PDA

View Full Version : Διαγραμμίσεις για σωστές γραμμές στις στροφές



harris_x
14/07/2024, 19:45
To Αυστριακο Συμβούλιο για την Οδική Ασφάλεια, εκμεταλλευομενο τη συνήθεια των μοτοσυκλετιστων να αποφεύγουμε τις διαγραμμίσεις, σχεδίασε σε συγκεκριμένες στροφές ελλειπτικά σχήματα με σκοπό να τους καθοδηγήσει να πάρουν σωστή γραμμή, μακριά από τη διαχωριστική.

Το αποτέλεσμα ήταν 80% μείωση των ατυχημάτων.

454459

Περισσότερα εδώ... (https://www.femamotorcycling.eu/road-marking-for-motorcyclists/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR04_04J7JcGXT9D04TjKXLOoHvDGYIV4j9d0LKqNPrdNEgJzblM0bVCW9U_aem_i8JFVbLOdO wNTdblWs7R6Q)

Creeper
15/07/2024, 13:29
Και εδώ βόρεια Ελλάδα που είμαι είδα τέτοια που είναι και από ανακλαστικό αντιολισθητικό χρωμα κάτω.
Ώπα, κάτσε όχι στον ύπνο μου το είδα :zzz:

Panos76
15/07/2024, 15:27
Τόσο απλή (και φθηνή θα έλεγα) λύση και τόσο αποτελεσματική!

motojojo
15/07/2024, 17:39
Στην Ελλάδα παίζει να μειώναμε τα ατυχήματα αν απλά κάναμε φρεσκάρισμα στις υπάρχουσες γραμμές. Όχι να βαψουμε και καινουργιες! :lol:

BLiTzER
15/07/2024, 17:44
Στην Ελλάδα παίζει να μειώναμε τα ατυχήματα αν απλά κάναμε φρεσκάρισμα στις υπάρχουσες γραμμές. Όχι να βαψουμε και καινουργιες! :lol:

Τώρα με το 6ήμερο θα μπορέσουν να γίνουν και αυτά τα θαυμαστά έργα.

Viking
15/07/2024, 20:29
Έχουμε κάτι ανάλογο και εδώ στα Λουξεμβούργα. Ορίστε και το σχετικό άρθρο (https://today.rtl.lu/news/luxembourg/a/1280185.html) και μία φωτό

454500

Απλά, προς ενημέρωση σας, και γνωρίζοντας ότι είναι ψιλο-άσχετο με το θρεντ, εδώ δεν επιτρέπονται αφτερ μαρκετ ζελατίνες, καθρέπτες, φλασάκια, κάγκελα, βαλίτσες, τελικά, αναρτήσεις εκτός αν είναι homologated για τη μοτοσυκλέτα και έχουν περαστεί από εξειδικευμένο συνεργείο. Επίσης, όλα αυτά θεωρούνται μετατροπές και πρέπει να δηλώνονται στο αντίστοιχο ΚΤΕΟ..Επίσης αν φοράς κράνος ηλικίας άνω των 5 ετών, σε γράφουν..και πολλά άλλα τέτοια παρόμοια..

Θέλω να πω, ωραίος και ο μοτοσυκλετισμός στην Β.Ευρώπη αλλά... ωραίος και στην Ελλάδα :beer:

pick and choose :beer:

εντιτ: το ανωτέρω "εξτραδάκι" κείμενο δεν μπαίνει ως απάντηση ή αντίλογος στον Χάρη. Μπαίνει για όλους τους υπόλοιπους που μπορεί να σκέφτονται "πόσο πίσω" μπορεί να είμαστε στην Ελλάδα. Δεν είμαστε. Είμαστε δλδ αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.:facepalm: Οι διαγραμμίσεις αυτές είναι άπειρα βοηθητικές και όντως σε προδιαθέτουν να κρατήσεις πιο καλή γραμμή και να μην κινδυνέψεις να κλείσεις/ανοίξεις τη γραμμή σου νωρίς.

telegonos
17/07/2024, 08:37
Έχουμε κάτι ανάλογο και εδώ στα Λουξεμβούργα. Ορίστε και το σχετικό άρθρο (https://today.rtl.lu/news/luxembourg/a/1280185.html) και μία φωτό

454500

Απλά, προς ενημέρωση σας, και γνωρίζοντας ότι είναι ψιλο-άσχετο με το θρεντ, εδώ δεν επιτρέπονται αφτερ μαρκετ ζελατίνες, καθρέπτες, φλασάκια, κάγκελα, βαλίτσες, τελικά, αναρτήσεις εκτός αν είναι homologated για τη μοτοσυκλέτα και έχουν περαστεί από εξειδικευμένο συνεργείο. Επίσης, όλα αυτά θεωρούνται μετατροπές και πρέπει να δηλώνονται στο αντίστοιχο ΚΤΕΟ..Επίσης αν φοράς κράνος ηλικίας άνω των 5 ετών, σε γράφουν..και πολλά άλλα τέτοια παρόμοια..

Θέλω να πω, ωραίος και ο μοτοσυκλετισμός στην Β.Ευρώπη αλλά... ωραίος και στην Ελλάδα :beer:

pick and choose :beer:

εντιτ: το ανωτέρω "εξτραδάκι" κείμενο δεν μπαίνει ως απάντηση ή αντίλογος στον Χάρη. Μπαίνει για όλους τους υπόλοιπους που μπορεί να σκέφτονται "πόσο πίσω" μπορεί να είμαστε στην Ελλάδα. Δεν είμαστε. Είμαστε δλδ αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.:facepalm: Οι διαγραμμίσεις αυτές είναι άπειρα βοηθητικές και όντως σε προδιαθέτουν να κρατήσεις πιο καλή γραμμή και να μην κινδυνέψεις να κλείσεις/ανοίξεις τη γραμμή σου νωρίς.

Πώς ξέρει το αστυνομικό όργανο σε ένα έλεγχο, ποτέ αγόρασες το κράνος σου, ώστε να κρίνει αν είναι άνω των 5 ετών;

Taz
17/07/2024, 09:34
Πώς ξέρει το αστυνομικό όργανο σε ένα έλεγχο, ποτέ αγόρασες το κράνος σου, ώστε να κρίνει αν είναι άνω των 5 ετών;

Δεν τον ενδιαφέρει πότε το αγόρασες. Κοιτάει απλά την ημερομηνία κατασκευής. Το ίδιο κάνουν και σε πολλά εργοτάξια με τα κράνη εργασίας.
Είναι πολύ πιο εύκολο να ακολουθήσεις μία οδηγία του στυλ "απαγορεύονται τα κράνη άνω των 5 ετών" από μία οδηγία που λαμβάνει υπόψη τόσο την ημερομηνία παραγωγής όσο και την ημερομηνία πώλησης όπως ορίζουν μερικοί κατασκευαστές.
Η κάθε χώρα έχει τους δικούς της κανόνες πχ στην Γαλλία πέραν του κράνους είναι υποχρεωτικό το ανακλαστικό γιλέκο και τα γάντια.

stefanos
17/07/2024, 09:50
Εγώ έτσι όπως το βλέπω στη φωτογραφία, εκμεταλλεύονται τον φόβο των μοτοσικλετιστών, προκειμένου να μην πάρουν την γρήγορη γραμμή.
Η μείωση των ατυχημάτων προφανώς προέρχεται από την μείωση της ταχύτητας στη στροφή.

Taz
17/07/2024, 10:03
Εγώ έτσι όπως το βλέπω στη φωτογραφία, εκμεταλλεύονται τον φόβο των μοτοσικλετιστών, προκειμένου να μην πάρουν την γρήγορη γραμμή.
Η μείωση των ατυχημάτων προφανώς προέρχεται από την μείωση της ταχύτητας στη στροφή.

Δεν νομίζω πως είναι αυτός ο λόγος. Πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν την τάση να θεωρούν πως απλά δεν πρέπει να πατήσουν την διαχωριστική γραμμή αγνοώντας το γεγονός πως λόγω της κλίσης ουσιαστικά όλη η μοτοσυκλέτα μαζί με τον αναβάτη είναι στο αντίθετο ρεύμα ακόμα και αν οι τροχοί δεν περάσουν την διαχωριστική γραμμή.

Bowleno
17/07/2024, 12:20
Δεν νομίζω πως είναι αυτός ο λόγος. Πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν την τάση να θεωρούν πως απλά δεν πρέπει να πατήσουν την διαχωριστική γραμμή αγνοώντας το γεγονός πως λόγω της κλίσης ουσιαστικά όλη η μοτοσυκλέτα μαζί με τον αναβάτη είναι στο αντίθετο ρεύμα ακόμα και αν οι τροχοί δεν περάσουν την διαχωριστική γραμμή.

Κάπου εδώ μέσα είχα βάλει μια σχετική, πολύ παραστατική φωτό....

GogosLux
17/07/2024, 15:37
Ναι οι σωστές γραμμές στον επαρχιακό μας μάραναν :lol:

Μονο εγω βλεπω την νεα γενειά να :
- οδηγάει αργα μεσα στην μέση
- να οδηγάει και να χαζευει ή να μιλάει στο κινητό
- να θέλει να παρανομήσει ουσιαστικά και να παει μπροστα - μπροστα στην σειρά που το φαναρι στριβει αριστερα αλλά να πηγαίνει απελπιστικά αργα δημιουργώντας μποτιλιάρισμα στο ρευμα που πηγαινει ευθεία (κατι σαν καθυστερημένο οδηγό ΙΧ)

Και στο κάτω - κάτω της γραφής, αν δεν πάρει σωστά την στροφή στον επαρχιακό και ........................ ας πρόσεχε :p

Σάμπως και με τις μεσσαίες ασπρες γραμμες τις ακολουθούν ??:lol::lol::lol:

Πέραν της πλάκας, μιας και μπήκε και το Lux και εχω +5 χρονια εμπειρία εκει σε γρήγορη οδηγηση επαρχιακού, το σημαντικό για εμένα δεν ειναι η διαγράμμιση.

Το σημαντικό ειναι η σωστή σήμανση να ξερεις τι είδους στροφή ειναι και πόσο κλειστή / ανοιχτή ειναι καθώς και η ολισθηρότητα της ασφάλτου.
Εγω χωρίς να ξέρω τον δρόμο δεν είχα πρόβλημα να οδηγήσω γρήγορα γιατι ειχα καλή σήμανση και ήξερα τι στροφή ειναι που σε συνδιασμό με την καλή άσφαλτο δεν μου έκανε ποτε πρόβλημα.

Απο την άλλη, οι άσπρες γραμμές ακομα και στο Lux (χωρα πρότυπο σε άσφαλτο χαλί) ΓΛΥΣΤΡΟΥΣΑΝ !

husky21
17/07/2024, 16:49
Να ηταν μονο η νεα γενεια που τα κανει αυτα που λες.....

telegonos
17/07/2024, 17:02
Δεν τον ενδιαφέρει πότε το αγόρασες. Κοιτάει απλά την ημερομηνία κατασκευής.

Και που την βλέπει την ημερομηνία κατασκευής στον τυχαίο έλεγχο στον δρόμο;

husky21
17/07/2024, 17:11
Μολις τσεκαρα το δικο μου κ εχει αυτοκολλητο
με ημερομηνια παραγωγης κατω απο τα εσωτερικα μαξιλαρακια
εχει κενο για να φαινεται ευκολα

giorgosb
17/07/2024, 17:13
Πέραν της πλάκας, μιας και μπήκε και το Lux και εχω +5 χρονια εμπειρία εκει σε γρήγορη οδηγηση επαρχιακού, το σημαντικό για εμένα δεν ειναι η διαγράμμιση.

Εκεί δεν παίζουν κάμερες/μπλόκα κλπ; Πας όπως θες στον επαρχιακό;

GogosLux
18/07/2024, 07:50
Εκεί δεν παίζουν κάμερες/μπλόκα κλπ; Πας όπως θες στον επαρχιακό;

Φυσικά και παίζουν, 4 ειδών:
- σταθερες
- κινητές
- σταθερές μέσης ωριαίας (είσοδος - έξοδος)
- μπλοκα

Αλλά,
- τα μπλόκα σταματάνε στις 12:00 γιατί πάνε για φαγητό :lol: + οι ξένοι ειναι πρωινοί τύποι. Αν σκεφτείς ότι το καλοκαίρι έχει πολυ φως μέχρις τις 22:00 έχεις πολλές ώρες
- οι σταθερές ειναι σε ευθείες και εθνική και γνωστές
- οι μέσης ωριαίας επίσης σε ευθείες και γνωστές
- οι κινητές ειναι σε ευθείες και θεμα τύχης

Αλλωστε εμείς κυνηγάγαμε τις στροφές ;)

DimisK
18/07/2024, 09:00
Στο μεταξύ εύκολα πάει το μυαλό στη γλίστρα που θα έπεφτε, αν το καταπληκτικό υλικό των ελληνικών διαγραμμίσεων, το πετύχαινες πλέον και μέσα στη λωρίδα...πάνω στην ωραία σου στροφούλα! :a08::a022:

Tsber
18/07/2024, 09:29
- σταθερές μέσης ωριαίας (είσοδος - έξοδος)


Όποιος το σκέφτηκε αυτό πρέπει να έχει πολύ διεστραμμένο μυαλό πάντως!

GogosLux
18/07/2024, 12:17
Όποιος το σκέφτηκε αυτό πρέπει να έχει πολύ διεστραμμένο μυαλό πάντως!

το βρίσκεις και σε Ολλανδία στους αυτοκινητόδρομους, δεν μπορείς να ξεφύγεις.

Νομίζω παίζει και σε κλειστά διόδια μεσα - εξω κοιτάνε ώρα και μπορούν να βγάλουν μεση ωριαία και να την φας (μπορεί να ειναι και αστικός μύθος)

GogosLux
18/07/2024, 12:18
Στο μεταξύ εύκολα πάει το μυαλό στη γλίστρα που θα έπεφτε, αν το καταπληκτικό υλικό των ελληνικών διαγραμμίσεων, το πετύχαινες πλέον και μέσα στη λωρίδα...πάνω στην ωραία σου στροφούλα! :a08::a022:

και στο εξωτερικό γλυστράει, μονο κάτι αυτοκόλλητες λωρίδες ειναι αντιολισθηρές αλλά ξεκολάνε απο οτι ειχα δει. Ότι σε μπογιά γλυστράει

geioann
18/07/2024, 14:46
Όποιος το σκέφτηκε αυτό πρέπει να έχει πολύ διεστραμμένο μυαλό πάντως!

Υπάρχει και στους αυτοκινητόδρομους της Ιταλίας αλλά εδώ έχει μεγάλη ταμπέλα με μεγάλα γράμματα που σου επισημαίνει την είσοδο και την έξοδο!!! Τίμιοι!!

grinderx
18/07/2024, 16:44
Υπάρχει και στους αυτοκινητόδρομους της Ιταλίας αλλά εδώ έχει μεγάλη ταμπέλα με μεγάλα γράμματα που σου επισημαίνει την είσοδο και την έξοδο!!! Τίμιοι!!
Και Βρετανία το ίδιο.

Tsber
18/07/2024, 16:58
Τι να πω ρε παιδιά, κάτι τέτοια συστήματα εύχεσαι να τα "λουστούν" οι δημιουργοί τους...

husky21
30/07/2024, 14:29
ενα βιντεο που δειχνει την χρησιμοτητα τους...


https://www.instagram.com/reel/C9eyGxzolOP/?igsh=MW9xeXU0bWlwbW45dg==

Tsber
30/07/2024, 16:52
Αυτό που έχω παρατηρήσει ειδικά σε νέους αναβάτες είναι ότι όταν ανεβάζουν ρυθμό βλέπουν τις διαγραμμίσεις σαν τα κερμπς μίας πίστας, ότι δηλαδή για να πάω πιο γρήγορα πρέπει να "πιάσω" όλο το πλάτος του δρόμου όπως MotoGP και κάπως έτσι έχουμε τραγικά αποτελέσματα και από τις δύο πλευρές του οδοστρώματος.

Η αρχική φωτό είναι πολύτιμη και θα πρέπει να την έχει στο μυαλό κάθε αναβάτης μαζί φυσικά με το προφανές ότι ο δρόμος δεν είναι πίστα.

Μακάρι και πάλι να εφαρμοστούν οι διαγραμμίσεις και να καθιερωθεί η εκπαίδευση στην πίστα, είτε ασφαλείας είτε ταχύτητας - τεχνικής, ώστε να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι από πλευράς μας τουλάχιστον.