμι) οπότε θα δοκιμάσω αυτο με κάποιο ελαφρύ λειαντικό και βλέπουμε... Αλλιώς μπορεί να με συμφέρει πιο πολύ το να πάρω ενα σετ μπουκάλες από Hayabusa πρώτης γενιάς που είναι πρακτικά το ίδιο σύστημα.