View Full Version : Το SH 150 δεν το περνάνε τα φορτηγά στις εθνικές
SeniorCanardo
27/11/2024, 10:04
Το μόνο που μπορείς να ευχηθείς σε ένα μοτοσικλετιστή που αγοράζει σκούτερ είναι...
"Καλοπούλητο".
Σοβαρη παρενθεση! (Ειναι αληθεια παραγγειλα SH150i με smart top box, πιο ξεφτιλα δε πάει... το ταβάνιασα!).
Όμως.... πηρα την έκδοση Sporty (γιατί και μάνα μου με στραβοκοίταξε οταν της το είπα).
Το σκουτερ αγοραστηκε για να εξυπηρετησει επαγγελματικες ανάγκες.... και για να πηγαινω με τον Λευκαδιο στο βουνο γιατί ειναι κολλημενος με το Beta Alp κι εχει αφησει στην άκρια το XR650 (με αυτο καπως μπορουσε να ακολουθεί το WR250R)...
Εγώ πάντως που είχα ένα SH300, με πέρασε xiaomi πατίνι στη Συγγρού. Τι να κάνω;
o_gavros
27/11/2024, 20:05
...σεπουκου
Σοβαρη παρενθεση! (Ειναι αληθεια παραγγειλα SH150i με smart top box, πιο ξεφτιλα δε πάει... το ταβάνιασα!).
Όμως.... πηρα την έκδοση Sporty (γιατί και μάνα μου με στραβοκοίταξε οταν της το είπα).
Το σκουτερ αγοραστηκε για να εξυπηρετησει επαγγελματικες ανάγκες.... και για να πηγαινω με τον Λευκαδιο στο βουνο γιατί ειναι κολλημενος με το Beta Alp κι εχει αφησει στην άκρια το XR650 (με αυτο καπως μπορουσε να ακολουθεί το WR250R)...
Το vitro?
grinderx
27/11/2024, 21:04
...σεπουκου
:lol: :lol:
Το vitro?
Όχι, είπαμε Sporty.... λευκό, σα νοικιαρικο!
harris_x
28/11/2024, 06:42
Εγώ πάντως που είχα ένα SH300, με πέρασε xiaomi πατίνι στη Συγγρού. Τι να κάνω;
To 300 δε μπισταει. :tooth:
Όλα εγω πια; Ολα;
thunder ace
28/11/2024, 07:27
To 300 δε μπισταει. :tooth:
Όλα εγω πια; Ολα;
Εδω το pc που πουλαω μπισταει.....το 300 δεν;
Kickstart
28/11/2024, 07:46
καλοτάξιδο και προσοχή τωρα, το γκάζι είναι γλυκό, μην σου μπιστίσει απότομα πουθενά
458497
doctoras
28/11/2024, 08:11
Και προσοχή όπως η παραπάνω φωτογραφία του κικσταρτ, μη κατά διέλευση κατω γέφυρα η “Δίνη του Μπιστισματος” συμπαρασύρει και την γέφυρα και μείνουν οι από πάνω σύξυλοι στο κενό..
karellen
28/11/2024, 10:37
:lol:
CorpseAlive
28/11/2024, 10:42
καλοτάξιδο και προσοχή τωρα, το γκάζι είναι γλυκό, μην σου μπιστίσει απότομα πουθενά
458497
Πως γίνεται να υπάρχει φωτογραφία ενώ ταξιδεύεις με την ταχύτητα φωτός. ?
o_gavros
28/11/2024, 10:43
Και προσοχή όπως η παραπάνω φωτογραφία του κικσταρτ, μη κατά διέλευση κατω γέφυρα η “Δίνη του Μπιστισματος” συμπαρασύρει και την γέφυρα και μείνουν οι από πάνω σύξυλοι στο κενό..
έτσι
Δεν είναι να τα παίρνεις αψηφιστα αυτά
Nostradamus
28/11/2024, 10:52
Θα το ρωτησει κανεις η ολα εγω πΧια?
Ρε συ Στέφανε, αληθεια εδωσες το nuda?
giorgosb
28/11/2024, 10:53
Θα το ρωτησει κανεις η ολα εγω πΧια?
Ρε συ Στέφανε, αληθεια εδωσες το nuda?
Κι εγώ στην αρχή νόμιζα τρόλαρε..
o_gavros
28/11/2024, 10:59
πσστ;
:a38:
To 300 δε μπισταει. :tooth:
Όλα εγω πια; Ολα;
Χα, πόσο αδολη είναι η καρδιά σου;
Και Μπιστάει, και Σβουρνάει, και Σαλαγάει και τρέμει σαν καλαμιά στα πολλά.
Γιατί νομίζεις το έδωσα; Δεν ήμουν άξιος να το οδηγαω, ας το χαρεί κάποιος χεράς καλύτερα.
harris_x
28/11/2024, 11:23
Χα, πόσο αδολη είναι η καρδιά σου;
Και Μπιστάει, και Σβουρνάει, και Σαλαγάει και τρέμει σαν καλαμιά στα πολλά.
Γιατί νομίζεις το έδωσα; Δεν ήμουν άξιος να το οδηγαω, ας το χαρεί κάποιος χεράς καλύτερα.
κι εγώ για τον ίδιο λόγο δεν έχω πάρει ακόμα κάτι τέτοιο, θέλω να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία πρώτα.
καλοτάξιδο και προσοχή τωρα, το γκάζι είναι γλυκό, μην σου μπιστίσει απότομα πουθενά
458497
Πάει και πιο γρήγορα. Να μία από την περσινή ετήσια :p:
458509
thunder ace
28/11/2024, 12:29
ευτυχως που βαλανε κοφτη στα 299!!!!!!
Δεν του έχουν βάλει! Να μία από την προπέρσινη ετήσια. :p
458510
Και δεν έχω βρει ακόμα τις φωτογραφίες του 2021...
karellen
28/11/2024, 12:36
Σκέφτομαι να το κάνω sticky.:smokin:
Αυτο σηκωνει κοντρα Vstrom 650 VS Sh150.
κι εγώ για τον ίδιο λόγο δεν έχω πάρει ακόμα κάτι τέτοιο, θέλω να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία πρώτα.
Μοβόρο και βρωμόγκαζο.
Φήμες λένε πως το RCV 2025 για την επιστροφή της honda στην κορυφή, στηρίζεται στο SH300.
Για το 2027 που κατεβαίνουν κυβικά, η βάση είναι το 150άρι που συζητάμε.
harris_x
28/11/2024, 15:41
Μοβόρο και βρωμόγκαζο.
Φήμες λένε πως το RCV 2025 για την επιστροφή της honda στην κορυφή, στηρίζεται στο SH300.
Για το 2027 που κατεβαίνουν κυβικά, η βάση είναι το 150άρι που συζητάμε.
μ' αυτά που μου λες, μάλλον δε θα φτάσω ποτέ σε επίπεδο να μπορώ να το καβαλήσω... :a35:
DoctoR_k6
28/11/2024, 16:24
Ενα πολυ σοβαρο θεμα...το γ@μησατε. :bawl:
Ενα πολυ σοβαρο θεμα...το γ@μησατε. :bawl:
Απο εποχή tigka και CBR1000RRRR και του κ@λου του dimchios πάνω στο Tuono έχει να γίνει τέτοια σοβαρή συζήτηση.
doctoras
28/11/2024, 18:56
Νομίζω μόνο ο dalton είναι αντάξιος του αρθρογράφου οι υπόλοιποι είμαστε γατάκια :D
Νομίζω μόνο ο dalton είναι αντάξιος του αρθρογράφου οι υπόλοιποι είμαστε γατάκια :D
+1000
Dalton και με κάμερα
thunder ace
28/11/2024, 19:17
Αφου δεν βγαλατε και μπρελοκ "μπισταει'' παλι καλα!!!!!
harris_x
28/11/2024, 19:19
Αφου δεν βγαλατε και μπρελοκ "μπισταει'' παλι καλα!!!!!
:bawl:
458533
Πωλείται.. Ξύλινο, συλλεκτικό, μπρελόκ. Με σειριακό αριθμό 1. Μόνο για γνώστες. Μόνο σοβαρές προτάσεις. Όχι άσκοπα τηλεφωνήματα. Δεν ενδιαφέρομαι για ανταλλαγή εκτός αν είναι SH150.
harris_x
28/11/2024, 21:52
458533
Πωλείται.. Ξύλινο, συλλεκτικό, μπρελόκ. Με σειριακό αριθμό 1. Μόνο για γνώστες. Μόνο σοβαρές προτάσεις. Όχι άσκοπα τηλεφωνήματα. Δεν ενδιαφέρομαι για ανταλλαγή εκτός αν είναι SH150.
:lol:
DoctoR_k6
28/11/2024, 23:31
Απο εποχή tigka και CBR1000RRRR και του κ@λου του dimchios πάνω στο Tuono έχει να γίνει τέτοια σοβαρή συζήτηση.
Ναι αλλά είχε Live Photo με δερμάτινα…
Τώρα ΑΙ όλα…
Εν τω μεταξύ, ο νηματοθέτης δεν έχει φανεί να μας πει πόσο πάει το μπίστημα...
:lol:
motojojo
29/11/2024, 07:24
Εδώ τω μεταξύ, ο νηματοθέτης δεν έχει φανεί να μας πει πόσο πάει το μπίστημα...
:lol:
Το SH δεν μπιστάει, ο νηματοθέτης τελικά μπίστησε.
PaNick67
29/11/2024, 07:54
Εδώ τω μεταξύ, ο νηματοθέτης δεν έχει φανεί να μας πει πόσο πάει το μπίστημα...
:lol:
Λες απο το πολυ το μπιστημα να ειναι σε τροχια τωρα;
ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗηηηηηηηηηηηηηηηηηηηχααααα...
458542
Θα το ρωτησει κανεις η ολα εγω πΧια?
Ρε συ Στέφανε, αληθεια εδωσες το nuda?
Αυτός που με αιφνιδίασε ηταν ο 9χρονος γιος μου... "θα δωσεις ρε μπαμπά το Nuda; Κρίμα"....
...και συνεχίζεται να με γ@μάτε συναισθηματικά....
Δυστυχώς το πορτοφόλι δεν άντεχε 3 μηχανές και ενα σκουτερ και το τελευταίο εγινε απαραιτητό. Τελος κατέληξα στο συμπερασμα πως δεν πληρωνω ψυχολογους χαρη στα ταξίδια σε ασφαλτο και χωμα. Επρεπε να εστιασω σε αυτό!
Το SH δεν μπιστάει, ο νηματοθέτης τελικά μπίστησε.
Μα δεν μας "νιωθετε"...
Η φυσικη εξελιξη των πραγματων ειναι αυτή: Hornet ==> SH150, NUDA==> SH150.
telegonos
29/11/2024, 13:18
Μα δεν μας "νιωθετε"...
Η φυσικη εξελιξη των πραγματων ειναι αυτή: Hornet ==> SH150, NUDA==> SH150.
Πως λέγανε παλιά σε αμιγκόβιους και σπεκτρουμάδες ''ολοι ΠιΣι θα πάρετε τελικα'', εδώ τελικά γίνεται ''Ολοι ΕσΕιτς θα πάρετε''.
Θα μου πεις, άμα ειναι να μπιστάει
Και τι δηλαδή, θα αλλάξουμε το μότο του moto σε "Πάρε καινούριο γιαπωνέζικο" ;
o_gavros
29/11/2024, 19:45
458560
ήτανε δικαιο, έγινε πράξη
motojojo
30/11/2024, 07:38
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά.....
Στις νταλίκες δεν μπιστάει, μπροστά στις γάτες (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=164324) όμως.....
Πολιτισμός λέμε!
458657
458658
Τέτοια νηνεμία δεν έχω ξαναζήσει ποτέ. Έψαχνα 5 λεπτά να σηκώσω την ζελατίνα του κράνους μέχρι να καταλάβω ότι "αυτή" ήταν σηκωμένη αλλά το "πρόβλημα" ήταν η ζελατίνα του SH.... :lol:
458659
Πολιτισμός λέμε!
458657
458658
Τέτοια νηνεμία δεν έχω ξαναζήσει ποτέ. Έψαχνα 5 λεπτά να σηκώσω την ζελατίνα του κράνους μέχρι να καταλάβω ότι "αυτή" ήταν σηκωμένη αλλά το "πρόβλημα" ήταν η ζελατίνα του SH.... :lol:
458659
Τελικά μπιστάει η όχι; :lol:
Τα φορτηγά στις εθνικές το περνάνε; :p
Τελικά μπιστάει η όχι; :lol:
Κάτσε να το στρώσω και θα σου πω. Μα τι βιαστικός άνθρωπος είσαι.
Τα φορτηγά στις εθνικές το περνάνε; :p
Τώρα που το στρώνω με περνάνε οριακά όσα έχουν το 80 πίσω. Θα το στρώσω όμως και θα επανέλθω.
Η κατανάλωση σε αυτό πρέπει να πηγαίνει με τη μέρα όχι με τα χιλιόμετρα. Το φουλάρεις κάθε Δευτέρα.
Τώρα που το στρώνω με περνάνε οριακά όσα έχουν το 80 πίσω. Θα το στρώσω όμως και θα επανέλθω.
Τα ίδια τραβούσα κι εγώ. Τώρα τους κάνω κωλοδάχτυλο όταν τους περνάω με +10.
Τα ίδια τραβούσα κι εγώ. Τώρα τους κάνω κωλοδάχτυλο όταν τους περνάω με +10.
Με γ@μησες τώρα... έβαλες πολύ ψηλά τον πήχη. Θα βγω στο κυνήγι των +11.
Πολιτισμός λέμε!
458657
458658
Τέτοια νηνεμία δεν έχω ξαναζήσει ποτέ. Έψαχνα 5 λεπτά να σηκώσω την ζελατίνα του κράνους μέχρι να καταλάβω ότι "αυτή" ήταν σηκωμένη αλλά το "πρόβλημα" ήταν η ζελατίνα του SH.... :lol:
458659
Κύριε συντονιστά πως το καταφέρατε αυτό; Έκανα έναν σκασμό επεξεργασίες στις φωτό και όλο με σύνδρομο αυχενικού μου ανέβαιναν. Σε κάθε περίπτωση... thanks για την επεξεργασία!
Η κατανάλωση σε αυτό πρέπει να πηγαίνει με τη μέρα όχι με τα χιλιόμετρα. Το φουλάρεις κάθε Δευτέρα.
- Πόσο καίει;
- 5€ την εβδομάδα.
Κάπως έτσι! 2,5 λιτρά ανά 100 εύκολα.
harris_x
06/12/2024, 06:52
Κύριε συντονιστά πως το καταφέρατε αυτό; Έκανα έναν σκασμό επεξεργασίες στις φωτό και όλο με σύνδρομο αυχενικού μου ανέβαιναν. Σε κάθε περίπτωση... thanks για την επεξεργασία!
Χρειάζεται ειδικό και ακριβό πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφίας... :look:
"Paint" λέγεται και τα γαμαει όλα :tooth:
Χρειάζεται ειδικό και ακριβό πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφίας... :look:
"Paint" λέγεται και τα γαμαει όλα :tooth:
Τα μπιστάει λέμε εδώ ρε :a02:
:lol:
DoctoR_k6
06/12/2024, 08:44
Χρειάζεται ειδικό και ακριβό πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφίας... :look:
"Paint" λέγεται και τα γαμαει όλα :tooth:
Πλεον και τα κινητα εχουν crop --> rotate.
harris_x
06/12/2024, 08:58
Πλεον και τα κινητα εχουν crop --> rotate.
ναι, αλλα αν είσαι απο η/υ τα υπόλοιπα προγράμματα κρατούν το orientation που είχε το κινητό.
Το paint, τα γαμάει όλα, δε μένει exif, δε μένει τίποτα :tooth:
Πλεον και τα κινητα εχουν crop --> rotate.
Οι φωτογραφίες που βγάζω 1:1 υποτίθεται πως δεν χρειάζονται rotate (π.χ. όταν ανεβάζω postimage), εδώ όμως που γίνεται κατευθείαν upload τις ανεβάζει με διαφορετικό orientiation. Έκανα rotate και στο κινητό και στον υπολογιστή και πάλι το ανέβαζε έτσι. Θέλει ειδικό πρόγραμμα επεξεργασίας που δεν έχω κατεβάσει.
Πλεον και τα κινητα εχουν crop --> rotate.
Για να γίνει αυτό σε άιφον πρέπει να δίνεις +50€ στην άπλ για κάθε ροτέιτ.
doctor_john
07/12/2024, 08:15
Aν τις ανεβάσεις σε online μηχανή που σώζει σε διάφορα είδη αρχείων κανει crop κ.λπ. χάνουν τα στοιχεία που τις ακολουθούν.
Έριξα μια ματια για το SH και υπάρχουν διάφορα stage :blush:
SNORLAX2
07/01/2025, 21:14
Κάπως έτσι! 2,5 λιτρά ανά 100 εύκολα.
ναι αν πηγαινεισ ρελαντι
sanctusan
08/01/2025, 14:46
ναι αν πηγαινεισ ρελαντι
Έχεις το ίδιο και έχεις αντίθετη άποψη;
το 2,5/100 θα έλεγα ότι είναι πολύ, θα περίμενα πιο κάτω.
Με NC750 σε χαλαρή βόλτα είχα 3,8/100 και το XSR900 στην ίδια βόλτα 4,8/100
DoctoR_k6
08/01/2025, 14:48
Έχεις το ίδιο και έχεις αντίθετη άποψη;
το 2,5/100 θα έλεγα ότι είναι πολύ, θα περίμενα πιο κάτω.
Με NC750 σε χαλαρή βόλτα είχα 3,8/100 και το XSR900 στην ίδια βόλτα 4,8/100
Ποσο πιο κατω ρε συ? Δεν ειναι και παπι...το 2.5 μου φαινεται εξωπραγματικο εμενα.
sanctusan
08/01/2025, 14:57
Ποσο πιο κατω ρε συ? Δεν ειναι και παπι...το 2.5 μου φαινεται εξωπραγματικο εμενα.
Δεν ξέρω, θα περίμενα 2/100. Συγκρίνοντας με ένα σύγχρονο μεγάλο. Π.χ. με το MT είμαι στα 5,2/100 εντός πόλης και δεν το λυπάμαι.
Ίσως είμαι υπερβολικός.
Βέβαια αυτό το 2,5/100 μπορεί να είναι τέρμα γκάζι, ειδικά αν έχει μάθει σε μηχανή, το SH για να ''πάει'',πρέπει το γκάζι να είναι καρυδωμένο.
taisteal
08/01/2025, 15:23
Δεν ξέρω, θα περίμενα 2/100. Συγκρίνοντας με ένα σύγχρονο μεγάλο. Π.χ. με το MT είμαι στα 5,2/100 εντός πόλης και δεν το λυπάμαι.
Ίσως είμαι υπερβολικός.
Βέβαια αυτό το 2,5/100 μπορεί να είναι τέρμα γκάζι, ειδικά αν έχει μάθει σε μηχανή, το SH για να ''πάει'',πρέπει το γκάζι να είναι καρυδωμένο.
Γιανν μην συγκρίνεις αναλογικά με τα κυβικά την κατανάλωση.
Εύκολα 2,5 και 3 λίτρα τα σφουχτερ και δεν είναι και πολλά, νορμάλ είναι δεδομένου ότι το πας κυνηγώντας.
sanctusan
08/01/2025, 15:34
Γιανν μην συγκρίνεις αναλογικά με τα κυβικά την κατανάλωση.
Εύκολα 2,5 και 3 λίτρα τα σφουχτερ και δεν είναι και πολλά, νορμάλ είναι δεδομένου ότι το πας κυνηγώντας.
Αυτό έγραψα και εγώ.
''Βέβαια αυτό το 2,5/100 μπορεί να είναι τέρμα γκάζι, ειδικά αν έχει μάθει σε μηχανή, το SH για να ''πάει'',πρέπει το γκάζι να είναι καρυδωμένο.''
Εγώ που με το liberty ήθελα 5/100 χαχαχαχαχαχα
2λ/100 εφικτό, αλλά μόνο αν κυνηγάς μονίμως οικονομική οδήγηση. Κοντά στα 2.5-2.8 πρέπει να παίζει λογικά (εμένα δείχνει 2.3).
Dimmanoukas
08/01/2025, 15:43
Εγώ με το sr4 της voge σε φάση στρωσίματος είμαι στα 3,7
Βέβαια είναι τα διπλάσια και κυβικά αλλά αυτά τα νούμερα του sh μου ακούγονται φυσιολογικά.
mp-giorgos
08/01/2025, 16:37
33km/1litre μεσω ορο γραφει το δικο μου xsr 125, το οποιο ομως το πιεζω αρκετα.
2λ/100 εφικτό, αλλά μόνο αν κυνηγάς μονίμως οικονομική οδήγηση. Κοντά στα 2.5-2.8 πρέπει να παίζει λογικά (εμένα δείχνει 2.3).
Βενζίνη βάζεις κάθε χρόνο ή χρονιά παρά χρονιά; :p
Βενζίνη βάζεις κάθε χρόνο ή χρονιά παρά χρονιά; :p
Μπορεί να έχω βάλει 60€ εδώ και 12 μήνες που το έχω. :lol:
patinias
23/01/2025, 00:06
Σήμερα πούλησα το Nuda και παράγγειλα το SH150i, φροντισε καημένε μου να μην ισχύουν αυτα που εγραφες!
Φίλε STF αν σε επηρέασα στην απόφαση σου να αποκτήσεις το θρυλικό SH150 χαίρομαι πολύ. Το μηχανάκι όπως θα περίμενε κανείς από ένα Honda, παίρνει καταλάθος μπροστά χειμώνα καιρό επειδή πέρασε το δάκτυλο μπροστά από τη μίζα, τι να λέμε τώρα? Εμένα η κατανάλωση είναι στα 2.9l τα 100 χιλιόμετρα, μόνο Αθήνα κέντο φανάρια και κρύα ξεκινήματα τώρα το χειμώνα, μπορεί αν παίζει και ρόλο ότι είμαι 113 κιλά (πήρα 3 κιλά τα Χριστούγεννα) Του βάζω βενζίνη μια φορά το μήνα, 2Κ χιλιόμετρα έχω κάνει συνολικά σε ένα χρόνο μέσα (μπιστόντας και τα 2Κ) Καλοτάξιδο, και πάντα με ασφάλεια
Πολύ μπίστιμα πέφτει σε αυτό το νήμα τελικά.....:cry:
:lol:
Φίλε STF αν σε επηρέασα στην απόφαση σου να αποκτήσεις το θρυλικό SH150 χαίρομαι πολύ. Το μηχανάκι όπως θα περίμενε κανείς από ένα Honda, παίρνει καταλάθος μπροστά χειμώνα καιρό επειδή πέρασε το δάκτυλο μπροστά από τη μίζα, τι να λέμε τώρα? Εμένα η κατανάλωση είναι στα 2.9l τα 100 χιλιόμετρα, μόνο Αθήνα κέντο φανάρια και κρύα ξεκινήματα τώρα το χειμώνα, μπορεί αν παίζει και ρόλο ότι είμαι 113 κιλά (πήρα 3 κιλά τα Χριστούγεννα) Του βάζω βενζίνη μια φορά το μήνα, 2Κ χιλιόμετρα έχω κάνει συνολικά σε ένα χρόνο μέσα (μπιστόντας και τα 2Κ) Καλοτάξιδο, και πάντα με ασφάλεια
Ναι, τελικά σε μικτή οδήγηση κέντρο με φανάρια και στον Κηφισό η κατανάλωση μου είναι στα ίδια με εσένα κάποιες φορές και 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Στη πράξη είμαι από 35 εως 32 χλμ ανά λίτρο.
Για να πέσω στα 40 χλμ ανά λίτρο πρέπει να οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια και με ταχύτητα μέχρι 90 χλμ/ω
Δε μπορώ να το συγκρίνω με μοτοσυκλέτα (σε καμία περίπτωση). Μπορώ όμως με σιγουριά να πω πως πλέον είναι η πρώτη μου επιλογή στην αστική μετακίνηση, σε βαθμό που το διασκεδάζω κιόλας. Επίσης με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μου όταν τις χρησιμοποιώ σε βόλτες του ΣΚ ή στα ταξίδια μου καθώς ξεφεύγω από τη καθημερινή χρήση τους.
Ναι, τελικά σε μικτή οδήγηση κέντρο με φανάρια και στον Κηφισό η κατανάλωση μου είναι στα ίδια με εσένα κάποιες φορές και 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Στη πράξη είμαι από 35 εως 32 χλμ ανά λίτρο.
Για να πέσω στα 40 χλμ ανά λίτρο πρέπει να οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια και με ταχύτητα μέχρι 90 χλμ/ω
Δε μπορώ να το συγκρίνω με μοτοσυκλέτα μπορώ όμως με σιγουριά πως πλέον είναι η πρώτη μου επιλογή στην αστική μετακίνηση σε βαθμό που το διασκεδάζω και όλας. Επίσης με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μου όταν τις χρησιμοποιώ σε βόλτες του ΣΚ ή στα ταξίδια μου καθώς ξεφεύγω από τη καθημερινή χρήση τους.
Άρα το δικό σου δεν μπιστάει, να το κοιτάξεις, φαίνεται σοβαρό...:p
patinias
23/01/2025, 15:09
Ναι, τελικά σε μικτή οδήγηση κέντρο με φανάρια και στον Κηφισό η κατανάλωση μου είναι στα ίδια με εσένα κάποιες φορές και 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Στη πράξη είμαι από 35 εως 32 χλμ ανά λίτρο.
Για να πέσω στα 40 χλμ ανά λίτρο πρέπει να οδηγώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια και με ταχύτητα μέχρι 90 χλμ/ω
Δε μπορώ να το συγκρίνω με μοτοσυκλέτα μπορώ όμως με σιγουριά πως πλέον είναι η πρώτη μου επιλογή στην αστική μετακίνηση σε βαθμό που το διασκεδάζω και όλας. Επίσης με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μου όταν τις χρησιμοποιώ σε βόλτες του ΣΚ ή στα ταξίδια μου καθώς ξεφεύγω από τη καθημερινή χρήση τους.
Αυτό που δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και εξακολουθώ να μην το έχω συνηθίσει είναι ο διακόπτης χωρίς κλειδί που έχει, θέλει υπομονή από τη μια θέση στην άλλη γιατί αν βιάζεσαι μπορεί να το χαλάσεις, με προειδοποίησε για αυτό και ο πωλητής στον Σαρακακη.
Και εγώ το σπορτι έχω πάρει, σχεδόν τα ίδια χρώματα. Όταν το στρώσεις θα δεις ότι τα 100χ/ω είναι πολύ εύκολα και όχι μόνο σε κατηφόρα. Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν το στρώσεις!
..... μπορεί αν παίζει και ρόλο ότι είμαι 113 κιλά (πήρα 3 κιλά τα Χριστούγεννα).....
αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...
CorpseAlive
23/01/2025, 18:50
αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
grinderx
23/01/2025, 19:24
αυτο το πραμα που καθε φορα που συμβαινει κατι στον Χριστο παιρνουμε ολοι απο 3 κιλα,
πρεπει να το κοιταξουμε λιγο...
:lol: :lol: :lol:
taxydromos
10/02/2025, 10:47
Χαχαχαα!!! Ωραίο!
Μπράβο στον πατίνια που το άνοιξε!
Τελείως αγχολυτικό!
Να πω κ εγώ..
Ξέρω κάποιον με Himalayan αερόψυχτο
ο οποίος οδηγάει πίσω από τα φορτηγά στην εθνική,
μάλλον δε μπιστάει το μοτόρι..
Τώρα συμφωνώ με τον πατίνια με μία
μικρή διαφοροποίηση..
Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..
Μετά είναι και το αναρτημένο βάρος....Χριστού θέλοντος το 27 θα το αλλάξεις υποχρεωτικά...
:smokin:
Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..
Δυο φορές με το SH300 βγήκα Εθνική να κάνω 150χλμ. Σταθερά στα 120χλμ, η κατανάλωση ήταν 2.9lt/100Km !!
Το μόνο που με ταλαιπώρησε (και δεν το περίμενα), ήταν οτι μετά απο κάποια ώρα, άρχισα να πιάνομαι πολύ στην πλάτη.
taxydromos
10/02/2025, 15:28
Σωστά!
Οδηγάω το sym 300 και το μέτρησα μέσα στην πόλη..
Όσο το πόνο στη πλάτη οφείλεται στην όρθια στάση του σώματος....το αντιμετωπίζω με ελαφριά κλίση εμπρός..
Το θέμα επιλογής μεταξύ 150 ή 300, έχει να κάνει με τη χρήση. Εγώ το πιο μακρινό μέρος που θα πάω είναι από την Κυψέλη στη Σαλαμίνα.
Προτίμησα να έχω 34 κιλά χαμηλότερο βάρος και με το κέντρο αυτού του βάρους χαμηλότερα (το 150 έχει το ντεπόζιτο στα πόδια ενώ το 300 κάτω από τη σέλα). Όποιος όμως χρειάζεται να έχει καλύτερη ΜΩΤ γιατί πρέπει να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις να προτιμήσει το 300.
taxydromos
12/02/2025, 07:39
Σωστά, πες & για το χαμηλότερο κόμιστρο..
Θα έχω το νου μου αν σε δω, Βασιλικά πηγαίνω..
:beer:
Kepler Fun
12/02/2025, 08:08
Σωστά!
Οδηγάω το sym 300 και το μέτρησα μέσα στην πόλη..
Όσο το πόνο στη πλάτη οφείλεται στην όρθια στάση του σώματος....το αντιμετωπίζω με ελαφριά κλίση εμπρός..
Στα scooter καθόμαστε σαν σε καρέκλα.
Τα πόδια δεν συμμετέχουν σην στήριξη του βάρους του σώματος όπως στις μοτοσυκλέτες.
Δοκίμασε να σηκωθείς όρθιος πριν από μια λακκούβα και θα καταλάβεις.
Όσο για την προστασία από το κρύο και αυτό μύθος είναι.
Πίσω από την ποδιά στροβιλίζεται ο αέρας και σου παγώνει τα αχαμνά.
Αντίθετα με μηχανή σφίγγεις το ρεζερβουάρ και εκεί τουλάχιστον είσαι ζεστός.
Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με scooter θα την κάνω για μοτοσυκλέτα 300ρακι με μια ωραία βαλιτσούλα πίσω :)
Εγώ μετά απο αρκετά χρόνια με scooter θα την κάνω για μοτοσυκλέτα 300ρακι με μια ωραία βαλιτσούλα πίσω :)
Επιτέλους ένας που είδε το φως το αληθινόν....εύγε νέε μου :D
Χαχαχαα!!! Ωραίο!
Μπράβο στον πατίνια που το άνοιξε!
Τελείως αγχολυτικό!
Να πω κ εγώ..
Ξέρω κάποιον με Himalayan αερόψυχτο
ο οποίος οδηγάει πίσω από τα φορτηγά στην εθνική,
μάλλον δε μπιστάει το μοτόρι..
Τώρα συμφωνώ με τον πατίνια με μία
μικρή διαφοροποίηση..
Θα προτιμούσα ένα 300, μπορεί να έχει
κάπου 4lt κατανάλωση αλλά ταξιδεύεις με 120-140
γρηγορότερα από τα περισσότερα αμάξια..
Μετά είναι και το αναρτημένο βάρος....Χριστού θέλοντος το 27 θα το αλλάξεις υποχρεωτικά...
:smokin:
Σωτήρη έχω το 350 και 140 έχει τελική.
Κρύο στα αχαμνά, όχι. Στην εξωτερική πλευρά των ποδιών σε χτυπά ο αέρας. Τουλάχιστον αυτό λέει η 30χρονη εμπειρία μου με scooter. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, το πολύ πολύ, αν έχει παγετό, να βάλω ένα ισοθερμικό. Απο την άλλη, και αυτές οι υφασμάτινες κουβέρτες που υπάρχουν, αν και δεν μου αρέσουν και προσωπικά δεν θα έβαζα, στην πράξη είναι σωτήριες, καθώς πέρα απο την προστασία απο το κρύο, προστατεύουν και απο βροχή. Αυτό που πραγματικά με έσωσε, και αναρωτιόμουν γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα, ήταν η αγορά για υφασμάτινες χούφτες! Χαωτική διαφορά στο να μην παγώνουν επιτέλους τα χέρια μου.
Απο εκεί και πέρα, επειδή εγώ το scooter το βλέπω αποκλειστικά ως εργαλείο πόλης, και όχι διασκέδασης, για μένα θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Η προστασία απο την βροχή, η παρουσία του επίπεδου πατώματος (το θεωρώ must απο την στιγμή που επιλέγεις scooter), η προστασία των ποδιών σε περίπτωση ατυχήματος (μιας και δεν είναι εκτεθειμένα εκτός του οχήματος), και το control που σου δίνει η συγκεκριμένη στάση οδήγησης (έχω σώσει καταστάσεις που με μοτό θα ήταν αδύνατο), είναι κάποιοι λόγοι για την προτίμησή μου.
Απο την άλλη, ναι σίγουρα ένα μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πιο όμορφο και έχει και το fun factor. Χάζευα χθες ένα MT03 στο δρόμο, φάση είχε! Οπότε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν και προτιμήσεις προς τα εκεί. Λογικό είναι. Άλλη χρήση του οχήματος, άλλα γούστα, άλλες προταιρεότητες.
Καλά να είμαστε, πάντα όρθιοι, και να γουστάρουμε ότι και να οδηγούμε.
Κρύο στα αχαμνά, όχι. Στην εξωτερική πλευρά των ποδιών σε χτυπά ο αέρας. Τουλάχιστον αυτό λέει η 30χρονη εμπειρία μου με scooter. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, το πολύ πολύ, αν έχει παγετό, να βάλω ένα ισοθερμικό. Απο την άλλη, και αυτές οι υφασμάτινες κουβέρτες που υπάρχουν, αν και δεν μου αρέσουν και προσωπικά δεν θα έβαζα, στην πράξη είναι σωτήριες, καθώς πέρα απο την προστασία απο το κρύο, προστατεύουν και απο βροχή. Αυτό που πραγματικά με έσωσε, και αναρωτιόμουν γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα, ήταν η αγορά για υφασμάτινες χούφτες! Χαωτική διαφορά στο να μην παγώνουν επιτέλους τα χέρια μου.
Απο εκεί και πέρα, επειδή εγώ το scooter το βλέπω αποκλειστικά ως εργαλείο πόλης, και όχι διασκέδασης, για μένα θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Η προστασία απο την βροχή, η παρουσία του επίπεδου πατώματος (το θεωρώ must απο την στιγμή που επιλέγεις scooter), η προστασία των ποδιών σε περίπτωση ατυχήματος (μιας και δεν είναι εκτεθειμένα εκτός του οχήματος), και το control που σου δίνει η συγκεκριμένη στάση οδήγησης (έχω σώσει καταστάσεις που με μοτό θα ήταν αδύνατο), είναι κάποιοι λόγοι για την προτίμησή μου.
Απο την άλλη, ναι σίγουρα ένα μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πιο όμορφο και έχει και το fun factor. Χάζευα χθες ένα MT03 στο δρόμο, φάση είχε! Οπότε καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν και προτιμήσεις προς τα εκεί. Λογικό είναι. Άλλη χρήση του οχήματος, άλλα γούστα, άλλες προταιρεότητες.
Καλά να είμαστε, πάντα όρθιοι, και να γουστάρουμε ότι και να οδηγούμε.
Προσυπογράφω κάθε λέξη, τουλάχιστον με το SH και με την πανάσχημη αλλά σωτήρια ζελατίνα του βρίσκομαι σε απόλυτη νηνεμία πλην τον περιοχών στα πόδια όπως ακριβώς το περιγράφεις (κνήμη και εξωτερικά στις γάμπες μέχρι το γόνατο). Έχω στο πρόγραμμα και την κουβέρτα γιατί φίλος που την έβαλε μου λέει ότι πλέον αγγίζει τα όρια της αυτοκίνησης από comfort zone. Όπως έγραψες είναι εργαλείο και δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου το οπτικό.
Η όρθια θέση οδήγησης που δίνει το SH βοηθάει πολύ στους ελιγμούς στη κίνηση όταν τα αυτοκίνητα είναι στατικά και ήταν επιπλέον λόγος επιλογή του 150 γιατί πραγματικά είναι σα να καβαλάς παιχνίδι.
Όπως έχω ξαναγράψει -προσωπικό γούστο- δε θα έπαιρνα ποτέ σκούτερ άνω των 300-350cc γιατί απολαμβάνω την οδήγηση με την μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ τα θεωρώ απλά εργαλείο μετακίνησης και δεν θα το προτιμούσα ως επιλογή δίκυκλου για τα πάντα. Ας πούμε (εγώ) δεν βρίσκω λόγω ύπαρξης στο t-max 500-530-560 η στα αντίστοιχα του, διότι δεν μπορώ να τα δω ως μοτοσυκλέτες και ταυτοχρόνως ΔΕΝ προσφέρουν τις εξυπηρετήσεις των μικρότερων σκούτερ. Βασικά αφού τα θεωρώ εργαλεία τα θέλω με πάτωμα. Εξαιρείται το X-ADV 750 γιατί δεν το θεωρώ σκούτερ.
Εννοείται πάντα πως περί ορέξεως...
Προσυπογράφω κάθε λέξη, τουλάχιστον με το SH και με την πανάσχημη αλλά σωτήρια ζελατίνα του βρίσκομαι σε απόλυτη νηνεμία πλην τον περιοχών στα πόδια όπως ακριβώς το περιγράφεις (κνήμη και εξωτερικά στις γάμπες μέχρι το γόνατο). Έχω στο πρόγραμμα και την κουβέρτα γιατί φίλος που την έβαλε μου λέει ότι πλέον αγγίζει τα όρια της αυτοκίνησης από comfort zone. Όπως έγραψες είναι εργαλείο και δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου το οπτικό.
Η όρθια θέση οδήγησης που δίνει το SH βοηθάει πολύ στους ελιγμούς στη κίνηση όταν τα αυτοκίνητα είναι στατικά και ήταν επιπλέον λόγος επιλογή του 150 γιατί πραγματικά είναι σα να καβαλάς παιχνίδι.
Όπως έχω ξαναγράψει -προσωπικό γούστο- δε θα έπαιρνα ποτέ σκούτερ άνω των 300-350cc γιατί απολαμβάνω την οδήγηση με την μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ τα θεωρώ απλά εργαλείο μετακίνησης και δεν θα το προτιμούσα ως επιλογή δίκυκλου για τα πάντα. Ας πούμε (εγώ) δεν βρίσκω λόγω ύπαρξης στο t-max 500-530-560 η στα αντίστοιχα του, διότι δεν μπορώ να τα δω ως μοτοσυκλέτες και ταυτοχρόνως ΔΕΝ προσφέρουν τις εξυπηρετήσεις των μικρότερων σκούτερ. Βασικά αφού τα θεωρώ εργαλεία τα θέλω με πάτωμα. Εξαιρείται το X-ADV 750 γιατί δεν το θεωρώ σκούτερ.
Εννοείται πάντα πως περί ορέξεως...
Ακριβώς έτσι, συμφωνώ σε όλα.
Για την κουβέρτα. 2ος χρόνος που την έβαλα. Η διαφορά είναι μέρα με νύχτα.
Σήμερα για παράδειγμα με θερμοκρασίες κοντά στο 0 εδώ στην Κηφισιά, δεν κατάλαβα τίποτα. τα έχω γράψει εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162913&p=3188907#post3188907")
Καλές χρυσές οι μηχανές, αλλά την χρηστικότητα του scooter στην πόλη δεν την έχουν. Όταν δεν θα έχω "υποχρεωτικές" διαδρομές στο καταχείμωνο, τότε και μόνο θα πουληθεί το scooter. :beer::beer:
o_gavros
12/02/2025, 11:18
λίγο φροντίδα και προδερμ για τους κρυουλιαριδες συντροχους :p
459933
Kepler Fun
12/02/2025, 16:06
,
Θα επανέλθω για την πληρότητα των απόψεων αν και το thread ξεκίνησε αλλιώς.
Η μεγάλη ζελατίνα κόβει κρύο αλλά και το γκάζι. Ειδικά με δυνατό ανεμοβρόχι πας βάρκα γιαλό χωρίς τιμόνι και κυρίως ΔΕΝ βλέπεις.
Οι χούφτες κάνουν δουλειά άλλα άμα πέσεις χωρίς γάντι άσε καλύτερα.
Για να μην κρυώνουν τα αχαμνά πρέπει να οδηγείς με σφιγμένα γόνατα και δεν είναι το στύλ μου γενικώς (μην παρεξηγηθείτε - πλάκα κάνω)
Κουβέρτα ΔΕΝ βάζω. Προτιμώ το λεωφορείο.... :wave2:
,
Η μεγάλη ζελατίνα κόβει κρύο αλλά και το γκάζι. Ειδικά με δυνατό ανεμοβρόχι πας βάρκα γιαλό χωρίς τιμόνι και κυρίως ΔΕΝ βλέπεις.
Για να μην κρυώνουν τα αχαμνά πρέπει να οδηγείς με σφιγμένα γόνατα και δεν είναι το στύλ μου γενικώς (μην παρεξηγηθείτε - πλάκα κάνω)
Κουβέρτα ΔΕΝ βάζω. Προτιμώ το λεωφορείο.... :wave2:
Μα γιατί;
Ξέρω μαγαζί που με τη αγορά μεγάλης ζελατίνας + κουβέρτας δίνει δώρο τραγιάσκα! :lol:
Μα γιατί;
Ξέρω μαγαζί που με τη αγορά μεγάλης ζελατίνας + κουβέρτας δίνει δώρο τραγιάσκα! :lol:
Σε έκανα εικόνα με αυτό το "πακέτο" και.....:bawl::bawl::bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.