Σύνδεση

View Full Version : Triumph Tiger 900 ζέστη



pag1364
16/08/2024, 00:03
Γεια σας,
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.

karellen
16/08/2024, 08:32
Γεια σας,
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.

Καλημέρα.
Μέσα στην Αθήνα και τέτοια εποχή είναι παραπάνω από σύνηθες να καίνε τα μοτέρ όλα, όχι μόνο του Τ.
Πήγαινε καμμιά βόλτα παραέξω σε συνθήκες ταξιδιού,σα να λέμε,εκεί θα εκτιμήσεις την αξία της.

kordix
16/08/2024, 09:28
Γεια σας,
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.

Οι περισσότερες σύγχρονες euro5 μοτοσυκλέτες έτσι είναι. Φίλος με crf1100 l του 23 παραπονιέται πολύ γιατί ζέστη που βγάζει η μοτό σε κίνηση στην πόλη και σκέψου πως το Άφρικα θεωρείται από τα πιο "δροσερά" της κατηγορίας του.

lospsi
16/08/2024, 09:57
Συμφωνώ, όλες οι μηχανές έχουν θέμα το καλοκαίρι στην κίνηση της Αθήνας.
Τι μοτοσυκλέτα είχες πριν και δεν αντιμετώπιζες πρόβλημα?

Dimmanoukas
16/08/2024, 11:16
Δυστυχώς όλοι οι χρήστες αυτό λένε για τα euro 5.

Εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης καθώς μπήκα απευθείας σε euro 5 προδιαγραφές, αλλά ξέρω αρκετούς που το έχουν παρακάμψει με φίλτρο και εξάτμιση και έχουν λύσει, τόσο το πρόβλημα της ζέστης, όσο και αυτό της πιο καλής απόδοσης.

Αυτό βέβαια προϋποθέτει την κάλυψη του έξτρα κόστους και ιδανικά τη δυνατότητα επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις εάν χρειαστεί, πχ πιο αυστηρές προδιαγραφές κυκλοφορίας κλπ

Κάνε και μια βόλτα και με άλλες μηχανές του ίδιου στυλ και πράξε αναλόγως

RaGe_Raptor
16/08/2024, 11:26
όλοι το λένε αυτό για τις euro5 αλλά τί περιμένεις με καύσωνα στην τσιμεντούπολη?
θα έλεγα να δώσεις κι άλλη ευκαιρία σε πιο ανοιχτές διαδρομές.


υγ:για εμας τους ssδες είναι στανταράκι το βεντιλατερ στο 1ο φανάρι ανεξάρτητα από την εποχή.

George_M.
16/08/2024, 12:03
Περαν του Ε5 κ της τσιμεντουπολης μετα απο 2 μηνες συνεχους καψας να υποθεσω οτι ησουν κ με σορτσακι?:rolleyes:

doctor_john
16/08/2024, 12:37
@Dimmanoukas
Οι ρυθμίσεις που επιβάλλονται για τον συγκεκριμένο τρόπο που γίνονται οι έλεγχοι και λέμε ότι αλλάζουν, μπορούν να γίνουν χωρίς μεγάλες αλλαγές.
Το βλέπει ο μηχανικός και σου λέει. Σε μοντέλα που έχουν αισθητήρες Λ σε κάθε κύλινδρο είναι πολύ γρήγορη υπόθεση.

Αν έχεις διαβάσει τις λίστες αλλαγών που έχω για er6 - versys είναι τελείως διαφορετική περίπτωση.
Αλλάζουμε όλη την διαχείριση σαν να δημιουργούμε μια έκδοση του μοντέλου.
Πέφτουμε και στην παγίδα ότι θα επενδύσουμε στην αλλαγή χαρτών, να μην το κάνουμε με νέα εξάτμιση κ.λπ.

Κάποιος που είναι ικανοποιημένος από την δύναμη της μοτό του, απλά ακολουθεί τις οδηγίες του μηχανικού
έτσι ώστε να λειτουργεί χωρίς να επιβαρύνεται ο κινητήρας.

Όχι πως αν αρχίσεις τα βρουμ βρουμ στην κίνηση με 900 τρικύλινδρο θα είσαι δροσερός.. θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα
και θα ξέρεις πως δεν κινδυνεύει όπως πριν.

dankannn
16/08/2024, 13:02
Καλησπέρα φίλε μου, αρκετοί βάζουν αυτό στο εξωτερικό. Είναι γνωστό θέμα.
https://www.ebay.co.uk/itm/276555755358?chn=ps&_ul=GB&_trkparms=ispr%3D1&amdata=enc%3A1uo2om4IkQ-ediw9K1cEW0A10&norover=1&mkevt=1&mkrid=710-170020-507995-5&mkcid=2&itemid=276555755358&targetid=325425753764&device=m&mktype=pla&googleloc=9067685&poi=&campaignid=20787991645&mkgroupid=157350414882&rlsatarget=pla-325425753764&abcId=&merchantid=5354005389&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwuiY_K35hwMVkpODBx2RZA6_EAQYAiABEgIgnfD_BwE

kostaskk
16/08/2024, 13:44
Εγώ καιγόμουν χτες με το παπί glx. Με παντόφλα βέβαια, 90km σερί,δικαβαλο,μεσημέρι με κοντά 40 βαθμούς, σε ανηφόρες ένιωθες τον καυτό αέρα από το μοτέρ σαν κάψιμο, δεν θα βγάλει το 900?

doctoras
16/08/2024, 17:07
Δε παίζει ο φίλος με το 900 να έκανε το τεστ ραιντ με βερμούδα;

Γιατί η βερμούδα πάει και έρχεται ανεξάρτητου κυβικών

basilis_k6
16/08/2024, 17:47
τετοια εποχη ο αερας ειναι θερμος απο μονος του. περναει μεσα απο το ψυγειο και σε καιει. ειναι λογικο, και με euro4 το ιδιο θα ηταν. πιο μεγαλη επιδραση θα εχει να βγεις βολτα με 30 βαθμους αντι 36 παρα να αλλαξεις εξατμιση κτλ. τωρα αν το συγκεκριμενο εχει μικρο ψυγειο η τα στέλνει ολα στο ποδι σου αυτο ειναι αλλο θεμα. γενικα τα ε5 ειναι πιο ζεστα και η ταση να μικραινουν τα ψυγεια τα κανει ακομα χειροτερα.

pag1364
16/08/2024, 23:25
Καταρχάς χίλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και θα είμαι αναλυτικός. Είχα το nc750x το οποίο το μόνο που είχα ήταν λίγη ζέστη από τον κινητήρα στις πολύ ζεστές μέρες. Μετά είχα για 2 βδομάδες τώρα το καλοκαίρι ενός φίλου, την Vstrom 1050 2024 μοντέλο , η οποία κι αυτή μόνο την κλασσική ζέστη του κινητήρα έβγαζε. Είτε σορτσάκι είτε όχι, νορμάλ ζέστη και με πολλά χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα σε αυτές τις 2 βδομάδες. Είχα την τύχη μετά να πάρω για 2 μέρες την crf1100 που κι αυτή τα ίδια. Όλα λογικά και διαχειρισημα. Πάω να κάνω test ride την 900 gt και σε 3 λεπτά οδήγησης μέσα στην Καλλιρόη, την γύρισα πίσω γτ απλά δεν άντεχα. Δεν άντεχα. Μιλάμε η ζέστη από τα βεντιλατερ των ψυγείων, όχι του κινητήρα, με έκαψε κυριολεκτικά. Η μηχανή έχει τρομερή δύναμη, τρομερή θέση οδήγησης, τρομερή σέλα και τρομερή εμφάνιση για έμενα. Αλλά δεν την οδηγάς μέσα σε πόλη πάνω από 3-5 λεπτά για κανένα λόγο.

George_M.
16/08/2024, 23:43
Περαν του Ε5 κ της τσιμεντουπολης μετα απο 2 μηνες συνεχους καψας να υποθεσω οτι ησουν κ με σορτσακι?:rolleyes:


Δε παίζει ο φίλος με το 900 να έκανε το τεστ ραιντ με βερμούδα;

Γιατί η βερμούδα πάει και έρχεται ανεξάρτητου κυβικών



Βερμουδα λοιπον....:cry:

sanctusan
18/08/2024, 07:26
Η προσωπική μου εμπειρία με Ε5 ήταν πολύ καλή και τελείως διαφορετική από τα λεγόμενα των περισσότερων.

Από 4κύλινδρο 600άρι Ε3 σε 3κύλινδρο 900άρι Ε5 η μέρα με την νύχτα.

Με το 600άρι έκαιγαν τα πόδια μου ακόμα και με τζιν, το 900 ήταν απόλαυση.

Πιστεύω πως παίζει μεγάλο ρόλο η μοτοσυκλέτα και το που βρίσκονται τα ψυγεία.