View Full Version : Υποθετικο (?) σεναριο....
Διαβαζα πριν λιγο μια παρουσιαση κινεζοσκουτερ αγνωστης σε μενα μαρκας, και μου γεννηθηκε μια απορια...
Ως γνωστον, ολα τα περιοδικα ειδικου τυπου, στη περιπτωση μας μοτοσυκλετας, δε θα γραψουν ποτε
κακο λογο για μηχανακι, καθως απο τις εταιρειες που τους παραχωρουν μηχανακια για δοκιμη, εισπρατουν
και εσοδα διαφημησης, τα οποια τωρα πλεον που τα περισσοτερα ειναι ηλεκτρονικα η ενθετα σε καποια
κυριακατικη εφημεριδα, ειναι σημαντικο εσοδο, οποτε αν για καποιο μοντελο πουν κατι κακο, τοτε η
αντιπροσωπια πιθανον να του κοψει τη διαφημηση καθως και καθε αλλη σχεση..
Παμε στο σεναριο τωρα:
ας υποθεσουμε, πως καποιος ψαχνει μηχανακι, εχει ενα μπατζετ γυρω στα 7 χιλιαρικα, κοιταει διαφορα,
αλλα διαβαζοντας παρουσιασεις και δοκιμες σε περιοδικα μηχανης, καταληγει σε κινεζο μιας και τοσο τα
εκθειαζουν, ακομα και μαρκες που δε τις ξερουν ουτε αυτοι που τα φτιαχνουν.
ελα ομως που 3-4 χρονια μετα, το μηχανακι βγαινει εντελως φολα και σε ποιοτητα και σε αξιοπιστια..
Με δεδομενο λοιπον πως η χρηση ειναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ νορμαλ και στα ορια που ο κατασκευαστης οριζει,
κατα ποσο αραγε θα ηταν εφικτο να κερδισει ο καταναλωτης νομικη διαμαχη στη περιπτωση που
στραφει εναντιον των περιοδικων για παραπλανηση κοινου?
o_gavros
02/07/2024, 20:12
Τη γλαροσουπα του ο κύριος την προτιμά ζεστή ή χλιαρή;
grharris
02/07/2024, 20:19
Συνήθως οι δημοσιογράφοι είναι πολύ προσεκτικοί στο τι λένε. Τα λένε πιο στρογγυλεμένα και δεν κάνουν άμεσες συγκρίσεις. Πχ λένε έχει φρένα άγκυρες, αλλά δεν σου λένε ούτε ότι είναι τα καλύτερα φρένα που υπάρχουν, ούτε ότι τα φρένα της τάδε μηχανής είναι καλύτερα από της άλλης....με εξαίρεση τα συγκριτικά όπου και εκεί κάνουν λίστες με θετικά και αρνητικά και στο τέλος στα φέρνουν στα ίσα ή κοντά.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, στα ψιλά γράμματα, αναφέρουν με τρόπο αν κάτι είναι στα πολύ αρνητικά και έχουν και βαθμίδες για τα θετικά/αρνητικά, πχ τα φρένα κουράζονται μετά από πολύ πίεση, ή κάνουν καλά την δουλειά τους, ή είναι από τα πιο δυνατά της κατηγορίας.
Επίσης, δεν μιλάνε για βάθος χρόνου (δικαιολογημένα), και δεν ορίζουν την ποιότητα και την αξιοπιστία...μένουν ως έννοιες γενικές.
peterTHErider
02/07/2024, 20:36
Διαβαζα πριν λιγο μια παρουσιαση κινεζοσκουτερ αγνωστης σε μενα μαρκας, και μου γεννηθηκε μια απορια...
Ως γνωστον, ολα τα περιοδικα ειδικου τυπου, στη περιπτωση μας μοτοσυκλετας, δε θα γραψουν ποτε
κακο λογο για μηχανακι, καθως απο τις εταιρειες που τους παραχωρουν μηχανακια για δοκιμη, εισπρατουν
και εσοδα διαφημησης, τα οποια τωρα πλεον που τα περισσοτερα ειναι ηλεκτρονικα η ενθετα σε καποια
κυριακατικη εφημεριδα, ειναι σημαντικο εσοδο, οποτε αν για καποιο μοντελο πουν κατι κακο, τοτε η
αντιπροσωπια πιθανον να του κοψει τη διαφημηση καθως και καθε αλλη σχεση..
Παμε στο σεναριο τωρα:
ας υποθεσουμε, πως καποιος ψαχνει μηχανακι, εχει ενα μπατζετ γυρω στα 7 χιλιαρικα, κοιταει διαφορα,
αλλα διαβαζοντας παρουσιασεις και δοκιμες σε περιοδικα μηχανης, καταληγει σε κινεζο μιας και τοσο τα
εκθειαζουν, ακομα και μαρκες που δε τις ξερουν ουτε αυτοι που τα φτιαχνουν.
ελα ομως που 3-4 χρονια μετα, το μηχανακι βγαινει εντελως φολα και σε ποιοτητα και σε αξιοπιστια..
Με δεδομενο λοιπον πως η χρηση ειναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ νορμαλ και στα ορια που ο κατασκευαστης οριζει,
κατα ποσο αραγε θα ηταν εφικτο να κερδισει ο καταναλωτης νομικη διαμαχη στη περιπτωση που
στραφει εναντιον των περιοδικων για παραπλανηση κοινου?
Αν οι εταιρίες για να είναι χαρούμενες θέλουν να γράφουν μόνο θετικά σχόλια για τα μοντέλα τους αυτό δεν σημαίνει πως για και Όλα τα μηχανάκια του ανταγωνισμού θα γράφουν αντίστοιχα μόνο θετικά?
Άρα όλα τέλεια μηχανάκια και του ανταγωνισμού?
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Φυσικά και γράφουν και τα στραβά απλά με τρόπο.
Δεν μιλάμε για YouTubers της κακιάς ώρας που πάνε για το 50αρικο η για γελοία ένθετα.
motojojo
02/07/2024, 20:53
Πως ορίζεται η νορμάλ χρήση και πώς αποδεικνύεται;
Η όποια εκτίμηση γίνεται τη δεδομένη στιγμή και είναι ακριβώς αυτό: εκτίμηση. Κανείς δεν εγγυάται ότι σε 4 χρόνια θα είναι όπως όταν βγήκε από τη βιτρίνα. Ουτε καν το ίδιο το εργοστάσιο δεν στο εγγυάται.
basilis_k6
02/07/2024, 20:53
δουλευει και με τα ελληνικα καναλια αυτα? γιατι ψηφισα οτι μου ειπαν.
CorpseAlive
02/07/2024, 21:13
Διαβαζα πριν λιγο μια παρουσιαση κινεζοσκουτερ αγνωστης σε μενα μαρκας, και μου γεννηθηκε μια απορια...
Ως γνωστον, ολα τα περιοδικα ειδικου τυπου, στη περιπτωση μας μοτοσυκλετας, δε θα γραψουν ποτε
κακο λογο για μηχανακι, καθως απο τις εταιρειες που τους παραχωρουν μηχανακια για δοκιμη, εισπρατουν
και εσοδα διαφημησης, τα οποια τωρα πλεον που τα περισσοτερα ειναι ηλεκτρονικα η ενθετα σε καποια
κυριακατικη εφημεριδα, ειναι σημαντικο εσοδο, οποτε αν για καποιο μοντελο πουν κατι κακο, τοτε η
αντιπροσωπια πιθανον να του κοψει τη διαφημηση καθως και καθε αλλη σχεση..
Παμε στο σεναριο τωρα:
ας υποθεσουμε, πως καποιος ψαχνει μηχανακι, εχει ενα μπατζετ γυρω στα 7 χιλιαρικα, κοιταει διαφορα,
αλλα διαβαζοντας παρουσιασεις και δοκιμες σε περιοδικα μηχανης, καταληγει σε κινεζο μιας και τοσο τα
εκθειαζουν, ακομα και μαρκες που δε τις ξερουν ουτε αυτοι που τα φτιαχνουν.
ελα ομως που 3-4 χρονια μετα, το μηχανακι βγαινει εντελως φολα και σε ποιοτητα και σε αξιοπιστια..
Με δεδομενο λοιπον πως η χρηση ειναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ νορμαλ και στα ορια που ο κατασκευαστης οριζει,
κατα ποσο αραγε θα ηταν εφικτο να κερδισει ο καταναλωτης νομικη διαμαχη στη περιπτωση που
στραφει εναντιον των περιοδικων για παραπλανηση κοινου?
Ο τύπος ειδικός ή μη εκφέρει δημόσια ΆΠΟΨΗ.
Δεν αναφέρεται σε τίποτα ως δεδομένο , γιατί τότε κάθε άρθρο θα έπρεπε να φέρει και μετρήσεις ανοχών και ένα 100σελίδο ένθετο με όλες τις πιθανές επιφυλάξεις.
Η άποψη είναι μη δεσμευτική, άρα δεν υπάρχει εξαπάτηση γιατί θεωρητικά και ο φέρων και δημοσιεύων την άποψη του εξαπατήθηκε και ο ίδιος.
Παραπλάνηση θα πρέπει να αποδειχθεί ότι ο αρθρογράφος ΓΝΩΡΙΖΕ και παράταυτα έπεισε κάποιον να αγοράσει ένα ελαττωματικό προϊόν , αλλά μάντεψε, ακόμα και πλήρως ελαττωματικό να βγει ένα προιον δεν ειναι ο αρθρογράφος υποχρεωμένος να ελέγξει την κυκλοφορία και διάθεση του στην αγορά, αλλά το κράτος και η εκάστοτε διεύθυνση.
Προτείνω την γλαρόσουπα βελουτέ με σκορδόψωμο !
Αυτό δεν είναι υποθετικό σενάριο, σενάριο επιστημονικής φαντασίας είναι.....
Μικέ, μην κάθεσαι πολύ στον ήλιο αγόρι μου, προκαλεί τετοια συμπτώματα......:lol:
telegonos
02/07/2024, 21:28
Θυμάμαι την δεκαετία του '80 το περιοδικό Μ1, παίρνει για τεστ, ένα bandit 400.
Το πάει από εδώ, το πάει από εκεί, καλό χρυσό άγιο, αλλά η μπροστινή ανάρτηση, παντελώς σούπα, άχρηστη, επικίνδυνη.
Κάθονται λοιπόν τα τσακάλια του περιοδικού και πειράζουν λίγο την ανάρτηση, παίζουν λίγο την προφόρτιση, αλλάζουν ιξώδες&ποσότητα λαδιού και τσουυυυπ, μια χαρά το μπροστινό, κρατάει, πληροφορεί, όλα τα καλά.
Παραδίδεται το Bandit και το παίρνει το Περιοδικό Μ2 (τυχαία τα γράμματα), το οποίο μη-γνωρίζοντας τι έχει γίνει, βγάζει το bandit, τι ωραίο μπροστινό που έχει και πόσο τους ενθουσίασε.
Δεν έχει μεγάλη σχέση με αυτό που ρωτάς, αλλά την δεκαετία του '80, ήταν μια ιδέα σοβαρά ακόμα τα περιοδικά, από την σκέτη οικολογική σπατάλη υλικών που είναι σήμερα.
kostaskk
02/07/2024, 21:34
Ναι και θα σου πούνε ότι ,ότι έγραφαν ήταν νουβέλα φαντασίας, αν θες να μάθεις για ένα μοντέλο βρες άλλο τρόπο εκτός περιοδικά,,,
Παλιά γυρνούσες τα συνεργεία, έβλεπες όλο africa,
Μαστρωρα τι έπαθε? Ανόρθωτης, καίνε ανορθωτές τα αφρικα, εμπαινες φόρουμ, διάβαζες θέμα ΣΟΣ πεσασα πάνω από τσίχλα και έκοψε πλαίσιο το gsxr 1000 μου,,
Μπαίνεις στο facebook ψάχνεις για ομάδες με ktm 790, σου βγάζει πρώτη αυτή με τους φαγωμενους εκκεντροφόρους
stefanos
03/07/2024, 00:17
Ναι και θα σου πούνε ότι ,ότι έγραφαν ήταν νουβέλα φαντασίας, αν θες να μάθεις για ένα μοντέλο βρες άλλο τρόπο εκτός περιοδικά,,,
Παλιά γυρνούσες τα συνεργεία, έβλεπες όλο africa,
Μαστρωρα τι έπαθε? Ανόρθωτης, καίνε ανορθωτές τα αφρικα, εμπαινες φόρουμ, διάβαζες θέμα ΣΟΣ πεσασα πάνω από τσίχλα και έκοψε πλαίσιο το gsxr 1000 μου,,
Μπαίνεις στο facebook ψάχνεις για ομάδες με ktm 790, σου βγάζει πρώτη αυτή με τους φαγωμενους εκκεντροφόρους
Το οποίο σημαίνει ότι τα Άφρικα η τα gsxr η τα 790 δεν είναι καλά και αξιόπιστα μηχανάκια;
Δεν νομίζω.
Αντίθετα μάλιστα.
kostaskk
03/07/2024, 00:59
Δεν σημαίνει τπτ αλλά ξέρεις που πονάνε.
Και που να κοιτάξεις πριν την αγορά, και ότι αυτά είναι μια πιθανότητα να συμβούν όταν το εχεις
basilis_k6
03/07/2024, 01:00
αν εχεις διαβασει πολλα αρθρα ψιλομαθαινεις να διαβαζεις πισω απο τις λεξεις. αν για παραδειγμα διαβασεις οτι τα φρενα ειναι "ικανοποιητικα", μαλλον ειναι αδυναμα. αν η καταναλωση ειναι 5 λιτρα στη δοκιμη, περιμενεις 5μιση. μαθαινεις και τους δημοσιογραφους μετα απο καποια χρονια και τις "αγαπες" τους. δηλαδη αν διαβαζεις mcn και στο συγκριτικο βγαινει πρωτο το οποιοδηποτε triumph δεν πρεπει να το παιρνεις και πολυ υποψιν.
PaNick67
03/07/2024, 08:13
Δεν σημαίνει τπτ αλλά ξέρεις που πονάνε.
Και που να κοιτάξεις πριν την αγορά, και ότι αυτά είναι μια πιθανότητα να συμβούν όταν το εχεις
Ναι αλλα αυτα αφορουν μοντελα με καποια χρονια στην αγορα για να υπαρξουν τετοιες πληροφοριες. Στα καινουργια; Δεν αγοραζεις μεχρι να γινουν παλια και να υπαρχει η γνωση;
Δεν υπαρχει κανεις τροπος να μετρηθει η "αντοχη στον χρονο"
Τα τεστ δειχνουν πως συμπεριφερεται η μοτο καινουργια
Αν μετα απο ενα χρονο οι αναρτησεις εχουν γινει σουμιεδες, τα φρενα μοιαζουν με παιδικου ποδηλατου και η οθονη εχει καψει 5467 πιξελς, δεν το ξερουν και δεν μπορουν να το προβλεψουν.
αν εχεις διαβασει πολλα αρθρα ψιλομαθαινεις να διαβαζεις πισω απο τις λεξεις. αν για παραδειγμα διαβασεις οτι τα φρενα ειναι "ικανοποιητικα", μαλλον ειναι αδυναμα. αν η καταναλωση ειναι 5 λιτρα στη δοκιμη, περιμενεις 5μιση. μαθαινεις και τους δημοσιογραφους μετα απο καποια χρονια και τις "αγαπες" τους. δηλαδη αν διαβαζεις mcn και στο συγκριτικο βγαινει πρωτο το οποιοδηποτε triumph δεν πρεπει να το παιρνεις και πολυ υποψιν.
Σωστό αυτό, για τα "ικανοποιητικά" περιφερειακά μπορεί να γράψει κάποιος είτε ότι προφανώς δεν είναι κορυφαία αλλά και ότι είναι πάνω από τον μέσο όρο, για την κατανάλωση ότι είναι υψηλή ή πολύ καλή για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και για την ποιότητα ότι έχει θέματα ή είναι εξαιρετική για την κατηγορία αναλόγως οπτικής - με την κάκιστη έννοια.
Και ναι, αυτό με την κατανάλωση είναι νέο φρούτο, που τα πάνε σούζα - πίστα - κόφτες στις παρουσιάσεις και σου λένε μετά 4 λίτρα στα 100χλμ :lol:
Τουλάχιστον παλαιότερα λέγανε τι καίγανε αλλά ότι δεν είναι ενδεικτική η κατανάλωση λόγω συνθηκών.
Γενικά με τόση διαθέσιμη πληροφορία η κατάσταση θυμίζει πλέον υπέρ ατού, πιο πολύ μετράει το φαίνεσθαι παρά το είναι αλλά, ακόμα κι έτσι φίλε Μικέ, δε νομίζω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε κάποιον για παραπλάνηση κατόπιν εορτής.
Lioulios
03/07/2024, 10:56
Θυμαμαι σαν χθες ....Οταν το περιοδικο Μοτο οδηγησε της 1ης γενιας tracer , επισημανε κατευθειαν το προβλημα με το τρεμουλο στο τιμονι και ενημερωσε για να δουν απο τι προκαλειται .
peterTHErider
03/07/2024, 11:52
Θυμαμαι σαν χθες ....Οταν το περιοδικο Μοτο οδηγησε της 1ης γενιας tracer , επισημανε κατευθειαν το προβλημα με το τρεμουλο στο τιμονι και ενημερωσε για να δουν απο τι προκαλειται .
Όπως επίσης το μοτο ήταν αυτό που επισήμανε το πρόβλημα με επικίνδυνο κούνημα στο 1290 sa.
Μάλιστα τότε η εδώ αντιπροσωπεία τους έκοψε τη διαφήμιση για 2-3 χρόνια αλλά έτσι είναι τα σοβαρά μέσα.
Μην τα κάνετε όλα ίσιωμα.
PortisHead
03/07/2024, 11:53
Προσωπικά, σαν μπούσουλα σε τετοια θεματα εχω groups και forums του εξωτερικου (Αγγλια-Γερμανια-Αμερικη)
οπου οι κατοχοι δεν ειναι μέτοχοι στις εταιρειες των μοτοσυκλετων τους, οπως μαλλον συμβαινει στην Ελλαδα,
και αναφέρουν τυχων προβλήματα, δυσλειτουργιες και πραγματικά γεγονοτα.
thunder ace
03/07/2024, 12:04
Το ΜΟΤΟ ελεγε αληθειες και δεν τους εννοιαζε απο το 85 μεχρι το 90
Μετα ...αστο καλυτερα
panavour
03/07/2024, 12:49
Επειδή είστε νεουλια, μακάρι να μπορούσατε να διαβάζατε ιταλικά περιοδικά,των αρχών της δεκαετίας του 80, με 12ωρα η 24ωρα τεστ,των 125,,των 350. ,η των 500,στις πίστες της μονζα και της Ίμολα,με όλες σχεδόν τις μάρκες της εποχής.Και με αναλυτικούς χρόνους και βαθμολογίες σε όλους τους τομείς.Με όλες τις αντιπροσωπείες να συμμετεχουν και εργοστασιακή υποστήριξη.Πολλλααααα χρόνια μπροστά.
thunder ace
03/07/2024, 13:04
Αν έχεις διαβάσει από το πρώτο τεύχος του μοτοσπορτ,τον Αύγουστο του 78,τότε μπορείς να με κοιτάξεις ίσια στα μάτια.
Ειδάλλως όχι σε μενα το νεουλια.
Διαβαζα πριν λιγο μια παρουσιαση κινεζοσκουτερ αγνωστης σε μενα μαρκας, και μου γεννηθηκε μια απορια...
Ως γνωστον, ολα τα περιοδικα ειδικου τυπου, στη περιπτωση μας μοτοσυκλετας, δε θα γραψουν ποτε
κακο λογο για μηχανακι, καθως απο τις εταιρειες που τους παραχωρουν μηχανακια για δοκιμη, εισπρατουν
και εσοδα διαφημησης, τα οποια τωρα πλεον που τα περισσοτερα ειναι ηλεκτρονικα η ενθετα σε καποια
κυριακατικη εφημεριδα, ειναι σημαντικο εσοδο, οποτε αν για καποιο μοντελο πουν κατι κακο, τοτε η
αντιπροσωπια πιθανον να του κοψει τη διαφημηση καθως και καθε αλλη σχεση..
Παμε στο σεναριο τωρα:
ας υποθεσουμε, πως καποιος ψαχνει μηχανακι, εχει ενα μπατζετ γυρω στα 7 χιλιαρικα, κοιταει διαφορα,
αλλα διαβαζοντας παρουσιασεις και δοκιμες σε περιοδικα μηχανης, καταληγει σε κινεζο μιας και τοσο τα
εκθειαζουν, ακομα και μαρκες που δε τις ξερουν ουτε αυτοι που τα φτιαχνουν.
ελα ομως που 3-4 χρονια μετα, το μηχανακι βγαινει εντελως φολα και σε ποιοτητα και σε αξιοπιστια..
Με δεδομενο λοιπον πως η χρηση ειναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ νορμαλ και στα ορια που ο κατασκευαστης οριζει,
κατα ποσο αραγε θα ηταν εφικτο να κερδισει ο καταναλωτης νομικη διαμαχη στη περιπτωση που
στραφει εναντιον των περιοδικων για παραπλανηση κοινου?
δεν κατάλαβα θες να κερδίσεις δικαστήριο? ή θες να παρεις μοτο και φοβάσε μην σου βγει φολα?
ετσι κι αλλιώς κάνουν ουτε τα μισα λεφτά της "επώνυμης" ε σε 5 χρόνια ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ και παρε αλλο.
το x όνομα ποσο νομίζεις οτι θα κρατήσει? 20? 30? φερε οποιο honda θες του 2024 να συγκρίνουμε ποιότητα κατασκευής με το CBR μου του 1999.
το πρόβλημα θα ηταν να μην σκορπήσει ενω πας με 150χλμ. ή μην σκορπήσει στα 2 χρονια που τελιωνει η οποια εγγύηση ή να μην υπάρχουν ανταλλακτικά μετα απο 2 χρονια.
Σε λίγο θα αρχίσετε να συγκρίνετε ποιος έχει το πιο γρήγορο Πι και τις πιο κοφτερές μασέλες...
thunder ace
03/07/2024, 13:15
Δεν συγκρίνω τίποτα,αλλά επειδή γουστάρω τους νέους και τα νιάτα, δε μπορώ να διαβάζω ότι είστε νεουλια,τι ξέρετε εσείς τα τρυφεριουδια κλπ.
Δλδ φταίει κάποιος που γεννήθηκε μετά από εμάς και δεν έχει τα δικά μας βιώματα;
Μας κάνει μάγκες δηλ;
Και μιλάμε απαξιωτικά ;
panavour
03/07/2024, 13:19
Αν έχεις διαβάσει από το πρώτο τεύχος του μοτοσπορτ,τον Αύγουστο του 78,τότε μπορείς να με κοιτάξεις ίσια στα μάτια.
Ειδάλλως όχι σε μενα το νεουλια.
Και αυτό που λες έχω διαβάσει, το 78 , όταν ήμουν 18,και το πρώτο των 4 τροχών το 70,και το τεστ της LAVERDA SF 750 του auto Express το 73 με τον συντάκτη,Σωτήρη Τσαγκρη.Ειχα βλέπεις ξαδερφο μεγαλύτερο και μου τα εδινε αφού τα είχε διαβάσει.Πολλα τα χιλιόμετρα στον ειδικό τύπο.Οι καιροί έχουν αλλάξει.Επιμενω ότι το καλύτερο περιοδικο,που έκλεισε μετά από 11 τεύχη ,ήταν η ΜΟΤΌ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ,του Χοϊδά.Σημερα η μιας σελίδας παρουσίαση έγινε πλήρες τεστ.
thunder ace
03/07/2024, 13:25
ΜΟΤΌ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Σε αυτό συμφωνώ.
Και αυτό που λες έχω διαβάσει, το 78 , όταν ήμουν 18,και το πρώτο των 4 τροχών το 70,και το τεστ της LAVERDA SF 750 του auto Express το 73 με τον συντάκτη,Σωτήρη Τσαγκρη.Ειχα βλέπεις ξαδερφο μεγαλύτερο και μου τα εδινε αφού τα είχε διαβάσει.Πολλα τα χιλιόμετρα στον ειδικό τύπο.Οι καιροί έχουν αλλάξει.Επιμενω ότι το καλύτερο περιοδικο,που έκλεισε μετά από 11 τεύχη ,ήταν η ΜΟΤΌ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ,του Χοϊδά.Σημερα η μιας σελίδας παρουσίαση έγινε πλήρες τεστ.
ΜΟΤΌ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Σε αυτό συμφωνώ.
Αν ήταν τόσο καλό, γιατί έκλεισε μετά από μόλις 11 τεύχη;
stefanos
03/07/2024, 14:38
ΜΟΤΌ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Σε αυτό συμφωνώ.
Μην ξεχνάμε όμως ότι ήταν μηνιαίο περιοδικό που έβγαινε μια στο τρίμηνο και στο τέλος έκλεισε.
Το καλύτερο μεν, έκλεισε δε.
Και πως να μην κλείσει όταν έβγαινε και έγραφε το mvx 250 αυτοδιαλυόμενο...
thunder ace
03/07/2024, 16:41
Αν ήταν τόσο καλό, γιατί έκλεισε μετά από μόλις 11 τεύχη;
Ποιος σου ειπε οτι τοτε ηξεραν πως να κρατησουν ενα περιοδικο;
Απλα ελεγαν την αληθεια.
ΠΧ το Μοτοσπορτ του Ντομπερμαν ,ξεκαθαρα υποστηριζε yamaha.
To moto μας τα ζαλιζε το ποσο καλα ηταν τα ΚΤΜ και τα DUCATI
karellen
03/07/2024, 17:15
Ήταν Γολγοθάς η κυκλοφορία τέτοιου τύπου περιοδικών στην Ελλάδα, το κοινό τότε ηταν μικρό για να βγάλεις μεγάλο τιράζ. Σαν αποτέλεσμα η επαρχία διάβαζε το Μοτοσπορτ 1 ή και 2 μήνες ύστερα από το κανονικό, το περιοδικό κυκλοφορουσε πρώτα Αθήνα, Θεσσαλονίκη και οοοταν γίνονταν οι επιστροφές από τα πρακτορεία τότε ξεκιναγαν για τους άλλους νομούς.
Eμένανε το 0-300 μ'άρεζε
Kαι το Νίτρο του Κωστόπουλου , στα κλεφτά
https://www.youtube.com/watch?v=4DwUlaE-juM
thunder ace
03/07/2024, 17:51
Ήταν Γολγοθάς η κυκλοφορία τέτοιου τύπου περιοδικών στην Ελλάδα, το κοινό τότε ηταν μικρό για να βγάλεις μεγάλο τιράζ. Σαν αποτέλεσμα η επαρχία διάβαζε το Μοτοσπορτ 1 ή και 2 μήνες ύστερα από το κανονικό, το περιοδικό κυκλοφορουσε πρώτα Αθήνα, Θεσσαλονίκη και οοοταν γίνονταν οι επιστροφές από τα πρακτορεία τότε ξεκιναγαν για τους άλλους νομούς.
ετσι μπραβο........ξερει ο Παπανδρεου ποσες φορες πληγωσε την παιδικη ψυχουλα μου που πηγαινα στο περιπτερο και μου ελεγε απο μακρια ο περιπτερας :''δεν ηρθε ακομα ρε'':D
Αν ήταν τόσο καλό, γιατί έκλεισε μετά από μόλις 11 τεύχη;
γιατι προφανως οσα τευχη και αν πουλησει ανα εκδοση, η τιμη πωλησης ενος μεμονομενου τευχους
στο περιπτερο, δεν αρκει να καλυψει τα κοστη δοκιμων και τα λειτουργικα εξοδα του περιοδικου..
συνεπως το κυριο εσοδο των περιοδικων ειναι η διαφημηση..
ποια εταιρεια θα δωσει διαφημηση η μηχανακι για δοκιμη σε περιοδικο που θα το ξεψαχνισει και
θα πει την αληθεια βγαζοντας στη φορα ολα του τα χουγια?
γιατι προφανως οσα τευχη και αν πουλησει ανα εκδοση, η τιμη πωλησης ενος μεμονομενου τευχους
στο περιπτερο, δεν αρκει να καλυψει τα κοστη δοκιμων και τα λειτουργικα εξοδα του περιοδικου..
συνεπως το κυριο εσοδο των περιοδικων ειναι η διαφημηση..
ποια εταιρεια θα δωσει διαφημηση η μηχανακι για δοκιμη σε περιοδικο που θα το ξεψαχνισει και
θα πει την αληθεια βγαζοντας στη φορα ολα του τα χουγια?
Τα ξέρω αυτά ρ συ, αμάξια σε δημοσιογράφους για τεστ έδινα, την περίοδο 2004-2009...
Γνωρίζω αρκετά εκ των έσω...
telegonos
03/07/2024, 19:01
To moto μας τα ζαλιζε το ποσο καλα ηταν τα ΚΤΜ και τα DUCATI
Ενας 90s σουπερ ντούπερ συντάκτης του και αγωνιζόμενος, έγινε ΜΕΤΑ το περιοδικό, τεχνικός διευθυντής Ελινμοτό και ένας πιο δεύτερος υπεύθυνος εμπορικού ή κάτι τέτοιο. Ο δεύτερος ξαναήταν πάλι συντάκτης μέχρι πρόσφατα που την έκανε για κινεζοαντιπροσωπεία (και καλά έκανε δλδ ο άνθρωπας)
Αλλά ναι, οι Ιάπωνες είχαν γυάλινα πόδια στα τεστ της εποχής.
Ναι, αλήθεια, να μα την ΜΠαναγία σας λέω, στατιστικά ανεξάρτητο το ένα από το άλλο, θέλω να με πιστέψετε.
Tallyban
03/07/2024, 19:34
Αν το δούμε ψυχρά το πράμα,στους υποψήφιους αγοραστές ότο/μοτο,αξίζει κάτι καλύτερο σε ενημερωση;
panavour
03/07/2024, 20:08
Δεν συγκρίνω τίποτα,αλλά επειδή γουστάρω τους νέους και τα νιάτα, δε μπορώ να διαβάζω ότι είστε νεουλια,τι ξέρετε εσείς τα τρυφεριουδια κλπ.
Δλδ φταίει κάποιος που γεννήθηκε μετά από εμάς και δεν έχει τα δικά μας βιώματα;
Μας κάνει μάγκες δηλ;
Και μιλάμε απαξιωτικά ;
δεν μιλαμε ρε απαξιωτικα,μην το παιρνεις ετσι,απλως παραθετουμε εμπειρίες,που οι νεοι δεν προλαβαν.δεν ειπαμε οτι φταιει κανενας,μην αρπαζεστε .τοτε ητανε εποχη του λογου,με λιγες εικονες,τωρα ειναι η εποχη της εικονας ,με λιγα λογια.Ουτε μαγκες ειμαστε ουτε τιποτα,απλα ειμαστε γεροι,που βιωσαμε αλλα πραγματα.:beer:
thunder ace
03/07/2024, 20:25
Οκ....πάμε παρακάτω.
:beer:
ΓιώργοςΤΤ
03/07/2024, 20:59
Θυμάμαι πιτσιρικάς αγόραζα Moto, 0-300, μέχρι και Μοτό Xtreme.
Μετά έπεσε η κρίση και τα περιοδικά, από εγκυκλοπαίδεια που ήταν σε μέγεθος κάθε τεύχος, έγιναν όσο το διαφημιστικό της πιτσαρίας της γειτονιάς μου.
Πλέον, το 2024, ούτε ξέρω από πού να τα αγοράσω εδώ που ζω.
Γενικά η χώρα μας είναι μικρή για αντικειμενικό ειδικό τύπο κάθε μορφής.
Διάβαζα πολύ τότε.
Ποιός θυμάται από τους παλιούς το τεστ του RD200 αερόψυκτο του Δ.Π.?
Έχω όλα σχεδόν τα ΜΟΤΟ από 1987 μέχρι το 2000 κάτι.
Σήμερα διαβάζω μόνο ιντερνετικά αλλά λάτρεψα τη μυρωδιά του περιοδικού.
Petran94
23/07/2024, 09:24
Δε βγάζεις άκρη έτσι, τα σαιτ μπορεί να γράφουν το μακρύ και το κοντό τους, η λύση είναι το test drive και να πας σε εταιρείες εμπιστοσύνης. Εγώ κλασσικά από τον πατέρα μου μέχρι και τώρα είμαι Yamaha, εκεί έμαθα εκεί συνεχίζω γιατί με έχει βγάλει και ασπροπρόσωπο
Tallyban
24/07/2024, 09:03
Η Γιακλαπα έχει τα περισσότερα μηχανάκια που έφτιαξαν και από μια φυλή.
DT,RD,XT, IT,FZR,TZR,TDM,R1,Fazer,Tracer.
Παίρνει τα νεουδια από τα μπουρδελοτζιελεξ,και τα ανδρωνει μοτοσυκλετιστικα.
Χωρίς πλάκα μιλάει στη γκαγκουρικη πλευρά του Έλληνα,πραγματικα η πιο λαϊκή εταιρεία.
PortisHead
24/07/2024, 11:26
To περιοδικο moto καθε φορα που βγαζει link για mega-test ξερω γω, του τη λεω.
"Δεν δαγκωνουμε το χερι που μας ταϊζει."
Και κλασσικα με "μαλωνει" παντα για την αμεροληψια τους γιατι, ακουσον-ακουσον, πελατες τους δεν ειναι "αυτοι" (οι εταιρειες) αλλα το αναγνωστικό κοινό
που σκάει τα 6 ευρω για καθε τευχος.
Απο αυτους ζει :lol:
Οποιος εχει διαβασει το 1ο (Ελληνικο) MOTORRAD, με τον Θέμο (τον γνωστο και μη εξαιρετεο) να "εξηγει" τα περι enduro (πιθανον παρατηρώντας καποιες γλαστρες στο γραφειο του) και εντελως τυχαία να ακολουθει παρουσίαση HONDA XLR(*) υπερ-εκθειαζοντας το, ισως μπορει να βγαλει καποια συμπεράσματα..
(*) Εντελως τυχαια, επίσης, υπήρχαν καμια 100σταρια μηχανάκια στο τελωνειο πανω απο 3 χρονια..
panavour
24/07/2024, 12:00
Οποιος εχει διαβασει το 1ο (Ελληνικο) MOTORRAD, με τον Θέμο (το γνωστό αιδοιόπανο) να "εξηγει" τα περι enduro (πιθανον παρατηρώντας καποιες γλαστρες στο γραφειο του) και εντελως τυχαία να ακολουθει παρουσίαση HONDA XLR(*) υπερ-εκθειαζοντας το, ισως μπορει να βγαλει καποια συμπεράσματα..
(*) Εντελως τυχαια, επίσης, υπήρχαν καμια 100σταρια μηχανάκια στο τελωνειο πανω απο 3 χρονια..
Για την αξιοπιστια των γραφομένων του δεν ηξερα τότε γιατί ημουν πολυ νεος,αλλα το γραψιμό του σε ιστορίες ηταν απολαυστικό.Παροιμιωδης η περιγραφη του σε ενα αρθρο του στο μοτοσπορτ,της μηχανης του, της 4κυκινδρης μπενελλι 304(αν θυμαμαι καλα) που ειχε και την εθαβε πατόκορφα.:lol::lol:
To περιοδικο moto καθε φορα που βγαζει link για mega-test ξερω γω, του τη λεω.
"Δεν δαγκωνουμε το χερι που μας ταϊζει."
Και κλασσικα με "μαλωνει" παντα για την αμεροληψια τους γιατι, ακουσον-ακουσον, πελατες τους δεν ειναι "αυτοι" (οι εταιρειες) αλλα το αναγνωστικό κοινό
που σκάει τα 6 ευρω για καθε τευχος.
Απο αυτους ζει :lol:
το έφερε η κουβέντα εντωμεταξύ, στη δυναμομέτρηση , το Τενερε 700 έβγαζε γύρω στα 6 κιλά ροπής και 60 άλογα.
Τόσο είναι ή μόνο σε εμένα μου φάνηκαν κάπως πιο χαμηλά , ειδικά η ροπή ?
PortisHead
24/07/2024, 13:43
το έφερε η κουβέντα εντωμεταξύ, στη δυναμομέτρηση , το Τενερε 700 έβγαζε γύρω στα 6 κιλά ροπής και 60 άλογα.
Τόσο είναι ή μόνο σε εμένα μου φάνηκαν κάπως πιο χαμηλά , ειδικά η ροπή ?
Κοιτα, η ροπή του Tenere ειναι ευθεως αναλογη των διαφημίσεων που εχει μεσα το τευχος Ιουλιου.
θυμηθηκα τωρα ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα της "αμεροληψιας" του ειδικου τυπου
οσον αφορα τις επιδοσεις και τη ποιοτητα των προς δοκιμη οχηματων..
πισω στα τελη του 99 αρχες 00'ς, ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου ηταν στα μελια με τη vw
ενω παραλληλα για καποιο λογο ηταν στα μαχαιρια με τη fiat..
εκεινη την εποχη ο 1,4 16v που κινουσε το golf, δηλονονταν απο τον κατασκευαστη με 75 αλογα
ενω στη πραγματηκοτητα απεδιδε καπου 85 με 88 (ειχε να κανει με το ασφαλιστικο συστημα της
γερμανιας αυτο..). κατι αναλογο ειχε κανει και η fiat με τον 1600αρη των bravo/brava/marea, που ενω
δηλονωνταν 103 αλλογα απεδιδε πραγματικα καπου στα 112-115..
το εν λογο περιοδικο λοιπον αφου δοκιμασε ενα marea και το πηγε δυναμομετρο, εβγαλε ενα τευχος
που ειχε παχυλο τιτλο στο εξωφυλλο, "ΣΚΑΝΔΑΛΟ FIAT" πως παραπλανει του δημοσιογραφους, αφου τα
δημοσιογραφικα test drive οχηματα αποδιδουν παραπανω απ'οσο δηλωνει το εργοστασιο, ενω μεσα στο αρθρο
αναφεραν ξεκαθαρα πως για να επιβεβαιωσουν την απατη αγορασαν ενα marea 1,6 απο αυτα που διατειθονται
στο κοινο, το οποιο παλι απεδιδε παραπανω (εβαζαν τα χερια τους και βγαζαν τα ματια τους μονοι του δλδ),
αλλα επεμεναν οτι η παραπανω ιπποδυναμη ειναι σκανδαλο..
στο ιδιο τευχος υπηρχε δοκινη του golf 1,4 οπου αναφερονταν ξεκαθαρα "η vw συνεχιζει να μας εκπλησει ευχαριστα
με την αποδοση των κινητηρων της μιας και στη περιπτωση του golf ενω το εργοστασιο δηλωνει 75 ιππους,
αυτο μετρηθηκε στους 88..
φυσικα αργοτερα, οταν καποιο αλλο ανταγωνιστικο περιοδικο τους ξεμπροστιασε, και η fiat τους κυνηγησε,
αρχισαν να τα μαζευουν...
peterTHErider
24/07/2024, 18:40
To περιοδικο moto καθε φορα που βγαζει link για mega-test ξερω γω, του τη λεω.
"Δεν δαγκωνουμε το χερι που μας ταϊζει."
Και κλασσικα με "μαλωνει" παντα για την αμεροληψια τους γιατι, ακουσον-ακουσον, πελατες τους δεν ειναι "αυτοι" (οι εταιρειες) αλλα το αναγνωστικό κοινό
που σκάει τα 6 ευρω για καθε τευχος.
Απο αυτους ζει :lol:
Ναι που είναι το παράξενο?
Αν δεν πουλάει τεύχη ποιος θα θέλει να βάλει διαφήμιση?
είναι μήπως το ίδιο έντυπο που έβγαλε το Fiat Bravo σκάρτο για συμπεριφορά στο φρενάρισμα ?
doctoras
24/07/2024, 19:55
Διαβάζοντας το θέμα που ξέφυγε, η ερώτηση είναι γιατί να δώσεις 7k σε κατα τα λεγόμενα αμφιλεγόμενο κατασκευαστή και όχι τα ίδια λεφτά σε παραδοσιακό κατασκευαστή? Και γιατί να την ψάχνεις για πιθανή εξαπάτηση? Τι φάση για μπιζνα θα πάμε, θα πάρω το ρίσκο αλλα αν χαλάει θα σας μηνύσω?
Έχει ένα σωρό μοντέλα η A2 ως τα 7k. Μια χαρά θα κάνουν όλες τις δουλειές που θα ζητηθούν.
Μου θύμισες ενα συμβάν στην usa πριν χρόνια που ένας τύπος έβαλε την γάτα του μεσα στον καινούργιο φούρνο μικροκυμάτων για να την στεγνώσει, τελικά την έκανε "φουρνιστή" και αποζημιώθηκε επειδή οι οδηγίες χρήσης δε περιελάμβαναν την μη χρήση γάτας σε microwave....
panavour
24/07/2024, 20:05
Διαβάζοντας το θέμα που ξέφυγε, η ερώτηση είναι γιατί να δώσεις 7k σε κατα τα λεγόμενα αμφιλεγόμενο κατασκευαστή και όχι τα ίδια λεφτά σε παραδοσιακό κατασκευαστή? Και γιατί να την ψάχνεις για πιθανή εξαπάτηση? Τι φάση για μπιζνα θα πάμε, θα πάρω το ρίσκο αλλα αν χαλάει θα σας μηνύσω?
Έχει ένα σωρό μοντέλα η A2 ως τα 7k. Μια χαρά θα κάνουν όλες τις δουλειές που θα ζητηθούν.
Μου θύμισες ενα συμβάν στην usa πριν χρόνια που ένας τύπος έβαλε την γάτα του μεσα στον καινούργιο φούρνο μικροκυμάτων για να την στεγνώσει, τελικά την έκανε "φουρνιστή" και αποζημιώθηκε επειδή οι οδηγίες χρήσης δε περιελάμβαναν την μη χρήση γάτας σε microwave....
Καλά, αυτα τα περισσοτερα ηταν ραδιο αρβύλα εποχης,υπηρχε ενα αντιστοιχο που κάποιος ειχε ενα αυτοκινουμενο τροχοσπιτο,και ενω το οδηγουσε,σηκωθηκε απ την θεση του οδηγου να παει να κατουρησει,και φυσικα το οχημα βγηκε εκτος δρομου και καταστραφηκε.Λενε οτι ο οδηγος πηρε αποζημιωση ,διοτι το μανουαλ ΔΕΝ εγραφε οτι οταν οδηγεις ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ.Και ολα αυτα γραφοντουσαν για να τονισουν την εννοια του μανουαλ στην Αμερικη,και τις παραλογες αιτησεις αποζημιωσεων ,καθως και να στηλιτευσουν την εξυπναδα του μεσου αμερικάνου.:lol:
Διαβάζοντας το θέμα που ξέφυγε, η ερώτηση είναι γιατί να δώσεις 7k σε κατα τα λεγόμενα αμφιλεγόμενο κατασκευαστή και όχι τα ίδια λεφτά σε παραδοσιακό κατασκευαστή?
γιατι οπως το ειπες, με τα ιδια λεφτα που παιρνεις κινεζο Α κατηγοριας, ο γιαπωνεζος εχει μονο Α2.. και αυτος
που εχει να διαθεσει 7 χιλιαρικα, αμα δεν θελει 500αρι με 45 αλογα, αλλα ουτε και μεταχειρισμενο 8ετιας, τοτε
ο κινεζος ειναι μονοδρομος..
doctoras
24/07/2024, 20:42
γιατι οπως το ειπες, με τα ιδια λεφτα που παιρνεις κινεζο Α κατηγοριας, ο γιαπωνεζος εχει μονο Α2.. και αυτος
που εχει να διαθεσει 7 χιλιαρικα, αμα δεν θελει 500αρι με 45 αλογα, αλλα ουτε και μεταχειρισμενο 8ετιας, τοτε
ο κινεζος ειναι μονοδρομος..
Αν αφορα ώριμο μοτοσυκλετιστή που ξεπέρασε τα πάθη. Και τα 45hp και τα 35 και τα 25 σε πάνε παντού και σε διασκεδάζουν
Όλα είναι θέμα προσαρμογής και νοοτροπίας
panavour
24/07/2024, 20:54
Αν αφορα ώριμο μοτοσυκλετιστή που ξεπέρασε τα πάθη. Και τα 45hp και τα 35 και τα 25 σε πάνε παντού και σε διασκεδάζουν
Όλα είναι θέμα προσαρμογής και νοοτροπίας
Το πιό ωριμο σχολιο μεχρι στιγμης.:beer:
Το πιό ωριμο σχολιο μεχρι στιγμης.:beer:
Μια φορά κι ένα καιρό ήθελα απεγνωσμένα μηχανάκι γιατί δεν μου έπαιρνε ο πατέρας μου, ήμουν κι ανήλικος, αλλά όλο πάνω σε κάποιο άλλο μηχανάκι μ' έβλεπες κάποιου φίλου, γνωστού, έτσι αποφάσισα να δουλεύω πέραν από το σχολείο. Κάποια στιγμή κατάφερα να πάρω ένα SUZUKI TS μεταχειρισμένο, συγκοπή ο μπαμπάς μου όταν το είδε.
Δεν περνάει κανένας μήνας και βρήκε ένα φίλο του και είπε να μου φέρει ένα ΑΛΛΟ μηχανάκι "πιο κοντά στην ηλικία μου" και κάτι τέτοια.
Ωχωχ είπα από μέσα μου, σίγουρα δεν είναι καλό αυτό.
Ήρθε ένας περίεργος συνάδελφός του ένα απόγευμα και είχε ένα Peugeot μοτοποδήλατο! Με πετάλια!
Γέλαγα εγώ ανοίξαμε την κουβέντα μ' αυτόν τον τύπο και μου είπε ότι είναι φοβερό κι ότι μ' αυτό ήρθε από κάτι διακοπές στην Ισπανία(!) οδικώς. Ότι είναι πολύ εργαλείο και σε άψογη κατάσταση.
Στην αρχή δεν το πίστευα αλλά τελικά ήταν αλήθεια, όντως το έκανε και του πήρε μέρες. Ήρθε μ' αυτό από την Ισπανία, ο θεότρελος! Και είχε και συμπράγκαλα δεμένα επάνω γιατί έπρεπε να κατασκηνώνει.
Τον ρώτησα γιατί έκανε τέτοιο πράγμα. Και είπε "γιατί ήθελα να δω το ταξίδι. Η άλλη λύση ήταν περπατώντας"
Και κατάλαβα τι εννοούσε. Το βρήκα καλή ιδέα, περιπέτεια!
Τελικά είχε δίκιο ο πατέρας μου.
Έπρεπε να έχω ΔΥΟ μηχανάκια!
:D
Έπρεπε να έχω ΔΥΟ μηχανάκια!
:D
.....και λίγα λές............................:smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.