PDA

View Full Version : Αγορά 150 vs 300 scooter



Eftime
11/06/2024, 02:26
Καλησπέρα σας ,θα επεκτείνω το δίπλωμα μου σε α2 και θέλω να αλλαξω το αερόψυκτο ψόφιο πλέον παπί μου . Είμαι σε δίλλημα αν θα πρέπει να πάρω 150 κυβικά σκουτερ λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης , ευκινησίας στην κίνηση και κάπως φθηνότερων σερβις η να πάω σε κάτι μεγαλύτερο . Κινούμε Αγία Παρασκευή , κατεχακη , κέντρο και Πειραιά . Δεν το θέλω να πηγαίνω εκτός Αθηνών καθώς έχω αμάξι και το προτιμώ για τέτοιες διαδρομές , η πιο μακρινή απόσταση που θα κάνει είναι κάνα μπάνιο απ την Αγία Παρασκευή (για την ώρα )μέχρι την Γλυφάδα . Το πρόβλημα μ είναι ότι θα μετακομίσω και θα αλλαξω και δουλειά στο επόμενο διάστημα με αποτέλεσμα να μην ξέρω τι αποστάσεις θα χρειαστεί να διανύσω καθημερινά . Θεωρείτε ότι εντός Αθήνας αρκεί ένα 150 υδρόψυκτο σκουτερ η θα τα ταλαιπωρούμε αν πρέπει να διανύσω 30-35 χιλιόμετρα την μέρα

o_gavros
11/06/2024, 06:25
Αντιλαμβάνεσαι ότι είναι απολύτως υποκειμενικό το αν θα ταλαιπωρησαι ή όχι.
Ενδεικτικά, εγώ κάνω σε παπί 135κ.ε. από 80 μέχρι 140χλμ κάθε μέρα.
Άλλος ακούει παπί και βγάζει σπυριά.
Άλλος ακόμα και στο πιο πολυθρόνα το σκούτερ, βρίσκει προβλήματα άνεσης. Δεν υπάρχει απόλυτη απάντηση.
Για τη χρήση που λες εγώ θα κοίταζα το μικρό στα 150.
Ένα νμαξ πχ.

motojojo
11/06/2024, 07:37
Αν το ζητούμενο είναι η οικονομία τότε 150.

Από την άλλη αν οι δρόμοι που θα κινεισαι είναι ταχείας κυκλοφορίας, τότε το 300 δε'ιχνει ασφαλέστερο. Δηλαδή δεν ειναι μόνο οι αποστάσεις που κρίνουν την επιλογή αλλά και οι ταχύτητες που πρέπει να διατηρεις για να έχεις ασφαλείς αποστάσεις από τα υπόλοιπα οχήματα.

D3300
11/06/2024, 07:40
Να καταθέσω κάτι κοσμογονικό.
Σε μερικούς το παπί είναι πιο βολικό και πιο ξεκούραστο από ένα 350αρι scooter.
Για μένα μιλάω...

BLiTzER
11/06/2024, 08:12
Θεωρείτε ότι εντός Αθήνας αρκεί ένα 150 υδρόψυκτο σκουτερ η θα τα ταλαιπωρούμε αν πρέπει να διανύσω 30-35 χιλιόμετρα την μέρα

Αστείες αποστάσεις. Ναι, αρκεί.

panavour
11/06/2024, 09:48
Και πολυ ειναι το 150 γι αυτες τις αποστασεις.Μ ενα χοντα sh 125 mode,εισαι κομπλέ,εχεις παρει καποιο σχετικα φτηνο(εν σχεσει με τις αλλες κινεζικες μαρκες σκουτερ) αλλα φούλ αξιοπιστο σκουτερ,και τα υπολοιπα τα τρως σε οτι αλλο γουσταρεις.Μην ξοδευεσαι αδικα γιά 300αρι,αν τα υπολοιπα τα κάνεις με αυτοκινητο.Μαθε μπαλίτσα που ελεγε κι ο μακαριτης ο Αλέφαντος.:beer:

Bowleno
11/06/2024, 10:13
Να καταθέσω κάτι κοσμογονικό.
Σε μερικούς το παπί είναι πιο βολικό και πιο ξεκούραστο από ένα 350αρι scooter.
Για μένα μιλάω...

+500 :beer:

Eftime
11/06/2024, 10:33
Κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε κηφισιας και μεσογειων και κάποια συγγρου . Το πρωί βέβαια έχει κίνηση το βράδυ είναι που κινούμαι πορεία μέχρι 100 χλμ . Να σας πω και τι μηχανάκια κοιτάω . Σκέφτομαι ανάμεσα σε Daytona mista 150 καθώς έχει αρκετά άλογα για 150 καλές αναρτήσεις και απ ότι φαίνεται θα μπορώ να πηγαίνω στην Κρήτη σε κάνα δυο παραλίες με λίγο χαλίκι . Το Yamaha nmax 155 καθώς είναι Yamaha και έχει ωραία θέση οδήγησης και το virtus το 300 το οποίο είναι το μόνο 300 εκ των 3 σε καλή τιμή αλλά με προβληματίζει η κατανάλωση . Και στα 3 μιλάμε για καινούργιο με budget έως 4000 (και κάτι ψηλά). Προτιμώ να πάρω ένα κινέζο καινούργιο παρά έναν Ιάπωνα μεταχειρισμένο (ναι είμαι απ αυτούς

peterTHErider
11/06/2024, 10:45
τα παπια ειναι ξεπερασμενα.πριν 50 χρονια ηταν επανασταση.για πολλα χρονια τα αυτοματακια ηταν σκουπιδια και πολλοι κυριως ηλικιωμενοι τα θεοποιησανε.εδω και αρκετα χρονια ομως ειναι εντελως παραλογο να επιλεξει καποιος παπι εναντι ενος καλου σκουτερ.πιο ξεκουραστο?πρεπει να αλλαζεις ταχυτητες.
ο ορισμος της ευκολιας ειναι τα σκουτερ.με χωρους για καθημερινα ψωνια και προστασια απο νερα κλπ.μεχρι και κουβερτουλα για το χειμωνα εαν θες.ισια ποδιά για φορτωμα.
τελος,καποιος ειπε να παρεις το Mode 125.το ειχα.και θα πω να μην το παρεις.δεν παει πανω απο 90-95 και εχει τραγικα φρενα.
θα συμφωνησω ομως οτι το 300αρι ειναι υπερβολη καθως φορτωνεσαι +40 κιλα και καταναλωση απο 2.5 πας 4+.
το ιδανικο ειναι ενα sh150.και καθαρισες.οταν λεμε για 150αρι ειναι η κορυφη.ναι λιγο ακριβο αλλα πολυ καλυτερο απο κατι kymco και sym που ειναι μαπα με πολυ καλυτερη μεταπωληση.σε 3-4 χρονια αν το προσεξεις θα το πουλησεις σε μια μερα 1χιλιαρικο κατω.τα υπολοιπα κλαφτα.

BLiTzER
11/06/2024, 10:55
Το μόνο υπέρ των παπιών έναντι των σκούτερ είναι η οικονομία. Σε όλα τα άλλα υστερούν: άνεση, πρακτικότητα, φόρτωμα, προστασία. Ένα σκούτερ είναι αντικειμενικά το καλύτερο καθημερινό μέσο μετακίνησης εντός Αθήνας.

Με PCX125 κάνω άνετα 25+25 χλμ, μέσω Μαραθώνος, Μεσογείων ή μερικές φορές ΑΟ. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

basilis_k6
11/06/2024, 14:09
Σιχαίνομαι τις παπιες αλλα διαφωνω για την ανεση. Τα ιδια χαλια ειναι και ισως χειροτερα τα σκούτερ. Για τον πίσω σιγουρα χειροτερα.

BLiTzER
11/06/2024, 14:18
Δεν υπάρχει πίσω στο commuting. Και όταν λέω "άνεση" σε μηχανάκι δεν εννοώ άνεση αυτοκινήτου ή τουριστικού. Έχω στο μυαλό μου μόνο πραγματικό μοτοσικλετισμό. :D Το να πονάει η μεσούλα των δεσποινίδων από τους κραδασμούς ή να μην μπορούν να κρατήσουν ίσιο το λαιμουδάκι τους στα 150 χλμ/ώρα δεν είναι στη λίστα μου.

o_gavros
11/06/2024, 14:32
Πόσο βάθος έχουν τα σχηματιζομενα αυλάκια ρε γίγαντα;;;;;:D

BLiTzER
11/06/2024, 14:36
Πόσο βάθος έχουν τα σχηματιζομενα αυλάκια ρε γίγαντα;;;;;:D

Ας πούμε ότι ο Ισθμός δεν υπήρχε πριν. :lol:

o_gavros
11/06/2024, 14:50
453719

Tallyban
11/06/2024, 15:42
Σκούτερ είναι επικινδυνα που ανεβοκατεβαίνει το μοτέρ.
Εδώ δεν είναι ο άνθρωπος που του έσπασε κομμάτι και κόντεψε να σκοτωθεί στη παραλιακή;

basilis_k6
11/06/2024, 16:40
Δεν υπάρχει πίσω στο commuting.

αν κανεις μονος σου commuting μπορεις να το κανεις και με μοτοκρος. τα μηχανακια πολης πρεπει να ειναι ανετα και για τους δυο. αν δεν υπάρχει 2, παιρνεις οτι γουσταρεις, τι να το κανεις το σκουτερ και το παπι και οποιοδηποτε τετοιο χαρχαλο.

peterTHErider
11/06/2024, 16:43
Σκούτερ είναι επικινδυνα που ανεβοκατεβαίνει το μοτέρ.
Εδώ δεν είναι ο άνθρωπος που του έσπασε κομμάτι και κόντεψε να σκοτωθεί στη παραλιακή;

Κινούμαι καθημερινά με σκούτερ. Δεν κινδύνεψα ποτέ λόγο του οχήματος.

peterTHErider
11/06/2024, 16:48
αν κανεις μονος σου commuting μπορεις να το κανεις και με μοτοκρος. τα μηχανακια πολης πρεπει να ειναι ανετα και για τους δυο. αν δεν υπάρχει 2, παιρνεις οτι γουσταρεις, τι να το κανεις το σκουτερ και το παπι και οποιοδηποτε τετοιο χαρχαλο.

Το forza 350 που έχω είναι υπερβολικά άνετο για τον πισω. Μιλάμε για γυναίκα 55 κιλά και όχι μαντράχαλο 110.
Σίγουρα δεν έχει σχέση με τις αναρτήσεις σωστής μοτοσυκλετας αλλά όταν πας με τη σύζυγό μάρκετ και γεμίζεις 3 σακούλες κάτω από τη σέλα, άλλες 3 στην μπαγκαζιερα και μια 6αδα νερά μπροστά συγχωρείς τον συμβιβασμό στις αναρτήσεις...

basilis_k6
11/06/2024, 17:09
Το forza 350 που έχω είναι υπερβολικά άνετο για τον πισω. Μιλάμε για γυναίκα 55 κιλά και όχι μαντράχαλο 110.
Σίγουρα δεν έχει σχέση με τις αναρτήσεις σωστής μοτοσυκλετας αλλά όταν πας με τη σύζυγό μάρκετ και γεμίζεις 3 σακούλες κάτω από τη σέλα, άλλες 3 στην μπαγκαζιερα και μια 6αδα νερά μπροστά συγχωρείς τον συμβιβασμό στις αναρτήσεις...

ειναι ε? ισως επρεπε να το κοιταξω και εγω αυτο οταν εψαχνα

peterTHErider
11/06/2024, 17:18
ειναι ε? ισως επρεπε να το κοιταξω και εγω αυτο οταν εψαχνα

Όσο και σου φαίνεται περίεργο το adv 350 είναι πιο κουτσουρι από το forza.
Κοίταξε, γενικά η χοντα όλα τα σκούτερ της τα κάνει σφιχτά στις αναρτήσεις για να έχουν αξιοπρεπη συμπεριφορά. Και τα καταφέρνει. Μην ξεχνάς πως στην κεντρική Ευρώπη και βόρεια Ιταλία που μοσχοπουλανε οι δρόμοι δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά μας χάλια.
Για σύγκριση πριν κάνα 2 χρόνια είχα το BMW 400gt,υπερβολικα άνετες αναρτήσεις, σε βαθμό που καβαλουσες για να ξεκουραστείς! :bawl:σκέτη απόλαυση. Αλλά μην έστριβες λίγο σβέλτα, αλλού το μπροστά αλλού το πίσω!τραγωδία σκέτη.
Το χοντα από την άλλη χάνει λίγο από την άνεση αλλά κερδίζει ξεκάθαρα σε συμπεριφορά.

D3300
12/06/2024, 06:43
Αν μιλάμε αυστηρά για μέσα στη πόλη, το παπί δεν έχει αντίπαλο.
Χώνεται ακόμη και σε μια χαραμάδα και καίει αναθυμιάσεις.
Αν μιλάμε για παραέξω και όταν λέω παραέξω εννοώ αττική οδό κλπ, απλά το ξεχνάμε.
Ακόμη και σε 100 χρόνια από τώρα θα υπάρχουν παπιά κι ας είναι ηλεκτρικά.

doctoras
12/06/2024, 08:17
Μόλις ανοίχτηκε ένα ακόμη αγαπημένο θέμα :)

Να προσθεσω στην διαφορά σκούτερ μέχρι 150-200 (γιατί από εκεί και μετά λόγω βαρους είναι μπανιέρες).
Κερδίζει ένα σκούτερ στην πρακτικότητα της αυτόματης μετάδοσης, φόρτωμα ψώνια και στην προστασία από κρύο και βροχή.
Οδηγικά όμως είναι ένα πισωβαρο όχημα κακοζυγισμενο με το περισσότερο αναρτωμενο βάρος σε σχέση με οποιοδήποτε αλλο όχημα(λόγο τους ότι μοτερ, μετάδοση,ανάρτηση είναι προσαρτήσμενα πάνω στο ψαλίδι του.

Ένα παπι 2v aero είναι μαξ 110kg και με κατασκευαστικά χαρακτηρίστηκα μοτοσυκλέτας (μοτερ στο κέντρο, μετάδοση με αλυσίδα)


Προς τον ενδιαφερόμενο να πάρει ότι του αρέσει, στο επόμενο θα ξέρει περισσότερα για την επιλογή βάση προτιμήσεων του.

Nomand
12/06/2024, 08:49
Sh 150 ότι καλύτερο για την περίπτωση σου αλλά μόνο εάν μπορείς να το προφυλάξεις σε κλειστό γκαράζ γιατί δυστυχως τα κυνηγάνε, αλλιώς δες κάνα people 200 που τουλάχιστον έχει καλύτερα πλαστικά από το sym 200 και δεν τρίζει

peterTHErider
12/06/2024, 11:06
Αν μιλάμε αυστηρά για μέσα στη πόλη, το παπί δεν έχει αντίπαλο.
Χώνεται ακόμη και σε μια χαραμάδα και καίει αναθυμιάσεις.
Αν μιλάμε για παραέξω και όταν λέω παραέξω εννοώ αττική οδό κλπ, απλά το ξεχνάμε.
Ακόμη και σε 100 χρόνια από τώρα θα υπάρχουν παπιά κι ας είναι ηλεκτρικά.

Παπακια πλέον χρησιμοποιούν μόνο οι χαμηλού επιπέδου Ασιάτες.απο όλες τις "προηγμένες" χώρες μόνο οι Έλληνες τα ζητάνε. Για αυτό αλλωστε καμία εταιρεία δεν ασχολείται να τα κάνει euro 5 και τα μετατρέπουν οι Ελληνες εισαγωγείς εδω.η χοντα μπορεί να έχει στην γκάμα της 10 διαφορετικά πάπια για την Ασία.
Το sh150 είναι απίστευτα στενό και καίει κατω από 2.5λ και έχει όλες τις ανέσεις.

Bowleno
12/06/2024, 13:23
Παπακια πλέον χρησιμοποιούν μόνο οι χαμηλού επιπέδου Ασιάτες.απο όλες τις "προηγμένες" χώρες μόνο οι Έλληνες τα ζητάνε. Για αυτό αλλωστε καμία εταιρεία δεν ασχολείται να τα κάνει euro 5 και τα μετατρέπουν οι Ελληνες εισαγωγείς εδω.η χοντα μπορεί να έχει στην γκάμα της 10 διαφορετικά πάπια για την Ασία.
Το sh150 είναι απίστευτα στενό και καίει κατω από 2.5λ και έχει όλες τις ανέσεις.

Και (πολύ...) αλμυρή τιμή όμως.

Eftime
12/06/2024, 13:44
Δεν μου άρεσε καθόλου η θέση οδήγησης και εμφανισιακά αδιάφορο . Τώρα είμαι ανάμεσα στο mista 150 και το nmax 155

D3300
13/06/2024, 07:34
Παπακια πλέον χρησιμοποιούν μόνο οι χαμηλού επιπέδου Ασιάτες.απο όλες τις "προηγμένες" χώρες μόνο οι Έλληνες τα ζητάνε. Για αυτό αλλωστε καμία εταιρεία δεν ασχολείται να τα κάνει euro 5 και τα μετατρέπουν οι Ελληνες εισαγωγείς εδω.η χοντα μπορεί να έχει στην γκάμα της 10 διαφορετικά πάπια για την Ασία.
Το sh150 είναι απίστευτα στενό και καίει κατω από 2.5λ και έχει όλες τις ανέσεις.

Να σε πάω σε ένα πολύ ρεαλιστικό (για κάποιον που δεν έχει μια και θέλει το απόλυτο μέσο) σενάριο?
Στρογγυλοφάναρο με μοτέρ Lifan 110 άμιζο.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφεις.