View Full Version : Ποιες κατηγορίες Μότο προτιμάει ο κόσμος και γιατί.
Καλημέρα σας και καλή Κυριακή, έχοντας το τέταρτο ΣΚ που αναπολώ το ταξίδι μου στην Ρουμανία το πρώτο στο εξωτερικό, και κοιτώντας φωτογραφίες Διάφορους σε μοτοσυκλετιστικες ομάδες. Παρατηρώ ότι ο κόσμος προτιμάει κύριος τα on off (δεν ειναι ελληνικό το θέμα μόνο ) για ταξιδια αλλά πολύ περισσότερο τα cruiser όπως και αρκετοί προτιμούν τα retro bikes με ζελατίνες. Εντύπωση μου εκανε οτι προτιμούν της άλλες 2 κατηγορίες. Εγώ φανταζόμουν ότι οι κατηγορίες που βολεύουν σε ταξίδια είναι τα on off και τα Touring μηχανάκια.
Παρακαλώ αναφέρετε τις δικιες σας εμπειριες για το τι βλέπετε στα ταξίδια σας η αν έχει ταξιδέψει κανεις με άλλοι είδους μοτοσυκλέτα να μας πει την γνώμη του.
Το θέμα είναι για γνώσεις για μας τους νεοεισερχόμενους στον χώρο χωρίς εμπειρία από πολλές μηχανές καθώς και διαβασμα τις εμπειριες άλλων μοτοσυκλετιστών . Σας ευχαριστώ
Κάτοχος Speed Twin εδώ. Τα ρετρό είναι μόνο για μόστρα και για ίνσταγκραμ. Κάποια στρίβουν μια χαρά βέβαια αλλά για ταξίδι (ειδικά από εθνική), δεν είναι.
Αν πας από επαρχιακό, είσαι μια χαρά, αλλά κουράζουν πιο γρήγορα από ότι μια ωραία touring/ on-off.
Είναι όμως πανέμορφα τα άτιμα και ξυπνούν κάτι όμορφα/ωμά μοτοσυκλετιστικά συναισθήματα όταν τα χαζεύεις και όταν τα οδηγείς.
Κάπου, κάποτε, είχα διαβάσει κάτι πολύ εύστοχο: ότι η καλύτερη μοτοσυκλέτα για ταξίδι είναι αυτή που έχεις :beer:
Καλημέρα σας και καλή Κυριακή, έχοντας το τέταρτο ΣΚ που αναπολώ το ταξίδι μου στην Ρουμανία το πρώτο στο εξωτερικό, και κοιτώντας φωτογραφίες Διάφορους σε μοτοσυκλετιστικες ομάδες. Παρατηρώ ότι ο κόσμος προτιμάει κύριος τα on off (δεν ειναι ελληνικό το θέμα μόνο ) για ταξιδια αλλά πολύ περισσότερο τα cruiser όπως και αρκετοί προτιμούν τα retro bikes με ζελατίνες. Εντύπωση μου εκανε οτι προτιμούν της άλλες 2 κατηγορίες. Εγώ φανταζόμουν ότι οι κατηγορίες που βολεύουν σε ταξίδια είναι τα on off και τα Touring μηχανάκια.
Παρακαλώ αναφέρετε τις δικιες σας εμπειριες για το τι βλέπετε στα ταξίδια σας η αν έχει ταξιδέψει κανεις με άλλοι είδους μοτοσυκλέτα να μας πει την γνώμη του.
Το θέμα είναι για γνώσεις για μας τους νεοεισερχόμενους στον χώρο χωρίς εμπειρία από πολλές μηχανές καθώς και διαβασμα τις εμπειριες άλλων μοτοσυκλετιστών . Σας ευχαριστώ
Αυτό που βολεύει περισσότερο για ταξίδια, είναι το αυτοκίνητο.
Η μοτοσυκλέτα είναι περισσότερο hobby, παρά πρακτική λύση (στα ταξίδια).
Έτσι, πολλές φορές κάποιος διαλέγει περισσότερο με βάση το τι του αρέσει στο μάτι, παρά με το τι θα βόλευε περισσότερο. Και έτσι, ανέχεται και κάποιους συμβιβασμούς περισσότερο.
doctoras
15/09/2024, 23:10
Επίσης οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών ανω των 125cc βγάζουν κάποια συμπεράσματα
Μηχανάκια all round είναι τα λουκ αντβε που στα μεγάλα τους κυβικά έχουν ενσωματώσει και το τουρινκ
Από εκεί και μετά η μοτοσυκλέτα είναι προσωπική υπόθεση, όπως ειπαν οι από πάνω πολλές φορές περαν της ορθολογικής επιλογής υπάρχει και το τι σε φτιάχνει να καβαλας η να βλέπεις και για αυτό τον ακοπο αξίζει λίγη ταλαιπωρία παραπάνω
CorpseAlive
15/09/2024, 23:42
Προφανώς είναι θέμα χρήσης.
Όταν ταξιδεύεις θα δεις προφανώς περισσότερες ''ταξιδιάρικες'' μηχανές, αν είσαι στην πόλη θα δεις περισσότερο σκούτερ κλπ και αν πας στα λιμανάκια ή στα βίλια θα νομίζεις ότι τα SS ή τα 1000ρια Naked πουλάνε σαν τρελά.
Όσον αφορά το On/Off θεωρώ πλέον παρωχημένο τίτλο για τα μηχανάκια που βγαίνουν . Είναι Όρθια τουριστικά , ούτε off ούτε καν για χαλίκι.
Κάποιος θα πάρει το Panamerican ή το 1300ρι για χώμα? Ναι προφανώς κάποιος θα το κάνει , όπως κάποιος πάει με την Βέσπα Βολιβία και κάποιος άλλος καταπίνει σπαθιά. Δεν βγάζεις συμπέρασμα έτσι.
Εμενα πάντως με έβαλε σε σκέψεις το cb500x να αντικατασταθεί με ένα γυμνό. Νιώθω ότι δίνουν περισσότερο μοτοσυκλέτα στα λεφτά τους.
Το πως θα είναι το ταξίδι μαζί τους δεν ξέρω. Πάντως και με το cb δικαβαλο το Αθήνα- Πάτρα και πίσω αυθημερόν ο συνεπιβάτης ήταν κουρασμένος.
Εμενα πάντως με έβαλε σε σκέψεις το cb500x να αντικατασταθεί με ένα γυμνό. Νιώθω ότι δίνουν περισσότερο μοτοσυκλέτα στα λεφτά τους.
Το πως θα είναι το ταξίδι μαζί τους δεν ξέρω. Πάντως και με το cb δικαβαλο το Αθήνα- Πάτρα και πίσω αυθημερόν ο συνεπιβάτης ήταν κουρασμένος.
Θεωρώ με ένα φαΐ ρινγκ ταξιδεύεις
basilis_k6
22/09/2024, 23:14
Εμενα πάντως με έβαλε σε σκέψεις το cb500x να αντικατασταθεί με ένα γυμνό. Νιώθω ότι δίνουν περισσότερο μοτοσυκλέτα στα λεφτά τους.
Το πως θα είναι το ταξίδι μαζί τους δεν ξέρω. Πάντως και με το cb δικαβαλο το Αθήνα- Πάτρα και πίσω αυθημερόν ο συνεπιβάτης ήταν κουρασμένος.
Πως θα βοηθήσει το γυμνό σε αυτό? Αυθημερόν ταξίδια να κάνεις με αμαξι.
Καλημέρα.
Όπως όλα τα Ι.Χ δεν κάνουν την ίδια δουλειά το ίδιο ( π.χ έκανα Πάτρα - Καβάλα με Κορέα χιλιαράκι και μου έβγαλε την ψυχή με το a/c αναμμένο στις ανηφόρες της Βέροιας) το ίδιο ισχύει και εδώ.
Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από ένα μοτοσυκλετάκι να ταξιδέψει 2 άτομα με άνεση κιόλας .
Εξ ορισμού άνεση και μοτοσυκλέτες δεν πάνε μαζί πόσο
μάλλον με μοτοσυκλετάκι .Για τον συνεπιβάτη φέρνει ακόμα και εγκεφαλική κούραση,εσύ τουλάχιστον οδηγάς ,δεν καθεσε...τιμωρία :)
Προφανώς είναι θέμα χρήσης.
Όταν ταξιδεύεις θα δεις προφανώς περισσότερες ''ταξιδιάρικες'' μηχανές, αν είσαι στην πόλη θα δεις περισσότερο σκούτερ κλπ και αν πας στα λιμανάκια ή στα βίλια θα νομίζεις ότι τα SS ή τα 1000ρια Naked πουλάνε σαν τρελά.
Όσον αφορά το On/Off θεωρώ πλέον παρωχημένο τίτλο για τα μηχανάκια που βγαίνουν . Είναι Όρθια τουριστικά , ούτε off ούτε καν για χαλίκι.
Κάποιος θα πάρει το Panamerican ή το 1300ρι για χώμα? Ναι προφανώς κάποιος θα το κάνει , όπως κάποιος πάει με την Βέσπα Βολιβία και κάποιος άλλος καταπίνει σπαθιά. Δεν βγάζεις συμπέρασμα έτσι.
Κι όμως τα σύγχρονα ον οφ έχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες στο χώμα.
Στους ανοιχτούς δρόμους τα sport touring ταξιδεύουν καλύτερα και πιο γρήγορα από τα ον οφ αλλα πλέον μπαίνουν κάμερες παντού οπότε το παραπάνω σηκώνει κουβέντα. Γιατί ένα crf 1100 l για παράδειγμα μπορεί να ταξιδεύει παρστεταμένα με 140 αλλά ένα ZZR 1400 ενώ μπορεί να το κάνει, ο αναβάτης θα βαρεθεί όσο δεν πάει.
Οπότε επιλέγουμε μοτοσυκλέτα για ταξιδιωτική χρήση ανάλογα με τις διαδρομές που επιλέγουμε στα ταξίδια μας.
CorpseAlive
23/09/2024, 09:29
Κι όμως τα σύγχρονα ον οφ έχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες στο χώμα.
Στους ανοιχτούς δρόμους τα sport touring ταξιδεύουν καλύτερα και πιο γρήγορα από τα ον οφ αλλα πλέον μπαίνουν κάμερες παντού οπότε το παραπάνω σηκώνει κουβέντα. Γιατί ένα crf 1100 l για παράδειγμα μπορεί να ταξιδεύει παρστεταμένα με 140 αλλά ένα ZZR 1400 ενώ μπορεί να το κάνει, ο αναβάτης θα βαρεθεί όσο δεν πάει.
Οπότε επιλέγουμε μοτοσυκλέτα για ταξιδιωτική χρήση ανάλογα με τις διαδρομές που επιλέγουμε στα ταξίδια μας.
Κώστα είμαι σίγουρος ότι και με ένα ZZR1400 προσωπικά εσύ θα έβρισκες τον τρόπο και για χώμα. Επομένως δεν είσαι το μέτρο σύγκρισης :bawl::bawl:
Κώστα είμαι σίγουρος ότι και με ένα ZZR1400 προσωπικά εσύ θα έβρισκες τον τρόπο και για χώμα. Επομένως δεν είσαι το μέτρο σύγκρισης :bawl::bawl:
:lol:
Είχα γυρίσει με το παρακάτω τα Κύθηρα με πολύ χώμα μέσα καθώς και άλλες διαδρομές. Αν είχε ίσιο τιμόνι και όχι clip on θα βόλευε καλύτερα. :D.
(Μάλλον έχεις δίκιο αφού ότι καβαλάω μπαίνει χώμα)
456037
PaNick67
23/09/2024, 09:42
Εμενα πάντως με έβαλε σε σκέψεις το cb500x να αντικατασταθεί με ένα γυμνό. Νιώθω ότι δίνουν περισσότερο μοτοσυκλέτα στα λεφτά τους.
Το πως θα είναι το ταξίδι μαζί τους δεν ξέρω. Πάντως και με το cb δικαβαλο το Αθήνα- Πάτρα και πίσω αυθημερόν ο συνεπιβάτης ήταν κουρασμένος.
Θεωρώ με ένα φαΐ ρινγκ ταξιδεύεις
Μονος ταξιδευεις κι χωρις αυτο, αρκει ενα tank bag να κοβει τον πολυ αερα. Με συνεπιβατη,οχι. Παιζει να πας και να γυρισει με το ΚΤΕΛ ή να μην ξανα ανεβει στην μηχανη.
Γενικα με μικρες μοτο δεν βγαινεις εθνικη, τρως ξυλο απο τον αερα πανω απο 120 χαω και πιο χαμηλα σε περνανε ολοι. Εκει βγαινεις στο επαρχιακο και πας σαν ανθρωπος με λιγοτερη κινηση, εναλλαγες τοπιου, χαμηλοτερες ταχυτητες και ξεκουραστα.
Αν θες να πας αυθημερον , πηγαινε με αμαξι
PortisHead
23/09/2024, 10:17
Αυτο που παρατηρω εγω, και μαλιστα και απο δω μεσα, ειναι οτι δεν βαζουν προτεραιοτητες ο κοσμος και συχνοτητα χρήσης σε αυτο που θα παρουν.
Λεει π.χ. καποιος θελω να δωσω το RR και να παρω κατι πιο ταξιδιαρικο με βαλιτσες και ανεσεις για την γυναικα κλπ.
και στην ουσια εννοει οτι θα βγει 1 φορα στη ζωη του Ευρωπή ή θα παει 2 καλοκαιρια τον γυρο της Πελοπονησσου και παει και παιρνει adventure μηχανακι 1300cc
και την υπόλοιπη ζωη του ειναι Παγκράτι - Κολιατσου.
Οποτε στο ερωτημα σου, η απαντηση ειναι οτι συνηθως προτιμαει την λάθος επιλογή.:rolleyes:
Dimmanoukas
23/09/2024, 11:54
Αυτό δεν γίνεται μόνο στα μηχανάκια αλλά και στα αυτοκίνητα φουλ.
Ο άλλος μπορεί να μένει κυψέλη και για να χωρέσει όλα τα πράγματα μια φορά το χρόνο στο ταξίδι του καλοκαιριού παίρνει suv τέρας και όχι ένα πιο μικρό που θα του ειναι πιο εύκολο και στο παρκάρισμα, με λιγότερα έξοδα κλπ.
Έτσι κάπως είναι και με τις adventure μηχανές υποθέτω.
Γνώμη μου εάν είναι μια στο τόσο να κάνεις ταξίδι και εάν, πάρε αυτό που χρειάζεσαι και στην ανάγκη μίσθωσε μια για το ταξίδι που θα πας, εάν πας ποτέ.
CorpseAlive
23/09/2024, 11:57
Αυτό δεν γίνεται μόνο στα μηχανάκια αλλά και στα αυτοκίνητα φουλ.
Ο άλλος μπορεί να μένει κυψέλη και για να χωρέσει όλα τα πράγματα μια φορά το χρόνο στο ταξίδι του καλοκαιριού παίρνει suv τέρας και όχι ένα πιο μικρό που θα του ειναι πιο εύκολο και στο παρκάρισμα, με λιγότερα έξοδα κλπ.
Έτσι κάπως είναι και με τις adventure μηχανές υποθέτω.
Γνώμη μου εάν είναι μια στο τόσο να κάνεις ταξίδι και εάν, πάρε αυτό που χρειάζεσαι και στην ανάγκη μίσθωσε μια για το ταξίδι που θα πας, εάν πας ποτέ.
Έχεις ψάξει πόσο κάνει να μισθώσεις μία μηχανή για ταξίδι στο εξωτερικό?
CorpseAlive
23/09/2024, 11:58
:lol:
Είχα γυρίσει με το παρακάτω τα Κύθηρα με πολύ χώμα μέσα καθώς και άλλες διαδρομές. Αν είχε ίσιο τιμόνι και όχι clip on θα βόλευε καλύτερα. :D.
(Μάλλον έχεις δίκιο αφού ότι καβαλάω μπαίνει χώμα)
456037
Επόμενη δοκιμασία για τον Κώστα, πως κατάφερα να διασχίσω την Πίνδο οδηγώντας Σκάνια με ασφάλτινο.
Dimmanoukas
23/09/2024, 12:03
Έχεις ψάξει πόσο κάνει να μισθώσεις μία μηχανή για ταξίδι στο εξωτερικό?
Δυστυχώς ή ευτυχώς όχι, καθώς δεν προλαβαίνω καλά καλά να κάνω ταξίδι στο εσωτερικό πόσο μάλλον έξω.
Επίσης αναφέρομαι στα έξοδα κτήσης και χρήσης μεγάλου κυβισμού adventure μηχανής και όχι μεσαίας, που αν και αυτές είναι πιο τσιμπημενες από τις άλλες κατηγοριες μηχανών στα ίδια κυβικά, ωστόσο στην Ελλάδα τουλάχιστον (καλής ποιότητας άσφαλτος, λακούβες κλπ) είναι πολύ χρηστικές για την πλειοψηφία των αναβατών.
PortisHead
23/09/2024, 12:04
Αυτό δεν γίνεται μόνο στα μηχανάκια αλλά και στα αυτοκίνητα φουλ.
Ο άλλος μπορεί να μένει κυψέλη και για να χωρέσει όλα τα πράγματα μια φορά το χρόνο στο ταξίδι του καλοκαιριού παίρνει suv τέρας και όχι ένα πιο μικρό που θα του ειναι πιο εύκολο και στο παρκάρισμα, με λιγότερα έξοδα κλπ.
Έτσι κάπως είναι και με τις adventure μηχανές υποθέτω.
Γνώμη μου εάν είναι μια στο τόσο να κάνεις ταξίδι και εάν, πάρε αυτό που χρειάζεσαι και στην ανάγκη μίσθωσε μια για το ταξίδι που θα πας, εάν πας ποτέ.
Χαιρομαι οταν βλεπω πως δεν εχει χαθει απ' ολους το common sense που λενε και στο χωριο μου.
:beer:
Εγώ πάλι βλέπω οτι επειδή μένω σε μια επίπεδη πόλη που και σκούτερ/παπί 100cc σε πάει* μέχρι και δικάβαλο παντού, τα σκούτερ έχουν εκτοπίσει εντελώς τις μοτοσικλέτες. Βλέπεις 50 σκούτερ/παπιά για κάθε μία μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί στο δρόμο. Και μπορεί να είπα και λίγα.
Οπότε οι προτιμήσεις του κόσμου δεν είναι κάτι τόσο "απλό" και παίζουν ρόλο πολλαπλοί παράγοντες. Τουλάχιστον για τα "δίκυκλα" :P
*πάει = σε πάει απλά από το σημείο Α στο Β. Δεν διεκδικεί δάφνες! :P
Υ.Γ.: Αν θέλετε μπορούμε να το αναλύσουμε και φιλοσοφικά..
Πριν την έλευση του internet (και στη συνέχεια των social media) η μοτοσικλέτα ήταν μέσω ελευθερίας. Σου άνοιγε ορίζοντες να δεις και να επισκεφθείς μέρη που αλλιώς δεν είχες την δυνατότητα να γνωρίσεις. Αγόραζες μοτοσικλέτα και αυτόματα ο κόσμος γύρω σου γινόταν πιο μεγάλος (έφτανες πιο μακριά)
Σήμερα αυτό το έχει μηδενίσει το internet. Η μοτοσικλέτα πλέον δεν είναι μέσο "ελευθερίας". Για τους περισσότερους (και ειδικά για την νέα γενιά που μεγάλωσε με το smartphone στο χέρι) είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ένα μέσο που εξυπηρετεί τον πρακτικό σκοπό να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.
CorpseAlive
23/09/2024, 12:16
Δυστυχώς ή ευτυχώς όχι, καθώς δεν προλαβαίνω καλά καλά να κάνω ταξίδι στο εσωτερικό πόσο μάλλον έξω.
Επίσης αναφέρομαι στα έξοδα κτήσης και χρήσης μεγάλου κυβισμού adventure μηχανής και όχι μεσαίας, που αν και αυτές είναι πιο τσιμπημενες από τις άλλες κατηγοριες μηχανών στα ίδια κυβικά, ωστόσο στην Ελλάδα τουλάχιστον (καλής ποιότητας άσφαλτος, λακούβες κλπ) είναι πολύ χρηστικές για την πλειοψηφία των αναβατών.
Βέβαια η διαφορά είναι ότι αν και δεν παράγει αξία η κτήση μίας μηχανής, κρατάει αξία σε περίπτωση μεταπώλησης και αν το δεις και πιο ορθολογικά , οι On/Off κρατάνε ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό αξίας. Επομένως αγοράζοντας ουσιαστικά χάνεις τα χρήματα λόγω της χρήσης της .
Αν δεις τι τιμές παίζουν στο να νοικιάσεις για 1 ταξίδι τον χρόνο (σοβαρό ταξίδι) άνω των 10 ημέρων (αν βρεις να σου δώσουν μηχανή για φύγεις έξω) και τις συγκρίνεις με το πόσο % χάνει μεταπωλητικά αξία η μηχανή σου κάθε έτος , θα καταλάβεις ότι αυτό που έγραψες και ορθολογικά δεν στέκει. Είτε είναι 600ρι είτε είναι 1300ρι.
Επιπλέον ούτως ή άλλως τα κόστη από 800 κυβικά και πάνω είναι πάνω κάτω τα ίδια .
Αλλά στην κουβέντα μηχανή και ορθολογισμός δεν πάνε μαζί, για εμένα, γιατί τα παραπάνω κυβικά δεν αγοράζονται λόγω ανάγκης αλλά κυρίως λόγω Κ@βλας.
Εγώ πάλι βλέπω οτι επειδή μένω σε μια επίπεδη πόλη που και σκούτερ/παπί 100cc σε πάει* μέχρι και δικάβαλο παντού, τα σκούτερ έχουν εκτοπίσει εντελώς τις μοτοσικλέτες. Βλέπεις 50 σκούτερ/παπιά για κάθε μία μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί στο δρόμο. Και μπορεί να είπα και λίγα.
Οπότε οι προτιμήσεις του κόσμου δεν είναι κάτι τόσο "απλό" και παίζουν ρόλο πολλαπλοί παράγοντες. Τουλάχιστον για τα "δίκυκλα" :P
*πάει = σε πάει απλά από το σημείο Α στο Β. Δεν διεκδικεί δάφνες! :P
Υ.Γ.: Αν θέλετε μπορούμε να το αναλύσουμε και φιλοσοφικά..
Πριν την έλευση του internet (και στη συνέχεια των social media) η μοτοσικλέτα ήταν μέσω ελευθερίας. Σου άνοιγε ορίζοντες να δεις και να επισκεφθείς μέρη που αλλιώς δεν είχες την δυνατότητα να γνωρίσεις. Αγόραζες μοτοσικλέτα και αυτόματα ο κόσμος γύρω σου γινόταν πιο μεγάλος (έφτανες πιο μακριά)
Σήμερα αυτό το έχει μηδενίσει το internet. Η μοτοσικλέτα πλέον δεν είναι μέσο "ελευθερίας". Για τους περισσότερους (και ειδικά για την νέα γενιά που μεγάλωσε με το smartphone στο χέρι) είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ένα μέσο που εξυπηρετεί τον πρακτικό σκοπό να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.
Εγώ προσωπικά σαν νέος 26 χρόνων βιώνω παρόμοιο θέμα . Από τα 23 έχω το 500χ και δυσκολευόμουν να βρω άτομα να πάμε μια εκδρομή στην ηλικία μου καθώς οι μισοί ζουνε για το στορυ και τις καφετέριες. Εγώ πάλι ζω για το βίντεο σαν απόδειξη ότι έκανα και αυτό και να μένει στο σκληρό δισκο του μυαλού μου. Επίσης το cb500x πριν το πάρω λέγαν όλοι Ε μικρό είναι μηχανάκι πόλης είναι. Πάλι καλά που η Ελλάδα είναι μια πόλη
Βέβαια η διαφορά είναι ότι αν και δεν παράγει αξία η κτήση μίας μηχανής, κρατάει αξία σε περίπτωση μεταπώλησης και αν το δεις και πιο ορθολογικά , οι On/Off κρατάνε ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό αξίας. Επομένως αγοράζοντας ουσιαστικά χάνεις τα χρήματα λόγω της χρήσης της .
Αν δεις τι τιμές παίζουν στο να νοικιάσεις για 1 ταξίδι τον χρόνο (σοβαρό ταξίδι) άνω των 10 ημέρων (αν βρεις να σου δώσουν μηχανή για φύγεις έξω) και τις συγκρίνεις με το πόσο % χάνει μεταπωλητικά αξία η μηχανή σου κάθε έτος , θα καταλάβεις ότι αυτό που έγραψες και ορθολογικά δεν στέκει. Είτε είναι 600ρι είτε είναι 1300ρι.
Επιπλέον ούτως ή άλλως τα κόστη από 800 κυβικά και πάνω είναι πάνω κάτω τα ίδια .
Αλλά στην κουβέντα μηχανή και ορθολογισμός δεν πάνε μαζί, για εμένα, γιατί τα παραπάνω κυβικά δεν αγοράζονται λόγω ανάγκης αλλά κυρίως λόγω Κ@βλας.
Συμφωνώ σε όλα. Καθώς κοίταζα και για να νοικιάζω κάποια στιγμή τα κοστοι είναι του πανάκριβου σε σημείο που προτιμάς να βγεις με ότι έχεις. Ένα ακόμα ταξίδι κανεις με τα λεφτά που ζητάνε. Τέλος τα κοστοι είναι παρόμοια από 800 και πάνω αλλά το κόστος αγοράς μεγάλο . Βρβαια και με ένα 800 κανεις τα πάντα εδώ το 500αρι με έβγαλε εξωτερικό και το χάρηκα και ολας. Ασε που το τρεισερ το gt κουράστηκε περισσότερο από εμένα και το άλλο παιδί με το cb. Τέλος συνειδητοποιω ότι στην μοτοσυκλέτα το μόνο φρένο που μπαίνει είναι το μυαλό μας και υο ποσό θελουμε να κάνουμε κάτι . Για αυτό σκέφτομαι τα γυμνά οικονομικά μηχανάκια στην κτήση και κοντός αναβάτης εγώ . Βέβαια σχω μια αγάπη στο ταπεινό και όμορφο cb
motojojo
23/09/2024, 21:14
Άμα σε τρωει ο κωλος σου να κανεις ταξιδι το κάνεις με ότι έχεις. Ουτε να πουλήσεις τα νεφρά σου για να πάρεις "καλό" adventure ούτε να νοικιάσεις το τανκ γιατι τα 500 κυβικα πέφτουν λίγα.
Φορτώνεις-φουλάρεις-φευγεις.
Εγώ προσωπικά σαν νέος 26 χρόνων βιώνω παρόμοιο θέμα . Από τα 23 έχω το 500χ και δυσκολευόμουν να βρω άτομα να πάμε μια εκδρομή στην ηλικία μου καθώς οι μισοί ζουνε για το στορυ και τις καφετέριες. Εγώ πάλι ζω για το βίντεο σαν απόδειξη ότι έκανα και αυτό και να μένει στο σκληρό δισκο του μυαλού μου. Επίσης το cb500x πριν το πάρω λέγαν όλοι Ε μικρό είναι μηχανάκι πόλης είναι. Πάλι καλά που η Ελλάδα είναι μια πόλη
Συμφωνώ σε όλα. Καθώς κοίταζα και για να νοικιάζω κάποια στιγμή τα κοστοι είναι του πανάκριβου σε σημείο που προτιμάς να βγεις με ότι έχεις. Ένα ακόμα ταξίδι κανεις με τα λεφτά που ζητάνε. Τέλος τα κοστοι είναι παρόμοια από 800 και πάνω αλλά το κόστος αγοράς μεγάλο . Βρβαια και με ένα 800 κανεις τα πάντα εδώ το 500αρι με έβγαλε εξωτερικό και το χάρηκα και ολας. Ασε που το τρεισερ το gt κουράστηκε περισσότερο από εμένα και το άλλο παιδί με το cb. Τέλος συνειδητοποιω ότι στην μοτοσυκλέτα το μόνο φρένο που μπαίνει είναι το μυαλό μας και υο ποσό θελουμε να κάνουμε κάτι . Για αυτό σκέφτομαι τα γυμνά οικονομικά μηχανάκια στην κτήση και κοντός αναβάτης εγώ . Βέβαια σχω μια αγάπη στο ταπεινό και όμορφο cb
Στα 26, το "ξύλο" (την ταλαιπωρία) που τρως με ένα naked ή με το CBX σε μεγάλο ταξίδι την καταλαβαίνεις (νιώθεις) πολύ λιγότερο απ' ότι στα 36 και απ' οτι στα 46.
Βέβαια μην τρελαθούμε, 20 χρόνια πριν, μια χαρά έκανε tour ο κόσμος με τις μισές ανέσεις που έχουμε σήμερα, ανεξαρτήτου ηλικίας.
Αλλά όταν υπάρχουν αυτές οι ανέσεις, όσο μεγαλώνει η ηλικία του αναβάτη, τόσο πιο ποθητές είναι.. :P
Στα 26, το "ξύλο" (την ταλαιπωρία) που τρως με ένα naked ή με το CBX σε μεγάλο ταξίδι την καταλαβαίνεις (νιώθεις) πολύ λιγότερο απ' ότι στα 36 και απ' οτι στα 46.
Βέβαια μην τρελαθούμε, 20 χρόνια πριν, μια χαρά έκανε tour ο κόσμος με τις μισές ανέσεις που έχουμε σήμερα, ανεξαρτήτου ηλικίας.
Αλλά όταν υπάρχουν αυτές οι ανέσεις, όσο μεγαλώνει η ηλικία του αναβάτη, τόσο πιο ποθητές είναι.. :P
Σε σημείο να θέλω να πάω με το αμάξι...:lol:
Στα 26, το "ξύλο" (την ταλαιπωρία) που τρως με ένα naked ή με το CBX σε μεγάλο ταξίδι την καταλαβαίνεις (νιώθεις) πολύ λιγότερο απ' ότι στα 36 και απ' οτι στα 46.
Βέβαια μην τρελαθούμε, 20 χρόνια πριν, μια χαρά έκανε tour ο κόσμος με τις μισές ανέσεις που έχουμε σήμερα, ανεξαρτήτου ηλικίας.
Αλλά όταν υπάρχουν αυτές οι ανέσεις, όσο μεγαλώνει η ηλικία του αναβάτη, τόσο πιο ποθητές είναι.. :P
Το θέμα είναι με τα λεφτά που διαθέτουμε τι αγοράζουμε. Σε αυτή την κατηγορία δεν ξέρω αν θα δεις διάφορες να πάρεις ένα on off από ένα γυμνό μιας και δεννθα έχει τρομερές ταξιδιωτικές ικανότητες κανένα από τα 2.
Coyote.V
24/09/2024, 17:58
:lol:
Είχα γυρίσει με το παρακάτω τα Κύθηρα με πολύ χώμα μέσα καθώς και άλλες διαδρομές. Αν είχε ίσιο τιμόνι και όχι clip on θα βόλευε καλύτερα. :D.
(Μάλλον έχεις δίκιο αφού ότι καβαλάω μπαίνει χώμα)
456037
Να ήταν μόνο το τιμόνι... με τα λάστιχα πως την πάλεψες; Πολύ φαρδιά για χώμα... επειδή έχω βάλει και γω στο χώμα τέτοια μηχανή με φόβισε πολλές φορές ευτυχώς χωρίς να πέσω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.