View Full Version : Επιλογή πρώτης μηχανής
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος . Είμαι σε φάση αναζητηση μηχανης . Να σημειώσω κάπου εδώ ότι δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα αλλά μόνο σκούτερ . Δεν έχω ιδέα τι να κοιτάξω. Θα την ήθελα χρήση on/off. Να κάνω όσο γίνετε τις καθημερινές μου μετακινήσεις και στα ρεπό να πηγαίνω καμία εκδρομή και καμία βόλτα σε χώμα . Το budget μου είναι 4000 - 5000 max . Αν ήταν για κάτι καινούργιο ίσως έβαζα και ακόμα αλλά για μεταχειρισμένα και τα 5000 τα θεωρώ πολλά, Εκτός αν είναι κάτι φουλ προσεγμένο. Κοιτάω το xt660z ( μια και είναι και ψηλός 1,92 ). Θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει η αγορά του εν έτη 2024 και στις τιμές που το βρίσκω και γιατί έχει τόσα λίγα στο car ? Κάθε πρόταση δεκτή μιας και δεν ξέρω που να κινηθώ .
Ευχαριστώ πολύ και σορρυ για το σεντόνι
Επίσης να πω ότι έχω δίπλωμα απεριόριστο
harris_x
02/10/2024, 08:14
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος . Είμαι σε φάση αναζητηση μηχανης . Να σημειώσω κάπου εδώ ότι δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα αλλά μόνο σκούτερ . Δεν έχω ιδέα τι να κοιτάξω. Θα την ήθελα χρήση on/off. Να κάνω όσο γίνετε τις καθημερινές μου μετακινήσεις και στα ρεπό να πηγαίνω καμία εκδρομή και καμία βόλτα σε χώμα . Το budget μου είναι 4000 - 5000 max . Αν ήταν για κάτι καινούργιο ίσως έβαζα και ακόμα αλλά για μεταχειρισμένα και τα 5000 τα θεωρώ πολλά, Εκτός αν είναι κάτι φουλ προσεγμένο. Κοιτάω το xt660z ( μια και είναι και ψηλός 1,92 ). Θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει η αγορά του εν έτη 2024 και στις τιμές που το βρίσκω και γιατί έχει τόσα λίγα στο car ? Κάθε πρόταση δεκτή μιας και δεν ξέρω που να κινηθώ .
Ευχαριστώ πολύ και σορρυ για το σεντόνι
Επίσης να πω ότι έχω δίπλωμα απεριόριστο
To tenere είναι ό,τι πρέπει για all around μηχανάκι, στο χώμα είναι πολύ καλό και δεν έχει εξάρσεις που μπορεί να τρομάξουν έναν νέο οδηγό.
Νομίζω είναι ό,τι πρέπει :beer:
Το θέμα μου ως προς το tenere είναι ότι το βρίσκω σε αρκετά ψηλή τιμή και δεν υπάρχουν και πολλές αγγελίες . Δηλαδή μια μηχανή 15 ετών που έκανε γύρω στα 9000 όταν βγήκε, πιστεύω ότι είναι πολλά τα 5000 που τα βρίσκεις κάνεις στο car. Επίσης γιατί έχει τόσες λίγες αγγελίες ; Δεν κυκλοφόρησε ή απλά οι κάτοχοι του τα κρατάνε μέχρι όσο πάει ;
Υπάρχει καμία άλλη επιλογή που θα μπορούσα να δω ;
CorpseAlive
02/10/2024, 14:51
Το θέμα μου ως προς το tenere είναι ότι το βρίσκω σε αρκετά ψηλή τιμή και δεν υπάρχουν και πολλές αγγελίες . Δηλαδή μια μηχανή 15 ετών που έκανε γύρω στα 9000 όταν βγήκε, πιστεύω ότι είναι πολλά τα 5000 που τα βρίσκεις κάνεις στο car. Επίσης γιατί έχει τόσες λίγες αγγελίες ; Δεν κυκλοφόρησε ή απλά οι κάτοχοι του τα κρατάνε μέχρι όσο πάει ;
Υπάρχει καμία άλλη επιλογή που θα μπορούσα να δω ;
Θες On/Off για να μπεις χώμα ή θεωρείς ότι είναι το βολικότερο λόγω της σωματοδομής σου?
Το θέμα μου ως προς το tenere είναι ότι το βρίσκω σε αρκετά ψηλή τιμή και δεν υπάρχουν και πολλές αγγελίες . Δηλαδή μια μηχανή 15 ετών που έκανε γύρω στα 9000 όταν βγήκε, πιστεύω ότι είναι πολλά τα 5000 που τα βρίσκεις κάνεις στο car. Επίσης γιατί έχει τόσες λίγες αγγελίες ; Δεν κυκλοφόρησε ή απλά οι κάτοχοι του τα κρατάνε μέχρι όσο πάει ;
Υπάρχει καμία άλλη επιλογή που θα μπορούσα να δω ;
Μπορείς να δεις και τα aprilia Pegaso trail αν θες χώμα η strada για άσφαλτο. Πολύ καλύτερο στήσιμο, φρένα, και ταξιδεύει άνετα με 140 κοντέρ. Ίδιο μοτέρ με το ΧΤΖ.
Είχα το strada 11 απολαυστικά χρόνια, λυπήθηκα πολύ που αναγκάστηκα να το δώσω.....
Transalp 700 σε τι τιμες παιζουν;
Αν δεν σε ενοχλεί να ειναι από Κίνα srt 550 s στα 5.500 και το sx στ 5.995 ειναι Καλές περιπτώσεις για να ξεκινήσεις το ταξίδι σου, παντως μτχ 20 ετων στα 2/3 της αξίας του σαν καινούρια ειναι λιγο κοροϊδία
Η κατηγορία on οff όπως την αναφέρεις εινια λίγο περίεργη θα πρεπει να γνωρίζεις την χρήση που θα κάνεις ακριβώς για να κάνεις την σωστή επολογη
Αν πχ μπεις σε ένα βατό χωματόδρομο πατημένο για 5 χλμ 5 φορές το χρόνο δεν χρειάζεσαι κάποιο ιδιαίτερο μηχανάκι αυτό το κάνω και με το hornet που λέει ο λόγος
CorpseAlive
02/10/2024, 17:31
Transalp 700 σε τι τιμες παιζουν;
3-4 χιλιάρικα.
Θες On/Off για να μπεις χώμα ή θεωρείς ότι είναι το βολικότερο λόγω της σωματοδομής σου?
Γενικά πάντα ήμουν κατά των μοτοσυκλετων, πλέον άρχισα να αναθεωρώ και ο λόγος είναι τα μονοπάτια που πας και η φύση σε συνδυασμό με τις εκδρομές . Οπότε θέλω να πηγαίνω και χώμα αυτός πάντα σε οργανωμένες εκδρομές
Μπορείς να δεις και τα aprilia Pegaso trail αν θες χώμα η strada για άσφαλτο. Πολύ καλύτερο στήσιμο, φρένα, και ταξιδεύει άνετα με 140 κοντέρ. Ίδιο μοτέρ με το ΧΤΖ.
Είχα το strada 11 απολαυστικά χρόνια, λυπήθηκα πολύ που αναγκάστηκα να το δώσω.....
Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο car αυτό είναι ακόμα πιο παλιό του τύπου 2004 βέβαια βλέπω νορμαλ τιμες . Θα το ρίξω μια ματιά . Αυτό είναι injection ; Μην μας καίει πιο πολύ και από το αμάξι
Αν δεν σε ενοχλεί να ειναι από Κίνα srt 550 s στα 5.500 και το sx στ 5.995 ειναι Καλές περιπτώσεις για να ξεκινήσεις το ταξίδι σου, παντως μτχ 20 ετων στα 2/3 της αξίας του σαν καινούρια ειναι λιγο κοροϊδία
Η κατηγορία on οff όπως την αναφέρεις εινια λίγο περίεργη θα πρεπει να γνωρίζεις την χρήση που θα κάνεις ακριβώς για να κάνεις την σωστή επολογη
Αν πχ μπεις σε ένα βατό χωματόδρομο πατημένο για 5 χλμ 5 φορές το χρόνο δεν χρειάζεσαι κάποιο ιδιαίτερο μηχανάκι αυτό το κάνω και με το hornet που λέει ο λόγος
Δεν με πειράζει καθόλου το κινέζικο . Απλά θα είναι 500 κυβικά σε αυτά τα χρήματα και πιστεύω θα με κουράσει . Εκτός αυτού τα περισσότερα κινέζικα για για χαμηλά αναστήματα . Πήγα είδα το 525dsx ( το οποίο μου αρέσει πολύ ) έκατσα επάνω και νομίζω ότι κάθομαι σε χαμηλό ποδήλατο . Επίσης είδα το svt650x και μου φάνηκε ογκόλιθος και πολύ δύσχρηστο ( δεν το οδήγησα απλά έκατσα επάνω )
Transalp 700 σε τι τιμες παιζουν;
Στο τέλος είπα θα πάρω ένα transalp 700 και μπήκα να δω τι παίζει . Για να βρεις ένα τις προκοπής θέλεις πάνω από 4000. Τα υπόλοιπα είναι με καμμένα πλαστικά από τον ήλιο και θολά φανάρια και αρκετά χλμ . Οκ το δέχομαι και καταλαβαίνω ότι είναι κάποιας ηλικίας αλλά βάλε και την ανάλογη τιμή . Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών που της πουλάνε θέλουν να την έχουν καμία 15 με 20 χρόνια και όταν την πουλήσουν να χάσουν κάνα 3000 από το ποσό που την αγόρασαν . Ε το θεωρώ απαράδεκτο. Επειδή τώρα μπαίνω σε αυτά τα μονοπάτια δεν ξέρω μήπως βλέπω εγώ κάτι λάθος σε όλο αυτό
CorpseAlive
02/10/2024, 20:12
Στο τέλος είπα θα πάρω ένα transalp 700 και μπήκα να δω τι παίζει . Για να βρεις ένα τις προκοπής θέλεις πάνω από 4000. Τα υπόλοιπα είναι με καμμένα πλαστικά από τον ήλιο και θολά φανάρια και αρκετά χλμ . Οκ το δέχομαι και καταλαβαίνω ότι είναι κάποιας ηλικίας αλλά βάλε και την ανάλογη τιμή . Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών που της πουλάνε θέλουν να την έχουν καμία 15 με 20 χρόνια και όταν την πουλήσουν να χάσουν κάνα 3000 από το ποσό που την αγόρασαν . Ε το θεωρώ απαράδεκτο. Επειδή τώρα μπαίνω σε αυτά τα μονοπάτια δεν ξέρω μήπως βλέπω εγώ κάτι λάθος σε όλο αυτό
Cf moto 450 , καινούριο. Για την χρήση που θες ταμάμ.
Αλλιώς από μεταχ. για χώμα ΔΕΝ κοιτάς το τρανσαλπ 700 (εκτός αν το πάρεις χωρίς ABS) το είχα 3 χρόνια .
panavour
02/10/2024, 20:17
βαλε λιγα παραπανω και παρε καινουργιο κινεζικο,να εχεις και εγγυηση και abs.αφου εισαι νεος ειναι ακομα πιο απαραιτητο για την ασφαλεια σου.
basilis_k6
02/10/2024, 20:39
Cf moto 450 , καινούριο. Για την χρήση που θες ταμάμ.
αυτο η το enfield 450
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας . Το cf οπωσ Και Enfield με προβληματίζει ότι σε ταξίδι πας με 110 και υψηλές στροφές . ( από ότι διαβάζω ) επίσης δεν ξέρω πως θα είναι αν τύχει εκδρομή δικαβαλο. Πιστεύω αρκετά ζόρικα . Γιαυτο είπα να δω κάτι σε περισσότερα κυβικά και μεταχειρισμένο.
Αν και το xt660z είδα ότι δεν έχει 6 ταχύτητα οπότε και εκείνο κάπως έτσι θα πάει πιστεύω
CorpseAlive
02/10/2024, 21:46
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας . Το cf οπωσ Και Enfield με προβληματίζει ότι σε ταξίδι πας με 110 και υψηλές στροφές . ( από ότι διαβάζω ) επίσης δεν ξέρω πως θα είναι αν τύχει εκδρομή δικαβαλο. Πιστεύω αρκετά ζόρικα . Γιαυτο είπα να δω κάτι σε περισσότερα κυβικά και μεταχειρισμένο.
Αν και το xt660z είδα ότι δεν έχει 6 ταχύτητα οπότε και εκείνο κάπως έτσι θα πάει πιστεύω
Χώμα και δικαβαλο άνετο ταξιδι είναι πράγματα που δεν πάνε εύκολα μαζί . Σίγουρα όχι για πρώτη μηχανή γιατί ανεβαίνεις πολύ σε κυβικά και δύναμη . (Πχ BMW 800 Gs κλπ )
Αν μιλάς για δύο διαδρομές τον χρόνο χαλαρό χώμα όλα τα on/off το κάνουν
Ναι δεν το έθεσα σωστά . Κατά κύριο λόγο μόνος θα πηγαίνω ειδικά για χώμα . Αλλά λέω ότι αν θέλω να πάω κάποια εκδρομή δικαβαλος θα με ζορίσει πιστεύω ( άσφαλτο εννοείται)
CorpseAlive
02/10/2024, 22:03
Ναι δεν το έθεσα σωστά . Κατά κύριο λόγο μόνος θα πηγαίνω ειδικά για χώμα . Αλλά λέω ότι αν θέλω να πάω κάποια εκδρομή δικαβαλος θα με ζορίσει πιστεύω ( άσφαλτο εννοείται)
Βάλε προτεραιότητες . Πόσο χώμα πόσο δικαβαλο πόσο ταξίδι πόσο πόλη , αλλιώς θα πάρεις κάτι που δεν θα σε καλύπτει στα βασικά . Τέλος μην προσπερνάς το τι γουστάρεις . Η μηχανή είναι πρώτα γούστο μετά όλα τα άλλα
Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο car αυτό είναι ακόμα πιο παλιό του τύπου 2004 βέβαια βλέπω νορμαλ τιμες . Θα το ρίξω μια ματιά . Αυτό είναι injection ; Μην μας καίει πιο πολύ και από το αμάξι
Αυτά που είδες έχουν το παλιό μοτέρ, της rotax. Εγώ λέω από 2007 και μετά, που έχουν το μοτέρ που σου είπα...
basilis_k6
02/10/2024, 23:26
ζητας πολλα και δινεις λιγα. εγω νομιζω οτι θα εισαι μια χαρα με το cf.
Tallyban
03/10/2024, 07:39
Από Κινέζο,καλύτερα Ινδιάνο,θα έχει και περισσότερα χρόνια ανταλλακτικά αφού τα μοτέρ είναι δικά του.
Ο Κινέζος παίρνει μοτέρ και ηλεκτρικά/ηλεκτρονικα ότι βρει , φτιάχνει πλαίσιο και πλαστικά και το σερβίρει.
grinderx
03/10/2024, 09:26
Κι εμένα μου αρέσουν τα μηχανάκια του Ινδιάνου, αλλά κάνα δικύλινδρο στα 350 έως 450 που έχει θα βγάλει;; Εκτός κι αν έχω χάσει επεισόδια.
Δεν με πειράζει καθόλου το κινέζικο . Απλά θα είναι 500 κυβικά σε αυτά τα χρήματα και πιστεύω θα με κουράσει . Εκτός αυτού τα περισσότερα κινέζικα για για χαμηλά αναστήματα . Πήγα είδα το 525dsx ( το οποίο μου αρέσει πολύ ) έκατσα επάνω και νομίζω ότι κάθομαι σε χαμηλό ποδήλατο . Επίσης είδα το svt650x και μου φάνηκε ογκόλιθος και πολύ δύσχρηστο ( δεν το οδήγησα απλά έκατσα επάνω )
Είσαι αρκετά ψηλός μου φαίνεται περίεργο να σε τρόμαξε το μέγεθος του svt γιατί είναι αρκετά λεπτή η σιλουέτα του, το είχα πάρει για test ride και μου φάνηκε πολύ ανάλαφρο, στα θετικά του ειναι το μοναδικό v2 με το μοτερ του V Strom σύμφωνα με τον κατασκευαστή απλά ειναι λιγο άσχημουτσικο μπροστά για τα δικά μου γούστα
tselotrelo
03/10/2024, 16:31
Καλησπέρα
Είμαι καλά εγώ σε σκέψη ακόμα , αλλά προς το παρών μου έχει αρέσει πιο πολύ το cf Moto mt 450
1ον Είναι το μοναδικό ελαφρύ από τα κινέζικα <200( μαζί με τα nx500 και και kove 800x που μιλάμε για 8.000€++)
2ον μεγάλη μπροστά ρόδα για ανώμαλο έδαφος ( δε ξέρω πόσο μεγάλη διαδρομή έχει η ανάρτηση είναι η αλήθεια)
3ον δικυλινδρο για πιο εύκολα ταξιδακια ( κοιτάζω ίσως και το nht 300 μου αρέσει πολύ το ποσό ελαφρύ 170 κιλά είναι αλλά μονοκύλινδρο300cc)
4ον εγγύηση ότι καμία να γίνει έχεις το μυαλό του ήσυχο ( όσο γίνεται τουλάχιστον)
doctoras
03/10/2024, 17:04
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος . Είμαι σε φάση αναζητηση μηχανης . Να σημειώσω κάπου εδώ ότι δεν είχα ποτέ μοτοσυκλέτα αλλά μόνο σκούτερ . Δεν έχω ιδέα τι να κοιτάξω.
καλωσήρθες στο φορουμ
για την περίπτωση σου θα έπρεπε περισσότερο να ασχοληθείς εκπαίδευση σε σχολεία οδήγησης σε άσφαλτο και σε χώμα (μιας και είναι εντελώς διαφορετικοί κόσμοι), και σε δεύτερη φάση τι είναι κατάλληλο για να σου καλύπτει όλες τις χρήσεις
Κατεμέ πάρε μηχανάκι μικρομεσαίο Α2(250/300) ή αν πας σε μεταχειρισμένο στο ανώτατο όριο των 50hp, το πιο ελαφρύ που μπορείς να βρεις μιας και το χώμα καθορίζεται καταλυτικά απο αυτό. Μάζεψε εμπειρία με τον καιρό. Οταν έρθει ο χρονος της αντικατάστασης για το επόμενο θα ξέρεις πολλά περισσότερα τι είναι καλύτερο για εσένα και τις ανάγκες σου
TheRegulator
03/10/2024, 21:41
Δες το Tiger 800/900 που βγαίνει και Α2 ώστε να έχεις μηχανάκι σχολείο και όταν το μάθεις το ανοίγεις! (Ο ντοκτορ έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο)..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.