Σύνδεση

View Full Version : Kawasaki Ninja ZX-6R (2024)



giorgosb
20/06/2024, 23:18
"Η KSR Hellas, αντιπρόσωπος της Kawasaki στην Ελλάδα, υποδέχεται τη Ninja ZX-6R του 2024 (https://www.bikeit.gr/nea-kawasaki/item/38531-kawasaki-ninja-zx-6r-2024-diathesimi-stin-ellada?m=1) στην αγορά μας. Η τετρακύλινδρη supersport των 636 cc, 129 hp και 7 kgm για 198 υγρά κιλά είναι εξοπλισμένη με ένα πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που περιλαμβάνει τέσσερεις λειτουργίες οδήγησης (ride modes), τρεις λειτουργίες ισχύος (power modes), ρυθμιζόμενο traction control, quick shifter, μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση και το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Braking System) που φροντίζει για το βέλτιστο φρενάρισμα αποφεύγοντας την ανασήκωση του πίσω τροχού στα δυνατά φρένα και στα κατεβάσματα σχέσεων δουλεύοντας σε συνεργασία με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS.

Οι αναρτήσεις του ZX-6R προέρχονται από τη Showa, με πιρούνι 41 mm Big Piston (BP) με χωριστές λειτουργίες για κάθε καλάμι (SFF-BP), αμορτισέρ με μοχλικό Bottom-Link Uni-Track και φυσικά είναι αμφότερες πλήρως ρυθμιζόμενες.

...είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά προς €13,795 σε δύο επιλογές χρωμάτων: πράσινο (lime green/ebony) και μαύρο (metallic graphite gray/metallic diablo black).

Ακόμη είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας στην ειδική επετειακή έκδοση Ninja ZX-6R 40 Anniversary για τα 40 χρόνια της οικογένειας Ninja, με ρετρό χρωματισμό και τιμή €13,995."

453958

453959

453960

DoctoR_k6
21/06/2024, 08:56
Ωραιος ο 3ος χρωματισμος.
Μου θυμιζει το 400 που ειχα πριν 20 χρονια.

14Κ τα 600... :facepalm:

devil's animal
21/06/2024, 09:47
Ωραιος ο 3ος χρωματισμος.
Μου θυμιζει το 400 που ειχα πριν 20 χρονια.

14Κ τα 600... :facepalm:

οντως ειναι ωραιος ο επετειακος χρωματισμος...
στο τελος του 2005 ειχα δωσει 10500 για το 636 του 2006 που εβγαινε μαυρο...το 2005 εβγαινε ασημι, πρασινο και μπλε...

20 χρονια μετα 35% επανω...:sad:

DoctoR_k6
21/06/2024, 09:50
οντως ειναι ωραιος ο επετειακος χρωματισμος...
στο τελος του 2005 ειχα δωσει 10500 για το 636 του 2006 που εβγαινε μαυρο...το 2005 εβγαινε ασημι, πρασινο και μπλε...

20 χρονια μετα 35% επανω...:sad:

12000 αγορασα το Κ6 εγω το 2006...:lol:
Τι να λεμε τωρα!!!

Εκεινο το πρασινο της ακριδας ηταν ομως πανεμορφο!!

Sorath
21/06/2024, 09:50
Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, αλλά για μένα το μούτρο είναι πολύ άσχημο. Δεν κολλάει με τις υπόλοιπες γραμμές της μοτοσυκλέτας. Επίσης, η εξάτμιση είναι τεράστια.

Απο την άλλη 130hp απο 600cc, είναι εντυπωσιακό, αλλά και 14 χιλιάρικα... :eek:

devil's animal
21/06/2024, 09:52
Απο την άλλη 130hp απο 600cc, είναι εντυπωσιακό, αλλά και 14 χιλιάρικα... :eek:

τοσα εβγαζε και πριν 20 χρονια...120 ροδα σε απαισιοδοξο δυναμομετρο...
τι το εντυπωσιακο εχει αυτο;:confused:

Sorath
21/06/2024, 09:56
Πλέον είναι πολύ κοντά σε ίππους ακόμα σε χιλιάρια (όχι SS προφανώς).

Taz
21/06/2024, 09:57
τοσα εβγαζε και πριν 20 χρονια...120 ροδα σε απαισιοδοξο δυναμομετρο...
τι το εντυπωσιακο εχει αυτο;:confused:

Όταν τα έβγαζε δεν είχαμε τα Euro 4534673932034....
Δεν είναι τόσο εύκολο να βγάλεις άλογα με τις σημερινές αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.

devil's animal
21/06/2024, 10:03
Όταν τα έβγαζε δεν είχαμε τα Euro 4534673932034....
Δεν είναι τόσο εύκολο να βγάλεις άλογα με τις σημερινές αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.

δεν υπαρχει αυτο που λες...
και τοτε στροφαλο μετρουσαν και εβγαζαν τα νουμερα στα διαφημιστικα (φυλλαδια τοτε) sites (τωρα)...
130 εβγαζε ΚΑΙ τοτε...
του εβαζες ΦΠΕ και κατεβαζε 120-127 αναλογως δυναμομετρου...

βαζω στοιχημα οτι αντιστοιχα νουμερα εχει και τωρα αν ξεταπωθει...ολοσωμη, φιλτρο, προγραμμα δλδ...

το 130 ειναι να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε...δεν εχω δει ακριβη specs, αλλα εφοσον λεει 636cc, κατα 90% ειναι ιδιο το μοτερ...
αυτο που αλλαζει ειναι τα ηλεκτρονικα...αισθητηρες, προγραμματα στο εγκεφαλο για τους κουλους κλπ..κλπ...

devil's animal
21/06/2024, 10:04
Πλέον είναι πολύ κοντά σε ίππους ακόμα σε χιλιάρια (όχι SS προφανώς).

σε τι χιλιαρια; δικυλινδρα και τρικυλινδρα;;;

δεν καταλαβαινω τι συγκρινουμε τωρα...

DoctoR_k6
21/06/2024, 10:05
Πλέον είναι πολύ κοντά σε ίππους ακόμα σε χιλιάρια (όχι SS προφανώς).

Εχουν τουλαχιστον 40-50 αλογα διαφορα.
Δεν το λες κοντα.
Plus και τον κυβισμο τα 1000.

Οπως και να εχει για την κατηγορια ειναι μια χαρα.

Sorath
21/06/2024, 10:08
σε τι χιλιαρια; δικυλινδρα και τρικυλινδρα;;;

δεν καταλαβαινω τι συγκρινουμε τωρα...

Kawasaki 1000SX 140hp (4κύλινδρο), Suzuki GSX-S 1000, κτλ ΟΚ;

Taz
21/06/2024, 10:09
δεν υπαρχει αυτο που λες...
και τοτε στροφαλο μετρουσαν και εβγαζαν τα νουμερα στα διαφημιστικα (φυλλαδια τοτε) sites (τωρα)...
130 εβγαζε ΚΑΙ τοτε...
του εβαζες ΦΠΕ και κατεβαζε 120-127 αναλογως δυναμομετρου...

βαζω στοιχημα οτι αντιστοιχα νουμερα εχει και τωρα αν ξεταπωθει...ολοσωμη, φιλτρο, προγραμμα δλδ...

το 130 ειναι να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε...δεν εχω δει ακριβη specs, αλλα εφοσον λεει 636cc, κατα 90% ειναι ιδιο το μοτερ...
αυτο που αλλαζει ειναι τα ηλεκτρονικα...αισθητηρες, προγραμματα στο εγκεφαλο για τους κουλους κλπ..κλπ...

Μα δεν είπα ότι τώρα μετράνε διαφορετικά. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι ένα μηχανάκι φιμωμένο και στεγνωμένο για να περνάει τις σημερινές προδιαγραφές ρύπων μπορεί παρόλα αυτά να βγάζει 129hp στο στρόφαλο.
Όσον αφορά στο μοτέρ τις τελευταίες δεκαετίες δεν έχουν γίνει τίποτα θαύματα στην ειδική ισχύ, όλα τα supersport 4κύλινδρα παίζουν στα 200-210hp/lt

harris_x
21/06/2024, 10:09
Kawasaki 1000SX 140hp (4κύλινδρο). ΟΚ;

Αυτο δε μπορεί να συγκριθεί με το 636, άλλη κατηγορία το ένα, άλλη το άλλο.

Sorath
21/06/2024, 10:13
Αυτο δε μπορεί να συγκριθεί με το 636, άλλη κατηγορία το ένα, άλλη το άλλο.

Αυτό δεν έγραψα και εγώ πιο πάνω;

Τεσπά πάμε παρακάτω! (Εγώ θα παραμείνω εντυπωσιασμένος πάντως :p )

DoctoR_k6
21/06/2024, 10:14
Kawasaki 1000SX 140hp (4κύλινδρο), Suzuki GSX-S 1000, κτλ ΟΚ;

Εχουν διαφορετικη προσεγγιση με τα sport touring μοτο.
Δεν συγκρινονται παρα μονο στα νουμερα.

Και γω οδηγησα GSXS-1000 GT που εχει ιδιο κινητηρα με το δικο μου (με διαφορες σε αποδοση/χαρτογραφησεις κλπ κλπ) και η αποδοση ηταν τελειως διαφορετικη.

devil's animal
21/06/2024, 10:16
Kawasaki 1000SX 140hp (4κύλινδρο), Suzuki GSX-S 1000, κτλ ΟΚ;


οχι, οκ...

το gsx-s βγαζει 150 αλογα και εχει το μοτερ του Κ4... και πιστεψε με, με ΦΠΕ παει 155 ευκολα ροδα...με τα 120-125 ειναι χαος...

κατι αντιστοιχο θαρρω θα γινεται και με το kawasaki, που δεν το ξερω...φαινεται να εχει το μοτερ του Ζ1000 ...οχι του ninja...

Sorath
21/06/2024, 10:19
Σωστά του Z1000 έχει, για αυτό έχει σχεδόν ίδιες επιδόσεις.

Πάντως το είπα γιατί κάποτε τα 600άρια ήταν στα 100 άλογα (εντάξει πριν αρκετά χρόνια).

devil's animal
21/06/2024, 10:24
Μα δεν είπα ότι τώρα μετράνε διαφορετικά. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι ένα μηχανάκι φιμωμένο και στεγνωμένο για να περνάει τις σημερινές προδιαγραφές ρύπων μπορεί παρόλα αυτά να βγάζει 129hp στο στρόφαλο.
Όσον αφορά στο μοτέρ τις τελευταίες δεκαετίες δεν έχουν γίνει τίποτα θαύματα στην ειδική ισχύ, όλα τα supersport 4κύλινδρα παίζουν στα 200-210hp/lt



1)ο στροφαλος δεν "φιμωνεται"... ειναι τι βγαινει με ιδανικες συνθηκες... χωρις κοψιμο απο εξατμισεις, απωλειες απο αλυσιδες κινησης, λαστιχο, κλπ...κλπ...

2) και εδω λαθος...η εξελιξη στα 1000cc ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε σχεση με πριν 20 χρονια...τοτε οποιος εβλεπε 150-160 στο δυναμομετρο ηταν περιχαρης... τωρα πετατε ενα 210 λες και νομιζετε οτι μιλαμε για στραγαλια...:rolleyes:

η απαντηση ειναι απλη...τα ηλεκτρονικα εκαναν μαγκα τον καθενα χουφτωνοντας το γκαζι οπου και οσο θελει χωρις να τον "τιμωρει" το μηχανακι...αυτο παλια συνεβαινε μονο με τα 600 και αυτο υπο συνθηκες...

οποτε στραφηκαν ολοι στο "πιο γρηγορο" "πιο δυνατο" "πιο ακριβο" πιο...πιο...με αποτελεσμα να πεθανουν οι πωλησεις των 600...αρα το βαρος στραφηκε ολο στην μεγαλη κατηγορια...

devil's animal
21/06/2024, 10:27
Σωστά του Z1000 έχει, για αυτό έχει σχεδόν ίδιες επιδόσεις.

Πάντως το είπα γιατί κάποτε τα 600άρια ήταν στα 100 άλογα (εντάξει πριν αρκετά χρόνια).


το 636 ηταν η εξαιρεση τοτε με τα αλογα...και ακριβως επειδη του προσθεσαν 36cc δεν μπορουσε να συμμετεχει και σε αγωνες...γι' αυτο και εβγαζαν και 2 εκδοσεις..η μια ηταν κανονικα 600 και φυσικα ειχε λιγοτερα αλογα απο το 636...
οποτε συνεβαινε το παραδοξο οτι ενας ιδιωτης ειχε πρακτικα (ΣΕ ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ) πιο γρηγορο μηχανακι απο εναν αγωνιζομενο...

RaGe_Raptor
21/06/2024, 10:35
θεωριτικά, αν ήθελα καινούριο ss600 έχω 2 επιλογές: ZX636R & CBR600RR.

αν το λαχανί δεν έχει imu τότε η επιλογή είναι εύκολα το CBR.

κατά τα άλλα πέρασαν 20 χρόνια κι έχουμε κάνει βήματα πίσω, θεωρούμε τα 130(ανακοινώσιμα) άλογα υπεραπόδοση.

Taz
21/06/2024, 10:40
1)ο στροφαλος δεν "φιμωνεται"... ειναι τι βγαινει με ιδανικες συνθηκες... χωρις κοψιμο απο εξατμισεις, απωλειες απο αλυσιδες κινησης, λαστιχο, κλπ...κλπ...

2) και εδω λαθος...η εξελιξη στα 1000cc ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε σχεση με πριν 20 χρονια...τοτε οποιος εβλεπε 150-160 στο δυναμομετρο ηταν περιχαρης... τωρα πετατε ενα 210 λες και νομιζετε οτι μιλαμε για στραγαλια...:rolleyes:

η απαντηση ειναι απλη...τα ηλεκτρονικα εκαναν μαγκα τον καθενα χουφτωνοντας το γκαζι οπου και οσο θελει χωρις να τον "τιμωρει" το μηχανακι...αυτο παλια συνεβαινε μονο με τα 600 και αυτο υπο συνθηκες...

οποτε στραφηκαν ολοι στο "πιο γρηγορο" "πιο δυνατο" "πιο ακριβο" πιο...πιο...με αποτελεσμα να πεθανουν οι πωλησεις των 600...αρα το βαρος στραφηκε ολο στην μεγαλη κατηγορια...

1. Κάνεις λάθος. Η μέτρηση στο στρόφαλο απλά δεν περιλαμβάνει τις απώλειες της μετάδοσης, υστέρηση ελαστικού κλπ. Ανεξάρτητα αν γίνει σε δυναμόμετρο πάγκου απευθείας στο στρόφαλο ή τροχού αφαιρώντας τις απώλειες (με χαμηλότερη ακρίβεια μέτρησης) γίνεται με το κανονικό πρόγραμμα, φίλτρο, πλήρη εξάτμιση που θα χρησιμοποιηθεί στην έκδοση που θα κυκλοφορήσει κλπ. Οπότε μια χαρά φιμώνεται.

2. Ένα ψάξιμο στις ιπποδυνάμεις που ανακοίνωναν οι κατασκευαστές τις 2 τελευταίες δεκαετίες και θα δεις ότι τα 1000άρια παίζουν σε περίπου ίδια ειδική ισχύ.

Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τα ηλεκτρονικά και την ικανότητα που απαιτούνταν από τον αναβάτη να οδηγήσει κάποιο παλιό 1000άρι χωρίς αυτά. Προφανώς και ισχύει και πολλοί από εμάς πρόλαβαν αυτή την εποχή αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης.

DoctoR_k6
21/06/2024, 11:15
θεωριτικά, αν ήθελα καινούριο ss600 έχω 2 επιλογές: ZX636R & CBR600RR.

αν το λαχανί δεν έχει imu τότε η επιλογή είναι εύκολα το CBR.

κατά τα άλλα πέρασαν 20 χρόνια κι έχουμε κάνει βήματα πίσω, θεωρούμε τα 130(ανακοινώσιμα) άλογα υπεραπόδοση.

Ωραιο το CBR...14500 και αυτο.
Αλλα ειναι φορτωμενο.

devil's animal
21/06/2024, 11:21
1. Κάνεις λάθος. Η μέτρηση στο στρόφαλο απλά δεν περιλαμβάνει τις απώλειες της μετάδοσης, υστέρηση ελαστικού κλπ. Ανεξάρτητα αν γίνει σε δυναμόμετρο πάγκου απευθείας στο στρόφαλο ή τροχού αφαιρώντας τις απώλειες (με χαμηλότερη ακρίβεια μέτρησης) γίνεται με το κανονικό πρόγραμμα, φίλτρο, πλήρη εξάτμιση που θα χρησιμοποιηθεί στην έκδοση που θα κυκλοφορήσει κλπ. Οπότε μια χαρά φιμώνεται.

2. Ένα ψάξιμο στις ιπποδυνάμεις που ανακοίνωναν οι κατασκευαστές τις 2 τελευταίες δεκαετίες και θα δεις ότι τα 1000άρια παίζουν σε περίπου ίδια ειδική ισχύ.

Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τα ηλεκτρονικά και την ικανότητα που απαιτούνταν από τον αναβάτη να οδηγήσει κάποιο παλιό 1000άρι χωρίς αυτά. Προφανώς και ισχύει και πολλοί από εμάς πρόλαβαν αυτή την εποχή αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης.

φιλε, οτι πεις...
:wave2:

Taz
21/06/2024, 11:34
φιλε, οτι πεις...
:wave2:

Τέτοιες απαντήσεις δεν νομίζω πως προωθούν την εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων.

Αν κάνω λάθος δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχθώ. Όπως για το 2 που ψάχνοντας λίγο καλύτερα, όντως είναι ελάχιστα τα μοντέλα των 1000cc που πλησίαζαν τα 200hp πριν 15-20 χρόνια.

Για το 1ο όμως δες ένα screenshot από το πρότυπο που περιγράφει πως γίνεται η δυναμομέτρηση από τους κατασκευαστές για να βγει η ισχύς κινητήρα που ανακοινώνουν.

453970

Το πρότυπο υπάρχει ολόκληρο αν θες να δεις και άλλα τμήματα του.

kostaskk
21/06/2024, 13:39
Τι εντύπωσιακα νούμερα? Το 636 του 2006 είχε 130,5 άλογα.. το 2006 έτσι.
Και ήταν 185 κιλά,, δλδ 15 ποιο κάτω από αυτό..
Το παλιό είναι ποιο γρήγορο,, σε αυτά που ανακοινώνουν αφαιρεις 15-20 hp απώλειες για να δεις τα πραγματικά τροχού.
453977
453976
Βλέπω και πολύ συμπίεση στου 2006, κοντά 14?

ΟΚΤΑΝΙΟ
21/06/2024, 19:27
....οποτε συνεβαινε το παραδοξο οτι ενας ιδιωτης ειχε πρακτικα (ΣΕ ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ) πιο γρηγορο μηχανακι απο εναν αγωνιζομενο...


Ο ιδιωτης τουλαχιστον ειχε 36cc παραπανω για να δικαιολογησει οτι ειναι το μηχανακι πιο γρηγορο

Τι να πουν και αυτοι (οι αγωνιζομενοι) που ειχαν πλΕρωσει σε σημερινα λεφτα +30,000 ευρω, να εχουν 150cc περισσοτερα, αλλα ο ιδιωτης να ειναι πιο γρηγορος? :lol:
Μιλαω για R6 & R7 για οσους δε το καλαλαβαν το προφανες)

basilis_k6
21/06/2024, 19:45
1)ο στροφαλος δεν "φιμωνεται"... ειναι τι βγαινει με ιδανικες συνθηκες... χωρις κοψιμο απο εξατμισεις, απωλειες απο αλυσιδες κινησης, λαστιχο, κλπ...κλπ...



θεωρητικα αυτο που λες δεν ισχυει γιατι στον παγκο στο δυναμομετρο πρεπει να ειναι πανω και η εισαγωγη και η εξαγωγη με την οποια θα παραχθει το οχημα. πρακτικα δεν εχει καμια σημασια γιατι δηλωνεις οτι θελεις.

η εξέλιξη των κινητηρων στην δυναμη εχει σταματησει πολλα χρονια τωρα. ειναι σαν τους επεξεργαστες ενα πραμα, εχουμε πιασει ενα ταβανι και πουσαρουν 1 ιππο το χρονο απο εκει που βγαζανε 10 καθε χρονο γιατι και λεφτα πεφτανε και δεν ειχαμε πιασει το peak της τεχνολογικης εξέλιξης. οχι οτι δεν μπορουνε να βγαλουν παραπανω αλλα θα κοστιζει τοσο που δεν εχει νοημα.

telegonos
23/06/2024, 23:50
Τι εντύπωσιακα νούμερα? Το 636 του 2006 είχε 130,5 άλογα.. το 2006 έτσι.

Στο διαφημιστικό προσπέκτους, που έλεγε και κάτι άλλα ... ''ψεκαστά'' και ''ramairάτα'', μπορεί.

Στην πραγματικότητα, είχε κάτι του στυλ 105 τροχό, πάνω-κάτω ότι είχε και ο ανταγωνισμός δλδ.

Εβγαινε ωραίο στις φωτό μια φορά, αυτό του το δίνω.

454022