Σύνδεση

View Full Version : Αλλαγή εξάτμισης scooter



symphonakias
24/06/2024, 16:04
Καλησπέρα!

Πρόσφατα αγόρασα ένα Symphony ST LC 125. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά αλλά θέλω να το πειράξω λίγο γι αυτό ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να αλλάξω την μαμά εξάτμιση με αυτή :

https://www.skroutz.gr/s/31960836/Teliko-Exatmisis-Konto-Typou-SC-Project-F51.html


Αν ναι, πέραν του ακουστικού υπάρχει κάποια άλλη αλλαγή που θα δημιουργίσει στο μηχανάκι, θετική ή αρνητική που πρέπει να λάβω υπόψιν;

mp-giorgos
24/06/2024, 16:09
Η σελιδα δεν εμφανιζεται.

symphonakias
24/06/2024, 16:17
το έφτιαξα!

Bowleno
24/06/2024, 16:22
Καλησπέρα!

Πρόσφατα αγόρασα ένα Symphony ST LC 125. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά αλλά θέλω να το πειράξω λίγο γι αυτό ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να αλλάξω την μαμά εξάτμιση με αυτή :

https://www.skroutz.gr/s/31960836/Teliko-Exatmisis-Konto-Typou-SC-Project-F51.html


Αν ναι, πέραν του ακουστικού υπάρχει κάποια άλλη αλλαγή που θα δημιουργίσει στο μηχανάκι, θετική ή αρνητική που πρέπει να λάβω υπόψιν;



Να το αφήσεις στην ησυχία του δεν παίζει; μόνο με εξάτμιση μάλλον χειρότερο θα γίνει, θέλει κι άλλα πραγματάκια (φίλτρο αέρος, ρύθμιση μίγματος κ.λ.π.) και θα ξοδευτείς και κάτι αξιοσημείωτο ΔΕΝ θα δεις.
Καλύτερα ξόδεψέ τα σε βενζίνες, βόλτες, σουβλάκια.....

symphonakias
24/06/2024, 16:29
Να το αφήσεις στην ησυχία του δεν παίζει; μόνο με εξάτμιση μάλλον χειρότερο θα γίνει, θέλει κι άλλα πραγματάκια (φίλτρο αέρος, ρύθμιση μίγματος κ.λ.π.) και θα ξοδευτείς και κάτι αξιοσημείωτο ΔΕΝ θα δεις.
Καλύτερα ξόδεψέ τα σε βενζίνες, βόλτες, σουβλάκια.....

Παίζει και να το αφήσω, δεν γνωρίζω αρκετά περί του θέματος για αυτό ρωτάω για να μάθω και να δω αν αξίζει, ο ήχος με ένοιαζε περισσότερο μιας και με την μαμά εξάτμιση το μηχανάκι ακούγεται σαν αυτά τα φυσερά που διόχνουμε τα φύλλα από τον κήπο

mp-giorgos
24/06/2024, 16:38
Μαλλον θα πρεπει να την ταιριαξεις στο δικο σου σκουτερ, η σωληνα ειναι Φ51, αρκετα πιο μεγαλη διαμετρο απο το δικο σου, θορυβο σιγουρα πιο δυνατο και μπορει να χασεις ροπη χαμηλα γιατι ειναι μεγαλη η διαμετρος της εξατμησης.Ισως πρεπει να κοιταξεις καποια που προοριζεται για μοτοσυκλετες κοντα στα δικα σου κυβικα.Επειδη η γνησια ειναι μονοκομματη τελικο μαζι με τη σωληνα, θα χρειαστει να κοπει η σωληνα και να προσαρμοστει στο νεο τελικο και αν τελικα δεν σου αρεσει να ξανακολληθει, κατι που δεν ειναι και το καλυτερο σε καινουργιο μηχανακι.Αν η εξατμηση η δικια σου χρειαζοταν αλλαγη ουτως ή αλλως εκει αναγκαστικα το κανεις.

Bowleno
24/06/2024, 16:53
Παίζει και να το αφήσω, δεν γνωρίζω αρκετά περί του θέματος για αυτό ρωτάω για να μάθω και να δω αν αξίζει, ο ήχος με ένοιαζε περισσότερο μιας και με την μαμά εξάτμιση το μηχανάκι ακούγεται σαν αυτά τα φυσερά που διόχνουμε τα φύλλα από τον κήπο


Από ότι κατάλαβα, μάλλον είσαι μικρός σε ηλικία, θα μάθεις, καλά κάνεις και ρωτάς.
Μετατροπές σε μικρά μηχανάκια (<250 κυβικά και κυρίως παπιά) ΔΕΝ αξίζουν ούτε τον κόπο και ούτε (κυρίως) το χρήμα που απαιτείται διότι καταλήγουν βαρέλι χωρίς πάτο καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δημιουργούνται προβλήματα ενώ δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Απόλαυσε το σκούτερ σου, βγάλε το κορίτσι βόλτες (πάντα με προσοχή....) και θα είσαι μια χαρά.
Το παλιό μοτορητό, "όποιος θέλει επιδόσεις χιλιαριού, πάει και παίρνει χιλιάρι, δεν προσπαθεί να κάνει το 750 χιλιάρι" δεν βγήκε τυχαία.....

symphonakias
24/06/2024, 17:15
Μαλλον θα πρεπει να την ταιριαξεις στο δικο σου σκουτερ, η σωληνα ειναι Φ51, αρκετα πιο μεγαλη διαμετρο απο το δικο σου, θορυβο σιγουρα πιο δυνατο και μπορει να χασεις ροπη χαμηλα γιατι ειναι μεγαλη η διαμετρος της εξατμησης.Ισως πρεπει να κοιταξεις καποια που προοριζεται για μοτοσυκλετες κοντα στα δικα σου κυβικα.Επειδη η γνησια ειναι μονοκομματη τελικο μαζι με τη σωληνα, θα χρειαστει να κοπει η σωληνα και να προσαρμοστει στο νεο τελικο και αν τελικα δεν σου αρεσει να ξανακολληθει, κατι που δεν ειναι και το καλυτερο σε καινουργιο μηχανακι.Αν η εξατμηση η δικια σου χρειαζοταν αλλαγη ουτως ή αλλως εκει αναγκαστικα το κανεις.

Κάποια πρόταση; (Από περιέργεια περισσότερο)



Από ότι κατάλαβα, μάλλον είσαι μικρός σε ηλικία, θα μάθεις, καλά κάνεις και ρωτάς.
Μετατροπές σε μικρά μηχανάκια (<250 κυβικά και κυρίως παπιά) ΔΕΝ αξίζουν ούτε τον κόπο και ούτε (κυρίως) το χρήμα που απαιτείται διότι καταλήγουν βαρέλι χωρίς πάτο καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δημιουργούνται προβλήματα ενώ δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Απόλαυσε το σκούτερ σου, βγάλε το κορίτσι βόλτες (πάντα με προσοχή....) και θα είσαι μια χαρά.
Το παλιό μοτορητό, "όποιος θέλει επιδόσεις χιλιαριού, πάει και παίρνει χιλιάρι, δεν προσπαθεί να κάνει το 750 χιλιάρι" δεν βγήκε τυχαία.....

Όχι τόσο μικρός, αλλά καινούργιος στο δίκυκλο. Πρώτο μηχανάκι να φανταστείς, γι αυτό και η καούρα μου να το πειράξω. Λίγο καλύτερο ήχο ήθελα, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ η παραπάνω επίδοση, ενδεχομένως όταν θελήσω κάτι πιο "δυνατό" να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς. Αλλά άμα λες οτι υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα τότε δεν αξίζει. Υπάρχει κάποια εναλλακτική λύση; Ίσως κάτι στην υπάρχουσα εξάτμηση που θα μπορούσε να τροποποιηθεί;

Bowleno
25/06/2024, 10:43
Κάποια πρόταση; (Από περιέργεια περισσότερο)




Όχι τόσο μικρός, αλλά καινούργιος στο δίκυκλο. Πρώτο μηχανάκι να φανταστείς, γι αυτό και η καούρα μου να το πειράξω. Λίγο καλύτερο ήχο ήθελα, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ η παραπάνω επίδοση, ενδεχομένως όταν θελήσω κάτι πιο "δυνατό" να το αλλάξω έτσι κι αλλιώς. Αλλά άμα λες οτι υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα τότε δεν αξίζει. Υπάρχει κάποια εναλλακτική λύση; Ίσως κάτι στην υπάρχουσα εξάτμηση που θα μπορούσε να τροποποιηθεί;

Πάρε 2 δραμαμίνες, ένα ντεπόν και ξάπλωσε, θα σου περάσει η καούρα. 50 ευρώ.:D

Δυστυχώς, όχι, πάνε οι εποχές που τα μηχανάκια (και τα αμάξια, βεβαίως) ήταν απλές μηχανολογικές κατασκευές με καρμπς κ.λ.π. όπου μπορούσε ο κάθε μαστροΜήτσος της γειτονιάς να κάνει ότι του κατέβει....άστο στην ησυχία του, φίλε μου.

stefanos
25/06/2024, 11:31
Σημαντικές παράμετροι σε μια τέτοια επέμβαση είναι :
1. Να είναι αναστρέψιμη ,γιατί όταν το πουλήσεις ο πιθανός αγοραστής ενδεχομένως να επιθυμεί ήσυχο και μαμά μηχανάκι να σου πάρει τα αυτιά και να θέλεις να βάλεις τη μαμά...
2. Να βάλεις κάτι που να ικανοποιεί τις τρέχουσες προδιαγραφές θορύβου γιατί δεν γνωρίζουμε πότε θα αποφασίσουν να στήσουν μπλόκα και να ψάχνουν εξατμίσεις και να κόβουν πρόστιμα.
3. Να μην κάνεις ζημιά στο μηχανάκι.

Τα παραπάνω ενδεχομένως να ικανοποιούνται από κάποιες εξατμίσεις αλλά μιλάμε για πολλά λεφτά και ενδεχομένως να μην αξίζει τον κόπο.

mp-giorgos
25/06/2024, 16:01
Στα σημερινα μηχανακια βαζουμε εξατμιση που εχει φτιαχτει για συγκεκριμενο μοντελο και απο επωνυμο κατασκευαστη που εχει τις προδιαγραφες για θορυβο και σωστη λειτουργια της μηχανης.Αυτο ομως αυξανει το κοστος κι'ετσι δεν συμφερει σε φθηνα μηχανακια.

BLiTzER
25/06/2024, 20:24
Να μη βάλεις εξάτμιση σε σκούτερ. Είναι αστείο.

symphonakias
25/06/2024, 23:05
Mε καλύψατε παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Lioulios
26/06/2024, 02:22
Κρατα το μηχανακι οσο πιο μαμα γινεται , γιατι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσεις για να παρεις κατι που πραγματικα γουσταρεις , θα το δωσεις πιο ευκολα.

Ασε που οπως σου ειπαν και αλλοι , το πιο πιθανο ειναι να κανεις ζημια .

Nomand
26/06/2024, 17:43
Αυτές τα κινέζικα τελικά που είναι στο Ali είναι εντελώς άθλια, σε φίλο έχει σκάσει και εχει ανοίξει, αν θες δώσε χρήματα και πάρε ένα γνήσιο με τις προδιαγραφές που πρέπει, άσε που μια χαρά ακούγεται το sym ένα χρόνο το είχα και 12000 χλμ