Σύνδεση

View Full Version : Σχολείο στα εξωτικά Σερρας με την BG-Trackdays 24-25/8



Σελίδες : [1] 2

TheRegulator
27/07/2024, 21:40
Αγαπητοί track rats,

Σας είχα πει εξαρχής ότι έψαχνα για χαλαρό ντεϊλι για να πηγαίνω στην δουλειά, εεε τελικά μπλέξαμε με τις πίστες και με τα μεκανακια όπως σας είχα πει!

Πρώτη επαφή με την πίστα θα είναι με ένα νίντζα 400 νοικιασμένο στο συγκεκριμένο σχολείο ώστε να με προετοιμάσει για την πίστα στην Cremona στις 26 του Σεπτέμβρη.

Οποίος θέλει να έρθει είναι 24-25 Αυγούστου!
Αν κάποιος έχει κάνει κάποιο event τους και έχει feedback ας το ρίξει.
Αν κάποιος θέλει taxi laps στις 23, επίσης γίνεται απλά καλό θα είναι να φέρει και ένα κράνος! Δεν πάμε για full send αλλά ποτε δεν ξέρεις!

https://bg-trackdays.com/product/trackdays-bulgaria-hela-moto-school/

TheRegulator
27/07/2024, 21:46
Υ.γ σήμερα έκανα το καγκουρό απ το πρωί. Καλά πήγε αυτο νομίζω, ειδικά αν λάβουμε στα υπόψην μας ότι έχω ζήτημα 500-600 χιλιόμετρα σε βουνό και καμία εμπιστοσύνη στο μπροστινό μου.. Περιμενω να δω αν θα ξύσω γόνατο για πρώτη φορά στα μαγευτικά Σερρας γιατί στο δρόμο θέλει λίγο παραπάνω δουλειά :evil:

454781

o teos
27/07/2024, 21:56
Θα σου έλεγα να το δεις αλλιώς...ρηλαξ...το γόνατο δε λέει κάτι έρχεται μόνο του και δεν είναι αξίωμα αλλά τρόπος μέτρησης ορίων και άλλα...αν κρίνω από το λάστιχο πίστεψε με έχεις πολύ περιθώριο ακόμα και καλό είναι στο δρόμο να μη το κυνηγάς..έχω βρεθεί με το bg στις σερρες ενώ εκανα ελεύθερη προπόνηση 2 μέρες είναι ωραία φάση και κάνουν δουλίτσα καλή..καλή επιλογή αν σκοπεύεις να ασχοληθείς σοβαρά...παρτο ζεν και θα έρθουν όλα μόνα τους...είδα ένα απ τα r6 τους να απογειώνεται εκείνη τη μέρα από ένα ενθουσιώδη μαθητη:p

TheRegulator
27/07/2024, 22:14
Τεος συμφωνώ απόλυτα, έχω άπειρη δουλειά μπροστά μου και ξέρω ότι έρχεται μόνο του αλλά όπως λέγαν και οι αρχαίοι "το γοργον και χάριν έχει". Σίγουρα θα το πάω απίστευτα ζεν γιατί δεν έχω εμπειρία και γνώσεις! Απλά είμαι χαρουμενος που άρχισα να πλαγιάζω ακόμα περισσότερο.. κυριολεκτικά ΑΠ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ. 10 χρόνια αποχη και πριν ήμουν αυστηρά ευθειακιας..

o teos
27/07/2024, 22:28
:beer: θα ρθει μόνο του και όπως και η ταχύτητα και δε θα το πιστεύεις...

harris_x
27/07/2024, 22:35
Άσε το chicken strip και έχε στο νου σου τις σωστές πιέσεις, τη σωστή στάση στο σώμα, χαλαρά χέρια και το βλέμμα μακριά στο σημείο που χάνεται ο δρόμος.

o teos
27/07/2024, 22:58
Να αυτός μας έλειπε τώρα, θα το κάνουμε σεμινάριο. :a55:

TheRegulator
27/07/2024, 23:12
Να αυτός μας έλειπε τώρα, θα το κάνουμε σεμινάριο. :a55:

Αυτά καλό είναι να γίνονται!! Να το κάνουμε σεμινάριο να μαθω όσα περισσότερα γίνεται, πρώτα απ όλα για την ασφάλεια μου και μετά για τα υπόλοιπα που όπως είπες έρχονται!

ptc
27/07/2024, 23:14
Έχουμε κάποια εικόνα για το περιεχόμενο των μαθημάτων; Το site δεν είναι καθόλου βοηθητικό. Η τιμή πάντως για δύο μέρες είναι καλή.

TheRegulator
27/07/2024, 23:17
Άσε το chicken strip και έχε στο νου σου τις σωστές πιέσεις, τη σωστή στάση στο σώμα, χαλαρά χέρια και το βλέμμα μακριά στο σημείο που χάνεται ο δρόμος.

Σωστές πιέσεις, μεγάλη ιστορία! Μόλις πήγα στο 34-36 το μηχανάκι άλλαξε προς το καλύτερο.
Αν αύριο κάνω την βόλτα που σκέφτομαι Furkapass-Grimselpass B2B λέω να πάω 32-34 ή 30-32.
Τα χέρια τα έχω όσο πιο χαλαρά μπορώ και περνάω το εξωτερικό χέρι πάνω απ το ντεπόζιτο όπως δείχνει ο Μότονιντζα. Πρέπει να βελτιώσω λίγο το positioning στα pegs.

TheRegulator
27/07/2024, 23:25
Έχουμε κάποια εικόνα για το περιεχόμενο των μαθημάτων; Το site δεν είναι καθόλου βοηθητικό. Η τιμή πάντως για δύο μέρες είναι καλή.

The event will be 2 days, and they will proceed as follows:

Saturday :
• Early morning check-in
• Safety briefing and clarification of the objectives of the event
• 5 sessions for each group for the day
• midday briefing with Angel Karanyotov with guidelines and explanations related to your management on the track
• Tour of the track on foot, commenting on the entire track with our instructors
• General picture

Sunday :
• Safety briefing
• 6 sessions for each group during the day
• noon briefing with Angel Karanyotov for questions from the participants
• Capture individual keepsake photos
• Questions to Karanyotov in small groups



The school is designed for beginner motorcyclists and for people who are first introduced to riding in a track environment. No form of competition between participants, arbitrariness or activities outside of our training program will be tolerated. If you are unsure whether the school is right for you, you can consult us before enrolling.


Ότι ξέρεις ξέρω, πάμε και το βλέπουμε :lol:

ptc
28/07/2024, 08:46
Θα μείνεις Σέρρες ή θα πηγανοέρχεσαι από Θεσσαλονίκη;

TheRegulator
28/07/2024, 09:56
Θα μείνεις Σέρρες ή θα πηγανοέρχεσαι από Θεσσαλονίκη;

Θα μείνω Σέρρες, είναι πάμφθηνα τα ξενοδοχεία αυτή την εποχή!

o teos
28/07/2024, 10:03
Είστε σε ένα γκρουπ είτε αρχάριων είτε δικό τους ανάλογα τις συμμετοχές της μέρας...στην αρχή τους είχαν μαζί μας ένα γκρουπ μετά τους άλλαξαν γιατί ήταν επικίνδυνο για όλους και έφτιαξαν γκρουπ..τη δεύτερη μέρα ειδικά που ειχε καθ κάτι τύπους απ τη Βουλγαρία που εξυναν αγκώνες είχαν ένα δικό τους σεσσιον μόνοι τους...ωραία φάση φαινόταν έχουν δικό τους box και αν θυμάμαι καλά πρός το τέλος της δεύτερης μέρας που τους χάζευα κάνα δυο είχαν βελτιωθεί αρκετά...εκεί πέταξε ο ένας με το r6 γιατί παραχαρηκε:lol:

o teos
28/07/2024, 10:04
Πάλι το κλείδωσα γαμω το κινητό μου:bawl:

harris_x
28/07/2024, 10:04
Να αυτός μας έλειπε τώρα, θα το κάνουμε σεμινάριο. :a55:

:bawl::bawl::bawl:

husky21
28/07/2024, 10:58
Σωστές πιέσεις, μεγάλη ιστορία! Μόλις πήγα στο 34-36 το μηχανάκι άλλαξε προς το καλύτερο.
Αν αύριο κάνω την βόλτα που σκέφτομαι Furkapass-Grimselpass B2B λέω να πάω 32-34 ή 30-32.
Τα χέρια τα έχω όσο πιο χαλαρά μπορώ και περνάω το εξωτερικό χέρι πάνω απ το ντεπόζιτο όπως δείχνει ο Μότονιντζα. Πρέπει να βελτιώσω λίγο το positioning στα pegs.

Εγω παντως εκει πηγαινα σαν κοτα βλεποντας την χαραδρα κατω και που θα κατεληγα αν επεφτα:p
Βεβαια ηταν τοσο μαγικο το μερος που
ηταν καλυτερο που πηγαιναμε σιγα για να το
απολαμβανουμε

o teos
28/07/2024, 11:11
S22 μόνος χωρίς πολλά μπαγκάζια 32 μπροστα-33 με 34 πίσω.... χρυσή τομή μεταξύ κρατήματος και φθοράς...είναι το 3οη 4ο ζευγάρι μου μιλάω πάντα για δρόμο...στην πίστα αλλάζει..

Γενική πίεση για τα πάντα όλα 33 - 36 δεν κάνουν κιχ..

harris_x
28/07/2024, 11:39
S22 μόνος χωρίς πολλά μπαγκάζια 32 μπροστα-33 με 34 πίσω.... χρυσή τομή μεταξύ κρατήματος και φθοράς...είναι το 3οη 4ο ζευγάρι μου μιλάω πάντα για δρόμο...στην πίστα αλλάζει..

Γενική πίεση για τα πάντα όλα 33 - 36 δεν κάνουν κιχ..

ο teos
Αναρτισιολογος, Ελαστικολογος MSc

:beer::beer::beer:

CorpseAlive
28/07/2024, 11:41
ο teos
Αναρτισιολογος, Ελαστικολογος MSc

:beer::beer::beer:

+ μέγας κλειδαράς του Moto.gr

harris_x
28/07/2024, 11:43
+ μέγας κλειδαράς του Moto.gr

:bawl::bawl::bawl:

o teos
28/07/2024, 11:52
ο teos
Αναρτισιολογος, Ελαστικολογος MSc

:beer::beer::beer:

:blush::touched::a22:

o teos
28/07/2024, 11:52
+ μέγας κλειδαράς του Moto.gr

:a05::whistle: .......... :ninja:

TheRegulator
28/07/2024, 19:57
Εγω παντως εκει πηγαινα σαν κοτα βλεποντας την χαραδρα κατω και που θα κατεληγα αν επεφτα:p
Βεβαια ηταν τοσο μαγικο το μερος που
ηταν καλυτερο που πηγαιναμε σιγα για να το
απολαμβανουμε

Μόλις γύρισα.
Μην σου λέω μαλακιες στον δρόμο θυμόμουν το σχόλιο σου και ξενερωνα τέρμα, ήταν και κοντά 2 ώρες αυτοκινητόδρομος.
Πρώτα γκριμσελ και με το που βγαίνουμε να πιάσουμε πάσο, πετυχαίνω ένα ΚΤΜ και αρχίζουμε να πηγαίνουμε ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.

Είχε άπειρη κίνηση και εγώ να οδηγώ σαν Ελληναρας που δεν τον αγαπάει κανένας!
Ήταν απίστευτη καυλα.

Στο μπελβεντερε γνώρισα ένα παιδι από Λωζα με ένα τραϊουμφ τραϊντεντ όποτε και το κατέβασμα μας ήταν του θανάτου αλλά δεν το απόλαυσα όσο το ανέβασμα. Από Φουρκα προς Γκριμσελ ο δρόμος ειχε απίστευτα πολλά "σαμαράκια" ειδικά σε καμπές που ήμουν υπό κλίση.

Υγ μια διαφορά με τα τσικενστριπς στην πρώτη σελίδα υπάρχει!

454795

peterTHErider
28/07/2024, 20:05
Το λάστιχο είναι 180 η 190?

TheRegulator
28/07/2024, 20:18
Το λάστιχο είναι 180 η 190?

180 αν δεν κάνω λάθος..

TheRegulator
28/07/2024, 20:28
S22 μόνος χωρίς πολλά μπαγκάζια 32 μπροστα-33 με 34 πίσω.... χρυσή τομή μεταξύ κρατήματος και φθοράς...είναι το 3οη 4ο ζευγάρι μου μιλάω πάντα για δρόμο...στην πίστα αλλάζει..

Γενική πίεση για τα πάντα όλα 33 - 36 δεν κάνουν κιχ..

Είχε τρελή ζεστα το πρωί και δεν άλλαξα τίποτα το άφησα όπως ήταν γιατί όταν σταματησα για βενζίνη σε 2 λεπτά είχα ήδη ιδρώσει και δεν με έψηνε με κράνος μπαλακλαβες και μπακλαβάδες να κοιτάω λάστιχα.

o teos
29/07/2024, 00:07
Εκτός από πίεση θες και ρυθμίση..μην κολλάς τόσο με το chicken strip...κοίτα να πηγαίνεις όσο νιώθεις ανετα στο λέω πάλι η ταχύτητα θα έρθει μονη της και το λάστιχο θα πατηθεί όλο μόνο του..;)

TheRegulator
29/07/2024, 07:19
Εκτός από πίεση θες και ρυθμίση..μην κολλάς τόσο με το chicken strip...κοίτα να πηγαίνεις όσο νιώθεις ανετα στο λέω πάλι η ταχύτητα θα έρθει μονη της και το λάστιχο θα πατηθεί όλο μόνο του..;)

Τι εννοείς ρύθμιση? Αναρτησεις? Γενικα είμαι τεεεεερμα αμπαλος σε αυτό το θέμα αλλά στα αμάξια ειμαι τυχερος που έχω την παρέα μου και μου δίνουν τις οδηγίες! Πάντα πάω όσο νιώθω άνετα, μέχρι να κάνω την μαλακια και να πάρω την "ideal line" λόγο συνήθειας με τα αμάξια και εκεί θυμάμαι οτι δεν είμαι με το αμάξι και δεν έχει πλάκα… :lol:
Έχω παρατηρήσει ότι τις μαλακιες τις κάνω πάντα στο γυρνά, νομίζω λόγο κούρασης!

doctor_john
29/07/2024, 08:09
Τι εννοείς ρύθμιση? Αναρτησεις? Γενικα είμαι τεεεεερμα αμπαλος σε αυτό το θέμα αλλά στα αμάξια ειμαι τυχερος που έχω την παρέα μου και μου δίνουν τις οδηγίες! Πάντα πάω όσο νιώθω άνετα, μέχρι να κάνω την μαλακια και να πάρω την "ideal line" λόγο συνήθειας με τα αμάξια και εκεί θυμάμαι οτι δεν είμαι με το αμάξι και δεν έχει πλάκα… :lol:
Έχω παρατήσει ότι τις μαλακιες τις κάνω πάντα στο γυρνά, νομίζω λόγο κούρασης!

Σίγουρα, συμβαίνει σε όλους. Εφόσον πιέζεσαι αθλητικά, χρειάζεσαι και εσύ καύσιμα.
Ηλεκτρολύτες στο νερό, recovery με πρωτεϊνη μετά την πίστα και κάποια σνακς είναι απαραίτητα
για να έχεις δυνάμεις και να είσαι ήρεμος.

TheRegulator
29/07/2024, 08:57
Ισχύει 101%!

RaGe_Raptor
29/07/2024, 09:03
Υ.γ σήμερα έκανα το καγκουρό απ το πρωί. Καλά πήγε αυτο νομίζω, ειδικά αν λάβουμε στα υπόψην μας ότι έχω ζήτημα 500-600 χιλιόμετρα σε βουνό και καμία εμπιστοσύνη στο μπροστινό μου.. Περιμενω να δω αν θα ξύσω γόνατο για πρώτη φορά στα μαγευτικά Σερρας γιατί στο δρόμο θέλει λίγο παραπάνω δουλειά :evil:

454781

Ξύνω γόνατο δεν σημαινει οτι πάω γρήγορα. Είναι ένα εργαλείο αλλά όχι σκοπός. Ακόμη κι αν δεν ξύσεις ούτε Σέρρες , δεν σημαίνει κάτι απαραίτητα κακό.
Σαν πολύ λεπτή αλυσίδα δεν έχει το zx6r?

RaGe_Raptor
29/07/2024, 09:09
Μόλις γύρισα.
Μην σου λέω μαλακιες στον δρόμο θυμόμουν το σχόλιο σου και ξενερωνα τέρμα, ήταν και κοντά 2 ώρες αυτοκινητόδρομος.
Πρώτα γκριμσελ και με το που βγαίνουμε να πιάσουμε πάσο, πετυχαίνω ένα ΚΤΜ και αρχίζουμε να πηγαίνουμε ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.

Είχε άπειρη κίνηση και εγώ να οδηγώ σαν Ελληναρας που δεν τον αγαπάει κανένας!
Ήταν απίστευτη καυλα.

Στο μπελβεντερε γνώρισα ένα παιδι από Λωζα με ένα τραϊουμφ τραϊντεντ όποτε και το κατέβασμα μας ήταν του θανάτου αλλά δεν το απόλαυσα όσο το ανέβασμα. Από Φουρκα προς Γκριμσελ ο δρόμος ειχε απίστευτα πολλά "σαμαράκια" ειδικά σε καμπές που ήμουν υπό κλίση.

Υγ μια διαφορά με τα τσικενστριπς στην πρώτη σελίδα υπάρχει!

454795

Τα μη chickenstrips στο δρόμο μπορεί να σημαίνουν και εντελώς λάθος στάση σώματος,οποτε μην το παίρνεις ως performance gauge

TheRegulator
29/07/2024, 09:25
Rage, ετσι το πηρα.. Δεν εχω ιδιαιτερη εμπιστοσυνη στον προηγουμενο ιδιοκτητη αλλα μεχρι στιγμης δεν εσπασε οποτε προχωραμε...
Στην αριστερη μερια (μονο αυτη δειχνω γιατι απο δεξια εχουμε ενα προβλημα) νομιζω οτι η σταση σωματος δεν ειναι εντελως λαθος. Το κεφαλι μου ειναι μπροστα και στο υψος του φανταστικου καθρεφτη, χερια χαλαρα και το δεξι να ειναι πανω απ το ντεποζιτο, και το αριστερο σε γωνια σαν να κανω face pulls.
Κοιτα δεν το παιρνω ως performance gauge αλλα περισσοτερο σαν τσουτσουνομετρημα στην εταιρια :lol: :lol: :lol: (πλακα κανω, σημερα δεν εφερα καν το μηχανακι.. Ηρθα με το αμαξι, ηθελα να απολαυσω το φρεντοεσπρεσσο και μουσικαρες)

DoctoR_k6
29/07/2024, 10:37
Σαν πολύ λεπτή αλυσίδα δεν έχει το zx6r?

520 πρεπει να εχει απο εργοστασιο.
Κυνηγι επιδοδεων βλεπεις.
Εχεις μαθει εσυ με την 530...

Με τον καιρο θα το μαθεις ρε συ Ελβετε και θα το τελειωνεις. Οχι οτι λεει κατι.
Το βασικο ειναι να πας εως εκει που νιωθεις καλα και ανετα...

TheRegulator
29/07/2024, 11:27
Σίγουρα, η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα.. Απλά για την ώρα αισθάνομαι χαρούμενος (και λίγο περήφανος) που απο το καθόλου και την φοβική οδήγηση στην Ελβετία το πήγα όσο το πήγα χώρις να βγώ απ το comfort zone μου!! :D

ptc
29/07/2024, 11:31
Πού να δεις πώς θα είσαι μετά τις Σέρρες. Υπερταχύρυθμο είναι η οδήγηση στην πίστα και όποιος δεν το έχει δοκιμάσει σίγουρα χάνει.

Επί του θέματος, το ψήνω άσχημα το διήμερο απλά με φοβίζει πολύ η ημερομηνία. Μη πάμε εκεί και πετύχουμε τπτ σαραντάρια και το σκυλομετανιώσουμε φοβάμαι.

TheRegulator
29/07/2024, 11:38
Αμα παρω σαν παραδειγμα τα αμαξια ειμαι σιγουρος οτι ειναι υπερταχυρυθμο. Επι το θεματος, παμε και αμα εχει σαρανταρια θα σε κερασω παγωτακι μετα! Δεν εχουμε πραγματικα τιποτα να χασουμε εκτος απο κιλα!
Υγ θα ειναι και ο πιο επικος ανθρωπος που κατοικει στην Ελλαδα με το θλιμμενο σκουμπρι του (ολογραφως ο κολλητος μου με το TLR), θα πεθανουμε στο γελιο να το ξερεις!

RaGe_Raptor
29/07/2024, 11:49
Αμα παρω σαν παραδειγμα τα αμαξια ειμαι σιγουρος οτι ειναι υπερταχυρυθμο. Επι το θεματος, παμε και αμα εχει σαρανταρια θα σε κερασω παγωτακι μετα! Δεν εχουμε πραγματικα τιποτα να χασουμε εκτος απο κιλα!
Υγ θα ειναι και ο πιο επικος ανθρωπος που κατοικει στην Ελλαδα με το θλιμμενο σκουμπρι του (ολογραφως ο κολλητος μου με το TLR), θα πεθανουμε στο γελιο να το ξερεις!

Να το κάνουμε αντάμωμα μοτοτζιαρ για γύρους με αυτοκίνητο στην πίστα :bawl:

Υγ: το TLR ειναι επικό μηχάνημα

TheRegulator
29/07/2024, 11:54
Να το κάνουμε αντάμωμα μοτοτζιαρ για γύρους με αυτοκίνητο στην πίστα :bawl:

Υγ: το TLR ειναι επικό μηχάνημα

Θα εχει φαση, θα φαμε μουντζες απ ολους οσους σχολιαζαν σε εκεινα τα επικα ποστ ΜΟΤΟ VS CAR χαχαχαχαχα..


Αυτο μην του το πεις!

ptc
29/07/2024, 12:07
Επι το θεματος, παμε και αμα εχει σαρανταρια θα σε κερασω παγωτακι μετα! Δεν εχουμε πραγματικα τιποτα να χασουμε εκτος απο κιλα!

Κατσε, δεν απαιτεται προκαταβολη για να κλεισεις θεση; Εγω αυτο φανταστηκα γι'αυτο ειμαι επιφυλακτικος.

TheRegulator
29/07/2024, 12:42
Κατσε, δεν απαιτεται προκαταβολη για να κλεισεις θεση; Εγω αυτο φανταστηκα γι'αυτο ειμαι επιφυλακτικος.

Εγω επειδη νοικιαζω το μηχανακι απο τον SP δεν εχω πληρωσει κατι γιατι εχει θεσεις εκεινος απ οτι με ειπε. Επισης το παγωτο θα κεραστει αφου τελειωσουν τα σεσιονς! Αμα δεν ιδρωσεις παγωτο δεν τρως που λεει και η παροιμια!

ptc
29/07/2024, 12:56
Στο site του πρωτου post παντως στην πληρωμη εχει δυο επιλογες: πληρωμη προκαταβολης (150€) ή ολικη εξοφληση (330€). Μαλλον θελει να στειλω καποιο mail να το διευκρινησω.

BLiTzER
29/07/2024, 13:06
Τα μη chickenstrips στο δρόμο μπορεί να σημαίνουν και εντελώς λάθος στάση σώματος,οποτε μην το παίρνεις ως performance gauge

Είχα έναν φίλο* που τέλειωνε όλο το λάστιχο κι από τις 2 πλευρές κάνοντας μερικά ζιγκ-ζαγκ στην ΕΟ. 2-3 λωρίδες αρκούσαν. Στην ευθεία. Τρου στόρι.

Οπότε σωστά, τα "μη chickenstrips" είναι μόνο για συζήτηση καφετέριας.





* Δεν είναι μαζί μας πια, αλλά καμία σχέση με το παραπάνω.

TheRegulator
29/07/2024, 13:24
Στο site του πρωτου post παντως στην πληρωμη εχει δυο επιλογες: πληρωμη προκαταβολης (150€) ή ολικη εξοφληση (330€). Μαλλον θελει να στειλω καποιο mail να το διευκρινησω.

Μην αγχω, εστειλα ηδη μηνυμα στον Σπυρο να ρωτησω και για σενα... Οπως καταλαβες εμπλεξες και θα ερθεις! χαχαχχα

TheRegulator
29/07/2024, 13:25
Είχα έναν φίλο* που τέλειωνε όλο το λάστιχο κι από τις 2 πλευρές κάνοντας μερικά ζιγκ-ζαγκ στην ΕΟ. 2-3 λωρίδες αρκούσαν. Στην ευθεία. Τρου στόρι.

Οπότε σωστά, τα "μη chickenstrips" είναι μόνο για συζήτηση καφετέριας.





* Δεν είναι μαζί μας πια, αλλά καμία σχέση με το παραπάνω.

Sorry for your loss..

Στα αστεια τωρα, δεν το ειχα ποτε σκεφτει ετσι, κατσε να το κανω :lol:

BLiTzER
29/07/2024, 13:36
Ήθελα να τονίσω πόσο εύκολο είναι να τελειώσεις ένα λάστιχο αν είναι αυτοσκοπός και πόσο δε λέει απολύτως τίποτα.

Do NOT try this at home. :D

TheRegulator
29/07/2024, 14:02
Ok..

I will try it in a bit! :lol: :lol: :lol:

RaGe_Raptor
29/07/2024, 14:26
Είχα έναν φίλο* που τέλειωνε όλο το λάστιχο κι από τις 2 πλευρές κάνοντας μερικά ζιγκ-ζαγκ στην ΕΟ. 2-3 λωρίδες αρκούσαν. Στην ευθεία. Τρου στόρι.

Οπότε σωστά, τα "μη chickenstrips" είναι μόνο για συζήτηση καφετέριας.





* Δεν είναι μαζί μας πια, αλλά καμία σχέση με το παραπάνω.

Δεν είναι ο κανόνας.

TheRegulator
29/07/2024, 14:53
Rage, τελικα θα συνεχισεις να μας εχεις στο: "αμα/ισως/να θα δουμε" ή θα ερθεις στα Σερρας?
Να ξες θα σε ζαλιζω μεχρι να πεις ναι! Εχω αυτην την υπερδυναμη!

sapila racing
29/07/2024, 14:57
Είχα έναν φίλο* που τέλειωνε όλο το λάστιχο κι από τις 2 πλευρές κάνοντας μερικά ζιγκ-ζαγκ στην ΕΟ. 2-3 λωρίδες αρκούσαν. Στην ευθεία. Τρου στόρι.

Οπότε σωστά, τα "μη chickenstrips" είναι μόνο για συζήτηση καφετέριας.





* Δεν είναι μαζί μας πια, αλλά καμία σχέση με το παραπάνω.

Χμμμ βασικα οποιος ξερει τι του γινεται κοιταζει το εμπρος λαστιχο για να ξέρει που παταει ιαι πόσο έχει ακομα αν εχει, το πίσω δεν θα εχει ποτε chickenstrips στην πίστα, εκτος κι αν ειναι κουλαδι ο οδηγος.

RaGe_Raptor
29/07/2024, 14:58
Rage, τελικα θα συνεχισεις να μας εχεις στο: "αμα/ισως/να θα δουμε" ή θα ερθεις στα Σερρας?
Να ξες θα σε ζαλιζω μεχρι να πεις ναι! Εχω αυτην την υπερδυναμη!

Το παλεύω :D

TheRegulator
29/07/2024, 15:10
Χμμμ βασικα οποιος ξερει τι του γινεται κοιταζει το εμπρος λαστιχο για να ξέρει που παταει ιαι πόσο έχει ακομα αν εχει, το πίσω δεν θα εχει ποτε chickenstrips στην πίστα, εκτος κι αν ειναι κουλαδι ο οδηγος.

Meanwhile η πίστα έχει και ένα τρένο που εβλεπε, τα αλλά τρένα να περνούν :

454811

TheRegulator
29/07/2024, 15:11
Το παλεύω :D

Θα κανω update στην απαντηση μου για να βαλω και το "το παλευω" στην λιστα με τις απαντησεις σου!

peterTHErider
29/07/2024, 20:09
Χμμμ βασικα οποιος ξερει τι του γινεται κοιταζει το εμπρος λαστιχο για να ξέρει που παταει ιαι πόσο έχει ακομα αν εχει, το πίσω δεν θα εχει ποτε chickenstrips στην πίστα, εκτος κι αν ειναι κουλαδι ο οδηγος.

Δεν ισχύει 100%.
Αν βάλεις αγωνιστικό λάστιχο με τρελή κορώνα τύπου 195/65 και δουλεύεις πολύ σωστά με το σώμα μπορεί και στην πίστα να μείνουν.

doctor_john
30/07/2024, 08:05
Δεν σας πιστεύω ότι ασχολείστε με κάτι τέτοιο..

Με το πλαϊνό χοντρού δίσκου κοπής γίνεται σαν εφέ.
Το κάνουν τα πιτσιρίκια σε tracer, tdm κ.λπ. να ψαρώσουν τους πατεράδες τους.

TheRegulator
30/07/2024, 08:38
Δεν σας πιστεύω ότι ασχολείστε με κάτι τέτοιο..

Με το πλαϊνό χοντρού δίσκου κοπής γίνεται σαν εφέ.
Το κάνουν τα πιτσιρίκια σε tracer, tdm κ.λπ. να ψαρώσουν τους πατεράδες τους.

"Το κάνουν πιτσιρικια σε tracer, tdm κ.λ.π."
Τι μας κρυβεις Δρ.??

asxetost
30/07/2024, 19:56
Ρε παιδιά, εκεί στο site τα χρήματα τα βγάζει σε βουλγαρικα, σε ευρώ πόσο είναι;
Έχω ρεπό 5 μέρες γύρω από αυτές τις ημερομηνίες, χωριό στις σερρες να μείνω και άπειρο περιθώριο να μάθω πράγματα.
Μωρέ λες;

TheRegulator
30/07/2024, 23:54
Ρε παιδιά, εκεί στο site τα χρήματα τα βγάζει σε βουλγαρικα, σε ευρώ πόσο είναι;
Έχω ρεπό 5 μέρες γύρω από αυτές τις ημερομηνίες, χωριό στις σερρες να μείνω και άπειρο περιθώριο να μάθω πράγματα.
Μωρέ λες;


Και το σκέφτεσαι?
350 ευρώ ή κάτι τέτοιο και για τις δυο μέρες!

ptc
31/07/2024, 13:37
Ρε παιδιά, εκεί στο site τα χρήματα τα βγάζει σε βουλγαρικα, σε ευρώ πόσο είναι;
Έχω ρεπό 5 μέρες γύρω από αυτές τις ημερομηνίες, χωριό στις σερρες να μείνω και άπειρο περιθώριο να μάθω πράγματα.
Μωρέ λες;

Από e-mail που μου απάντησαν σε σχετική μου ερώτηση:

The motorcycle school is focused on basic techniques on track riding. We have 2 slow groups of 20 riders with 2 instructors - Angel Karanyotov (ex Serres record holder) and Ivan Kostadinov (currently leading F1000 in BMU).
The price is 330 euro for 2 days or 165 for one day.

edit:Εκλεισα θεση για το Σαββατο. Δεν μπορω να λειψω δυο μερες σερι, εχουμε και τον μικρο...

Manalishi
31/07/2024, 14:12
Έμενα το πηγαινε-ελα με αποθαρρύνει απο Αθήνα...

o teos
31/07/2024, 15:12
Θεωρώ πως το συγκεκριμένο αξίζει μόνο σε περίπτωση που κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την πίστα...οποιαδήποτε εφαρμογή στο δρόμο δε θα πάει καλά...του χουντρα τα riding school είναι πολύ καλύτερα για οδήγηση στο δρόμο με ασφάλεια..επίσης το ότι κάνει κάποιος ένα σχολείο όπως και αν λέγεται αυτό δε σημαίνει ότι αμέσως έγινε πιλότος στα F16....το είπα και στην αρχή και εδώ οι έμπειροι το ξέρουν.. η ταχύτητα έρχεται μόνη της με τον καιρό και αν πραγματικά το έχει κάποιος και έχει και την ανάλογη άγνοια κινδύνου ασχέτως που οδηγάει..:wave2:

TheRegulator
31/07/2024, 18:20
Έμενα το πηγαινε-ελα με αποθαρρύνει απο Αθήνα...

Αμα έχεις βαν η πρόσβαση σε βαν μην το σκέφτεσαι καν! Οδικά δεν το προτείνω σε κανέναν! Το κάνω με το αμάξι και δεν έχει πλάκα! Το άγχος είναι μεγάλο!

TheRegulator
31/07/2024, 18:25
Θεωρώ πως το συγκεκριμένο αξίζει μόνο σε περίπτωση που κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την πίστα...οποιαδήποτε εφαρμογή στο δρόμο δε θα πάει καλά...του χουντρα τα riding school είναι πολύ καλύτερα για οδήγηση στο δρόμο με ασφάλεια..επίσης το ότι κάνει κάποιος ένα σχολείο όπως και αν λέγεται αυτό δε σημαίνει ότι αμέσως έγινε πιλότος στα F16....το είπα και στην αρχή και εδώ οι έμπειροι το ξέρουν.. η ταχύτητα έρχεται μόνη της με τον καιρό και αν πραγματικά το έχει κάποιος και έχει και την ανάλογη άγνοια κινδύνου ασχέτως που οδηγάει..:wave2:


Μάζευε και ας είναι ρώγες….
Από κει και ύστερα θέλει κριτική σκέψη… εγώ προσωπικά επειδή θέλω να ασχοληθώ και με τα μηχανάκια στις πίστες μου κάνει. Το learning curve θα είναι πολυ καλύτερο αμα κάνω 2-3 σχολεία.

Ναι είμαι αρκετά γρήγορος με το αμάξι, και θέλω να φτάσω στο ίδιο επίπεδο και με την μηχανή. Δεν είμαι πιλότος, θέλω απλά να είμαι ασφαλής και αποτελεσματικος (οι μλκιες που πετάω δεν πιάνονται :lol:)

BLiTzER
31/07/2024, 20:46
Στο ίδιο επίπεδο δε θα φτάσεις ποτέ γιατί τα αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα στις πίστες. :D

TheRegulator
31/07/2024, 20:59
Στο ίδιο επίπεδο δε θα φτάσεις ποτέ γιατί τα αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα στις πίστες. :D

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο RAGE ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ.

Το βλέπω να ανεβάζουμε φωτό από Σέρρες με το αμάξι και να μας πετάνε ντομάτες στο Φόρουμ..

Ξέρω ότι ξέρεις την απάντηση αλλά θα την πω, εννοώ να είμαι το ίδιο γρήγορος αναλογικά. Πχ να έχω καλούς χρόνους και με το αμάξι και με την μηχανή!

Υγ όσοι είναι πραγματικοί petrolheads πρέπει να αγαπάνε τις μηχανές.. Δεν γίνεται αλλιώς!

RaGe_Raptor
31/07/2024, 22:04
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο RAGE ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ.

Το βλέπω να ανεβάζουμε φωτό από Σέρρες με το αμάξι και να μας πετάνε ντομάτες στο Φόρουμ..

Ξέρω ότι ξέρεις την απάντηση αλλά θα την πω, εννοώ να είμαι το ίδιο γρήγορος αναλογικά. Πχ να έχω καλούς χρόνους και με το αμάξι και με την μηχανή!

Υγ όσοι είναι πραγματικοί petrolheads πρέπει να αγαπάνε τις μηχανές.. Δεν γίνεται αλλιώς!

αστον (βίλλα) μωρέ τον κουτάκια. πάνε χρόνια που μας πρόδωσε.:bawl:

TheRegulator
31/07/2024, 22:23
αστον (βίλλα) μωρέ τον κουτάκια. πάνε χρόνια που μας πρόδωσε.:bawl:

Θα σας κάνω όλους μπεμβεδακιδες!
Προσηλυτίζω κόσμο για να τους βάλω την ομάδα Greek M Owners και μετά θα σας πείσω όλους να πάρετε GS..

RaGe_Raptor
31/07/2024, 23:10
Θα σας κάνω όλους μπεμβεδακιδες!
Προσηλυτίζω κόσμο για να τους βάλω την ομάδα Greek M Owners και μετά θα σας πείσω όλους να πάρετε GS..

Μέχρι M pack σε ταπεινό 2.0l Ε46 coupe έφτασα . Πραγματικό Μ ούτε στα όνειρα μου.

TheRegulator
01/08/2024, 09:04
Μέχρι M pack σε ταπεινό 2.0l Ε46 coupe έφτασα . Πραγματικό Μ ούτε στα όνειρα μου.

Ε46 μαγεία και σχολείο!

asxetost
01/08/2024, 23:41
Εμένα μάλλον δε με βλέπω, ενώ παραδόξως θα μπορούσα να διαθέσω τα χρήματα αυτή τη στιγμή, μου φαίνεται οτι θα ήταν πολύ καλύτερο να πάω κάποιες μέρες free practice πρώτα.
Αμφιβάλλω αν με εμπειρία 2 ετών με ούτε το μισό από αυτά στα μεσαία κυβικά να μπορώ να γεφυρώσω το χάσμα της παντελούς έλλειψης επαφής με το αγωνιστικό περιβάλλον και όχι μόνο, αρκετά ώστε να μπορώ να παρακολουθήσω.
Άν στο μέλλον ξαναγίνει κάτι τέτοιο και έχω φροντίσει να έχω κάνει μια προεργασία φαντάζομαι θα είναι και πιο αντικειμενικό το κριτήριο μου, όταν θα μπορώ να συγκρίνω τα δικά μου όρια(εφόσον μιλάμε για πίστα πάντα), πριν και μετά το σεμινάριο...:wave2:

harris_x
02/08/2024, 07:03
Ποιο είναι το πρόγραμμα του σχολείου;

Τι κάνουν την πρώτη ημέρα και τι τη δεύτερη;

ptc
02/08/2024, 08:57
Το σχολειο απευθυνεται σε οσους θελουν να κανουν τα πρωτα τους βηματα σε πιστα. Δεν βρηκα καπου αναλυτικο προγραμμα της "υλης" αλλα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι κανεις sessions μαζι με τους εκπαιδευτες και σε καποια φαση υπαρχει feedback απο τους τελευταιους.

Για καποιον που δεν ενδιαφερεται για track riding θα συμφωνησω με τον Θοδωρη πως μαλλον ενα σχολειο σαν το Riding School ή κατι αντιστοιχο θα ηταν καλυτερος τροπος να ξοδεψει κανεις τα λεφτα του. @ asxetost το να πας μονος σου στις Σερρες για ελευθερη προπονηση δεν ξερω ποσο χρησιμο θα ειναι. Σιγουρα θα εχεις μια παραπανω εξοικειωση με τη μηχανη σου ακομα και χωρις να εχεις κανεναν να σου πει πεντε πραγματα, αλλα τα λεφτα που θα ξοδευες εκει (~100€) νομιζω θα πιασουν καλυτερο τοπο σε ενα σχολειο οδηγησης.

harris_x
02/08/2024, 09:08
οπότε ΔΕΝ ειναι σχολείο.

είναι Τrack Day με παρακολούθηση πιο έμπειρων.

ptc
02/08/2024, 09:13
οπότε ΔΕΝ ειναι σχολείο.

είναι Τrack Day με παρακολούθηση πιο έμπειρων.

Δεν ξερω ποιος ειναι ο επισημος φορεας στη χωρα που δινει τον τιτλο σχολειο σε καποια διοργανωση Χαρη. Οι διοργανωτες ονομαζουν τη διοργανωση Hela Moto School παντως.

Καλυτερα να επανελθουμε αφου θα εχω συμμετασχει για να κανω τη συγκριση με το Riding School που εχω επισης παρακολουθησει και να δουμε αν αξιζε τα λεφτα του ή οχι τελικα.

harris_x
02/08/2024, 09:15
Δεν ξερω ποιος ειναι ο επισημος φορεας στη χωρα που δινει τον τιτλο σχολειο σε καποια διοργανωση Χαρη.

Οι διοργανωτες ονομαζουν τη διοργανωση Hela Moto School παντως. Καλυτερα να επανερθουμε αφου θα εχω συμμετασχει για να κανω τη συγκριση με το Riding School που εχω επισης παρακολουθησει.
Ποιός μιλησε για επίσημο φορέα;
Τι εννοείς;

το σχολείο έχει θεωρία και πράξη, αυτο είναι έτσι;
Ή μπαίνει ένας μπροστά και σου δίνει γραμμές;

ptc
02/08/2024, 09:27
Ποιός μιλησε για επίσημο φορέα;
Τι εννοείς;

το σχολείο έχει θεωρία και πράξη, αυτο είναι έτσι;
Ή μπαίνει ένας μπροστά και σου δίνει γραμμές;

Εγω μιλησα για επισημο φορεα με μια δοση ειρωνιας. Εννοω πως το τι ειναι σχολειο ειναι πολυ φλου και δεν καθοριζεται απο καμια νομοθεσια. Εσυ λες πως το σχολειο εχει θεωρια και πραξη, εγω μπορει να λεω κατι αλλο. Και οταν λεμε θεωρια αυτο τι σημαινει; Θεωρια ειναι μονο αν καθησεις σε θρανια; Δλδ αν μου πει ο εκπαιδευτης αυτα που πρεπει μεσα στο pit lane δε θα ειναι θεωρια;

Anyway, αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο καθε διοργανωτης (Riding School, CSS, Hela Moto School, κτλ) μπορει να βαφτιζει οπως θελει τη διοργανωση του αφου λειτουργει εκτος του επισημου πλαισιου που ακολουθουν οι σχολες οδηγησης που δινουν διπλωματα. Ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον και πιθανοτατα να διαφωνουμε.:beer:

harris_x
02/08/2024, 09:28
Εγω μιλησα για επισημο φορεα με μια δοση ειρωνιας. Εννοω πως το τι ειναι σχολειο ειναι πολυ φλου και δεν καθοριζεται απο καμια νομοθεσια. Εσυ λες πως το σχολειο εχει θεωρια και πραξη, εγω μπορει να λεω κατι αλλο. Και οταν λεμε θεωρια αυτο τι σημαινει; Θεωρια ειναι μονο αν καθησεις σε θρανια; Δλδ αν μου πει ο εκπαιδευτης αυτα που πρεπει μεσα στο pit lane δε θα ειναι θεωρια;

Anyway, αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο καθε διοργανωτης (Riding School, CSS, Hela Moto School, κτλ) μπορει να βαφτιζει οπως θελει τη διοργανωση του αφου λειτουργει εκτος του επισημου πλαισιου που ακολουθουν οι σχολες οδηγησης που δινουν διπλωματα. Ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον και πιθανοτατα να διαφωνουμε.:beer:

α καλα...

TheRegulator
02/08/2024, 09:46
Θα πεταχτώ σαν την ουτσα στην συζήτηση:

Απ ότι έχω καταλάβει υπάρχει και θεωρητικό σκέλος στην όλη αυτή εμπειρία και γίνεται και στα αγγλικά.
Ότι ξέρετε ξέρω.
Χάρη ορίστε το πρόγραμμα:
The event will be 2 days, and they will proceed as follows:

Saturday :
• Early morning check-in
• Safety briefing and clarification of the objectives of the event
• 5 sessions for each group for the day
• midday briefing with Angel Karanyotov with guidelines and explanations related to your management on the track
• Tour of the track on foot, commenting on the entire track with our instructors
• General picture

Sunday :
• Safety briefing
• 6 sessions for each group during the day
• noon briefing with Angel Karanyotov for questions from the participants
• Capture individual keepsake photos
• Questions to Karanyotov in small groups

Συμφωνώ 1000% με τον Πέτρο στην άποψη ότι οι τουριστικές μέρες/ελευθερη προπόνηση σου δίνουν μόνο μια εξοικείωση με το όχημα και με το layout της πίστας αλλά αμα δεν υπάρχει κάποιος να σου πει που να κανεις και τι να κανεις δεν μαθαίνεις τίποτα και απλά επαναλαμβάνεις τα λάθη σου. Το χειρότερο είναι ότι το κανεις μαζεύοντας περισσότερα χιλιόμετρα και έτσι γίνονται τα βιντεο που βλέπετε στο ρινγκ..

harris_x
02/08/2024, 09:59
Θα πεταχτώ σαν την ουτσα στην συζήτηση:

Απ ότι έχω καταλάβει υπάρχει και θεωρητικό σκέλος στην όλη αυτή εμπειρία και γίνεται και στα αγγλικά.
Ότι ξέρετε ξέρω.
Χάρη ορίστε το πρόγραμμα:
The event will be 2 days, and they will proceed as follows:

Saturday :
• Early morning check-in
• Safety briefing and clarification of the objectives of the event
• 5 sessions for each group for the day
• midday briefing with Angel Karanyotov with guidelines and explanations related to your management on the track
• Tour of the track on foot, commenting on the entire track with our instructors
• General picture

Sunday :
• Safety briefing
• 6 sessions for each group during the day
• noon briefing with Angel Karanyotov for questions from the participants
• Capture individual keepsake photos
• Questions to Karanyotov in small groups



Οπότε μιλάμε για ένα TD.

Thanks :beer:

TheRegulator
02/08/2024, 10:44
Οπότε μιλάμε για ένα TD.

Thanks :beer:

No prob, ειτε ΤD ειτε σχολειο ειτε πανεπιστημιο του δρομου μικρη σημασια εχει.. Θεωρω με αυτα που γνωριζω με την οποια τριβη μου στις πιστες ειναι ασφαλεστερο απ τις ελευθερες ημερες (see what I did there) και το learning curve ειναι αρκετα μεγαλυτερο...

harris_x
02/08/2024, 10:49
No prob, ειτε ΤD ειτε σχολειο ειτε πανεπιστημιο του δρομου μικρη σημασια εχει.. Θεωρω με αυτα που γνωριζω με την οποια τριβη μου στις πιστες ειναι ασφαλεστερο απ τις ελευθερες ημερες (see what I did there) και το learning curve ειναι αρκετα μεγαλυτερο...
Εννοείται!

Και αυτά που θα σου πουν, θα σε βοηθήσουν πολύ :winka:

asxetost
02/08/2024, 11:11
Το σχολειο απευθυνεται σε οσους θελουν να κανουν τα πρωτα τους βηματα σε πιστα. Δεν βρηκα καπου αναλυτικο προγραμμα της "υλης" αλλα αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι κανεις sessions μαζι με τους εκπαιδευτες και σε καποια φαση υπαρχει feedback απο τους τελευταιους.

Για καποιον που δεν ενδιαφερεται για track riding θα συμφωνησω με τον Θοδωρη πως μαλλον ενα σχολειο σαν το Riding School ή κατι αντιστοιχο θα ηταν καλυτερος τροπος να ξοδεψει κανεις τα λεφτα του. @ asxetost το να πας μονος σου στις Σερρες για ελευθερη προπονηση δεν ξερω ποσο χρησιμο θα ειναι. Σιγουρα θα εχεις μια παραπανω εξοικειωση με τη μηχανη σου ακομα και χωρις να εχεις κανεναν να σου πει πεντε πραγματα, αλλα τα λεφτα που θα ξοδευες εκει (~100€) νομιζω θα πιασουν καλυτερο τοπο σε ενα σχολειο οδηγησης.

Ναι καταλαβαίνω πώς το λες, απλά θεωρω οτι για να κάνεις κάτι τέτοιο θα είναι καλό να έχεις κάνει τουλάχιστον 1 td μόνος σου, όχι απαραίτητα παραπάνω γιατί όπως λες με την επανάληψη κάνοντας πράγματα χωρίς να γνωρίζεις μάλλον ζημιά θα κάνεις.

TheRegulator
02/08/2024, 12:06
Ναι καταλαβαίνω πώς το λες, απλά θεωρω οτι για να κάνεις κάτι τέτοιο θα είναι καλό να έχεις κάνει τουλάχιστον 1 td μόνος σου, όχι απαραίτητα παραπάνω γιατί όπως λες με την επανάληψη κάνοντας πράγματα χωρίς να γνωρίζεις μάλλον ζημιά θα κάνεις.

Θα διαφωνησω μαζι σου σε αυτο. Ειδικα στα μηχανάκια.. Σιγουρα υπαρχουν πολλοι-πολυ πιο εμπειροι απο μενα στο θεμα πιστας και μπορουν να μας κατατοπισουν και τους δυο!

geioann
02/08/2024, 13:14
Ναι καταλαβαίνω πώς το λες, απλά θεωρω οτι για να κάνεις κάτι τέτοιο θα είναι καλό να έχεις κάνει τουλάχιστον 1 td μόνος σου, όχι απαραίτητα παραπάνω γιατί όπως λες με την επανάληψη κάνοντας πράγματα χωρίς να γνωρίζεις μάλλον ζημιά θα κάνεις.

Και εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου. Είναι πολύ καλύτερα και πολύ πιο ασφαλές να κάνεις πρώτα μάθημα στην πίστα. Έτσι έκανα και εγώ. Το μπεις 1η φορά πίστα και μάλιστα σε style open pit lane, χωρίς group δυναμικότητας δηλαδή μπορεί να είναι έντονα τρομακτική και τραυματική εμπειρία! Στο σχολείο θα είσαι με πολλούς άλλους πρωτάρηδες και σε πολύ πιο ελεγχόμενο περιβάλλον

TheRegulator
02/08/2024, 17:50
Ότι είπε ο Geioann….

asxetost
02/08/2024, 22:14
Μάλλον είχα στο μυαλό μου ότι και σε ελεύθερο track δεη θα υπάρχουνε group μεταξύ αρχάριων μεσαίων και προχωρημένων

geioann
02/08/2024, 22:25
Μάλλον είχα στο μυαλό μου ότι και σε ελεύθερο track δεη θα υπάρχουνε group μεταξύ αρχάριων μεσαίων και προχωρημένων

Όχι απαραίτητα αλλά ακόμα και σε οργανωμένο td να πας και να μπεις στο group των αρχαρίων δεν σημαίνει ότι είναι πρωτάρηδες και μαθαίνουν τις μηχανές τους και την πίστα. Εχουν μια άλφα εμπειρία και εξοικείωση, γνωρίζουν 5 πράγματα και είναι σχετικά χαλαροί σε σχέση με έναν που μπαίνει για 1η φορά σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Καταρχήν δεν ξέρεις ποιες είναι οι σωστές γραμμές και πως να τις κρατήσεις. Πράγμα άκρως επικίνδυνο και για σένα και για τους άλλους.

Προσωπική μου εμπειρία: μπαίνω 1η φορά στην πίστα περίπου 3 χρόνια πριν για μάθημα. Όλα καλά και διασκεδαστικά. Μετά από μερικούς μήνες αποφασίζω να ξαναπάω στην ίδια πίστα σε ελεύθερες δοκιμές, χωρίς group δηλαδή, και μαζί μας έκανε προπόνηση και ο Andrea Locatelli wsbk. Φαντάσου λοιπόν εκεί που πας ωραία και καλά να σε προσπερνάει σαν διάολος ένας τέτοιος οδηγός. Ε εκείνη την μέρα δεν την ευχαριστήθηκα. Δεν ξαναπήγα σε ελεύθερες δοκιμές

TheRegulator
03/08/2024, 00:35
Όχι απαραίτητα αλλά ακόμα και σε οργανωμένο td να πας και να μπεις στο group των αρχαρίων δεν σημαίνει ότι είναι πρωτάρηδες και μαθαίνουν τις μηχανές τους και την πίστα. Εχουν μια άλφα εμπειρία και εξοικείωση, γνωρίζουν 5 πράγματα και είναι σχετικά χαλαροί σε σχέση με έναν που μπαίνει για 1η φορά σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Καταρχήν δεν ξέρεις ποιες είναι οι σωστές γραμμές και πως να τις κρατήσεις. Πράγμα άκρως επικίνδυνο και για σένα και για τους άλλους.

Προσωπική μου εμπειρία: μπαίνω 1η φορά στην πίστα περίπου 3 χρόνια πριν για μάθημα. Όλα καλά και διασκεδαστικά. Μετά από μερικούς μήνες αποφασίζω να ξαναπάω στην ίδια πίστα σε ελεύθερες δοκιμές, χωρίς group δηλαδή, και μαζί μας έκανε προπόνηση και ο Andrea Locatelli wsbk. Φαντάσου λοιπόν εκεί που πας ωραία και καλά να σε προσπερνάει σαν διάολος ένας τέτοιος οδηγός. Ε εκείνη την μέρα δεν την ευχαριστήθηκα. Δεν ξαναπήγα σε ελεύθερες δοκιμές

Πρέπει να μπούμε ρινγκ παρέα… εκεί να δεις τρόμο…

peterTHErider
03/08/2024, 08:27
Στις Σέρρες ακόμα και ελεύθερες μέρες ανάλογα με τις συμμετοχές υπάρχουν γκρουπ.
Συνήθως τις καθημερινές είναι αργοι-γρηγοροι-αμαξια.
Τα σκ και ειδικά τις Κυριακές σίγουρα έχει περισσότερα γκρουπ.

Vassilis
03/08/2024, 19:52
Εμένα μάλλον δε με βλέπω, ενώ παραδόξως θα μπορούσα να διαθέσω τα χρήματα αυτή τη στιγμή, μου φαίνεται οτι θα ήταν πολύ καλύτερο να πάω κάποιες μέρες free practice πρώτα.
Αμφιβάλλω αν με εμπειρία 2 ετών με ούτε το μισό από αυτά στα μεσαία κυβικά να μπορώ να γεφυρώσω το χάσμα της παντελούς έλλειψης επαφής με το αγωνιστικό περιβάλλον και όχι μόνο, αρκετά ώστε να μπορώ να παρακολουθήσω.
Άν στο μέλλον ξαναγίνει κάτι τέτοιο και έχω φροντίσει να έχω κάνει μια προεργασία φαντάζομαι θα είναι και πιο αντικειμενικό το κριτήριο μου, όταν θα μπορώ να συγκρίνω τα δικά μου όρια(εφόσον μιλάμε για πίστα πάντα), πριν και μετά το σεμινάριο...:wave2:

Για εμένα κάνε πρώτα Riding School (οσα περισσοτερα τοσο καλυτερα) και μετα κανε TD. Θα το ευχαριστηθεις πολυ περισσοτερο και τα λεφτα που θα δωσεις θα πιασουν τοπο πολυ περισσοτερο.

asxetost
08/08/2024, 21:39
Όπως και να χει πάντως θα ήταν βοηθητικό να γράψει 2 λόγια ο ρεγουλατωρ όταν το κάνει να μας πει εντυπώσεις.

DrIoannis
09/08/2024, 13:43
Από αυτά που διάβασα εδώ, γιατί η σελίδα είναι στα βουλγάρικα, η διοργάνωση αφορά TD που μάλλον θα έχει κάποιους πιο έμπειρους που θα μιλήσουν ή θα λύνουν απορίες. Το θέμα είναι αν κάποιος Έλληνας πάει σε τι γλώσσα θα συνεννοηθεί; Επίσης θα παραχωρηθεί πομπός χρονομέτρησης; Είναι σημαντικό γιατί έτσι θα μπορεί να χωριστούν οι αναβάτες ανά χρόνο.

Θα συμφωνήσω για το θέμα των group. Σε trackday στο Misano πριν μερικά χρόνια ήρθαν για 1η φορά να μπουν κάποιοι "θαμώνες" των Σερρών με χαμηλούς σχετικά χρόνους, όπου όταν τους ρώτησαν πιο group θέλουν να μπουν έκαναν το λάθος να πουν τη λέξη "γρήγορο". Το αποτέλεσμα ήταν να τους περνάνε από παντού και να τρομάξουν τόσο πολύ, που μπήκαν μόνο δύο φορές το 3ήμερο μερικοί και κάποιοι άλλοι μόνο μία φορά. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μην είναι τραυματική εμπειρία και να επιτύχεις το στόχο σου, δηλ να μάθεις και να το διασκεδάσεις. Καλύτερα να επιλέξεις χαμηλότερης δυναμικότητας group για αρχή και μετά να ζητήσεις ν' ανέβεις από το να κάνει κάποιος το λάθος να μπει κάπου που θα τρομάξει και θα είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του αλλά και τους άλλους, δίκην κορίνας.

TheRegulator
09/08/2024, 17:40
Από αυτά που διάβασα εδώ, γιατί η σελίδα είναι στα βουλγάρικα, η διοργάνωση αφορά TD που μάλλον θα έχει κάποιους πιο έμπειρους που θα μιλήσουν ή θα λύνουν απορίες. Το θέμα είναι αν κάποιος Έλληνας πάει σε τι γλώσσα θα συνεννοηθεί; Επίσης θα παραχωρηθεί πομπός χρονομέτρησης; Είναι σημαντικό γιατί έτσι θα μπορεί να χωριστούν οι αναβάτες ανά χρόνο.

Θα συμφωνήσω για το θέμα των group. Σε trackday στο Misano πριν μερικά χρόνια ήρθαν για 1η φορά να μπουν κάποιοι "θαμώνες" των Σερρών με χαμηλούς σχετικά χρόνους, όπου όταν τους ρώτησαν πιο group θέλουν να μπουν έκαναν το λάθος να πουν τη λέξη "γρήγορο". Το αποτέλεσμα ήταν να τους περνάνε από παντού και να τρομάξουν τόσο πολύ, που μπήκαν μόνο δύο φορές το 3ήμερο μερικοί και κάποιοι άλλοι μόνο μία φορά. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μην είναι τραυματική εμπειρία και να επιτύχεις το στόχο σου, δηλ να μάθεις και να το διασκεδάσεις. Καλύτερα να επιλέξεις χαμηλότερης δυναμικότητας group για αρχή και μετά να ζητήσεις ν' ανέβεις από το να κάνει κάποιος το λάθος να μπει κάπου που θα τρομάξει και θα είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του αλλά και τους άλλους, δίκην κορίνας.

Δεν νομίζω να επιτρέπεται η χρονομέτρηση, εγώ θα έχω το dragy μαζί μου αλλά μόνο για να δω τα braking points μου…
Αυτό που κατάλαβα και μου είπαν είναι ότι είναι για πρωτάρηδες.
Η γλώσσα είναι στα αγγλικά…

ptc
19/08/2024, 08:41
Αν και νωρις, μεχρι στιγμης η προγνωση καιρου ειναι απελπιστικη. Αν δεν αλλαξει κατι δραματικα στις επομενες μερες, εγω δεν το ψηνω. Μια φορα την εκανα τη μαλακια να μπω πιστα με τετοιες θερμοκρασιες και δεν το ξανακανω.

Κριμα -αν και ψιλοαναμενομενο εδω που τα λεμε.

Δημητρη το Sofia καπως περιεργο το βλεπω τωρα που του εριξα μια ματια. Εχει και αγωνες λεει, εξτρα χρεωση για οδηγιες απο τους δασκαλους. Μηπως να παμε καμια καθημερινη αν εχεις βρει μηχανη;

TheRegulator
23/08/2024, 18:21
Πρώτη επαφή με τις Σέρρες σήμερα με το αμάξι. 3 sessions, γύρω στους 15 γύρους σύνολο. 1:36.50 με λάστιχα που έχουν 20κ χλμ γιατί δεν χωρούσαν οι 18αρες.

Παααααααρα πολλά μηχανάκια που πήγαιναν ΤΑΠΑ, σε σημείο που είχα δευτερες σκεψεις για αύριο! Δεν υπήρχε αργό γκρουπ… ήταν και ένας Έλληνας με ένα ZX10 που γνώρισα ο κύριος Δημήτρης ο οποίος μου είπε ότι θα γίνει μέλος. Πέτρο αν δεν έρθεις θα χάσεις!

o teos
23/08/2024, 20:03
Ωραίος καλός πρώτος χρόνος με αμάξι κιολας...αντε και με το μοτοσακο..θα σου έλεγα να μπεις όταν η θερμοκρασία θα πέσει κάτω από 30...πίστεψε με θα το χαρείς x10 και θα σου μείνουν περισσότερα...θα πιάσει τόπο ή φάση και τα λεφτα σου τότε...πάνω από 30 να παλεύεις με τα δερματα και τον ήλιο...στα 3 σεσσιον θα σαι στο όριο της θερμοπληξίας και δε θα σκέφτεσαι τιποτα...εμπειρικά στο λέω:lol:;)

Ο Οκτωβρίος είναι ο πιο ωραίος μήνας για Σέρρες..ίσως μας πετύχεις πάνω καθημερινή..ανεβαίνουμε συνήθως ένα 4ημερο κάπου εκεί...

ptc
23/08/2024, 20:52
Καλα να περασεις Μητσο! Ελπιζω η προγνωση του καιρου να μην πεσει μεσα.

ThatSlowMF
23/08/2024, 20:52
Πρώτη επαφή με τις Σέρρες σήμερα με το αμάξι. 3 sessions, γύρω στους 15 γύρους σύνολο. 1:36.50 με λάστιχα που έχουν 20κ χλμ γιατί δεν χωρούσαν οι 18αρες.

Παααααααρα πολλά μηχανάκια που πήγαιναν ΤΑΠΑ, σε σημείο που είχα δευτερες σκεψεις για αύριο! Δεν υπήρχε αργό γκρουπ… ήταν και ένας Έλληνας με ένα ZX10 που γνώρισα ο κύριος Δημήτρης ο οποίος μου είπε ότι θα γίνει μέλος. Πέτρο αν δεν έρθεις θα χάσεις!

Κύριε regulator δωστε και λίγα κρεντιτς στους co-pilots... Ένιωσα σαν ένας μικρός Στεφανής σήμερα εκεί μέσα απλά χωρίς μπλοκάκι :D

TheRegulator
23/08/2024, 21:06
Κύριε regulator δωστε και λίγα κρεντιτς στους co-pilots... Ένιωσα σαν ένας μικρός Στεφανής σήμερα εκεί μέσα απλά χωρίς μπλοκάκι :D

Προπς στους co-pilots όντως! Σταυρακα επιβίωσες άρα καλά πήγε αυτό!