View Full Version : Yamaha R9 2025
harris_x
01/10/2024, 08:46
Teaser μας προετοιμάζει για νέο Supersport μοντέλο
Το MT-09 βάζει φαίρινγκ και “βλέπει” πίστα
Με τίτλο "The Dawn of a New Era", η Yamaha μας προετοιμάζει για ένα "σπινθηροβόλο" κλιπονάτο μοντέλο της σειράς R, μετρώντας αντίθετα τον χρόνο για να σταματήσει στον αριθμό 9. Ο ήχος μοιάζει γνώριμος CP3…
Ένα μοναδικό πλάνο μας δείχνει η Yamaha από το R9, την τελική μορφή του οποίου θα δούμε στις 9 Οκτωβρίου 2024, ημέρα που αναμένεται και η επίσημη αποκάλυψή του.
Διακρίνουμε μια ανάρτηση να εδράζεται σε μικρή απόσταση από το αλουμινένιο ψαλίδι, και θέλουμε να πιστεύουμε πως θα υπάρχει μοχλικό. Οι βαμμένες σε μπλε χρώμα 5-άκτινες ζάντες φαίνεται να είναι ντυμένες με ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 και 180/55-17 αντίστοιχα, ενώ μας “παρουσιάζονται” με άγριες διαθέσεις σπινάροντας και δημιουργώντας ένα πέπλο καπνού.
Οι διπλοί LED προβολείς θυμίζουν παλιότερο και μεγαλύτερο μοντέλο της οικογενείας R.
Το φαίρινγκ δείχνει να βρίσκεται πολύ κοντά σχεδιαστικά με εκείνο του μικρότερου R7, αλλά με ακόμη πιο έντονες γωνίες, καθώς και με clip-on σε πιο χαμηλή θέση και πιο ανασηκωμένο το κάθισμα του αναβάτη, με αποτέλεσμα πιο επιθετική θέση οδήγησης.
Για να δούμε θα αποτελέσει ένα αυτούσιο MT-09 με φαίρινγκ ή θα έχει περισσότερες αλλαγές κρατώντας μόνο τον CP3 κινητήρα;
Απο το motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/yamaha-r9-2025-teaser-mas-proetoimazei-gia-neo-supersport-montelo-video)
https://www.youtube.com/watch?v=z2uSA6dWFug&t=3s
Καλώς να το δεχτούμε !! Και με το καλό και το SP :a014:
basilis_k6
01/10/2024, 16:11
Αυτοι στη γιαμαπα.δουλευουν με χρονοκαθυστερηση 5 ετων;
Ρε λες να βγάλουν και μικρο τενερε τελικα το 2028?
giorgosb
09/10/2024, 14:10
Διαρροή φωτογραφιών πριν το ντεμπούτο του
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/yamaha-yzf-r9-2025-diarroi-fotografion-prin-ntempoyto-toy)
456556
456557
456558
456559
456560
"Στον Καναδά βλέπουμε το νέο YZF-R9 να κοστίζει 15.999 καναδέζικα δολάρια, έναντι 24.499 του YZF-R1 2025 και έναντι 11.299 του YZF-R7."
456561
basilis_k6
09/10/2024, 14:14
Ωραιο είναι αλλα κουρασε λιγο το σχεδιο. Αυτο φοραει σε ολα τα ss δεκα χρονια τωρα. Δεν νομιζω οτι θα δινει τη χαρα του r6 μεσα στην πιστα αλλα ο 3κ μπορει να βγαλει πολυ ελαφρυ συνολο και διασκεδαστικό. Αν ηθελα ενα αξιοπιστο all around ss θα ηταν η πρωτη μου επιλογη.
https://www.youtube.com/watch?v=zOiO7ZfDY24
Μια λέξη cbr600rr....τσάμπα η φασαρία για το r9.....κρίμα να χαλάμε τον τίτλο R με τέτοια παιχνίδια αλλά σημάδια των καιρών....είχα high expectations κρίμα...:a06::roflmao:
telegonos
10/10/2024, 09:29
Αυτή την σχεδίαση που το φαίρινγκ περνάει πάνω από το πλαίσιο και ενώνεται με το ντεπόζιτο, δεν την μπορώ καθόλου. Ότι μάρκα, ότι μοντέλο και να είναι.
Άσε το πλαίσιο να δείχνει δυνατό και στιβαρό, να κυριαρχεί στον χώρο σαν στοιχείο, τι μου το κρύβεις κύριε κατασκευαστά;
Χωριά η πολυπλοκότητα στο σέρβις. Εκεί που βγάζεις ένα ντεπόζιτο και έχεις φίλτρο κουτί μπροστά σου, με αυτό το σχέδιο πρέπει να αποσυνδέσεις ΚΑΙ τα φαίρινγκ, να προσέχεις στο βάλε βγάλε να ταιριάξουν κ.ο.κ.
Πολύ ωραίο σε όλα του , θα άλλαζα την εξάτμιση γιατί αυτόν τον θερμοσίφωνα δεν τον μπορώ όσο καλός και αν ακούγεται ηχητικά
και επίσης τα πολύ μεγάλα bezel στην μικρή φαινομενικά οθόνη δεν με αρέσουν εν έτει 2024.
Το περίμενε πολύς κόσμος, βουαλά !
Με αυτην εδω την τρυπα τι παιζει ρε παιδια; Λες και ειναι κανενα μηχανακι 125 κυβικα που δεν φτανει το μοτερ να γεμισει το χωρο φαινεται.
456621
Όταν παίρνεις το πλαίσιο από 600cc 4κυλ εν σειρα αυτά παθαίνεις..:tooth:
karellen
12/10/2024, 22:51
Είναι αυτό που λέμε 'έχει μια τρύπα στις μεσαίες' :lol:
Lioulios
12/10/2024, 23:03
Ποτέιτο
ratamahatta
13/10/2024, 11:43
Με αυτην εδω την τρυπα τι παιζει ρε παιδια; Λες και ειναι κανενα μηχανακι 125 κυβικα που δεν φτανει το μοτερ να γεμισει το χωρο φαινεται.
456621
Αυτό είχα παρατηρήσει και εγώ , χάλια φαίνεται, λες και είναι καμιά ιδιοκατασκευή
Ολόκληρη Yamaha δεν σκέφτηκε κάτι σχετικά;;
doctor_john
13/10/2024, 12:19
Σχετικά με τι; :look:
Για την ψύξη και το drag της αεροδυναμικής καλά φαίνεται.
Lioulios
13/10/2024, 17:56
Στο σαιτ του ΔΔ ...λεει οτι ερχεται με τεχνολογια κατευθειαν απο τα motogp.
giorgosb
17/10/2024, 14:15
Γερμανία: 13.799 ευρώ
Γαλλία: 13.499 ευρώ
Ιταλία: 13.499 ευρώ
Αυστρία: 15.299 ευρώ
Βρετανία: 12.250 λίρες
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/39736-yamaha-r9-2025-anakoinothike-i-timi-tou-stin-evropi)
456780
Και εκει που έχεις κάνει "add to cart" το H2 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις στην πολη, ακριβώς ενώ βρίσκεσαι στη σελίδα του τσέκ άουτ, νά σου πετιέται η τσουτσού και σε βάζει σε διλλημα.
Έ ε, δεν παίρνω τίποτα θα πάρω μετρό.
https://youtu.be/kOakST2jNWY?feature=shared
Και εκει που έχεις κάνει "add to cart" το H2 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις στην πολη, ακριβώς ενώ βρίσκεσαι στη σελίδα του τσέκ άουτ, νά σου πετιέται η τσουτσού και σε βάζει σε διλλημα.
Έ ε, δεν παίρνω τίποτα θα πάρω μετρό.
https://youtu.be/kOakST2jNWY?feature=shared
Πόλλα if,could ,would, blah blah.....προχωράμε....το 2026 ουτε για ανέκδοτο..:tooth::yawn:
Ωραία πατέντα θα ναι ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΓΊΝΕΙ...Με το ανάλογο κόστος βεβαίως βεβαίως :lol:
Πόλα if,could ,would, blah blah.....προχωράμε....το 2026 ουτε για ανέκδοτο..:tooth::yawn:
Ωραία πατέντα θα ναι ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΓΊΝΕΙ...Με το ανάλογο κόστος βεβαίως βεβαίως :lol:
Έχω την εντύπωση οτι ειπώθηκε οτι είναι καιρό στα σκαριά, μεγάλο στοίχημα υποθέτω η αξιοπιστία καθώς ως Yamaha ο καταναλωτής θα περιμένει να δει 6 ψηφία + στο οδόμετρο.
Σίγουρα είναι κάτι που έχει ακόμα δρόμο..
basilis_k6
21/06/2025, 23:27
supercapacitor σε μοτοσυκλέτα? ενδιαφερον... αλλα δυσκολο. παντως η ιδεα των e-turbo ενω ακουγεται χρονια δεν εφαρμοστηκε απο οσο ξερω πουθενα, ουτε στα αμαξια. ενδεχομένως η λογικη του e turbo να ειναι σαν κουμπι boost. να επιλεγεις δηλαδη ενα sport προγραμμα και να boostαρει γραμμικα πανω απο τις 5-6κ στροφες αδειάζοντας την μπαταρια η οποια θα γεμιζει αργα αργα ξανα μεχρι να χριεαστεις παλι δυναμη. περιπου οπως ενα υβριδικο αμαξι που εχει μεν μικρη μπαταρια αλλα την γεμιζει και αδειαζει συνεχως.
panos_zip
22/06/2025, 00:03
Ή όπως το «νίτρο» που πατάγαμε στο Need for speed και ξαναγέμιζε σιγά σιγά.
supercapacitor σε μοτοσυκλέτα? ενδιαφερον... αλλα δυσκολο. παντως η ιδεα των e-turbo ενω ακουγεται χρονια δεν εφαρμοστηκε απο οσο ξερω πουθενα, ουτε στα αμαξια. ενδεχομένως η λογικη του e turbo να ειναι σαν κουμπι boost. να επιλεγεις δηλαδη ενα sport προγραμμα και να boostαρει γραμμικα πανω απο τις 5-6κ στροφες αδειάζοντας την μπαταρια η οποια θα γεμιζει αργα αργα ξανα μεχρι να χριεαστεις παλι δυναμη. περιπου οπως ενα υβριδικο αμαξι που εχει μεν μικρη μπαταρια αλλα την γεμιζει και αδειαζει συνεχως.
Εχει βγει πορσικο με τετοιο σε κανονικη παραγωγη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.