PDA

View Full Version : Ρε χίλιες φορές καρμπυρατέρ και πλατίνες!!!!!



thunder ace
02/09/2024, 17:05
Από την παρουσίαση των καινούργιων Suzuki Η Suzuki ονομάζει το σύνολο των ηλεκτρονικώνβοηθημάτων και έξυπνων τεχνολογιών Suzuki Intelligent Ride System ή S.I.R.S. και διαθέτει τρία διαφορετικά Riding Modes με το A να έχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και το C την πιο ήπια, το TLR και Traction Control του οποίου η επεμβατικότητα μπορεί να ρυθμιστεί ή να απενεργοποιηθεί πλήρως, το SDC που αποτρέπει την απώλεια επαφής του πίσω τροχού με την άσφαλτο σε απότομες επιβραδύνσεις (ιδίως σε κατηφόρες) και το Anti-Wheelie που κατευνάζει ανεπιθύμητες ανυψώσεις του εμπρός τροχού σε απότομες επιταχύνσεις. Παράλληλα το αμφίδρομο quickshifter επιτρέπει σε αστραπιαίες και "βουτυρένιες" αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη, το Easy Start System φέρνει στη ζωή του κινητήρα με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας και το Low Rpm Assist φροντίζει ώστε να μην σου σβήσει η μοτοσυκλέτα στην εκκίνηση κάνοντάς την πιο ομαλή και αβίαστη. Το Smart Cruise Control σου επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες με το quickshifter χωρίς να απενεργοποιείται, ενώ το Ride by Wire σύστημα είναι ραφιναρισμένο έτσι ώστε να προσδίδει την βέλτιστη αίσθηση στον αναβάτη έχοντας άψογη συνεργασία με τον εγκέφαλο και τον ψεκασμό. Το TCS και ABS έχουν λειτουργία Cornering την οποία αποκτούν χάρη στην αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων η οποία συνεργάζεται επίσης με την ECU ώστε να συνδράμει και στην ρύθμιση των αναρτήσεων εν κινήσει.

ποπαϋ
02/09/2024, 19:20
Σούπερ ακούγονται όλα αυτά.

Πολυ θα ήθελα ένα τέτοιο πακέτο σε ενα Κ6 1000

ΓιώργοςΤΤ
02/09/2024, 19:42
Όσες φορές έχω πει καρμπυρατέρ-πλατίνα, άλλες τόσες έχω πει ψεκασμός-ηλεκτορνική-σύστημα αυτόματης διάγνωσης βλάβης. Με τίποτα δεν είμαστε χαρούμενοι τελικά.

RaGe_Raptor
02/09/2024, 19:52
Ποια μοντέλα της suzuki εκτός των Hayabusa & GSX-S1000GX έχουν αυτό το πακέτο?

motojojo
02/09/2024, 23:31
Ποια μοντέλα της suzuki εκτός των Hayabusa & GSX-S1000GX έχουν αυτό το πακέτο?

T-max? :lol:

telegonos
03/09/2024, 08:05
Όσες φορές έχω πει καρμπυρατέρ-πλατίνα, άλλες τόσες έχω πει ψεκασμός-ηλεκτορνική-σύστημα αυτόματης διάγνωσης βλάβης. Με τίποτα δεν είμαστε χαρούμενοι τελικά.

Το παραπάμε πίσω με το ''καρμπυρατερ-πλατίνα''. Υπάρχει και το ''καρμπυρατερ-ηλεκτρονική'' που μια χαρά έκανε δουλειά για τρεις δεκαετίες, σε αντίθεση με το πρώτο.

DoctoR_k6
03/09/2024, 08:56
Ποια μοντέλα της suzuki εκτός των Hayabusa & GSX-S1000GX έχουν αυτό το πακέτο?

Μερικα μοντελα εχουν 1-2 πραγματα απο αυτα.
Ολα σιγουρα το GX.

PortisHead
03/09/2024, 10:35
Φανταστειτε τα μαστορια στις αντιπροσωπειες που θα καλουνται να ρυθμιζουν/επισκευαζουν αυτα τα συστηματα...

RaGe_Raptor
03/09/2024, 11:25
Φανταστειτε τα μαστορια στις αντιπροσωπειες που θα καλουνται να ρυθμιζουν/επισκευαζουν αυτα τα συστηματα...

Κανενας, ποτε.

"Φταίει η μονάδα φίλε, 1000 €"

Αλλά εδώ που τα λέμε, έχουν χρόνια στην παραγωγή , δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.

peterTHErider
03/09/2024, 14:08
Τουλάχιστον τώρα το κουμπωνεις στο διαγνωστικό και σου λέει τι ακριβώς έχει χαλάσει.
Όχι να σου λέει η μαστορατζα ότι γουστάρει,να σε χρεώνει ότι γουστάρει και να σε καθυστερεί πάλι όσο γουστάρει.

Taz
03/09/2024, 14:19
Τουλάχιστον τώρα το κουμπωνεις στο διαγνωστικό και σου λέει τι ακριβώς έχει χαλάσει.
Όχι να σου λέει η μαστορατζα ότι γουστάρει,να σε χρεώνει ότι γουστάρει και να σε καθυστερεί πάλι όσο γουστάρει.

Ακριβώς.
Άσε που όσοι παλαιότεροι ξεκολλήσουν από την νοσταλγία θα θυμηθούν πόσα οχήματα έβλεπαν παλιά στην άκρη του δρόμου γιατί έμειναν από πλατίνες, διανομέα, καρπυρατέρ, κύκλωμα ψύξης κλπ. Ναι μεν ΑΝ ήξερες ΚΑΙ είχες εργαλεία είχες πιθανότητες να επισκευάσεις την βλάβη επιτόπου αλλά η πλειοψηφία ξεροστάλιαζε στην άκρη του δρόμου περιμένοντας 3-4 ώρες να έρθει η ΕΛΠΑ.

stefanos
03/09/2024, 15:44
Ναι καλά περιμένετε από το διαγνωστικό.
Το ότι βγάζει κάποιο κωδικό το διαγνωστικό δεν σημαίνει ότι βρέθηκε η βλάβη.
Βέβαια τα ηλεκτρονικά είναι απίστευτη ευκολία στη χρήση.
Άμα χαλάσει κάτι πετάς το όχημα παρά να πας σε συνεργείο δε βγαίνει άκρη.

Tallyban
03/09/2024, 19:15
Πλατίνες μια φορά άμα σου δείξουνε είναι εύκολο να αλλάξεις,παραδόξως τα καρπυρατερ σε κάποια αυτοκίνητα είναι πολυπλοκότερα των μοτο.

thunder ace
03/09/2024, 19:28
Ρε σεις...κανεις δεν λεει οτι οι σημερινες μοτο ειναι σαφως πιο αξιοπιστες απο τα τριμπουρδελα του 70 και του 80...αλλα:

Suzuki Intelligent Ride System
S.I.R.S.
Riding Modes
TLR
Traction Control
SDC
Anti-Wheelie
Easy Start System
Low Rpm Assist
Smart Cruise Control
quickshifter
Ride by Wire
TCS και ABS Cornering
αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων
ECU

Kαπου λες τι γινετε ρε!!!!!!!!!!

geioann
03/09/2024, 19:41
Ναι, αλλά έχουν πολλαπλασιαστεί τα άλογα σε σχέση με τα 70s-80s

karellen
03/09/2024, 20:13
[...]
SDC
Anti-Wheelie
Easy Start System
Low Rpm Assist
Smart Cruise Control
quickshifter
Ride by Wire
TCS και ABS Cornering
αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων
ECU

Kαπου λες τι γινετε ρε!!!!!!!!!!
Το γέλιο μ όλα αυτά είναι πως άμα η ecu διαγνώσει μια δυσλειτουργια, μια μικρή παρέκκλιση από τα στάνταρ, μουλαρώνει, δεν αφήνει να πάρει μπρος και σου πετάει κι ένα "error, contact your dealer" στην ταμπλέτα και άντε να βγάλεις άκρη μετά. :lol:

telegonos
03/09/2024, 21:32
Ακριβώς.
Άσε που όσοι παλαιότεροι ξεκολλήσουν από την νοσταλγία θα θυμηθούν πόσα οχήματα έβλεπαν παλιά στην άκρη του δρόμου γιατί έμειναν από πλατίνες, διανομέα, καρπυρατέρ, κύκλωμα ψύξης κλπ. Ναι μεν ΑΝ ήξερες ΚΑΙ είχες εργαλεία είχες πιθανότητες να επισκευάσεις την βλάβη επιτόπου αλλά η πλειοψηφία ξεροστάλιαζε στην άκρη του δρόμου περιμένοντας 3-4 ώρες να έρθει η ΕΛΠΑ.

Πρέπει να μιλάς για πολύ παλιότερα όμως, πάρα πολύ παλιότερα, γιατί πλατίνες είχαν οι μοτοσυκλέτες την δεκαετία του '60 και του ΄70. Που ήταν και αερόψυκτες, οπότε σίγουρα δεν μένανε από κύκλωμα ψύξης.

Σε ποιά εποχή αναφέρεσαι ακριβώς; Σε τι νούμερα χρονολογιών;

peterTHErider
03/09/2024, 21:40
Ρε σχολαστίκα μην κολλάς, πιάσε το πνεύμα του ποστ.μην απαντάς σαν τον πρηξα απουσιολογο.

telegonos
03/09/2024, 22:06
πιάσε το πνεύμα του ποστ

Α εχει και τέτοιο;

Taz
03/09/2024, 22:21
Πρέπει να μιλάς για πολύ παλιότερα όμως, πάρα πολύ παλιότερα, γιατί πλατίνες είχαν οι μοτοσυκλέτες την δεκαετία του '60 και του ΄70. Που ήταν και αερόψυκτες, οπότε σίγουρα δεν μένανε από κύκλωμα ψύξης.

Σε ποιά εποχή αναφέρεσαι ακριβώς; Σε τι νούμερα χρονολογιών;

Ακριβώς για αυτό χρησιμοποίησα τη λέξη οχήματα. Έχω κάνει αυτή τη συζήτηση πολλές φορές τόσο για αυτοκίνητα όσο και μοτοσυκλέτες.

telegonos
04/09/2024, 08:15
Για μοτοσυκλέτες λέμε εδώ όμως, όχι για ''οχήματα''.

Ουσιαστικά δεν απαντάς σε αυτό που ρώτησα.

Δε βαριέσαι, θες ''οχήματα''; Ορίστε και τι κάνουν σήμερα τα ''οχήματα''

Τα σύχρονα οχήματα, αυτά με τους ψεκασμούς, τα σύνθετα ηλεκτρονικά, και τα διάφορα gay+ ακρωνύμια, μια χαρά τα βλέπω στην Αοδό, να περιμένουν την οδική.

Στα δε συνεργεία ''οχημάτων'' μια χαρά βλάβες έχουν τα ''συστήματα ψύξης'', ειδικά μερικά με ΠΑΝΗΛΙΘΙΕΣ σχεδιάσεις, τύπου το ψυκτικό βγαίνει ΜΕΣΑ από τον καθρέπτη λες και δεν υπήρχαν άλλα μέρη να βγει, ώστε αν αστοχήσει η φλάντζα του, να μην τρέχει μέσα στα λάδια αβέρτα:
455544

Αλλά ναι, οι πλατίνες μας φταίνε και μένανε.

ΓιώργοςΤΤ
04/09/2024, 08:21
Ποιο μοτέρ το έχει αυτό;

Taz
04/09/2024, 08:31
Μιλάω για τις δεκαετίες του 70, 80 και αρχές 90 που σαν παιδάκι (είμαι 51) θυμόμουν ένα σωρό αυτοκίνητα (κυρίως) και μοτοσυκλέτες στην άκρη του δρόμου με σηκωμένο το καπό (αναφέρομαι στα αυτοκίνητα...).
Λάβε υπόψη σου ότι εκείνη την περίοδο στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων ήταν αρκετά μεγαλύτερος από σήμερα.

stefanos
05/09/2024, 08:25
Θυμάσαι ιταλικά στη βροχή.
Οι πλατίνες δεν είναι λόγος για να μείνεις στο δρόμο.Αναλωσιμο ήταν και ήθελε ενασχόληση αλλά ως εκεί.
Βέβαια οι σημερινοί κινητήρες λειτουργούν έτσι επειδή υπάρχει έλεγχος από τα ηλεκτρονικά.

kordix
05/09/2024, 08:58
Με λίγο σπρέι στο ντισντριμπιντέρ έπαιρναν εύκολα μπροστά και συνέχιζαν στην πολύ βροχή. (Fiat 127, 128 και amigo φορτηγάκι)

Το καπό το άνοιγαν οι παλιοί στις στάσεις να κρυώσει το μοτέρ.