PDA

View Full Version : Καταστημα με χρώματα στην Θεσσαλονίκη ή Βόλο - για βάψιμο σκελετού/τεπόζιτου



arkroan
07/06/2024, 15:59
Καλησπέρα,

ξέρετε να μου συστήσετε καποιο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη ή Βόλο που είχατε καλή εμπειρία, για να προμηθευτω χρώματα για βάψιμο μοτοσυκλέτας (και γυαλόχαρτα, μασκα, κλπ.. ολο το κιτ)
Κατεβαίνω απο εξωτερικό και θέλω να αρχίσω ανακατασκευή σε ενα παλιο Honda.

Έπειδή δεν θα μείνω σε καμία απο τις δυο πόλεις, σκοπέυω να τους πάρω ενα τηλέφωνο απο πρίν να τα έχουν έτοιμα όλα και να περάσω να τα παρω.
Έχοντας όμως λίγη εμπείρία, θα προτιμούσα να μιλίσω σε κάποιον γνώστη για να μου δώσει και κανα δυο συμβουλές με τα χρώματα και την διαδικασία.

doctor_john
07/06/2024, 18:30
Φίλε ακούγεσαι αρκετά μακριά απο κάποιον έμπειρο.
Γίνε λίγο συγκεκριμένος για να μπορούμε να βοηθήσουμε.

Μη με παρεξηγείς, αν περνά απο το χέρι μου να σε βοηθήσω θα το κάνω.
Όσα γράφεις όμως έχουν τουλάχιστον τρείς επιλογές. Είναι χαώδης η πορεία των εργασιών που προδιαγράφεις.

Κατάστημα θα βρεις πολύ εύκολα, ο χρόνος παρασκευής των υλικών σου δεν ξεπερνά την μισή ώρα.
Τι θα ζητήσεις όμως; τους κωδικούς του μοντέλου σου; τα συνταγολόγια είναι ακριβά και αν συζητάμε για
μοτό πριν το '90... πολλούς χαιρετισμούς..

Ακόμα και με τμήματα από την μοτό να πας, χρειάζεται να είναι από σημεία που δεν τα είδε ποτέ ο Ήλιος κ.λπ.

Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει κολορίστας που θα σου βγάλει το 95% του εργοστασιακού, υπάρχει και άλλος που θα ορκίζεται
πως το 60% ήταν αυτό που χρησιμοποιήθηκε..

Υπάρχουν χρώματα που δεν θα δημιουργηθούν ποτέ χωρίς το κατάλληλο χρώμα από κάτω τους.
Πολλά γιαπωνέζικα έχουν κόκκινο, ασημί, μαύρο, κ.λπ.

Θα σου γράψω μερικές από τις σκέψεις μου μήπως σε βοηθήσω να εστιάσεις.

Γράφεις ανακατασκευή της μοτό, σε επίπεδο εργοστασίου; περίπου όπως ήταν για συχνή χρήση; φρεσκάρισμα για να την χρησιμοποιείς τα καλοκαίρια;
Θα πρέπει να ξέρεις που στοχεύεις για να μπορέσεις.

Φαντάζομαι εννοείς πως η μοτό είναι λειτουργική σε καλό επίπεδο και θα εστιάσεις στην βαφή.
Αν εννοείς ανακατασκευή της μοτό γενικά, θα πρέπει και εδώ να επιλέξεις τον τελικό σου στόχο.
Τα υλικά της βαφής είναι πολύ μακριά σε αυτή την περίπτωση και δεν πρέπει να τα αγοράσεις ακόμα.

δες τα λίγα που σου γράφω, διάλεξε τον στόχο σου και αν είναι εύκολο βάλε μια πρόσφατη φωτό της μοτό.

arkroan
07/06/2024, 21:48
Ευχαριστώ φιλε για την απάντηση.

Λοιπόν, να πως έχουν τα πράγματα.

Η μηχανή έίναι ενα Honda CB200 του 1974 με σκελετο Μαυρο (NH1 ή NH51 δεν ειμαι σίγουρος) και τεπόζιτο/καπάκια Tahitian Red (R-23 EC) το οποίο ξέρω οτι δεν είναι βρίσκεται η φτιάχνεται πλέον. 'Εκτος της 66 Autocolor που υσχιρίζεται οτι βγάζει το ίδιο.

Έχω φτιάξει μια λίστα με κόκκινα τα οποία είναι πολύ κοντα και μου αρέσουν.

2095 Colorite 2095 Colorite
DE1632 Chrysler Industrial Red Dupont
B98531F Chrysler Red Dupont
RAL3020 RAL


Οτιδήποτε βρώ απο αυτά και μπορέσω να το κάνω κόκκινο προς cherry θα είμαι ικανοποιημένος.

Το προβλημά μου ειναι το base layer - αστάρωμα, που δεν ξέρω τι να χρησιμοποιήσω. Κλείνω προς το Self Etching Primer ασπρο αλλα απο ότι καταλαβαίνω έχει και Epoxy Primer. Δεν ξέρω ποιο θα είναι καλύτερο και φαντάζομαι θα έχει να κανει με το εκάστοτε χρώμα/κατασκευαστή.

Σχεδιάζω να γυμνώσω τελείως το σκελετό για να τσεκάρω και για σκουριά αλλα με σμυριδόπανο. Θέλω να το προστατεύσω απο σκουρία και το κλίμα του Αιγαίου και αν βγεί κοντα στο εργοστασιακό έχει καλως. Αν δε βγει και τόσο κοντα δεν με πειράζει.

Ο κινητήρας θελει ανακατασκεύη όπως και πολλά άλλα μέρη της μηχανής αλλα δεδομένου του περιορισμένου χρόνου των διακοπών οτι μπορέσω θα κάνω.
Θα προσπαθήσω να κάνω το βάψιμο φέτος και του χρόνου ανακατασκευη του κινητήρα και ίσως βρώ και λασπωτήρες που έχουν σαπίσει.
Μετά στο τέλος θα κάνω οτι χρειάζεται με χρώμιο.

Δεν έχω αποφασίσει αν θα βαψω τον κινητήρα αλλα θα ήθελα να το συζητήσω με τους γνώστες εδώ.

Θα ήθελα να μπορέσω να το καβαλήσω σε μερικά καλοκαίρια (καλώς εχόντων των πραγμάτων).

Και δέν παρεξηγιέμαι αλίμονο.
Για συμβουλή πόσταρα αφου δεν σκαμπάζω.

arkroan
07/06/2024, 21:50
Και μια φώτο

453646

karellen
07/06/2024, 22:10
Και μια φώτο

453646

Το μικρότερο αδερφάκι της οικογένειας των cb που έμοιαζε με το 750.
Είχε μίζα και μανιβέλλα και θυμάμαι το μηχανικό δισκόφρενο (με ντίζα!)

doctor_john
07/06/2024, 22:27
Εντάξει, μη σκας με τους κωδικούς για τα χρώματα ;)

Ωραία είναι, σχετικά εύκολη αν είσαι προσεκτικός.

Θα σου πρότεινα για φέτος, να κάνεις λύσιμο - συντήρηση - καταγραφή ελλείψεων.

Είναι πολύ δουλειά και απαραίτητη. Εύκολη, ευχάριστη και το σημαντικότερο θα διδαχθείς την μοτό.
Επίσης θα έχεις έναν κατάλογο με διάφορα μικρά και μεσαία ανταλλακτικά που θα ψωνίζεις όλο τον χειμώνα λίγα - λίγα
και θα σου φτιάχνει η διάθεση.

To manual του Haynes (https://haynes.com/en-gb/honda/cb200/1974-1978) είναι το κατάλληλο προσευχητάρι για να τονώσεις την πίστη σου.

Είναι μια όμορφη κλασική μοτοσυκλέτα που αν την φτιάξεις σωστά μπορείς να συμμετέχεις σε λέσχη κλασικής μοτοσυκλέτας.
Οπωσδήποτε διατηρεί την αξία της, δεν ξέρω αν είναι από τις ακριβές αλλά το κόστος ανακατασκευής της το καλύπτει.

D3300
08/06/2024, 05:14
Υπέροχη μοτοσυκλέτα.
Προσωπικά τα χρώματα θα με απασχολούσαν πολύ-πολύ αργότερα.
Τώρα θα ξεκινήσεις ένα υπέροχο ταξίδι απο-συναρμολόγησης.
Πολλές φωτογραφίες όσο προχωράς στο λύσιμο, θα σε βοηθήσουν απίστευτα.

arkroan
08/06/2024, 09:05
Εντάξει, μη σκας με τους κωδικούς για τα χρώματα ;)

Ωραία είναι, σχετικά εύκολη αν είσαι προσεκτικός.

Θα σου πρότεινα για φέτος, να κάνεις λύσιμο - συντήρηση - καταγραφή ελλείψεων.

Είναι πολύ δουλειά και απαραίτητη. Εύκολη, ευχάριστη και το σημαντικότερο θα διδαχθείς την μοτό.
Επίσης θα έχεις έναν κατάλογο με διάφορα μικρά και μεσαία ανταλλακτικά που θα ψωνίζεις όλο τον χειμώνα λίγα - λίγα
και θα σου φτιάχνει η διάθεση.

To manual του Haynes (https://haynes.com/en-gb/honda/cb200/1974-1978) είναι το κατάλληλο προσευχητάρι για να τονώσεις την πίστη σου.

Είναι μια όμορφη κλασική μοτοσυκλέτα που αν την φτιάξεις σωστά μπορείς να συμμετέχεις σε λέσχη κλασικής μοτοσυκλέτας.
Οπωσδήποτε διατηρεί την αξία της, δεν ξέρω αν είναι από τις ακριβές αλλά το κόστος ανακατασκευής της το καλύπτει.

Ευχαριστώ Doctor, already ahead of you :-D.
Έχει ήδη γίνει κάποια διαδικασία το προηγούμενο καλοκαίρι και έχω ήδη μια βαλίτσα με ανταλλακτικά απο o-tings, oil seals μέχρι points, condenser (πλατινα?) βαλβίδες, αλυσίδα χρονισμού κλπ. που στοχεύουν τον κινητήρα.
Απο το σκελετό δεν έχω διαπιστώσει ελλείψεις γιατι δεν τον έχω ξεμοντάρει όλο άλλα όλο και κάτι θα χρειαστεί φαντάζομαι, κανα ρουλεμάν λαιμού, κανα bushing ( translate: τριβέας άξονος)?

Άς αφήσουμε το κόστος γιατι δε δικαιολογείται :-D

Οπότε φέτος θα γίνει το βάψιμο του σκελετού και τεπόζιτου γιατί είναι και εύκολο να γίνει τώρα που είναι ο κινητήρας κάτω.
Θα αρχίσω και με τον κινητήρα (rebuild) μετά και ότι προλάβω θα κάνω αυτές τις διακοπές.

Eχω πάρει και το go ahead απο το αφεντικο -( την γυναικά )- να σπαταλώ τα πρωινά στην καινούργια αγάπη όσο είμαστε διακοπές :-D

arkroan
08/06/2024, 09:12
Το μικρότερο αδερφάκι της οικογένειας των cb που έμοιαζε με το 750.
Είχε μίζα και μανιβέλλα και θυμάμαι το μηχανικό δισκόφρενο (με ντίζα!)


Υπέροχη μοτοσυκλέτα.
Προσωπικά τα χρώματα θα με απασχολούσαν πολύ-πολύ αργότερα.
Τώρα θα ξεκινήσεις ένα υπέροχο ταξίδι απο-συναρμολόγησης.
Πολλές φωτογραφίες όσο προχωράς στο λύσιμο, θα σε βοηθήσουν απίστευτα.


Σκεφτόμουν να έπαιρνα το CB350 αλλα υπάρχει συναισθηματική ιστορία με την συγκεκριμένη μοτο.

Ο πρώτος ιδιοκτήτης στην Ελλάδα ήταν ο πατέρας μου (ειναι εισαγωγής) και την πήρε οταν υπηρετούσε.
Την είχε πουλήσει σε ενα θείο και την βρήκα στο υπόγειο του εν λόγω θείου οπού μου έκλεισε το μάτι :-D.

Tsber
08/06/2024, 10:07
Πολλές φωτογραφίες όσο προχωράς στο λύσιμο, θα σε βοηθήσουν απίστευτα.

Και εμάς επίσης :D

karellen
08/06/2024, 10:17
Ο πρώτος ιδιοκτήτης στην Ελλάδα ήταν ο πατέρας μου (ειναι εισαγωγής) και την πήρε οταν υπηρετούσε.
Την είχε πουλήσει σε ενα θείο και την βρήκα στο υπόγειο του εν λόγω θείου οπού μου έκλεισε το μάτι :-D.

Του πατέρα μου κι εμένα,1982

453652

OldMan
10/06/2024, 14:17
FWIW, αν δεν κανεις το βαψιμο Αυγουστο στην Κωπαϊδα, θα χρειαστεις φουρνο..
(αν θες να γινει σωστη δουλεια, εννοειται..)

dumutrus
10/06/2024, 18:36
Κοίτα για τα χρώματα και τα αστάρια συμαντικο είναι το πόσο θα ξύσεις αν δεν βγάλεις το χρώμα που υπάρχει δεν χρειάζεσαι αστάρι απλά θολώνεις το υπάρχον χρώμα αν ξύσεις τόσο ώστε θα φανεί το μέταλλο τότε θα χρειαστείς αστάρι σε γυμνό μέταλλο πιο καλό είναι το εποξικό γιατί "γραπώνει" καλύτερα όχι οτι αν βάλεις γεμιστικό δε θα πιάσει οπότε το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να γυμνώσεις το μηχανάκι και να δείς τι προβλήματα έχεις να αντιμετωπίσεις και αναλόγος θα μπορούμε να δώσουμε πιο συγκεκριμένες συμβουλές ότι και να πούμε τώρα θα είναι γενικότητες.

dumutrus
10/06/2024, 19:32
Και κάτι ακόμα ότι μέταλλο του βγάλεις το χρώμα το σωστό είναι να το έχεις βαμένο όταν με το καλό φύγεις αν όχι τότε προτιμότερο είναι να το περάσεις ψυχρό γαλβάνι και όχι αστάρι για να μην το ξανατρίβεις του χρόνου που θα ξαναέρθεις.

arkroan
11/06/2024, 17:26
Κοίτα για τα χρώματα και τα αστάρια συμαντικο είναι το πόσο θα ξύσεις αν δεν βγάλεις το χρώμα που υπάρχει δεν χρειάζεσαι αστάρι απλά θολώνεις το υπάρχον χρώμα αν ξύσεις τόσο ώστε θα φανεί το μέταλλο τότε θα χρειαστείς αστάρι σε γυμνό μέταλλο πιο καλό είναι το εποξικό γιατί "γραπώνει" καλύτερα όχι οτι αν βάλεις γεμιστικό δε θα πιάσει οπότε το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να γυμνώσεις το μηχανάκι και να δείς τι προβλήματα έχεις να αντιμετωπίσεις και αναλόγος θα μπορούμε να δώσουμε πιο συγκεκριμένες συμβουλές ότι και να πούμε τώρα θα είναι γενικότητες.

Αυτό είχα κατα νου.

Το πλάνο δράσης είναι το εξής σε σκελετό και τεπόζιτο/καπακια.
Ηλεκτροκόληση άν χρειάζεται σε καποια σημεία - πιθανότατα καποια μικροπράγματα θα χρειαστούν. Τριψιμο ξανά.



Αρχίζω με γυμνο μέταλλο (σκελετό και τεπόζιτο/καπακια)
Εποξικο ασταρι (Epoxy Primer) x2
Γεμιστικό ασταρι (filler) όπου χρειάζεται
Ξυσιμο και ισιωμα
Εποξικο ασταρι (Epoxy Primer) x2
Χρώμα x2
Βερνίκι? (Clear Coat) x2


Για το διαβρωτικό αστάρι εχω διαβάσει πληροφορίες που αντιτίθενται και δεν ξέρω. Οπότε λέω να το αποφύγω.

Πώς σας φαίνεται? Βλέπεται κανένα λάθος με τα παραπάνω? Η έχετε κάποιο σχόλιο?

doctor_john
11/06/2024, 17:49
Αν θα αρχίσεις από μέταλλο, μπορείς να κάνεις την εξής διαδικασία:

Στο καθαρό μέταλλο ξύδι με σφουγγάρι να στεγνώσει πάνω του.
Εποξικό αστάρι BODY 989 πολύ διαλυμένο! Να είναι διάφανο. Φυλάς το υπόλοιπο στο ψυγείο για λίγο.
Θες να το βρέξεις με αυτό που είναι διαπερατό και όχι να καλύψεις.
Σε 1-2 ώρες (να έχει σταματήσει τους όποιους χρωματισμούς) ρίχνεις ένα φυσιολογικό χέρι.
Τώρα στοκάρεις ατέλειες με πολυεστερικούς στόκους, τον μπεζ για βάθη μέχρι 2-3mm, τον γκρι πράσινο με τις ίνες
για μεγαλύτερο.

Τρίβεις τα πάντα και ρίχνεις ξανά δύο χέρια 989 και περιμένεις 24 ώρες.

Τρίβεις το σύνολο με 400, 600, 800 χωρίς νερό. Αν σε βολεύει νερό θα περιμένεις ~6 ώρες πριν βάψεις.

Βάφεις

Αυτό θα σου δώσει πολύ δυνατό σταμάτημα οποιασδήποτε σκουριάς οφείλεται σε εξωτερικό παράγοντα
και μεγάλη αντοχή σε κτυπήματα.

tips: κόψε με ξυράφι ένα φάλτσο από την υπάρχουσα βαφή κάτω από το ντεπόζιτο και δες το με φακό.
Αν υπάρχει χρώμα ανάμεσα στις στρώσεις ασταριού και εξωτερικού χρώματος το λες στον κολορίστα να το υπολογίζει.

Υποθέτω πως στο δικό σου έχει το μαύρο που φαίνεται και στο πλάϊ.

Πριν την αποβαφή πάρε ένα κομμάτι αδιάσταλτο σκληρό χαρτί ή ότι άλλο έχεις και κόψε το σχήμα των πλαϊνών με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη λεπτομέρεια.
Να έχεις βγάλει τα σήματα για να εισαι ακριβής.

arkroan
11/06/2024, 18:35
Ευχαριστώ για τα tips @doctor_john


Θες να το βρέξεις με αυτό που είναι διαπερατό και όχι να καλύψεις
Τι εννοείς εδω γιατι δεν κατάλαβα?

dumutrus
11/06/2024, 20:49
Αν φτάσεις σε μέταλλο για εμένα βάλε καλύτερα σταθεροποιητή σκουρίας πρίν κεκινήσεις τα αστάρια απο κεί και πέρα ότι είπε ο Γιάννης.Ηλεκτροκόληση μην επιχειρήσεις σε ρεζερβουάρ και άλλα ψιλά μέταλλα π.χ. φτερο,μόνο μπρουτζοκόληση.

dumutrus
11/06/2024, 20:51
Τι εννοείς διαβρωτικό αστάρι;

dumutrus
11/06/2024, 21:07
Τι εννοείς διαβρωτικό αστάρι;

doctor_john
11/06/2024, 23:00
Ευχαριστώ για τα tips @doctor_john


Τι εννοείς εδω γιατι δεν κατάλαβα?

Γίνεται πολύ λεπτό και λίγο διάφανο. Δεν σε απασχολεί να κρύψεις το μέταλλο, απλά να πάει παντού όσο πιάνει στην επιφάνεια.
Όπου βρει σκουριά θα κάνει σαν μελανιές, το χρησιμοποιείς για τις ιδιότητες που έχει και μοιάζει με φωσφάτωση.

SeniorCanardo
12/06/2024, 11:15
Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο θέμα με πολύ χρήσιμη πληροφορία, η οποία μάλλον θα χαθεί στο μέλλον, λόγο τίτλου. :(
Ίσως, αν το κρίνουν απαραίτητο, οι "μοντεράτορες" να άλλαζε ο τίτλος σε κάτι πιο χρήσιμο, για τις "μελλοντικές γενεές", που θα θελήσουν να ανασκαλέψουν την ιστορία. (Just sayin, no mini-mod intention here!)

Για τον φίλο που ξεκίνησε το νήμα, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 2 καταστήματα.
"Ενα στο κέντρο και ένα Δυτικά, ευχαριστημένος και από τους δυο.
Ο δεύτερος μου έβγαλε χρώμα από δείγμα, αν και από ότι θυμάμαι δούλευε χρώματα από το πιο πάνω ράφι, άρα και λίγο πιο ακριβά.

Αν επιτρέπεται τα γράφω εδώ ή διαφορετικά στα στέλνω με ΠΜ.


Γίνεται πολύ λεπτό και λίγο διάφανο. Δεν σε απασχολεί να κρύψεις το μέταλλο, απλά να πάει παντού όσο πιάνει στην επιφάνεια.
Όπου βρει σκουριά θα κάνει σαν μελανιές, το χρησιμοποιείς για τις ιδιότητες που έχει και μοιάζει με φωσφάτωση.

Μιλάς για αυτό που λέμε "άχνη" ή "πούδρα";

Δηλαδή ρύθμιση στο πιστόλι και στην απόσταση ή αραίωση με διαλύτη σε μεγαλύτερο ποσοστό;

doctor_john
12/06/2024, 13:05
Φτιάχνεις το μείγμα σου κανονικά, χωρίζεις σε ένα σφηνάκι και το διαλύεις αρκετά με το διαλυτικό του. Κάνεις την "βαφή" και συνεχίζεις με το μείγμα σου στην τυπική αραίωση.

arkroan
14/06/2024, 15:19
Αν επιτρέπεται τα γράφω εδώ ή διαφορετικά στα στέλνω με ΠΜ.

Σου έστειλα ΠΜ

arkroan
14/06/2024, 15:20
Γίνεται πολύ λεπτό και λίγο διάφανο. Δεν σε απασχολεί να κρύψεις το μέταλλο, απλά να πάει παντού όσο πιάνει στην επιφάνεια.
Όπου βρει σκουριά θα κάνει σαν μελανιές, το χρησιμοποιείς για τις ιδιότητες που έχει και μοιάζει με φωσφάτωση.

Understood!
Ευχαριστω και πάλι Doctor

arkroan
14/06/2024, 15:27
Αν φτάσεις σε μέταλλο για εμένα βάλε καλύτερα σταθεροποιητή σκουρίας πρίν κεκινήσεις τα αστάρια απο κεί και πέρα ότι είπε ο Γιάννης.Ηλεκτροκόληση μην επιχειρήσεις σε ρεζερβουάρ και άλλα ψιλά μέταλλα π.χ. φτερο,μόνο μπρουτζοκόληση.

Αυτο το σκεφτόμουν άλλα απο οτι είδα δεν έχει πολλά μέρη με σκουριά
(έλεγχος πριν γυμνώσω το μέταλλο, οπότε δεν έχω πλήρη εικόνα τι γίνεται απο κάτω)

Ηλεκτροσυγκόλληση σε ρεζερβουαρ άδειο.. :-D
Do not try this at home.

SeniorCanardo
14/06/2024, 16:38
... μην επιχειρήσεις σε ρεζερβουάρ και άλλα ψιλά μέταλλα π.χ. φτερο,μόνο μπρουτζοκόληση.

Για εξήγησε το λίγο αυτό γιατί ετοιμάζομαι να κολλήσω ανοξείδωτο γύρω στο 1 χιλ. με MMA. (Στον σαλίγκαρο από το δίχρονο).

Πέρα από το ότι είναι αρκετά δύσκολο, υπάρχει κάποιος άλλος λόγος;
Έκανα αρκετές δοκιμές σε λαμαρίνα 1χιλ, έχω βρει στο περίπου της ρυθμίσεις μου, όμορφη ραφή δεν έβγαλα, γερή όμως ήταν.(Τεχνική: πόντα-πόντα).

Μπρουτζοκόλληση θα αντέξει;

dumutrus
14/06/2024, 21:23
κοίτα η ηλεκτροκόληση με ηλεκτρόδιο έχει τον μεγαλύτερο κίνδυνο να σε τρυπήσει το μέταλλο το ιδανικό θα ήταν tig εσύ θες να κολλήσεις 1χιλ το ρεζερβουάρ έχει πιο ψιλή λαμαρίνα και αν είναι και παλίο με σκουρία ένας Θεός ξέρει ποσο πραγματικά πάχος έχει.Πιστεύω πως σαν αντοχή δε θα έχεις πρόβλημα απλά η μπρουτζοκόλληση θέλει οξυγόνα για να πιάσει τις θερμοκρασίες ωστε να λιώση ο μπρούτζος αλλίως να πάρεις σιδεροκόλληση είναι η πλακέ βεργούλα που χρησιμοποιούν οι ψυκτικοί εκείνο λιώνει με το mapgas την κίτρινη μπουκάλα που έχουν οι υδραυλικοί.Φυσικά μπορείς να κάνεις δοκιμή σε δύο κομμάτια και να τα τεστάρεις.

dumutrus
14/06/2024, 21:26
Επείσης το ανοξείδωτο για κάποιον λόγο κολλίεται πιο εύκολα από το σίδερο και άν πρόκειται για εξάτμηση πιστέυω πως με το ηλεκτρόδειο θα είναι πιο δύσκολο να γίνει στεγανό το κόλλημα χωρίς μικρούς πόρους.