View Full Version : Royal Enfield Guerrilla 450 (2024)
giorgosb
17/07/2024, 09:34
Royal Enfield Guerrilla 450 (https://www.bikeit.gr/nea-montela-royal-enfield/item/38802-royal-enfield-guerrilla-450-2024-apokalypsi-gia-to-neo-roadster)
- Βασισμένο στην πλατφόρμα του Himalayan 450, με τον ίδιο -νέο- κινητήρα του ενός κυλίνδρου και των 452 κ.εκ. που αποδίδει περί τους 40 ίππους
- Αναρτήσεις 140mm μπρος και 150mm πίσω
- Μονός δίσκος 310mm μπροστά και ένας στα 270mm πίσω
- TFT οθόνη 4’’
- Συνδεσιμότητα με το κινητό
454529
454530
454531
ratamahatta
17/07/2024, 09:47
Ομορφουλικο είναι,λογικά θα έχει και ανταγωνιστική τιμή
giorgosb
17/07/2024, 09:56
Ομορφουλικο είναι,λογικά θα έχει και ανταγωνιστική τιμή
Ναι, αναμένεται φθηνότερο από τα 5.890€ ευρώ του Himalayan.
Tallyban
17/07/2024, 12:04
Τρένο πάει η ΡΕ,θα μαζέψουν όλο το χρήμα οι Ινδιάνοι.
Dimmanoukas
17/07/2024, 12:29
Σε κάθε νέα τους κυκλοφορία βελτιώνουν θεαματικά και κάποια θέματα ποιότητας βαφής και συναρμογής.
Σε θέματα λειτουργίας δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα, λόγω της απλής υλοποίησης τους.
Πάντως για commuting σε μια μεγάλη πόλη και μια πιο χαλαρή κοντινή έξοδο φαντάζουν εξαιρετικά, με φθηνό κόστος κτήσης, συντήρησης και λειτουργίας.
Προσωπικά προτιμώ κάτι τέτοιο περισσότερο από ένα σκούτερ (τουλάχιστον στην παρούσα φάση που είμαι)
Τέλος βρίσκω το guerilla άμεσο ανταγωνιστή των προσφάτως κυκλοφορούντων μοντέλων της triumph.
To μαυρο ειναι κουκλα. Πολυ ομορφο το σουλουπι του ντεποζιτου. Το καβαλουσα ανετα.
grinderx
18/07/2024, 00:44
:pink: :pink: :pink:
basilis_k6
18/07/2024, 02:28
πολυ πρωτοτυπη μοτυσυκλετα, δεν μοιαζει καθολου με τις 478 ιδιες που βγηκαν τα τελευταια 5 χρονια.
doctoras
22/07/2024, 08:16
https://www.cycleworld.com/bikes/royal-enfield-guerrilla-450-first-look/
Highlights για μένα σε πρώτη όψη
Άρτιος Σχδιασμός
ωραία χρώματα - γραφικά
Γρανάζι στην σωστή πλευρά της ιστορίας (σε σχέση με τα Tri 400)
Εμπρόσθιο μονό δισκόφρενο στην σωστή πλευρά επίσης
17" τροχοί
150mm διαδρομών αναρτήσεων
Το ομορφότερο όργανο της κατηγορίας
Διπλό σταντ
Βάρος στο μ.ο. 185 γεμάτο (μεγάλη εξέλιξη για την RE)
Μείον
Σιδερένιο ψαλίδι (έναντι του ανταγωνισμού που βάζει alloy)
kyriakosrod
22/07/2024, 22:12
Πανέμορφο
sanctusan
23/07/2024, 04:36
https://www.cycleworld.com/bikes/royal-enfield-guerrilla-450-first-look/
Highlights για μένα σε πρώτη όψη
Άρτιος Σχδιασμός
ωραία χρώματα - γραφικά
Γρανάζι στην σωστή πλευρά της ιστορίας (σε σχέση με τα Tri 400)
Εμπρόσθιο μονό δισκόφρενο στην σωστή πλευρά επίσης
17" τροχοί
150mm διαδρομών αναρτήσεων
Το ομορφότερο όργανο της κατηγορίας
Διπλό σταντ
Βάρος στο μ.ο. 185 γεμάτο (μεγάλη εξέλιξη για την RE)
Μείον
Σιδερένιο ψαλίδι (έναντι του ανταγωνισμού που βάζει alloy)
Για πες μας ρε γιατρέ
Ποια είναι η σωστή πλευρά του δισκόφρενου και της αλυσίδας;
Και γιατί;
Θα έλεγα άνετε πως είναι το πιο όμορφο Ασιάτικο μηχανάκι αυτή τη στιγμή!!!
doctoras
23/07/2024, 07:11
Για πες μας ρε γιατρέ
Ποια είναι η σωστή πλευρά του δισκόφρενου και της αλυσίδας;
Και γιατί;
Θα έλεγα άνετε πως είναι το πιο όμορφο Ασιάτικο μηχανάκι αυτή τη στιγμή!!!
δεν έχει σωστό λάθος πια, χαριτολογώντας το έγραψα
στα γιαπωνέζικα ήταν συνηθισμένο να έχεις γρανάζι στα αριστερά, εξάτμιση στα δεξιά σου, αυτό το σεταπ ήταν το πολυφορεμένο, οπότε το αντίθετο ξένιζε(αισθητικά πάντα).
για τα δισκόφρενα, παλιές τεχνικές αναλύσεις έλεγαν, οι δυνάμεις πέδησης σχετικά με την κατευθυντικότητα σε ακραία πέδηση εξουδετερώνονται όταν το πίσω είναι στα δεξιά του τροχού και το μπροστά στα αριστερά του τροχού.
όλα λύθηκαν με την προσθήκη δεύτερου μπροστινού και αργότερα με την έλευση abs, όμως το χούι σε κάποιος όπως του παρόντος έμεινε :)
sanctusan
23/07/2024, 07:20
δεν έχει σωστό λάθος πια, χαριτολογώντας το έγραψα
στα γιαπωνέζικα ήταν συνηθισμένο να έχεις γρανάζι στα αριστερά, εξάτμιση στα δεξιά σου, αυτό το σεταπ ήταν το πολυφορεμένο, οπότε το αντίθετο ξένιζε(αισθητικά πάντα).
για τα δισκόφρενα, παλιές τεχνικές αναλύσεις έλεγαν, οι δυνάμεις πέδησης σχετικά με την κατευθυντικότητα σε ακραία πέδηση εξουδετερώνονται όταν το πίσω είναι στα δεξιά του τροχού και το μπροστά στα αριστερά του τροχού.
όλα λύθηκαν με την προσθήκη δεύτερου μπροστινού και αργότερα με την έλευση abs, όμως το χούι σε κάποιος όπως του παρόντος έμεινε :)
Α ρε συ, και εγώ νόμιζα ότι θα υπάρχει ολόκληρη θεωρία βασισμένη στη μηχανολογία
Γιατί μοιάζουν τόσο ίδιες οι μοτοσυκλέτες αυτού του στυλ ρε παιδες?
doctoras
23/07/2024, 07:37
επίσης ενα ακόμη + είναι οτι έχει τετράγωνης αρχιτεκτονικής μοτέρ που δίνει έμφαση στην χαμηλομεσαία μπάντα, σε σχέση με όλα τα 400cc 1Κ της κατηγορίας που είναι υπερτετράγωνα
Ποια είναι η σωστή πλευρά;;;; :bawl::bawl::bawl:
Πάντα η αριστερή, δεν θέλει 'ρώτημα...........
giorgosb
30/07/2024, 18:04
Από 5.490€ (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/royal-enfield-guerilla-450-oi-times-toy-stin-ellada) η τιμή του στην Ελλάδα..
454915
grinderx
30/07/2024, 23:34
Το λευκό-γαλάζιο είναι πωπωπωπωπω! :pink: :pink: :pink: :pink: :pink:
Το 400αρι το triumph έχει σοβαρό ανταγωνισμό πλέον.
sanctusan
31/07/2024, 14:07
Με 200€ διαφορά, δε θα το σκεφτόμουν καν, θα πήγαινα καρφί στον Άγγλο.
grinderx
06/10/2024, 22:40
Έχω κλείσει για το ερχόμενο ΣΚ Riding School 1, αλλά βρέθηκα εκεί το πρωί της Κυριακής ώστε να δω τη διαδρομή (από την Παλαιά Εθνική Οδό). Πέτυχα εκδήλωση της Muvus με test rides για Royal Enfield και CFMOTO (μόνο για γυναίκες αναβάτριες όμως :)). Είχαν και την καινούργια Guerilla. Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφη (και η Shotgun επίσης κούκλα)!!!
456454
456455
456456
456457
Με 200€ διαφορά, δε θα το σκεφτόμουν καν, θα πήγαινα καρφί στον Άγγλο.
Ο Άγγλος έχει πολύ πάνω θέση οδήγησης και με τη καρατιμόνα κάθεσαι όρθιος σα κατάρτι οπότε υπάρχει θέμα με τον αέρα. Μέσα στην πολύ όμως είναι σούπερ.
Το enfield το δοκίμασε φίλος 1.90 και παραδόξως τον βόλεψε πολύ ο Ινδός.
sanctusan
07/10/2024, 08:56
Ο Άγγλος έχει πολύ πάνω θέση οδήγησης και με τη καρατιμόνα κάθεσαι όρθιος σα κατάρτι οπότε υπάρχει θέμα με τον αέρα. Μέσα στην πολύ όμως είναι σούπερ.
Το enfield το δοκίμασε φίλος 1.90 και παραδόξως τον βόλεψε πολύ ο Ινδός.
Ευτυχώς η μάνα μου με έκανε κοντό και κουμπώνω εύκολα πάνω σε όλα τα μηχανάκια.
Είναι πολύ λίγα τα μηχανακια που δεν φτάνω, και πλέον δεν ασχολούμαι με το χώμα για να έχω πρόβλημα.
RaGe_Raptor
07/10/2024, 09:03
Με 200€ διαφορά, δε θα το σκεφτόμουν καν, θα πήγαινα καρφί στον Άγγλο.
India, Thailand & Brazil βγάζει η αναζήτηση ως χώρες παραγωγής για τα 400αρια Triumph , ποιόν Άγγλο...
άνετα με έβλεπα πάνω σε RE ως commuter
Dimmanoukas
07/10/2024, 11:07
Είναι γνωστό τοίς πάσι ότι τα royal Enfield είναι πιο "αγγλικά" από τη σειρά 400 της triumph (τα οποία είναι bajaj επί της ουσίας)
Τώρα το εάν είναι καλύτερα ή χειρότερα είναι άλλο θέμα.
Υ.γ. και εγώ στα 1,87 ύψος δοκιμάζοντας στατικά στο scram της royal Enfield μου είχε κάτσει κουτί.
grinderx
06/11/2024, 00:38
Έχω κλείσει για το ερχόμενο ΣΚ Riding School 1, αλλά βρέθηκα εκεί το πρωί της Κυριακής ώστε να δω τη διαδρομή (από την Παλαιά Εθνική Οδό). Πέτυχα εκδήλωση της Muvus με test rides για Royal Enfield και CFMOTO (μόνο για γυναίκες αναβάτριες όμως :)). Είχαν και την καινούργια Guerilla. Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφη (και η Shotgun επίσης κούκλα)!!!
456454
456455
456456
456457
Ένα ενδιαφέρον βιντεάκι από εκείνη τη μέρα της εκδήλωσης της Muvus:
https://www.youtube.com/watch?v=pvV-w3N7dsI
doctor_john
06/11/2024, 07:30
Α ρε συ, και εγώ νόμιζα ότι θα υπάρχει ολόκληρη θεωρία βασισμένη στη μηχανολογία
Για την θέση της εξάτμισης, υπάρχει νόρμα. Η εξάτμιση μπαίνει αντίθετα από το πεζοδρόμιο.
Είναι δύσκολο να το περάσεις όμως γιατί η δεξιά πλευρά (που "διαβάζουμε" οι δυτικοί απο αριστερά στα δεξιά, και μας φαίνεται κίνηση προς τα εμπρός - δυναμική) είναι η "καλή" πλευρά των μοτοσυκλετών.
Από την στιγμή που δεν κατάφερε να το περάσει η FIM στην νομοθεσία, είναι στην διαχείριση του κατασκευαστή.
Δύσκολα θα πεισθεί να αφήσει "τρύπα" δεξιά ή να προσθέσει την πίσω μεριά του τελικού κομμένη κ.λπ.
υγ: όμορφο το guerrilla, συμπαγές και μου δίνει την εντύπωση λίγο μεγαλύτερο σε μέγεθος στην κατηγορία του.
karellen
06/11/2024, 07:55
Για την θέση της εξάτμισης, υπάρχει νόρμα. Η εξάτμιση μπαίνει αντίθετα από το πεζοδρόμιο.
Είναι δύσκολο να το περάσεις όμως γιατί η δεξιά πλευρά (που "διαβάζουμε" οι δυτικοί απο αριστερά στα δεξιά, και μας φαίνεται κίνηση προς τα εμπρός - δυναμική) είναι η "καλή" πλευρά των μοτοσυκλετών.
[...]
Νομίζω δεν υφίσταται πλέον αυτή η νόρμα.
Ξέρω μοντέλο που ξεκίνησε με εξάτμιση αριστερά και σε κατόπιν αναβάθμισή του την έβαλε δεξιά.
doctor_john
06/11/2024, 08:19
Η οδηγία δεν σταματά να υφίσταται, ενοχλεί περισσότερο, δεν αλλάζει κάτι.
Αυτό λέω παραπάνω, δεν το επιλέγουν για λόγους αισθητικής - σύγκρισης.
Konstantinos
19/01/2025, 00:25
Πέτυχα σήμερα ένα μαύρο Guerilla σε επαρχιακό ανηφορικό στροφιλίκι. Ωραίο μηχανάκι και μου έκανε εντύπωση ότι πήγαινε αρκετά σβέλτα για τα 450cc του.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.