View Full Version : Περίπτωση παρατημένης μηχανής.
Πρόκειται για τη μηχανή συναδέλφου, ο οποίος με ρώτησε πώς να κινηθεί για να την πουλήσει. Τα δεδομένα: γυμνό FZ6 του 2009 με abs και αληθινά 25000χλμ. Είναι δεύτερο χέρι η μηχανή. Πριν την παρατήσει δούλευε κανονικά αλλά είχε αρχίσει να δακρύζει η μια μπροστινή. Κατά τ'άλλα όλα καλά.
Η μηχανή είναι σκεπασμένη σε πυλωτή 6 χρόνια έκτοτε. Τι θα κάνατε στη θέση του; Αξίζει να μπει στη διαδικασία να τη σενιάρει αυτός και να την πουλήσει σε κανονική τιμή ή να τη βάλει εκεί ενάμιση χιλιάρικο να πάει στο καλό; Στο πρώτο σενάριο τι εργασίες θα χρειαστούν; Επίσης ποια η διαδικασία πώλησης για μηχανή χωρίς ΚΤΕΟ;
doctoras
13/07/2024, 09:17
για μένα το κριτήριο είναι αν πιάνουν τα χέρια σου χομπιστικά και μπορείς να το σενιάρεις μόνος σου, σε μάστορα δεν θα ασχοληθεί ιδιαίτερα εκτός απο τα ακραία βασικά και ειδικά αυτή την περίοδο
σε θεωρητικό επίπεδό θα χρειαστεί
λάδια 4 lt ημι. συν. (35ε)
φίλτρο λαδιού hiflo (15ε)
φίλτρο αέρα hiflo (25ε)
μπουζί τετράδα (40ε)
ψυκτικό υγρό (40ε)
υγρά φρένων (10ε)
λάδι πιρουνιού 1lt (15ε)
Τσιμούχες με ξύστρες χ2 σετ (80ε)
Μπαταρία (60ε)
αφαίρεση ρεζερβουάρ καθαρισμός αφαίρεση σκουριάς(αν υπάρχει) + αντισκουριακή προστασία
καθαρισμός αντλίας βενζίνης
δεν πιστεύω οτι θα χρειαστούν καθαρισμό τα σώματα σε ειδικό συνεργείο, και με ειδικά σπρέι στο ρεζερβουάρ καθαρίζουν τα υπολείμματα
έλεγχος θερμοστάτη
καθαρισμός οξείδωσης(ψωρίασης) των αλουμινίων τμημάτων ζάντες ψαλίδι πιρούνι πλαίσιο (wd40-ξυδι κλπ).
Έλεγχος δαγκάνων φρένου (-ενδεχόμενος καθαρισμός)
Έλεγχος ή αντικατάσταση τακάκια(αν θέλουν αλλαγή +100ε)
Αλλαγή ελαστικών με ότι οικονομικό επώνυμο βρει στην αγορά (220 ε)
τέλος καλό πλύσιμο και κεροποίηση
το άθροισμα κάνει 550ε σε υλικά που θα τα διαλέξεις μονος απο την αγορά + 100ε (αν χρειαστούν τακάκια).
Αν η μηχανη δεν ειχε κανενα αλλο θεμα, της κανει ενα καλο service, της αλλαζει και λαστιχα
(δεν ειναι αγαγκη να βαλει κατι σουπερ ντουπερ, μια οικονομικη σειρα των 260-270€) και τη
πουλαει κανονικη τιμη.
η διαδικασια χωρις ΚΤΕΟ ειναι η εξης:
την παιρνει τη περναει ΚΤΕΟ και μετα τη πουλαει. αμα ειχε κανει ακινησια, δε πληρωνει εκπροθεσμο.
μηχανη χωρις κτεο δεν μεταβιβαζεται, και δυσκολα θα βρει αγοραστη που να συμφωνησει να δωσει τα
λεφτα, να παρει τη μηχανη να παει αυτος να τη περασει κτεο και να κανουν μετα τη μεταβιβαση..
εγω προσωπικα σαν αγοραστης, δεν θα το εκανα
Αν δεν έχει τον χρόνο και την όρεξη να ασχοληθεί έστω και σε μάστορα τι να συζητάμε. Τι θα κερδίσει οικονομικά σε σχέση με το τι θα δώσει και τον χρόνο ταλαιπωρία.
Ενα πλύσιμο να κάνει μια μπαταρία να δουλέυει το μηχανάκι μια τίμια τιμή και να φύγει.
doctoras
13/07/2024, 09:23
αν το είχε σε ακινησία θα πληρώσει τα τελη της τρέχον χρονιάς (55ε) και θα κάνει βεβαίωση μη οφειλής μεσω gov
αν δεν ασχολήθηκε καθόλου με τα τέλη και το παράτησε στην τύχη του, θα πρέπει να πληρώσει αναλογικά τα τέλη εξαετίας με προσαυξήσεις
Είχε παραδώσει πινακίδα. Η οποία φαντάζομαι μετά από τόσα χρόνια δε θα υπάρχει καν.
τωρα ξερεις τι φωτιες μου αναβεις;:look:
οπως ειπε ενας φιλος .....καλος ο γαμος αλλα σου μενει η γυναικα...
λοιπον....
η σειρα ειναι...
φορτωμα -σερβις (υγρα φιλτρα μπουζι μπαταρια)-πλυσιμο -κτεο-αγγελια
μην φορτωσει λεφτα πανω γιατι αυτα τα μηχανακια ειναι αντιεμπορικα πια λογω καταναλωσης
kostaskk
13/07/2024, 13:40
Εκτός αυτά που λένε,ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγάλει-θελει στην πορεία λόγο ακινησίας, από βουλωμενα μπεκ, χαλασμένη αντλία βενζίνης, μέχρι και κολλημένο από υγρασία-σκουρια μοτέρ.
Σκουριασμένες δίσκοπλακες, ξεραμένα σκισμένα σωληνάκια,εισαγωγές,καλώδια, τσιμουχες. Ότι έχει λαστιχο
Για αυτό καλό είναι κάθε λίγους μήνες να δουλεύει το μοτερ, να περνιέται όλη λάδι,αντισκοριακα,σπρέι σιλικόνης, να αδειάζει εντελος το ντεπόζιτο να φουσκώνουν και να αλλάζουν θέση τα λάστιχα και άλλα... Αν ήταν εντελος παρατημένη μπορεί να θέλει πολλά, οι πινακίδες καταστρέφονται μετά από 2 χρόνια και θέλει άλλες, κάνα 35+€ και αναμονή.
Επίσης αντλία νερού, να έχει πιάσει μάκα το ψυγείο και να είναι βουλωμένο, +θέλει ασφάλεια για να αρθεί η ακινησία
doctoras
13/07/2024, 13:48
Είχε παραδώσει πινακίδα. Η οποία φαντάζομαι μετά από τόσα χρόνια δε θα υπάρχει καν.
στη θεσσαλονίκη υπάρχουν ακόμη, ή τουλάχιστο υπήρχαν μέχρι την έναρξη της ηλεκτρονικής ακινησίας. Ας ρωτήσει στην ΔΟΥ του.
Αν δεν υπάρχει, θα κάνει διαδικασία νέας έκδοσης. Παράβολα σουξουμουξου δεν θα κοστίσει πανω απο 100ε συμπεριλαμβανομένων των τελων
@toyar ήταν εμπορικό μοντέλο, και δεν έκαιγε σε νορμαλ οδήγηση (6λτ). Στο σκίσιμο να παει 7,5 όσοι και ενα vstrom650.
Είναι νορμαλ νουμερα αυτά για τον ενδιαφερόμενο που θα αγοράσει συνειδητά μοτοσυκλέτα 100hp για 3-4χιλ αναλόγως κατάστασης.
μιλάμε για αυτό
454439
Παντως για να επανέλθω η αίσθηση μου απο την αγορά μεταχειρισμένων πάει απατη..βλέπω για χρόνια καλοσυντηρημένα μηχανάκια που είναι δικαιολογημένα λίγο ψηλά να παραμένουν για χρόνια εκεί.
Ενδεχομένως αφενός λόγω φτωχοποίησης και αφετέρου έλλειψη ενδιαφέροντος για το αντικείμενο να αγοράζουν χρέπια yolo και ότι γίνει είτε οι καλύτεροι να τα ανακατασκευάζουν όπως όπως σε βάθος χρόνου.
Αν ισχύει όντως αυτό, θα φύγει πιο γρήγορα αν δεν κάνει τίποτα παραμόνο τα ελάχιστα για να το δείξει δηλ. μια μπαταρία να πάρει μπροστά, λάδια στο μοτερ, και φρέσκια βενζίνη με ότι συμπεριλαμβάνεται μέσα...and the god helper
Ενώ αν το κάνει λελούδι(με το ανάλογο αντίτιμο), δε θα εκτιμηθεί πιστεύω
basilis_k6
13/07/2024, 14:29
για να πουλήσει θελει κτεο. για να περασει κτεο θέλει πινακιδα κτλ. αυτο ομως δεν ειναι το προβλημα. για να περασει κτεο θα το βαλουν μπροστα. δεν πρεπει να παρει μπρος αυτο. βαζει μια τιμη χωμα, παει με τον ενδιαφερομενο σε συνεργειο να κανουν τα απαραιτητα και τα πληρωνει απο την τσέπη του. μετα την μεταβιβαση θα τα παρει πισω. 1500 εγω δεν θα εδινα αλλα ειναι νορμαλ τιμη πιστευω, καποιος θα τα δωσει. αυτος στο χερι θα παρει κανενα χιλιαρικο τελικα. Αλλιως το φτιαχει ολο μονος του και μπορει να πιασει αρκετά παραπανω.
Ακ ασχοληθείς στα περισσότερα να την επαναφέρεις και την πάρεις στο 1.5Κ αξίζει.
Νομίζω Χρήστο όπως τα λες είναι. Το μίνιμουμ για να φανεί πως η μηχανή είναι λειτουργική μάλλον συμφέρει.
telegonos
13/07/2024, 18:20
Πρόκειται για τη μηχανή συναδέλφου, ο οποίος με ρώτησε πώς να κινηθεί για να την πουλήσει. Τα δεδομένα: γυμνό FZ6 του 2009 με abs και αληθινά 25000χλμ. Είναι δεύτερο χέρι η μηχανή. Πριν την παρατήσει δούλευε κανονικά αλλά είχε αρχίσει να δακρύζει η μια μπροστινή. Κατά τ'άλλα όλα καλά.
Η μηχανή είναι σκεπασμένη σε πυλωτή 6 χρόνια έκτοτε. Τι θα κάνατε στη θέση του; Αξίζει να μπει στη διαδικασία να τη σενιάρει αυτός και να την πουλήσει σε κανονική τιμή ή να τη βάλει εκεί ενάμιση χιλιάρικο να πάει στο καλό; Στο πρώτο σενάριο τι εργασίες θα χρειαστούν; Επίσης ποια η διαδικασία πώλησης για μηχανή χωρίς ΚΤΕΟ;
Φόρτισε ΚΑΛΑ την μπαταρία/άλλαξέ την αν έχει πεθάνει οριστικά, είναι κάτω από το ντεπόζιτο στο μοντέλο αυτό αλλά στο γυμνό σηκώνεται εύκολα το ντεπόζιτο και την έχεις σε πρόσβαση, αν μπορείς κλέψε την παλιά βενζίνη από το ντεπόζιτο και βάλε φρέσκια. Ψεκαστό είναι, σκεπασμένο ήταν, η βενζίνη μέσα στην αντλία δεν έρχεται σε επαφή με τον αέρα να χαλάσει, μπορεί να χρειαστεί 1-2 φορές το κιλ σουιτς να ακουστει ότι γέμισε σωστά η αντλία, στην τρίτη μιζιά θα πάρει. Ολα τα άλλα που σου γράφουν, για σκεπασμένο, ψεκαστό, σε πυλωτή, είναι παντελώς αχρείαστα, για πρώτη φάση λειτουργίας έστω, δεν λέμε να το πάρεις να αρχίσεις τα ταξίδια. Ε μόλις πάρει μπροστά, έχε λίγο το νου σου, για κάτι ασυνήθιστο, αν αρχίσει να πετάει νερά ας πούμε, αν κάνει περίεργους θορύβους κ.ο.κ.
Ενα λογικό πλύσιμο, φαντάζομαι θα το χρειαστεί.
Μπορεί να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ, απλά η άδεια που θα εκδοθεί θα είναι μια προσωρινή που χαρακτηρίζεται ως ''μη-κυκλοφορίας''. Δλδ περνάει το όχημα στον νέο ιδιοκτήτη σαν ιδιοκτησία, αλλά δεν έχει δικαίωμα να βγει στους δρόμους. Μέχρι να περάσει ΚΤΕΟ και να πάει να αλλάξει ο νέος ιδιοκτήτης την άδεια σε κανονική για κίνηση. Θεωρητικά όλο αυτό, γιατί δεν βλέπω τον λόγο να μην περάσει ΚΤΕΟ, από την στιγμή που θα πάρει μπρος, και να κάνετε κανονική μεταβίβαση.
Η έκδοση νέας πινακίδας αν έχει καταστραφεί, θα κοστίσει 30 ευρώ. Μαζί με την μεταβίβαση θα την κάνετε, μια κίνηση. Στο ΚΤΕΟ θα δείξεις το χαρτί ότι έχει καταστραφεί η πινακίδα από την ΔΟΥ, που θα σου δώσει η ΔΟΥ κατά την άρση ακινησίας, και θα σου πουν ΟΤΑΝ θα βγάλει πινακίδα, θα ξανάρθει να του κολλήσουν και το σηματάκι.
Για κάποιο περίεργο λόγο, το ελληνικό κράτος, όταν θες να πουλήσεις όχημα, θέλει να έχεις πληρωμένο ΟΛΟ το ετήσιο τέλος, όχι αναλογικό μηνών, οπότε όλο το 55ρι θα πληρώσεις.
Για 1500 ευρώ το έπαιρνα εγώ ΧΘΕΣ αν δεν είχα άλλα, με 25000 χλμ είναι ουσιαστικά καινούριο και είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ. Τυχερός όποιος το τσιμπήσει.
εγω οπως το περιγραφεις το γουσταρω πολυ και μακαρι να μπορουσα να το παρω
το θεμα ειναι οτι οι συνειδητοποιημενοι που θα πανε για παλιο τετρακυλινδρο ειναι πλεον λιγοι
η σημερινη κουλτουρα λεει πρωτα σκουτερ και μετα adve κινεζικο για μικρο διπλωμα
ειναι πολυ μηχανη αλλα για δεινοσαυρους σαν εμενα
Tallyban
13/07/2024, 19:23
Μην αφήνετε μηχανάκια και αυτοκίνητα με τα νερά στάσιμα στο κύκλωμα ψύξης για πολλά χρόνια,ακόμη και με το σωστότερο αντιψυκτικο παθαίνει διάβρωση.
2stroker
15/07/2024, 15:04
6 Χρονια σε πυλωτη δεν ειναι και λιγο. Ολα ειναι θεμα τυχης. Μπορει απλα να θελει λαστιχα,λαδια,υγρα φρενων,μπουζι,μπαταρια και να ναι ετοιμο για ολα. Μπορει ομως να βγαλει χιλιαδυο προβληματα.
Ειμαι παθων με αυτοκινητο που ηταν σε ακινησια για 7 χρονια σκεπασμενο σε πυλωτη και οταν αποφασισα να το ξανακυκλοφορησω συνολικα εδωσα εναμιση χιλιαρικο. Γιατι περα απο τα αναλωσιμα εβγαλε θεματα στα ηλεκτρικα, κατι ρουλεμαν στα ημιαξονια,τρομπα
βενζινης κλπ κλπ.
Το πιο τιμιο για μενα ειναι να το βαλει σε χαμηλη τιμη και να ενημερωσει στην αγγελια για την ακινησια,χρονια,συνθηκες κλπ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.