View Full Version : Πεθαίνει-ER6 2006
asxetost
22/08/2024, 19:06
Έχουμε ξεκινήσει ωραία και καλά, έχουμε κάνει και 200-300 χιλιόμετρα και σε κάποια φάση απλά δεν ανεβάζει στροφές και σβήνει στη μέση του πουθενά.
Το αφήνω να κρυώσει και όλα μια χαρά, έχει ξαναγίνει, άλλαξα αντλία βενζίνης και πάλι τώρα...
Έχει κανείς (οι γνωστοί άγνωστοι δηλαδή:p)καμιά ιδέα;
Κάποιος αισθητήρας;;..
Αντιπροσωπείες δεν επισκέπτομαι λόγω κακών εμπειριών όταν το επιχείρησα.
Αν έχει κανείς κάτι να προτείνει θα βοηθούσε, μήπως δώσω κάποια κατεύθυνση στο φίλο που το σκαλίζουμε παρέα.
Ευχαριστώ!!
thunder ace
22/08/2024, 19:30
Πολλαπλασιαστες;
asxetost
22/08/2024, 19:52
Φαντάζομαι οτι όλα αυτά φανερώνονται με ένα πολύμετρο, όπως και οι αισθητήρες, αν έχει αποκλίσεις στην αντίσταση θα φανεί.
Tallyban
22/08/2024, 19:53
Μάτι ηλεκτρονικής;
asxetost
22/08/2024, 19:59
Από οτι κατάλαβα αποκλείεται να είναι κάτι που μπορώ εδώ που βρίσκομαι να δοκιμάσω μπας και. Τύπου κάποιος αισθητήρας που να έχω πρόσβαση και να μπορώ να κάνω κάτι. Οπότε για να μη σας κουράζω θα πρέπει να λυθεί άλλη μια φορά η ταλαίπωρη να μετρηθούν τα σωθικά με το αργαλείο.
Ελπίζω να καταφέρει να γυρίσει:lol::a014:
Ευχαριστώ ξανά όλους!
o_gavros
22/08/2024, 20:01
ρε παλικάρι, γιατί νιώθω ότι θέλεις να βασανιζεσαι;
πες ότι έγινε μια μαλακία,μια λάθος εκτίμηση.
Και παράτα το!
βάλε πλώρη για κάτι άλλο που δεν θα σου χαλάει έτσι τη διάθεση.
telegonos
22/08/2024, 20:29
Οταν σου μείνει, αν ξαναδοκιμάσεις να το βάλεις μπροστά τότε, η μίζα γυρνάει πρόθυμα και φυσιολογικά ή χάνει στροφές ή δεν γυρνάει καθολου;
asxetost
22/08/2024, 20:47
Γαμησε τα πρέπει να μου άρεσαν τα μαστιγια σε καμια προηγούμενη ζωή.
Τελεγονε μιζαρει μια χαρά κάθε φορά.
Mastrojohnny
22/08/2024, 23:04
ρε παλικάρι, γιατί νιώθω ότι θέλεις να βασανιζεσαι;
πες ότι έγινε μια μαλακία,μια λάθος εκτίμηση.
Και παράτα το!
βάλε πλώρη για κάτι άλλο που δεν θα σου χαλάει έτσι τη διάθεση.
Είναι φανερό πλέον γιατί και γιατί κανείς δεν θα τον περνει στα σοβαρά σε λιγο
Το Sunk Cost Fallacy (πλάνη του χαμένου κόστους) αποτελεί μια οικονομική θεωρία που αναγνωρίζει τη δυσκολία που έχουμε οι άνθρωποι να ξεπερνάμε τα τελεσμένα κόστη. Αυτές τις μικρές επενδύσεις και προσπάθειες που έχουμε ήδη κάνει κυνηγώντας κάποιο στόχο και που μας εμποδίζουν να παίρνουμε λογικές αποφάσεις στο παρόν.
Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι.
Είναι φανερό πλέον γιατί και γιατί κανείς δεν θα τον περνει στα σοβαρά σε λιγο
Όταν πρόκειται για πρόβλημα σε μηχανή, όλοι και όλα τα παίρνουμε στα σοβαρά.
Το σχόλιο σου ήταν αχρείαστο.....
telegonos
23/08/2024, 09:16
Γαμησε τα πρέπει να μου άρεσαν τα μαστιγια σε καμια προηγούμενη ζωή.
Τελεγονε μιζαρει μια χαρά κάθε φορά.
Αρα δεν έχουμε θέμα φορτισης της μπαταρίας, πάει αυτό.
Αν μένει όπως το περιγράφεις,
ή μένει από βενζίνη, γιατί κάποιο σωληνάκι τσακίζει ή η αντλία ζεσταίνεται και σταματάει ή εχει πολύ λάθος ρύθμιση στα carbs και πνίγεται ζεστό.
ή μένει από συμπίεση, γιατί τα διάκενα βαλβίδων έχουν πάει εκτός ορίων και μόλις ζεσταθεί μεγαλώνουν τόσο πολύ που δεν κλείνουν πλήρως οι βαλβίδες
ή μένει από πρόβλημα στην ανάφλεξη, που μπορεί να είναι μάτι, ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια, πίπες, σχετικές καλωδιώσεις, διακόπτης stand αν έχει κ.ο.κ.
Οπως καταλαβαίνεις θέλει ψάξιμο.
Αρα δεν έχουμε θέμα φορτισης της μπαταρίας, πάει αυτό.
Αν μένει όπως το περιγράφεις,
ή μένει από βενζίνη, γιατί κάποιο σωληνάκι τσακίζει ή η αντλία ζεσταίνεται και σταματάει ή εχει πολύ λάθος ρύθμιση στα carbs και πνίγεται ζεστό.
ή μένει από συμπίεση, γιατί τα διάκενα βαλβίδων έχουν πάει εκτός ορίων και μόλις ζεσταθεί μεγαλώνουν τόσο πολύ που δεν κλείνουν πλήρως οι βαλβίδες
ή μένει από πρόβλημα στην ανάφλεξη, που μπορεί να είναι μάτι, ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια, πίπες, σχετικές καλωδιώσεις, διακόπτης stand αν έχει κ.ο.κ.
Οπως καταλαβαίνεις θέλει ψάξιμο.
Όλο αυτό σημαίνει :a021::a021::a021: στην τσέπη.....
@asxetost, με αυτά και αυτά, θα έλεγα να λάβεις σοβαρά υπόψη τις παραινέσεις του μαρινάτου.....
asxetost
23/08/2024, 10:25
Αρα δεν έχουμε θέμα φορτισης της μπαταρίας, πάει αυτό.
Αν μένει όπως το περιγράφεις,
ή μένει από βενζίνη, γιατί κάποιο σωληνάκι τσακίζει ή η αντλία ζεσταίνεται και σταματάει ή εχει πολύ λάθος ρύθμιση στα carbs και πνίγεται ζεστό.
ή μένει από συμπίεση, γιατί τα διάκενα βαλβίδων έχουν πάει εκτός ορίων και μόλις ζεσταθεί μεγαλώνουν τόσο πολύ που δεν κλείνουν πλήρως οι βαλβίδες
ή μένει από πρόβλημα στην ανάφλεξη, που μπορεί να είναι μάτι, ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια, πίπες, σχετικές καλωδιώσεις, διακόπτης stand αν έχει κ.ο.κ.
Οπως καταλαβαίνεις θέλει ψάξιμο.
Σωληνάκι/αντλία ανοίχτηκαν πριν 2 βδομάδες, έχω ακάθαρτο φίλτρο βενζίνης το οποίο θα αλλάξω έτσι και αλλιώς. Διάκενα βαλβίδων έχουν ρυθμιστεί πριν πολύ λίγο καιρό οπότε ούτε.
Όταν βρω λύση θα ποστάρω μόνο και μόνο γιατί σιχαίνομαι τα νήματα εγχώρια ή μη που ρωτάνε για ενα πρόβλημα και μετά ούτε ο op δεν ανεβάζει ποτέ τι έφταιγε και πώς το 'φτιαξε, σε περιπτωση που κάποιος κάποτε ψάξει για παρόμοιο πρόβλημα.
SeniorCanardo
23/08/2024, 14:02
Πριν "πιστέψεις" τις κασσάνδρες και τα βάψεις μαύρα...
Δες μια τον αισθητήρα του σταντ.
Αυτή η μαλ@κία χαλάει (για διάφορους) λόγους και σου κόβει τα ρεύματα.
asxetost
23/08/2024, 14:42
Πριν "πιστέψεις" τις κασσάνδρες και τα βάψεις μαύρα...
Δες μια τον αισθητήρα του σταντ.
Αυτή η μαλ@κία χαλάει (για διάφορους) λόγους και σου κόβει τα ρεύματα.
Θα βγάλω όλες τις φυσσες και μια μία θα μετρηθούν οι αισθητήρες.
doctor_john
23/08/2024, 16:31
Κάνε και συντήρηση με την ευκαιρία (https://www.autodoc.gr/motip/20446448?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=18653292131&gshp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41ouUMcplNVzpKnLcrOZOciH-yKjNbL9ghYaWk9IQH9aVHtl4raRXixoC7HEQAvD_BwE).
asxetost
17/09/2024, 21:02
Update όπως υποσχέθηκα αν και δεν είναι στην πραγματικότητα, τώρα που έχει δροσίσει κάπως ο καιρός δεν εμφανιζει πλέον αυτό το πρόβλημα και είναι δύσκολο να το εντοπισω, φαίνεται χαρούμενη και αδιαμαρτύρητη ακόμα και αν κάθεται για ώρα στις 9 και περιστασιακά λίγο πιο πανω. Έχω παραγγείλει κάποιους αισθητήρες προληπτικά αλλά μάλλον θα επιστρέψω το επόμενο καλοκαίρι πρώτα ο Θεός να επιβεβαιώσω αν λύθηκε το θέμα ή όχι.
doctor_john
17/09/2024, 23:25
Είναι κάτι που αναφέρεται εξαρχής και "γνωρίζουμε" και από τις αλλαγές που έκανε το εργοστάσιο τα σημεία
που εμπλέκονται.
Δες το φιλτροκούτι του '12 σε σχέση με των <'10. Δεν είναι δυνατόν να βράζουμε τον κινητήρα και να του "ζητάμε"
τον αέρα πάνω του για το μίγμα.
Με 9000rpm είχες αρκετά χλμ /h για να ψύχονται.
Χρειάζεται μόνωση στο φιλτροκούτι και παροχή αέρα από άλλο σημείο.
Αυτά ίσως απέτρεπαν το εφέ που σου έκανε δεν είναι λύση όμως.
Αυτό είναι ο βήχας ενός οργανισμού που λειτουργεί μόνιμα με 40 πυρετό.
asxetost
17/09/2024, 23:44
Χωρίς να έχω άποψη μηχανολογικά, το λέω ξεκάθαρα αυτό γιατί δεν μπορώ ούτε να σε αμφισβητήσω σε αυτά που λες, μου φαίνεται εντελώς παράλογο ένα μηχανάκι παραγωγής να μην μπορεί να διατηρεί φυσιολογική λειτουργία στην συντηρημένη εργοστασιακή του μορφή, ακόμα και αν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος είναι ένα κλικ πάνω ίσως από όταν δόθηκε στην κυκλοφορία..
Επίσης εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς που ενδεχομένως φτάνω και κρατάω τις 9 από 2α, οπότε δεν είμαι σίγουρος οτι παίρνει αρκετό αέρα η εισαγωγή.:lol:
Μάλλον θα έπρεπε να μου απαγορεύουν κανονικά την αγορά οχήματος εσωτερικής καύσης:bawl:
Είναι κάτι που αναφέρεται εξαρχής και "γνωρίζουμε" και από τις αλλαγές που έκανε το εργοστάσιο τα σημεία
που εμπλέκονται.
Δες το φιλτροκούτι του '12 σε σχέση με των <'10. Δεν είναι δυνατόν να βράζουμε τον κινητήρα και να του "ζητάμε"
τον αέρα πάνω του για το μίγμα.
Με 9000rpm είχες αρκετά χλμ /h για να ψύχονται.
Χρειάζεται μόνωση στο φιλτροκούτι και παροχή αέρα από άλλο σημείο.
Αυτά ίσως απέτρεπαν το εφέ που σου έκανε δεν είναι λύση όμως.
Αυτό είναι ο βήχας ενός οργανισμού που λειτουργεί μόνιμα με 40 πυρετό.
Όταν ανεβαίνει ο πυρετός και ειδικά πέριξ του 40, σταματάει ο βήχας.
Όταν κατεβαίνει ο πυρετός επανέρχεται ο βήχας.
Τα ξέρω από τον πιτσιρικά.
doctor_john
18/09/2024, 09:01
Εκατό φορές τα ίδια θα λέω :lol:
Δεν ήταν να δοθεί έτσι, άλλαξαν μεροληπτικά οι προδιαγραφές ρύπων υποχρεώνοντας το εργοστάσιο να κινηθεί
με προτεραιότητα την διάθεση τους στην ευρώπη ακόμα και αν άλλαζαν πάλι τα όρια των ρύπων.
Για να είναι ξεκάθαρο: Ναι, επέλεξαν να εκδώσουν μια μοτό με ρυθμίσεις που επιβαρύνουν εξαρχής την λειτουργία
και με την πιθανότητα να καταστραφεί ο κινητήρας σε ακραίες περιπτώσεις.
Το έκαναν για να αντιμετωπίσουν τους "νόμους" που δημιουργήθηκαν στο παραπέντε, χωρίς μέριμνα για το
πως θα εφαρμοστεί στις παραγωγές που είναι ήδη σε εξέλιξη, χωρίς καν να κρύψουν τα δυο μέτρα και δύο σταθμά
που αντιμετωπίζουν τους ευρωπαίους από τους άλλους κατασκευαστές.
Τι μπορούσαν να κάνουν; Να θυσίαζαν 4 νέα μοντέλα που αποδείχθηκαν τόσο πετυχημένα ώστε να τα αγοράσουν
άλλες εταιρείες σε 15 χρόνια και να τα πλασάρουν ώς νέα;
Δες μια περιγραφική απλοποίηση:
Συσκευάζουμε τα νέα μας ποτήρια μπύρας και μας λένε: "τα 500ml βγάζουν 4cm αφρό.. ο νόμος πλέον λέει 3,8cm αλλιώς γειά σας".
Κολλάμε ένα μικρότερο ποτήρι μέσα και λόγο του ότι αποδεικνύουμε λιγότερα ml, περνάμε την προδιαγραφή αφρού.
Τα ποτήρια μας είναι βαρύτερα, κόβουν χερούλια σε βαθιά κατάψυξη, έχουν παρατηρηθεί αποκολλήσεις των εσωτερικών και...
για φαντάσου, ο αφρός είναι πάλι 4 γιατί μας κουράζουν και βάζουμε μπύρα λίγο πιο γρήγορα.
:beer:
costas_versys
18/09/2024, 17:00
Έχουμε ξεκινήσει ωραία και καλά, έχουμε κάνει και 200-300 χιλιόμετρα και σε κάποια φάση απλά δεν ανεβάζει στροφές και σβήνει στη μέση του πουθενά.
Το αφήνω να κρυώσει και όλα μια χαρά, έχει ξαναγίνει, άλλαξα αντλία βενζίνης και πάλι τώρα...
Έχει κανείς (οι γνωστοί άγνωστοι δηλαδή:p)καμιά ιδέα;
Κάποιος αισθητήρας;;..
Αντιπροσωπείες δεν επισκέπτομαι λόγω κακών εμπειριών όταν το επιχείρησα.
Αν έχει κανείς κάτι να προτείνει θα βοηθούσε, μήπως δώσω κάποια κατεύθυνση στο φίλο που το σκαλίζουμε παρέα.
Ευχαριστώ!!
Κάτι τέτοια κουλά είχε και φίλος εδώ με το Versys του 2007 και αφού τσέκαρε από αισθητήρες, εγκεφάλο και διακόπτες έφτασε να διαπιστώσει ότι το θέμα ήταν ηλεκτρολογικό. Δες το, αξίζει να ακούσεις την περιγραφή του γιατί ίσως να σε βοηθήσει να περιορίσεις τις υποθέσεις και τις πιθανολογούμενες αιτίες
https://youtu.be/rIKCWOEkAqo?si=zadA4AldqdQoh3cC
asxetost
18/09/2024, 17:52
Κάτι τέτοια κουλά είχε και φίλος εδώ με το Versys του 2007 και αφού τσέκαρε από αισθητήρες, εγκεφάλο και διακόπτες έφτασε να διαπιστώσει ότι το θέμα ήταν ηλεκτρολογικό. Δες το, αξίζει να ακούσεις την περιγραφή του γιατί ίσως να σε βοηθήσει να περιορίσεις τις υποθέσεις και τις πιθανολογούμενες αιτίες
https://youtu.be/rIKCWOEkAqo?si=zadA4AldqdQoh3cC
Ωραίος! Ευχαριστώ!
panavour
22/09/2024, 23:46
Δες μια περιγραφική απλοποίηση:
Συσκευάζουμε τα νέα μας ποτήρια μπύρας και μας λένε: "τα 500ml βγάζουν 4cm αφρό.. ο νόμος πλέον λέει 3,8cm αλλιώς γειά σας".
Κολλάμε ένα μικρότερο ποτήρι μέσα και λόγο του ότι αποδεικνύουμε λιγότερα ml, περνάμε την προδιαγραφή αφρού.
Τα ποτήρια μας είναι βαρύτερα, κόβουν χερούλια σε βαθιά κατάψυξη, έχουν παρατηρηθεί αποκολλήσεις των εσωτερικών και...
για φαντάσου, ο αφρός είναι πάλι 4 γιατί μας κουράζουν και βάζουμε μπύρα λίγο πιο γρήγορα.
:beer:
Δεν κατάλαβα τίποτα, άσε που τσακώθηκα και με τον μπάρμαν για τον αφρό :lol::lol:
asxetost
23/09/2024, 07:29
Δεν κατάλαβα τίποτα, άσε που τσακώθηκα και με τον μπάρμαν για τον αφρό :lol::lol:
Μια απλοποιημένη περιγραφή, να σου πω εγώ, μην παίρνετε καβασακι από άλλη ήπειρο χωρίς να το ελέγξετε, και αν τυχόν είστε π@π@ρες και το κάνετε αγοράστε μπζηλά ποτήρια για να μη φαίνεται πόσο συχνά γεμίζετε με μπύρα για να ξεχάσετε πόσο π@π@ρες είστε.
doctor_john
23/09/2024, 08:23
Δεν κατάλαβα τίποτα, άσε που τσακώθηκα και με τον μπάρμαν για τον αφρό :lol::lol:
Στο μικρό ποτήρι εσωτερικά βάζεις TiaMaria και δεν κάνει αφρό ;)
εγω μια απορια εχω απ'ολο αυτο...
ο φιλος με τον οποιο το σκαλιζετε, ειναι πιστοποιημενος μηχανικος με επιβεβαιωμενη προυπηρεσια,
η απλα "εχει γνωσεις και πιανουν τα χερια του"??
γιατι αν ισχυει το δευτερο, δεν θα εχεις ΠΟΤΕ σωστο μηχανακι..
asxetost
24/09/2024, 10:58
εγω μια απορια εχω απ'ολο αυτο...
ο φιλος με τον οποιο το σκαλιζετε, ειναι πιστοποιημενος μηχανικος με επιβεβαιωμενη προυπηρεσια,
η απλα "εχει γνωσεις και πιανουν τα χερια του"??
γιατι αν ισχυει το δευτερο, δεν θα εχεις ΠΟΤΕ σωστο μηχανακι..
Είναι "συνταξιούχος" μηχανικός, πρώην ιδιοκτήτης συνεργείου που ασχολούνταν κυρίως με αγωνιστικά χωμάτινα, κυρίως ΚΤΜ. Απλά οι γνωστοί και φίλοι που τον ξέρουμε τον πρήζουμε ακόμα να μας κοιτάει τα μηχανάκια.
panavour
24/09/2024, 13:21
Μια απλοποιημένη περιγραφή, να σου πω εγώ, μην παίρνετε καβασακι από άλλη ήπειρο χωρίς να το ελέγξετε, και αν τυχόν είστε π@π@ρες και το κάνετε αγοράστε μπζηλά ποτήρια για να μη φαίνεται πόσο συχνά γεμίζετε με μπύρα για να ξεχάσετε πόσο π@π@ρες είστε.
Ωραίος.Μου θυμισες έναν γρίφο λογικού παράδοξου που λέγαμε μικροί.
"Μπορεί ο θεός να φτιάξει μια πέτρα,που ΔΕΝ μπορεί να σηκωσει????"
asxetost
24/09/2024, 15:23
Ωραίος.Μου θυμισες έναν γρίφο λογικού παράδοξου που λέγαμε μικροί.
"Μπορεί ο θεός να φτιάξει μια πέτρα,που ΔΕΝ μπορεί να σηκωσει????"μήπως μετά από τόσα χρόνια έμαθες και την απάντηση; Μην τραβιεμαι άδικα γιατί μένει μακριά και ο μάστορας, να πάω σε τίποτα έρημα γκρεμνα να το στείλω να ησυχάσουμε αμα είναι!!
panavour
29/09/2024, 20:20
Ωραίος.Μου θυμισες έναν γρίφο λογικού παράδοξου που λέγαμε μικροί.
"Μπορεί ο θεός να φτιάξει μια πέτρα,που ΔΕΝ μπορεί να σηκωσει????"
μήπως μετά από τόσα χρόνια έμαθες και την απάντηση; Μην τραβιεμαι άδικα γιατί μένει μακριά και ο μάστορας, να πάω σε τίποτα έρημα γκρεμνα να το στείλω να ησυχάσουμε αμα είναι!!
δεν υπαρχει απαντηση,ειναι σαν να απαντας σε γυναικα,οτι και να απαντησεις λαθος θα ειναι.καποτε παλιοτερα ειχα αναφερθει για τα er6 πρωτης γενεας οσον αφορα το θεμα του καρφωματος των βαλβιδων και τις ευθυνες της ελληνικης καβασακι που εκανε το παγωνι.τωρα σ αυτο που αντιμετωπιζεις δεν ξερω να σου απαντησω.αν ρωταγες καποιον υπευθυνο αοβαρο εξουσιοδοτημενο ισως σου ευρισκε καποια λυση.ευχομαι συντομη αναρρωση της μοτο.αλλιως ξεφορτωσου την οπως μπορεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.