PDA

View Full Version : Husqvarna Vitpilen 801 2025



giorgosb
03/10/2024, 10:45
Όλα νέα, συγκριτικά με το προηγούμενο Vitpilen 701

- Ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών
- Νέο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων
- Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
- 4 Ride Modes
- Cornering ABS
- Cornering Traction Control MTC 10 επιπέδων
- Συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης

Ο κινητήρας αποδίδει 105 hp / 9.250 rpm και 8,87 kgm / 8.000 rpm, ενώ έχει ημίξηρο κάρτερ και αραιά διαστήματα service, κάθε 15.000 χλμ.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο και ρυθμιζόμενο πιρούνι WP APEX 43mm, με 140mm διαδρομής, ενώ το μονό και επίσης ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της ίδιας σειράς έχει διαδρομή 150mm.

Οι χυτοί τροχοί αλουμινίου είναι διάστασης 17 ιντσών, ενώ ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης έχουν τοποθετηθεί τα εξαιρετικά Michelin Road 6.

Στα φρένα έχουμε δυο τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan με δίσκους 300mm, ενώ 240mm είναι ο δίσκος πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα.

Το δικάναλο ABS είναι της Bosch

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 180 κιλά χωρίς υγρά, όταν το μονοκύλινδρο 701 ζύγιζε 157.

Η οθόνη οργάνων είναι ψηφιακή, έγχρωμη TFT 5 ιντσών από ορυκτό γυαλί, που έχει υποστεί optical bonding, έχοντας μια στρώση ρητίνης ή gel σιλικόνης μεταξύ γυαλιού και του πάνελ της οθόνης ώστε να μην υπάρχει αέρας, μειώνοντας έτσι στο ελάχιστο τις αντανακλάσεις. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και πλήρης συνδεσιμότητα με το smartphone του αναβάτη."

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/husqvarna-vitpilen-801-neo-xekinima-apo-leyko-harti-video)

456359

456360

456361

456362

456363

basilis_k6
03/10/2024, 12:11
η husqvarna σχεδιαζει ακομα. ευτυχως καποιος το κανει στον ομιλο κτμ. προτιμω το φαναρι του 400 αλλα ειναι και αυτο πολυ ωραιο. το στοκ των 790 μοτερ δεν τελειωνει ποτε?

THRESH
03/10/2024, 13:07
θεωρώ το 701 πιο όμορφο μα είναι σαφώς καλύτερη πρόταση απ'ότι κάνανε στην εξέλιξη του 401

Το μοτέρ αυτό είναι που είπανε για κάποια θέματα με εκκεντροφόρους κλπα ή των 947 κυβικών του νέου Duke 990 ?

basilis_k6
03/10/2024, 13:42
θεωρώ το 701 πιο όμορφο μα είναι σαφώς καλύτερη πρόταση απ'ότι κάνανε στην εξέλιξη του 401

Το μοτέρ αυτό είναι που είπανε για κάποια θέματα με εκκεντροφόρους κλπα ή των 947 κυβικών του νέου Duke 990 ?

το παλιο γνωστο 790 με τα γνωστα θεματα ειναι.
εντωμεταξυ αν ισχυει οτι ειναι το κυκλωμα λιπανσης και η σχεδιαση της κεφαλης, λογικα θα εχει ακριβως τα ιδια θεματα.

harris_x
03/10/2024, 13:47
Δηλαδή το να έχει λυθεί το πρόβλημα δεν υπάρχει ως ενδεχόμενο;

doctor_john
03/10/2024, 15:29
Αν ξέρεις την λύση ναι. ;)

basilis_k6
03/10/2024, 15:44
Δηλαδή το να έχει λυθεί το πρόβλημα δεν υπάρχει ως ενδεχόμενο;

δεν εχω διαβασει πουθενα για αλλαγες στο μοτερ. μπορει και να λυθει αλλα αυτο δεν το ξερουμε ακομα. οι δημοσιογραφοι παντως δεν εχουν αναφερει αλλαγες ουτε στο 890 2024 ουτε στο 790 2024 ουτε στο 801 που ειναι παλι το 790 με 5 αλογα παραπανω.

ThatSlowMF
04/10/2024, 17:12
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά πουλούσα την ψυχή μου για ένα τέτοιο ντέιλι. Λέω την ψυχή μου γιατί το TL δεν το έδινα ούτε για πλάκα άσε που δεν φτάνει ούτε για την προκαταβολή :p

Viking
04/10/2024, 22:11
Πάντα μου άρεσε το vitpilen…το 701 όμως. Έχει κάτι το ακραίο. Γεωμετρία , κλιπ ον ..

Αληθινά ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον οδηγικά !
Καλό φαίνεται κι αυτό, μια χαρά θα στρίβει. Δίνει και αρκετά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια η husqvarna :D

Viking
05/10/2024, 13:40
https://youtu.be/pSq70qOsQwc?si=3TsHeZxoo6abDouS

Εδώ ένα ενδιαφέρον βίντεο για το θέμα με τους εκκεντροφόρους.
Έχουν αλλάξει το σχέδιο για τους καινούργιους κινητήρες άρα μάλλον υπήρχε θέμα .
Και μάλλον λύθηκε (μετά από αρκετά χρόνια η αλήθεια ειναι).

doctor_john
05/10/2024, 16:11
Τέρμα παραπλανητικό μου φαίνεται απο μέρους του αλλά και από τις "εργοστασιακές" πληροφορίες που
δεν ξέρουμε αν είναι όλες ή αληθινές.
Μπαινοβγάζει φωτιές στα γραφικά αλλά καμία αναφορά στην θερμοκρασία λειτουργίας..

Το ότι έχει διαφορετικό κωδικό ένα εξάρτημα στο καπάκι της κεφαλής και αν πρόσθεσαν κάτι στον αυλό του λαδιού
είναι συμβιβασμός. Δεν αλλάζει το πρόβλημα αλλά μπαλώνεις το εφέ του δίνοντας παράταση.

Αν δούμε συγκριτικά τις κεφαλές με διαφορές ουσίας να συζητήσουμε αλλαγή σχεδίου.

Θα πρέπει να εστιάσουμε στο τι συμβαίνει σε αγωνιζόμενους με αυτες τις μοτό και γενικά σε χρήστες με αλλαγμένες χαρτογραφήσεις.
Δεν είναι δυνατόν να έκανε η ktm το ίδιο σφάλμα σε τρεις κινητήρες. 'Η που λένε λόγο της CF έπεσε η ποιότητα των εκκεντροφόρων..
Μπορεί δεν λέω αλλά ρε παιδιά, τους διαμορφώνουν, τους μετράνε, τους τεστάρουν και μετά χαλάνε;

basilis_k6
05/10/2024, 22:48
Μπορεί δεν λέω αλλά ρε παιδιά, τους διαμορφώνουν, τους μετράνε, τους τεστάρουν και μετά χαλάνε;
για κτμ μιλαμε. το qc τους ειναι ενας τυπος που λεει "καλο μου φαινεται θανάση, για δες και εσυ"

giorgosb
07/11/2024, 12:19
Vitpilen 801 Custom που φτιάχτηκε ειδικά για την EICMA


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/eicma-2024-husqvarna-vitpilen-801-custom-custom-mono-gia-tin-eicma)


457844

457845

457846

457847

Volpad
07/11/2024, 12:21
Με PVC τη φτιάξανε την εξάτμιση?

harris_x
07/11/2024, 12:32
δε ξέρω τι λέτε, εμένα μου αρέσει πολύ :pink:

Phantom
07/11/2024, 12:33
Είχαν ένα φίλο υδραυλικό που μπορούσε να κάνει την δουλειά φθηνότερα..

basilis_k6
07/11/2024, 12:48
πολυ ωραιο αλλα δεν θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο απο concept. η εξατμιση -που δεν βλεπω καν το καζανι- δεν θα μπορουσε να μπει εκει. αναρωτιεμαι βεβαια γιατι το παραγουν ακομα, δεν πρεπει να πουλαει απολυτως τιποτα και ειναι πολλα χρονια στην αγορα.

giorgosb
07/11/2024, 12:49
πολυ ωραιο αλλα δεν θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο απο concept. η εξατμιση -που δεν βλεπω καν το καζανι- δεν θα μπορουσε να μπει εκει. αναρωτιεμαι βεβαια γιατι το παραγουν ακομα, δεν πρεπει να πουλαει απολυτως τιποτα και ειναι πολλα χρονια στην αγορα.

Φέτος παρουσιάστηκε το νέο, το παρόν νήμα αυτό αφορά..

Phantom
07/11/2024, 12:53
η εξατμιση -που δεν βλεπω καν το καζανι- δεν θα μπορουσε να μπει εκει.
Γιατί; Από περιέργεια ρωτάω.. Εφόσον με κάποιο τρόπο τοποθετηθεί και υπάρχει το απαραίτητο οπίσθιο φωτιστικό σώμα, για ποιο λόγο να μην μπορούσε η εξάτμιση να είναι εκεί; (Γνήσια απορία)


Edit: Και απ' οτι βλέπω, υπάρχει "υποψία" φωτιστικών σωμάτων αριστερά/δεξιά της εξάτμισης..

basilis_k6
07/11/2024, 13:32
Γιατί; Από περιέργεια ρωτάω.. Εφόσον με κάποιο τρόπο τοποθετηθεί και υπάρχει το απαραίτητο οπίσθιο φωτιστικό σώμα, για ποιο λόγο να μην μπορούσε η εξάτμιση να είναι εκεί; (Γνήσια απορία)


Edit: Και απ' οτι βλέπω, υπάρχει "υποψία" φωτιστικών σωμάτων αριστερά/δεξιά της εξάτμισης..

θα τα καψει ολα. δεν εχει αρκετο χωρο για να κρυωνει.

giorgosb
29/01/2025, 12:41
Στις 11.500€ η τιμή του στην Ελλάδα

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/neos-timokatalogos-husqvarna-2025-anakoinothike-i-timi-toy-neoy-vitpilen-801)


459791

motojojo
29/01/2025, 12:54
ΚΤΜιζει λίγο;

Ωραίο κατά τα αλλα.

doctor_john
29/01/2025, 14:07
Με PVC τη φτιάξανε την εξάτμιση?

Αλουμίνιο με κεραμική βαφή.