Σύνδεση

View Full Version : Βοηθεια χριστιανοί....θα κυλήσω κσι εγώ! (στα σκουτερ)



motojojo
13/06/2024, 20:56
Από καιρό σκέφτομαι την αγορά μηχανακιου για τα αστικά χλμ και να μην κουράζω άλλο το μπαντιτ μεσα στην πόλη, προτιμώ να το χαίρομαι σε πιο εκδρομικές (και ανοιχτες) διαδρομές.
Μοτέρ όχι μεγάλο, ένα επιπλέον κριτήριο είναι να μειωσει και τα καθημερινά λειτουργικά έξοδα. Χρήση καθαρά αστική, σπίτι-δουλεια-σπίτι και κάθε διαδρομή στο κέντρο.
Άλλωστε για πιο έξω θα υπάρχει ετοιμοπολεμο το μπαντιτ.

Αφου σκέφτηκα αρκετές επιλογές (ξεκίνησα με μοτοσυκλετάκια μέχρι 300κυβικα) και ξεπερνωντας τις παρατηρησεις συντροχων (από την πιο φιλική τύπου "εισαι καλά αγόρι μου;" μέχρι την πιο ευθύ "εισαι μ@λ@κ@ς;") χωρίς όμως να αμφισβητησω ποτέ τις αγνες προθέσεις τους, κατέληξα ότι ένα σκουτερ είναι ό,τι χρειάζομαι. Ευέλικτο και άνετο (όχι αναρτησιακά) στην πόλη και στην πυκνή κίνηση, με αρκετους χώρους για μεταφορά και προστατεύει τα πόδια από τα στοιχεια της φύσης. Στα μειον η λίγο αυξημένη κατανάλωση και συντήρηση.

Πολλοι θα πουν (και τους πιστεύω) ότι ένα παπί είναι ό,τι καλύτερο, που είναι, αλλά μου βγάζει και μια μιζέρια. Είχα παπί για πολλά χρόνια, ξερω τα πλεονεκτήματα του αλλά τώρα θα ήθελα και κάτι λίγο πιο "μουράτο".

Τι φοβάμαι στο σκούτερ: τη θέση οδήγησης (όρθια, σα να κάθεσαι σε καρέκλα) και η έλλειψη άμεσης και επαρκούς δύναμης, κυριως επειδή έχω συνηθίσει αλλιώς με τη μηχανή.

Κυβικα θέλω μεχρι 200 για να μην ξεπερναει τα 3.5λτ/100 (νορμαλ ανθρώπινη χρήση) και να μείνω στη χαμηλή κατηγορία τελών κυκλοφορίας (περισσοτερο ψυχολογικό αυτό).
Αρχικά κοιταζα για 125, όμως η διαφορα τιμής με τα 200αρια (που στην πραξη ειναι λιγότερο) είναι πολύ μικρή.
Σαν τα ταβανι στα λεφτά έχω βάλει τα 3000, είτε καινουργιο είτε ελαφρως μτχ. Λέω ελαφρώς γιατί αν μου αρέσει μαλλον θα το κρατήσω, αν όχι θέλω να μπορεί να φυγει και σχετικά εύκολα χωρις μεγαλη χασούρα.
Δεν ειναι και πάααρα πολλά τα 3 χιλιάρικα, αλλά οπως είπα δεν ξέρω και αν θα μου αρέσει. Υπό προυποθέσεις όμως αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο της υπέρβασης.

Αρκετά με τα εισαγωγικά, πάμε στα μοντέλα:
(με τα υπερ και κατά που είδα εγω)

1. voge srt1. 125 κυβικουλια σε πολύ καλή τιμή (2600). Από αυτό ξεκίνησε ο προβληματισμος για σκουτερ. Φοβερή τιμή, μου φαίνεται όμως λίγο μικρό σαν όγκο και έχει μικρά ροδάκια.

Μέχρι που είδα το:
2. Aprilia srt-gt. Ίσως το άλλο ακρο από το βοτζ, πιο μουράτο, ψευτοεντουρο (χρησιμο χαρακτηριστικό αν παίξουν διακοπες σε νησι), ελάχιστα πιο ακριβό σαν μτχ και πολύ καλή απόδοση μοτέρ.
Αρχικά κοιταζα το 125, χαζευοντας τις αγγελίες όμως άρχισε να με ψήνει το 200αρι. Στα μειον, τα μικρά ροδακια και αυτό και φοβάμαι θα έχει λιγο πιο αυξημενο κόστος συντηρησης (ειδικά στα ανταλλακτικά, απρίλια γαρ). Συνεργειο κοντά στο σπίτι μου.

Μετά ξανασκεφτηκα αυτό με τα ροδάκια και προσεξα το:
3. SYM Symphony 200ST: Ξαναγυρναμε στα φτηνιάρικα. Επίσης πολύ καλή τιμή (2800κατι), φτηνά σερβις/ανταλλακτικά, συνεργείο διπλα στο σπίτι μου, μεγάλες ροδες, πολύ ευρύχωρο κάτω από τη σελα αλλά και στα πόδια (μπλιαχ, το επίπεδο πατωμα δεν ειναι πρωτο στις προτιμήσεις μου) και δίνεται και με βάλιτσακι πίσω που αυξάνει ακόμα περισσότερο τους διαθέσιμους χώρους και τέλος, υπόσχεται χαμηλή (σχετικά) κατανάλωση. Μεγαλο πλεονέκτημα το abs μπρος-πίσω! Στο δρόμο βλεπω έχει μοσχοπουλήσει. Το αεροψυκτο μοτέρ με απόδοση (πρακτικα) καλου 125αριου δεν το βάζω στα μειον απαραίτητα. Αντιθετα οι πολλοι τριγμοι που αναφέρουν πολλοι ιδιοκτήτες ειναι σημαντικό μειον, παρόλα αυτά δεν με αποτρέπει απο μια πιθανη αγορά του και τον τελευταίο καιρό για τετοιο κοίταζα. Παραμένει για την ώρα το Νο1 υποψήφιο.

4. Kymco People-S 200. Ακόμα ένα 200αρι (στα χαρτια, γιατι και εδω το μοτέρ ειναι 160κατι κυβικα). Αυτό έπεσε στην αντιληψη μου καπου εδω στο φορουμ. Ελάχιστα πιο ακριβο από το συμ, έχει και στροφόμετρο, αν και αεροψυκτο φαινεται να ειναι πιο εξελιγμενο γιατί ειναι και πιο δυνατό. Χωροι πανω-κατω φαινονται ιδιοι με του συμ, επίσης με επίπεδο πατωμα. Και αυτό με abs παντου!
Τιμή ελάχιστα πάνω από 3 (3095 για την ακρίβεια), μτχ δεν υπάρχουν πολλα δυστηχως. Το έχω σαν Νο2 τωρα.



Μου αρεσει αρκετά και το nmax155, ξεφευγει όμως σε τιμή και έχει επίσης μικρά ροδάκια. Το ίδιο και το Pcx αν και αυτό αισθητικα δεν μου αρέσει τόσο.
Για την ώρα κοιτάω οπως καταλάβατε σε κάτι πιο μπατζετ, αν με βολεψει είτε θα το κρατήσω είτε θα πάω αργότερα σε κάτι πιο πρεμιουμ.

Υπάρχουν άλλες προτασεις; Δεν πολυκατεχω την αγορά σκουτερ και δεν ξερω τι παίζει.
Επισης πληροφορίες και προσωπικες εμπειρίες ευπρόσδεκτες. Οτιδήποτε μπορεί να οδηγησει σε προβληματισμό και αναθεώρηση επιλογων.

harris_x
13/06/2024, 21:02
Το ίδιο έκανα κι εγώ κάποτε.

Οικονομία πραγματική δεν είδα.
Ή αν είδα ήταν ψιλοπράματα.

Αν το θες για να μη φορτώνεις το μεγάλο με περιττά κλμ, τότε go for it.

basilis_k6
13/06/2024, 21:16
sh150 θα κοιτουσα πριν απο ολα τα αλλα

εγω το εκανα το βημα και το μετανιωσα σε 10 μερες. οι αναρτησεις ειναι ανυπαρκτες. κυριολεκτικα ο μονος λογος που τοσος κοσμος αγοραζει σκουτερ ειναι γιατι δεν ειχε ποτε μηχανη για να εχει μετρο συγκρισης. οι υπολοποι -λιγοι- που το κανουν ενω εχουν η ειχαν μηχανη ειναι βλαμμενοι. μεσα και εγω προφανως. πεταμενα λεφτα. ειχα mz250 1991 και ηταν 15 φορες καλυτερο απο τη μαλακια το beverly του 2024.

giorgosb
13/06/2024, 21:19
Εναλλακτικές για να μην κυλήσεις..

Δώσε το Bandit, συμπλήρωσε χρήματα και πάρε ένα SV650 στα 7.700€ (https://www.car.gr/used-bikes/suzuki.html?category=15002&condition=new&location2=3&make=12858&model=16448&offer_type=sale&pg=1&sp=67.63636016845703) με 4 χρόνια εγγύηση..

Ή πχ στα ίδια λεφτά με το SV, ελαφρώς μεταχειρισμένο CB650R (https://www.car.gr/used-bikes/honda.html?category=15002&condition=used&crashed=f&location2=3&make=32493&model=17564&offer_type=sale&pg=1&registration-from=2017&sort=pra&st=2&withprice=1&sp=0)..

Tallyban
13/06/2024, 21:47
Ναι πάρε CB650 χωρίς μοχλικό να αποκτήσεις πρόβλημα μεσης.

doctoras
13/06/2024, 22:35
Yamaha scooter εντελώς φρέσκο 2024 του κουτιού 2190

https://www.car.gr/s/38o2yv3v/

Nomand
13/06/2024, 22:36
Εγώ πριν από δύο χρόνια πήρα το πρώτο scooter to sym symphony 125 lc για τους ίδιους λόγους με εσένα, το πηρα κούτα στα 2700 με μια μεγάλη μπαγκαζιερα δώρο, αμέσως παρατήρησα ότι αυτά δεν έχουν αναρτήσεις καθόλου και ειδικά στα σαμαρακια χοροπηδανε σαν καγκουρό, οπότε αυστηρά δεν πήγα ποτέ πάνω από 90 χλμ ποτέ, κατανάλωση είχε 2,5 λίτρα πάντα, έκανα 9000 χλμ και το έδωσα στα 2100 σε μια κοπέλα για να πάρω ένα λιγο μεγαλύτερο λόγω του Κηφισού που βγαίνω καθημερινά, το aprilia που μου άρεσε το 200 δεν χωράει από κάτω ούτε jet κράνος οπότε το αποκλείσα από επιλογές και πηρα το x town 300 το οποίο είναι μια μεγάλη μπανιέρα με τεράστια σέλα και σχετικά αργό αλλά πολύ καλή ζελατίνα για βροχές και γενικά κάλυψη σε νερό κατανάλωση 3,5 λίτρα πάντα εάν πηγαινεις μεταξύ 80-100 χλμ και γενικά αξιοπρεπείς αναρτήσεις και πολύ καλά φρένα με σωληνάκια υψηλής από το εργοστάσιο. Μετά από δύο χρόνια με τα σκούτερ έχω καταλήξει ότι δεν μου προσφέρουν καμία οδηγική ευχαρίστηση απλά με πηγαίνουν στην δουλειά μου γρήγορα και οικονομικά και η γυναίκα μου προτιμά να ανεβαίνει σε αυτά πάρα στο hornet (καλύτερα θα βαλω και κοκοβιο της ermax). Για εμενα δώσε κάνα χιλιάρικο παραπάνω και πάρω ένα 300αρι τα τέλη ίδια είναι 22 ευρώ και η ασφάλεια μικρή διαφορά έχει

CorpseAlive
13/06/2024, 23:19
Εναλλακτικές για να μην κυλήσεις..

Δώσε το Bandit, συμπλήρωσε χρήματα και πάρε ένα SV650 στα 7.700€ (https://www.car.gr/used-bikes/suzuki.html?category=15002&condition=new&location2=3&make=12858&model=16448&offer_type=sale&pg=1&sp=67.63636016845703) με 4 χρόνια εγγύηση..

Ή πχ στα ίδια λεφτά με το SV, ελαφρώς μεταχειρισμένο CB650R (https://www.car.gr/used-bikes/honda.html?category=15002&condition=used&crashed=f&location2=3&make=32493&model=17564&offer_type=sale&pg=1®istration-from=2017&sort=pra&st=2&withprice=1&sp=0)..

Ότι είπε. Για την χρήση που κάνεις και στο Bandit θεωρώ ότι να πας σε κάτι νέο και σε κοντινή φιλοσοφία (γυμνό στρογγυλό ) είναι η καλύτερη επιλογή

PaNick67
14/06/2024, 07:46
Μετά ξανασκεφτηκα αυτό με τα ροδάκια και προσεξα το:
3. SYM Symphony 200ST: Ξαναγυρναμε στα φτηνιάρικα. Επίσης πολύ καλή τιμή (2800κατι), φτηνά σερβις/ανταλλακτικά, συνεργείο διπλα στο σπίτι μου, μεγάλες ροδες, πολύ ευρύχωρο κάτω από τη σελα αλλά και στα πόδια (μπλιαχ, το επίπεδο πατωμα δεν ειναι πρωτο στις προτιμήσεις μου) και δίνεται και με βάλιτσακι πίσω που αυξάνει ακόμα περισσότερο τους διαθέσιμους χώρους και τέλος, υπόσχεται χαμηλή (σχετικά) κατανάλωση. Μεγαλο πλεονέκτημα το abs μπρος-πίσω! Στο δρόμο βλεπω έχει μοσχοπουλήσει. Το αεροψυκτο μοτέρ με απόδοση (πρακτικα) καλου 125αριου δεν το βάζω στα μειον απαραίτητα. Αντιθετα οι πολλοι τριγμοι που αναφέρουν πολλοι ιδιοκτήτες ειναι σημαντικό μειον, παρόλα αυτά δεν με αποτρέπει απο μια πιθανη αγορά του και τον τελευταίο καιρό για τετοιο κοίταζα. Παραμένει για την ώρα το Νο1 υποψήφιο.

.

Αυτο το πηρε φιλος περσι και το εχει παει δυο φορες για κραδασμους στο ρελαντι, τρεμει λεμε! Του εχουν αλλαξει σινεμπλοκ δυο φορες αλλα δεν αλλαξε κατι. Ρωτησε κι αλλους και επιβεβαιωσε το "ετσι κανουν αυτα" που του ειπαν και στο συνεργειο. Α και τριζει! Το πηρα βολτα και δεν ενθουσιαστηκα, το Sportcity που ειχα 14 χρονια καλυτερο ηταν λιγο πριν το δωσω, ετριζε και ετρεμε λιγοτερο

Δωσε κατι παραπανω και παρε ειτε το srt-gt ή ακομα καλυτερα το Sh 150

ptc
14/06/2024, 08:07
Το μεγάλο πλεονέκτημα του σκούτερ είναι η προστασία απ το νερό λόγω πατώματος. Αν δεν καβαλας με όλες τις καιρικές συνθήκες προτίμησε ένα μοτοσυκλετάκι.

Kepler Fun
14/06/2024, 08:09
Έχω το προηγούμενο symphony 200 από το 2017 για τους ίδιους λογους που αναφέρεις και εσυ.
Κανένα απολύτως πρόβλημα.
Μου προσφέρει αυτά ακριβώς που ζητάς.
Πιάνει αμέσως 80-90 χλμ και δεν θέλω παραπάνω ταχύτητα με σκούτερ γιατί το φοβάμαι.
Κατανάλωση 3,5-4 λτ maximum.
Μεγάλο σέρβις 180€ ανα 12Κ χλμ. Ολα τα άλλα μόνος σου (λάδια, τακάκια κλπ.)
Δεν έχει πίσω ABS που εμένα μου αρέσει για πολλούς λόγους (χώμα, ελεγχόμενο μπλοκάρισμα κα)

Αυτό που κυκλοφορεί τώρα έχει μικρότερο πισω τροχό για περισσότερους χώρους (άρα κοπανάει περοσσότερο) και διαβάζω ότι έχει μικρο θέματα.

Βρες το προηγούμενο μοντέλο ατρακάριστο με λιγα χλμ και καθάρισες με ελαχιστα λεφτά.

Bowleno
14/06/2024, 08:23
Από καιρό σκέφτομαι την αγορά μηχανακιου για τα αστικά χλμ και να μην κουράζω άλλο το μπαντιτ μεσα στην πόλη, προτιμώ να το χαίρομαι σε πιο εκδρομικές (και ανοιχτες) διαδρομές.
Μοτέρ όχι μεγάλο, ένα επιπλέον κριτήριο είναι να μειωσει και τα καθημερινά λειτουργικά έξοδα. Χρήση καθαρά αστική, σπίτι-δουλεια-σπίτι και κάθε διαδρομή στο κέντρο.
Άλλωστε για πιο έξω θα υπάρχει ετοιμοπολεμο το μπαντιτ.

Αφου σκέφτηκα αρκετές επιλογές (ξεκίνησα με μοτοσυκλετάκια μέχρι 300κυβικα) και ξεπερνωντας τις παρατηρησεις συντροχων (από την πιο φιλική τύπου "εισαι καλά αγόρι μου;" μέχρι την πιο ευθύ "εισαι μ@λ@κ@ς;") χωρίς όμως να αμφισβητησω ποτέ τις αγνες προθέσεις τους, κατέληξα ότι ένα σκουτερ είναι ό,τι χρειάζομαι. Ευέλικτο και άνετο (όχι αναρτησιακά) στην πόλη και στην πυκνή κίνηση, με αρκετους χώρους για μεταφορά και προστατεύει τα πόδια από τα στοιχεια της φύσης. Στα μειον η λίγο αυξημένη κατανάλωση και συντήρηση.

Πολλοι θα πουν (και τους πιστεύω) ότι ένα παπί είναι ό,τι καλύτερο, που είναι, αλλά μου βγάζει και μια μιζέρια. Είχα παπί για πολλά χρόνια, ξερω τα πλεονεκτήματα του αλλά τώρα θα ήθελα και κάτι λίγο πιο "μουράτο".

Τι φοβάμαι στο σκούτερ: τη θέση οδήγησης (όρθια, σα να κάθεσαι σε καρέκλα) και η έλλειψη άμεσης και επαρκούς δύναμης, κυριως επειδή έχω συνηθίσει αλλιώς με τη μηχανή.

Κυβικα θέλω μεχρι 200 για να μην ξεπερναει τα 3.5λτ/100 (νορμαλ ανθρώπινη χρήση) και να μείνω στη χαμηλή κατηγορία τελών κυκλοφορίας (περισσοτερο ψυχολογικό αυτό).
Αρχικά κοιταζα για 125, όμως η διαφορα τιμής με τα 200αρια (που στην πραξη ειναι λιγότερο) είναι πολύ μικρή.
Σαν τα ταβανι στα λεφτά έχω βάλει τα 3000, είτε καινουργιο είτε ελαφρως μτχ. Λέω ελαφρώς γιατί αν μου αρέσει μαλλον θα το κρατήσω, αν όχι θέλω να μπορεί να φυγει και σχετικά εύκολα χωρις μεγαλη χασούρα.
Δεν ειναι και πάααρα πολλά τα 3 χιλιάρικα, αλλά οπως είπα δεν ξέρω και αν θα μου αρέσει. Υπό προυποθέσεις όμως αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο της υπέρβασης.

Αρκετά με τα εισαγωγικά, πάμε στα μοντέλα:
(με τα υπερ και κατά που είδα εγω)

1. voge srt1. 125 κυβικουλια σε πολύ καλή τιμή (2600). Από αυτό ξεκίνησε ο προβληματισμος για σκουτερ. Φοβερή τιμή, μου φαίνεται όμως λίγο μικρό σαν όγκο και έχει μικρά ροδάκια.

Μέχρι που είδα το:
2. Aprilia srt-gt. Ίσως το άλλο ακρο από το βοτζ, πιο μουράτο, ψευτοεντουρο (χρησιμο χαρακτηριστικό αν παίξουν διακοπες σε νησι), ελάχιστα πιο ακριβό σαν μτχ και πολύ καλή απόδοση μοτέρ.
Αρχικά κοιταζα το 125, χαζευοντας τις αγγελίες όμως άρχισε να με ψήνει το 200αρι. Στα μειον, τα μικρά ροδακια και αυτό και φοβάμαι θα έχει λιγο πιο αυξημενο κόστος συντηρησης (ειδικά στα ανταλλακτικά, απρίλια γαρ). Συνεργειο κοντά στο σπίτι μου.

Μετά ξανασκεφτηκα αυτό με τα ροδάκια και προσεξα το:
3. SYM Symphony 200ST: Ξαναγυρναμε στα φτηνιάρικα. Επίσης πολύ καλή τιμή (2800κατι), φτηνά σερβις/ανταλλακτικά, συνεργείο διπλα στο σπίτι μου, μεγάλες ροδες, πολύ ευρύχωρο κάτω από τη σελα αλλά και στα πόδια (μπλιαχ, το επίπεδο πατωμα δεν ειναι πρωτο στις προτιμήσεις μου) και δίνεται και με βάλιτσακι πίσω που αυξάνει ακόμα περισσότερο τους διαθέσιμους χώρους και τέλος, υπόσχεται χαμηλή (σχετικά) κατανάλωση. Μεγαλο πλεονέκτημα το abs μπρος-πίσω! Στο δρόμο βλεπω έχει μοσχοπουλήσει. Το αεροψυκτο μοτέρ με απόδοση (πρακτικα) καλου 125αριου δεν το βάζω στα μειον απαραίτητα. Αντιθετα οι πολλοι τριγμοι που αναφέρουν πολλοι ιδιοκτήτες ειναι σημαντικό μειον, παρόλα αυτά δεν με αποτρέπει απο μια πιθανη αγορά του και τον τελευταίο καιρό για τετοιο κοίταζα. Παραμένει για την ώρα το Νο1 υποψήφιο.

4. Kymco People-S 200. Ακόμα ένα 200αρι (στα χαρτια, γιατι και εδω το μοτέρ ειναι 160κατι κυβικα). Αυτό έπεσε στην αντιληψη μου καπου εδω στο φορουμ. Ελάχιστα πιο ακριβο από το συμ, έχει και στροφόμετρο, αν και αεροψυκτο φαινεται να ειναι πιο εξελιγμενο γιατί ειναι και πιο δυνατό. Χωροι πανω-κατω φαινονται ιδιοι με του συμ, επίσης με επίπεδο πατωμα. Και αυτό με abs παντου!
Τιμή ελάχιστα πάνω από 3 (3095 για την ακρίβεια), μτχ δεν υπάρχουν πολλα δυστηχως. Το έχω σαν Νο2 τωρα.



Μου αρεσει αρκετά και το nmax155, ξεφευγει όμως σε τιμή και έχει επίσης μικρά ροδάκια. Το ίδιο και το Pcx αν και αυτό αισθητικα δεν μου αρέσει τόσο.
Για την ώρα κοιτάω οπως καταλάβατε σε κάτι πιο μπατζετ, αν με βολεψει είτε θα το κρατήσω είτε θα πάω αργότερα σε κάτι πιο πρεμιουμ.

Υπάρχουν άλλες προτασεις; Δεν πολυκατεχω την αγορά σκουτερ και δεν ξερω τι παίζει.
Επισης πληροφορίες και προσωπικες εμπειρίες ευπρόσδεκτες. Οτιδήποτε μπορεί να οδηγησει σε προβληματισμό και αναθεώρηση επιλογων.



Πάρε 2 δραμαμίνες, ένα ντεπόν και ξάπλωσε, σε 2 ώρες θα σου περάσει. 50 ευρώ. :D

kordix
14/06/2024, 08:30
Πάρε 2 δραμαμίνες, ένα ντεπόν και ξάπλωσε, σε 2 ώρες θα σου περάσει. 50 ευρώ. :D

Αυτό :beer:

Δεν θέλω ούτε να τα βλέπω. Πάρε καλύτερα ένα εντουράκι πχ crf250l να κάνεις και καμμιά χωμάτινη βόλτα. Οκ θα βρέχονται τα πόδια σου και δεν θα έχεις αποθηκευτικό χώρο αλλά δεν θα καταλαβαίνεις λακούβες, δεν παθαίνει τίποτα αν πέσει κάτω ενώ τα σκούτερ έχουν στρέμματα πλαστικών και τέλος τα ονοφάκια έχουν αξιοπρεπέστατη συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.

D3300
14/06/2024, 08:35
Ότι είπε ο αποπάνω...

Kickstart
14/06/2024, 09:03
ψευτοεντουράκι για να μην ψάχνεις σε λίγο καιρό να δώσεις τη πλαστική μπανιέρα.

Manalishi
14/06/2024, 09:15
Εγώ πάντως το Downtown 350 δεν το αλλάζω....(για την πόλη πάντα)

Το πήρα καινούργιο το 2019, 5.500.
Έφτασα αισίως τα 24χιλ χλμ.
Ναι με αναρτήσεις που κοπανάνε, είδικά η πίσω.
Ναι με ακριβά πλαστικά που έγινε η στραβή.
Ναι με 4.8λ/100χλμ κατανάλωση γιατί μ@λ@κιζόμουν με το τράξιον κοντρολ.

Τώρα όμως, που απο το 2022 είμαι Πειραιά - Ν. Ερυθραία απο Κηφισσό κάθε μέρα με κάθε καιρό...δεν το αλλάζω..
Δεν βρέχομαι.
Κουβαλάω όλο τον εξοπλισμό σε περίπτωση Νώε Νο2.
Έπεσε η κατανάλωση στο 3.6-3.8.
Είναι μανιτζέβελο και δεν μπλέκω στα σταματημένα μέχρι να βγώ Κηφισσό.
Δεν κάθεσαι να ασχολείσαι με συμπλέκτες, σβησίματα, μαρσαρίσματα στην κίνηση.

Με λίγα λόγια, είναι ενα εργαλείο πόλης και ώς τέτοιο το αποδέχομαι και εγώ. Είναι ανθρωπομεταφορέας (ενίοτε και σκύλων...).
Είναι ενας σουγιάς, ή ενα ανοιχτήρι αμα θες, εαν το αγόρασες για να κανεις μόστρα (ή και να γ@μησεις), λίγους θα εντυπωσιάσεις, πάρε καλύτερα ένα Ρόλεξ...

ο Κordix, που την γνώμη του παντα την ακούω και την σέβομαι, θεωρώ οτι το αδικεί. Και τα σκουτερ εχουν αξιοπρεπη συμπεριφορά, ανάλογα την χρήση. Πάρε το εντουράκι και πηγαινε το στην πίστα, θα είναι οκ ? Δε νομίζω.
Εαν το ζητούμενο είναι η γρήγορη, ασφαλής και στεγνή μεταφορά χωρίς πομφόλυγες και φληναφήματα, το σκούτερ νομιζω τα προσφέρει σε όποιον τα χρειάζεται.

Κλασσικά λοιπόν, καταλήγουμε στο ερώτημα: Τι ανάγκη έχεις και ποιές είναι οι προτεραιότητες σου;

vstrider
14/06/2024, 09:40
Μετά ξανασκεφτηκα αυτό με τα ροδάκια και προσεξα το:
3. SYM Symphony 200ST: Ξαναγυρναμε στα φτηνιάρικα. Επίσης πολύ καλή τιμή (2800κατι), φτηνά σερβις/ανταλλακτικά, συνεργείο διπλα στο σπίτι μου, μεγάλες ροδες, πολύ ευρύχωρο κάτω από τη σελα αλλά και στα πόδια (μπλιαχ, το επίπεδο πατωμα δεν ειναι πρωτο στις προτιμήσεις μου) και δίνεται και με βάλιτσακι πίσω που αυξάνει ακόμα περισσότερο τους διαθέσιμους χώρους και τέλος, υπόσχεται χαμηλή (σχετικά) κατανάλωση. Μεγαλο πλεονέκτημα το abs μπρος-πίσω! Στο δρόμο βλεπω έχει μοσχοπουλήσει. Το αεροψυκτο μοτέρ με απόδοση (πρακτικα) καλου 125αριου δεν το βάζω στα μειον απαραίτητα. Αντιθετα οι πολλοι τριγμοι που αναφέρουν πολλοι ιδιοκτήτες ειναι σημαντικό μειον, παρόλα αυτά δεν με αποτρέπει απο μια πιθανη αγορά του και τον τελευταίο καιρό για τετοιο κοίταζα. Παραμένει για την ώρα το Νο1 υποψήφιο.


Καθόλου χαμηλή κατανάλωση υπό κανονικές συνθήκες. Εντός πόλεως καίει. Πλησιάζει χωρίς να ακουμπάει τα 4. Σταθερή πορεία (λέμε τώρα..) εν είδη βόλτας με 80-90 θα δεις 3λ/100.
Επίσης, αφού πας για σκούτερ, το επίπεδο πάτωμα να είναι στις προτιμήσεις σου. Και εμένα εξακολουθεί να μην μου πολυαρέσει αλλά με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Αναρτήσεις κάτω του μετρίου (σκούτερ..)
Ποιότητα κατασκευής επίσης μέτρια, κανένα μηχανικό πρόβλημα (του έχω πιει το αίμα στα 50κ που το έχω φτάσει)
Όλα τα υπόλοιπα σωστά.

motojojo
14/06/2024, 15:58
Καταρχην σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Θέμα αντικατάστασης του μπαντιτ αυτη τη στιγμή δεν τίθεται για διαφορους λόγους. Πέραν της έλλειψης abs με καλύπτει απόλυτα. Επίσης το να δώσω 5-7 χιλιαρικα για να πάρω κάτι που θα καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100 πάλι δεν αξίζει.
Αν η φαση με το σκουτερ παει καλά και το επιτρεψουν τα οικονομικά, τοτε θα σκεφτω την αντικατασταση του μπαντιτ με κατι πιο σπορ και πιο ιδιαιτερο.

Στο σκουτερ δεν ψάχνω την οδηγική απόλαυση αλλά την εξυπηρετηση. Θέλω ενα εργαλιιιο, εναν ανθρωπομεταφορεα που θα με μετακινει οπουδήποτε εντος κεντρου. Αν στο ενδιάμεσο νοιωσω την αναγκη να παρω τη μηχανη δεν με εμποδίζει κανεις να την πάρω, εκει θα ειναι να με περιμενει. Δεν τιθεται θεμα αντικατάστασης, ουτε παροπλισμου.
Οι ταχύτητες που κινουμαι καθημερινα δεν ξεπερνουν τα 80χαω, σπανια αγγιζουν τα 100 και μόνο σε στιγμες παραφροσυνης θα πανε πιο πάνω. Όχι μόνο λόγω αυτοσυγκρατησης αλλά κυρίως λογω συνθηκων.
Προσωπικά δεν νοιωθω ιδιαιτερη ευχαριστηση να την πηγαινω μονο αργά.

Ο κυριότερος λόγος που αποφάσισα να κινηθω προς σκουτερ και όχι προς καποιο μοτοσυκλετάκι ειναι η προστασία απο τα στοιχεια της φύσης και οι χώροι. Πάντα όταν προβλεπεται να παρω 2ο άτομο παιρνω και εξτρα κρανος μαζι, πραγμα που περιοριζει πολύ την μεταφορικη ικανοτητα. Η 47αρα μπαγαζιερα της μηχανης ειναι ηδη οριακη (για τζετ κρανη ετσι; που να εβαζα και full-face), οι 30λιτρες που εχουν τα μικρα μηχανακια δεν χωράνε τιποτα (και δεν νοιωθω καθολου άνετα να κλειδωνω το κρανος επανω στη μηχανη).


Εντελώς συμπτωματικά μιλαγα σημερα με εναν συναδελφο που αγορασε πριν 7-8 μηνες ενα symphony 125 (καμια επαφη με μηχανη, με διπλωμα αυτοκινητου το πηρε). Δηλωσε πολυ ευχαριστημένος, τρομερα βολικο, γενικώς τα κάνει όλα με αυτό. Φουλάρει και αυτος μια φορά τη βδομάδα (7 λιτρα παιρνει νομιζω), δεν θυμοταν χλμ αλλά από την περιγραφή κατάλαβα ότι κανει την ιδια χρήση με εμένα.


Αρχίζει να με κερδιζει το κυμκο κυριως λογω πιο δυνατου μοτερ. Θα το παρακολουθω και αυτο. Απο αξιοπιστια ακόμα δεν εχω δει κάτι, αν και ποσο καλο ειναι.
To sh δειχνει ιδανικο, από την άλλη ξεφευγει αρκετα σε τιμη και δεν ξερω τι προτιμηση το έχουν οι ελαφροχερηδες. Δεν λεει να νοιωθω ηρεμος με το μπαντιτ και να τρεμω με το σκουτερ.

Κάτι άλλο παρόμοιο δεν εχει πέσει στην αντιληψη μου.

panavour
14/06/2024, 16:13
Αρχίζει να με κερδιζει το κυμκο κυριως λογω πιο δυνατου μοτερ.(καί κυριως λογω πολυυυ καλύτερης αντιπροσωπειας.) Θα το παρακολουθω και αυτο. Απο αξιοπιστια ακόμα δεν εχω δει κάτι, αν και ποσο καλο ειναι.
To sh δειχνει ιδανικο, από την άλλη ξεφευγει αρκετα σε τιμη και δεν ξερω τι προτιμηση το έχουν οι ελαφροχερηδες. Δεν λεει να νοιωθω ηρεμος με το μπαντιτ και να τρεμω με το σκουτερ.

Κάτι άλλο παρόμοιο δεν εχει πέσει στην αντιληψη μου.

fixed

basilis_k6
14/06/2024, 16:55
Πάντα όταν προβλεπεται να παρω 2ο άτομο παιρνω και εξτρα κρανος μαζι, πραγμα που περιοριζει πολύ την μεταφορικη ικανοτητα. Η 47αρα μπαγαζιερα της μηχανης ειναι ηδη οριακη (για τζετ κρανη ετσι; που να εβαζα και full-face), οι 30λιτρες που εχουν τα μικρα μηχανακια δεν χωράνε τιποτα (και δεν νοιωθω καθολου άνετα να κλειδωνω το κρανος επανω στη μηχανη).
βαλτην πανω τη γυναικα και πεσε σε μια λακουβα. αν θες να χωρισεις κιολας θα ειναι πολυ χρησιμο τεστ.
καλυτερα να βαλεις σε ενα μικρο μηχανακι μεγαλη βαλιτσα για 2 κρανη (45αρα) παρα να παρεις σκουτερ που 2 φουλ ζητημα αν τα χωραει. εγω θα επερνα voge 300ds αλλα οπως σου ειπα πριν δες και το sh150 γιατι λενε οτι οι αναρτησεις ειναι υποφερτες

Nomand
14/06/2024, 16:55
Άστο στο sym στο χρόνο πάνω είναι κουδουνίστρα στράβωσε η πίσω δισκοπλακα και μου λέει ο Γκοργκολης έβαλες λουκέτο καιντο ξέχασες (αλλά πίσω δεν χωράει λουκέτο ούτε παιδικό να μπει) στην moto trend στράβωσε πάλι ο μπροστά ο δίσκος τώρα και το κάνει μια βόλτα και μου λέει αμέσως θα παραγγείλουμε καινούρια και θα σας καλέσουμε να την αντικαταστήσουμε.

Volpad
14/06/2024, 18:04
βαλτην πανω τη γυναικα και πεσε σε μια λακουβα. αν θες να χωρισεις κιολας θα ειναι πολυ χρησιμο τεστ.
καλυτερα να βαλεις σε ενα μικρο μηχανακι μεγαλη βαλιτσα για 2 κρανη (45αρα) παρα να παρεις σκουτερ που 2 φουλ ζητημα αν τα χωραει. εγω θα επερνα voge 300ds αλλα οπως σου ειπα πριν δες και το sh150 γιατι λενε οτι οι αναρτησεις ειναι υποφερτες

Εγώ είπα στη γυναίκα πόσο κάνει το κράνος της, της είπα οτι αμα το βάλει στη μπαγκαζιέρα θα χαλάσει απο τη ζέστη και έμαθε να το κουβαλάει στα χέρια της, οπότε δεν χρειαζόμουνα την μπαγκαζιέρα...

:smokin:

Bowleno
14/06/2024, 18:29
Εγώ είπα στη γυναίκα πόσο κάνει το κράνος της, της είπα οτι αμα το βάλει στη μπαγκαζιέρα θα χαλάσει απο τη ζέστη και έμαθε να το κουβαλάει στα χέρια της, οπότε δεν χρειαζόμουνα την μπαγκαζιέρα...

:smokin:


Έτσι την σκίζουν την γάτα! Εμένα (αν και όποτε....) ανεβαίνει, ΔΕΝ θέλει να το κουβαλάει....:cry:



(γιαυτό δεν την παίρνω ποτέ μαζί)

mikes
14/06/2024, 21:02
Kymco Mirace 125i E5 στα 1895€...

το πιο φθηνο 125αρι σκουτερ αυτη τη στιγμη. (https://www.topgeargreece.gr/moto/1006172/auto-einai-to-pio-fthino-scooter-gnostis-etaireias-sta-125-kek/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3Cqi5t1wCADUh3Mz-7cmJIAMTgNKZSqakf8r4edFOrpVQk3a82n5s_o9M_aem_AfZS6WJrFGftmWB9zxGxKJ1Hys7CReNBMJdZuQJa7EFCBMmJae-CGdUz5SmH_MmmHGFnih4dEHyFk0WfQhYI__-A#Echobox=1718287763http://)

453830

Nostradamus
14/06/2024, 22:17
Η ευκολία των σκούτερ, η χρηστικότητα τους, οι μεταφορικές τους δυνατότητες, η προστασία από τα στοιχεία της φύσης, είναι απλησίαστα χαρακτηριστικά που δεν θα σου δώσει άλλο δίκυκλο.

Η οδηγική τους συμπεριφορά είναι έννοια σχετική, προσωπικη και έχει να κάνει επίσης με τον αναβάτη.

Γι αυτά που περιγράφεις ότι θέλεις να κάνεις, είναι ιδανική επιλογή.

basilis_k6
14/06/2024, 23:26
Η ευκολία των σκούτερ, η χρηστικότητα τους, οι μεταφορικές τους δυνατότητες, η προστασία από τα στοιχεία της φύσης, είναι απλησίαστα χαρακτηριστικά που δεν θα σου δώσει άλλο δίκυκλο.

Η οδηγική τους συμπεριφορά είναι έννοια σχετική, προσωπικη και έχει να κάνει επίσης με τον αναβάτη.

Γι αυτά που περιγράφεις ότι θέλεις να κάνεις, είναι ιδανική επιλογή.

διαφωνω καθετα. μονο τα ποδια κρατανε στεγνα και για οσους το θεωρουν πλεονεκτημα δεν εχουν ταχυτητες. το οποιο ειναι καλο ΚΑΙ κακο ταυτοχρονα. εμενα μου σπαει τα νευρα που δεν εχω ποδοφρενο και οταν εχει κλιση ο δρομος δεν μπορω να ανοιξω ουτε το μπουφαν χωρις να τσουλαει το μηχανακι. ολα τα αλλα τα κανουν χειροτερα απο τις μοτοσυκλέτες πολης. οχι τις παπιες η τα supersport αλλα τις μοτοσυκλετες που ειναι φτιαγμενες για παρομοια χρηση. αν προσθεσουμε το ισιο πατωμα που δινει πολλους ποντους στη μεταφορα, τοτε παμε αυτοματως σε μικρα μηχανακια που χανουν πολυ σε οδικη συμπεριφορα, φρενα, αναρτησεις...γενικως ειναι ενα οδηγικο δραμα με εξαιρεση το sh300 για οποιον μπορει να φτασει σε τετοιες τιμες. ειδικα αν καποιος θελει και γκαζακι και κοιταει 300-400cc εκει ουτε καν ευελιξια δεν εχουμε.

Nostradamus
15/06/2024, 06:25
Και καλά κάνεις. :lol:

Τα σκούτερ είναι άψογα γι αυτά που έγραψα πιο πάνω. Ευκολία, χρηστικότητα, μεταφορική δυνατότητα, προστασία από καιρικές συνθήκες.

Αν τώρα θέλει καποιος οδηγική απόλαυση, και την ψάχνει στα σκούτερ ε, κάποια διαταραχουλα του θέλει φροντίδα από ειδικό, δεν θα περάσει μόνη της. :lol:

stefanos
15/06/2024, 08:15
Σκούτερ εναντίον μοτοσυκλέτας στην πόλη?
ΟΚ από σκούτερ ξέρω sh300 09 και srgt200 23.
Το πρώτο σε άλλο πλανήτη, το δεύτερο έχει πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση που τερματίζει εύκολα και σκληρά σε ανωμαλίες ,δικάβαλο δεν το συζητάω.
Από εκεί και πέρα μέσα στην πόλη δεν υπάρχει σύγκριση του αυτόματου με τα manual στην ευκολία στην ταχύτητα στην πρακτικότητα στην ενεργητική ασφάλεια.

doctor_john
15/06/2024, 08:17
Εγώ είπα στη γυναίκα πόσο κάνει το κράνος της, της είπα οτι αμα το βάλει στη μπαγκαζιέρα θα χαλάσει απο τη ζέστη και έμαθε να το κουβαλάει στα χέρια της, οπότε δεν χρειαζόμουνα την μπαγκαζιέρα...

:smokin:

Για τους δικούς μας ανθρώπους υπάρχει φίλος που πλέκει μακραμέ τσάντα κράνους δίχτυ με αρτάνι.
Μικρός όγκος, πολύ σικ, σε περίπτωση απειλής λειτουργεί σαν αλυσίδα..

τζαστ σεϊν..

D3300
15/06/2024, 08:47
Αγόρασα καινούριο πριν από 2 χρόνια το SH350i.
Συγχρόνως κατέχω από παπί στρογγυλοφάναρο έως cbr1000rr.
Η ευκολία του και οι ελιγμοί του είναι στοιχεία που λάτρεψα.
Το διάλεξα για τους μεγάλους τροχούς του και το επίπεδο δάπεδο.
Το χουφτώνω συχνά, γι αυτό και η κατανάλωση παίζει 4-4.5 λίτρα, ίσως και παραπάνω κατά περίπτωση.
Δεν το αλλάζω με τίποτα γι αυτό που είναι.
Ακριβό στην αγορά του, αναρτήσεις όχι όπως έχω συνηθίσει από τα υπόλοιπα μηχανάκια μου.
Βασικά είναι κανίβαλος στη πόλη, άπειρο γκάζι και φρένο, ούτε συμπλέκτης, ούτε ταχύτητες, just riding.

453833

Nostradamus
15/06/2024, 10:04
Πες μέρος και ώρα να φέρω "κοντο" dt360x. :lol:

motojojo
15/06/2024, 14:14
Παιδιά ωραία αυτά τα μικρά αλλά.....δεν. Προφανώς έχουν εκπτώσεις σε άλλους τομείς (όχι στην ποιότητα), βλέπω μικρά ροδάκια και με 8-9 αλογάκια με 2 άτομα επάνω θα ζοριστούν.
Και μπαίνει και το αισθητικό κομμάτι.

Για χρήση σε επαρχιακή πόλη είναι ταμαμ.


Σημερα με έπιασε σπαρίλα το πρωί και δεν πήγα να δω το κυμκο, τελικά έχω αρκετά καταστήματα (και συνεργεία, το κυριώτερο!) κοντά στο σπίτι να το δω από κοντά και αν υπάρχει διαθέσιμο να το κανω και καμια βόλτα.
Δυστηχως η Mototrend δεν ειναι ανοιχτη τα σκ και καθημερινή δεν προλαβαίνω να πάω από Καλλιθέα στη Νεα Φιλαδέλφεια. Οπότε θα παιξει Βυνιος που έχει παντου.

γιωργο
02/07/2024, 13:39
Επειδή κ γω ψάχνω για σκουτερ, έκανα κσι νεο ποστ. 2 πραγματα θελω ν πω 1..Το Sym symphony 125 αν κ μ αρεσει πολύ μου κανει πολύ εντυπωση οτι κ πολλα πουλάνε κ σε πολυ χαμηλη τιμή (βρήκα σε μαγαζί πολυ καλη κατάσταση 780€!)..κ 2 Αυτο εδω υο yamaha
RAYZR 125 που κανει 2190 καινούργιο!!Το ξερει κάνεις??.. Βλέπεις τιμές σκουτερ Yamaha ολα πανω απο 3 κ αυτο 2200??Τι φαση?ξερει κάποιος να μας πει??

motojojo
09/07/2024, 20:32
Γνωμουλα για medley;
Εχω δει αρκετά στο δρόμο και η αλήθεια είναι το καλοβλεπω λίγο, αν και το μπατζετ ξεφευγει αρκετά. Το μοτερ φαινεται πολύ ενδιαφέρον, το ερώτημα είναι αν αντέχει επίσης.

Εχει κανεις εμπειρια από το start stop; Προσφέρει κάτι; Απ'ότι κατάλαβα δεν εχουν μιζα αυτά, το ρόλο της μιζας τον παιζει το δυναμό.