Σύνδεση

View Full Version : Καιρός ήταν....



Bowleno
23/09/2024, 04:27
Έστω και με αυτόν τον άσχημο τρόπο, είναι καιρός πια να καταλάβουν οι πεζοί ότι δεν γίνεται να περνάνε τον δρόμο όπου και όπως τους ΚΑΠΝΙΣΕΙ! (https://www.in.gr/2024/09/22/greece/synelifthi-pezos-gia-tin-emploki-tou-se-thanatiforo-troxaio-odigo-mixanis/)

Κάπου ώπα πια, έχω κινδυνεύσει και εγώ ο ίδιος (και φαντάζομαι και άλλοι εδώ μέσα) από τους πεζούς που πετάγονται από το πουθενά, χύμα στο κύμα και ζητάνε και τα ρέστα.....

thunder ace
23/09/2024, 04:46
Ετσι μπραβο.
Εχω δει το Χαρο με τα ματια απο πεζο.

doctoras
23/09/2024, 07:24
ισχύει

όμως ισχύει πως όσο πιο μεγάλη είναι η πόλη τα προβλήματα υποδομών είναι τεράστια..
Δηλαδή έφτιαξαν αυτοκινητοκρατούμενες πόλεις με μεγάλες λεωφόρους και οδικούς αξονες χωρίς καμία υποδομή για μετακίνηση με άλλο μέσο μεταφοράς. Οι πολίτες οχι απλώς δε αντιδρούν αλλά χειροκροτούν κάθε 4 χρόνια. Και αν σκοτωθεί κάποιος ατομική ευθύνη

Phantom
23/09/2024, 09:04
Μην "χαίρεστε"..

Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..




Και αν σκοτωθεί κάποιος ατομική ευθύνη
Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
Κάπου ώπα.
Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;

CorpseAlive
23/09/2024, 09:14
Μην "χαίρεστε"..

Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..




Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
Κάπου ώπα.
Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;


Πάνω κάτω όπως τα λες δεν έχω να προσθέσω κάτι.

Bowleno
23/09/2024, 13:27
Μην "χαίρεστε"..

Θα τα εξηγήσει καλύτερα και ο δικηγόρος του forum, αλλά "συνελήφθη" λέει, όχι δικάστηκε και κρίθηκε ένοχος.
Σε κάθε τροχαίο που υπάρχει θάνατος, η σύλληψη των εμπλεκομένων μελών είναι αυτόφωρη/αυτεπάγγελτη διαδικασία. Απλά στη συνέχεια ο εισαγγελέας (με ελάχιστες εξαίρεσεις) δίνει εντολή να αφεθούν ελεύθεροι.

Στη συνέχεια γίνονται πραγματογνωμοσύνες, συντάσσονται πορίσματα, ορίζεται δικάσιμος, και το ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αποφασίζει ποιος έφταιγε και γιατί.
Οπότε αν ο πεζός δεν δικαστεί, και δεν κριθεί ένοχος/συνένοχος, μην "χαίρεστε".. Δεν άλλαξε ξαφνικά κάτι..




Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη. Ναι, θα πρέπει να υπολογίζει το ρίσκο των ενεργειών του, ακόμα κι αν είναι πεζός. Και δεν είναι κάτι παράλογο αυτό που λέω.. Αν γυρίσουμε 200 χρόνια πίσω που δεν υπήρχαν οι πόλεις και οι δρόμοι, η μετακίνηση ενός πεζού πάλι είχε ρίσκο και "ατομική ευθύνη". Διαφορετικοί κίνδυνοι τότε, διαφορετικοί σήμερα. Αλλά δεν γίνεται η "πολιτεία" να πιάνει τον πολίτη από το χεράκι για να τον περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο.
Κάπου ώπα.
Ζω σε μια μικρή επαρχιακή πόλη που έχει υποδομές. Και που συνεχώς δημιουργεί νέες υποδομές για πεζούς, ποδήλατα και "micro-mobility" όπως λέμε πλέον τα e-scooter και τα ηλ. ποδήλατα και πατίνια.
Το πρόβλημα είναι οτι οι υποδομές αυτές μένουν αχρησιμοποίητες από τους χρήστες για τους οποίους υποτίθεται πως δημιουργήθηκαν.
Βλέπεις ποδηλατόδρομο παράλληλα με κύριο άξονα αστικής οδού, ΑΔΕΙΟ, και το ποδήλατο μπροστά σου να κόβει την κίνηση και να αδιαφορεί γενικώς για την "αρμονική" συνύπαρξη του με τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
Και ρωτώ: Σε περίπτωση ατυχήματος ενός πεζού (που δεν περνάει από την διάβαση) με το παραπάνω ποδήλατο (που δεν πάει από τον ποδηλατόδρομο) τί γίνεται; Ποιος φταίει;

Κανείς δεν "χαίρεται" ρε συ, πόσο μάλλον με τον θάνατο ενός νέου ανθρώπου.
Το έβαλα με το σκεπτικό ότι έως τώρα, δεν έχει συλληφθεί ποτέ πεζός για τροχαίο, (τουλάχιστον δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κάτι τέτοιο) και ότι είναι καιρός πια, να αναλάβουν ΟΛΟΙ τις ευθύνες που τους αναλογούν, είτε πεζοί είτε με πάσης φύσεως όχημα....

Phantom
23/09/2024, 13:38
Κατάλαβα πως το είπες. Κανείς δεν χαίρεται όταν γίνεται ένα ατύχημα, πολύ περισσότερο θανατηφόρο.
Απλά ήθελα να δείξω πως ο ενθουσιασμός σου (οτι είναι καιρός να αναλάβουν οι πεζοί τις ευθύνες τους) οφείλεται μάλλον σε click-bait άρθρο, καθώς "σύλληψη" υπάρχει σε κάθε τροχαίο ατύχημα με απώλεια ζωής.

panavour
23/09/2024, 13:45
Γενικά ισχύει η νοοτροπία ότι ο πεζός σαν πιο αδύνατος έχει πάντα δίκιο.Ενω τις περισσότερες φορές έχει άδικο.Ειδικα σε μικρές και μεγάλες ηλικίες.Ετσι δημιουργούνται τα γνωστά παρατράγουδα,που ενισχύονται και από τα M.M.A.
(μέσα μαζικής αποβλακωσης)

Phantom
23/09/2024, 14:24
"Μέτρο" χρειάζεται παντού και πάντα. Γι αυτό και γενικά είμαι αντίθετος σε "απόλυτα κάθετες" λύσεις..
Δεν μπορώ να κατηγορήσω ένα 10χρονο π.χ. οτι δεν πέρασε από την διάβαση, αλλά ούτε και έναν 70χρονο που δεν πρόλαβε να περάσει απέναντι με το πράσινο και έχει ξεμείνει στη μέση της διάβασης.
Έχω όμως την απαίτηση ένας 20χρονος και ένας 50χρονος να συμπεριφέρονται σωστά ανάλογα με την ιδιότητα που έχουν κάθε φορά.

Κακά τα ψέματα, στις μέρες μας ελάχιστοι είναι "μόνο πεζοί"
Όπως λοιπόν όταν είσαι οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος σε ενοχλούν ορισμένες συμπεριφορές πεζών, ΜΗΝ γίνεσαι αυτός ο πεζός όταν ξεκαβαλικεύεις.. Υπάρχει και σχετική παροιμία νομίζω :P

Προσωπικά κινούμαι συχνά με αυτοκίνητο, με ποδήλατο, πεζός, και πλέον και με μοτοσικλέτα.
Προσπαθώ οτι με ενοχλεί π.χ. όταν είμαι πεζός, να μην το κάνω όταν οδηγώ (αυτοκίνητο, ποδήλατο, μοτοσικλέτα) αλλά και το ανάποδο. Αν θυμόμασταν όλοι οτι εν δυνάμει είμαστε και πεζοί και οδηγοί και αναβάτες, ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα..

Bowleno
23/09/2024, 16:26
Κατάλαβα πως το είπες. Κανείς δεν χαίρεται όταν γίνεται ένα ατύχημα, πολύ περισσότερο θανατηφόρο.
Απλά ήθελα να δείξω πως ο ενθουσιασμός σου (οτι είναι καιρός να αναλάβουν οι πεζοί τις ευθύνες τους) οφείλεται μάλλον σε click-bait άρθρο, καθώς "σύλληψη" υπάρχει σε κάθε τροχαίο ατύχημα με απώλεια ζωής.



Ρε μαν, ναι, ξέρω ότι πάντα υπάρχουν συλλήψεις σε τέτοια ατυχήματα, ΠΕΖΟ, λέω, ΔΕΝ έχω δει/διαβάσει (και όχι ακούσει...:D) να συλλαμβάνουν.

grinderx
23/09/2024, 20:49
Πεζοί, και δη γονείς/κηδεμόνες με μικρά παιδιά, άλλη μια πικρή ιστορία :( Γενικά ότι είπε ο Phantom.

stefanos
23/09/2024, 20:55
Οι πεζοί και οι ποδηλάτες και οι πατιναδόροι (κατά το πριτσιναδόροι :lol:)
νομίζω ότι δεν έχουν απαραίτητα γνώση του ΚΟΚ πλην ότι διαβάζουν στο facebook...
Παρόλο που τα σχολεία στην Ελλάδα είναι διάσημα για την βαθιά ανάλυση του ΚΟΚ στην οδική παιδεία που διδάσκουν...:rolleyes:
Οπότε ένα ελαφρυντικό το έχουν.
Πέρα από αυτά κυκλοφορούν και άλλα ζώα στους δρόμους σκύλοι γάτες χελώνες κλπ που μπορεί να μας στείλουν ,οπότε καλό είναι να πηγαίνουμε τόσο όσο.

grinderx
23/09/2024, 21:01
Συγνώμη, αλλά τί δουλειά έχει ο ΚΟΚ; Γονείς με καρότσια πάνω στο δρόμο όταν υπάρχει πεζοδρόμιο ΧΩΡΙΣ εμπόδιο δίπλα τους (τα παιδάκια σας δεν τα σκέφτεστε ρε γμ την τρέλα μου; ), οι άλλοι που κάνουν τζόκινγκ επίσης πάνω στο δρόμο (πάνε στο ΟΑΚΑ ξέρω γω ρε μεγάλε), άλλοι που περνάνε το δρόμο χωρίς να ελέγξουν (από τύχη δεν είμαι στη μπουζού που κατέβηκε η άλλη από το πεζοδρόμιο στα ξαφνικά χωρίς να κοιτάξει), κτλ, κτλ. Μερικές μόνο από τις κραχτές περιπτώσεις.

(εκτός κι αν το ποστ σου ήταν ειρωνικό περί ΚΟΚ και πεζών, οπότε πάσο και καλή καρδιά :))

Phantom
23/09/2024, 22:04
Αυτό με τους "αθλητές" στο οδόστρωμα πρέπει επειγόντως να σταματήσει.
Η πλάκα είναι οτι υπάρχει γυμναστήριο στην περιοχή μου πάνω σε δρόμο διαμπερούς κυκλοφορίας ("λεωφόρος" χωρίς να είναι λεωφόρος για όποιον αναρωτιέται τι είναι αυτό) που βγάζει τους αθλούμενους έξω, στη σειρά και κάνουν τζόκινγκ τόσο στο πεζοδρόμιο όσο και στο οδόστρωμα. Μάλιστα περνάνε κάθετα απέναντι τον δρόμο σαν να βλέπεις στρατιωτικό άγημα, χωρίς όμως την παρουσία στρατονόμου.

Πότε θα μαζέψει κανένας φουκαράς κανένα από δαύτους χωρίς να φταίει και θα τον τρέχουν στα δικαστήρια, δεν ξέρω..


Υ.Γ.: Τις μαμάδες που κατεβάζουν τα καρότσια στο δρόμο κι εγώ τις έκραζα μέχρι που γέννησε η γυναίκα μου, και κατάλαβα οτι
Α) είναι εξαιρετικά δύσκολο σε πολλές περιπτώσεις να δεις και να ελέγξεις το οδόστρωμα χωρίς να "κατεβάσεις" καρότσι και
Β) οτι η ψυχοσύνθεση τους για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την γέννα έχει βαρέσει μπιέλα με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν πάντα 100% "σωστά" και να "ξεχνιούνται" ή να υπερεκτιμούν τις δυνατότητες τους ή να γίνονται υπερφοβικές/υπερπροστατευτικές κτλ (καταλαβαίνεται νομίζω οι περισσότεροι τι εννοώ) Οπότε πλέον δείχνω πολύ περισσότερη κατανόηση. Μπορεί να ρίχνω από μέσα μου που και που ακόμα κανένα μπινελίκι, αλλά καταλαβαίνω και την δυσκολία τους.


Τέλος, όταν αφορά "δικαιώματα" μια χαρά τον γνωρίζουν όλοι (και τα ποδήλατα) τον ΚΟΚ.
Όταν περνάμε στις υποχρεώσεις, τότε σφυρίζουμε αδιάφορα και επικαλούμαστε άγνοια νόμου. Που στην Ελλάδα (και σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου) ΔΕΝ δικαιολογείται

doctoras
24/09/2024, 00:02
Στα άλλα θα συμφωνήσω χονδρικά μαζί σου, αλλά σ' αυτό όχι.
Ναι, η μετακίνηση του καθενός είναι και ατομική του ευθύνη.


Ευθύνη και ρίσκα υπάρχουν σε κάθε κίνηση
Όμως ευθύνη της κάθε κυβέρνησης είναι να καλυτερεύει τις συνθηκες μετακίνησης, τα μοντέλα είναι υπαρκτά δε λεω να ανακαλύψουν την Αμερική.
Τόσα χρόνια αντί να πετάνε του κόσμου τα λεφτά στα μπουλεβαρτα θα μπορούσαν να σχεδιάσουν ένα ποδηλατόδρομο της προκοπής μπας και μειωθούν ρύποι και κωλαμαξα από τα κέντρα των πόλεων
Ε, ας φτιάχναν και ασφαλές διαβάσεις, με φρεσκοβαμμένες σημάνσεις να περιορίσουν να παρασυρσεις….

ή στη τελική να μας δίνουν κυκλικά 2 βολτες το χρόνο από ένα ραφαλ ή να μας μετέφεραν «τζαμπανταν» για τις διακοπές του Αυγούστου στα νησιά με τα μπελαρα

Το ένα δεν γίνεται το αλλο δε γίνεται…κάπου ώπα…

Bowleno
24/09/2024, 01:32
Ευθύνη και ρίσκα υπάρχουν σε κάθε κίνηση
Όμως ευθύνη της κάθε κυβέρνησης είναι να καλυτερεύει τις συνθηκες μετακίνησης, τα μοντέλα είναι υπαρκτά δε λεω να ανακαλύψουν την Αμερική.
Τόσα χρόνια αντί να πετάνε του κόσμου τα λεφτά στα μπουλεβαρτα θα μπορούσαν να σχεδιάσουν ένα ποδηλατόδρομο της προκοπής μπας και μειωθούν ρύποι και κωλαμαξα από τα κέντρα των πόλεων
Ε, ας φτιάχναν και ασφαλές διαβάσεις, με φρεσκοβαμμένες σημάνσεις να περιορίσουν να παρασυρσεις….

ή στη τελική να μας δίνουν κυκλικά 2 βολτες το χρόνο από ένα ραφαλ ή να μας μετέφεραν «τζαμπανταν» για τις διακοπές του Αυγούστου στα νησιά με τα μπελαρα

Το ένα δεν γίνεται το αλλο δε γίνεται…κάπου ώπα…

Για τις διαβάσεις μιλώντας... Στην Δεκελείας, κατά μήκος του άλσους υπάρχουν 4 διαβάσεις, μια χαρά βαμμένες, με τα όλα τους, όσοι περνάνε από αυτές κινδυνεύουν να τους πατήσουν! Κανείς δεν τις σέβεται, τι ψάχνουμε τώρα....

PaNick67
24/09/2024, 09:01
Για τις διαβάσεις μιλώντας... Στην Δεκελείας, κατά μήκος του άλσους υπάρχουν 4 διαβάσεις, μια χαρά βαμμένες, με τα όλα τους, όσοι περνάνε από αυτές κινδυνεύουν να τους πατήσουν! Κανείς δεν τις σέβεται, τι ψάχνουμε τώρα....

Ποτε ειδες να γραφουν καποιον που δεν σταματησε σε διαβαση πεζων; Ποτε ειδες να γραφουν για ταχυτητα 58χαω σε οριο 50; Ποτε; Ε τοτε πως θες να σεβαστουν ορια και διαβασεις;
Φιλος εφαγε προστιμο 70€ στο Ροτερνταμ γιατι πηγαινε με 56 σε οριο 50!
Αλλος στην Γερμανια εχασε το διπλωμα οδηγησης για ενα μηνα λογω 2 ή 3ων παρομοιων κλησεων

Ας βαλουν 5-6 καμερες να γραφουν για ταχυτητα στον αστικο ιστο και σε ενα μηνα θα εχουν τα χρηματα να τις κανουν 50. Ενα χρονο μετα θα εχουμε γινει Ελβετια σε ο,τι αφορα αυτο. Μετα οι διαβασεις πεζων , μετα τα φαναρια, κλπ

Δεν υπαρχουν μυστικες συνταγες, ουτε δουλευει η παιδεια απο μονη της, αυτα ειναι παραμυθια. Μονο ο φοβος του προστιμου σε κανει ανθρωπο.

Bowleno
24/09/2024, 09:44
Δεν υπαρχουν μυστικες συνταγες, ουτε δουλευει η παιδεια απο μονη της, αυτα ειναι παραμυθια. Μονο ο φοβος του προστιμου σε κανει ανθρωπο.


Αυτό. Το καταλαβαίνει κανείς βλέποντας τους τουρίστες στα νησιά.....

Dr.Monty
24/09/2024, 12:15
To παλικάρι που εφυγε ηταν φίλος πολυ κοντινου μου ανθρώπου. 2 μερες πριν ήταν μαζι. Νεο παιδι ρε πουστη. Συγκλονιστικό

Coyote.V
24/09/2024, 17:51
Ποτε ειδες να γραφουν καποιον που δεν σταματησε σε διαβαση πεζων; Ποτε ειδες να γραφουν για ταχυτητα 58χαω σε οριο 50; Ποτε; Ε τοτε πως θες να σεβαστουν ορια και διαβασεις;
Φιλος εφαγε προστιμο 70€ στο Ροτερνταμ γιατι πηγαινε με 56 σε οριο 50!
Αλλος στην Γερμανια εχασε το διπλωμα οδηγησης για ενα μηνα λογω 2 ή 3ων παρομοιων κλησεων

Ας βαλουν 5-6 καμερες να γραφουν για ταχυτητα στον αστικο ιστο και σε ενα μηνα θα εχουν τα χρηματα να τις κανουν 50. Ενα χρονο μετα θα εχουμε γινει Ελβετια σε ο,τι αφορα αυτο. Μετα οι διαβασεις πεζων , μετα τα φαναρια, κλπ

Δεν υπαρχουν μυστικες συνταγες, ουτε δουλευει η παιδεια απο μονη της, αυτα ειναι παραμυθια. Μονο ο φοβος του προστιμου σε κανει ανθρωπο.


Πολύ λυπηρό αυτό που συνέβη, δυστυχώς αυτό που γράφεις είναι αλήθεια. Έχουν σκοπό να τοποθετήσουν κάμερες σε πολλά σημεία αλλά έχω την εντύπωση πως όλος αυτός ο όγκος παραβάσεων που θα δημιουργηθεί στο σύστημα δεν θα είναι διαχειρίσιμος. Ειδικά στα φανάρια θα πέσει πολύ κλάμα, όποιος πατάει διάβαση πεζών θα φωτογραφίζεται και θα ισχύει ότι πέρασε με κόκκινο... φαντάζεσαι τι έχει να γίνει;

PaNick67
25/09/2024, 13:42
Πολύ λυπηρό αυτό που συνέβη, δυστυχώς αυτό που γράφεις είναι αλήθεια. Έχουν σκοπό να τοποθετήσουν κάμερες σε πολλά σημεία αλλά έχω την εντύπωση πως όλος αυτός ο όγκος παραβάσεων που θα δημιουργηθεί στο σύστημα δεν θα είναι διαχειρίσιμος. Ειδικά στα φανάρια θα πέσει πολύ κλάμα, όποιος πατάει διάβαση πεζών θα φωτογραφίζεται και θα ισχύει ότι πέρασε με κόκκινο... φαντάζεσαι τι έχει να γίνει;

Φανταζομαι ναι και πειστευω οτι θα πεσουν οι πρωτες 100- 1000 κλησεις και ξαφνικα θα μαθουμε ολον τον ΚΟΚ που βολικα ξεχασαμε τοσα χρονια.

Δεν εχει σημασια αν θα ειναι διαχειρισιμο ολο αυτο, αρκει να στελνουν ξερω γω τις μισες κλησεις που βγαλανε φωτογραφια. Ειναι ακριβως οπως παμε εξω και ειμαστε κυριοι σε ολα. Επειδη ξερουμε οτι θα την φαμε την κληση μας, πειθαρχουμε. Αυτο αρκει.

Θα πω και το αλλο, πριν 26 χρονια εψαχνα στο Μοναχο να βρω μια διεθυνση και πως θα παω εκει. Ειχε νυχτωσει και ο καιρος ηταν βαρυς ετοιμος να ριξει καρεκλες, που εριξε λιγο μετα. Ειχα χαρτη της πολης στην μηχανη, σταματαγα, ξεκιναγα, εκοβα, ολα με φλας φυσικα, για να δω σε ποιον δρομο ειμαι, σε ποιον αριθμο κλπ

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν οτι δεν ακουσα ουτε ενα κορναρισμα, ουτε μια βρισια, ή ενα μοτερ να βαραει νεκρες για να του αδειασω τον δρομο. Αργοτερα που το σκεφτηκα κατεληξα οτι δεν ηταν μονο ο σεβασμος στο οχημα, οι ξενες πινακιδες. Ηταν οτι ολοι πηγαιναν με 30 χαω που ηταν το οριο εκει , οποτε ο,τι και να εκανα δεν τους αιφνιδιαζα, δεν αναγκαζονταν να φρεναρουν αποτομα κλπ