View Full Version : Beverly 300 - Τρέμουλο
Καλημέρα ευχαριστώ για την αποδοχή.Εχω τό Beverly 300deep black με 1200km καί παρουσιάζει τό εξής στα 60-65 καί στα 70-75 με σταθερή ταχύτητα τρέμει όλο τό μηχανάκι όχι πολύ αλλά είναι ενοχλητικό,στην αντιπροσωπεία μετά από δοκιμή είπαν ότι δεν κατάλαβαν τίποτα.Εχει κανείς ιδέα τί μπορεί νά είναι;
nikos/72
20/07/2024, 11:31
Καλημέρα και καλωσήρθες. Σε πρώτη φάση βεβαιώσου ότι δεν σφίγγεις το τιμόνι, τα χέρια σου πρέπει να είναι πολύ χαλαρά.
DoctoR_k6
20/07/2024, 11:34
Καλημέρα ευχαριστώ για την αποδοχή.Εχω τό Beverly 300deep black με 1200km καί παρουσιάζει τό εξής στα 60-65 καί στα 70-75 με σταθερή ταχύτητα τρέμει όλο τό μηχανάκι όχι πολύ αλλά είναι ενοχλητικό,στην αντιπροσωπεία μετά από δοκιμή είπαν ότι δεν κατάλαβαν τίποτα.Εχει κανείς ιδέα τί μπορεί νά είναι;
Συνηθως ειναι απο τα ελαστικα.
Μολις αλλαξεις θα εξαφανιστει.
Αλλα οσο βαζεις χλμ πανω (>5-6Κ) την ακουνε και ξαναεπανερχεται μεχρι να ξαναλλαξεις.
kostaskk
20/07/2024, 11:46
Πολλά μπορεί να είναι, μέχρι και στραβή ζάντα,
Αφήνοντας χέρια ίσως κάνει και τρέμουλο το τιμόνι.
Στην αντιπροσωπεία δεν κατάλαβαν τίποτα ούτε θα καταλάβουν ποτέ για να μην μπει εγγύηση και πρέπει να αλλάξουν πράγματα.
telegonos
20/07/2024, 12:20
Στο δικό σου μοντέλο, ο κινητήρας-ψαλίδι δεν δένει με άξονα απευθείας στο πλαίσιο, αλλά με ένα ενδιάμεσο πλαίσιο που εδράζεται με την σειρά του σε δεύτερο άξονα, κινείται και έχει ρουλεμάν και silent blocks.
Με τον καιρό ρουλεμάν και silent block χαλάνε, και θέλουν άλλαγμα. Μπορεί όμως και να ειναι κάτι λάθος δεμένο από το εργοστάσιο και να θέλει διόρθωση.
θα σου έλεγα να το πας σε ένα μηχανικό που να ξέρει στοιχειωδώς από σκουτερ piaggio να τα ελέγξει, και να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι αυτή η περίπτωση.
Αφού βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, ψάχνετε ζυγοστάθμιση τροχών, ρουλεμάν τροχών, την μετάδοση CVT μήπως έχει κάποια φθορά και μην κουνιέται κάτι στο σύστημα της τελικής μετάδοσης-μειωτήρα πριν τον τροχό.
thunder ace
20/07/2024, 12:42
Στα κανονικά μηχανάκια είναι λάστιχα.
basilis_k6
20/07/2024, 14:01
Στο δικό σου μοντέλο, ο κινητήρας-ψαλίδι δεν δένει με άξονα απευθείας στο πλαίσιο, αλλά με ένα ενδιάμεσο πλαίσιο που εδράζεται με την σειρά του σε δεύτερο άξονα, κινείται και έχει ρουλεμάν και silent blocks.
Με τον καιρό ρουλεμάν και silent block χαλάνε, και θέλουν άλλαγμα. Μπορεί όμως και να ειναι κάτι λάθος δεμένο από το εργοστάσιο και να θέλει διόρθωση.
θα σου έλεγα να το πας σε ένα μηχανικό που να ξέρει στοιχειωδώς από σκουτερ piaggio να τα ελέγξει, και να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι αυτή η περίπτωση.
Αφού βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, ψάχνετε ζυγοστάθμιση τροχών, ρουλεμάν τροχών, την μετάδοση CVT μήπως έχει κάποια φθορά και μην κουνιέται κάτι στο σύστημα της τελικής μετάδοσης-μειωτήρα πριν τον τροχό.
Κανενας μαστορας της piaggio δεν θα τα κανει αυτά. Δεν ασχολούνται καν, ειναι γνωστο πρόβλημα και απλα κανουν πως δεν υπαρχει.
Κανενας μαστορας της piaggio δεν θα τα κανει αυτά. Δεν ασχολούνται καν, ειναι γνωστο πρόβλημα και απλα κανουν πως δεν υπαρχει.
Το αυτο..εχω το ίδιο σκουτερ σε λευκό έχω το γνωστό θέμα με το θόρυβο απ τη μετάδοση μεταξυ 4000-5000σαλ ένα κροταλισμα...του το πήγα το έκανε βολτα και μου λέει είναι μέχρι να πατήσει ο ιμαντας..του λέω μάστορα αυτο δεν παίζει είναι είτε οι μπίλιες είτε το κόντρα πλακάκι στους σιαγώνες...Όχι όχι μου λέει θα δεις...το μηχανάκι με 1100χλμ.....οκ του λέω τα λέμε στο επόμενο σέρβις αν το κάνει ακόμα θαβτο φτιάξεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται...και έφυγα...πολύ μεγάλος μάστορας στα πιατζιο...φιλος που έχει συνεργείο δικό του πιατζιο γκρουπ απλά είναι μακρυά μου είπε απλά μάθε να ζεις με αυτο δεν έχεις θέμα...δε θα βγάλεις άκρη...το επόμενο θα είναι honda και τελος...γενικά πολύ ευχαριστημένος με το σκούτερ εκτός απ αυτο..
Ευχαριστώ έκανα ζυγοστάθμιση τίποτα πήγα σέ άλλη αντιπροσωπεία μου είπαν άστο καί θά δούμε θέλει ψάξιμο αλλά δεν έχω άλλο τρόπο μετακίνησης
Μην ασχοληθείς άλλο, ότι σκούτερ (xmax 250 και 2 Beverly 300) είχα έκανε αντίστοιχο κούνημα σε συγκεκριμένα χλμ. Άμα δε έχεις και λίγο βάρος πίσω (μπαγκαζιέρα, κάποιο φόρτωμα στην σχάρα) το κούνημα επιδεινώνεται.
Το αστείο είναι ότι το κούνημα εμφανίζεται κάποια στιγμή και μετά δεν φεύγει ποτέ, όπως έγραψαν και πάνω βελτιώνεται για λίγο με νέα ελαστικά αλλά γρήγορα εμφανίζεται πάλι.
Στα έγραψαν και πιο πάνω για τους λόγους που εμφανίζεται.
Το αυτο..εχω το ίδιο σκουτερ σε λευκό έχω το γνωστό θέμα με το θόρυβο απ τη μετάδοση μεταξυ 4000-5000σαλ ένα κροταλισμα...του το πήγα το έκανε βολτα και μου λέει είναι μέχρι να πατήσει ο ιμαντας..του λέω μάστορα αυτο δεν παίζει είναι είτε οι μπίλιες είτε το κόντρα πλακάκι στους σιαγώνες...Όχι όχι μου λέει θα δεις...το μηχανάκι με 1100χλμ.....οκ του λέω τα λέμε στο επόμενο σέρβις αν το κάνει ακόμα θαβτο φτιάξεις αλλάζοντας ότι χρειάζεται...και έφυγα...πολύ μεγάλος μάστορας στα πιατζιο...φιλος που έχει συνεργείο δικό του πιατζιο γκρουπ απλά είναι μακρυά μου είπε απλά μάθε να ζεις με αυτο δεν έχεις θέμα...δε θα βγάλεις άκρη...το επόμενο θα είναι honda και τελος...γενικά πολύ ευχαριστημένος με το σκούτερ εκτός απ αυτο..
Χμ, μου έβαλες έννοιες.
Στο καινούργιο μου Beverly έχω εντοπίσει ότι κάνει λίγο θόρυβο η μετάδοση. Έχω περίπου 1700χλμ. Θα το παρακολουθώ...
Είμαι πάντως κι εγώ πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, το 3ο μου Beverly 300.
Α, δεν κουνάει μέχρι στιγμής...
:)
Lioulios
21/07/2024, 12:29
Αν βαλεις μεγαλυτερα - πιο βαρια αντιβαρα τιμονιου , υπαρχει μεγαλη περιπτωση να εξαφανιστει το τρεμουλο.Εγω το χω στα 68-70 χλ/ω .Μονο εκει.
Ευχαριστώ πολύ για τίς απαντήσεις
Honda SH350i του 2022.
Κανένα τρέμουλο πουθενά.
Θα το είχα στέψει βασιλιά των σφουχτερ αλλά η μέση μου διαφωνεί.
Σε πορεία πάντα, γιατί μέσα στη πόλη είναι θεάρα.
Γενικά πολλών η μέση διαφωνεί όλοι έχουν την ίδια εντύπωση για το sh φοβερό γκάζι φρένα αλλά άνεση 0...ξύλο στις λακκούβες και πονος
harris_x
29/07/2024, 12:57
Γενικά πολλών η μέση διαφωνεί όλοι έχουν την ίδια εντύπωση για το sh φοβερό γκάζι φρένα αλλά άνεση 0...ξύλο στις λακκούβες και πονος
:a38:
Πω ρε φίλε, γεμίσαμε σκουτεράκιδες :cry:
Μόλις πάρεις σκουτερ και το χεις μια βδομάδα μετά ρίξε και μια στον εαυτό σου....ωραίες οι μηχανές αλλά άλλη ανεση το σγκουτερ:cool:
harris_x
29/07/2024, 13:07
Μόλις πάρεις σκουτερ και το χεις μια βδομάδα μετά ρίξε και μια στον εαυτό σου....ωραίες οι μηχανές αλλά άλλη ανεση το σγκουτερ:cool:
δικαιολογίες :smokin:
PCX. Κανένα τρέμουλο πουθενά, ούτε καν αν προσπαθείς. Με ή χωρίς μπαγκαζιέρα ή/και δικάβαλο. "Χαρακτήρας" θα είναι.
Lioulios
29/07/2024, 14:16
Joyride 300 αναρτησεις πολυ καλυτερες απο οτι παριμενα .
Κανενα προβλημα .
harris_x
29/07/2024, 14:32
KTM 1290 Super Duke R EVO, ημιενεργητικες αναρτήσεις, κανένα πρόβλημα επίσης :tooth:
ΒΤW, ας μείνουμε στα του Beverly ;)
Τα ελαστικά είναι.
Βeverly 400 εδώ. Έκανε το ίδιο. Μου είπαν και συνεργεία και βουλκανιζατέρ ότι φταίνε τα λάστιχα. Έβγαζαν προβληματικές παρτίδες.
Άλλαξα ελαστικά, αφήνω το τιμόνι και δεν πάει πουθενά.
Tallyban
30/01/2025, 18:38
Εν γνώσει τους τα εργοστάσια αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας αγοράζουν και τοποθετούν β'διαλογης λάστιχα, οικονομία κλίμακος.
Μην ασχοληθείς άλλο, ότι σκούτερ (xmax 250 και 2 Beverly 300) είχα έκανε αντίστοιχο κούνημα σε συγκεκριμένα χλμ.
Για Xmax 250 ποτέ. Δεν κουνάει πουθενά. Πιθανόν να είχες πρόβλημα με τα λάστιχα, αλλά στο δικό μου, ότι λάστιχα και αν έχω βάλει, το ίδιο σταθερό είναι. Σε αντίθεση με το SH300 που ήταν ένας γενικός καρσιλαμάς μόλις ανέβαιναν τα χλμ.
sanctusan
04/02/2025, 02:46
Σε φίλο με το ίδιο πρόβλημα.
Το πήγε μία, το πήγε δύο, την τρίτη το πήγε και τους το παράτησε και τους έπιασε στο "κράξιμο".
3 μέρες μετά τον πήραν να πάει από το μαγαζί.
Είχε πρόβλημα η πίσω ζάντα, του είχαν παραγγείλει άλλη.
Του το έδωσαν έτσι με τρέμουλο και τον πήραν τηλέφωνο μιά βδομάδα μετά να πάει να του βάλουν καινούργια ζάντα.
Από τότε όλα καλά και η επισκευή μέσα στην εγγύηση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.