View Full Version : Ψάχοντας ένα μικρό...
Εδώ και αρκετό καιρό, έχω πάρει την απόφαση να αντικαταστήσω το TNT 125 με ένα λίγο μεγαλύτερο.
Έχουν περάσει αρκετά μηχανάκια απο το μυαλό μου, αλλα δεν είμαι αποφασισμένος ακόμα για το τι ακριβώς θέλω να κάνω...
Έχω "καταλήξει" μεταξύ 2 κατηγοριών, με 2 μοτοσυκλέτες στην κάθε μία...
Το αρχικό μου σκεπτικό είναι ένα καθημερινό μηχανάκι ήρεμο, όμορφο, οικονομικό (σε κατανάλωση), να με πηγαίνει απο το σπίτι στη δουλειά και πίσω, και σε κάνα καφέ στο σκίτσο ή στους φίλους μου που είναι σκορπισμένοι σε όλη την Αττική. Όμως, η πραγματικότητα είναι οτι δεν μου αρέσουν τέτοιες μηχανές... Μ'αρέσει το νεύρο και τα ξεσπάσματα...
Οπότε, Triumph speed 400 ή KTM duke 390.
Όμως αυτές δεν είναι μηχανές που μου αρέσουν πραγματικά...
Μου αρέσουν ss και st μηχανές, με σκυφτή θέση οδήγησης.
Οπότε, KTM rc 390 ή CF moto 450 sr-s
Θα παίρνατε rc 390 για καθημερινό?
Δεν βιάζομαι καθόλου για την αγορά και μάλλον θα αποφασίσω τελικά μετά το καλοκαίρι. Οι απόψεις όμως, καλοδεχούμενες.
Το δουλεια σπιτι ποσα χλμ.ειναι?
basilis_k6
10/06/2024, 18:28
εγω οχι, τα βαριεμαι τραγικα και ειναι αβολα.
Ότι είπε ο Βασίλης από πάνου....RC για "καθημερινό" την στιγμή που έχεις το Ντουκάτι; μπα....
Ψηφίζω Speed 400!
giorgosb
10/06/2024, 18:46
Ψηφίζω Speed 400!
Θα το βαρεθεί πιστεύω, αλλά το RC του πάει..
doctoras
10/06/2024, 18:50
Βολικό vs μαρεσει
Νικάει πάντα το 2ρο
Γιατί το τι είναι «βολικό» μπορεί να αναθεωρηθεί μετά την αγορά
Το «μαρεσει» κρατάει περισσότερο (μπορεί και για πάντα)
harris_x
10/06/2024, 18:58
Triumph.
Εγώ θα έπαιρνα ένα Svartpilen 250 με κάποιο bag (side-top-saddle etc) και τέλος
Εκτός από το rc και το cf 450 υπάρχει και το r3 και κυρίως το aprilia το 450 το οποίο είναι και φθηνότερο από το ktm και θεωρητικά το πιο δυνατό. Πάντως το triumph το 400αρι είναι σημαντικά φθηνότερο από τα υπόλοιπα νομίζω.
patsavour
10/06/2024, 19:21
Βολικό vs μαρεσει
Νικάει πάντα το 2ρο
Γιατί το τι είναι «βολικό» μπορεί να αναθεωρηθεί μετά την αγορά
Το «μαρεσει» κρατάει περισσότερο (μπορεί και για πάντα)
Στην πραγματική ζωή,συνηθως το ανάποδο συμβαίνει.Οταν το "μ αρέσει",δεν βολεύει γρήγορα γίνεται "ΔΕΝ Μ αρέσει ".Σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής.Το συναίσθημα είναι αυτό που φεύγει πρώτο στα δύσκολα.
doctor_john
10/06/2024, 19:25
Το RC είναι εκπληκτικό αν λες για τα προηγούμενα του '23
Απο τις μοτο που βλέπω σαν επένδυση, τόσο μου αρέσει.
karellen
10/06/2024, 19:43
Για rc ρώτα τον ptc.
(ρίμα αλά Βουρλιώτης) :smokin:
peterTHErider
10/06/2024, 19:46
Και η δική μου ψήφος πάει στο triumph. Πανέμορφο και τέλειο για commuter!
Για rc ρώτα τον ptc.
(ρίμα αλά Βουρλιώτης) :smokin:
YO! :cool: :lol:
Εκτος του triumph τα αλλα τρια ηταν υποψηφια στην τελευταια μου αγορα. Αν σκοπευεις να βαλεις μπαγκαζιερα στο Duke θα πηγαινα σε αυτο. Για μενα η ευκολια του αποθηκευτικου χωρου ειναι μεγαλο θεμα σε καθημερινο. Αν δε θα εβαζες μπαγκαζιερα μαλλον η πλαστιγγα γερνει προς το RC, αφου το μονο του μεινοεκτημα ουσιαστικα ειναι η σκυφτη του θεση. Αλλα φανταζομαι πως η μετακινηση δε θα ειναι και καμια ωρα.
Το 450 πηγα και το ειδα απο κοντα και θα πω πως με εβαλε σε σκεψεις. Αλλα μετα μπηκα και διαβασα για μηχανακια με τριψηφιο αριθμο χιλιομετρων που μενουν στο συνεργειο για κανα μηνα και μετα την επισκευη ξαναπαθαινουν την ιδια βλαβη, ειδα βιντεο απο μηχανακι που σβηνει μεσα στην πιστα υπο κλιση γιατι μαλλον ο αισθητηρας νομιζε πως η μηχανη ειχε πεσει, fail σε φρενα και αλλα τετοια ωραια. Δε θελω να εχω τετοια σκοτουρα στο κεφαλι μου. Πες το και ψυχολογικο αλλα και μονο η σκεψη σε καθε βολτα του αν θα με γυρισει πισω ή οχι μου φτανει. Κατα τ'αλλα ομορφο μηχανακι και δινει την εντυπωση μεγαλυτερης κατηγοριας. Οχι πως τα ινδικα ειναι τπτ Honda απο αξιοπιστια αλλα τουλαχιστον ειναι στην τριτη γενια και εχουν λυσει τις παιδικες ασθενειες. Μονο τα λαδια να τσεκαρεις συχνα γιατι καινε γενικα και η ΚΤΜ θεωρει φυσιολογικη καταναλωση μεχρι και 200μλ ανα 1000χλμ, με ο,τι σημαινει αυτο. Αυτος ειναι και ο λογος που θα δεις καποια σπασμενα μοτερ στο νετ.
Το RC γενικα ειναι πιστολι παντως, σχεδον το αποκλειω να μη σου αρεσει. Και η οποια υποχωρηση στο θεμα βολη νομιζω θα γινεται με χαμογελο (ποναω αλλα μ'αρεσει που λεμε)...
Το triumph ενω ειναι ομορφο το βλεπω για πιο commuter και δεν ταιριαζε στα θελω μου στην παρουσα φαση.
Μα και στο RC μπαίνει μπαγκαζιέρα!:)
Τι μηχανάκια έχεις αυτή τη στιγμή;
Τι μηχανάκια έχεις αυτή τη στιγμή;
Ducati ST4s
Benelli TNT 125
Το αμάξι του είναι Batch Edition. :p
Σε αυτή την περίπτωση εφόσον υπάρχει ήδη ένα γρήγορο εγώ θα πήγαινα σε κάτι εντελώς διαφορετικό. πχ Royal Enfield Interceptor 650 ή classic 350 για πιο μικρό.
Αφού δεν είσαι του ABS, δεν κοιτάς και προς Suzuki DR-Z 400 SM μεριά; Κάποιοι γνωστοί μου που το είχαν ήταν πολύ ευχαριστημένοι για χρήση στην πόλη, απλά πήγαν σε μεγαλύτερα μοτοσακά για ταξίδια.
Ο ένας ισχυρίζεται πως ήταν ό,τι πιο ευχάριστο έχει οδηγήσει για καθημερινές μετακινήσεις. Παλιό βέβαια, δεν ξέρω αν θα βρεις εύκολα κάποιο σε καλή κατάσταση, αλλά έτσι κι αλλιώς θα το φτιάχνεις μόνος σου.
motojojo
10/06/2024, 23:25
Αφου το είπε ξεκάθαρα ο άνθρωπας, του αρέσει να σκύβει! :evil: Οπότε τα 2 πρώτα αποκλείονται με το καλημέρα.
Αλλά ρε Αντρέα, όχι κτμ. Έχεις ήδη ένα που βγάζει δεν βγάζει μια βόλτα, είσαι σίγουρος πως θες να πάρεις κομιουτερ που δεν ξερεις αν θα πάρει μπρος το πρωί; :p
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής, η πορτοκαλιά είναι μια και μοναδική.
Θα έλεγα τον κινέζο γιατί ολους μας γυαλισε κάπως, τα λόγια του ptc όμως δημιούργησαν προβληματισμό. Οπότε ας μεινει σαν εναλλακτική επιλογή στη λίστα.
Τωρα εγω προσωπικά και για σένα μόνο θα πέταγα τον κινέζο και στη θέση του θα έβαζα το δούκα. Ας έχεις και μια τιμόνα στο στόλο, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Στην πραγματική ζωή,συνηθως το ανάποδο συμβαίνει.Οταν το "μ αρέσει",δεν βολεύει γρήγορα γίνεται "ΔΕΝ Μ αρέσει ".Σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής.Το συναίσθημα είναι αυτό που φεύγει πρώτο στα δύσκολα.
Εδώ θα διαφωνήσω, το συναίσθημα συνήθως είναι αυτό που συγχωρεί το άβολο, τα κατασκευαστικά λάθη, τις ανακλήσεις, το τρέξιμο κλπ.
Η καύλα καλύπτει κάθε ατέλεια.
Αφου το είπε ξεκάθαρα ο άνθρωπας, του αρέσει να σκύβει! :evil:
453704
Εδώ θα διαφωνήσω, το συναίσθημα συνήθως είναι αυτό που συγχωρεί το άβολο, τα κατασκευαστικά λάθη, τις ανακλήσεις, το τρέξιμο κλπ.
Η καύλα καλύπτει κάθε ατέλεια.
Έχει όνομα αυτό, λέγεται μαζοχισμός, εξ ου, έχει Ducati.....:p
453704
Ωραίο αυτό το ροζουλί... θα τραβάει και τα βλέμματα. :bawl:
Λοιπόν, όπως ειπώθηκε πολύ σωστά, έχω ένα Ducati ST4s και ένα Benelli TNT 125.
Οι καθημερινές αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές (7-8 km πήγαινε και άλλα τόσα έλα) και είναι σε κεντρικό δρόμο. Με άλλα λόγια δεν τρώω κίνηση ποτέ.
Για αρκετά χρόνια, κυκλοφορούσα καθημερινά με το μεγάλο (είτε το ducati είτε το BMW F800st που είχα πρίν).
Απο θέμα άνεσης, δεν είχα κανένα πρόβλημα που κυκλοφορούσα με ένα βαρύ 1000άρι καθημερινά...
Η αγορά του μικρού, έγινε λόγω της αύξησης της τιμής της βενζίνης.
Υπολόγισα πως όλα τα έξοδα του (κόστος αγοράς, συντήρησης, βενζίνη, λάστιχα κλπ) γινόταν απόσβεση σε 2 χρόνια άν η βενζίνη πήγαινε πάνω απο 1,65€ το λίτρο... Μαντέψτε...
Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν είναι οτι το 125 είναι πολύ λίγο για τη δουλειά που το θέλω, με αποτέλεσμα να είμαι συνεχώς με τέρμα το γκάζι στους κόφτες, η ανάρτηση πίσω έχει πολύ μικρή διαδρομή, με αποτέλεσμα σε λακκούβες να μου μπαίνει η σέλα στον κ@λο, δεύτερο άτομο δεν είναι να παίρνεις γιατι δεν πάει βήμα (+ το θέμα των αναρτήσεων) και το τελευταίο και σημαντικότερο, δεν μου αρέσει οδηγικά.
Λόγω του οτι το γκάζι του 125 το έχω σα διακόπτη (ή τέρμα ανοιχτό ή τέρμα κλειστό), σε συνδιασμό με τη 4βάλβιδη κεφαλή του, έχει μία κατανάλωση 2,9 με 3,1 λίτρα τα 100km. Είναι πολύ για 125, αλλα εμένα δεν με ενδιέφερε, μίας και είναι πολύ λιγότερη απο τα 10 λίτρα που έκαιγε το ducati για την ίδια διαδρομή, μίας και το δευτερο, ούτε να ζεσταθεί δεν προλάβαινε μέχρι να φτάσω.
Το να πάει η κατανάλωση λοιπόν στα 3,5 - 4 lt/100km δεν είναι κάτι που με απασχολεί.
Τώρα για την άνεση, πάλι δεν με απασχολεί ιδιέταιρα, μίας και ότι και να καβαλάω, σε 10 λεπτά που κάνω να πάω στη δουλειά, δεν παίζει να προλάβω να κουραστώ (που δεν πιστεύω κιόλας οτι θα με κούραζε το rc που έχει την πιο επιθετική θέση).
Το street 400 είναι η πιό λογική αγορά, αλλα φοβάμαι οτι θα το βαρεθώ.
Η λύση του Duke που είναι πιο παιχνιδιάρικο είναι καλή, αλλα αν είναι να πάρω το duke, γιατί να μην πάρω το rc να βγάζω και κάνα γούστο σε κοντινές?
ratamahatta
11/06/2024, 13:40
Νομιζω έχεις αποφασίσει και συμφωνώ μαζί σου, και με το duke θα κανείς τανζανιες μην σου πω κ περισσότερες λόγο ψηλού τιμονιού
Αν θες μόνο clip on το rc είναι μονόδρομος , πρόσεχε γιατί είναι εθιστικά και θα ψάχνεις αφορμή για βόλτα
telegonos
11/06/2024, 14:11
Είπες το ΚΑΥΛΑΚΙ 450 SR-S και κάτι άλλα, ασήμαντα-αόρατα-αδιάφορα;
:wave2:
DoctoR_k6
11/06/2024, 14:40
Εγω το Duke θα επαιρνα. Ειναι πιο παιχνιδιαρικο οπως και να το κανουμε.
Αν θες να βαζεις και δικαβαλο για χ,ψ λογους το σουτιεν.
Εχει ενα ηδη ψιλο-σκυφτο θες κι αλλο?
Mt 07 έτσι για την αλητεία :p
Nostradamus
13/06/2024, 08:52
453735
Ανδρέα, τέτοιο δεν σκεφτόσουν έτσι και αλλιώς για δεύτερο?
Ναι ναι. Σκεφτόμουν το monsterάκι για 2ο, αλλά φοβάμαι ότι θα είναι πολύ σκοτούρα μηχανάκι 15 χρόνων και δεν έχω χρόνο να το μαζεύω.
Ενώ με ένα καινούριο, έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τουλάχιστον για κάποια χρόνια...
Διάβασα ότι στο καινούρια Duke του 24, άλλαξαν τη θέση οδήγησης προς το σκυφτό λίγο... ενδιαφέρον ακούγεται...
Η ΚΤΜ έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιριών (πλην της ducati) για εμένα.
Έχει συνεργείο και ανταλλακτικά, δίπλα στη δουλειά μου, οπότε ότι χρειάζομαι πετάγομαι και το παίρνω μπαμ μπαμ.
Αντίστοιχα, αν πάρω καινούριο, δεν θα χρειάζεται να ψάχνομαι για μηχανικούς και εξουσιοδοτημενα...
CorpseAlive
13/06/2024, 09:35
Μην είσαι φλώρος.
Πάρε ΚΤΜ
Kepler Fun
13/06/2024, 09:42
Για να βοηθήσω (???) την συζήτηση να καταθέσω αυτό που είδα πριν λίγες ημέρες όταν έκανα service στην προπέλα στον Γέρακα.
Δύο κύριοι (ένας νεανίας και ένας προχωρημένης ηλικίας) χρησιμοποιούσαν ως καθημερινό commuter s1000rr (αυτό με τα 210 άλογα).
Έτσι τουλάχιστον μου είπαν αν και παίζει η σχέση τους με την εργασία και την καθημερινή μετακίνησή τους να ήταν περιστασιακή και ανάλογα με τα κέφια τους
λόγω της οικονομικής τους κατάστασης που ήταν εμφανής.
Το μόνο μικρό μοτοσικλετάκι που θα αγόραζα είναι το Duke 390. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
Αλλά δεν πρόκειται να το αγόραζα γιατί δε δίνω 6 χιλιάρικα για μοτοσικλετάκι. Με 6 χιλιάρικα τελευταία φορά είχα πάρει 675R. :p
Για να βοηθήσω (???) την συζήτηση να καταθέσω αυτό που είδα πριν λίγες ημέρες όταν έκανα service στην προπέλα στον Γέρακα.
Δύο κύριοι (ένας νεανίας και ένας προχωρημένης ηλικίας) χρησιμοποιούσαν ως καθημερινό commuter s1000rr (αυτό με τα 210 άλογα).
Έτσι τουλάχιστον μου είπαν αν και παίζει η σχέση τους με την εργασία και την καθημερινή μετακίνησή τους να ήταν περιστασιακή και ανάλογα με τα κέφια τους
λόγω της οικονομικής τους κατάστασης που ήταν εμφανής.
Για μήνες έκανα commuting με CBR 1000RR. Προς εργασία και οτιδήποτε άλλο. Εμένα δε με λυπόμουν, ίσα-ίσα που διασκέδαζα ακόμα και τα πρωινά πηγαίνοντας στη δουλειά. Αλλά το μηχανάκι το λυπήθηκα κάποια στιγμή και αγόρασα και ένα XT 600 (SM). Ωστόσο το μεγαλύτερο μείον, για μένα, είναι ότι κάθε χαζοπτώση με ένα SS είναι και χιλιάρικο. Και μέσα στην κίνηση της Αθήνας δε θέλει πολύ. Αν μένεις/κινείσαι προάστια είναι σίγουρα καλύτερα.
Το μόνο μικρό μοτοσικλετάκι που θα αγόραζα είναι το Duke 390. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
Αλλά δεν πρόκειται να το αγόραζα γιατί δε δίνω 6 χιλιάρικα για μοτοσικλετάκι. Με 6 χιλιάρικα τελευταία φορά είχα πάρει 675R. :p
Για μήνες έκανα commuting με CBR 1000RR. Προς εργασία και οτιδήποτε άλλο. Εμένα δε με λυπόμουν, ίσα-ίσα που διασκέδαζα ακόμα και τα πρωινά πηγαίνοντας στη δουλειά. Αλλά το μηχανάκι το λυπήθηκα κάποια στιγμή και αγόρασα και ένα XT 600 (SM). Ωστόσο το μεγαλύτερο μείον, για μένα, είναι ότι κάθε χαζοπτώση με ένα SS είναι και χιλιάρικο. Και μέσα στην κίνηση της Αθήνας δε θέλει πολύ. Αν μένεις/κινείσαι προάστια είναι σίγουρα καλύτερα.
Δηλαδή το RC 390 δεν θα το αγόραζες?
(μην νομίζεις οτι δεν σκέφτηκα και το ενδεχόμενο του 675.... απλά τα έξοδα συντήρησης και κατανάλωσης μετά θα πολλαπλασιαστούν...)
Όπως ανέφερα και πρίν, δεν μου φαίνεται ούτε περίεργο ούτε κουραστικό να μετακινείται κάποιος με μεγάλες μοτοσυκλέτες καθημερινά.
Είμαι πολύ φαν, το να γουστάρει κανείς την οδήγησή, ακόμα και αν αυτή είναι για 10 λεπτά την ημέρα.
motojojo
13/06/2024, 10:34
Είναι πολύ υποκειμενικό τι βολευει καλυτερα το commuting.
Αφού σου λένε όλοι δουκα, ειναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να πάρεις το rc.
Η λέξη commuting σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα.
Για εμένα μπορεί να είναι 20-200km/ημέρα σε δρόμους με μέτρια κίνηση καθώς και στην Αττική/Εθνική οδό, για κάποιον άλλο 3km/ημέρα στο κέντρο της Αθήνας.
Προφανώς και οι απαιτήσεις για το όχημα που θα χρησιμοποιείται θα είναι πολύ διαφορετικές.
TheRegulator
13/06/2024, 10:45
Εξαρταται τα χιλιομετρα που κανεις και το ειδος των χιλιομετρων. Εγω κανω 75 την ημερα (μπρος-πισω απο 37.5) τα οποια ειναι ευθεια, με 4 φαναρια συνολο. Τα 15 ειναι εθνικη και τα υπολοιπα 22.5 ειναι ειτε επαρχιακος δρομος.
Η καταναλωση που εχω στο νιντζα οπως ειπα και στο ποστ που εκανα ειναι περιπου 5λτ/100 και οι θερμοκρασιες ειναι 85-97c και σε αντιθεση με το αμαξι καιει και 95αρα. Σιγουρα θα μπορουσα να εχω κατι πιο ανετο πχ ενα Μουλτι V2 ή ενα GS αλλα ηθελα SS.
Ο κολλητος μου πηρε το νεο CB650 και κανουμε την ιδια αποσταση, (ειμαστε κοντα σε ηλικια), μετα απο 1 βδομαδα commuting γυρισε και μου ειπε πως δεν παλευεται το γυμνο.. Οποτε αν κανεις commuting καλο θα ειναι να εχεις ενα φερινγκ.
Οποτε αν κανεις commuting καλο θα ειναι να εχεις ενα φερινγκ.
Ο Volpad από όσο έγραψε κάνει 7-8km x 2 ανά ημέρα οπότε δεν νομίζω να είναι απαραίτητο το φερινγκ.
TheRegulator
13/06/2024, 11:10
Ο Volpad από όσο έγραψε κάνει 7-8km x 2 ανά ημέρα οπότε δεν νομίζω να είναι απαραίτητο το φερινγκ.
Δεν το διαβασα, αλλα ναι το φερινγκ ειναι αχρηστο. Παντως προτεινω να παρει αυτο που πραγματικα γουσταρει. Τα νουμερα ειναι αστεια και ρε παιδια, μια μαμημενη ζωη εχουμε... Ας το απολαυσουμε.. (Αν δεν εχει καποιος παιδια και υποχρεωσεις προς τριτους)
Εξαρταται τα χιλιομετρα που κανεις και το ειδος των χιλιομετρων. Εγω κανω 75 την ημερα (μπρος-πισω απο 37.5) τα οποια ειναι ευθεια, με 4 φαναρια συνολο. Τα 15 ειναι εθνικη και τα υπολοιπα 22.5 ειναι ειτε επαρχιακος δρομος.
Η καταναλωση που εχω στο νιντζα οπως ειπα και στο ποστ που εκανα ειναι περιπου 5λτ/100 και οι θερμοκρασιες ειναι 85-97c και σε αντιθεση με το αμαξι καιει και 95αρα. Σιγουρα θα μπορουσα να εχω κατι πιο ανετο πχ ενα Μουλτι V2 ή ενα GS αλλα ηθελα SS.
Ο κολλητος μου πηρε το νεο CB650 και κανουμε την ιδια αποσταση, (ειμαστε κοντα σε ηλικια), μετα απο 1 βδομαδα commuting γυρισε και μου ειπε πως δεν παλευεται το γυμνο.. Οποτε αν κανεις commuting καλο θα ειναι να εχεις ενα φερινγκ.
Αγύμναστο σβέρκο έχει ο φίλος σου :lol:
harris_x
13/06/2024, 11:25
Έχω 2 παιδιά... :lol:
Πούλα τα :tooth:
TheRegulator
13/06/2024, 11:25
Έχω 2 παιδιά... :lol:
Τοτε σιγουρα μην παρεις το νεο Super Duke Evo R... Χαχαχαχα
TheRegulator
13/06/2024, 11:30
Ρε 'σεις, κανενας δεν ειπε το προφανες!
Hayabusa κατα προτιμηση τουρμπο..
motojojo
13/06/2024, 11:35
Άμα δεν χαλάει το μηχανακι θα αρρωστήσει.
Η ΚΤΜ έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιριών (πλην της ducati) για εμένα.
Έχει συνεργείο και ανταλλακτικά, δίπλα στη δουλειά μου, οπότε ότι χρειάζομαι πετάγομαι και το παίρνω μπαμ μπαμ.
Αντίστοιχα, αν πάρω καινούριο, δεν θα χρειάζεται να ψάχνομαι για μηχανικούς και εξουσιοδοτημενα...
Με όσα ακόγονται τελευταία, μην το δένεις και κόμπο αυτό :D
Πάρε κινέζικο :tooth:
CorpseAlive
13/06/2024, 11:56
Έχω 2 παιδιά... :lol:
Πάρε ΚΤΜ σπίτι σου θα κάθεσαι όσο αυτό φτιάχνεται!
Πάρε ΚΤΜ σπίτι σου θα κάθεσαι όσο αυτό φτιάχνεται!
Φτιάχνονται αυτά; :hmm:
:lol:
Δηλαδή το RC 390 δεν θα το αγόραζες?
Τσου. Δε βρίσκω κανένα λόγο ύπαρξης στα SS πλέον (στον δρόμο), εκτός του να φαίνονται όμορφα. Τα γυμνά είναι καλύτερη επιλογή συνολικά.
basilis_k6
13/06/2024, 14:04
ss (για το δρομο) παιρναμε γιατι δεν εβαζαν καλα περιφερειακα στις αλλες μοτοσυκλέτες. πλεον δεν ισχυει αυτο.
L.omerta
13/06/2024, 14:08
Δεν κοιτάς και το rs660 που είναι πανέμορφο να κάθεσαι να το γυαλίζεις να γουστάρεις?
DoctoR_k6
13/06/2024, 14:23
Με συνεργειο ΚΤΜ διπλα σου ειναι μονοδρομος.
Τουλαχιστον να μην σε τρωνει οι δρομοι!! :lol:
harris_x
13/06/2024, 14:35
Τσου. Δε βρίσκω κανένα λόγο ύπαρξης στα SS πλέον (στον δρόμο), εκτός του να φαίνονται όμορφα. Τα γυμνά είναι καλύτερη επιλογή συνολικά.
Το RC 390 δε θα το έβαζα στα SS.
η θέση του είναι, αν όχι απολύτως, σχεδόν ίδια με αυτή του duke 390 με πλεονέκτιμα (για τους ευαίσθητους) ότι έχει ανεμοκάλυψη
οπότε είναι το ίδιο πράμα ;)
harris_x
13/06/2024, 14:37
ss (για το δρομο) παιρναμε γιατι δεν εβαζαν καλα περιφερειακα στις αλλες μοτοσυκλέτες. πλεον δεν ισχυει αυτο.
εμείς πάντως τα παίρναμε για να τα στρίψουμε :tooth:
Το RC 390 δε θα το έβαζα στα SS.
η θέση του είναι, αν όχι απολύτως, σχεδόν ίδια με αυτή του duke 390 με πλεονέκτιμα (για τους ευαίσθητους) ότι έχει ανεμοκάλυψη
οπότε είναι το ίδιο πράμα ;)
Έχει fairing που κοστίζει, χειρότερη σέλα πίσω από του Duke... Δε βρίσκω κάποιον λόγο να το πάρει κάποιος εκτός αν θέλει SS (look). Όσοι θέλουν ανεμοκάλυψη παίρνουν βάρκες (τουριστικά ή σκούτερ). :lol:
harris_x
13/06/2024, 14:40
Έχει fairing που κοστίζει, χειρότερη σέλα πίσω από του Duke... Δε βρίσκω κάποιον λόγο να το πάρει κάποιος εκτός αν θέλει SS (look).
α, οκ.
απο αυτή την άποψη συμφωνώ.
Σε οδήγηση πίστας (να βγάζεις σώμα) το rc έχει μεγάλη διαφορά απ το duke. Εκεί πλεονεκτει για μένα το rc. Κατά τ'άλλα το duke είναι πιο βολικό και οικονομικό.
Κατα πάσα πιθανότητα, θα πάω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και θα κρίνω.
Στο duke του 24 γέρνω περισσότερο.
Αυτό που με βάζει σε σκέψεις, είναι κυρίως η θέση οδήγησης. Είμαι σίγουρος οτι του rc θα μου αρέσει περισσότερο. Η ανεμοκάλυψη δεν είναι ιδιέταιρα σημαντική για εμένα, ιδίως για αυτές τις ταχύτητες.
Κατα τα άλλα το duke σίγουρα είναι πιο κανίβαλος απο το rc.
Mt 07 έτσι για την αλητεία :p
παραείναι μικρό
doctoras
13/06/2024, 15:48
Τοτε αν πας για καινούργιο εναλλακτική των κτμ είναι και τα MT3 & R3
Dimmanoukas
13/06/2024, 15:51
Το έτερο αδερφάκι του Δούκα? Δεν σε ψήνει κανένα svartpilen?
Δεν με ψήνουν τα MT και R3. Κυρίως δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Παιδιά, για εμένα το θέμα του συνεργείου είναι πολύ σημαντικό.
Να εξηγήσω λίγο τι εννοώ.
Το μαστόρι που "πάω" το ducati, είναι εξουσιοδοτημένο KTM - Ducati.
Το μαστόρι αυτό λοιπόν, το εμπιστεύομαι τέρμα.
Αυτό, γιατι εκτός του οτι όταν κάνει μία δουλειά, την κάνει όπως θα την έκανα εγώ, τον έχω πάρει ούκ ολίγες φορές για βλάβες μηχανών φίλων μου (ή δικών μου) και με έχει βοηθήσει να λύσω προβλήματα, γνωρίζοντας οτι δεν θα βγάλει μία, οχι απλά λόγω της βοήθειας που μου προσέφερε, αλλα ούτε για τα λάδια και τα ξίδια, γιατι ξέρει οτι θα τα κάνω μόνος μου και τα ανταλλακτικά θα τα πάρω απο αλλού...
Δεν μου έχει πεί ποτέ "φέρτο απο δώ να το δούμε". Πάντα μου λέει "για κοίτα μήπως είναι αυτό" και τελικά, είναι πάντα "αυτό".
Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
(btw και το αφεντικό ducati έχει...)
Για να το πάρουμε λίγο απο την αρχή, εγώ είχα ψηθεί αρχικά να πάρω το triumph, που το παρακολουθούσα απο πριν βγεί.
Όσο πλησιάζει λοιπόν η ώρα που θα προχωρήσω σε αγορά, αρχίζω να σκέφτομαι και άλλα πράγματα εκτός του "γαμώ, θα πάρω καινούριο μηχανάκι"...
Το ένα χιλιάρικο παραπάνω του κτμ, μπορεί να είναι λίγο, μπροστά στο χρόνο που θα γλιτώσω ψάχνοντας ανταλλακτικά και μηχανικό... Γιατι δυστυχώς, παρόλο που τα περισσότερα πράγματα τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πάντα το χρόνο να ασχοληθώ (2 μικρά παιδιά γάρ) και πολλές φορές, πάω και το παρατάω και του λέω φιάχτο.
Οπότε άρχισα να σκέφτομαι η ducati και η KTM σε αυτή τη κατηγορία που κοιτάω, έχουν τίποτα?
Η ducati έχει το 620 το μικρό, που απλά φοβάμαι οτι δεν θα βρώ καλοσυντηριμένο μηχανάκι που να αξίζει τα λεφτά του και δεν έχω καμία διάθεση να πάρω κάποιο και να το μαζεύω.
Τα νεότερα "μικρά" monster δεν έχουν τις καταναλώσεις που έχουν τα σύγχρονα μοτοσακά, + οτι θα θέλουν μαζέματα (σέρβις σε αναρτήσεις κλπ) με τα οποία δεν θέλω να ασχοληθώ.
Η ΚΤΜ λοιπόν, έχει 2. το δούκα και το rc.
Δεδομένου λοιπόν, οτι κανένα επιχείρημα υπέρ του triumph ή κατά του duke δεν ήταν τόσο ισχυρό ωστε να κάνει την απόφαση εξόφθαλμη (βασικά δεν υπήρχε), τείνω σε ένα απο τα 2 ΚΤΜ.
Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα 2.
Όλα κρίνονται λοιπόν απο τους γύρω γύρω παράγοντες. Θέλω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και μετά θα αποφασίσω.
Για εμένα, το υπέρ του rc είναι η θέση οδήγησης και το στενότερο τιμόνι, και το υπέρ του duke είναι οτι είναι γυμνό άρα απλούστερο να βάλεις τα χέρια σου... Το λύσε / δέσε των πλαστικών στο ducati, είναι αυτό που με κουράζει περισσότερο πάντα....
Το έτερο αδερφάκι του Δούκα? Δεν σε ψήνει κανένα svartpilen?
Όχι. Δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
basilis_k6
13/06/2024, 16:42
Δεν με ψήνουν τα MT και R3. Κυρίως δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Παιδιά, για εμένα το θέμα του συνεργείου είναι πολύ σημαντικό.
Να εξηγήσω λίγο τι εννοώ.
Το μαστόρι που "πάω" το ducati, είναι εξουσιοδοτημένο KTM - Ducati.
Το μαστόρι αυτό λοιπόν, το εμπιστεύομαι τέρμα.
Αυτό, γιατι εκτός του οτι όταν κάνει μία δουλειά, την κάνει όπως θα την έκανα εγώ, τον έχω πάρει ούκ ολίγες φορές για βλάβες μηχανών φίλων μου (ή δικών μου) και με έχει βοηθήσει να λύσω προβλήματα, γνωρίζοντας οτι δεν θα βγάλει μία, οχι απλά λόγω της βοήθειας που μου προσέφερε, αλλα ούτε για τα λάδια και τα ξίδια, γιατι ξέρει οτι θα τα κάνω μόνος μου και τα ανταλλακτικά θα τα πάρω απο αλλού...
Δεν μου έχει πεί ποτέ "φέρτο απο δώ να το δούμε". Πάντα μου λέει "για κοίτα μήπως είναι αυτό" και τελικά, είναι πάντα "αυτό".
Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
(btw και το αφεντικό ducati έχει...)
Για να το πάρουμε λίγο απο την αρχή, εγώ είχα ψηθεί αρχικά να πάρω το triumph, που το παρακολουθούσα απο πριν βγεί.
Όσο πλησιάζει λοιπόν η ώρα που θα προχωρήσω σε αγορά, αρχίζω να σκέφτομαι και άλλα πράγματα εκτός του "γαμώ, θα πάρω καινούριο μηχανάκι"...
Το ένα χιλιάρικο παραπάνω του κτμ, μπορεί να είναι λίγο, μπροστά στο χρόνο που θα γλιτώσω ψάχνοντας ανταλλακτικά και μηχανικό... Γιατι δυστυχώς, παρόλο που τα περισσότερα πράγματα τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πάντα το χρόνο να ασχοληθώ (2 μικρά παιδιά γάρ) και πολλές φορές, πάω και το παρατάω και του λέω φιάχτο.
Οπότε άρχισα να σκέφτομαι η ducati και η KTM σε αυτή τη κατηγορία που κοιτάω, έχουν τίποτα?
Η ducati έχει το 620 το μικρό, που απλά φοβάμαι οτι δεν θα βρώ καλοσυντηριμένο μηχανάκι που να αξίζει τα λεφτά του και δεν έχω καμία διάθεση να πάρω κάποιο και να το μαζεύω.
Τα νεότερα "μικρά" monster δεν έχουν τις καταναλώσεις που έχουν τα σύγχρονα μοτοσακά, + οτι θα θέλουν μαζέματα (σέρβις σε αναρτήσεις κλπ) με τα οποία δεν θέλω να ασχοληθώ.
Η ΚΤΜ λοιπόν, έχει 2. το δούκα και το rc.
Δεδομένου λοιπόν, οτι κανένα επιχείρημα υπέρ του triumph ή κατά του duke δεν ήταν τόσο ισχυρό ωστε να κάνει την απόφαση εξόφθαλμη (βασικά δεν υπήρχε), τείνω σε ένα απο τα 2 ΚΤΜ.
Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα 2.
Όλα κρίνονται λοιπόν απο τους γύρω γύρω παράγοντες. Θέλω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και μετά θα αποφασίσω.
Για εμένα, το υπέρ του rc είναι η θέση οδήγησης και το στενότερο τιμόνι, και το υπέρ του duke είναι οτι είναι γυμνό άρα απλούστερο να βάλεις τα χέρια σου... Το λύσε / δέσε των πλαστικών στο ducati, είναι αυτό που με κουράζει περισσότερο πάντα....
Όχι. Δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
ποιος ειναι ο μαστορας?
ποιος ειναι ο μαστορας?
Ο φίλος του αφεντικού. :p
Ανδρέα, είσαι βέβαιος ότι ο χρόνος και τα χρήματα που θα αφιερώνεις για να συντηρείς ST4s και KTM 390 δικαιολογούν την κατοχή δύο μοτοσικλετών;
Δεν θέλεις να χαίρεσαι καθημερινά το ST4s; Ακόμα κι αν καεί διπλάσια από τα KTM, αν βάλεις πάγια έξοδα και τον χρόνο συντήρησης, δεν είμαι σίγουρος ότι συμφέρει. Τώρα αν θέλεις ανανέωση ή δεν σε βολεύει το Ducati στην πόλη, πάσο.
Υπάρχουν κάποιες εργασίες και διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και αυτές δεν πάνε με τα χιλιόμετρα, αλλά με τους μήνες και τα έτη. Οπότε θα πρέπει να γίνονται με διπλάσια συχνότητα. Με δύο παιδιά, ο χρόνος γίνεται πολύτιμος.
Ξέρω ότι έχεις ήδη δύο μοτοσικλέτες, οπότε έχεις δοκιμαστεί στην κατάσταση. Είναι όμως απαραίτητη;
Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
(btw και το αφεντικό ducati έχει...)
Όλοι οι ιδιοκτήτες ντουκάτι είναι κολλητοί με μηχανικούς. :lol:
Όλοι οι ιδιοκτήτες ντουκάτι είναι κολλητοί με μηχανικούς. :lol:
Αναγκαστικά, αλλιώς δεν βγαίνει το μΕχανάκι από το συνεργείο :cry:
:lol:
Μήπως με την αγορά του rc το Ducati παροπλιστει εντελώς; Έχεις μεν δεύτερο μηχανάκι και τώρα αλλά άλλο 125αρι minibike και άλλο 400αρι ss. Μήπως απλά θέλεις καινούργιο μηχανάκι οπότε να κοίταζες για κανένα πιο σύγχρονο Ducati ή κανένα rs 660;
Το Ducati δεν είναι ss. Δεν θα παροπλιστει.
Αλλα ακόμα και να παροπλιστει για 1-2 χρόνια, δεν με πειράζει.
Μετά θα μεγαλώσουν αρκετά τα παιδιά, ώστε να μπορούμε να τα παρατηρούμε στους παππούδες τους και να πάμε με τη γυναίκα μου καμιά βόλτα... με το rc, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό...
Το σκέφτηκα και να αντικαταστήσω και τα 2 με ένα νεότερο duc. Αλλά δεν θελω να δώσω το μεγάλο. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μηχανάκι αυτή τη στιγμή για να πάρω.
Αν ξανάρθουν στη μόδα αυτού το είδους τα sport touring, και βγάλει κάποια εταιρία κάτι που να μου κινήσει το ενδιαφέρον, θα το σκεφτώ.
Τώρα οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα του 1 χεριού, ενός ανθρώπου με ένα δάχτυλο λιγότερο...
Αυτό που παίζει να έπαιρνα, είναι το h2 sx, αλλά ακόμα και να είχα τα λεφτά, φαντάζεσαι να έχεις h2 και η αντιπροσωπεία σου να είναι η KSR?
Επίσης, δεν παίζει να δώσω 20κ για μηχανή ή 18κ για μηχανή 5ετιας...
Εδώ και αρκετό καιρό, έχω πάρει την απόφαση να αντικαταστήσω το TNT 125 με ένα λίγο μεγαλύτερο.
Έχουν περάσει αρκετά μηχανάκια απο το μυαλό μου, αλλα δεν είμαι αποφασισμένος ακόμα για το τι ακριβώς θέλω να κάνω...
Έχω "καταλήξει" μεταξύ 2 κατηγοριών, με 2 μοτοσυκλέτες στην κάθε μία...
Το αρχικό μου σκεπτικό είναι ένα καθημερινό μηχανάκι ήρεμο, όμορφο, οικονομικό (σε κατανάλωση), να με πηγαίνει απο το σπίτι στη δουλειά και πίσω, και σε κάνα καφέ στο σκίτσο ή στους φίλους μου που είναι σκορπισμένοι σε όλη την Αττική. Όμως, η πραγματικότητα είναι οτι δεν μου αρέσουν τέτοιες μηχανές... Μ'αρέσει το νεύρο και τα ξεσπάσματα...
Οπότε, Triumph speed 400 ή KTM duke 390.
Όμως αυτές δεν είναι μηχανές που μου αρέσουν πραγματικά...
Μου αρέσουν ss και st μηχανές, με σκυφτή θέση οδήγησης.
Οπότε, KTM rc 390 ή CF moto 450 sr-s
Θα παίρνατε rc 390 για καθημερινό?
Δεν βιάζομαι καθόλου για την αγορά και μάλλον θα αποφασίσω τελικά μετά το καλοκαίρι. Οι απόψεις όμως, καλοδεχούμενες.
Εγώ πάντως έχοντας την Husqvarna για μεγάλη και θέλοντας να την προστατέψω λίγο από άσκοπα χιλιόμετρα -αν και μέχρι τώρα και ένα χιλιόμετρο μαζί της δεν υπήρξε ποτέ άσκοπο- αλλά και λόγω της ιδιαιτερότητας της, φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα ενός ας πούμε μικρού SS που πιστεύω πως θα είναι απίστευτο playbike. Παρατηρώ πως οι σκέψεις σου είναι κολλημένες με τη σχέση σου με το συνεργείο (δηλ. ρε παιδί μου δε σκέφτεσαι καθόλου αυτή η σχέση να είναι περίπου αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο; ).
Τέσπα, αυτά είναι περί ορέξεως...
Η δική μου επιλογή στην κατηγορία είναι κλειδωμένη από καιρό απλά δεν αποφασίζω να πατήσω τη σκανδάλη γιατί έχω είδη δυο μηχανές. Δοκίμασα και πήρα ένα σκούτερ (και μάλιστα πολύ ωραίο) αλλά κάθε φορά που πήγαινα στο γκαράζ ήθελα να οδηγήσω κάποιο από τα άλλα δυο... έτσι το έδωσα. Και είναι ο ίδιος λόγος που με φρενάρει από την απόκτηση μιας τρίτης μικρής μοτοσυκλέτας που θα άκουγε στο όνομα ZX4RR και θα ήταν αυτή*
*η φωτό μπήκε για λόγους αθέμιτου εντυπωσιασμού :D
453806
Για να συνεχίσω τη σκέψη μου θα πω πως κι εγώ πιστεύω πως μια SS δεν έχει πολύ σοβαρό λόγω ύπαρξης αν δεν μπαίνεις πίστα. Από την άλλη η απόκτηση μιας μικρής SS μπορεί να σου δώσει αυτήν την ψευδαίσθηση σε πολιτικές συνθήκες καθώς το γκάζι είναι πολύ πιο απαλό αλλά η τσιρίδα του 4Κ συνόλου εθιστική και ο μικρός κυβισμός συνγχωρεί την λογική απόκτησης μιας υποτιθέμενης SS.
Ε, αυτά τα ολίγα από εμένα.
Αν ακολουθεί και η γυναίκα πάσο. Ίσως κανά 950 supersport μόνο αλλά και αυτό ίσως είναι άβολο.
Εγώ πάντως έχοντας την Husqvarna για μεγάλη και θέλοντας να την προστατέψω λίγο από άσκοπα χιλιόμετρα -αν και μέχρι τώρα και ένα χιλιόμετρο μαζί της δεν υπήρξε ποτέ άσκοπο- αλλά και λόγω της ιδιαιτερότητας της, φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα ενός ας πούμε μικρού SS που πιστεύω πως θα είναι απίστευτο playbike. Παρατηρώ πως οι σκέψεις σου είναι κολλημένες με τη σχέση σου με το συνεργείο (δηλ. ρε παιδί μου δε σκέφτεσαι καθόλου αυτή η σχέση να είναι περίπου αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο; ).
Τέσπα, αυτά είναι περί ορέξεως...
Η δική μου επιλογή στην κατηγορία είναι κλειδωμένη από καιρό απλά δεν αποφασίζω να πατήσω τη σκανδάλη γιατί έχω είδη δυο μηχανές. Δοκίμασα και πήρα ένα σκούτερ (και μάλιστα πολύ ωραίο) αλλά κάθε φορά που πήγαινα στο γκαράζ ήθελα να οδηγήσω κάποιο από τα άλλα δυο... έτσι το έδωσα. Και είναι ο ίδιος λόγος που με φρενάρει από την απόκτηση μιας τρίτης μικρής μοτοσυκλέτας που θα άκουγε στο όνομα ZX4RR και θα ήταν αυτή*
*η φωτό μπήκε για λόγους αθέμιτου εντυπωσιασμού :D
453806
Για να συνεχίσω τη σκέψη μου θα πω πως κι εγώ πιστεύω πως μια SS δεν έχει πολύ σοβαρό λόγω ύπαρξης αν δεν μπαίνεις πίστα. Από την άλλη η απόκτηση μιας μικρής SS μπορεί να σου δώσει αυτήν την ψευδαίσθηση σε πολιτικές συνθήκες καθώς το γκάζι είναι πολύ πιο απαλό αλλά η τσιρίδα του 4Κ συνόλου εθιστική και ο μικρός κυβισμός συνγχωρεί την λογική απόκτησης μιας υποτιθέμενης SS.
Ε, αυτά τα ολίγα από εμένα.
Και τα 1000ss τα ίδια είναι, βασικά από όγκο είναι τα 400 του τότε...
Ελαστικότητα και απίστευτη δύναμη.
Ρε συ, Αντρέα....έχεις ακούσει ότι στην αγορά υπάρχουν και μηχανές που δεν σπάνε, δεν χαλάνε; :p
Ο μαζοχισμός έχει προ πολλού παρέλθει ως μόδα.:D
Πάρε το σωβρακάκι για δουλειά-σπίτι-ψώνια και θα με ευχαριστείς αργότερα.....
Μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ...
Δεν φοβάμαι τις βλάβες...
Το service όμως, πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημενο όσο υπάρχει εγγύηση...
Το να πετάγομαι δίπλα από τη δουλειά μου για τα απλά service, είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα, γιστι στα ωράρια των συνεργείων, εγώ δουλεύω....
Δεν ξέρεις πόσο μανούρα είναι για εμένα να πάω για service το benelli....
Όταν είχα το bmw, μου έβγαινε το λάδι.
Επίσης, όταν λέω ανταλλακτικά, αναφέρομαι σε κάνα φίλτρο, καμία βιδα κλπ.... δεν μιλάω για στροφάλους και βαλβίδες... :lol:
Το kawa το 400rr είναι πολύ ακριβό για τη δουλειά που το θέλω.
Και η συντήρηση του φαντάζομαι θα είναι ακριβότερη...
PaNick67
14/06/2024, 09:21
Μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ...
Δεν φοβάμαι τις βλάβες...
Το service όμως, πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημενο όσο υπάρχει εγγύηση...
Το να πετάγομαι δίπλα από τη δουλειά μου για τα απλά service, είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα, γιστι στα ωράρια των συνεργείων, εγώ δουλεύω....
Δεν ξέρεις πόσο μανούρα είναι για εμένα να πάω για service το benelli....
Όταν είχα το bmw, μου έβγαινε το λάδι.
...
Σε νιωθω απολυτα. Τα ιδια τραβαγα κι εγω. Οσο ειχα το Africa ειχα βρει συνεργειο διπλα στο σπιτι μου και του την αφηνα απο το βραδυ πολλες φορες αφου το πρωι ανοιγε πιο αργα απο την ωρα που επιανα δουλεια.
Οταν πηρα το σκουτερ το πηγαινα εκει που το αγορασα στην αρχη αλλα δεν εμεινα ικανοποιημενος, βρηκα αλλο στην διαδρομη σπιτι- δουλεια και μετα επρεπε να κανονιζω να ειναι Δευτερα - Τεταρτη που δεν δουλευω το απογευμα και να μην εχω πολυ δουλεια για ν' αργησω μια-μιαμιση ωρα να ανοιξω.
Το καλο και αξιοπιστο συνεργειο ειναι πολυ σοβαρος λογος για να μεινεις πιστος σε μια μαρκα
Μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ...
Δεν φοβάμαι τις βλάβες...
Το service όμως, πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημενο όσο υπάρχει εγγύηση...
Το να πετάγομαι δίπλα από τη δουλειά μου για τα απλά service, είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα, γιστι στα ωράρια των συνεργείων, εγώ δουλεύω....
Δεν ξέρεις πόσο μανούρα είναι για εμένα να πάω για service το benelli....
Όταν είχα το bmw, μου έβγαινε το λάδι.
Επίσης, όταν λέω ανταλλακτικά, αναφέρομαι σε κάνα φίλτρο, καμία βιδα κλπ.... δεν μιλάω για στροφάλους και βαλβίδες... :lol:
Το kawa το 400rr είναι πολύ ακριβό για τη δουλειά που το θέλω.
Και η συντήρηση του φαντάζομαι θα είναι ακριβότερη...
Οκ, τώρα κατάλαβα πιο καλά.
Χάριν συζήτησης να πω πως η συντήρηση του 400RR αποκλειέται να είναι πιο ακριβή παρά μόνον όταν έρθει η ώρα για έλεγχο στις βαλβίδες κοντά στα 30.000 χλμ. Με τα χιλιόμετρα που κάνεις αυτό θα συμβεί.... "κάποτε". Το RC από ότι είδα φλερτάρει με τα 8 χιλιάρικα, δεν είναι και τόσο μεγάλη οικονομική απόσταση (πιθανόν).
Δε ξέρω σε ποια περιοχή μένεις αλλά σίγουρα η επιλογή κοντινού συνεργείου δύσκολα θα καθόριζε την επιλογή μοτοσυκλέτας αν στο τραπέζι έπεφτε μια καλή πρόταση συνολικά (ως προς την ίδια την μοτοσυκλέτα). Δηλαδή αν κάνεις μαζί της 10.000 χλμ μιλάμε για δύο τυπικά σέρβις το χρόνο και ένα μεγάλο κάθε δύο χρόνια.
telegonos
14/06/2024, 10:07
Εισάγεται και βγάζει άδεια κυκλοφορίας το ZX400RR στην Ευρωπαική Ενωση;
giorgosb
14/06/2024, 10:12
Εισάγεται και βγάζει άδεια κυκλοφορίας το ZX400RR στην Ευρωπαική Ενωση;
Ναι και ξεκινάει από 9.495€ (https://www.kawasaki.gr/el/Motorcycles/Supersport_Sport/ninja_zx4r_2024.html#productspecifications-64f5a738e6-item-a9bc8d8716-tab)
Ναι και ξεκινάει από 9.495€ (https://www.kawasaki.gr/el/Motorcycles/Supersport_Sport/ninja_zx4r_2024.html#productspecifications-64f5a738e6-item-a9bc8d8716-tab)
"Στην πίστα ή στο δρόμο, η εμπειρία της αγαλλίασης της πρωτοφανούς ισχύος του Ninja ZX-4R, ο συναρπαστικός θρήνος στις υψηλές στροφές και το αιχμηρό, ευκίνητο χέρι του σίγουρα θα ξυπνήσουν το αδρανές Supersport μέσα σας."
Google translate;
giorgosb
14/06/2024, 10:26
"Στην πίστα ή στο δρόμο, η εμπειρία της αγαλλίασης της πρωτοφανούς ισχύος του Ninja ZX-4R, ο συναρπαστικός θρήνος στις υψηλές στροφές και το αιχμηρό, ευκίνητο χέρι του σίγουρα θα ξυπνήσουν το αδρανές Supersport μέσα σας."
Google translate;
:lol: εύκολα..
telegonos
14/06/2024, 10:29
Ναι και ξεκινάει από 9.495€ (https://www.kawasaki.gr/el/Motorcycles/Supersport_Sport/ninja_zx4r_2024.html#productspecifications-64f5a738e6-item-a9bc8d8716-tab)
Σωπα ρεεεεεεε. Μπράααααβο.
Η ελληνική ''αντιπροσωπεία'' έχει κανένα άραγε ή στα εφφε των γραφικών της κακόμεταφρασμένης ξένης σελίδας μένουνε;
giorgosb
14/06/2024, 10:36
Κανένα RS457 (https://www.aprilia.com/gr_EL/models/rs-457/rs-457-457-parallel-twin-4-stroke-2024/) στα 7.200€;
453808
Οκ, τώρα κατάλαβα πιο καλά.
Χάριν συζήτησης να πω πως η συντήρηση του 400RR αποκλειέται να είναι πιο ακριβή παρά μόνον όταν έρθει η ώρα για έλεγχο στις βαλβίδες κοντά στα 30.000 χλμ. Με τα χιλιόμετρα που κάνεις αυτό θα συμβεί.... "κάποτε". Το RC από ότι είδα φλερτάρει με τα 8 χιλιάρικα, δεν είναι και τόσο μεγάλη οικονομική απόσταση (πιθανόν).
Δε ξέρω σε ποια περιοχή μένεις αλλά σίγουρα η επιλογή κοντινού συνεργείου δύσκολα θα καθόριζε την επιλογή μοτοσυκλέτας αν στο τραπέζι έπεφτε μια καλή πρόταση συνολικά (ως προς την ίδια την μοτοσυκλέτα). Δηλαδή αν κάνεις μαζί της 10.000 χλμ μιλάμε για δύο τυπικά σέρβις το χρόνο και ένα μεγάλο κάθε δύο χρόνια.
Για αρχή, έχω έναν κανόνα.
Όταν έχω υπολογίσει να διαθέσω ένα ποσό για μία αγορά, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να αλλάξει το budget πάνω απο 2 φορές, γιατι αλλιώς ξεφεύγω... :bawl:
Δεδομένου οτι το αρχικό budget ήταν τα 5500, το duke έχει 6700 και το rc 7800, έχω ήδη ανεβάσει το budget 2 φορές..
Ακόμα, το να πάω στα 10.000, είναι σχεδόν 100% αύξηση στο αρχικό πλάνο και μετά, η λογική λέει, πούλα τα όλα και βάλε τα 10κ μαζί με αυτά που έβγαλες απο τις πωλήσεις και πάρε ένα καινούριο μεγάλο (το supersport 950 πχ)
Πέρα απο τη πλάκα όμως, θέλω μονοκύλινδρο, άντε δικύλινδρο. Θέλω ροπή στις μεσαίες...
Πχ, όταν μου είχε δανείσει ο κολλητός μου το cbr 600 F4i που είχε και το χρησιμοποιούσα για 2 βδομάδες καθημερινά, έπρεπε να πηγαίνω συνέχεια τάπα για να έχω ροπή...
Τη δεύτερη βδομάδα, έκαψα 13.5 λίτρα για 120 χιλιόμετρα... :lol:
Αν έπαιρνα 4κύλινδρο, θα ήταν ή 1000 η ένα απο εκείνα τα επικά 250άρια του '90. Μεσαίο δεν θα έπαιρνα.
Κανένα RS457 (https://www.aprilia.com/gr_EL/models/rs-457/rs-457-457-parallel-twin-4-stroke-2024/) στα 7.200€;
453808
Το σκέφτηκα και αυτό. Το rc μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/343332157-honda-cbr-500-r
Ξεκαρφωτο αλλα για να λεμε...
Απο ροπη φουλ,οικονομια μια χαρα ,δικυλινδρο 500cc.
Το δικο μου.:lol:453810 πρωινη.
Αν έπαιρνα 4κύλινδρο, θα ήταν ή 1000 η ένα απο εκείνα τα επικά 250άρια του '90. Μεσαίο δεν θα έπαιρνα.
Αυτά τα 250άρια, αποδίδουν σαν σημερινό 500άρι δικύλινδρο στις μεσαίες του, αφού όμως πιάσουν τις 12.000 rpm. Ακούγονται σαν F1 και πάνε σαν Duke 250.
Οπότε ξεχνάς τη ροπή στις μεσαίες και κοιτάς να τα δουλεύεις 12.000 - 18.000 rpm. Με χρήση στην πόλη, στους δύο μήνες θα αρχίσεις να ψάχνεις για άλλο.
rainmike
14/06/2024, 12:30
Δεν με ψήνουν τα MT και R3. Κυρίως δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Παιδιά, για εμένα το θέμα του συνεργείου είναι πολύ σημαντικό.
Να εξηγήσω λίγο τι εννοώ.
Το μαστόρι που "πάω" το ducati, είναι εξουσιοδοτημένο KTM - Ducati.
Το μαστόρι αυτό λοιπόν, το εμπιστεύομαι τέρμα.
Αυτό, γιατι εκτός του οτι όταν κάνει μία δουλειά, την κάνει όπως θα την έκανα εγώ, τον έχω πάρει ούκ ολίγες φορές για βλάβες μηχανών φίλων μου (ή δικών μου) και με έχει βοηθήσει να λύσω προβλήματα, γνωρίζοντας οτι δεν θα βγάλει μία, οχι απλά λόγω της βοήθειας που μου προσέφερε, αλλα ούτε για τα λάδια και τα ξίδια, γιατι ξέρει οτι θα τα κάνω μόνος μου και τα ανταλλακτικά θα τα πάρω απο αλλού...
Δεν μου έχει πεί ποτέ "φέρτο απο δώ να το δούμε". Πάντα μου λέει "για κοίτα μήπως είναι αυτό" και τελικά, είναι πάντα "αυτό".
Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
(btw και το αφεντικό ducati έχει...)
Για να το πάρουμε λίγο απο την αρχή, εγώ είχα ψηθεί αρχικά να πάρω το triumph, που το παρακολουθούσα απο πριν βγεί.
Όσο πλησιάζει λοιπόν η ώρα που θα προχωρήσω σε αγορά, αρχίζω να σκέφτομαι και άλλα πράγματα εκτός του "γαμώ, θα πάρω καινούριο μηχανάκι"...
Το ένα χιλιάρικο παραπάνω του κτμ, μπορεί να είναι λίγο, μπροστά στο χρόνο που θα γλιτώσω ψάχνοντας ανταλλακτικά και μηχανικό... Γιατι δυστυχώς, παρόλο που τα περισσότερα πράγματα τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πάντα το χρόνο να ασχοληθώ (2 μικρά παιδιά γάρ) και πολλές φορές, πάω και το παρατάω και του λέω φιάχτο.
Οπότε άρχισα να σκέφτομαι η ducati και η KTM σε αυτή τη κατηγορία που κοιτάω, έχουν τίποτα?
Η ducati έχει το 620 το μικρό, που απλά φοβάμαι οτι δεν θα βρώ καλοσυντηριμένο μηχανάκι που να αξίζει τα λεφτά του και δεν έχω καμία διάθεση να πάρω κάποιο και να το μαζεύω.
Τα νεότερα "μικρά" monster δεν έχουν τις καταναλώσεις που έχουν τα σύγχρονα μοτοσακά, + οτι θα θέλουν μαζέματα (σέρβις σε αναρτήσεις κλπ) με τα οποία δεν θέλω να ασχοληθώ.
Η ΚΤΜ λοιπόν, έχει 2. το δούκα και το rc.
Δεδομένου λοιπόν, οτι κανένα επιχείρημα υπέρ του triumph ή κατά του duke δεν ήταν τόσο ισχυρό ωστε να κάνει την απόφαση εξόφθαλμη (βασικά δεν υπήρχε), τείνω σε ένα απο τα 2 ΚΤΜ.
Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα 2.
Όλα κρίνονται λοιπόν απο τους γύρω γύρω παράγοντες. Θέλω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και μετά θα αποφασίσω.
Για εμένα, το υπέρ του rc είναι η θέση οδήγησης και το στενότερο τιμόνι, και το υπέρ του duke είναι οτι είναι γυμνό άρα απλούστερο να βάλεις τα χέρια σου... Το λύσε / δέσε των πλαστικών στο ducati, είναι αυτό που με κουράζει περισσότερο πάντα....
Όχι. Δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
Εχω ενα 696 αν σε ενδιαφερει ,ατρακαριστο:tooth:
Αυτά τα 250άρια, αποδίδουν σαν σημερινό 500άρι δικύλινδρο στις μεσαίες του, αφού όμως πιάσουν τις 12.000 rpm. Ακούγονται σαν F1 και πάνε σαν Duke 250.
Οπότε ξεχνάς τη ροπή στις μεσαίες και κοιτάς να τα δουλεύεις 12.000 - 18.000 rpm. Με χρήση στην πόλη, στους δύο μήνες θα αρχίσεις να ψάχνεις για άλλο.
Για αυτό θα το έπαιρνα.... για να ακούγεται σάν F1...
Έχω φίλο με cbr 250 και το έχω οδηγήσει....
Για αυτό θα το έπαιρνα.... για να ακούγεται σάν F1...
Έχω φίλο με cbr 250 και το έχω οδηγήσει....
Άσε τα 4χρονα 250 και πάρε ένα 2χρονο 250 (πχ KR-1S) , τα ιδανικά commuter bikes :bawl:
patsavour
14/06/2024, 12:47
Για αυτό θα το έπαιρνα.... για να ακούγεται σάν F1...
Έχω φίλο με cbr 250 και το έχω οδηγήσει....
πουλα τα ολα,και παρε ενα συγχρονο μηχανακι ,να τα κανεις ολα ,να σ αρεσει ,και ναχει και τα συγχρονα,καλούδια (ειδικα ΑBS) διοτι πλεον εχεις μεγαλωσει,και εχεις και 2 παιδια να σε χρειαζονται.Ας τα χρεπια 25ετιας πλεον,τα χορτασες,δωστα να ταλαιππωρηθει και κανάς αλλος.:lol::beer:
CorpseAlive
14/06/2024, 12:49
πουλα τα ολα,και παρε ενα συγχρονο μηχανακι ,να τα κανεις ολα ,να σ αρεσει ,και ναχει και τα συγχρονα,καλούδια (ειδικα ΑBS) διοτι πλεον εχεις μεγαλωσει,και εχεις και 2 παιδια να σε χρειαζονται.Ας τα χρεπια 25ετιας πλεον,τα χορτασες,δωστα να ταλαιππωρηθει και κανάς αλλος.:lol::beer:
Βασικά ναι Ανδρέα έχει δίκιο.
Πούλα τα όλα (σπίτι-οικογένεια-αμάξια-μηχανές) και με ότι χρήματα έχεις πάρε πολλές Voge.
πουλα τα ολα,και παρε ενα συγχρονο κινέζικο μηχανακι ,να τα κανεις ολα ,να σ αρεσει ,και ναχει και τα συγχρονα,καλούδια (ειδικα ΑBS) ...
fixed :p
patsavour
14/06/2024, 13:05
Βασικά ναι Ανδρέα έχει δίκιο.
Πούλα τα όλα (σπίτι-οικογένεια-αμάξια-μηχανές) και με ότι χρήματα έχεις πάρε πολλές Voge.
Δεν εγραψα πουθενα,για voge δικηγορε.Αυτα που γραφω ,του ταχω πει και κατ΄ ιδίαν.Μην παραποιεις ,τα λεγομενά μου,διότι θα σε αποβαλλω ,απο την αιθουσα.:moutza:
patsavour
14/06/2024, 13:05
fixed :p
και σύ τεκνον ΒΡΟΥΤΕ??
Όταν η ducati βγάλει μοτοσυκλέτα αντίστοιχη με τη δική μου, θα τη πάρω...
Edit. Α και κάτι ακόμα... Το abs δεν με απασχολεί καθόλου. ίσα ίσα κιόλας...
patsavour
14/06/2024, 13:21
Όταν η ducati βγάλει μοτοσυκλέτα αντίστοιχη με τη δική μου, θα τη πάρω...
Μακάρι,αλλα οταν θα γινει αυτο,θαχουν μεγαλωσει τα παιδιά,θα εχουν 10/πλασιασθει τα εξοδα,και θαχει ακριβυνει και η τότε ντουκάτι.Οπότε μετα (δεν το ειπα ποτε εγώ:bawl:) θα πας νομοτελιακά σε voge,και θα δικαιωσεις τον δικηγόρο απο πανω.:bawl::cry:
Dimmanoukas
14/06/2024, 13:27
Για να ευλογήσω και τα δικά μου γένια :a024: γιατί μόνο voge?
Υπάρχουν και τα cf και τρικυλινδρα πλέον. :cry:
patsavour
14/06/2024, 13:34
Για να ευλογήσω και τα δικά μου γένια :a024: γιατί μόνο voge?
Υπάρχουν και τα cf και τρικυλινδρα πλέον. :cry:
Οτι καινουργιο βγαινει,καλό κανει στον καταναλωτη.Μεγαλωνει ο ανταγωνισμος και οι επιλογές.Ανεβαινει και η ποιοτητα.Το σιγουρο ειναι (αν καποιος ειναι ,καλοπροαιρετος,και με ανοιχτο μυαλο,και ενημερωνεται ) οτι οι ΚΙΝΕΖΟΙ και οι ΙΝΔΟΙ ηρθαν για ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.Απο κει και περα ο καθενας,κανει οτι του οριζουν τα ΘΕΛΩ του,και η ΤΣΕΠΗ του.
Μακάρι,αλλα οταν θα γινει αυτο,θαχουν μεγαλωσει τα παιδιά,θα εχουν 10/πλασιασθει τα εξοδα,και θαχει ακριβυνει και η τότε ντουκάτι.Οπότε μετα (δεν το ειπα ποτε εγώ:bawl:) θα πας νομοτελιακά σε voge,και θα δικαιωσεις τον δικηγόρο απο πανω.:bawl::cry:
Όοοοταν λοιπόν γίνει αυτό, θα έχει μεγαλώσει και ο μισθός μου ανάλογα...
Αν δέν έχει μεγαλώσει αρκετά, θα φροντίσω εγώ να μεγαλώσει..
Προσωπικά, εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο τους Ινδούς στη παρούσα φάση, παρά τους Κινέζους.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.