Σύνδεση

View Full Version : R 1250GS VS R 1200 GS



TheRegulator
22/07/2024, 15:12
Εγκυκλοπαιδικο ποστ γιατι εχω αδυναμια τα GS.. και δηλωσα παραιτηση απ την δουλεια οποτε εχω χρονο για χαζολογημα...

Εχει ιδεα κανενας ποσο αξιοπιστο ειναι το 1200adv (2014-onwards) σε συγκριση με το 1250adv (μεχρι 2023)?
Τι προβληματα βγαζουν?
Τι εξτρα εχουν απο ηλεκτρονικα?
Τι σερβις intervals εχουν?

karellen
22/07/2024, 16:30
Εγκυκλοπαιδικο ποστ γιατι εχω αδυναμια τα GS.. και δηλωσα παραιτηση απ την δουλεια οποτε εχω χρονο για χαζολογημα...

Εχει ιδεα κανενας ποσο αξιοπιστο ειναι το 1200adv (2014-onwards) σε συγκριση με το 1250adv (μεχρι 2023)?
Τι προβληματα βγαζουν?
Τι εξτρα εχουν απο ηλεκτρονικα?
Τι σερβις intervals εχουν?

Θα σου πω για το 1200 του 2014,όχι το adve αλλά το απλό,ουσιαστικές διαφορές άλλωστε δεν έχουν εκτός από τα 10 επιπλέον λίτρα στο ρεζερβουάρ και τα 20 mm υψηλότερη ανάρτηση.
Γκάζια έχουν και τα 2 (125 ίππους το 1200 και 136 το 1250),αρκούν υπέρ το δέον για την τουριστική χρήση που σχεδιάστηκαν.Αναρτήσεις-κρατήματα-φρένα είναι περίπου στα ίδια.
Το 1200 δεν έχει βγάλει θέματα που να σε προβληματίσουν εκτός από την περίπτωση του άξονα που στον αλλάζουν προληπτικά δωρεάν.Με σχολαστική συντήρηση θα σε βγάλει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Αυτό που δεν αρέσει σε μένα προσωπικά στο 1250 είναι τα πολλά ηλεκτρονικά,όπυ πολλά ηλεκτρονικά σημαίνει πολλά πιθανά κοκομπλόκα.Γι αυτό το λόγο διάλεξα το δικό μου με αναλογικά όργανα,όχι οθόνη (είναι και πιο κομψά για μένα) και με κλειδί κανονικό,όχι keyless και μλκίες.

Σέρβις το βιβλίο λέει λάδια αυστηρά συνθετικά 5/40 ανά 10.000 χλμ,φίλτρα-υγρά-ξύδια όπως όλες οι άλλες μοτοσυκλέτες.Λάδια,φίλτρα λαδιού-αέρος,μπουζί,βαλβολίνες αλλάζεις μόνος σου πανεύκολα και κάθε 20.000 χλμ πηγαίνεις σε ένα επίσημο για το μεγάλο σέρβις και στο μπριζώνουν κιόλας με λογικό κόστος,στην Πάτρα την τελευταία φορά πλήρωσα 140 € για αλλαγή λάδια,φίλτρο και βαλβίδες.

TheRegulator
23/07/2024, 09:50
Θα σου πω για το 1200 του 2014,όχι το adve αλλά το απλό,ουσιαστικές διαφορές άλλωστε δεν έχουν εκτός από τα 10 επιπλέον λίτρα στο ρεζερβουάρ και τα 20 mm υψηλότερη ανάρτηση.
Γκάζια έχουν και τα 2 (125 ίππους το 1200 και 136 το 1250),αρκούν υπέρ του δέοντος για την τουριστική χρήση που σχεδιάστηκαν.Αναρτήσεις-κρατήματα-φρένα είναι περίπου στα ίδια.
Το 1200 δεν έχει βγάλει θέματα που να σε προβληματίσουν εκτός από την περίπτωση του άξονα που στον αλλάζουν προληπτικά δωρεάν.Με σχολαστική συντήρηση θα σε βγάλει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Αυτό που δεν αρέσει σε μένα προσωπικά στο 1250 είναι τα πολλά ηλεκτρονικά,όπυ πολλά ηλεκτρονικά σημαίνει πολλά πιθανά κοκομπλόκα.Γι αυτό το λόγο διάλεξα το δικό μου με αναλογικά όργανα,όχι οθόνη (είναι και πιο κομψά για μένα) και με κλειδί κανονικό,όχι keyless και μλκίες.

Σέρβις το βιβλίο λέει λάδια αυστηρά συνθετικά 5/40 ανά 10.000 χλμ,φίλτρα-υγρά-ξύδια όπως όλες οι άλλες μοτοσυκλέτες.Λάδια,φίλτρα λαδιού-αέρος,μπουζί,βαλβολίνες αλλάζεις μόνος σου πανεύκολα και κάθε 20.000 χλμ πηγαίνεις σε ένα επίσημο για το μεγάλο σέρβις και στο μπριζώνουν κιόλας με λογικό κόστος,στην Πάτρα την τελευταία φορά πλήρωσα 140 € για αλλαγή λάδια,φίλτρο και βαλβίδες.

Μαλιστα, υπαρχει καποια επισημη οδηγια της μπεμβε για τον αξονα? Οχι οτι δεν υπαρχει εμπιστοσυνη στην μπεμβε ελβετιας καθως εμενα προσωπικα μου εχει συμπεριφερθει υπεροχα αν εξαιρεσεις 2 μικρα θεματακια αλλα ειναι πραγματικα first world problems (Ακυρωση του αιτηματος για Welt delivery λογο Swixit και ακυρωση του αιτηματος personalized και οχι individual σε carbon seats)..

karellen
23/07/2024, 10:03
Ναι υπάρχει παγκόσμια καμπάνια για την αλλαγή του,πας στον αλλάζουν και στα 60.000 χλμ διανυθέντα (του άξονα όχι της μηχανής) σου τον ξανα-αλλάζουν.

CorpseAlive
23/07/2024, 10:07
Ναι υπάρχει παγκόσμια καμπάνια για την αλλαγή του,πας στον αλλάζουν και στα 60.000 χλμ διανυθέντα (του άξονα όχι της μηχανής) σου τον ξανα-αλλάζουν.

Το οποίο είναι προς τιμήν της BMW δεν ξέρω αν άλλος κατασκευαστής έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.

Η Honda πάντως στο TA700 που τα πρώτα μοντέλα είχαν πρόβλημα με τις μπουζόπιπες και το μάτι στροφάλου δεν έκανε ανάκληση απλά όσα ήταν τυχερά και το πάθανε μέσα στην εγγύηση τους κάλυψε , οι υπόλοιποι έμειναν με τα μπουζί στο χέρι.

TheRegulator
23/07/2024, 10:57
Ναι υπάρχει παγκόσμια καμπάνια για την αλλαγή του,πας στον αλλάζουν και στα 60.000 χλμ διανυθέντα (του άξονα όχι της μηχανής) σου τον ξανα-αλλάζουν.

Μπράβο στην Μπεμβε!
Ερώτηση από θέμα ύψους οδηγού τι παίζει για το Adv?
Καταναλώσεις?
Κρουζ και τέτοιες μαλακιτσες παίζουν? Και αν ναι παίζουν και στο 1200 ή μόνο στο 1250?

Kepler Fun
23/07/2024, 11:28
To 1250 έχει μπει στην ηλεκτρονική εποχή όπως αυτή ορίzεται από το marketing.

Θέλεις γκατζετακια, ανεσεις κλπ. πας εκεί. Θες πιο απλά πράγματα πας στο 1200.

Πάντως και στα δύο χέρι δεν μπορεις να βάλεις και εαν ξαφνικά ενα πρωί δεν παίρνουν μπροστά δεν μπορείς να κάνεις πολλά (παθών).

Εγώ με το μόνο BMW που δεν έχω μείνει στο δρόμο ήταν το R1150GS μετά από 40Κ χλμ.

Παρεμπιπτόντως και τα δύο πωλούνται σε υψηλές τιμές που για μένα δεν αξίζουν.

DoctoR_k6
23/07/2024, 11:38
Ναι υπάρχει παγκόσμια καμπάνια για την αλλαγή του,πας στον αλλάζουν και στα 60.000 χλμ διανυθέντα (του άξονα όχι της μηχανής) σου τον ξανα-αλλάζουν.

Θα αντικατασταθει την πρωτη φορα τζαμπα, σωστα? Για ολα τα μοντελα απο το 2013 εως το GS1300?
Μετα θα πληρωνει ο ιδιοκτητης καθε 60Κ ή 80Κ(GS1300) την αλλαγη εως αναλωσιμο.
Ή κανω λαθος.

TheRegulator
23/07/2024, 11:46
To 1250 έχει μπει στην ηλεκτρονική εποχή όπως αυτή ορίzεται από το marketing.

Θέλεις γκατζετακια, ανεσεις κλπ. πας εκεί. Θες πιο απλά πράγματα πας στο 1200.

Πάντως και στα δύο χέρι δεν μπορεις να βάλεις και εαν ξαφνικά ενα πρωί δεν παίρνουν μπροστά δεν μπορείς να κάνεις πολλά (παθών).

Εγώ με το μόνο BMW που δεν έχω μείνει στο δρόμο ήταν το R1150GS μετά από 40Κ χλμ.

Παρεμπιπτόντως και τα δύο πωλούνται σε υψηλές τιμές που για μένα δεν αξίζουν.


Το θέμα είναι ποσά λιγότερα "ηλεκτρονικά γκατζετακια" που σου κάνουν την ζωή ευκολότερη έχει?
Δεν θεωρώ πως είναι υψηλές οι τιμές των 1200 στην Ελβετία.. ειδικά με τα σημερινά δεδομένα δύσκολα βρίσκεις μηχανάκι αυτης της κατηγοριας 4ψηφιο.. Ναι τα υπερφορτωμένα 1250 παίζουν στα 17κ αλλά και πάλι αν σκεφτείς που είναι τα αφρικα και τι εξοπλισμό έχουν, δεν το λες κακό deal!

kordix
23/07/2024, 11:51
Με τα πηνία τι παίζει?

Έχω δει στο συνεργείο κάμποσα lc λυμένα για τέτοια αλλαγή. Είναι κάποια συγκεκριμένη χρονιά που πονάνε εκεί?

karellen
23/07/2024, 11:53
Μπράβο στην Μπεμβε!
Ερώτηση από θέμα ύψους οδηγού τι παίζει για το Adv?
Καταναλώσεις?
Κρουζ και τέτοιες μαλακιτσες παίζουν? Και αν ναι παίζουν και στο 1200 ή μόνο στο 1250?
Με 1,80 πατάς γερά στο adv (εγώ είμαι 1,84) αλλά υπάρχουν πολλές εναλλακτικές αν είσαι κοντύτερος,μπορείς να αλλάξεις τηυ πάρχουσα σέλα με χαμηλώτερη και ακόμα υπάρχει lowered option από τη bmw,ένα σετάκι χαμηλής σέλας + άλλο αμορτισέρ πίσω,κοντύτερο.
Καταναλώσεις για γέλια,σε ταξίδι με 150χ/ω έχεις γύρω στο 6,5λ ενώ αν πέσεις στα 120-130 μουαγιέν τότε πας στα 5,5λ/100.
Cruise control έχει ήδη βάλει από τα 1200 LC του 2013,εφόσον μπήκε το ηλεκτρόγκαζο,αυτά πάνε μαζί.(είναι απόλαυση το ρδέλο,μια φορά άλλαξα επάνω ρούχα οδηγώντας με αμπολητά τιμόνια):lol:


Θα αντικατασταθει την πρωτη φορα τζαμπα, σωστα? Για ολα τα μοντελα απο το 2013 εως το GS1300?
Μετα θα πληρωνει ο ιδιοκτητης καθε 60Κ ή 80Κ(GS1300) την αλλαγη εως αναλωσιμο.
Ή κανω λαθος.
Τα 1200 και 1250 είναι τσάμπα για όλες τις αλλαγές δόκτορ.

TheRegulator
23/07/2024, 13:05
Με 1,80 πατάς γερά στο adv (εγώ είμαι 1,84) αλλά υπάρχουν πολλές εναλλακτικές αν είσαι κοντύτερος,μπορείς να αλλάξεις τηυ πάρχουσα σέλα με χαμηλώτερη και ακόμα υπάρχει lowered option από τη bmw,ένα σετάκι χαμηλής σέλας + άλλο αμορτισέρ πίσω,κοντύτερο.
Καταναλώσεις για γέλια,σε ταξίδι με 150χ/ω έχεις γύρω στο 6,5λ ενώ αν πέσεις στα 120-130 μουαγιέν τότε πας στα 5,5λ/100.
Cruise control έχει ήδη βάλει από τα 1200 LC του 2013,εφόσον μπήκε το ηλεκτρόγκαζο,αυτά πάνε μαζί.(είναι απόλαυση το ρδέλο,μια φορά άλλαξα επάνω ρούχα οδηγώντας με αμπολητά τιμόνια):lol:


Τα 1200 και 1250 είναι τσάμπα για όλες τις αλλαγές δόκτορ.

Χαιρομαι που υπαρχουν κι αλλοι λατρεις του κρουζ!

Νταξει οντως αστεια καταναλωση ειναι αυτη! Θελω να το δοκιμασω γιατι ειμαι κοντος (1,74-1,75 αναλογα την μερα).

Ετσι για την ιστορια, εχω φαει ΤΡΕΛΗ ΗΤΤΑ που ερχομαι με το αμαξι διακοπες και οχι με το μηχανακι...

motojojo
23/07/2024, 16:44
Ετσι για την ιστορια, εχω φαει ΤΡΕΛΗ ΗΤΤΑ που ερχομαι με το αμαξι διακοπες και οχι με το μηχανακι...


Μην το ξαναπείς. Ήττα θα έτρωγες αν ερχόσουν με το μηχανακι διακοπές.

TheRegulator
23/07/2024, 17:59
Μην το ξαναπείς. Ήττα θα έτρωγες αν ερχόσουν με το μηχανακι διακοπές.

Καλά με το μηχανάκι που έχω σίγουρα ναι :lol:
Η αλήθεια είναι ότι πάντα μου άρεσε σαν ιδέα αλλά μου φαινόταν μακρινό και δύσκολο, τώρα φεύγω χωρίς το μηχανάκι με μισή καρδιά.

RaGe_Raptor
23/07/2024, 21:38
Καλά με το μηχανάκι που έχω σίγουρα ναι :lol:
Η αλήθεια είναι ότι πάντα μου άρεσε σαν ιδέα αλλά μου φαινόταν μακρινό και δύσκολο, τώρα φεύγω χωρίς το μηχανάκι με μισή καρδιά.

φίλε έβγαινα από τους 18C μόνο όταν τα παιδιά ήθελαν goody's και λυπήθηκα τον έναν που είδα με μοτοσυκλέτα σε ολόκληρη τη διαδρομή (διέσχισα τη μισή ηπειρωτική ελλάδα)

αξία ανεκτίμητη να βλέπεις 42 και ταυτόχρονα να παγώνει το χέρι σου. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ Μ2!!!

karellen
24/07/2024, 07:33
Με τα πηνία τι παίζει?

Έχω δει στο συνεργείο κάμποσα lc λυμένα για τέτοια αλλαγή. Είναι κάποια συγκεκριμένη χρονιά που πονάνε εκεί?

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο Κώστα και με τους Bmwδάκηδες που συζητάμε,μήπως ήταν κάτι μεμονωμένο;

@Bowleno :beer:

kordix
24/07/2024, 07:50
Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο Κώστα και με τους Bmwδάκηδες που συζητάμε,μήπως ήταν κάτι μεμονωμένο;

@Bowleno :beer:

Μπορεί να έτυχε. Είναι και η χρήση της μοτό, ένα gs που ταξιδεύει ψύχεται μια χαρά ενώ ένα που χρησιμοποιείται σαν παπί στο κέντρο της Αθήνας είναι λογικό να παρουσιάσει θέματα.

Έχει ο γείτονας ένα μαύρο ασημί 1250 gs και είναι πολύ όμορφο.

Τέλος στα ταξίδια που κάνουμε εκτός Ελλάδας γίνεται χαμός από gs . Eιναι ιδανικη μοτοσυκλέτα για ταξίδι.

TheRegulator
24/07/2024, 10:32
φίλε έβγαινα από τους 18C μόνο όταν τα παιδιά ήθελαν goody's και λυπήθηκα τον έναν που είδα με μοτοσυκλέτα σε ολόκληρη τη διαδρομή (διέσχισα τη μισή ηπειρωτική ελλάδα)

αξία ανεκτίμητη να βλέπεις 42 και ταυτόχρονα να παγώνει το χέρι σου. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ Μ2!!!

Κοιτα δεν μπορω να πω οτι εχεις αδικο γιατι ειναι τραγικα first world problem, αλλα ρε φιλε εδω γινεται της πτνς, ολοι ειναι τριβαλιτσοι και φευγατοι και εγω μεσα μου να κλαιω για την επιλογη...
Γενικα αμα δεν πεσω σε κινηση (γιατι ψιλοαποφευγω το filtering) ή δεν ειμαι σε πολη σε φαση σταματα-ξεκινα, μεχρι τους 33-34 βαθμους ανεχομαι τα δερματα κανονικα, μετα παιζει μπανιο απ τον ιδρωτα και καντηλια! Τωρα αμα ειναι να σταματαω καθε 230 χιλιομετρα μεχρι την Ανκονα με το νιντζα για βενζινη και να καιγομαι, δεν με ψηνει...