PDA

View Full Version : Αλλαγή ιξώδους λιπαντικού μετά από αλλαγή δίσκων συμπλέκτη;



Sid.Stavros
07/09/2024, 11:15
Φιλτατοι θα ηθελα την γνωμη σας πανω σε αυτο το θεμα. Ειχα μεγαλο προβλημμα τελευταια με τις αλλαγες ταχυτητων στο Yamaha T50 (το εχω κανει 72αρι με κυλινδροπιστομο), εκανα αλλαγη σε 2α και μετα για 3η μετα απο 1-2 δευτερολεπτα μου την κατεβαζε ξαφνικα 2α, ειχα 2α και ενω μπροστα μου ειχα ενα μεγαλο κατηφορικο λιγακι κομματι προσπαθουσα να βαλω 3η "να ρολλαρει" και δεν την επαιρνε με τιποτα παρα μονο με φρενο-ξερογκαζια να ανεβασει στροφες το οποιο εκτος απο εκνευριστικο ηταν και επικινδυνο, ερχομουν με 3η φρεναρα σε ελαφρως κατηφορικο κομματι και δεν επαιρνε την 2α με τιποτα εν κινησει παρα μονο εαν σχεδον ημουν σταματημενος.

Πηγα για αλλαγη δισκακια, ο μαστορας μου εβαλε kevlar της Top Choice και μου αλλαξε και το λιπαντικο (συν φλαντζα και παξιμαδι αξονα), ειχα 20W/50 μου εβαλε BMW ADVANTEC Pro 15W/50 και μου ειπε:
Η επομενη αλλαγη στα 1000 χλμ και οχι παραπανω και εαν παει καλα θα κατεβουμε σε ιξωδες στο 10W/40.
Δεδομενου οτι το παπακι ειναι με 108.000 χλμ τουλαχιστον (γυρω στις 29.000 χλμ ειναι το κυλινδροπιστονο) και εχει ανοχες δεν ειναι επιφοβο το Ημισυνθετικο 10W/40;
Το Ημισυνθετικο 15W/50 ηταν σωστη επιλογη;
Να το κρατησω με αυτο και μετα καθε αλλαγη να ειναι στα 1000 ή μετα να παω καθε 1200-1300 οπως το Ορυκτελαιο 20W/50 που ειχα;

Bowleno
07/09/2024, 16:23
Εφόσον έχει ανοχές και είναι γενικά πολύ δουλεμένο το μοτέρ, το 10 40 Δεν είναι και τόσο καλή σκέψη....
Μείνε στο απλό ορυκτέλαιο 20-50 και άλλαζέ το κάθε 3.000 χλμ. Στο ενδιάμεσο, παρακολουθείς για τυχόν απώλειες.

Sid.Stavros
08/09/2024, 20:02
άλλαζέ το κάθε 3.000 χλμ.

Τοσο μεγαλο οριο;

Bowleno
08/09/2024, 21:15
Τοσο μεγαλο οριο;

Νορμάλ είναι...

katsar
08/09/2024, 21:35
3K χλμ. με ένα λίτρο λαδάκι; :nono:
15-20/50 και 1500 το πολύ !!

Sid.Stavros
23/06/2025, 10:37
Φιλτατοι θα ηθελα την γνωμη σας, αυτο ειναι το μπουζι μετα απο 1200 χλμ περιπου με λιπαντικο BMW 15W-50. Ο μηχανικος λεει να αλλαξω ιξωδες γιατι ''τσιμπαει'' λαδι (να χαρω που αυτος μου το εβαλε) και να ξαναγυρισω στο 20W-50.

https://i.imgur.com/jz1De1C.jpeg

https://i.imgur.com/byckIcq.jpeg

Στις απο κατω φωτογραφιες στο κεντρικο ηλεκτροδιο φαινεται σαν να ειναι λιωμενο στην κορυφη,να εχει κανει εξογκωμα στο πλαι αλλα δεν ειναι παρα μονο επικαθιση.

https://i.imgur.com/SY6jKpX.jpeg

https://i.imgur.com/UPXArOX.jpeg

Η καυση (αερας-καυσιμο) πως σας φαινεται;
Περαν απο αλλαγη ιξωδους χρειαζεται ρυθμιση μειγματος;