Σύνδεση

View Full Version : Αλλαγή από MT-03 660cc



Mike_V88
17/08/2024, 17:19
Καλώς σας βρήκα σύντροχοι. Νέο μέλος εδώ αλλά παλιός αναβάτης.
Ολόκληρα 15 πλέον τελευταία χρόνια, κάτοχος Yamaha MT-03, 660cc 1ης γενιάς (κινητήρας XTX όπως θα γνωρίζετε).

Αισίως έχω πάρει την απόφαση ότι είναι καιρός πλέον να πάω σε κάτι πιο καινούριο, πιο γρήγορο αλλά όχι απαραίτητα αλλαγή κατηγορίας μιας και τα naked εξακολουθούν να μου αρέσουν περισσότερο απ'όλα παρά τους συμβιβασμούς σε πολλές χρήσεις (πχ μεγάλο ταξίδι).

''Σπάω'' καιρό τώρα το κεφάλι μου προσπαθώντας να κατασταλάξω κάπου, αλλά μάταια. Τουτέστην, θα εκτιμούσα προτάσεις ανεξαρτήτως μάρκας στην κατηγορία αυτή. Για να διευκρινίσω:

-Μιλάμε για καινούριο
-Τιμή ιδανικά έως 15k. Περισσότερο αν με κερδίσει κάτι, ίσως. Δόσεις θα είναι εξάλλου.
-3κύλινδρο ή 4κύλινδρο, πάνω από 100 άλογα.
-Η χρήση του θα είναι κυρίως εντός πόλης με μικρές εξορμήσεις τα ΣΚ (έως 100km).

Χρήσιμη πληροφορία: Σκεφτόμουν (σκέφτομαι ακόμα δλδ :D ) το MT-09 SP καινούριο, αλλά δεν έχω καταφέρει να κάνω βόλτα με οποιοδήποτε ΜΤ-09 γενικότερα ώστε να σχηματίσω γνώμη. Επίσης, και το MT-10 SP είναι μια επιλογή αλλά παρομοίως δεν έχω άποψη για το αν δικαιολογεί τα κατ'εμέ αρκετά περισσότερα χρήματα απόκτησης του από το MT-09.
Έχω οδηγήσει μόνο ΜΤ-07 gen 3 αλλά η αλήθεια είναι πως δεν με ικανοποίησε το ''γκάζι'' του ώστε να κάνω τη μετάβαση. Γι'αυτό και παραπάνω απέκλεισα τα 2κύλινδρα.

Παρόλα αυτά, κάθε επιπρόσθετη πρόταση είναι καλοδεχούμενη, ιδιαίτερα αν προέρχεται από προσωπική εμπειρία.:)
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! :blush:

husky21
17/08/2024, 17:45
Ουσιαστικα απο αυτα που λες
δλδ χρηση εντος πολης κ καμια 100χλμ παραεξω
τα ΣΚ ολα τα 3κυλινδρα κ 4κυλινδρα ειναι υπερβολικα
οποτε εγω συμπεραινω οτι απλα θελεις ενα "καυλομηχαμηνα"
Απο μενα ΜΤ10 και αν το φτανει η τσεπη σου το Τουονο ν4

geioann
17/08/2024, 17:46
Triumph 765 rs

husky21
17/08/2024, 17:46
Triumph 765 rs

κ αυτο πολυ ωραιο

ptc
17/08/2024, 18:07
To 09 θα σε βολεψει σιγουρα. Ειναι εξαιρετικα ευκινητο για την κατηγορια του λογω μικρου βαρους -προσωπικα το πρωτης γενιας το ειχα και για commuter εντος πολης και με βολευε. Λογικα θα νιωσεις ανετα επανω του αφου εχει αυτο το μοταρνταδικο στησιμο που εχει το και δικο σου. Ειναι μαλλον η χρυση τομη αναμεσα σε μηχανακι για παιχνιδι και καθημερινη χρηση.

Οτιδηποτε μεγαλυτερο θα υστερει στη χρηση εντος πολης.

Επισης το οτι κρατησες ενα μηχανακι με 45 αλογα για τοσα χρονια μου λεει οτι μαλλον δεν εισαι και ο σουπερ-γκαζοφονιας, οποτε τα 110 αλογα του 09 θα σε καλυψουν μια χαρα.

grinderx
17/08/2024, 19:19
Kawasaki Z900RS ;;

sanctusan
17/08/2024, 19:40
MT-09 και από μένα.
Ικανοποιητικό γκάζι, πολύ παιχνιδιάρικό!

Dimmanoukas
17/08/2024, 21:45
Τα λεφτά δεν είναι λίγα, κατ ' επέκταση και οι επιλογές.

Επειδή μηχανή έχεις ήδη, εγώ θα έλεγα πάρε το χρόνο σου, οδήγησε όσα περισσότερα μπορείς και όταν κάτι σου κάνει κλικ θα σου αρθούν όλοι οι ενδοιασμοί.

Και επειδή είναι μια διαδικασία που δεν την περνάς κάθε μέρα, κοίτα να το χαρείς όσο μπορείς. Μη βιαστείς, πάρε το χρόνο σου για να μπορέσεις να απορροφήσεις ότι οδηγικό feedback πάρεις από τις υποψήφιες προς αγορά και πράξε αναλόγως.

Προσωπικά, αν και εγώ έχω βολευτεί πολύ το naked, θα προσπαθούσα να οδηγήσω και άλλες κατηγορίες για να έχω πιο πλήρη εικόνα.

Τώρα όσα έχουν προταθεί και θα προταθούν, σε αυτό το budget είναι σούπερ εννοείται (είτε mt, είτε 765rs, είτε z900rs, είτε το cb της Honda και όποιο άλλο μου διαφεύγει)

Mike_V88
17/08/2024, 22:32
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Και για να το πάρω με τη σειρά, το triumph 765rs και το Tuono v4 δεν τα είχα στο μυαλό. Το Aprilia ειδικά μου άρεσε αρκετά μιας και φαίνεται να συνδυάζει το γυμνό με λίγο sport touring κάπως.

Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

Ναι δεν είμαι ο ''γκαζοφονιάς'' όπως ανέφερε ο φίλος @tpc. Έμεινα αρκετά χρόνια με το ταπεινό μονοκύλινδρο η αλήθεια είναι (για οικονομικούς στην αρχή και συναισθηματικούς λόγους αργότερα). Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι το βαρέθηκα όσον αφορά το γκάζι του και έπαψε να με συγκινεί στον τομέα αυτό. Γι'αυτό τώρα που το πήρα απόφαση ψάχνομαι αρκετά ώστε η νέα αγορά να μου ξανά προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στο riding από όλες τις απόψεις.

Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback :D (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).

Dimmanoukas
18/08/2024, 05:29
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

Προσοχή η αναφορά μου είναι για το z900rs όπου είναι πιο classic σε εμφάνιση, αντίστοιχο είναι το xsr της Yamaha.

Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback :D (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).

Σε αρκετά από αυτά υπάρχουν.

sanctusan
18/08/2024, 07:13
To XSR έχει περάσει από τα χέρια για 1 χρόνο και 22.000Κμ ερχόμενος από Hornet 600 του '08.

Φοβερό μοτέρ, με ροπή από χαμηλά και ικανοποιητικό γκάζι αν σκεφτείς ότι σηκώνεται με τρίτη χωρίς συμπλέκτη.
Από στήσιμο άκρως καλύτερο από το Hornet, τερμάτισα το πίσω λάστιχο στα πρώτα 500Κμ και ενώ το έστρωνα ακόμα, στο Hornet δεν τα κατάφερα ποτέ.

Το MT-09 έχει πιο καγκούρικη(motard) θέση οδήγησης αλλά μιλάμε για το ίδιο πλαίσιο και μοτέρ.

atom_smasher
18/08/2024, 11:22
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Και για να το πάρω με τη σειρά, το triumph 765rs και το Tuono v4 δεν τα είχα στο μυαλό. Το Aprilia ειδικά μου άρεσε αρκετά μιας και φαίνεται να συνδυάζει το γυμνό με λίγο sport touring κάπως.

Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

Ναι δεν είμαι ο ''γκαζοφονιάς'' όπως ανέφερε ο φίλος @tpc. Έμεινα αρκετά χρόνια με το ταπεινό μονοκύλινδρο η αλήθεια είναι (για οικονομικούς στην αρχή και συναισθηματικούς λόγους αργότερα). Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι το βαρέθηκα όσον αφορά το γκάζι του και έπαψε να με συγκινεί στον τομέα αυτό. Γι'αυτό τώρα που το πήρα απόφαση ψάχνομαι αρκετά ώστε η νέα αγορά να μου ξανά προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στο riding από όλες τις απόψεις.

Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback :D (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).

Z900 RS προτειναν, όχι Z900.

grinderx
18/08/2024, 21:36
Θα έλεγα και Honda CB650R, 4κύλινδρο 650cc με 95 άλογα. OK, δεν είναι πάνω από 100 που λες, αλλά αφού δεν είσαι και του γκαζιού (σάμπως και τα 95 λίγα είναι; ).

Επίσης γιατί όχι κάτι σε ένα καθαρό μεταχειρισμένο; Πάντως το πιο σωστό είναι αυτό που είπε ο Dimmanoukas (πάρε το χρόνο σου και δοκίμασε).