Σύνδεση

View Full Version : Που είναι τα μεσαία οεο?



peterTHErider
10/06/2024, 10:35
Στην κάψα του καλοκαιριού με έπιασε να κοιτάω και να θέλω να αγοράσω και άλλο μηχανάκι και έκανα μια διαπίστωση που ίσως έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά θέλω την αποψη σας.
Τα θέλω φυσικά του καθενός είναι διαφορετικά όπως διαφορετικές είναι και οι ικανότητες.
Σε αυτή τη βάση κοιτάω και θέλω ένα μεσαίο γυμνό σπορ μηχανακι
και διαπιστώνω πως υπάρχει ένα χάσμα στην αγορά. Και εξηγώ,απο τα μεσαία mt09, street triple 765,monster 950,duke 990, f900rπου όλα παίζουν στα 110-120αλογα(το 765 έχει 130 αλλά πάσχει από ροπη)
Το επόμενο σκαλί σε ανεβάζει στα 170-210!
Η μόνη μεσαία επιλογή για τα θέλω μου είναι το suzuki gsxs 1000 αλλά γενικά δεν μου αρέσουν τα ιαπωνικά και το συγκεκριμένο είναι πολύ πίσω τεχνολογικά.
Μιλάω πάντα για καινούργια μηχανάκια.
Το μόνο σαν ενδιάμεσο μοτέρ που βλέπω είναι το 800αρι της mv με τα 140 άλογα αλλά με όλα τα κακά της mv.
Υπάρχει και το streetfighter v2 αλλά η τιμή του φτάνει τα μεγάλα και το ψιλό ακυρώνει.
Αν πχ η triumph έβγαζε ένα ενδιάμεσο από το 765 και το 1200 στα 900 κυβικα με 145 άλογα δεν θα σάρωνε την αγορά?
Ναι ξέρω το 765 είναι εξαιρετικό και στριφτερο όπως είναι αλλά για μένα και για άλλους πέφτει λίγο που από 190 και μετά πέφτει σε τοίχο.
Εχει προβληματιστει κάποιος άλλος με αυτό η είμαι ο μόνος παράξενος??

telegonos
10/06/2024, 10:39
Κάπου έχεις χάσει την έννοια του μεσαίο.

ΟΛΑ όσα γράφεις είναι μεγάλες μηχανές.

Μεσαίο είναι ξέρω γω το CB500F.

Μικρά είναι τα 125 ας πούμε.

900 κυβικά υποθετικό τρικύλινδρο, μεσαίο; LoL

peterTHErider
10/06/2024, 11:15
Όταν τα μεγάλα είναι 200+ άλογα πρέπει να υπάρχει και μια αντιστοιχία στα μεσαία.
Μιλαω για ιπποδυνάμεις περισσότερο και όχι για κυβικά τόσο.
Δλδ το 900αρι γιαμαχα αποδίδει κάτω από 120 άλογα ενώ το 1000αρι τους, μόνο 100 κυβικά Περισσότερα, 170 άλογα.η απόσταση είναι μεγάλη.

Υγ. Το cb500f που οδηγείται και με δίπλωμα α2(δηλαδή νέος και άπειρος αναβάτης) ειναι μικρό μηχανάκι. Αλλάξανε οι εποχές.
Υγ2. Μην μένεις στο μεσαίο μεγάλο αλλά στο χάσμα που υπάρχει.

rainmike
10/06/2024, 11:25
Όταν τα μεγάλα είναι 200+ άλογα πρέπει να υπάρχει και μια αντιστοιχία στα μεσαία.
Μιλαω για ιπποδυνάμεις περισσότερο και όχι για κυβικά τόσο.
Δλδ το 900αρι γιαμαχα αποδίδει κάτω από 120 άλογα ενώ το 1000αρι τους, μόνο 100 κυβικά Περισσότερα, 170 άλογα.η απόσταση είναι μεγάλη.

Υγ. Το cb500f που οδηγείται και με δίπλωμα α2(δηλαδή νέος και άπειρος αναβάτης) ειναι μικρό μηχανάκι. Αλλάξανε οι εποχές.
Υγ2. Μην μένεις στο μεσαίο μεγάλο αλλά στο χάσμα που υπάρχει.

Δηλαδη το gsx 1400 στα 100 άλογα δεν ειναι καν μεσαίο:tooth:

Dant3
10/06/2024, 11:29
Με τη λογικη σου, αφου υπαρχει και το Η2R με τα 300 αλογα, τοτε και τα 170 ειναι μεσαια και τα 120 ειναι μικρα :lol:
Δεν εχει λογικη αυτο που λες και οχι κατι στα 150 αλογα δε θα σαρωνε στις πωλησεις.
Οι επιλογες ειναι αρκετες, αν δε βρισκεις κατι να σου αρεσει, αλλο θεμα.

ptc
10/06/2024, 11:57
Οπως το βλεπω εγω οι μηχανες που αναφερεις (ΜΤ09, 765, κτλ) ειναι στο οριο της δυναμης που μπορει να διαχειριστει-εκμεταλλευτει κανεις στο δρομο. Απο εκει και πανω παμε καθαρα σε μοτερ με δυναμη για την καυλα, οποτε ξεκιναει το κυνηγι για τα εντυπωσιακα νουμερα. Δε νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος που δεν τον καλυπτουν πρακτικα τα 120 αλογα, αρα δε βλεπω και την αξια μιας μηχανης με 140-150. Αφου θες δυναμη πανω απο τη ρεαλιστικα εκμεταλλευσιμη (για τους Χ δικους σου λογους, δεν μπαινω στη συζητηση), παιρνεις το κτηνος με τα 180 και το πας στο αντιστοιχο προγραμμα που βγαζει τα λιγοτερα αλογα που θες και αφηνεις παντα το TC στο on. Ετσι κι αλλιως ακομα και αυτα τα κτηνη πλεον δεν καινε. Μαλλον για να μην υπαρχει και προσφορα απο τις εταιρειες καποιος λογος θα υπαρχει.

Δεν κολλαω στον ορο "μεσαια", καταλαβαινω τι εννοεις.

RaGe_Raptor
10/06/2024, 12:00
Tuono 1100 θες.-

basilis_k6
10/06/2024, 12:12
453696

Nitse3
10/06/2024, 12:13
Νομίζω έχει ήδη tuono.

νεοσσός
10/06/2024, 12:20
Αν πάρεις μεγάλο και στρίβεις λιγότερο το γκάζι, δεν γίνεται μεσαίο; :p

Συμφωνώ με την άποψη του ptc. Η κατηγορία των ονειρικών μοτοσυκλετών χρειάζεται τα όρια της υπερβολής για να πουλήσει.

DoctoR_k6
10/06/2024, 12:20
Μεσαιο, γυμνο με 150 αλογα και να γαζωνει μεχρι τα 240-250 δεν υπαρχει.
Γυμνο με/ανω των 140-150 αλογων ειναι στην ουσια τα SBK χωρις φαιρινγκ.
Μια χαρα ειναι η κατηγορια 765, ΜΤ9 κλπ κλπ...και κατι παραπανω απο μεσαια.

Εσυ μαλλον δεν θες μεσαιο γυμνο...αλλιως παρε ενα CB750. :D

basilis_k6
10/06/2024, 12:45
Παρε ενα με 170αλογα και βαλτο στο mode 2. Problem solved.
Πιο σοβαρα, το duke990 δεν ειναι σε καμια περιπτωση μεσαιο. Ουτε καν με την δικη σου ερμηνεία του μεσαίου. Ειναι πολυ δυνατό και νομιζω ειναι αυτο που ψάχνεις.

Taz
10/06/2024, 13:19
Στην κάψα του καλοκαιριού με έπιασε να κοιτάω και να θέλω να αγοράσω και άλλο μηχανάκι και έκανα μια διαπίστωση που ίσως έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά θέλω την αποψη σας.
Τα θέλω φυσικά του καθενός είναι διαφορετικά όπως διαφορετικές είναι και οι ικανότητες.
Σε αυτή τη βάση κοιτάω και θέλω ένα μεσαίο γυμνό σπορ μηχανακι
και διαπιστώνω πως υπάρχει ένα χάσμα στην αγορά. Και εξηγώ,απο τα μεσαία mt09, street triple 765,monster 950,duke 990, f900rπου όλα παίζουν στα 110-120αλογα(το 765 έχει 130 αλλά πάσχει από ροπη)
Το επόμενο σκαλί σε ανεβάζει στα 170-210!
Η μόνη μεσαία επιλογή για τα θέλω μου είναι το suzuki gsxs 1000 αλλά γενικά δεν μου αρέσουν τα ιαπωνικά και το συγκεκριμένο είναι πολύ πίσω τεχνολογικά.
Μιλάω πάντα για καινούργια μηχανάκια.
Το μόνο σαν ενδιάμεσο μοτέρ που βλέπω είναι το 800αρι της mv με τα 140 άλογα αλλά με όλα τα κακά της mv.
Υπάρχει και το streetfighter v2 αλλά η τιμή του φτάνει τα μεγάλα και το ψιλό ακυρώνει.
Αν πχ η triumph έβγαζε ένα ενδιάμεσο από το 765 και το 1200 στα 900 κυβικα με 145 άλογα δεν θα σάρωνε την αγορά?
Ναι ξέρω το 765 είναι εξαιρετικό και στριφτερο όπως είναι αλλά για μένα και για άλλους πέφτει λίγο που από 190 και μετά πέφτει σε τοίχο.
Εχει προβληματιστει κάποιος άλλος με αυτό η είμαι ο μόνος παράξενος??


Αφού το λες και μόνος σου
https://www.mvagusta.com/gr/en/product/brutale/rr
Δεν υπάρχει άλλο.
Τώρα ο λόγος είναι απλός, τα 1000 πρακτικά δεν έχουν διαφορά βάρους, τα ηλεκτρονικά τα κάνουν πλέον εξίσου εύκολα στην οδήγηση (μη σου πω ευκολότερα λόγω ροπής) και σε σχέση με ένα μοτέρ 700-800cc των 140hp η τιμή δεν διαφέρει και πολύ.

RaGe_Raptor
10/06/2024, 13:33
Αφού το λες και μόνος σου
https://www.mvagusta.com/gr/en/product/brutale/rr
Δεν υπάρχει άλλο.
Τώρα ο λόγος είναι απλός, τα 1000 πρακτικά δεν έχουν διαφορά βάρους, τα ηλεκτρονικά τα κάνουν πλέον εξίσου εύκολα στην οδήγηση (μη σου πω ευκολότερα λόγω ροπής) και σε σχέση με ένα μοτέρ 700-800cc των 140hp η τιμή δεν διαφέρει και πολύ.

Δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα.
Τα ηλεκτρονικά είναι απλώς βοηθήματα.
Τα 1000αρια είναι τέρατα, είτε με είτε χωρις ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΉΜΑΤΑ.

Taz
10/06/2024, 13:41
Δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα.
Τα ηλεκτρονικά είναι απλώς βοηθήματα.
Τα 1000αρια είναι τέρατα, είτε με είτε χωρις ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΉΜΑΤΑ.

Ίσως να μην έγινα κατανοητός. Τα 1000άρια όντως είναι τέρατα και οι επιδόσεις τους υπερβολικές για δημόσιους δρόμους. Αλλά δεν αναφέρομαι στην οδήγηση στο όριο.
Ένα σύγχρονο 1000cc μπορεί να το οδηγήσει οποιοσδήποτε έχει καβαλήσει μεγάλη μηχανή. Όχι να το πάει τάπα. Απλά να το οδηγήσει.
Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε όταν οδήγησα για 1η φορά ένα FZR1000 πριν +30 χρόνια, οι χειρισμοί του γκαζιού έπρεπε να γίνονται με απόλυτο σεβασμό καθώς η απουσία traction control σε συνδυασμό με τα ελαστικά/αναρτήσεις της εποχής το έκαναν επικίνδυνο για κάποιον αμαθή ακόμα και για μία βόλτα στο περίπτερο.

peterTHErider
10/06/2024, 13:57
Νομίζω έχει ήδη tuono.

Είχα.το έδωσα και πήρα s1000rr.το οποίο μένει για μεγάλα διαστήματα στις Σέρρες όποτε ψάχνω ένα για κυριακάτικες βόλτες όταν δεν πάω εκδρομή με το μουλτιστραντα.
Δεν θέλω ούτε το αρκουδογκαζο του 1390 πχ γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κλείνω το γκάζι ούτε να δώσω 27κ+.
Αλλα δεν θέλω και όταν το κυνηγάω λίγο στα 200 να ψοφάει. Όλα αυτά μετά 110-115 άλογα τροχό από τα 190 ζορίζονται πολύ. Και δεν είναι τόσο τα χιλιόμετρα σαν χιλιόμετρα είναι ότι σε λίγο γρήγορο τέμπο για να ανέβουν εκεί πρέπει να κουμπώσεις 6η,και μόλις φρενάρεις αντέ παλι 2ρα-3η.ενω με λίγο μεγάλο είσαι άνετα 3-4 παντού. Αυτό που λέω δεν θα το καταλάβουν όλοι σαν "πρόβλημα" αλλά κάποιοι θα πιάσουν τι λέω.

peterTHErider
10/06/2024, 14:00
Παρε ενα με 170αλογα και βαλτο στο mode 2. Problem solved.
Πιο σοβαρα, το duke990 δεν ειναι σε καμια περιπτωση μεσαιο. Ουτε καν με την δικη σου ερμηνεία του μεσαίου. Ειναι πολυ δυνατό και νομιζω ειναι αυτο που ψάχνεις.

Να το βάλω στο Mode 2 αλλά θα το αφήσω?? :evil:
Δεν λέω ότι δεν είναι πολύ κοντά σε αυτά που θέλω το duke αλλά με όλες τις ενεργοποιησεις πάει κοντά στα 18κ!

peterTHErider
10/06/2024, 14:05
Με τη λογικη σου, αφου υπαρχει και το Η2R με τα 300 αλογα, τοτε και τα 170 ειναι μεσαια και τα 120 ειναι μικρα :lol:
Δεν εχει λογικη αυτο που λες και οχι κατι στα 150 αλογα δε θα σαρωνε στις πωλησεις.
Οι επιλογες ειναι αρκετες, αν δε βρισκεις κατι να σου αρεσει, αλλο θεμα.

Το h2r είναι ένα πολύ σπέσιαλ μηχανάκι που δεν βγάζει καν πινακίδες.
Η λογική μου είναι όπως έχουμε tracer 900 και xr 1000 ήρθε στη μέση το suzuki gsxs1000 σε Αλογα και τιμή και θα πάρει μεγάλο μερίδιο.
Μα αυτή είναι η προσέγγιση μου ότι δεν βρίσκω κάτι στο ενδιάμεσο που να μου αρέσει.

peterTHErider
10/06/2024, 14:13
Μεσαιο, γυμνο με 150 αλογα και να γαζωνει μεχρι τα 240-250 δεν υπαρχει.
Γυμνο με/ανω των 140-150 αλογων ειναι στην ουσια τα SBK χωρις φαιρινγκ.
Μια χαρα ειναι η κατηγορια 765, ΜΤ9 κλπ κλπ...και κατι παραπανω απο μεσαια.

Εσυ μαλλον δεν θες μεσαιο γυμνο...αλλιως παρε ενα CB750. :D

Υπάρχει, το streetfighter v2. Αλλά δεν μου αρέσει τόσο εμφανισιακά.
Μου κάνει λίγο η φθηνή εκδοχή του v4. Που το είχα.

Nomand
10/06/2024, 15:48
Το Mt 10 kai cb 1000 δεν καλύπτουν την ανάγκη αυτή?
Απο περιφερειακά δεν είναι κορυφή αλλά το μοτερ ειδικά το yamaha σκοτώνει

panavour
10/06/2024, 16:11
Η έννοια του "μεσαίου" είναι διαφορετική για τον καθένα.Αλλο μεσαίο αντιλαμβάνεται ο Γιαπωνέζος,άλλο ο Ευρωπαίος και ο Αμερικανός,και άλλο ο Αφρικανός,ειδικά

από την Σενεγάλη
που την έχουνε μεγάλη.:lol::bawl:

Maira
10/06/2024, 17:19
Μεσαίο είναι για όλους λίγο υποκειμενικό αλλά θα πρέπει για να βρεις τη μέση, να δεις όλη την κλίμακα. Να ξεκινήσεις από τη μηχανή που έχει 15 άλογα και να φτάσεις στα 200. Η μέση, βάσει των μαθηματικών βέβαια, είναι στα 107,5 άλογα. Άρα η μεσαία κατηγορία κινείται γύρω από αυτό το νούμερο. Δεν γίνεται οι εταιρείες να παράγουν με βάση τι νομίζει ο καθένας ως μεσαία κατηγορία.

Από εκεί και πέρα ίσως να άλλαζες λίγο τη διατύπωση...... το κενό στα μεγάλα ίσως;

:wave2:

kostaskk
10/06/2024, 17:29
Ψάχνεις γυμνό μεσαίο,, ποιος ο λόγος να έχει 200 άλογα και γιατί να πηγαίνει πάνω από 200km/h?

Με γυμνό στα 140 τρως ξύλο από τον αέρα και αναγκάζεσαι να κόψεις, ειδικά αν πας κάνα ταξίδι-μακρινη διαδρομή,, στα 200 το ξύλο θα είναι τέτειο που θα θες ορθοπεδικό μετά,, δηλαδή θα πηγαίνεις εκεί για 2-5-8 δευτερόλεπτα και μετά κάτω πάλι στα 130. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάλουν γυμνό που να έχει τελικές και άλογα, παίρνεις με φερινκ αν θες μεγαλύτερες ταχύτητες,, το 765 τραβάει άνετα από παντού με οποία σχέση.

Nitse3
10/06/2024, 19:12
Είχα.το έδωσα και πήρα s1000rr.

Αυτό δεν το είχες ακυρώσει επειδή καθυστερούσαν την παράδοση; Το ξαναπηρες τελικά;

harris_x
10/06/2024, 19:41
Ψάχνεις γυμνό μεσαίο,, ποιος ο λόγος να έχει 200 άλογα και γιατί να πηγαίνει πάνω από 200km/h?

Με γυμνό στα 140 τρως ξύλο από τον αέρα και αναγκάζεσαι να κόψεις, ειδικά αν πας κάνα ταξίδι-μακρινη διαδρομή,, στα 200 το ξύλο θα είναι τέτειο που θα θες ορθοπεδικό μετά,, δηλαδή θα πηγαίνεις εκεί για 2-5-8 δευτερόλεπτα και μετά κάτω πάλι στα 130. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάλουν γυμνό που να έχει τελικές και άλογα, παίρνεις με φερινκ αν θες μεγαλύτερες ταχύτητες,, το 765 τραβάει άνετα από παντού με οποία σχέση.

Me 160 ταξιδεύεις άνετα με γυμνό.
Εκτός κι αν έχει πλευρικούς ανέμους, οπότε θα πέσεις πιο κάτω.

karellen
10/06/2024, 19:46
Me 160 ταξιδεύεις άνετα με γυμνό.
Εκτός κι αν έχει πλευρικούς ανέμους, οπότε θα πέσεις πιο κάτω.
Σωστός. Πιο πολύ ξύλο τρως από κακή ζελατίνα πάρα από γυμνό.

peterTHErider
10/06/2024, 19:47
Αυτό δεν το είχες ακυρώσει επειδή καθυστερούσαν την παράδοση; Το ξαναπηρες τελικά;

Το m1000r ήταν αυτό. Πέρυσι τον Ιανουάριο η ιστορία.είχα πάρει το τουονο τότε.

peterTHErider
10/06/2024, 19:56
Ψάχνεις γυμνό μεσαίο,, ποιος ο λόγος να έχει 200 άλογα και γιατί να πηγαίνει πάνω από 200km/h?

Με γυμνό στα 140 τρως ξύλο από τον αέρα και αναγκάζεσαι να κόψεις, ειδικά αν πας κάνα ταξίδι-μακρινη διαδρομή,, στα 200 το ξύλο θα είναι τέτειο που θα θες ορθοπεδικό μετά,, δηλαδή θα πηγαίνεις εκεί για 2-5-8 δευτερόλεπτα και μετά κάτω πάλι στα 130. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγάλουν γυμνό που να έχει τελικές και άλογα, παίρνεις με φερινκ αν θες μεγαλύτερες ταχύτητες,, το 765 τραβάει άνετα από παντού με οποία σχέση.

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Όταν το κυνηγάς και είσαι σε επιθετική θέση δεν σε ενοχλεί ο αέρας. Και σε ένα μηχανάκι με κάλυψη από αερα στην στροφή με πολλά χλμ θα βγάλεις κορμό και κεφάλι έξω από τo bubble της ζελατίνας.ίσα ίσα που σου κάνει κακό αυτή η ξαφνική πίεση σε κάθε στροφή. Και αυτό μπορεί να είναι με 150-200 χλμ.οποτε αέρα όταν πας γρήγορα έτσι και αλλιώς. Στα ευθειακια που ενώνουν τις στροφές όταν είσαι σε τέτοια κατάσταση θα σκύψεις πολύ και τα 5-6 δευτερόλεπτα πάνω από τα 200 ούτε θα τα καταλάβεις. Δεν μιλάμε για ταξίδι με 200αρες.
Ο Χάρης μπορεί να καταλάβει απόλυτα τι λεω.
Και για την ιστορία έχουν βγάλει πλέον πολλά γυμνά με τεράστιες τελικές.
Αν υπάρχει λόγος το ξέρουν αυτοί και οι πελάτες.

peterTHErider
10/06/2024, 20:04
Το Mt 10 kai cb 1000 δεν καλύπτουν την ανάγκη αυτή?
Απο περιφερειακά δεν είναι κορυφή αλλά το μοτερ ειδικά το yamaha σκοτώνει

Το Mt10 είναι καλή επιλογή με τρομερό μοτέρ, αλλά λίγο βαρύ και με λίγο ξεπερασμένο look. Με μια ανανέωση θα έπαιζε δυνατά. Το cb1000 είναι αρκετά πίσω σε όλα.

zpaf
10/06/2024, 20:11
Ένα bmw s1000r με 165 άλογα στα 17.450€ δεν θα σε εξυπηρετήσει ;

peterTHErider
10/06/2024, 20:13
Ένα bmw s1000r με 165 άλογα στα 17.450€ δεν θα σε εξυπηρετήσει ;

Είναι και αυτό μια καλή επιλογή αλλά στο μυαλό μου είχα να μην πάω σε χιλιάρι και τοοοσααα άλογα αλλά σε κάτι σε 135-140 άλογα.θα μου πεις τι λέω τώρα αλλά πραγματικά είχα στο μυαλό μου και θα γούσταρα κάτι σαν το 765 αλλά φοβάμαι ότι θα με κουράσει.
Να σου πω την αλήθεια με κανένα mt 09 sp με βλέπω...

zpaf
10/06/2024, 21:13
Να σου πω την αλήθεια με κανένα mt 09 sp με βλέπω...

Τίμιο μηχανάκι απλά φοβάμαι έχοντας ένα Streetfighter V4 πόσο εύκολα θα ξενερώσεις.
Εγώ πάλι είμαι από αυτούς που δεν θεωρώ τα 120 άλογα σε γυμνό ταβάνι και από εκεί και πάνω χρήσιμα μόνο για πίστα.
Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Το καλό με το mt είναι ότι αν στραβώσεις το δίνεις χθες χωρίς μεγάλη χασούρα.

peterTHErider
10/06/2024, 22:59
Τίμιο μηχανάκι απλά φοβάμαι έχοντας ένα Streetfighter V4 πόσο εύκολα θα ξενερώσεις.
Εγώ πάλι είμαι από αυτούς που δεν θεωρώ τα 120 άλογα σε γυμνό ταβάνι και από εκεί και πάνω χρήσιμα μόνο για πίστα.
Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Το καλό με το mt είναι ότι αν στραβώσεις το δίνεις χθες χωρίς μεγάλη χασούρα.

Καταλαβαίνεις ακριβώς τι με προβληματίζει και εμένα. Αλλά νομίζω ξέρω που παω. Από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας νομίζω είναι το πιο ροπατο και γεμάτο.

Αλλα γενικά όπως ήταν και η αρχικος λόγος του θρεντ μου λείπουν τα ενδιάμεσα από τις 2 αυτές κατηγορίες μηχανάκια με 130-145 άλογα.
Νομίζω εκτός από το παλιάς κοπής kawasaki δεν υπάρχουν άλλα. Η έστω είναι ελάχιστα.

Dant3
10/06/2024, 23:33
To 09 παντως σε καμια περιπτωση δε κρεμαει στα 190-200.Ισα ισα τα μαζευει αρκετα ευκολα. Στα 230 κρεμαει περιπου.
Γενικα ναι πανω απο 100 τροχο για το δρομο ειναι υπερβολη παντως.

D3300
11/06/2024, 07:35
MT-09 βλέπω κι εγώ σε αυτά που ζητάς...