PDA

View Full Version : Ανάγκη βοήθειας σαν νεός σε κατηγορία ADV



tornie
08/06/2024, 21:53
Καλησπέρα σε όλους!

Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις πληροφορίες που μέχρι τώρα έχετε μέσα στο forum σας καθώς και την ωμή αλήθεια που έχετε σε όλες τις κατηγορίες.

Είμαι 32 ετών με πάρα πολλά έτη (13) στο τιμόνι αυτοκινήτου αλλά όχι και τόσα στην μηχανή. Δεδομένης λοιπόν της αγάπης που έχω και εγώ και η γυναίκα μου για ταξίδια και μικρές αποδράσεις 200-300χλμ μακριά από την αθήνα αλλά και για υπεροχα μονοπάτια από χώμα αποφάσισα να ξεσκονίσω το δίπλωμα μου
και να πάρω μία adventure.
Κοιτάω και ακούω πάρα πολλά από τα μαγαζιά , video youtube, αρθρα.. αλλά μου λείπουν κάποια πολύ συμαντικά εμπειρικά στοιχεία τα οποία σίγουρα κάποιοι από εσάς γνωρίζετε! :)

Έχω φτάσει σε ένα σημείο που κοιτάω το royal endfield Himalayan 450 & CF Moto 450MT
Τα είδα και τα 2 τα έκανα και μία γύρα το τετράγωνο αλλά θέλω τα φώτα σας παρακαλώ πολύ στα παρακάτω:

1. Είμαι 1,83 και 106 κιλά και όταν θα θέλω να έχω και αποσκευές μαζί αλλά και την γυναίκα μιλάμε για ένα σύνολο 200 κιλά. Θα επαρκεί ένα 450cc 43-45hp?
2. Οι αποστάσεις που κάνω επειδή το θέλω και για την δουλειά μου είναι εκτός κέντρου αθήνας. Μπαίνω αττική και βγαίνω στην δουλειά μου, θα είναι ασφαλές το 450 σε αυτές τις οδούς?
3. Υπάρχει κάτι αξιόλογο στην κατηγορία που να μην πρέπει να δώσεις 1 νεφρό?
4. Το budget μου είναι μέχρι και την τιμή του CF 800MT Adventure αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε τόσο μεγάλη λόγο ότι θέλω να μάθω να οδηγώ σε τέτοιες συνθήκες και θέλω να ξεκινήσω από τα χαμηλά προς τα ψηλά.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας!

basilis_k6
08/06/2024, 21:57
για μονος σου στην αθηνα πολυ καλο το cf540. για δικαβαλο και ταξιδι στα κιλα σου ουτε καν...
θες καινουργιο αποκλειστικα?

Taz
08/06/2024, 22:19
Τα 450cc θα είναι λίγα για 2καβαλο με αποσκευές.
Το CF Moto 800MT είναι αξιόλογη επιλογή αλλά όχι χωρίς τα θέματα της.
Αυτά που με ενόχλησαν περισσότερο είναι ότι έχει αρκετούς κραδασμούς, πάνω από 140-160 δεν είναι και ότι πιο σταθερό και τέλος είναι αρκετά αργό στις αλλαγές πορείας.
Από την άλλη δεν υπάρχει κάτι άλλο στα χρήματα αυτά με εξαίρεση ίσως το Voge DS900 X το οποίο όμως δεν έχω οδηγήσει.
Άλλη επιλογή είναι να πας σε κάτι μεταχειρισμένο κατά προτίμηση εντός εγγύησης.

tornie
08/06/2024, 22:29
Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις σας!

ισχυει ότι τρέμει το 800MT αλλά θα πώ ότι σε όλα τα άλλα είναι πολύ καλό για τα χρήματα του πάντα. Θα ήθελα να ακούσω και σε μεταχειρισμένο κάποια πρόταση σας καθώς η σκέψη μου είναι να πάρω καινούργιο για να ξέρω τι έχει από το 0..
Το 450 να προσθέσω ότι το έβαλα στο μυαλό μου λόγο ότι πχ σε χώμα θα πάω με την παρέα όχι 2κάβαλο αλλά επειδή θα πέσει και παντόφλα κάποια στιγμή :D να μπορώ να την πάρω και να πάμε κάπου! χαχα!

Panos760
09/06/2024, 00:08
Είσαι σίγουρος πώς θα ταξιδέψεις δικάβαλος σε χωμάτινη διαδρομή κ δεν θα διαμαρτυρηθεί η σύζυγος ότι την πνίγει η σκόνη, ότι λερώνουν τα μαλλιά της κλπ;
Εντάξει, δεν εννοώ 3-4 χλμ χώμα, αλλά τουλάχιστον 15-20.
Κ όταν λες χώμα, τι εννοείς;
Άνετο χαλικόδρομο, λάσπες, πολλές πέτρες, κλειστές στροφές με ανηφόρες και κατηφόρες;
Όσο πιο μεγάλη κ δυνατή μοτοσικλέτα έχει μεν άνεση στις εθνικές οδούς κ ταξιδεύει φορτωμένη με ασφάλεια, αλλά στο χώμα είναι πολύ βαριά, δυσκίνητη κ έχεις την πτώση στο τσεπάκι.

Lioulios
09/06/2024, 00:16
Σε ολες τις μηχανες που αγοραζουμε κανουμε υποχωρισεις σε καποιες περιπτωσεις .
Δεν υπαρχει καμια που να πληρεί ολες τις προυποθεσεις .
Οποτε βαζεις κατω τα δεδομενα σου και παιρνεις την καταλληλοτερη για το μεγαλυτερο μερος της χρισης που θα κανεις .
Αν δηλαδη θα χρειαστει 3 ή 4 φορες το χρονο να βαλεις τη γυναικα γαι να πατε καπου , τοτε γνωμη μου ...δεν τις μετρας καθολου και τοτε ερχεται η συμβιβασμος εκεινες τις φορες ...που αν παρεις κατι μεγαλυτερο , τοτε τις περισσοτερες φορες πογ θα εισαι μονος σου , θα ισχυει το αντιθετο .

Οπως και να χει ωραιοι οι προβλημαρισμοι αυτοι και εδω καφενεδακι ειμαστε και θα πεταξει ο καθενας μας την ιδεα του ...και εσυ στο τελος θα κανεις αυτο που εχεις ήδη στο μυαλο σου .

Bowleno
09/06/2024, 03:06
Δες λίγο το νεόφερτο Voge DS 900X.....
Mε λιγότερα κυβικά για τα συνολικά κιλά που αναφέρεις, δεν βλέπω να γίνεται δουλειά, μια που θα το πάρεις (το όποιο μικρό, 450-500 κυβικά) θα σιχτιρίσεις και θα το δώσεις.
Γιατί να μπλέκεις; πάρε κατευθείαν το μεγάλο.
Επειδή λες ότι είχε πιάσει "σκόνη" το δίπλωμα της μηχανής, κάνε μερικά μαθήματα αν νομίζεις ότι θα σε βοηθήσουν.

Καλώς ήρθες. :)

Nostradamus
09/06/2024, 08:30
Νομίζω τα 800-900 κυβικά δεν τα χρειάζεσαι. Τα 500αρια δικύλινδρα θα καλύψουν τις περισσότερες ανάγκες σου. Δες και κανένα 650 vstrom, το νέο qjmotor 650 και λοιπές επιλογές.

tornie
09/06/2024, 10:28
Είσαι σίγουρος πώς θα ταξιδέψεις δικάβαλος σε χωμάτινη διαδρομή κ δεν θα διαμαρτυρηθεί η σύζυγος ότι την πνίγει η σκόνη, ότι λερώνουν τα μαλλιά της κλπ;
Εντάξει, δεν εννοώ 3-4 χλμ χώμα, αλλά τουλάχιστον 15-20.
Κ όταν λες χώμα, τι εννοείς;
Άνετο χαλικόδρομο, λάσπες, πολλές πέτρες, κλειστές στροφές με ανηφόρες και κατηφόρες;
Όσο πιο μεγάλη κ δυνατή μοτοσικλέτα έχει μεν άνεση στις εθνικές οδούς κ ταξιδεύει φορτωμένη με ασφάλεια, αλλά στο χώμα είναι πολύ βαριά, δυσκίνητη κ έχεις την πτώση στο τσεπάκι.


Πραγματικά τα διαβάζω και γελάω και λέω πόσο δίκιο έχεις!!! :lol:
Η γυναίκα έχει το μικρόβιο της μηχανής και τα γουστάρει πάρα πολύ! Σίγουρα όμως δεν θα την βάλω πάνω να πάμε 15-20χλμ χώμα παρέα γιατί πολύ απλά θα μετράμε σε πόσα κομμάτια θα κάνει το κράνος μου από την παντόφλα!
Για να είμαι όσο το καλύτερο κατατοπιστικότατος θα πώ ότι θα ήθελα να ανέβουμε σε ένα ωραίο μέρος στην εύβοια και να περάσουμε κανένα μικρό μονοπάτακι απλό χωρίς πολλά πολλά. Οπότε μιλάω για ΜΑΞ 3 χλμ χώμα το υπόλοιπο θα είναι δρόμος.

Τώρα όσον αφορά εμένα εγώ θέλω να πάω σιγά σιγά από Άνετο χαλικόδρομο -> λάσπες ->μερικές πέτρες, ήπιες στροφές με ανηφόρες και κατηφόρες :D πχ να πώ ότι πάω μία βόλτα με τα φιλαράκια μου μέχρι τον Ελικώνα (έχει κάποιες ωραίες διαδρομές που τις έχουμε κάνει με ποδήλατα και δεν είσαι συνέχεια στο χώμα)
Σιγά σιγά με τον καιρό θα γίνω καλύτερος θα το προσπαθήσω να πάω και σε κάτι πιο δύσκολο αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα αλλάξω και εργαλείο λόγο της ανάγκης!

Nostradamus
09/06/2024, 11:00
Μετά και το τελευταίο μνμ θα επιμείνω στα 500 -600 κυβικά.

Ακόμη και μονοκυλινδρο θα σου έκανε οριακά.

tornie
09/06/2024, 11:45
Και εγώ εκεί λέω ότι είναι ένα καλό ξεκίνημα! Δεν θα μετρήσω το καλοκαιράκι που θα την πάρω να πάμε για μπανάκι σε κανένα σχοινιά ή λαύριο γιατί οι διαδρομές είναι μικρές από εδώ που είμαι στα ανατολικά προάστια. Αλλά θα θέλαμε να πάμε μία εκδρομή και με παρέα ή σε μία μεγάλη έτσι που κάνουν βλέπε advgreekriders.
Απλά το δύσκολο είναι να βρείς κάτι αξιόλογο για τα χρήματα του και εκεί δυσκολεύομαι. Παράδειγμα και το QJ motor 650 είδα το SVT650X το οποίο μου αρέσει μπορώ να πώ! Δεν βλέπω πουθενά να έχει μπάρες ομως.. μήπως είναι έξτρα?

panavour
09/06/2024, 12:05
Ενα 500 δικυλινδρο στην κατηγορια Α2 σε καλυπτει απολυτα γι αυτα που θελεις.Πας αξιοπρεπως παντου ,με λογικες ταχυτητες,ειδικα σε δευτερευον οδικο δικτυο.Μονο σε αυτοκινητοδρομο,σε μακρινα ταξιδια θα σου χρειαστει κατι παραπανω.Μην ξοδευεσαι αδίκως.Φαε τα περισσευουμενα χρηματα,σε βολτες,και σουβλακομπυρες.

Nostradamus
09/06/2024, 12:12
Το διαθρσιμο budget σου είναι πολύ μεγάλο (φαντάζομαι δεν υπολογίζεις εξοπλισμό Χ2).

Γνώμη μου είναι ότι δοκιμάζεις όλα τα καινούργια (κινέζικα και ιαπωνικα) ώστε να πάρεις μια καλή ιδέα τι σου κάθεται καλύτερα και μετά αποφασίζεις.. προσωπικά θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο, μέχρι να δω τι χρήση τελικά θα καταλήξω να, κάνω αλλά that's me που λένε και στο χωριό μου.

Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόσθετος εξοπλισμός για ότι και αν χρειαστείς για οποιοδήποτε μοντέλο/κατασκευαστή.

tornie
09/06/2024, 14:30
Ο εξοπλισμός δεν υπολογίζεται γιατί δεν θα κάνω καμία έκπτωση εκεί και εννοείτε ότι θα είναι Χ2 σε όλα.
ακόμα και σε μεταχειρισμένο δεδομένου ότι είναι δοκιμασμένα τι θα πρότεινες σε αυτή την κατηγορία?

Ευχαριστώ πολύ!

stefanos
09/06/2024, 15:32
Τα 450 500 αρκούν για ταξιδακια σε ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες παντού στην Ελλάδα.
Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι σε ποιο χωρατε δικαβαλο καλύτερα και να υπάρχει κάποιο περιθώριο για αποσκευές.Το cf στα χαρτιά φαίνεται καλή περίπτωση και η δυνατότητα ρύθμισης των αποσβέσεων βοηθάει στο ταξίδι φορτωμένος. Πάντως πριν πάρεις test drive με την κυρά μαζί.

tornie
09/06/2024, 15:41
Τα 450 500 αρκούν για ταξιδακια σε ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες παντού στην Ελλάδα.
Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι σε ποιο χωρατε δικαβαλο καλύτερα και να υπάρχει κάποιο περιθώριο για αποσκευές.Το cf στα χαρτιά φαίνεται καλή περίπτωση και η δυνατότητα ρύθμισης των αποσβέσεων βοηθάει στο ταξίδι φορτωμένος. Πάντως πριν πάρεις test drive με την κυρά μαζί.

Στέφανε για το CF εννοείς το 450ΜΤ? έφαγα την αθήνα να βρώ ένα να το δοκιμάσω αλλά κανένας δεν έχει προς το παρών όλοι δίνουν τις προπαραγγελίες.
Και συμφωνώ σε αυτό που λές ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες! δεν βιάζομαι καθόλου σε αυτά! να φτάσω θέλω όχι πρώτος..

basilis_k6
09/06/2024, 16:07
Στέφανε για το CF εννοείς το 450ΜΤ? έφαγα την αθήνα να βρώ ένα να το δοκιμάσω αλλά κανένας δεν έχει προς το παρών όλοι δίνουν τις προπαραγγελίες.
Και συμφωνώ σε αυτό που λές ΝΟΜΙΜΕΣ ταχύτητες! δεν βιάζομαι καθόλου σε αυτά! να φτάσω θέλω όχι πρώτος..

για να φτάσεις λοιπον ασε τις νομιμοτητες και παρε ενα μηχανακι που σχεδιάστηκε να κουβαλαει 100κιλα αναβατη, συνεπιβάτη και μπαγκαζια. αυτο ΔΕΝ ειναι το 450.

Panos760
09/06/2024, 17:25
Πραγματικά τα διαβάζω και γελάω και λέω πόσο δίκιο έχεις!!! :lol:
Η γυναίκα έχει το μικρόβιο της μηχανής και τα γουστάρει πάρα πολύ! Σίγουρα όμως δεν θα την βάλω πάνω να πάμε 15-20χλμ χώμα παρέα γιατί πολύ απλά θα μετράμε σε πόσα κομμάτια θα κάνει το κράνος μου από την παντόφλα!
Για να είμαι όσο το καλύτερο κατατοπιστικότατος θα πώ ότι θα ήθελα να ανέβουμε σε ένα ωραίο μέρος στην εύβοια και να περάσουμε κανένα μικρό μονοπάτακι απλό χωρίς πολλά πολλά. Οπότε μιλάω για ΜΑΞ 3 χλμ χώμα το υπόλοιπο θα είναι δρόμος.

Τώρα όσον αφορά εμένα εγώ θέλω να πάω σιγά σιγά από Άνετο χαλικόδρομο -> λάσπες ->μερικές πέτρες, ήπιες στροφές με ανηφόρες και κατηφόρες :D πχ να πώ ότι πάω μία βόλτα με τα φιλαράκια μου μέχρι τον Ελικώνα (έχει κάποιες ωραίες διαδρομές που τις έχουμε κάνει με ποδήλατα και δεν είσαι συνέχεια στο χώμα)
Σιγά σιγά με τον καιρό θα γίνω καλύτερος θα το προσπαθήσω να πάω και σε κάτι πιο δύσκολο αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα αλλάξω και εργαλείο λόγο της ανάγκης!

Δεν συνηθίζω να προτείνω οτιδήποτε αν δεν το έχω δοκιμάσει.
Ένα μηχανάκι για την περίπτωση σου που το έχω οδηγήσει για λίγο, είναι το Honda cb 500x, όχι το νέο μοντέλο, αλλά το προηγούμενο, με την μονή δισκοπλακα εμπρός.
Αρκετά ελαφρύ, οικονομικό στην κατανάλωση, πάει κ χώμα.
Δικάβαλος όμως, θα ταξιδεύεις στις εθνικές το πολύ ως τα 140 km/h..
Μόνος σου, θα μπορείς να κάνεις άνετες διελεύσεις από κάποιους χωματόδρομους της Πεντέλης και του Υμηττού....τους light όμως...

panavour
09/06/2024, 17:44
Δεν συνηθίζω να προτείνω οτιδήποτε αν δεν το έχω δοκιμάσει.
Ένα μηχανάκι για την περίπτωση σου που το έχω οδηγήσει για λίγο, είναι το Honda cb 500x, όχι το νέο μοντέλο, αλλά το προηγούμενο, με την μονή δισκοπλακα εμπρός.
Αρκετά ελαφρύ, οικονομικό στην κατανάλωση, πάει κ χώμα.
Δικάβαλος όμως, θα ταξιδεύεις στις εθνικές το πολύ ως τα 140 km/h..
Μόνος σου, θα μπορείς να κάνεις άνετες διελεύσεις από κάποιους χωματόδρομους της Πεντέλης και του Υμηττού....τους light όμως...

Επειδη ομως οι εθνικες και οι αυτοκινητοδρομοι ειναι το 5% των διαδρομων,για ολα τα αλλα σου κανει μια χαρα,γιατι σ αυτα τα υπολοιπα δικτυα σπανια παει κανεις με ασφαλεια πανω απο 90-100.(οχι λογω μηχανης ή ικανοτητων,αλλα λογω καταστασης και χαραξης δρομων,αλλα και κυκλοφοριας,ανθρωπων,αυτοκινητων και ζωων).:wave2:

Bowleno
09/06/2024, 18:09
Δεν συνηθίζω να προτείνω οτιδήποτε αν δεν το έχω δοκιμάσει.
Ένα μηχανάκι για την περίπτωση σου που το έχω οδηγήσει για λίγο, είναι το Honda cb 500x, όχι το νέο μοντέλο, αλλά το προηγούμενο, με την μονή δισκοπλακα εμπρός.
Αρκετά ελαφρύ, οικονομικό στην κατανάλωση, πάει κ χώμα.
Δικάβαλος όμως, θα ταξιδεύεις στις εθνικές το πολύ ως τα 140 km/h..
Μόνος σου, θα μπορείς να κάνεις άνετες διελεύσεις από κάποιους χωματόδρομους της Πεντέλης και του Υμηττού....τους light όμως...

Το όριο είναι (προς το παρόν) τα 130 στις εθνικές οδούς.
Επίσης, δικάβαλο, μπαγκάζια και 140 χ.α.ω δεν ακούγεται και τόσο ασφαλές.....

Panos760
09/06/2024, 18:13
Επειδη ομως οι εθνικες και οι αυτοκινητοδρομοι ειναι το 5% των διαδρομων,για ολα τα αλλα σου κανει μια χαρα,γιατι σ αυτα τα υπολοιπα δικτυα σπανια παει κανεις με ασφαλεια πανω απο 90-100.(οχι λογω μηχανης ή ικανοτητων,αλλα λογω καταστασης και χαραξης δρομων,αλλα και κυκλοφοριας,ανθρωπων,αυτοκινητων και ζωων).:wave2:
Δεν διαφωνώ, αλλά σκέψου για παράδειγμα τον άνθρωπο να θέλει να πάει ένα τετραήμερο στον Γράμμο..
Να διασχίσει κάποιους χωματόδρομους κ να ανέβει Άρρενες κλπ.
Πρέπει να κάνει 550 χλμ σε εθνική οδό.
Ή αν θέλει να πάει Βάλια Κάλντα, Μέτσοβο κλπ.
Πάλι εθνική οδό, Εγνατία.
Κ εγώ δεν πάω πίσω, το integra έχω, όχι κανένα κτήνος, αλλά ταξιδεύει ελαφρώς πιο άνετα από το CB 500x.

Panos760
09/06/2024, 18:15
Το όριο είναι (προς το παρόν) τα 130 στις εθνικές οδούς.
Επίσης, δικάβαλο, μπαγκάζια και 140 χ.α.ω δεν ακούγεται και τόσο ασφαλές.....
140 κοντερίσια, άρα 130 πραγματικά.
Στο όριο είναι

doctoras
10/06/2024, 18:45
Αυτό το μοτερ (cb500x) είναι ωραιο να ταξιδεύει παρατεταμένα κοντέρισια 120χαω +/- 5-10χαω

Πάνω από αυτό το όριο παράγει κάποιους από τους κραδασμούς και εκεί εξαρτάται από την ποσο badass αναβάτης είναι για να μη χαμπαριάζει

Έπειτα για μεγαλόσωμους δεν είναι το πιο ανετο σε χώρους λόγω περιορισμένου μήκους.

Η καλύτερη περιπτωση για μεγαλόσωμους είναι vstrom650 / tiger 800

Επίσης μεγάλο βάρος αναβάτη συνεπιβάτη και χωμάτινη διέλευση χρειάζεται και μια εμπειρία, δεν είναι εύκολο για άπειρο, θέλει πρακτις

Panos760
10/06/2024, 22:59
Αυτό το μοτερ (cb500x) είναι ωραιο να ταξιδεύει παρατεταμένα κοντέρισια 120χαω +/- 5-10χαω

Πάνω από αυτό το όριο παράγει κάποιους από τους κραδασμούς και εκεί εξαρτάται από την ποσο badass αναβάτης είναι για να μη χαμπαριάζει

Έπειτα για μεγαλόσωμους δεν είναι το πιο ανετο σε χώρους λόγω περιορισμένου μήκους.

Η καλύτερη περιπτωση για μεγαλόσωμους είναι vstrom650 / tiger 800

Επίσης μεγάλο βάρος αναβάτη συνεπιβάτη και χωμάτινη διέλευση χρειάζεται και μια εμπειρία, δεν είναι εύκολο για άπειρο, θέλει πρακτις

Σωστά όλα αυτά που γράφεις για το CB 500x.
Τα έχω παρατηρήσει κ εγώ.
Σχετικά με την διέλευση από χωματόδρομους, εννοώ κάτι σαν αυτή την διαδρομή που είχα κάνει στην Κύθνο.
Οδήγησα το καθαρά ασφάλτινο integra, δικάβαλος, εγώ 102 κιλά, η σύζυγος 70, γεμάτη μπαγκαζιέρα, φθαρμένα ασφάλτινα ελαστικά, σε έντονες ανηφόρες και κατηφόρες σε σαθρό οδόστρωμα που γλιστρούσε από τα πετραδάκια.
Το μηχανάκι ζυγίζει 238 κιλά γεμάτο.
Το CB είναι ελαφρύτερο, με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων κ μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Λογικά, θα πηγαίνει πολύ πιο άνετα.

https://youtu.be/6rG4JrLRK9w?si=_8a1vEIt3Ji0E5AE

Tallyban
11/06/2024, 08:01
Πόσο έχει λείψει από την αγορά το 650 το μονοκυλιδρο...
Τυχεροί όσοι έχουν ένα στη κατοχή τους.
Ένα μηχανάκι για όλες τις δουλειές...

2stroker
11/06/2024, 09:00
Θα προτεινα να τσιμπησεις ενα μεταχειρισμενο Africa Twin. Βρισκεις σε καλη κατασταση με 2500-3000. Θα κανεις ανετα τα ταξιδακια σου μαζι με την συζυγο και μπαινεις και σε καμια φλαταδουρα για εκδρομικο εντουρο. Ξεκινας με αυτο και στην πορεια κανεις upgrade αμα θες. Το 450MT ειναι πανεμορφο αλλα δικαβαλο και ταξιδι θα βελαξει και αυτο και εσεις μιας και δεν εχει πολυ δυναμη και ειναι και βαρυ. Το 700ΜΤ και το 800ΜΤ μια χαρα μηχανακια ειναι και ωραια ταξιδια θα κανεις αλλα οχι για χωμα.

CorpseAlive
11/06/2024, 15:04
Θα προτεινα να τσιμπησεις ενα μεταχειρισμενο Africa Twin. Βρισκεις σε καλη κατασταση με 2500-3000. Θα κανεις ανετα τα ταξιδακια σου μαζι με την συζυγο και μπαινεις και σε καμια φλαταδουρα για εκδρομικο εντουρο. Ξεκινας με αυτο και στην πορεια κανεις upgrade αμα θες. Το 450MT ειναι πανεμορφο αλλα δικαβαλο και ταξιδι θα βελαξει και αυτο και εσεις μιας και δεν εχει πολυ δυναμη και ειναι και βαρυ. Το 700ΜΤ και το 800ΜΤ μια χαρα μηχανακια ειναι και ωραια ταξιδια θα κανεις αλλα οχι για χωμα.

Γιατι να μην πάρει ένα 650 Transalp και να πάει σε Αφρικα? Πιο εύκολο, φορτώνεται σαν γαιδούρι, αξιόπιστο , ανταλλακτικά και στο περίπτερο και εμπορικό , όσο το αγοράσει θα το πουλήσει σε 2 χρόνια (μαξ 2500 Ευρώ και έχεις πάρει ωραίο μηχανάκι για αρχή)

taisteal
11/06/2024, 15:19
Γιατι να μην πάρει ένα 650 Transalp και να πάει σε Αφρικα? Πιο εύκολο, φορτώνεται σαν γαιδούρι, αξιόπιστο , ανταλλακτικά και στο περίπτερο και εμπορικό , όσο το αγοράσει θα το πουλήσει σε 2 χρόνια (μαξ 2500 Ευρώ και έχεις πάρει ωραίο μηχανάκι για αρχή)

Αφρικανα καλύτερα γιατί το τρανζλαπ καίει τον πάτο του χωρίς λόγο,και πάνε σχεδόν το ίδιο στο χώμα.
Και σε ταξίδι πολύ καλύτερο το AT

2stroker
12/06/2024, 08:10
Γιατι να μην πάρει ένα 650 Transalp και να πάει σε Αφρικα? Πιο εύκολο, φορτώνεται σαν γαιδούρι, αξιόπιστο , ανταλλακτικά και στο περίπτερο και εμπορικό , όσο το αγοράσει θα το πουλήσει σε 2 χρόνια (μαξ 2500 Ευρώ και έχεις πάρει ωραίο μηχανάκι για αρχή)

Aμα του αρεσει ας παρει transalp. Εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα συν οτι καιει περισσοτερο απο το αφρικα και δεν εχει το ιδιο γκαζι.

CorpseAlive
12/06/2024, 08:56
Aμα του αρεσει ας παρει transalp. Εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα συν οτι καιει περισσοτερο απο το αφρικα και δεν εχει το ιδιο γκαζι.


Αφρικανα καλύτερα γιατί το τρανζλαπ καίει τον πάτο του χωρίς λόγο,και πάνε σχεδόν το ίδιο στο χώμα.
Και σε ταξίδι πολύ καλύτερο το AT

Βρε ναι , απλά μιλάμε για πρώτη μηχανή και για βόλτες των 300 (*μαξ*) χλμ.

Γιατί να μην πάρει το Transalp που είναι πιο νέο σε μοντέλο, πιο γραμμικό , γκάζι όσο χρειάζεται και να μάθει και να κάνει ότι θέλει.

Δεν ξέρω το Africa για πρώτο μου φαίνεται Overkill από άποψη όγκου-ύψους-βάρους και χρήσης που θέλει να κάνει ο φίλος .

2stroker
12/06/2024, 10:25
Βρε ναι , απλά μιλάμε για πρώτη μηχανή και για βόλτες των 300 (*μαξ*) χλμ.

Γιατί να μην πάρει το Transalp που είναι πιο νέο σε μοντέλο, πιο γραμμικό , γκάζι όσο χρειάζεται και να μάθει και να κάνει ότι θέλει.

Δεν ξέρω το Africa για πρώτο μου φαίνεται Overkill από άποψη όγκου-ύψους-βάρους και χρήσης που θέλει να κάνει ο φίλος .


Σε αυτο δεν εχεις αδικο οσο αφορα την γραμμικοτητα και το γκαζι. Τωρα στο βαρος πανω κατω στα ιδια ειναι to afrika γεματο ειναι 218 κιλα και το transalp 231 κιλα.

tornie
13/06/2024, 23:46
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας καθώς και για τις συμβουλές σας!
Το Africa Twin είναι όντως μία από τις επιλογές μου που έχω και μέχρι στιγμής εκεί καταλήγω δεδομένου ότι έχει κυκλοφορίσει και αρκετός κόσμος δεν έχει να λέει παρά μόνο θετικά. (Το είχε και ο πατέρας μου και μόνο καλά μου λέει χαριτολογόντας για την Αφρικανή κουκλάρα του) :bawl:

Όλες αυτές τις ημέρες θα σας πω ότι τρέχω με την σύζυγο να κάνουμε δοκιμές και να δούμε σε πραγματικές καταστάσεις πως είναι να είμαστε και οι 2 πάνω και θα πω ότι 3 δοκιμές που κάναμε η κάθε μία μας άφησε με μεγαλύτερο χαμόγελο μετά την άλλη.
Μέχρι στιγμής είδα πως είναι το Transalp 2006, Kawasaki KLE 2008 και τέλος σήμερα κάναμε και test drive CFMoto 450MT & ανεβήκαμε και στο Voge 525.
Θα πώ ότι σε γενικές γραμμές Το KLE ήταν καλύτερο στα μέτρα μου και από τα καινούργια το 450MT της CFMOTO μου έκανε μεγάλη εντύπωση και ο λόγος ήταν ότι είναι πραγματικά δυνατό απλά δεν είναι τόσο άνετο για τον αναβάτη πίσω. Απ την άλλη το Kawasaki KLE 2008 μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι το "Σκυλί" που δεν μιλάει απλά πάει :D το Voge 525 για τα χρήματα του δεν μου άρεσε ότι είναι πολύ πίσω σε πολλά πράγματα όπως οι οθόνες και τα καλούδια που δεν έχει σε σχέση με τον άλλο κινέζο.
Το σαββάτο θα δω και ένα Africa και ελπίζω να καταλήξω κάπου και να το κλείσω ευχάριστα. :)

Nostradamus
15/06/2024, 07:39
Αν καταλήξεις σε KLE έχει μέλος εδώ μέσα ένα αν δεν κάνω λάθος, που θεωρώ ότι αξίζει να το δεις.

doctoras
15/06/2024, 08:13
453832

:lol:

basilis_k6
15/06/2024, 17:29
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας καθώς και για τις συμβουλές σας!
Το Africa Twin είναι όντως μία από τις επιλογές μου που έχω και μέχρι στιγμής εκεί καταλήγω δεδομένου ότι έχει κυκλοφορίσει και αρκετός κόσμος δεν έχει να λέει παρά μόνο θετικά. (Το είχε και ο πατέρας μου και μόνο καλά μου λέει χαριτολογόντας για την Αφρικανή κουκλάρα του) :bawl:

Όλες αυτές τις ημέρες θα σας πω ότι τρέχω με την σύζυγο να κάνουμε δοκιμές και να δούμε σε πραγματικές καταστάσεις πως είναι να είμαστε και οι 2 πάνω και θα πω ότι 3 δοκιμές που κάναμε η κάθε μία μας άφησε με μεγαλύτερο χαμόγελο μετά την άλλη.
Μέχρι στιγμής είδα πως είναι το Transalp 2006, Kawasaki KLE 2008 και τέλος σήμερα κάναμε και test drive CFMoto 450MT & ανεβήκαμε και στο Voge 525.
Θα πώ ότι σε γενικές γραμμές Το KLE ήταν καλύτερο στα μέτρα μου και από τα καινούργια το 450MT της CFMOTO μου έκανε μεγάλη εντύπωση και ο λόγος ήταν ότι είναι πραγματικά δυνατό απλά δεν είναι τόσο άνετο για τον αναβάτη πίσω. Απ την άλλη το Kawasaki KLE 2008 μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι το "Σκυλί" που δεν μιλάει απλά πάει :D το Voge 525 για τα χρήματα του δεν μου άρεσε ότι είναι πολύ πίσω σε πολλά πράγματα όπως οι οθόνες και τα καλούδια που δεν έχει σε σχέση με τον άλλο κινέζο.
Το σαββάτο θα δω και ένα Africa και ελπίζω να καταλήξω κάπου και να το κλείσω ευχάριστα. :)

ποιος εχει 450μτ για τεστ?!