View Full Version : 636, 675st ή 899, έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας..
TheRegulator
31/08/2024, 22:29
Όπως σας είχα πει φεύγοντας από Ελβετία άφησα το 636 για πούλημα.
Περιμένω να δεχθεί η τράπεζα το λιζινγκ/χρηματοδοτικο του αλλουνου ώστε να γίνει μεταβίβαση.
Μου καλ’ άρεσε η πίστα και η νέα μου δουλειά ειναι 4χλμ. Όποτε σκέφτηκα να πάρω το 675 Street Triple του 2008 για daily με 52.500 χλμ (ουσιαστικά δωρεάν καθως έχω κέρδος απ την αλλαγή) και το συγκεκριμένο 899 αποκλειστικά για πίστα. https://www.motoscout24.ch/de/d/ducati-panigale-899-10380650
Τι πρέπει να προσέξω και στα δυο μηχανάκια?
Τι τρέιλερ πρέπει να πάρω?
Υπάρχει κάποιο pickup που μπορώ να πάρω ώστε να το χρησιμοποιώ σαν daily και να ανεβαίνει στην καρότσα? Υγ δεν είμαι φτιαγμένος από λεφτά όποτε F150 και τα λοιπά ας μην το συζητήσουμε.
Υπάρχει κάποιο minivan που να χωράει το 899 και να τρώγεται από κατανάλωση?
kostaskk
31/08/2024, 23:50
Γιατί όχι 675 daytona?
Θες να αγοράσεις βαν η αγροτικό για 4 χιλιόμετρα μέχρι την πίστα? Ίσως συμφέρει μια μοτό με χαρτιά να πηγαίνεις οδικος χωρίς φόρτωμα τρέιλερ κτλ
TheRegulator
01/09/2024, 00:20
Γιατί όχι 675 daytona?
Θες να αγοράσεις βαν η αγροτικό για 4 χιλιόμετρα μέχρι την πίστα? Ίσως συμφέρει μια μοτό με χαρτιά να πηγαίνεις οδικος χωρίς φόρτωμα τρέιλερ κτλ
Η δουλειά μου είναι 4 χιλιόμετρα, η πιο κοντινή πίστα είναι 350 χιλιόμετρα μακριά.
telegonos
01/09/2024, 08:10
Street triple 675, πρωτοβγηκε το 2007.
TheRegulator
01/09/2024, 08:52
Street triple 675, πρωτοβγηκε το 2007.
Έχεις δίκιο. Είναι του 2008.
Τι πρέπει να προσέξω σε αυτά;
motojojo
01/09/2024, 09:01
350χλμ ειναι πολλα για εξειδικευμένο μηχανάκι. Πόσες φορές νομίζεις θα πας; Μια φορά στο εξάμηνο; Και αν.
Επίσης θα πάρεις triumph για 4χλμ;
Αισιόδοξο σενάριο το πρώτο, υπερβολή το δευτερο.
Για μένα κακως δινεις το 636. Κρατησε το κανα χρονο ακόμα, ξεζουμισε το, μαθε το. Έχει πολλά να διδάξει. Πάρε και κανα τρεηλερ να πηγαίνεις στην πίστα για να μην ταλαιπωριεστε παρέα, δεν κοστίζει τπτ.
Αν τρωγεσαι να το δώσεις, πάρε κατι με πινακιδες να μπορείς να κανεις καμια εκδρομή αλλά και να το βάζεις στην πίστα όταν πηγαινεις.
Για daily πάρε κανα κινέζικο. :lol:
TheRegulator
01/09/2024, 09:27
350χλμ ειναι πολλα για εξειδικευμένο μηχανάκι. Πόσες φορές νομίζεις θα πας; Μια φορά στο εξάμηνο; Και αν.
Επίσης θα πάρεις triumph για 4χλμ;
Αισιόδοξο σενάριο το πρώτο, υπερβολή το δευτερο.
Για μένα κακως δινεις το 636. Κρατησε το κανα χρονο ακόμα, ξεζουμισε το, μαθε το. Έχει πολλά να διδάξει. Πάρε και κανα τρεηλερ να πηγαίνεις στην πίστα για να μην ταλαιπωριεστε παρέα, δεν κοστίζει τπτ.
Αν τρωγεσαι να το δώσεις, πάρε κατι με πινακιδες να μπορείς να κανεις καμια εκδρομή αλλά και να το βάζεις στην πίστα όταν πηγαινεις.
Για daily πάρε κανα κινέζικο. :lol:
Ειδικα τώρα που έχω παρέα για την πίστα στην Ευρώπη σίγουρα στην σεζον θα πηγαίνουμε καμία 6-7 φορές στις πίστες. Τα μηχανάκια θα πηγαίνουν φορτωμένα καθώς και τα αλλά μηχανάκια της παρέας δεν έχουν άδειες κτλ. Έβαλα την αγγελία για να δείτε ότι δεν έχει άδεια για δρόμο το 899!
Θα πάρω το 675 για καθημερινό αλλά σίγουρα θα πηγαίνω βόλτες στα βουνά είτε σόλο είτε με παρέα!
Δεν έχω κόλλημα με κινέζους-ευρωπαίους κτλ γιατί και το CF Moto μου αρέσει οπως και το TRK αλλά ας πούμε το 675 το παίρνω με 0% επιτόκιο και το Ducati με 2%. Τα κινεζικά παίζουν στο 7% :lol:
telegonos
01/09/2024, 11:03
Έχεις δίκιο. Είναι του 2008.
Τι πρέπει να προσέξω σε αυτά;
Οτι κοιτάς σε όλες τις μηχανές, δεν έχουν κάποια ιδιοτροπία δική τους.
Εγώ θα έψαχνα για όσο πιο μαμά κατάσταση γίνεται, αν όχι μαμά, τουλάχιστον να είναι με καλή επώνυμη εξάτμιση π.χ. την arrow που εβγαζε συνεργασία με την Triumph και όχι με τίποτα ότινάναι εξατμίσεις.
Θα σου έλεγα να τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου, αν έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις, αλλά έχουμε 2024 οπότε θεωρώ πολύ απίθανο να μην τις έχει κάνει, θα πρέπει να το είχε κάποιος σε βουνό της Σιβηρίας, απομονωμένος ώστε όλα αυτά τα χρόνια να μην τις έχει κάνει. Οι ανακλήσεις για αυτό, ήταν ανορθωτής, παξιμάδι καμπάνας συμπλέκτη και λεβιές ταχυτήτων απόσο θυμάμαι.
Είχα το 675F (με τις απλές αναρτήσεις και μασκάκι μπροστά) και δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα όσο το είχα, μέχρι τα 16000 χλμ περίπου. Εχει αναφερθεί περίπτωση φίλου-φίλου που είχε βγάλει ρωγμή στο πλαίσιο, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικά κάποια αδυναμία, το κυρίως πλαίσιο είναι το ίδιο με του Daytona 675 (το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό)
Αν θες να μπαίνεις πίστα ΚΑΙ να κάνεις και τις βόλτες σου, πάρε το R, οχι το απλό, γιατί έχει καλύτερες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονες μπροστά, που στην πίστα θα χρειαστούν από το πρώτο 20λεπτο. Αν το θες για ΜΟΝΟ πίστα, γιατί δεν σκέφτεσαι για Daytona 675;
TheRegulator
01/09/2024, 11:50
Οτι κοιτάς σε όλες τις μηχανές, δεν έχουν κάποια ιδιοτροπία δική τους.
Εγώ θα έψαχνα για όσο πιο μαμά κατάσταση γίνεται, αν όχι μαμά, τουλάχιστον να είναι με καλή επώνυμη εξάτμιση π.χ. την arrow που εβγαζε συνεργασία με την Triumph και όχι με τίποτα ότινάναι εξατμίσεις.
Θα σου έλεγα να τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου, αν έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις, αλλά έχουμε 2024 οπότε θεωρώ πολύ απίθανο να μην τις έχει κάνει, θα πρέπει να το είχε κάποιος σε βουνό της Σιβηρίας, απομονωμένος ώστε όλα αυτά τα χρόνια να μην τις έχει κάνει. Οι ανακλήσεις για αυτό, ήταν ανορθωτής, παξιμάδι καμπάνας συμπλέκτη και λεβιές ταχυτήτων απόσο θυμάμαι.
Είχα το 675F (με τις απλές αναρτήσεις και μασκάκι μπροστά) και δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα όσο το είχα, μέχρι τα 16000 χλμ περίπου. Εχει αναφερθεί περίπτωση φίλου-φίλου που είχε βγάλει ρωγμή στο πλαίσιο, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικά κάποια αδυναμία, το κυρίως πλαίσιο είναι το ίδιο με του Daytona 675 (το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό)
Αν θες να μπαίνεις πίστα ΚΑΙ να κάνεις και τις βόλτες σου, πάρε το R, οχι το απλό, γιατί έχει καλύτερες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονες μπροστά, που στην πίστα θα χρειαστούν από το πρώτο 20λεπτο. Αν το θες για ΜΟΝΟ πίστα, γιατί δεν σκέφτεσαι για Daytona 675;
Πίστα θα μπαίνω με το 899 το 675 θα εκτελεί χρέη daily και βόλτας!
Το 899 θέλω να μάθω αν είναι αξιόπιστο επίσης! Η τι να προσέξω
ThatSlowMF
01/09/2024, 12:10
Όλοι ν2 θα πάρετε :a016:
motojojo
01/09/2024, 14:15
Αν σκεφτει κανεις οτι η σαιζον ξεκινα απριλιο και τελειωνει σεπτεμβριο οκτωβριο, 6-7 φορες είναι σχεδον μια φορά το μήνα! Αν αφαιρεσεις ιουλιο αυγουστο λόγω διακοπων και ζεστης το σενάριο θα ηταν πολλά υποσχόμενο αν η πίστα ήταν 50 ή 100χλμ το πολύ μακρυα. 350χλμ ειναι υπερβολικα μακρυα για 1-2 φορες το μήνα.
Βλέπεις με πολύ αισιοδοξία το πλάνο της πίστας, η ιστορία δείχνει ότι δεν πάει πάντα έτσι. Θα επέμενα αν δεν το έχεις ξανακανει (να πηγαινεις τοσο συχνα πιστα) να μην προχωρήσεις σε απινακίδωτο.
TheRegulator
01/09/2024, 19:09
Αν σκεφτει κανεις οτι η σαιζον ξεκινα απριλιο και τελειωνει σεπτεμβριο οκτωβριο, 6-7 φορες είναι σχεδον μια φορά το μήνα! Αν αφαιρεσεις ιουλιο αυγουστο λόγω διακοπων και ζεστης το σενάριο θα ηταν πολλά υποσχόμενο αν η πίστα ήταν 50 ή 100χλμ το πολύ μακρυα. 350χλμ ειναι υπερβολικα μακρυα για 1-2 φορες το μήνα.
Βλέπεις με πολύ αισιοδοξία το πλάνο της πίστας, η ιστορία δείχνει ότι δεν πάει πάντα έτσι. Θα επέμενα αν δεν το έχεις ξανακανει (να πηγαινεις τοσο συχνα πιστα) να μην προχωρήσεις σε απινακίδωτο.
6-7 διήμερα τον χρόνο είναι νορμαλ. Το ίδιο είναι και η απόσταση.. ενδεικτικά 2 φορές το χρόνο κάνω 1400χλμ για να κάνω από 10 γύρους στο ρινγκ και χαβαλέ με την παρέα μου!
Επισης λόγο της νέας δουλειάς έχω ΠΟΛΛΕΣ εβδομάδες άδειας όποτε δεν με χαλάει!
Το ερώτημα μου για το 899 είναι: ποσά TDs βγάζει πριν χαιρετήσει? 10-20-30-40?
Τι θέλει από συντήρηση?
Ποσο λιγότερο φιλικό είναι σε σχέση με το νίντζα για έναν αμπαλο σαν και εμένα?
Ακόμα και στα φόρουμ των ντουκατιστι παίζει γκρίνια για το powerband αλλά αυτό που με ελκύει είναι τα ηλεκτρονικά του (engine braking/traction control/ABS)
6-7 διήμερα τον χρόνο είναι νορμαλ. Το ίδιο είναι και η απόσταση.. ενδεικτικά 2 φορές το χρόνο κάνω 1400χλμ για να κάνω από 10 γύρους στο ρινγκ και χαβαλέ με την παρέα μου!
Επισης λόγο της νέας δουλειάς έχω ΠΟΛΛΕΣ εβδομάδες άδειας όποτε δεν με χαλάει!
Το ερώτημα μου για το 899 είναι: ποσά TDs βγάζει πριν χαιρετήσει? 10-20-30-40?
Τι θέλει από συντήρηση?
Ποσο λιγότερο φιλικό είναι σε σχέση με το νίντζα για έναν αμπαλο σαν και εμένα?
Ακόμα και στα φόρουμ των ντουκατιστι παίζει γκρίνια για το powerband αλλά αυτό που με ελκύει είναι τα ηλεκτρονικά του (engine braking/traction control/ABS)
Δεν εχει slipper clutch το 899? Το engine braking στα μεγάλα V2 δεν είναι και τόσο ωραίο.... σου μπλοκάρει ο τροχός για πλάκα στα κατεβάσματα.
Το 899 δεν το ξέρω συγκεκριμένα, αλλά θα σου πω γενικά πως τα ducati έχουν σαν έξτρα σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες των υπολοίπων εταιριών, την αλλαγή των ιμαντων ανά 2 χρόνια και μια πιο περίπλοκη διαδικασία στη ρύθμιση των βαλβιδων.
Εκεί που είσαι, το κόστος του σέρβις πιθανό να είναι σημαντικά υψηλότερο.
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα "να χαιρετησει" μετά από πεπερασμένο αριθμό track day...
Μοτοσυκλετα είναι... οχι βενζίνη και λάστιχα....
Εκτός άμα σκέφτεσαι να το πάρεις, να το βάζεις στη πίστα και να μην του κάνεις service ποτέ....
doctor_john
01/09/2024, 22:12
Νομίζω το χοντραίνεις πολύ που τα σκέφτεσαι ταυτόχρονα.
Προσωπικά ενώ είναι ασφαλείς επιλογές καταλήγουν να με "στεναχωρούν" σαν εφαρμογή.
Επενδύεις τα "πολλά" στην μοτό για την πίστα και διαλέγεις να ζεις με μια ίδιας γεωμετρίας πιο οικονομική.
Σε μια περίοδο που θα έχεις περισσότερο χρόνο..
Νομίζω πως ακόμα και έτσι καλύτερα να δεις το 899 πριν αποφασίσεις τι θες για καθημερινό.
Είναι έντονη όλη η επαφή με ένα ducati. Μπορεί να χασκογελάμε διαβάζοντάς το τόσο χύμα, υφίσταται όμως.
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα επηρεάσει το κριτήριο σου στις μοτοσυκλέτες είναι απλά νωρίς ακόμα.
Θα το κάνει. Το έκαναν όλα μέχρι τώρα και το συγκεκριμένο έχει όλες τις προδιαγραφές.
Για εμένα κάνε τα σε δύο βήματα χωρίς βιασύνες.
Και αν δεις την πίστα σοβαρά σαν αθλητής, 10χλμ / ημέρα με ποδήλατο θα σε βοηθήσουν πολύ περισσότερο
να είσαι κοντά στην φυσική κατάσταση που είναι το 899 :D
TheRegulator
02/09/2024, 16:09
Δεν εχει slipper clutch το 899? Το engine braking στα μεγάλα V2 δεν είναι και τόσο ωραίο.... σου μπλοκάρει ο τροχός για πλάκα στα κατεβάσματα.
Το 899 δεν το ξέρω συγκεκριμένα, αλλά θα σου πω γενικά πως τα ducati έχουν σαν έξτρα σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες των υπολοίπων εταιριών, την αλλαγή των ιμαντων ανά 2 χρόνια και μια πιο περίπλοκη διαδικασία στη ρύθμιση των βαλβιδων.
Εκεί που είσαι, το κόστος του σέρβις πιθανό να είναι σημαντικά υψηλότερο.
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα "να χαιρετησει" μετά από πεπερασμένο αριθμό track day...
Μοτοσυκλετα είναι... οχι βενζίνη και λάστιχα....
Εκτός άμα σκέφτεσαι να το πάρεις, να το βάζεις στη πίστα και να μην του κάνεις service ποτέ....
Δεν εχει slipper clutch αλλα το ποσό για να βαλεις δεν ειναι απαγορευτικο.
Στις 50κ χλμ δεν θελει ρυθμισμα?
Λαδια, φιλτρα μετα απ τα τρακντει θα τα κανω δεν ειναι καποιο ιδιαιτερο κοστος. Το αγχος μου ειναι οτι εχω ακουσει σημεια και τερατα οποτε ενα αγχος το εχω.. Αν βγαλει πανω απο 35td χωρις προβλημα το θεωρω money well spent γιατι το κοστος της μηχανης θα ειναι σαν να νοικιαζω το Ninja 300 στις Σερρες.
TheRegulator
02/09/2024, 16:14
Νομίζω το χοντραίνεις πολύ που τα σκέφτεσαι ταυτόχρονα.
Προσωπικά ενώ είναι ασφαλείς επιλογές καταλήγουν να με "στεναχωρούν" σαν εφαρμογή.
Επενδύεις τα "πολλά" στην μοτό για την πίστα και διαλέγεις να ζεις με μια ίδιας γεωμετρίας πιο οικονομική.
Σε μια περίοδο που θα έχεις περισσότερο χρόνο..
Νομίζω πως ακόμα και έτσι καλύτερα να δεις το 899 πριν αποφασίσεις τι θες για καθημερινό.
Είναι έντονη όλη η επαφή με ένα ducati. Μπορεί να χασκογελάμε διαβάζοντάς το τόσο χύμα, υφίσταται όμως.
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα επηρεάσει το κριτήριο σου στις μοτοσυκλέτες είναι απλά νωρίς ακόμα.
Θα το κάνει. Το έκαναν όλα μέχρι τώρα και το συγκεκριμένο έχει όλες τις προδιαγραφές.
Για εμένα κάνε τα σε δύο βήματα χωρίς βιασύνες.
Και αν δεις την πίστα σοβαρά σαν αθλητής, 10χλμ / ημέρα με ποδήλατο θα σε βοηθήσουν πολύ περισσότερο
να είσαι κοντά στην φυσική κατάσταση που είναι το 899 :D
Το 899 δεν μπορω να το εχω για daily λογο διπλωματος 35kw για τα επομενα δυο χρονια και σκεφτηκα να παρω ουσιαστικα δωρεαν το γυμνο 675 (μιλαω για το Speed triple και οχι το daytona) για 2 χρονια και μετα να το στειλω Ελλαδα και να παρω το 1250 adv για βολτες/σουκου/διακοπες και καθημερινη χρηση.
Γυμναζομαι 5/7 και δεν προκειται να πηγαινω στο γραφειο με ποδηλατο αλλα καταλαβαινω τι λες!
Δεν εχει slipper clutch αλλα το ποσό για να βαλεις δεν ειναι απαγορευτικο.
Στις 50κ χλμ δεν θελει ρυθμισμα?
Λαδια, φιλτρα μετα απ τα τρακντει θα τα κανω δεν ειναι καποιο ιδιαιτερο κοστος. Το αγχος μου ειναι οτι εχω ακουσει σημεια και τερατα οποτε ενα αγχος το εχω.. Αν βγαλει πανω απο 35td χωρις προβλημα το θεωρω money well spent γιατι το κοστος της μηχανης θα ειναι σαν να νοικιαζω το Ninja 300 στις Σερρες.
Υπολόγισε ένα χιλιάρικο για το slipper.
Τι εννοείς ρύθμισμα στις 50κ χλμ? Τι ρύθμισμα? Αν εννοείς βαλβίδες, εγώ θα του έκανα μία με το που θα το έπαιρνα (μαζί με όοοοοολα τα άλλα, ιμάντες, υγρά κλπ) και μετά ανα τα χιλιόμετρα που λέει το manual.
Τι σημεία και τέρατα έχεις ακούσει? Να ξέρεις τα περισσότερα προβλήματα που εμφανίζουν τα ducati είναι απο υγρασία στις κωλοφίσες που βάζει το εργοστάσιο... Αμα το συνεργείο είναι της ducati, ξέρουν και σε κάθε σέρβις τις καθαρίζουν με σπρέι, οπότε δεν έχεις προβλήματα...
Δεν ξερω αν το εγραψες πιο πισω αλλα γιατι δεν κανεις
trackbike αυτο που εχεις και θες να παρεις το 899?
TheRegulator
02/09/2024, 18:44
Υπολόγισε ένα χιλιάρικο για το slipper.
Τι εννοείς ρύθμισμα στις 50κ χλμ? Τι ρύθμισμα? Αν εννοείς βαλβίδες, εγώ θα του έκανα μία με το που θα το έπαιρνα (μαζί με όοοοοολα τα άλλα, ιμάντες, υγρά κλπ) και μετά ανα τα χιλιόμετρα που λέει το manual.
Τι σημεία και τέρατα έχεις ακούσει? Να ξέρεις τα περισσότερα προβλήματα που εμφανίζουν τα ducati είναι απο υγρασία στις κωλοφίσες που βάζει το εργοστάσιο... Αμα το συνεργείο είναι της ducati, ξέρουν και σε κάθε σέρβις τις καθαρίζουν με σπρέι, οπότε δεν έχεις προβλήματα...
Μέχρι και ότι δίνουν γκάζι μόνα τους όταν κλείνεις το γκάζι! :lol:
Ευχαριστώ για τα υπόλοιπα tips, θα βοηθήσει στην διαπραγμάτευση μεταξύ των αντιπροσωπειών!
TheRegulator
02/09/2024, 18:46
Δεν ξερω αν το εγραψες πιο πισω αλλα γιατι δεν κανεις
trackbike αυτο που εχεις και θες να παρεις το 899?
Οικονομικοί οι λόγοι.. Γιατί ανέβηκαν οι τιμές στα 35αρια SS και βρέθηκε άνθρωπος να δώσει την τιμή που ζήτησα…
Το μηχανάκι το πήρα 6700, 7100 με την μετατροπή σε 35kw και βρέθηκε άνθρωπος να το πάρει κάτι λιγότερο από 10.
TheRegulator
03/09/2024, 10:47
Υπολόγισε ένα χιλιάρικο για το slipper.
Τι εννοείς ρύθμισμα στις 50κ χλμ? Τι ρύθμισμα? Αν εννοείς βαλβίδες, εγώ θα του έκανα μία με το που θα το έπαιρνα (μαζί με όοοοοολα τα άλλα, ιμάντες, υγρά κλπ) και μετά ανα τα χιλιόμετρα που λέει το manual.
Τι σημεία και τέρατα έχεις ακούσει? Να ξέρεις τα περισσότερα προβλήματα που εμφανίζουν τα ducati είναι απο υγρασία στις κωλοφίσες που βάζει το εργοστάσιο... Αμα το συνεργείο είναι της ducati, ξέρουν και σε κάθε σέρβις τις καθαρίζουν με σπρέι, οπότε δεν έχεις προβλήματα...
Update:
Στα θετικα: Το μηχανακι εχει αλυσιδα αντι για ιμαντες οποτε ολα καλα.
Στα αρνητικα: Το μηχανακι εχει 26κ χλμ. Αν δεν εχει γινει το desmo το κοστος ξεφευγει.. (10+ ωρες εργατικα-minimum 150 την ωρα)
10 ωρες πιστευω να μπορουσα να το κανω
και εγω που δεν εχω καμια σχετικη εμπειρια:p
TheRegulator
03/09/2024, 13:03
10 ωρες πιστευω να μπορουσα να το κανω
και εγω που δεν εχω καμια σχετικη εμπειρια:p
Κοιτα για 1.5κ+ΦΠΑ εργατικα συν το markup των ανταλλακτικων ανετα το εκανα και εγω! :lol::lol::lol::lol:
10 ωρες πιστευω να μπορουσα να το κανω
και εγω που δεν εχω καμια σχετικη εμπειρια:p
Πίστεψέ με, όχι... :bawl:
Πίστεψέ με, όχι... :bawl:
Καλα εννοειται οτι δεν θα μπορεσω αλλα δεν ειναι υπερβολη οι 10 ωρες για ενα μαστορα?
DoctoR_k6
03/09/2024, 15:49
Καλα εννοειται οτι δεν θα μπορεσω αλλα δεν ειναι υπερβολη οι 10 ωρες για ενα μαστορα?
Στην Ελβετια εισαι ρε συ...
Εδω θελουνε 80 φραγκα/ευρω για να αλλαξουν απο χειμερινα σε θερινα. :lol:
Money is not an issue...
TheRegulator
03/09/2024, 16:15
Στην Ελβετια εισαι ρε συ...
Εδω θελουνε 80 φραγκα/ευρω για να αλλαξουν απο χειμερινα σε θερινα. :lol:
Money is not an issue...
Money is clearly an issue αλλα ας μην το κανουμε θεμα! :lol:
Καλα εννοειται οτι δεν θα μπορεσω αλλα δεν ειναι υπερβολη οι 10 ωρες για ενα μαστορα?
To desmo service (όπως το λένε) δεν είναι μόνο ρύθμιση βαλβίδων.
Περιλαμβάνει αλλαγή όλων των υγρών (λάδια, φρένων, παραφλού), φίλτρο βενζίνης (το οποίο είναι μέσα στο ντεπόζιτο), φίλτρο αέρα, συγχρονισμό σωμάτων ψεκασμού (σπάνια χρειάζεται, αλλα κάνουν έλεγχο) και ρύθμιση βαλβίδων (και ιμάντες αν υπάρχουν).
Για να γίνει η ρύθμιση βαλβίδων θέλει αρκετό λύσιμο (100% όλα τα πλαστικά + ψυγείο και μπορεί και τίποτα άλλο).
Εγώ, για να φτάσω στο σημείο που να είναι έτοιμο για ρύθμιση βαλβίδων, χρειάζομαι 2 ώρες λύσιμο (και άλλες 2 δέσιμο) και πίστεψέ με, το κάνω γρήγορα... (στα νεότερα μοτέρ απο το δικό μου όμως, πιθανό να χρειάζεται λιγότερος χρόνος, γιατι έχουν ψευτοκάπακο πάνω απο τους εκκεντροφόρους και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μοτέρ για να φτάσεις στις βαλβίδες. Εγώ πρέπει να βγάλω και σώματα ψεκασμού και φιλτροκούτι)
Τώρα. επειδή οι βαλβίδες είναι δεσμοδρομικές, το καπελώτο έχει μία τρύπα στη μέση. Σε αυτή τη τρύπα, περνάει η βαλβίδα και μετά μπαίνει μία ασφάλεια πάνω στη βαλβίδα για να μην κουνιέται το καπελώτο.
Αυτές οι ασφάλειες την ακούνε και γίνονται πλακέ οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να βγάλεις εκκεντροφόρους και να αντικαταστήσεις τις ασφάλειες με καινούριες.
Μετά, ξαναβάζεις εκκεντροφόρους και μετράς διάκενα πάνω κάτω, ωστε να ξαναβγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αντικαταστήσεις όποιο καπελώτο χρειάζεται (αν χρειάζεται).
Και προφανώς, αυτό πρέπει να το κάνεις σε 2 κυλίνδρους, γιατι το μοτέρ είναι V.
Εμένα, μου παίρνει αρκετά πάνω απο 10 ώρες και για αυτό και δεν το κάνω εγώ. Δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο πιά...
TheRegulator
03/09/2024, 19:16
To desmo service (όπως το λένε) δεν είναι μόνο ρύθμιση βαλβίδων.
Περιλαμβάνει αλλαγή όλων των υγρών (λάδια, φρένων, παραφλού), φίλτρο βενζίνης (το οποίο είναι μέσα στο ντεπόζιτο), φίλτρο αέρα, συγχρονισμό σωμάτων ψεκασμού (σπάνια χρειάζεται, αλλα κάνουν έλεγχο) και ρύθμιση βαλβίδων (και ιμάντες αν υπάρχουν).
Για να γίνει η ρύθμιση βαλβίδων θέλει αρκετό λύσιμο (100% όλα τα πλαστικά + ψυγείο και μπορεί και τίποτα άλλο).
Εγώ, για να φτάσω στο σημείο που να είναι έτοιμο για ρύθμιση βαλβίδων, χρειάζομαι 2 ώρες λύσιμο (και άλλες 2 δέσιμο) και πίστεψέ με, το κάνω γρήγορα... (στα νεότερα μοτέρ απο το δικό μου όμως, πιθανό να χρειάζεται λιγότερος χρόνος, γιατι έχουν ψευτοκάπακο πάνω απο τους εκκεντροφόρους και δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό μοτέρ για να φτάσεις στις βαλβίδες. Εγώ πρέπει να βγάλω και σώματα ψεκασμού και φιλτροκούτι)
Τώρα. επειδή οι βαλβίδες είναι δεσμοδρομικές, το καπελώτο έχει μία τρύπα στη μέση. Σε αυτή τη τρύπα, περνάει η βαλβίδα και μετά μπαίνει μία ασφάλεια πάνω στη βαλβίδα για να μην κουνιέται το καπελώτο.
Αυτές οι ασφάλειες την ακούνε και γίνονται πλακέ οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να βγάλεις εκκεντροφόρους και να αντικαταστήσεις τις ασφάλειες με καινούριες.
Μετά, ξαναβάζεις εκκεντροφόρους και μετράς διάκενα πάνω κάτω, ωστε να ξαναβγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αντικαταστήσεις όποιο καπελώτο χρειάζεται (αν χρειάζεται).
Και προφανώς, αυτό πρέπει να το κάνεις σε 2 κυλίνδρους, γιατι το μοτέρ είναι V.
Εμένα, μου παίρνει αρκετά πάνω απο 10 ώρες και για αυτό και δεν το κάνω εγώ. Δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο πιά...
Μας θώπευσες την ψυχολογία να ξέρεις! :lol: τα μισά δεν τα κατάλαβα και τα αλλά μισά δεν ξέρω τι είναι! Δεν μαμεις, θα πάρω ντουκατι!
Πάρε την 959 τουλάχιστον!!!
TheRegulator
03/09/2024, 20:51
Πάρε την 959 τουλάχιστον!!!
Κοιτα, είναι 2 χιλιάρικα πάνω και ότι είναι δρομισια προσωπικά μου δημιουργούν θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης στον εαυτό μου γιατί δεν το έχω σε τίποτα μέσα στην 2ετια της αναμονής για το απεριόριστο να βρεθώ να το οδηγώ. Επίσης βαλε και τα υπόλοιπα έξοδα που είναι κοντά στο 2χιλιαρο το χρόνο (ασφάλεια/τελη) τα οποία στο τέλος της ημέρας είναι 2 Σαββατοκύριακα στην πίστα.
Ναι οκ δεν μου αλλάζουν την ζωή αλλά τα λυπάμαι να τα δώσω για μια χρήση που δεν μπορώ να κάνω για τα επόμενα 2.5 χρονια (το απεριόριστο μου βγαίνει τον Οκτώβριο του 2026.. Αμα ήταν να πάρω δρομισιο θα έπαιρνα το 848 με έναν κόφτη στα 35kw και τελειώσαμε!
motojojo
04/09/2024, 17:42
Α2 έβγαλες; Αφου (αν εχω καταλάβει καλά) ηλικιακά σε έπαιρνε για το απεριοριστο, γιατί δεν το εβγαλες και ταλαιπωριεσαι με τα παπακια;
Κοιτα, είναι 2 χιλιάρικα πάνω και ότι είναι δρομισια προσωπικά μου δημιουργούν θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης στον εαυτό μου γιατί δεν το έχω σε τίποτα μέσα στην 2ετια της αναμονής για το απεριόριστο να βρεθώ να το οδηγώ. Επίσης βαλε και τα υπόλοιπα έξοδα που είναι κοντά στο 2χιλιαρο το χρόνο (ασφάλεια/τελη) τα οποία στο τέλος της ημέρας είναι 2 Σαββατοκύριακα στην πίστα.
Ναι οκ δεν μου αλλάζουν την ζωή αλλά τα λυπάμαι να τα δώσω για μια χρήση που δεν μπορώ να κάνω για τα επόμενα 2.5 χρονια (το απεριόριστο μου βγαίνει τον Οκτώβριο του 2026.. Αμα ήταν να πάρω δρομισιο θα έπαιρνα το 848 με έναν κόφτη στα 35kw και τελειώσαμε!
Α ναι ξέχασα πως έχεις Α2
TheRegulator
04/09/2024, 21:47
Α2 έβγαλες; Αφου (αν εχω καταλάβει καλά) ηλικιακά σε έπαιρνε για το απεριοριστο, γιατί δεν το εβγαλες και ταλαιπωριεσαι με τα παπακια;
Γιατί δεν έπαιζαν χρήματα για δίπλωμα μηχανής νωρίτερα ;) και στην Ελβετία δεν πάει με την ηλικία αλλά πρέπει να έχεις Α1-35kw για δυο χρόνια και μετά βγάζεις απεριόριστο!
TheRegulator
11/09/2024, 11:52
Λοιπον γρηγορο update.
Το νιντζα εμεινε στην κατοχη μου καθως οι γαλλικες πιστες απαιτουν ασφαλεια (ειτε ημερας, ειτε χρονου). Μιλωντας με τον εκπαιδευτη μου και φιλο μου μου προτεινε να παρω την ασφαλεια της https://www.s-a-m.ch/ αλλα διαβαζοντας τα οχι τοσο ψιλα γραμματα του συμβολαιου, για το panigale χρειαζομαι το απεριοριστο διπλωμα και ας ειναι αγωνιστικο.
Το μηχανακι ηταν το φθηνοτερο Νιντζα της Ελβετιας και στα 9800 δεν μπορουσα να το αντικαταστησω με κατι αλλο 35kw στα χαρτια οποτε ανεβηκε η τιμη στα 11300 ανοιχτο και 10800 κλειστο ωστε και αν πουληθει να μπορεσω να το αντικαταστησω με κατι αλλο.
Υγ ναι τιμη αγορας περσυ τον Μαρτιο ηταν 6700....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.