PDA

View Full Version : Μετά το cb500x ποιο μηχανάκι πας ;



Aris98
02/06/2024, 19:33
Καλησπέρα σας έχω ένα cb500x. Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα πόλη βόλτες ταξίδια παντού. Νιώθω ότι έχει αρχίσει να με κουράζει το μηχανάκι το συγκεκριμένο ειδικά σε ταξίδι δικαβαλο. Αλλά μαρεσει η καλή του κατανάλωση στο καθημερινό. Ενώ έχω κάνει εκδρομές κλπ σήμερα πηγα μια βόλτα δικαβαλο έως το Αλεποχώρι (δίπλα) και σε 1:20 λεπτά διαδρομή ένιωθα ότι κούρασε( ένα μεγάλο μέρος προέρχεται από την σέλα αλλά δεν θέλω να την πειράξω). Έτσι μου μπήκαν οι ιδέες για αναβάθμιση. Το θέμα είναι που πάμε μετά το cb σε ποια κατηγορία θεωρείτε αναβάθμιση και με πιο μηχανάκι θα μπορώ να Καλυψώ και το κομμάτι πόλης και ευχάριστα το ταξίδι με άνεση ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας

giorgosb
02/06/2024, 19:37
Για την χρήση που λες κοιτάς για V-Strom 650, Tracer 7, Tiger 660..

Την κατανάλωση όμως που έχεις τώρα δεν θα την βρεις.

o_gavros
02/06/2024, 19:38
Το να αλλάξεις μια σέλα είναι ο φτηνοτερος τρόπος να διαπιστωθεί αν το μηχανάκι σου κάνει γενικώς ή όχι.
Σαφώς κάτι άλλο ίσως σου κάνει περισσότερα κέφια αλλά καταλαβαίνεις ότι κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις.
Η συνολική οικονομία του σιμπι, η αλήθεια είναι ότι δύσκολα πετυχαίνεται με "μεγάλη" μηχανή.

basilis_k6
02/06/2024, 19:50
africa
αν δεν εχεις λεφτα παρε τρανσαλπ

Aris98
02/06/2024, 19:59
africa
αν δεν εχεις λεφτα παρε τρανσαλπ

Africa δεν φτανω οικονομικά. Και τρανσαλπ προσωπικά το θεωρώ λίγο φειλ. Νομίζω αν θες 21 τροχό πας σε στρομ.
Όπου το έχω σαν σκέψη το απλό με τον 19 τροχό.

Aris98
02/06/2024, 20:00
Το να αλλάξεις μια σέλα είναι ο φτηνοτερος τρόπος να διαπιστωθεί αν το μηχανάκι σου κάνει γενικώς ή όχι.
Σαφώς κάτι άλλο ίσως σου κάνει περισσότερα κέφια αλλά καταλαβαίνεις ότι κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις.
Η συνολική οικονομία του σιμπι, η αλήθεια είναι ότι δύσκολα πετυχαίνεται με "μεγάλη" μηχανή.
Δοκίμασα αλλά δεν πέτυχε σε μένα. Δεν μου έκανε αυτές οι custom σελες. Όποτε επέστρεψα στην μαμά

Aris98
02/06/2024, 20:01
Για την χρήση που λες κοιτάς για V-Strom 650, Tracer 7, Tiger 660..

Την κατανάλωση όμως που έχεις τώρα δεν θα την βρεις.

Ξέρουμε τι διάφορες θα έχω περίπου σε κατανάλωση;

basilis_k6
02/06/2024, 20:01
Africa δεν φτανω οικονομικά. Και τρανσαλπ προσωπικά το θεωρώ λίγο φειλ. Νομίζω αν θες 21 τροχό πας σε στρομ.
Όπου το έχω σαν σκέψη το απλό με τον 19 τροχό.

εξαιρετικη τιμη το στρομ αν αντεχεις να το βλέπεις ετσι χάλια που ειναι. μοτερ πολυ καλο για καθημερινο αλλα δεν συγκινει καθολου. το τρανσαλπ λενε οτι ειναι πιο ενδιαφερον λογω ιπποδυναμης.

giorgosb
02/06/2024, 20:20
Ξέρουμε τι διάφορες θα έχω περίπου σε κατανάλωση;

Ας πουν και οι κάτοχοι, αλλά πιστεύω θα πας σε μια μέση κατανάλωση 5lt/100km.

Taz
02/06/2024, 20:23
Μέχρι τι ποσό είσαι διατεθειμένος να δώσεις.
Κοιτάς σε καινούρια ή μεταχειρισμένα;

azar41
02/06/2024, 20:25
Θα έλεγα NC 750,εξαιρετική κατανάλωση αλλά θα έχεις τα ίδια προβλήματα με την σέλα και ίσως και στο δικάβαλο.
Οπότε SUZUKI 800 το απλό είναι μονόδρομος!

Aris98
02/06/2024, 20:27
Θα έλεγα NC 750,εξαιρετική κατανάλωση αλλά θα έχεις τα ίδια προβλήματα με την σέλα και ίσως και στο δικάβαλο.
Οπότε SUZUKI 800 το απλό είναι μονόδρομος!

Το nc επίσης έχει χάλια σέλα ;

Dimos35
02/06/2024, 20:36
Είδα στην πρόσφατη έκθεση το Versys 650 (https://www.kawasaki.gr/el/Motorcycles/Adventure_Tourer/Versys650_2024.html/KLE650JRFNN/KLE650JRFNGT/MetallicSparkBlackMetallicFlatSparkBlack) και μου έκανε μεγάλο κλικ.
Αν δεν είχα διαφορετικές ανάγκες θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.

giorgosb
02/06/2024, 20:41
Το βασικό V-Strom 650 πάντως παίζει στα 9.000€

Aris98
02/06/2024, 20:50
Είδα στην πρόσφατη έκθεση το Versys 650 (https://www.kawasaki.gr/el/Motorcycles/Adventure_Tourer/Versys650_2024.html/KLE650JRFNN/KLE650JRFNGT/MetallicSparkBlackMetallicFlatSparkBlack) και μου έκανε μεγάλο κλικ.
Αν δεν είχα διαφορετικές ανάγκες θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.

Και μένα μαρεσε η αλήθεια είναι. Αλλα έχω ακούσει κάτι καταναλώσεις 6.5-7 καθώς έχει και παλιό κινητήρα. Βέβαια τρέχει και σε προσφορά 9 κ

Nostradamus
02/06/2024, 21:36
Και εγώ το nc θα έλεγα.

STF
02/06/2024, 21:41
Δεν ισχύει ότι το NC750X έχει χάλια σέλα. Είναι ΑΝ σου ταιριάζει όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες, το ίδιο ισχύει και για τις μεταποιημένες σέλες (είναι να σου ταιριάξει η μεταποίηση).
Για το NC θα πω πως το θέμα σέλα είναι παρεξηγημένο γιατί συνήθως εκφράζουν γνώμη για αυτήν αυτοί.... που δεν τους αρέσει. Αναλογικά σπάνια θα γράψει κάποιος "η σέλα του μου ταίριαξε". Εμένα ας πούμε μου ταίριαξε όταν το δοκίμασα και ήταν από τις περιπτώσεις που το ένιωσα αμέσως.
Επίσης το θέμα σέλα επηρεάζεται από τη γενική θέση οδήγησης, αν τα πόδια σου είναι μακριά και σηκώνεται η γωνία των ποδιών σου πέφτει μεγαλύτερο βάρος στα οπίσθια σου.

Οπότε αν η μηχανή σου αρέσει (οικονομική είναι σίγουρα) ο πιο εύκολος δρόμος είναι να πας στον Σαρακάκη για τεστ ride και να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου. Αυτό σχετικά με τη σέλα ισχύει για κάθε μηχανή που θα μπει στις επιλογές σου.

Συμπληρώνω με επιπλέον σκέψεις για το CB500X. Αυτό με την άνεση το είχες διαπιστώσει εξ' αρχής; Μήπως σε μια μέρα κακή για σένα αισθάνθηκες έτσι; Έχει συμβεί στους περισσότερους από εμάς. Μήπως ψάχνεις δικαιολογία για αλλαγή; (δεν είναι κακό ούτε αυτό).

doctor_john
02/06/2024, 21:41
Είναι λίγο παραπλανητικό το νούμερο που άκουσες.
Θα περάσει τα 5.5 αλλά θα έχεις πολλά χλμ, μήπως του ψιλοπίνουν το αίμα σταμάτα ξεκίνα;

Ο κινητήρας είναι τόσο σύγχρονος όσο οι υπόλοιποι.
Έχει 180° στρόφαλο που το κάνει πολύστροφο σε σχέση με τους 270° των υπόλοιπων.

Δεν μου αρέσει το σχέδιο του όμως.. το dl 650 xt του'18 με κερδίζει σε αυτό το κόστος.

panavour
02/06/2024, 21:42
Μάλλον έχεις βαρεθεί το μηχανάκι.Η σέλλα μάλλον είναι δικαιολογία.Για να δεις αν σου κάνει κάποια άλλη σέλλα από άλλο μηχανάκι, πρέπει κάπου να βρεις το άλλο μηχανάκι και να το οδηγήσεις όση ώρα οδηγείς και το cb500x, και στις αντίστοιχες διαδρομές.Οποτε μάλλον αδύνατον να γίνει διότι τα μαγαζιά στο δίνουν για μισή ώρα το πολύ εντός αστικού κύκλου.Οποτε μόνο από φίλους διατεθειμένους μπορείς να κάνεις κάτι.Το cb500x,είναι η χρυσή τομή,να τα κάνεις όλα με ευκολία,και απαράμιλλη οικονομία.Αλλο τέτοιο ΔΕΝ θα βρεις,όσο και να ψάξεις.

doctoras
02/06/2024, 22:27
Θυμάμαι από άλλα θρεντ, την περίπτωση σου.

Μάλλον θέλεις να πεις ότι θέλεις περισσότερους χώρους όταν προυποθετει συνεπιβάτη. Και όχι για την άνεση της σέλας της ίδιας. Γιατί πάνω κατω όλες ίδιες είναι αν δε συμβιβαστείς ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα

ισχύει για το cb500x αν είναι και οι δυο αναβάτες μεγαλόσωμοι συμβαίνει γιατι ως κατασκευή έχει μεταξόνιο στα όρια του Α2 όποτε και η σέλα θα έχει το ανάλογο μήκος.

Από την επόμενη κατηγορία που που είναι 650-800 όχημα που αποδεδειγμένα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος σέλας είναι το vstrom 650. Ενώ σίγουρα μεγάλο μηκοσ έχει και η ΤΑ750 vstrom800.
Από την άλλη για τους ίδιους λόγους versys650 / tiger660 το μικρότερο μηκος στη κατηγορία τους.

Η κατανάλωση είναι αναμενόμενη γιατί τα μηχανάκια έχουν από 25 άλογα και πάνω δηλαδή +50% μεγαλύτερη απόδοση. Το ότι θα πας ένα λίτρο πάνω σε χρήση δε είναι κάτι τραγικό και δεν είναι εκεί η χασούρα.
Η χασούρα σε τετοια μετάβαση ειναι το κοστος κτήσης της νέας μοτοσυκλετας.

Aris98
02/06/2024, 23:06
Δεν ισχύει ότι το NC750X έχει χάλια σέλα. Είναι ΑΝ σου ταιριάζει όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες, το ίδιο ισχύει και για τις μεταποιημένες σέλες (είναι να σου ταιριάξει η μεταποίηση).
Για το NC θα πω πως το θέμα σέλα είναι παρεξηγημένο γιατί συνήθως εκφράζουν γνώμη για αυτήν αυτοί.... που δεν τους αρέσει. Αναλογικά σπάνια θα γράψει κάποιος "η σέλα του μου ταίριαξε". Εμένα ας πούμε μου ταίριαξε όταν το δοκίμασα και ήταν από τις περιπτώσεις που το ένιωσα αμέσως.
Επίσης το θέμα σέλα επηρεάζεται από τη γενική θέση οδήγησης, αν τα πόδια σου είναι μακριά και σηκώνεται η γωνία των ποδιών σου πέφτει μεγαλύτερο βάρος στα οπίσθια σου.

Οπότε αν η μηχανή σου αρέσει (οικονομική είναι σίγουρα) ο πιο εύκολος δρόμος είναι να πας στον Σαρακάκη για τεστ ride και να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου. Αυτό σχετικά με τη σέλα ισχύει για κάθε μηχανή που θα μπει στις επιλογές σου.

Συμπληρώνω με επιπλέον σκέψεις για το CB500X. Αυτό με την άνεση το είχες διαπιστώσει εξ' αρχής; Μήπως σε μια μέρα κακή για σένα αισθάνθηκες έτσι; Έχει συμβεί στους περισσότερους από εμάς. Μήπως ψάχνεις δικαιολογία για αλλαγή; (δεν είναι κακό ούτε αυτό).

Είχα καιρό να κάνω βόλτα δικαβαλος.Βέβαια δεν εσφυξα προφορτιση που κανονικά ήθελα.
Από την αρχή με την σέλα του ήμουν χμμμ έλεγα ότι θα την φτιάξω το έκανα δεν έκατσε απέτυχε σε μένα όποτε με εχει ξενερώσει αυτό και την έκανα τράμπα με μια μαμά.

Aris98
02/06/2024, 23:08
Θυμάμαι από άλλα θρεντ, την περίπτωση σου.

Μάλλον θέλεις να πεις ότι θέλεις περισσότερους χώρους όταν προυποθετει συνεπιβάτη. Και όχι για την άνεση της σέλας της ίδιας. Γιατί πάνω κατω όλες ίδιες είναι αν δε συμβιβαστείς ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα

ισχύει για το cb500x αν είναι και οι δυο αναβάτες μεγαλόσωμοι συμβαίνει γιατι ως κατασκευή έχει μεταξόνιο στα όρια του Α2 όποτε και η σέλα θα έχει το ανάλογο μήκος.

Από την επόμενη κατηγορία που που είναι 650-800 όχημα που αποδεδειγμένα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος σέλας είναι το vstrom 650. Ενώ σίγουρα μεγάλο μηκοσ έχει και η ΤΑ750 vstrom800.
Από την άλλη για τους ίδιους λόγους versys650 / tiger660 το μικρότερο μηκος στη κατηγορία τους.

Η κατανάλωση είναι αναμενόμενη γιατί τα μηχανάκια έχουν από 25 άλογα και πάνω δηλαδή +50% μεγαλύτερη απόδοση. Το ότι θα πας ένα λίτρο πάνω σε χρήση δε είναι κάτι τραγικό και δεν είναι εκεί η χασούρα.
Η χασούρα σε τετοια μετάβαση ειναι το κοστος κτήσης της νέας μοτοσυκλετας.

Κάνω καθημερινά 40 χιλιόμετρα όποτε δεν ξέρω ποια είναι μεγαλύτερη χασούρα.

CorpseAlive
02/06/2024, 23:22
Κάνω καθημερινά 40 χιλιόμετρα όποτε δεν ξέρω ποια είναι μεγαλύτερη χασούρα.

Nc ξεκάθαρα είσαι.
Θα καλύψει σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες σου.

doctoras
02/06/2024, 23:23
Κάνω καθημερινά 40 χιλιόμετρα όποτε δεν ξέρω ποια είναι μεγαλύτερη χασούρα.

Πες χοντρικά οτι κανεις 10000 ανα χρόνο με 4.5lt/100km είναι 450lt/ έτος

Η επόμενη κατηγορία αν σου καίει 5.5 είναι 550lt / έτος

Η διαφορά είναι 200ευρω περισσότερα / ετος σε καύσιμα κλάιν..

Ενώ κοστος κτήσης για να πας σε ένα 650ρι είναι 4 χιλ + το δικο σου

Τα 4χιλ αυτά θα τα φθάσεις σε περισσότερη βενζίνη σε 20 χρόνια χρήσης

Aris98
02/06/2024, 23:30
Πες χοντρικά οτι κανεις 10000 ανα χρόνο με 4.5lt/100km είναι 450lt/ έτος

Η επόμενη κατηγορία αν σου καίει 5.5 είναι 550lt / έτος

Η διαφορά είναι 200ευρω περισσότερα / ετος σε καύσιμα κλάιν..

Ενώ κοστος κτήσης για να πας σε ένα 650ρι είναι 4 χιλ + το δικο σου

Τα 4χιλ αυτά θα τα φθάσεις σε περισσότερη βενζίνη σε 20 χρόνια χρήσης

Μόνο που κάνω 30 χιλιάδες περίπου τον χρόνο με βόλτες και εκδρομές

doctoras
02/06/2024, 23:38
Μόνο που κάνω 30 χιλιάδες περίπου τον χρόνο με βόλτες και εκδρομές

Και πάλι..
Πες 600 ευρω η διαφορά τον χρόνο

Στα 4000χιλ κτήσης είναι 7 χρόνια

basilis_k6
02/06/2024, 23:59
Μόνο που κάνω 30 χιλιάδες περίπου τον χρόνο με βόλτες και εκδρομές

γιαυτο παιρνεις εργαλειο να το χαρεις στο δρομο. αν εκανες 5 δεν θα αξιζε. τωρα αξιζει να παρεις κατι καλο. βεβαια με τοσα χλμ εγω θα πηγαινα σε μτχ με 15κ χλμ περιπου.

dimitris23
03/06/2024, 00:10
Η άλλη λύση είναι να έχεις δύο. Εναν εργάτη πχ σκούτερ 300 που καίνε γύρω στα 3lt/100km ή και λιγότερο αν πας σε μικρότερο. Και ένα δεύτερο μεγαλύτερο που θα το έχεις για εκδρομές κτλ. Τώρα αν βγαίνει ποιο φθηνά δεν ξέρω αλλά δεν θα έχεις καθημερινά έξοδα και δεν θα φωρτωνεις με χιλιόμετρα την μεγάλη μηχανή

basilis_k6
03/06/2024, 01:29
Η άλλη λύση είναι να έχεις δύο. Εναν εργάτη πχ σκούτερ 300 που καίνε γύρω στα 3lt/100km ή και λιγότερο αν πας σε μικρότερο. Και ένα δεύτερο μεγαλύτερο που θα το έχεις για εκδρομές κτλ. Τώρα αν βγαίνει ποιο φθηνά δεν ξέρω αλλά δεν θα έχεις καθημερινά έξοδα και δεν θα φωρτωνεις με χιλιόμετρα την μεγάλη μηχανή

τα περισσοτερα 300αρια καινε οσο και το cbx. αντε μισο λιτρο κατω.

Nostradamus
03/06/2024, 11:51
Τα 40 χιλιόμετρα καθημερινά σε ποιους δρόμους είναι?

THRESH
03/06/2024, 13:25
Καλησπέρα σας έχω ένα cb500x. Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα πόλη βόλτες ταξίδια παντού. Νιώθω ότι έχει αρχίσει να με κουράζει το μηχανάκι το συγκεκριμένο ειδικά σε ταξίδι δικαβαλο. Αλλά μαρεσει η καλή του κατανάλωση στο καθημερινό. Ενώ έχω κάνει εκδρομές κλπ σήμερα πηγα μια βόλτα δικαβαλο έως το Αλεποχώρι (δίπλα) και σε 1:20 λεπτά διαδρομή ένιωθα ότι κούρασε( ένα μεγάλο μέρος προέρχεται από την σέλα αλλά δεν θέλω να την πειράξω). Έτσι μου μπήκαν οι ιδέες για αναβάθμιση. Το θέμα είναι που πάμε μετά το cb σε ποια κατηγορία θεωρείτε αναβάθμιση και με πιο μηχανάκι θα μπορώ να Καλυψώ και το κομμάτι πόλης και ευχάριστα το ταξίδι με άνεση ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας

αφού θες πρωτίστως πόλη και έπειτα το ταξίδι , Tracer 7 , εύκολα.

Αυτό με τη σέλα , δεν υπάρχει εγγύηση. Κάθε σέλα μπορεί να χρειαστεί μετατροπή εαν είμαστε απαιτητικοί

Aris98
03/06/2024, 13:52
αφού θες πρωτίστως πόλη και έπειτα το ταξίδι , Tracer 7 , εύκολα.

Αυτό με τη σέλα , δεν υπάρχει εγγύηση. Κάθε σέλα μπορεί να χρειαστεί μετατροπή εαν είμαστε απαιτητικοί

Το θέμα μου είναι να είναι κομπλέ και η σελα. Το cb έχει κραδασμούς και δυστυχώς οι σελες πλάτης μεταφέρουν τους κραδασμούς και στην πλάτη

o_gavros
03/06/2024, 14:40
Το σιμπι κραδασμούς;;;;
Ρε φίλε,μπαστα λίγο.
Το να μη σου κάνει, για όποιο λόγο δικό σου, να το δεχτούμε.
Αλλά να ξεχειλωνουμε την πραγματική πραγματικότητα με μπαλωθιες είναι κάπως.
Δε σου κάνει εσένα, κανένα θέμα,με το καλό το επόμενο,δεν το παντρεύτηκες δα.
Το μηχανάκι παντως είναι η επιτομή του σμουθ οπερεητορ.

Και συμπαθα με που ακόμα δυσκολεύομαι να καταλάβω πως διάολο η καστομ σέλα δεν σου έκατσε!

dimitris23
03/06/2024, 15:03
Το σιμπι κραδασμούς;;;;
Ρε φίλε,μπαστα λίγο.
Το να μη σου κάνει, για όποιο λόγο δικό σου, να το δεχτούμε.
Αλλά να ξεχειλωνουμε την πραγματική πραγματικότητα με μπαλωθιες είναι κάπως.
Δε σου κάνει εσένα, κανένα θέμα,με το καλό το επόμενο,δεν το παντρεύτηκες δα.
Το μηχανάκι παντως είναι η επιτομή του σμουθ οπερεητορ.

Και συμπαθα με που ακόμα δυσκολεύομαι να καταλάβω πως διάολο η καστομ σέλα δεν σου έκατσε!
Ας κάτσει σε ένα ktm 640 να καταλάβει τι σημαίνει κραδασμοι. Μήπως το cb έχει θέμα; θέλουν βιδωμα με ροποκλειδο τίποτα βίδες και περνάνε οι κραδασμοι στο τιμόνι; μήπως οδηγάει με λάθος στάση σώματος και του μεταφέρονται οι κραδασμοι στο σώμα;

Aris98
03/06/2024, 15:05
Το σιμπι κραδασμούς;;;;
Ρε φίλε,μπαστα λίγο.
Το να μη σου κάνει, για όποιο λόγο δικό σου, να το δεχτούμε.
Αλλά να ξεχειλωνουμε την πραγματική πραγματικότητα με μπαλωθιες είναι κάπως.
Δε σου κάνει εσένα, κανένα θέμα,με το καλό το επόμενο,δεν το παντρεύτηκες δα.
Το μηχανάκι παντως είναι η επιτομή του σμουθ οπερεητορ.

Και συμπαθα με που ακόμα δυσκολεύομαι να καταλάβω πως διάολο η καστομ σέλα δεν σου έκατσε!

Το cb500 μετά τα 100 έχει το vibraz το υψησυχνο που έχει. Τα κάγκελα το επιβαρύνουν καθώς πιάνουν στις βάσεις του κινητήρα. Επίσης η σέλα εκτός ότι με έβαζε σε μια θέση μόνο μου μετέφερε αυτό το vibraz στην πλάτη

THRESH
03/06/2024, 15:37
Νομίζω το μοτέρ του έχει θέσεις κομβιων στροφαλοφόρου στις 180° , όπως και το Kawasaki Versys 650 πχ

Αυτό θεωρητικά σημαίνει, ότι επιτρέπει ταχύτερο στροφαρισμα με αναμενόμενα αυξημένους κραδασμούς όσο ανεβαίνεις τη κλίμακα των στροφών. Κάτι απολύτως λογικό σε δικαβαλο μηχανάκι που είναι τουλάχιστο 200 κιλά από μόνο του.

Άρα, είτε το μαστιγώνεις αρκετά σε ταχύτητες με αποτέλεσμα αυξημένους κραδασμούς είτε είναι έτσι από κατασκευής, κάτι που απ'ότι καταλαβαίνω βρίσκει αντίθετους όσους επίσης το έχουν δοκιμάσει.

Άρα αφού θέλεις καλή σέλα και κραδασμούς μειωμένους, πρέπει να κάνεις δοκιμές. Είτε στο πώς θα μειώσεις τη μεταφορά των κραδασμών είτε νέες μηχανές τύπου Transalp 750 , Tracer 7, πιθανόν Tiger 660

Taz
03/06/2024, 15:52
Ένα Goldwing θα σε σώσει...

Aris98
03/06/2024, 17:46
Νομίζω το μοτέρ του έχει θέσεις κομβιων στροφαλοφόρου στις 180° , όπως και το Kawasaki Versys 650 πχ

Αυτό θεωρητικά σημαίνει, ότι επιτρέπει ταχύτερο στροφαρισμα με αναμενόμενα αυξημένους κραδασμούς όσο ανεβαίνεις τη κλίμακα των στροφών. Κάτι απολύτως λογικό σε δικαβαλο μηχανάκι που είναι τουλάχιστο 200 κιλά από μόνο του.

Άρα, είτε το μαστιγώνεις αρκετά σε ταχύτητες με αποτέλεσμα αυξημένους κραδασμούς είτε είναι έτσι από κατασκευής, κάτι που απ'ότι καταλαβαίνω βρίσκει αντίθετους όσους επίσης το έχουν δοκιμάσει.

Άρα αφού θέλεις καλή σέλα και κραδασμούς μειωμένους, πρέπει να κάνεις δοκιμές. Είτε στο πώς θα μειώσεις τη μεταφορά των κραδασμών είτε νέες μηχανές τύπου Transalp 750 , Tracer 7, πιθανόν Tiger 660

Καλησπέρα δεν είπα ότι με ενοχλούν οι κραδασμοί έτσι όπως είναι. Είπα με ενοχλούσαν οι κραδασμοί με την ανατομική σέλα καθώς η πλάτη που φτιάχνουν τους μετέφερε στην πλάτη μου

STF
03/06/2024, 19:40
Αρχίζω και απορώ με τον εαυτό μου...
Ελπίζω στα βαθιά γεράματα μου να μην είμαι γεμάτος από προβλήματα που δημιουργώ στον εαυτό μου από το ότι δεν "νιώθω" από έλλειψη αντιανεμικής προστασίας, σέλα και κραδασμούς. Πάντα πίστευα ότι οδηγώ μοτοσυκλέτα ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ σε βαθμό που απογοητεύομαι που και πάλι δεν... "νιώθω".

:lol: :lol: :lol:

Aris98
03/06/2024, 21:00
Αρχίζω και απορώ με τον εαυτό μου...
Ελπίζω στα βαθιά γεράματα μου να μην είμαι γεμάτος από προβλήματα που δημιουργώ στον εαυτό μου από το ότι δεν "νιώθω" από έλλειψη αντιανεμικής προστασίας, σέλα και κραδασμούς. Πάντα πίστευα ότι οδηγώ μοτοσυκλέτα ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ σε βαθμό που απογοητεύομαι που και πάλι δεν... "νιώθω".

:lol: :lol: :lol:
Πριν πειράξω την σέλα δεν είχα θέμα

Nostradamus
03/06/2024, 21:13
Σε έχω χάσει εντελώς φίλε μου. Αν κατάλαβα καλά την άλλαξες την σέλα με νέα μαμά. Η κάνω λάθος?

Όπως και να χει, προσωπικά θεωρώ ότι δεν σου φταίει πραγματικά αυτό που έχεις.. ότι είναι εσύ το ξέρεις ή εσύ πρέπει να το βρεις.

Το nc είναι μια λογική συνέχεια αν στόχος είναι η οικονομία. Πάρε με την σειρά τις αντιπροσωπειες, δοκίμασε ότι σου αρέσει και υπάρχει διαθέσιμο και ίσως καταλήξεις κάπου.

P.s. Αν σε διαδρομές μιας ώρας δεν σε καλύπτει το cb ίσως δεν σε καλύπτει τίποτα τελικά και κακώς το παλεύεις.

Nitse3
03/06/2024, 21:58
Η μαμά δεν του είναι άνετη. Η αφτερ δεν του είναι άνετη επειδή μεταφέρει κραδασμούς. Έχει πέσει σε λούπα. Αν πρωτίστως οικονομία τότε φαντάζομαι nc, αλλιώς αυτά που λένε όλοι strom, tracer, transalp κτλ. Νομίζω θα βρεις να τα οδηγήσεις σχεδόν όλα και λογικά θα βγάλεις άκρη.

Aris98
03/06/2024, 23:13
Σε έχω χάσει εντελώς φίλε μου. Αν κατάλαβα καλά την άλλαξες την σέλα με νέα μαμά. Η κάνω λάθος?

Όπως και να χει, προσωπικά θεωρώ ότι δεν σου φταίει πραγματικά αυτό που έχεις.. ότι είναι εσύ το ξέρεις ή εσύ πρέπει να το βρεις.

Το nc είναι μια λογική συνέχεια αν στόχος είναι η οικονομία. Πάρε με την σειρά τις αντιπροσωπειες, δοκίμασε ότι σου αρέσει και υπάρχει διαθέσιμο και ίσως καταλήξεις κάπου.

P.s. Αν σε διαδρομές μιας ώρας δεν σε καλύπτει το cb ίσως δεν σε καλύπτει τίποτα τελικά και κακώς το παλεύεις.

Πιο παλιά έκανα και 4 ώρες σερί δεν είναι ότι δεν παλεύω 1 ώρα. Απλά είχα στο μυαλό μου ότι θα το διορθώσω καθώς δεν με βολευε. Όταν είδα ότι δεν μπόρεσα να το διόρθωσω με ξενέρωσε μαζί με ότι έχω γράψει 70 χιλιάδες σε 3 χρόνια σε εκδρομές και ταξίδια κύριος + ότι θέλει τις αναρτησουλες του . Η της αλλάζεις αλλά εκεί το παντρεύεσαι μέτα η ήρθε η ώρα του.

Aris98
03/06/2024, 23:14
Η μαμά δεν του είναι άνετη. Η αφτερ δεν του είναι άνετη επειδή μεταφέρει κραδασμούς. Έχει πέσει σε λούπα. Αν πρωτίστως οικονομία τότε φαντάζομαι nc, αλλιώς αυτά που λένε όλοι strom, tracer, transalp κτλ. Νομίζω θα βρεις να τα οδηγήσεις σχεδόν όλα και λογικά θα βγάλεις άκρη.

Όσον αφορά την σέλα ναι αυτό ακριβώς. Όσο είχα στο μυαλό μου ότι διορθώνεται δεν με ένοιαζε. Όταν είδα ότι σαν επιλογή δεν παίζει εκεί άρχισε να με νοιάζει

STF
04/06/2024, 16:42
Οκ λοιπόν, λύθηκε το θέμα. Δοκιμάζεις NC, TRACER 7, TA 750 ή VSTROM 650 και βλέπεις ποια σέλα και γκάζι σου ταιριάζει.

McGyver
08/06/2024, 10:07
Είχα δει το θέμα αλλά δεν είχα χρόνο να κάτσω να γράψω ούτε αυτές τις δυο γραμμές.

Πρώτον, ναι, τα 500άρια της Honda έχουν υψίσυχνους κραδασμούς στο εύρος των στροφών που θα δουλέψουν σε ανοιχτό δρόμο.

Δεύτερον, θεωρώ ότι οδηγικά ο μόνος λόγος για να πάει κάποιος από CB500X στο NC750X είναι το DCT.

:wave2:

tselotrelo
09/06/2024, 07:33
Γιατί σε κάνεις test ride τις μηχανές και πήγαινε νοίκιασε τη μηχανή που σου άρεσε πιο πολύ και κάνε τη διαδρομή που θέλεις με αυτή τη μηχανη

toyar
09/06/2024, 08:18
Έχει δοκιμάσει κανείς να μακρύνει το cb?
Ένα δόντι μπροστά ας πουμε

o_gavros
09/06/2024, 09:13
Με τι σκοπό;;;

mia_zoi_kawa
09/06/2024, 09:42
Aπαντωντας στο αρχικό ποστ του φίλου που θέλει να αλλάξει το cb500x λόγω σέλας έχω να πω ότι ο σχεδιασμός μιας μοτοσυκλέτας έχει συμβιβασμούς.

Φυσικά υπάρχουν μοτοσυκλέτες με καλύτερη σέλλα από το cb500x πχ όπως το παλιό vstom 650 (δεν γνωρίζω για το νέο ) η σειρά deauville , τα σκούτερ κτλ αλλά σε αυτά κάπου αλλού χάνεις (βάρος ευελιξία χρήση στην καθημερινότητα)

Από εκεί και πέρα κάνει ο καθένας τις επιλογές του. Προσωπική μου άποψη είναι ότι το cb500x είναι μια μινιμαλ adv μοτοσυκλέτα και η μαμά σέλα που διαθέτει είναι σε αρμονία με τον συνολικό του σχεδιασμο. Προϋπόθεση για να την αντέχεις είναι τα μαλακά σου μόρια να είναι εξασκημενα στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. Δηλαδή αν Καβάλας κάθε μέρα παπί η σέλα του 500 σου φαίνεται υπέροχη. Αν καβάλας το cb κάθε 15 μέρες ναι τότε σου φαίνεται σκληρή. Στην γενικότερη αντιλαμβανόμενη άνεση παίζει ρόλο και αν είσαι κουρασμένος. Αν ανεβαίνεις πάνω στο 500 μετά από μια εργάσιμη εβδομάδα με 80 ώρες δουλειάς τότε ναι είναι ταλαιπωρία. Εκεί χρειάζεσαι όμως αμάξι. Όχι άλλη μηχανή.

o_gavros
09/06/2024, 10:03
Εν καφασακι αδερφέ, επέτρεψε μου να σε διαψεύσω. Ή έστω να σε αντικρουσω για τα της μαμά σέλας.
Εμένα που τα μαλακά μου μόρια, είναι προπονημενα και μάλιστα σε πολύ πιο δύσκολη στάση ελέω Ζ, η μαμά σέλα του σιμπι μου φαινόταν κακή εξαρχής. Μόλις έγινε η καστομ αλλαγή, άλλαξε η γνώμη.
Τώρα προφανώς,του φίλου δεν του έκατσε. Δε το βρίσκω αφύσικο, μιας και όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια.

toyar
09/06/2024, 15:11
Με τι σκοπό;;;

Φίλος μου κάτοχος που κάνει πολλά χλμ εντός και εκτός μου λέει ότι δουλεύει ψηλά σε ταξίδι και δείχνει να ζοριζεται παράγοντας και αυτόυς τους κραδασμούς
Δείχνει σαν να θέλει λίγο μακρύτερο γραναζωμα

Aris98
20/06/2024, 20:20
Καλησπέρα σας , διάβασα τα μηνύματα σας και σας ευχαριστώ. Λόγο περιορισμένου χρόνου δεν είχα μπει.
Όσον αφορά την σελα και το cb. Το cb είναι ένα μηχανάκι που έχει κάποιους υψησυχνους κραδασμούς σε ταξιδιωτικές ταχύτητες. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν παρά μόνο στην ευαίσθητη περιοχή μου σπάει λίγο τα νεύρα. Όταν όμως έφτιαξα σέλα με πλάτη λόγο ότι οι κραδασμοί μεταφέρονται στην πλάτη με ενοχλούσε.
Παρόλα αυτά η σέλα με πλάτη με ενοχλούσε επίσης στις λακούβες η πλάτη της σελασ μου χτύπαγε την ουρά.
Επίσης ένιωθα πιο περιορισμένος.

Παρόλα αυτά έκανα τράμπα την σέλα με μια άλλη. Η άλλη για κάποιο λόγο με ενοχλεί κάτω χαμηλά νιώθω μια πίεση στον προστάτη. Με την δικιά μου την μαμά σέλα ποτέ δεν ένιωσα βέβαια από την πρώτη μέρα έλεγα Ε κάποια στιγμή θα την φτιάξω αλλά έτσι κύλησαν 2 χρόνια
Όταν κοίταξα να πάρω άλλη σέλα μαμά στο cb όταν δεν μαρεσε αυτή που έφτιαξα ήθελαν 560 για γνήσια. Και εκεί ξενέρωσα τελείως και με τόσες αλλαγές και να μην μου κάθεται όπως η δίκη μου.
Και αυτός είναι ο λόγος που κοιτάω για άλλη

Aris98
20/06/2024, 20:22
Έχει δοκιμάσει κανείς να μακρύνει το cb?
Ένα δόντι μπροστά ας πουμε

Το είχα μακρύνει παλιά. Ωραίο αλλά εμένα δικαβαλο με τριβαλιτσο εκεί που ήθελα να προσπεράσω ένιωθα ότι δεν πάει και το έβγαλα. Ένας φίλος μου δεν ξαναγυρνάει σε 15. Νομίζω το ιδανικό είναι 15/39 αλλά πρέπει να ψαχτείς με αλυσίδες

Aris98
24/06/2024, 13:47
Εν καφασακι αδερφέ, επέτρεψε μου να σε διαψεύσω. Ή έστω να σε αντικρουσω για τα της μαμά σέλας.
Εμένα που τα μαλακά μου μόρια, είναι προπονημενα και μάλιστα σε πολύ πιο δύσκολη στάση ελέω Ζ, η μαμά σέλα του σιμπι μου φαινόταν κακή εξαρχής. Μόλις έγινε η καστομ αλλαγή, άλλαξε η γνώμη.
Τώρα προφανώς,του φίλου δεν του έκατσε. Δε το βρίσκω αφύσικο, μιας και όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια.
Όσον αφορά τις σελες γιατί έχω δοκιμάσει αρκετές τον τελευταιο καιρό, το ακριβό σελαδικο στην Αθήνα έχει από τα καλύτερα υλικα σε αίσθηση σε αυτά που έχω δοκιμάσει τουλάχιστον εγώ . Δοκίμασα και σέλα τους που ήταν από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει με βόλεψε. Πηγα Αθήνα Κόρινθο επαρχιακό και πίσω εθνική ήταν υπέροχη. Μόνο λίγο ζέστη. Ξεκάθαρα δεν κάθονται όλες οι σελες σε όλους. Αλλά η δουλειά τους είναι παραπάνω από εντυπωσιακή σε εμφάνιση και τα υλικα τους σκληρά τοσο όσο τουλάχιστον για τα δικά μου οπίσθια

Aris98
01/08/2024, 14:08
Καλησπέρα σε όλους θέλω να κάνω μια ερώτηση. Έχω γυρίσει με το cb500x στην μαμά σέλα. Η ερώτηση μου είναι πως γίνεται ενώ οι 2 σελες η δικιά μου και ενως φίλου μου έχουν περίπου ίδια χιλιόμετρα η μια να είναι αρκετά πιο σκληρή από την άλλη; Υπ όψην η πιο σκληρή την οδηγαει αρκετά παραπάνω κιλά άτομο.
Τι επιρεαζει 2 μαμά σελες να έχουν διαφορετική σκληρότητα. Σας ευχαριστώ

THRESH
01/08/2024, 14:24
Τα διαφορετικά κιλά μπορεί κάλλιστα να επηρεάζουν τη κατάσταση όπως και που σταθμεύει η μηχανή, αν εκτίθεται σε ήλιο , βροχές, καιρικά φαινόμενα, ποσοστά υγρασίας κλπα.

Νομίζω πάντως οτι το ψάχνεις πάρα πολύ και ίσως να σου έχει γίνει έμμονη ιδέα.

Μπορεί να κάνω λάθος

Aris98
02/09/2024, 22:21
Τα διαφορετικά κιλά μπορεί κάλλιστα να επηρεάζουν τη κατάσταση όπως και που σταθμεύει η μηχανή, αν εκτίθεται σε ήλιο , βροχές, καιρικά φαινόμενα, ποσοστά υγρασίας κλπα.

Νομίζω πάντως οτι το ψάχνεις πάρα πολύ και ίσως να σου έχει γίνει έμμονη ιδέα.

Μπορεί να κάνω λάθος

Καλησπέρα , δεν κανεις καθος μου είχε γίνει εμμονή ιδέα έμεινα με την μαμά και ηρέμησα. Και πηγα και μέχρι τηβ Ρουμανία και το καταχάρηκα. Θυμήθηκα το γιατί ήθελα τις 2 ρόδες.

Aris98
02/09/2024, 22:28
Δεν θέλω να ανοίξω νέο νήμα για κάτι τέτοιο. Το cb500x του 21 τώρα έχει 80 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και παρά πολλές εκδρομές. Τα χιλιόμετρα δουλειά σπιτι και γύρο γύρο Αθήνα είναι περίπου 15 τον χρόνο. Τα αλλά βόλτες και ταξίδια. Έχω μπει σε σκέψεις δεν ξέρω αν είναι βλαμμένες η όχι για ενα pcx ώστε να μειώσω τα χικιομετρα εντός Αττικής και ευκολίας - κρύο - ντύσιμο γραφείου. Τα Χικιομετρα που κάνω τον τελευταίο χρόνο λόγο νέας εργασίας είναι εντός κηφισιας και 1-2 φορές την εβδομάδα εθνική οδό Καλλιθέα άγιο Στέφανο. Αξίζει να επενδύσω σε ένα μικρό σκουτερακι για όλα αυτα η κρατάς το cb μόνο. Το σενάριο να πουληθεί αργότερα υπάρχει για κάτι μεγαλύτερο αν και με αυτά τα χιλιομετρα αμφιβάλλω. Επίσης έχω καταντήσει να θέλω κάθε 7 μήνες λάστιχα

doctoras
02/09/2024, 22:41
Αν αξίζει οικονομικα, δεν, αλλά ο οικονομικός παράγοντας δεν είναι ο μόνος, η χαρά, ή αίσθηση, πρακτικότητα, συμβάλουν και αυτές.
Αν σου αρέσει να προσθέσεις αλλο ένα μηχανάκι για τις χρήσεις σου κάνε το.

mp-giorgos
02/09/2024, 22:52
Καλλιθεα Αγιο Στεφανο ειναι αρκετη αποσταση και αν μπει στη μεση ο Κηφισσος, γνωμη μου, το pcx ειναι μικρο.

motojojo
02/09/2024, 23:27
Πάρε NC. Ένα για όλα.

Aris98
03/09/2024, 09:10
Πάρε NC. Ένα για όλα.
Το nc είναι μια λύση αλλά δεν είναι σκούτερ σε προστασίες από τα καιρικά. Το τελευταίο που με πειράζει είναι ο συμπλέκτης

Aris98
03/09/2024, 09:38
Καλλιθεα Αγιο Στεφανο ειναι αρκετη αποσταση και αν μπει στη μεση ο Κηφισσος, γνωμη μου, το pcx ειναι μικρο.

Πρέπει να το δω αυτό ποσό θα την παλέψω με το κομμάτι αυτό. Σκέφτομαι με 90 πας άνετα φαντάζομαι τουλάχιστον

Panos76
03/09/2024, 15:18
To cb είναι εργαλείο για αυτές ακριβώς τις δουλειές, να κάνει δηλ. λίγο από όλα (ταξιδάκι, commuting, κλπ) χωρίς την ταλαιπωρία που τρως από ένα μικρό σκούτερ.

Επίσης τα κυβικά του, η κατανάλωσή του και η όλη του φιλοσοφία κινούνται ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση: ένα αξιόπιστο, άνετο και οικονομικό εργαλείο.

Οι αγοραπωλησίες, τα έξτρα σέρβις, λάστιχα κλπ στο μικρό, δεν νομίζω να επιφέρουν κάποια ουσιαστική οικονομία.

Το κρατάς μέχρι να το βαρεθείς και μετά πάρε κάτι άλλο.

Aris98
03/09/2024, 17:20
To cb είναι εργαλείο για αυτές ακριβώς τις δουλειές, να κάνει δηλ. λίγο από όλα (ταξιδάκι, commuting, κλπ) χωρίς την ταλαιπωρία που τρως από ένα μικρό σκούτερ.

Επίσης τα κυβικά του, η κατανάλωσή του και η όλη του φιλοσοφία κινούνται ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση: ένα αξιόπιστο, άνετο και οικονομικό εργαλείο.

Οι αγοραπωλησίες, τα έξτρα σέρβις, λάστιχα κλπ στο μικρό, δεν νομίζω να επιφέρουν κάποια ουσιαστική οικονομία.

Το κρατάς μέχρι να το βαρεθείς και μετά πάρε κάτι άλλο.

Αν το κρατήσω μόνο αυτό δεν θα μπορώ να το δώσω σίγουρα από τα χιλιόμετρα. Αργότερα να πάρω άλλο

Aris98
03/09/2024, 17:56
Αν το κρατήσω μόνο αυτό δεν θα μπορώ να το δώσω σίγουρα από τα χιλιόμετρα. Αργότερα να πάρω άλλο
Επίσης έξτρα σέρβις δεν θα είναι γιατί θα γίνονται λιγότερα χικιομετρα στο cb όπως και λάστιχα καθώς έχουν τα μισά λεφτά . Μόνο ασφάλεια και τελοι που είναι 22 ευρώ είναι το έξτρα και το κόστος κτήσης

PaNick67
03/09/2024, 18:26
Επίσης έξτρα σέρβις δεν θα είναι γιατί θα γίνονται λιγότερα χικιομετρα στο cb όπως και λάστιχα καθώς έχουν τα μισά λεφτά . Μόνο ασφάλεια και τελοι που είναι 22 ευρώ είναι το έξτρα και το κόστος κτήσης

Ξεχνας οτι το σερβις παει ανα ετος και τα λαστιχα θελουν αλλαγη καθε 2 χρονια

Επισης τα χρηματα για την αγορα του σκουτερ τα μετρας; Τα δικα του παγια εξοδα για σερβις, λαστιχα, ασφαλιση;

Επισης λες δεν θα πουλιεται λογω χιλιομετρων. Λαθος. Μια μοτοσυκλετα καλα συντηρημενη πουλιεται ασχετως χιλιομετρων, ισα ισα που αυτος που ξερει θα εκτιμησει την συντηρηση, τα εξτρα, τα καλυτερα αναλωσιμα που θα βαζεις.

Σε καθε περιπτωση παντως τα δυο κοστιζουν πιο πολλα απο ενα και η χασουρα των χρηματων σου στο τελος θα ειναι μεγαλυτερη

motojojo
03/09/2024, 18:36
Ουσιαστικά τα λάδια πάνε ανά έτος όχι όλο το σερβις γενικά.
Δευτερο μηχανακι δεν σημαινει απαραίτητα πληρη ακινησια στο πρώτο, που σημαινει μπορει να εξακολουθει να γραφει χλμ αλλα με μικρότερο ρυθμό. Και 5000χλμ να κάνει πρακτικά θα κάνει 1 αλλαγη λαδιων το χρόνο και σερβις ακόμα πιο αραια.

Dimmanoukas
03/09/2024, 18:39
Επίσης 90 χλμ σε Κηφισό με pcx...?
Και εάν αυτό την παλέψει, εσύ ως οδηγός?

Δανείσου ένα και κάνε μια βόλτα και θα καταλάβεις αμέσως ότι μάλλον δεν.

spyrval
03/09/2024, 19:25
2 μηχανάκια δεν βγαίνουν καλύτερα οικονομικά από το 1 παρά μόνο σε πολύ λίγες περιπτώσεις. Αν είχες CBR 1000 να το συζητάγαμε. Τα λεφτά που θα δώσεις για το σκούτερ αφαίρεσέ τα από τη μεταπώληση του CBX.

Εναλλακτικά πάρε το σκούτερ και πάρε και μεγαλύτερη μηχανή για να δικαιολογήσεις τη χρήση του :D

ptc
03/09/2024, 22:43
Το nc είναι μια λύση αλλά δεν είναι σκούτερ σε προστασίες από τα καιρικά. Το τελευταίο που με πειράζει είναι ο συμπλέκτης

Integra. NC με προστασία απ τα καιρικά.

Panos76
04/09/2024, 13:15
Αν το κρατήσω μόνο αυτό δεν θα μπορώ να το δώσω σίγουρα από τα χιλιόμετρα. Αργότερα να πάρω άλλο

Στα @@ σου πραγματικά. Αν το έχεις πένα, με τα βιβλιαράκια του, τα πλαστικά του σωστά και τα σέρβις του - ας φτάσει και τις 300Κ - μια χαρά θα το δώσεις απλά σε χαμηλότερη τιμή.

Όπως είπαν και παραπάνω, να ήταν κανένα 1000άρι, τότε θα είχε νόημα αυτό που λες.

Τώρα απλά ξουζούμισέ το._


Integra. NC με προστασία απ τα καιρικά.

Άσχετο, πήγαινα τις προάλλες εθνική με 160 και ήταν ένα πίσω μου και πηγαίναμε μαζί, ανεβάζω λίγο, πάλι τα ίδια - ακλόνητο!
Με πόσο πάνε αυτά;

doctoras
04/09/2024, 19:46
Άσχετο, πήγαινα τις προάλλες εθνική με 160 και ήταν ένα πίσω μου και πηγαίναμε μαζί, ανεβάζω λίγο, πάλι τα ίδια - ακλόνητο!
Με πόσο πάνε αυτά;

πανούλη για σένα!
https://www.youtube.com/watch?v=klLuejuCA3I
:lol:

ptc
04/09/2024, 20:23
Το Integra είναι ένα NC700/NC750 με άλλα πλαστικά και πάτωμα. Απο κάτω είναι ακριβώς η ίδια μηχανή. Τελική δεν έπιασα ποτέ αλλά κάπου στα 190 πρέπει να είναι.