View Full Version : Προτάσεις για Scooter (125-150-200cc) με ABS
Tanasakis
14/07/2024, 15:02
Κάτι ότι ο καθένας έχει την εμπειρία του (καλή ή κακή) λίγο που οι εταιρίες θέλουν να "κρύβουν" τα όσα μειονεκτήματα έχουν οι μηχανές τους έναντι ανταγωνισμού, έχω χαθεί κάπως ανάμεσα σε forum και αναλυτικούς τεχνικούς πίνακες.
Αυτό που ψάχνω είναι πολύ απλό:
Scooter
μέχρι 125cc - 200cc δλδ κάτι εντελώς οικονομικό, αλλά τώρα 2.3lt/100 με 2.7 για κάτι παραπάνω δεν είναι διαφορά,
με abs μπρος ΚΑΙ πίσω (οπωσδήποτε),
flat πάτωμα,
μεγάλα λάστιχα-ρόδες - δλδ μεγαλύτερα από Vespa σίγουρα, και
αξιόπιστο κατασκευαστή (είμαι περισσότερο τύπος του δώσε 300€ τον χρόνο 1 φορά πάρα 250€ σε 3-4 επισκέψεις στον μηχανικό).
Όλα τα άλλα είναι extra, από τα οποίο σίγουρα θα μπουν όλα τα αντικλεπτικά συστήματα, μπαγκαζιέρα κράνους και ίσως χούφτες (σκληρές - κανονικές), αλλά όπως είπα, αυτά είναι extra over & above (εκτός και εάν είναι standard).
Το μπάτζετ μου είναι κάπου στα 3000€
Έχει κάποιος φίλος κάποια πρόταση ή πρόταση αποφυγής κάποιου που πληροί τα κριτήρια, αλλά όχι, από την εμπειρία του;
Αναφορικά στέλνω την παλιά Vespa 150 primavera 20ετίας.
panavour
14/07/2024, 15:44
1)πόσα αντέχει η τσεπη σου??
2)καινούργιο ή μετχ/νο?
3)υψος ,βαρος,αναβάτη και διαδρομές που θελεις να κάνεις
Απαντάς τα ανωθεν,και συνεχίζουμε.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/337280696-kymco-people-s-200i
Απο όσα έχω οδηγήσει το καλυτερο για την κατηγορία του, διότι το sh 150 που είναι το καλύτερο πάει πάνω από 4χιλ
Tanasakis
19/07/2024, 18:52
1)πόσα αντέχει η τσεπη σου??
2)καινούργιο ή μετχ/νο?
3)υψος ,βαρος,αναβάτη και διαδρομές που θελεις να κάνεις
Απαντάς τα ανωθεν,και συνεχίζουμε.
1. Κάπου 3000 λέω. Να φτάσω μέχρι τα 3500++, αλλά να έχει κάτι εξτρά να μου δώσει η μηχανή στα βασικά μου ζητήματα. ΝΑ δώσω 500 παραπάνω για να γράφει απλά yamaha (χωρίς αντίκρισμα ποιότητας) ή να έχω keyless ή 2 θύρες USB, μου φαίνεται εντελώς περιττό.
2. Καινούργιο. Δλδ για μεταχειρισμένο το θέλω φρέσκο και θα πρέπει να το ψάξω τόσο πολύ που στο τέλος θα χάσω ότι γλίτωσα. Μέχρι στιγμής ότι μεταχειρισμένο πέρασε από τα χέρια μου (2 παπάκια, WR, TT) τα έχω ξαναγοράσει μέσα στο 2χρονο καινούργια. Μόνο ένα piaggio ανταποκρίθηκε, αλλά και αυτό γιατί τα core προβλήματα ήταν γνωστά (και φυσικά μου έχουν φάει πολλά έξτρα, αλλά εν γνώση μου).
3. Αναβάτης: Είμαι 1,90 κάπου 80 κιλά και συνήθως έχω για 2ο άτομο ένα 55κιλο, δηλαδή κάπως τα γόνατα μου συνήθως έχουν θέμα να βρίσκουν μπροστά (πολύ θέμα, έχω πάθει βλάβη, δεν πρέπει να τα κοπανάω).
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
Tanasakis
19/07/2024, 18:57
Να ΄σαι καλά. Τα έχω στα υπόψη μαζί με κάτι SYM, αλλά δεν έχω ιδέα πώς είναι η αγορά.
motojojo
19/07/2024, 19:30
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/337280696-kymco-people-s-200i
Απο όσα έχω οδηγήσει το καλυτερο για την κατηγορία του, διότι το sh 150 που είναι το καλύτερο πάει πάνω από 4χιλ
To kymco το γλυκοκοιτάζω και εγώ....
Δίνει και ενας φίλος και συνάδελφος ένα Beverly 300 to 22 με 6000 χλμ που το γνωρίζω και το εμπιστεύομαι αλλά είναι πιο ακριβό και παραπάνω κυβικά, αν σε ενδιαφέρει στείλε pm
panavour
19/07/2024, 22:49
μια λίστα 125-200,απο 3000-3500,καινουργια ολα.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=15224&condition=new&engine_size-from=%3E125&engine_size-to=%3C200&fuel_type=1&pg=1&price-from=%3E3000&price-to=%3C3500&sort=pra
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ
ξεκινας απο ΧΟΝΤΑ,και επονται οι υπολοιποι.Για να εχεις το κεφάλι σου ησυχο.
Tallyban
20/07/2024, 08:13
Ναι ,ότι λέει ο Αζναβούρ.
Νταξ,υπαρχει μια πιθανότητα να σου κοπεί το μοτέρ στη μέση στη Παραλιακή,τι να κάνουμε, συμβαίνουν αυτά.
Tanasakis
29/07/2024, 18:12
**Δεν ξέρω γιατί η προηγούμενη ανάρτησή μου δεν ανέβηκε, την επαναλαμβάνω**
Καταρχάς, να ευχαριστήσω όλους τους φίλους για τις προτάσεις τους.
Πρακτικά σκοπεύω να μείνω στα specs που έχω θέσει, εκτός κι αν δεν υπάρχει κάτι στην αγορά για εμένα και το μπόι μου.
Οπότε Hοnda καινούργιο με ABS <3-3,5k δεν υπάρχει,
μεταχειρισμένο δεν θα πάρω,
300άρι δεν θα πάρω, θα μείνω στα 120-200cc
το επίπεδο πάτωμα είναι επίσης απαίτηση.
Το Kymco PEOPLE-S 200i 2024, είναι μία πρόταση,
Επίσης, από SYM έχω υπόψη τα
Jet14 EVO,
Symphony ST,
WILD 160 TCS -- Δεν έχω ιδέα τι προσφέρει, αλλά είναι στο όριό μου, αν και δεν βλέπω λόγο, εκτός μεγέθους.
CTR 125 L/C ABS -- Επίσης δεν έχω ιδέα για κινέζους, αλλά είναι κινέζοι, μυρίζει ταλαιπωρία.
Εννοείται ότι θα τα δω από κοντά.
Η ερώτηση είναι περισσότερο προς ιδιοκτήτες ή μηχανικούς, που θα μου δώσουν Insights που η όψη και μία βόλτα, ή ένας πωλητής ΔΕΝ θα μου πει.
Να ψάχνω ξέρω, να διαλέγω έχω ένα θέμα.
Επίσης, ως προς το ABS είμαι λίγο συγκρατημένος, και εάν η έξτρα σταθερότητα αξίζει για τα έξτρα μέτρα φρεναρίσματος που θα πάρει.
Στην περίπτωση βέβαια που πάω χωρίς ABS θα πάω σε 100% αναγνωρισμένη ποιότητα κατασκευαστή/ μοντέλου.
Ευχαριστώ και πάλι
extisatokat
29/07/2024, 18:35
Επίσης, ως προς το ABS είμαι λίγο συγκρατημένος, και εάν η έξτρα σταθερότητα αξίζει για τα έξτρα μέτρα φρεναρίσματος που θα πάρει.
Στην περίπτωση βέβαια που πάω χωρίς ABS θα πάω σε 100% αναγνωρισμένη ποιότητα κατασκευαστή/ μοντέλου.
Ευχαριστώ και πάλι
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΧΤΡΑ ΜΕΤΡΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Εκ πειρας μιλαω.Μ εχει σωσει καμποσες φορες,χωρίς αυτό δεν θα μιλαγαμε τωρα.Τα 125 εκ νομου της ΕΕ πλεον, πρεπει να εχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ CBS.ΤΟ abs ,συνηθως το εχουν προαιρετικά τα ακριβωτερα 125άρια.
C.B.S. = COMBINED BRAKΙΝG SYSTEM.(Συνδυασμένο συστημα φρεναρισματος ).
motojojo
29/07/2024, 18:38
Δεν ξερω για τα υπόλοιπα, το symphony και το people εχουν και το πλεονέκτημα του 16αρη τροχού.
Από κινέζο αρκετά αξιολογο φαίνεται το voge sr1.
Petran94
06/08/2024, 08:46
Σωστά το σκέφτεσαι, δεν αξίζει να δίνεις 200αρια και 300αρια κάθε μήνα σε συνεργία. Εγώ θα σου λεγα γι αυτό να αποφύγεις κινέζους, πήγαινε καλύτερα σε κάτι πιο σίγουρο. Με τα χαρακτηριστικά που ψάχνεις θα λεγα να δεις κάνένα nmax - xmax ανάλογα και με το budget σου
Lioulios
08/08/2024, 00:39
Nmax, xmax δεν εχουν επιπεδο πατωμα ομως .
Φιλε μου ακου :
Εχω αλλαξει 5 sym ολα με ισιο πατωμα εκτος απο ενα .
Δεν θα μιλησω για την μαρκα ,αλλα γενικα .
Στις διαστασεις σου , ΔΕΝ μπορεις να μιλας για σκουτερ κατω απο 200 κυβικα ...με τιποτα !
300 ειναι μομοδρομος κατ εμε για σενα , αλλα εκει η οικονομια παει περιπατο , οποτε με υποχωρησεις πας στα 200 .Οχι πιο κατω .
Φαντασου στο wild που λες , ανεβηκα προχθες για μια δοκιμη και στο 1,75/76 που ειμαι εγω ...μου φανηκε λιγο , μικρο και στενο .
Το ιδανικιό για σενα θα ηταν το παλιο καναπεδατο joyride 200 (το ειχα 2 φορες)...αλλα το τελευταιο μοντελο με το abs .Στο καρ ομως δεν υπαρχει κανενα και καινουριο δεν ξαναβγαινει γιατι αντικατασταθηκε απο το 300αρι που τωρα εχω .
Δυσκολα στανταρ εχεις βαλει και νομιζω πως πρεπει να αναθεωρησεις λιγο τα θελω σου .
Για japan εισαι εκτος badjet ενω kymko sym στα 200αρια τα ορθια θα πεσεις πολυς .
Και ολα αυτα στα λεω χωρις τα 55 κιλα εξτρα που αναφερεις καπου.
Tanasakis
30/08/2024, 14:07
Nmax, xmax δεν εχουν επιπεδο πατωμα ομως .
Φιλε μου ακου :
Εχω αλλαξει 5 sym ολα με ισιο πατωμα εκτος απο ενα .
Δεν θα μιλησω για την μαρκα ,αλλα γενικα .
Στις διαστασεις σου , ΔΕΝ μπορεις να μιλας για σκουτερ κατω απο 200 κυβικα ...με τιποτα !
300 ειναι μομοδρομος κατ εμε για σενα , αλλα εκει η οικονομια παει περιπατο , οποτε με υποχωρησεις πας στα 200 .Οχι πιο κατω .
Φαντασου στο wild που λες , ανεβηκα προχθες για μια δοκιμη και στο 1,75/76 που ειμαι εγω ...μου φανηκε λιγο , μικρο και στενο .
Το ιδανικιό για σενα θα ηταν το παλιο καναπεδατο joyride 200 (το ειχα 2 φορες)...αλλα το τελευταιο μοντελο με το abs .Στο καρ ομως δεν υπαρχει κανενα και καινουριο δεν ξαναβγαινει γιατι αντικατασταθηκε απο το 300αρι που τωρα εχω .
Δυσκολα στανταρ εχεις βαλει και νομιζω πως πρεπει να αναθεωρησεις λιγο τα θελω σου .
Για japan εισαι εκτος badjet ενω kymko sym στα 200αρια τα ορθια θα πεσεις πολυς .
Και ολα αυτα στα λεω χωρις τα 55 κιλα εξτρα που αναφερεις καπου.
Nmax, xmax δεν εχουν επιπεδο πατωμα ομως .
Φιλε μου ακου :
Εχω αλλαξει 5 sym ολα με ισιο πατωμα εκτος απο ενα .
Δεν θα μιλησω για την μαρκα ,αλλα γενικα .
Στις διαστασεις σου , ΔΕΝ μπορεις να μιλας για σκουτερ κατω απο 200 κυβικα ...με τιποτα !
300 ειναι μομοδρομος κατ εμε για σενα , αλλα εκει η οικονομια παει περιπατο , οποτε με υποχωρησεις πας στα 200 .Οχι πιο κατω .
Φαντασου στο wild που λες , ανεβηκα προχθες για μια δοκιμη και στο 1,75/76 που ειμαι εγω ...μου φανηκε λιγο , μικρο και στενο .
Το ιδανικιό για σενα θα ηταν το παλιο καναπεδατο joyride 200 (το ειχα 2 φορες)...αλλα το τελευταιο μοντελο με το abs .Στο καρ ομως δεν υπαρχει κανενα και καινουριο δεν ξαναβγαινει γιατι αντικατασταθηκε απο το 300αρι που τωρα εχω .
Δυσκολα στανταρ εχεις βαλει και νομιζω πως πρεπει να αναθεωρησεις λιγο τα θελω σου .
Για japan εισαι εκτος badjet ενω kymko sym στα 200αρια τα ορθια θα πεσεις πολυς .
Και ολα αυτα στα λεω χωρις τα 55 κιλα εξτρα που αναφερεις καπου.
**ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!
Στις διαστάσεις μου -που εντάξει, δεν είμαι και κανένας γίγαντας 1.90μ. και 80 κιλά είμαι- δεν βρίσκω καν μικρό αυτοκίνητο που να χωράνε τα πόδια μου, όπως επίσης και οι μισές μοτοσυκλέτες εργονομικά δεν με φορούν, άλλη συζήτηση αυτή.
Καταλαβαίνω πλήρως την συμβουλή σου, αλλά και δεν μου αρέσουν καθόλου τα σκούτερ και δεν θέλω να ξεφύγω, ούτε μπάτζετ, ούτε κατανάλωση. Μόνο ασφάλεια θέλω να εξασφαλίσω.
Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή μετακίνηση αποστάσεων, π.χ. να πηγαινοέρχομαι δουλειά. Περισσότερο σαν εργαλείο το θέλω: Να ανέβω κανένα κέντρο το ΣΚ, να πάω κάνα σουπερμάρκετ, να πεταχτώ σε κανέναν φίλο. Σε φάση 20-30 χλμ./ βδομάδα και πολλά λέω Και αμάξι έχω, και από το σπίτι δουλεύω, βαριές ανάγκες δεν έχω και εάν αποκτήσω, θα πάρω μεγάλου κυβισμού να κάνω και το χόμπι μου -που λέει ο λόγος. Απλά προς το παρόν δεν έχω τέτοια ανάγκη για το κόστος.
Εξού και τα 2-3000 μπάτζετ. Και να κάνω γρήγορη απόσβεση, και να αφήσω κάτι στην άκρη, και να κάνω και την δουλειά μου.
Τα 55κιλα έξτρα είναι το κορίτσι στο πίσω μέρος της σέλας. Δεν φορτώνεται κάθε φορά, μόνο όταν είναι ανάγκη.
Να αναθεωρήσω τα στάνταρντ μου δύσκολα. Να βολευτώ με μία μέση λύση είναι πολύ πιο εύκολο, αυτός είναι και ο στόχος μου, να βρω την καλύτερη βολική λύση.
Εργονομικά, να μην βρίσκω με γόνατα στο κουτί μπροστά θέλω και από επιδόσεις να σταματάει όταν χρειάζεται με ασφάλεια και να ανεβαίνει ανηφόρες.
Tanasakis
30/08/2024, 14:10
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΧΤΡΑ ΜΕΤΡΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Εκ πειρας μιλαω.Μ εχει σωσει καμποσες φορες,χωρίς αυτό δεν θα μιλαγαμε τωρα.Τα 125 εκ νομου της ΕΕ πλεον, πρεπει να εχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ CBS.ΤΟ abs ,συνηθως το εχουν προαιρετικά τα ακριβωτερα 125άρια.
C.B.S. = COMBINED BRAKΙΝG SYSTEM.(Συνδυασμένο συστημα φρεναρισματος ).
Ευχαριστώ.
Τα ακριβότερα θα κοιτάξω. Μηχανή με ABS δεν είχα ποτέ και δεν ξέρω καν πως αντιδρά, γι αυτό ρωταω. CBS, εντάξει, οδηγώ με 2 χέρια δεν βρίσκω κάποιο νόημα.
Lioulios
31/08/2024, 00:25
Καταλαβαινω τι λες όμως ...Αφου ομως δεν το θες για καθημερηνο , αλλα για μια στο τοσο , τι σε νοιαζει αν καιει 2,8 ή 4,5 ?
Tanasakis
03/09/2024, 14:27
Περισσότερο συνεπαγόμενο είναι αυτό. Αν καταλαβαίνω καλά η συζήτηση είναι
150-200cc ::2,8 lt/100
300cc :: 4-4.5 lt/100.
To "οικονομικό" έχει να κάνει με την λογική μου ότι χρειάζομαι κάτι να κάνω την δουλειά μου όσο πιο ασφαλή γίνεται και στο μικρότερο δυνατό κόστος.
Εάν 300cc συνεπάγεται μεγαλύτερη ασφάλεια, το δέχομαι το 4.5 με κλειστά μάτια, εάν όχι και έχει να κάνει μόνο με την καθημερινή άνεση,
και τότε γιατί να ανεβάζω και το κόστος απόκτησης και το κόστος χρήσης (συντήρησης δεν ξέρω), χωρίς να έχω χρήση σε βαθμό που να εκτιμώ τα extras που μου αυτό θα προσφέρει.
Το 2.5 για εμένα περισσότερο υπάρχει για να δώσει έμφαση στην προτεραιότητα μείωσης κόστους έναντι επιδόσεων.
και κάθε ευρώ μετράει (όταν δεν περισσεύει).
Πάντως το 300άρι SH που έχω, έχει ΜΟ 3.3lt/100Km. Πάνω απο 3.9 δεν έχω δει ποτέ μου 4 χρόνια τώρα.
harisyros
24/09/2024, 11:25
Μεταξύ Maxsym gt 400, Kymco dt 350 gt και SR4 Max....; υπάρχει κάποια ιδέα γιατί έχω μπερδευτεί πολύ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
harris_x
24/09/2024, 11:31
Μεταξύ Maxsym gt 400, Kymco dt 350 gt και SR4 Max....; υπάρχει κάποια ιδέα γιατί έχω μπερδευτεί πολύ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Καλωσήρθες,
Σε παρακαλω μη γράφεις το ίδιο μήνυμα πάνω απο μία φορα. Δε βοηθά σε κάτι.
Σύντομα κάποιος θα απαντήσει :winka:
harisyros
24/09/2024, 11:48
Καλωσήρθες,
Σε παρακαλω μη γράφεις το ίδιο μήνυμα πάνω απο μία φορα. Δε βοηθά σε κάτι.
Σύντομα κάποιος θα απαντήσει :winka:
ok. Μάλλον κατά λάθος το έκανα...Ευχαριστώ
panavour
24/09/2024, 13:16
Sr4 μακράν στην τιμή του.και έχει και εκπληκτική πίσω ανάρτηση που είναι σχεδόν σαν μοτοσυκλέτας με μονοσοκ.
harisyros
24/09/2024, 13:24
Sr4 μακράν στην τιμή του.και έχει και εκπληκτική πίσω ανάρτηση που είναι σχεδόν σαν μοτοσυκλέτας με μονοσοκ.
Την ποιότητα κατασκευής φοβάμαι σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου του γεγονότος ότι ακόμη δεν γνωρίζουμε τα προβλήματα που θα βγάλει..., διαφορετικά είναι η καλύτερη περίπτωση, επειδή δεν είμαι των συχνών αλλαγών στα μηχανάκια έχω προβληματιστεί και βέβαια από scooter καμία εμπειρία..
panavour
24/09/2024, 13:35
Την ποιότητα κατασκευής φοβάμαι σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου του γεγονότος ότι ακόμη δεν γνωρίζουμε τα προβλήματα που θα βγάλει..., διαφορετικά είναι η καλύτερη περίπτωση, επειδή δεν είμαι των συχνών αλλαγών στα μηχανάκια έχω προβληματιστεί και βέβαια από scooter καμία εμπειρία..
Η ποιότητα είναι άριστη.Ειναι κατά 95% το ίδιο σκούτερ που πωλείται σαν bmw 400, σαράντα τοις εκατό (40%) ακριβότερα.Και τα δύο τα κατασκευάζει η Loncin (voge) στην Κίνα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.