moto.gr >
Μοντέλα >
KTM > Urge KTM to Address Premature Camshaft Failures in LC8c Engines 790/890, Norden 901
View Full Version : Urge KTM to Address Premature Camshaft Failures in LC8c Engines 790/890, Norden 901
dankannn
07/06/2024, 11:19
Δεν ξέρω αν θα κάνουν κάτι , αλλά αρχίσαν οι υπογραφές στο change.org.
Αφορά το πρόβλημα με τους εκκεντροφόρους σε ΚΤΜ LC8c Engines 790/890, Norden 901
https://www.change.org/p/urge-ktm-to-address-premature-camshaft-failures-in-lc8c-engines-790-890-norden-901?recruiter=1262059052&recruited_by_id=8d1f8b40-bfc5-11ec-83ce-5fdfec53ccef&utm_source=share_petition&utm_campaign=share_petition&utm_medium=copylink&utm_content=cl_sharecopy_490088034_en-GB%3Acv_1183984
karellen
07/06/2024, 11:43
Βάλε μια περιγραφή,ένα σχόλιο,κάτι Χρήστο.
Με την πρώτη ματιά φαινόταν σαν scam και ήμουν έτοιμος να το διαγράψω! :lol:
basilis_k6
07/06/2024, 12:15
Δεν θα γινει κατι δυστυχώς. Το μοτερ αποσύρεται ουσιαστικα σταδιακα απο φετος. Στην αμερικη αρκετοι αλλαξανε εντος εγγυησης αλλα τι να το κανεις, λιγο αργότερα πηραν το μοτερ στα χερια.
dankannn
07/06/2024, 12:20
Δεν θα γινει κατι δυστυχώς. Το μοτερ αποσύρεται ουσιαστικα σταδιακα απο φετος. Στην αμερικη αρκετοι αλλαξανε εντος εγγυησης αλλα τι να το κανεις, λιγο αργότερα πηραν το μοτερ στα χερια.
Εγω το εψαχνα γιατι ηθελα να αγορασω ενα norden , αλλα με αυτα που ειδα μου εφυγε η ιδεα. :lol:
Lioulios
08/06/2024, 23:58
Εκατσα και ασχοληθηκα λιγακι στον ελευθερο χρονο μονο και μονο γιατι ήμουν πολυ κοντα σε αγορα 790/890 .
Τι σκατα εχει γινει .... ειναι πολλες οι περιπτωσεις.
Ειναι προβλημα κλασικο δηλ οπως τα γνωστα κλασικα που ξερουμε σε πολλα μηχανακια στο παρελθον .
Δηλ οποιος κατοχος δεν εχει προβλημα ακομα , θα πρεπει να ετοιμαστει να αποκτησει.
Εχει ενδιαφερον να δουμε την αντιδραση της εταιριας στο ολο θεμα
basilis_k6
09/06/2024, 00:09
Εκατσα και ασχοληθηκα λιγακι στον ελευθερο χρονο μονο και μονο γιατι ήμουν πολυ κοντα σε αγορα 790/890 .
Τι σκατα εχει γινει .... ειναι πολλες οι περιπτωσεις.
Ειναι προβλημα κλασικο δηλ οπως τα γνωστα κλασικα που ξερουμε σε πολλα μηχανακια στο παρελθον .
Δηλ οποιος κατοχος δεν εχει προβλημα ακομα , θα πρεπει να ετοιμαστει να αποκτησει.
Εχει ενδιαφερον να δουμε την αντιδραση της εταιριας στο ολο θεμα
η αντιδραση της ηταν να αλλαζει τα παντα εντος εγγυησης και απολυτως τιποτα εκτος. δεν αναγνωρισε ποτε το θεμα κεντρικα απόσο ξερω. ο ειδικος τυπος....γαργαρες προφανως, γιατι ktm.. ρεντη του ρεις, το μηχανημα ειναι ειδικο, βγαζει γουστα και λοιπες αηδιες. απλως τερμάτισε οριστικα το 890, με την έλευση του 990r φεύγει και το 890r. αλλαξε ολο το μοτερ για το 990. το 790 made in china λογικα συνεχιζει και το 2025. το πρόβλημα υπάρχει απο το 2018 δεν ειναι καινουργιο.
Lioulios
09/06/2024, 00:25
Ρε συ , Καινουριο μπορει να μην ειναι , αλλα δεν το γνωριζουν πολλοι.Εγω ας πουμε τοτε που το σκεφτωμουν για αγορα , δεν το ειχα δει πουθενα με μια γρηγορη πρωτη ψαχτική
Μου θυμιζει πιστονια και τραιουμφ ...γαργαρα .
Τοτε που ειχα Τ και εμπαινα στο φορουμ τους , θυμαμαι πολυ κοσμο με προβλημα και τυπο με 3 αλλαγες πιστονιων σε εγγυηση... μετα Δεν .
Προς τα κει μαλλον παει η δουλεια
basilis_k6
09/06/2024, 00:34
Ρε συ , Καινουριο μπορει να μην ειναι , αλλα δεν το γνωριζουν πολλοι.Εγω ας πουμε τοτε που το σκεφτωμουν για αγορα , δεν το ειχα δει πουθενα με μια γρηγορη πρωτη ψαχτική
Μου θυμιζει πιστονια και τραιουμφ ...γαργαρα .
Τοτε που ειχα Τ και εμπαινα στο φορουμ τους , θυμαμαι πολυ κοσμο με προβλημα και τυπο με 3 αλλαγες πιστονιων σε εγγυηση... μετα Δεν .
Προς τα κει μαλλον παει η δουλεια
στην ελλαδα οχι. δεν πουλάει και τιποτα φοβερο αλλωστε. στην αμερικη εχει βουηξει ο τοπος, αυστραλια το ίδιο. ειχα διαβασει ενα επικο ποστ ενος ορκισμένου κατεμακια που αγοραζε κτμ 30 χρονια. πηρε το 790, το εσπασε. πηρε το 890, το εσπασε. πηρε 890r και μαντεψε, το εσπασε. πηρε tenere :lol:
Lioulios
09/06/2024, 00:44
Ασχετο ...
Βλεπω και γω κατι τετοιους και φρικαρω με την κατασταση μας εδω οικονομικα .
Που πρεπει να δουλευουμε 4 φορες παραπανω για να κανουμε το γουστο μας σε σχεση με αυτους .
Υπάρχει αυτο το πρόβλημα και στο μοτέρ του cf mt800?
dankannn
09/06/2024, 09:41
Δεν τους ενδιαφέρει, εγω ήμουν πολύ ζεστός για το norden, αλλά το έψαξα και μου έφυγε κάθε σκέψη.
Εδώ έχουν και γραφουν
https://www.facebook.com/groups/1499093983993632/?ref=share
doctor_john
09/06/2024, 09:51
Το πρόβλημα είναι η φθορά στα έκκεντρα μόνο;
Δεν το υποβιβάζω, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και θα θελα να ξέρω αν έχει να κάνει με τις συνθήκες συνεργασίας
των εξαρτημάτων (λίπανση, κράμα, βαθμοί σκληρότητας, χαρακτηριστικά ελατηρίων) ή υπάρχει και κάποιο κατασκευαστικό λάθος
στην θέση των εξαρτημάτων και φέρνει στα όρια τους τις παραπάνω συνθήκες;..
Θεωρητικά, αν είχαμε εκκεντροφόρους που δεν φθείρονται το πρόβλημα εξαφανίζεται;
basilis_k6
09/06/2024, 11:16
Το πρόβλημα είναι η φθορά στα έκκεντρα μόνο;
Δεν το υποβιβάζω, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και θα θελα να ξέρω αν έχει να κάνει με τις συνθήκες συνεργασίας
των εξαρτημάτων (λίπανση, κράμα, βαθμοί σκληρότητας, χαρακτηριστικά ελατηρίων) ή υπάρχει και κάποιο κατασκευαστικό λάθος
στην θέση των εξαρτημάτων και φέρνει στα όρια τους τις παραπάνω συνθήκες;..
Θεωρητικά, αν είχαμε εκκεντροφόρους που δεν φθείρονται το πρόβλημα εξαφανίζεται;
οχι. εχουν ολων των ειδων τα προβληματα. το πιο κλασσικο ειναι φλαντζα κεφαλής. αλλα εχω διαβασει για 100 διαφορετικα προβληματα που οδηγησαν το μοτερ σε καταστροφη. το παραδοξο ειναι οτι ενω υπαρχουν μοτερ με 100κ χλμ, τα περισσοτερα που διαβασα οτι καταστραφηκαν ηταν νεα μοτερ. κατω απο 40κ. πολλα δεν ειχαν ουτε 15κ. βεβαιως εχουν και πολλα προβληματα εκτος μοτερ αλλα τα περισσοτερα απο αυτα ηταν στις πρωτες γενιες του 790 και εχουν σε ενα μεγαλο βαθμο λυθει. σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για αξιοπιστο μηχανακι αλλα οχι το τσιρκο της πρωτης γενιας που δεν εκανε ουτε 100χλμ χωρις βλαβη.
Lioulios
09/06/2024, 11:54
Δεν τους ενδιαφέρει, εγω ήμουν πολύ ζεστός για το norden, αλλά το έψαξα και μου έφυγε κάθε σκέψη.
Εδώ έχουν και γραφουν
https://www.facebook.com/groups/1499093983993632/?ref=share
Στην ομαδα αυτη τους εχουν κανει και τρεχουν .
Εχει μπει σαν μελος και ο διευθηντης μαρκετινγκ παγκοσμιως και του τη λενε που δεν εχει ποσταρει ακομα τιποτα με την ιδιοτητα του.
Η τεχνολογια μας εχει δωσει εκτος απο κακα και πολλα καλα και εχει αλλαξει τα δεδομενα .
stefanos
09/06/2024, 17:35
Το πρόβλημα είναι η φθορά στα έκκεντρα μόνο;
Δεν το υποβιβάζω, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και θα θελα να ξέρω αν έχει να κάνει με τις συνθήκες συνεργασίας
των εξαρτημάτων (λίπανση, κράμα, βαθμοί σκληρότητας, χαρακτηριστικά ελατηρίων) ή υπάρχει και κάποιο κατασκευαστικό λάθος
στην θέση των εξαρτημάτων και φέρνει στα όρια τους τις παραπάνω συνθήκες;..
Θεωρητικά, αν είχαμε εκκεντροφόρους που δεν φθείρονται το πρόβλημα εξαφανίζεται;
https://youtu.be/Q6GLWIgr1CE?si=EY2ePVW0nWlnVa-1
Ψηφιζω θέμα λίπανσης.
Ο ένας λοβός από τον ένα εκκεντροφόρο.
Νομίζω ότι αν πήγαινε τέρμα γκάζι δεν θα είχε πρόβλημα....
https://youtu.be/Q6GLWIgr1CE?si=EY2ePVW0nWlnVa-1
Ψηφιζω θέμα λίπανσης.
Ο ένας λοβός από τον ένα εκκεντροφόρο.
Νομίζω ότι αν πήγαινε τέρμα γκάζι δεν θα είχε πρόβλημα....
Δηλαδή τι; Θα πει η ΚΤΜ στους ιδιοκτήτες "είστε κουλάδια, τι φταίμε εμείς...."; :tooth:
stefanos
09/06/2024, 18:58
Δηλαδή τι; Θα πει η ΚΤΜ στους ιδιοκτήτες "είστε κουλάδια, τι φταίμε εμείς...."; :tooth:
Νομίζω θα ήταν προτιμότερο να τους πούμε αυτό παρά να τους λένε ότι δεν κάνατε σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και για αυτό εξαϋλώθηκε ο ΕΝΑΣ λοβός από τους εκκεντροφόρους.
o_gavros
09/06/2024, 19:01
Όπως έλεγα και σε φίλο με σουπερντουκ 1290 που τους πήρε στη μασχάλη στα 20λιγα χιλιάδες χλμ, είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ να συμβαίνει στη ρεντητουρεις ναυαρχίδα!
Καμιά δικαιολογία.
Μπορεί το μηχανάκι να σπέρνει.
Άμα είναι να σπάει έτσι ,να το βαλουνε στον πάτο τους.
Λευκάδιος
09/06/2024, 19:25
Στην ομαδα αυτη τους εχουν κανει και τρεχουν .
Εχει μπει σαν μελος και ο διευθηντης μαρκετινγκ παγκοσμιως και του τη λενε που δεν εχει ποσταρει ακομα τιποτα με την ιδιοτητα του.
Η τεχνολογια μας εχει δωσει εκτος απο κακα και πολλα καλα και εχει αλλαξει τα δεδομενα .
Πόσταρε πριν λίγες ώρες
453683
o_gavros
09/06/2024, 19:31
Πολιτικαντικη απάντηση,που δεν είχε τρόπο να αποφύγει.
Νταματζ κοντρόλ το λένε στο χωριό μου.
Δυστυχώς βγάζουνε μόνοι τους τα μάτια τους.
stefanos
09/06/2024, 19:32
https://youtu.be/nW9OfZfZNTs?si=vHRdPHjOVczr7p8p
Εν τω μεταξύ ο τύπος ξεκινά τις προετοιμασίες για το ταξίδι.
Γράφτηκα στο κανάλι άμεσα
o_gavros
09/06/2024, 20:00
Με εντυπωσιάζει η στάση του.
Με τι όρεξη φεύγεις μετά από το τέτοιο χουνερι;
dankannn
09/06/2024, 20:48
Πολιτικαντικη απάντηση,που δεν είχε τρόπο να αποφύγει.
Νταματζ κοντρόλ το λένε στο χωριό μου.
Δυστυχώς βγάζουνε μόνοι τους τα μάτια τους.
Καλά τι περιμένεις να πουν? Και πάλι καλά που απάντησε.
Αλλά αυτά είναι τα καλά των social media, ειμαι καιρο στην ομάδα και τους παρακολουθώ.
ΓιώργοςΤΤ
09/06/2024, 20:57
Το 790 είναι το μοτέρ που φορούσε το Duke του 2018;
basilis_k6
09/06/2024, 21:33
Το 790 είναι το μοτέρ που φορούσε το Duke του 2018;
yep
doctor_john
09/06/2024, 22:13
https://youtu.be/Q6GLWIgr1CE?si=EY2ePVW0nWlnVa-1
Ψηφιζω θέμα λίπανσης.
Ο ένας λοβός από τον ένα εκκεντροφόρο.
Νομίζω ότι αν πήγαινε τέρμα γκάζι δεν θα είχε πρόβλημα....
Λες σε ψηλές στροφές θα είχε λάδι στο σημείο, ενώ σε χαμηλές δεν ανεβάζει τόση ποσότητα.
Αρκετά πιθανό.
Η θερμότητα που δείχνει να έχουν οι λοβοί που χάλασαν είναι στην καλύτερη 260°C και η διαφορά με το σημείο που
λείπει υλικό 290°C.
Το γεγονός πως η φθορά και των τεσσάρων είναι στον ένα κύλινδρο ενώ στα έκκεντρα του άλλου η θερμοκρασία
δεν ξεπέρασε τους 210°C (δεν έχει χρωματιστεί ούτε ελαφρά κίτρινο), με κάνει να πιστεύω πως πρέπει να κοιταχτεί
για την μάστιγα της εποχής.
Να ξέραμε και λεπτομέρειες για το μίγμα σε κάθε κύλινδρο. :a01:
υγ: Τα κοκοράκια που φαίνονται καφε κόκκινα γυαλιστερά είναι αν δεν κάνω λάθος κεραμικής επίστρωσης.
Ειχα δει μια συζήτηση σε γερμανικό φόρουμ που έκαναν διάφορα πειράματα με κεραμικά.
Η αντίληψη που έχω διαμορφώσει με τις λίγες πληροφορίες για κεραμικές βαφές με κάνει να πιστεύω
πως η τριβή κεραμικής με ατσάλι έχει λιγότερες τριβές από ατσάλι με ατσάλι.
Θέλω να πώ ότι οι εκκεντροφόροι δεν λειτουργούν και σε μπάνιο λαδιού, ψεκάζονται με συχνότητα ανάλογη των στροφών
στην καλύτερη.
Οι θερμοκρασίες που αναφέρω είναι στο όριο (για εμένα τον άσχετο) να πουμε πως μπορούν να δημιουργηθούν μόνο
από την τριβή χωρίς λίπανση.
Η μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ των λοβών του ίδιου εκκεντροφόρου με κάνει να σκέφτομαι πως πέρα
από τα όποια χαρακτηριστικά τριβής, λειτουργούν σε περιβάλλον που ζεσταίνεται υπερβολικά.
Εν το μεταξύ, το πως έχουν φθαρεί οι λοβοί δίνει και άλλα στοιχεία.. κρίμα που δεν έχω τις γνώσεις να τα υποστηρίξω
αλλά θα την πω την εκτιμησάρα μου να πάει καλά η εβδομάδα :D
Τα μικρο γρεζάκια που κάνουν τις γραμμές στα σημεία φθοράς, μοιάζουν σε θλίψη από πολλά κιλά.
Κιλά που σίγουρα δεν έχουν με τα ίχνη να έχουν διαφορές στο μέγεθος.
Εμένα δεν μου θυμίζει καθαρό κράμα με σκλήρυνση για αυτή την δουλειά.
SeniorCanardo
10/06/2024, 10:51
Από λίγο που το είδα μάλλον δεν μοιάζει να είναι θέμα λαδιού, γιατί συνήθως σε τέτοια περίπτωση την ακούει το έκκεντρο που είναι πιο μακριά στο σύστημα λίπανσης και σε αυτή την περίπτωση δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.