View Full Version : BMW R 1300 RT (2025)
giorgosb
19/07/2024, 09:33
Spy pics της νέας τουριστικής (https://www.bikeit.gr/nea-montela-bmw/item/38840-bmw-r-1300-rt-2025-spy-pics-tis-neas-touristikis)
Πριν από λίγες ώρες, κυκλοφόρησαν στα γερμανόφωνα μέσα ενημέρωσης οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας BMW R 1300 RT..
454587
454588
454589
454590
panavour
19/07/2024, 10:11
απ το κακό στο χειρότερο (αισθητικα).:moutza:
CorpseAlive
19/07/2024, 10:19
Βασικά σε αυτού του τύπου μοτοσυκλέτας , το φανάρι παραδόξως μου ταιριάζει.
giorgosb
21/09/2024, 12:01
"Αυτή θα είναι πιθανότατα η μορφή (https://www.bikeit.gr/nea-montela-bmw/item/39432-bmw-r-1300-rt-2025-dierrefse-fotografia-tis-telikis-morfis-tou?m=1) της τουριστικής μοτοσυκλέτας της BMW. Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη, αν μιλάμε για φωτογραφία ή για μία 3D απεικόνιση, το βέβαιο όμως είναι ότι η μοτοσυκλέτα της εικόνας, ταιριάζει σχεδόν απόλυτα με το πρωτότυπο δοκιμών."
455956
Σα τρακαρισμένο μετωπικά είναι :cry:
ΓιώργοςΤΤ
21/09/2024, 13:37
Θλίψη
Morbidly obese Tracer 9 GT. Ποσο να ζυγιζει αυτο το θεριο;
CorpseAlive
21/09/2024, 13:47
Αυτό όπως και τις Goldwing κλπ τουριστικές ''μηχανές'' δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιο κοινό στοχεύουν.
Πάντως στο ταξίδι είδα κάποιες , ελάχιστες.
Οι περισσότεροι που ταξιδεύανε Gs 1250 και Africa καβαλούσαν.
doctor_john
21/09/2024, 14:01
Δεν είναι φυσιολογικό να τα βλέπουμε συχνά σε πόλεις. Μάλλον το κοινό τους τα χρησιμοποιεί πιο εστιασμένα.
basilis_k6
21/09/2024, 15:31
Η λογικη της bmw ειναι πως ενα ιδιαιτερο και ακριβο μηχανημα με ολη την τελευταια τεχνολογία πανω του θα πουλήσει ακομη και αν ειναι ασχημο. Μεχρι τωρα της βγαινει αλλα δεν το βλεπω να κρατει πολυ ακομα. Αυτό βεβαια δεν ειναι ασχημο, ειναι ντουλαπα ικεα με ροδες.
peterTHErider
21/09/2024, 23:07
Αυτό όπως και τις Goldwing κλπ τουριστικές ''μηχανές'' δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιο κοινό στοχεύουν.
Πάντως στο ταξίδι είδα κάποιες , ελάχιστες.
Οι περισσότεροι που ταξιδεύανε Gs 1250 και Africa καβαλούσαν.
Σε αυτό το κοινό απευθύνεται και θα έπρεπε να τα επιλέγουν αλλά οι περισσότεροι παρασύρονται από την μόδα και ψωνίζουν gs.
Αν δεν έχεις καμια σκέψη για χώμα αυτό είναι το ιδανικό μηχανάκι για ταξίδι.
Ειδικά το κ1600gt δεν παίζεται.και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το ταρταλο gold wing.
Θυμάμαι ένα συγκριτικό τους παλιά που τα βάλανε και σε πίστα.το bmw του έριχνε 12-15 δευτερόλεπτα στο γύρο.και ως γνωστόν(λέμε τώρα) ο τελειότερος κινητήρας από άποψη εξισορρόπησης δυνάμεων και κραδασμών κλπ κλπ είναι ο 6κιλυνδρος εν σειρά.με μοναδικό μειονέκτημα το πλάτος του.που σε τουριστικό μηχανάκι δεν σε νοιάζει ίσα που το θες
Έχω κάνει από τα καλύτερα ταξίδια με κ1300gt και με k1300gtl.εκει που υστερούν είναι οι κακοτραχαλοι βουνίσιοι δρόμοι όπου τα σύγχρονα ον οφ δεν παίζονται.
οταν παει ταξιδι το ταρταλο ομως θα γυρισει μονο του κι οχι πανω σε οδικη
και τωρα και σε 30 χρονια
Αυτή η κατηγορία BMW πάντα έτσι ήταν από το 90 ακόμα, νταλίκες.Σε σχέση με τα ονοφ που πουλάνε και μια δόση περιπέτειας τα βρίσκω
πιο ειλικρινή ως προς αυτό που είναι.
Στα μποτιλιαρίσματα των στενών δρόμων στα βουνά της Ευρώπης δεν ξέρω αν θα βόλευε, δεν έχω βρεθεί ποτέ εκεί αλλά
θα ήθελα σίγουρα να κάνω ένα μεγάλο ταξίδι με τέτοιο όχημα .
Πιο συγκεκριμένα με ένα Κ1600 bagger :smokin: (ή ένα R18, α ρε κοφαλα BMW τι βγάζεις).
peterTHErider
22/09/2024, 16:05
οταν παει ταξιδι το ταρταλο ομως θα γυρισει μονο του κι οχι πανω σε οδικη
και τωρα και σε 30 χρονια
Πάρε το λεωφορείο για σιγουριά εσύ.
Διάβασε τι ανακλήσεις είχε πέρυσι αυτό και το nt1100.για προβλήματα στο σύστημα dct.τα οποία δεν διορθώθηκαν από την ανάκληση.
Το nt1100 του πατέρα μου το πήρε πίσω η χοντα με επίσημη απάντηση πως δεν μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε πως και το νέο δεν θα έχει τα ίδια προβλήματα.
Αντίθετα με τα συγκεκριμένα bmw δεν είχαμε ποτέ κανένα απολύτως θέμα.
Αλλά μάλλον εσύ περισσότερη εμπειρία στο θέμα.
Η μήπως απλά τα διάβασες τριγύρω?
CorpseAlive
22/09/2024, 16:08
Σε αυτό το κοινό απευθύνεται και θα έπρεπε να τα επιλέγουν αλλά οι περισσότεροι παρασύρονται από την μόδα και ψωνίζουν gs.
Αν δεν έχεις καμια σκέψη για χώμα αυτό είναι το ιδανικό μηχανάκι για ταξίδι.
Ειδικά το κ1600gt δεν παίζεται.και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το ταρταλο gold wing.
Θυμάμαι ένα συγκριτικό τους παλιά που τα βάλανε και σε πίστα.το bmw του έριχνε 12-15 δευτερόλεπτα στο γύρο.και ως γνωστόν(λέμε τώρα) ο τελειότερος κινητήρας από άποψη εξισορρόπησης δυνάμεων και κραδασμών κλπ κλπ είναι ο 6κιλυνδρος εν σειρά.με μοναδικό μειονέκτημα το πλάτος του.που σε τουριστικό μηχανάκι δεν σε νοιάζει ίσα που το θες
Έχω κάνει από τα καλύτερα ταξίδια με κ1300gt και με k1300gtl.εκει που υστερούν είναι οι κακοτραχαλοι βουνίσιοι δρόμοι όπου τα σύγχρονα ον οφ δεν παίζονται.
Διαφωνώ Πέτρο, αν σαν εταιρεία βγάζεις μοντέλα για ταξίδι και οι αναβάτες που προτιμούν την εταιρεία σου , επιλέγουν άλλα μοντέλα (GS) για να ταξιδέψουν, φταις εσύ ως BMW και όχι ο αναβάτης. Κάπου έχεις κάνει κάτι λάθος , είτε έκανες πολύ τουριστικό το ''on/off'' είτε υπερβολικά δύσχρηστο το τουριστικό.
peterTHErider
22/09/2024, 16:31
Τα αμιγώς τουριστικά πάντα ήταν δύσχρηστα.ναι καθημερινά τα ονοφ είναι λίγο πιο βολικά.ναι στους κακους δρόμους πάλι τα ον οφ υπερτερούν.
Αλλά για την απόλυτη ασφάλτινη ταξιδιωτική χρήση τα γνήσια τουριστικά υπερτερούν.φορτωνονται καλύτερα και είναι απίστευτα σταθερά σε όλες τις ταχύτητες και συνθήκες με ανώτερη προστασία από αέρα και ίσως βροχή.
Αλλά τα ον οφ φυσικά και έχουν εξελιχθεί τρομερα τα τελευταία χρόνια και όπως όλα κάνουν και τα ταξίδια πάρα πολύ καλά.
Κάτι σαν τα σύγχρονα suv.ενα καλό stationvagon έχει άλλες χάρες.
Και εγώ ον οφ επιλέγω αλλά θα ήθελα ένα κ1600gt στο γκαράζ μου για την συγκεκριμένη χρήση που σχεδιάστηκε.οπου δεν έχει αντίπαλο.
giorgosb
28/05/2025, 14:01
"Ριζικά ανανεωμένη η «παραδοσιακή» boxer τουριστική, με νέα σχεδίαση, νέο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη πλευρική ανεμοκάλυψη, τον νέο Boxer των 145 ίππων, αλλά και πλουσιότατο εξοπλισμό που περιλαμβάνει και το νέο αυτόματο κιβώτιο ASA."
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-bmw/item/41621-bmw-r-1300-rt-2025-neo-epipedo-eksoplismoy-kai-epidoseon)
462713
462714
462715
462716
462717
basilis_k6
28/05/2025, 14:30
αν εξαιρεσεις τη μουρη μια χαρα ειναι, εχει και ωραια χρωματα. η ζελατινα φταιει που κατεβαινει εκει κατω, νομιζω μπορουσαν και καλυτερα. παντως δεν ειναι ακραια ασχημο οπως φαινοταν στο πρωτοτυπο.
arisrodolivos
28/05/2025, 16:36
Φοβερό
Πολλές γωνίες
Η τρίτη φωτό στην Καβάλα είναι;:D
doctoras
28/05/2025, 17:07
Φοβερό
35k €
basilis_k6
28/05/2025, 17:22
Φοβερό
35k €
:uplate:
τι??
doctoras
28/05/2025, 17:36
:uplate:
τι??
Μη το δένεις, έτσι το είπα (αν και δε νομίζω να πέσω πολύ έξω)
25 έχει το τρέχον, βάλε περισσότερα ηλεκτρονικά και αυτόματο κιβώτιο, το θα γίνει κλέφτες θα γίνουν…..
Απλώς νομίζω έχουμε ξεφύγει, όλοι οι κατασκευαστες κατασκευάζουν μοντέλα για μικρή μερίδα ευκατάστατων πολιτών, τα υπερτιμολογούν με τα ηλεκτρονικά την χασούρα των λιγότερων μονάδων θα τις εξισώσουν με το pricing
31310 βγαίνει με τα πάντα επάνω + 1000 για αυτόματο κιβώτιο
https://configurator.bmw-motorrad.gr/index_el_GR.html?country=GR#/configurator/0M41/P0ND2,S019J,S0219,S0224,S022A,S022B,S0230,S0235,S023B,S0282,S02NA,S034A,S0417,S0458,S04A2,S0508,S055 A,S0560,S05AG,S05AR,S05AS,S0603,S0636,S068B,S0690,S0696,S0764,S077C,S077F,S07A6,S09T1/ZUB
harris_x
29/05/2025, 09:43
31310 βγαίνει με τα πάντα επάνω + 1000 για αυτόματο κιβώτιο
https://configurator.bmw-motorrad.gr/index_el_GR.html?country=GR#/configurator/0M41/P0ND2,S019J,S0219,S0224,S022A,S022B,S0230,S0235,S023B,S0282,S02NA,S034A,S0417,S0458,S04A2,S0508,S055 A,S0560,S05AG,S05AR,S05AS,S0603,S0636,S068B,S0690,S0696,S0764,S077C,S077F,S07A6,S09T1/ZUB
μια χαρά τιμή είναι για αυτό το μηχανάκι.
motojojo
29/05/2025, 09:48
Η ζελατινα θα έδειχνε καλύτερα με έναν υαλοκαθαριστήρα.
Τι διαφορά έχει αυτό από το Κ;
Τι διαφορά έχει αυτό από το Κ;
Βασικά άλλος κινητήρας boxer 2κύλινδρος Vs inline 6.
karellen
29/05/2025, 11:33
Τo R μπροστά δηλώνει boxer,το Κ 6-κύλινδρο,το F δικύλινδρο εν σειρά και το S 4κύλινδρο.
Τα κατόπιν αριθμού δηλώνουν χρήση, Road Touring, Gelande Strasse (GS on of) κλπ.
doctoras
29/05/2025, 20:13
Τo R μπροστά δηλώνει boxer,το Κ 6-κύλινδρο,το F δικύλινδρο εν σειρά και το S 4κύλινδρο.
Τα κατόπιν αριθμού δηλώνουν χρήση, Road Touring, Gelande Strasse (GS on of) κλπ.
Επιπροσθέτως στο παραπάνω ποστ του Νίκου
Οι Κ στο παρελθόν διέθεταν και Ι3 και Ι4
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.