PDA

View Full Version : KTM 390 SMC R 2025



giorgosb
03/10/2024, 20:30
Η supermoto έκδοση με το μοτέρ των 399 κ.εκ.

Οι αλλαγές ξεκινούν από την εργονομία και τη θέση οδήγησης, με το διαφορετικό υποπλαίσιο να φέρνει μαζί του και μια νέα ενιαία σέλα και εντελώς διαφορετική ουρά που δίνει πολύ μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης στον αναβάτη, ενώ διαφορετική αναμένεται να είναι και η απόστασή της σέλας τόσο από το τιμόνι όσο και τα μαρσπιέ.

Εντελώς διαφορετικό σε σχεδίαση είναι το αλουμινένιο ψαλίδι, ίδιο με εκείνο που θα φέρει το 390 Enduro, με τις αναρτήσεις να έχουν μεγαλύτερες διαδρομές και διαφορετικό set up.

Ο κινητήρας δεν αναμένεται να έχει διαφορές.

Διαφορές στον τομέα των φρένων δεν φαίνεται να υπάρχουν.

Aναμένεται να δώσει το "παρών" στην EICMA μαζί με τα νέα 390 Adventure και 390 Endurο.

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-390-smc-r-2025-i-supermoto-ekdosi-me-moter-ton-399-kek)

456368

456369

basilis_k6
03/10/2024, 21:59
:a8:

ratamahatta
03/10/2024, 22:22
Ωχωχωχ τι λες τώρα :a016:

motojojo
04/10/2024, 07:38
Γνωστή συνταγή επιτυχίας. Βγάζεις ένα γαμηστερό μοτερ και το τοποθετεις σε μοντελα διαφορετικών κατηγοριών. Μπράβο στην ΚΤΜ, επιτέλους εμφανίζονται επιλογές για κάθε γούστο.

Bowleno
04/10/2024, 09:06
Γνωστή συνταγή επιτυχίας. Βγάζεις ένα γαμηστερό μοτερ και το τοποθετεις σε μοντελα διαφορετικών κατηγοριών. Μπράβο στην ΚΤΜ, επιτέλους εμφανίζονται επιλογές για κάθε γούστο.


"Μπιστερό μοτέρ", παρακαλώ, για να είμαστε και κόσμιοι.....:lol:

telegonos
04/10/2024, 09:26
"Μπιστερό μοτέρ", παρακαλώ, για να είμαστε και κόσμιοι.....:lol:

Εξαρτάται. Το περνάνε οι νταλίκες στην Εθνική;

ptc
04/10/2024, 10:34
Ήρθε το DRZ που όλοι περίμεναν.

Θα είναι πολύ fun μηχανάκι αυτό, έμπαινα άνετα.

basilis_k6
04/10/2024, 12:10
να δουμε και τιμή γιατι αυτο ειναι κινεζικο αλλα και μονο που γραφει κτμ τους εχω ικανους να ζητανε 8κ ευρω

sorry ινδικο ηθελα να πω

CorpseAlive
04/10/2024, 12:12
να δουμε και τιμή γιατι αυτο ειναι κινεζικο αλλα και μονο που γραφει κτμ τους εχω ικανους να ζητανε 8κ ευρω

sorry ινδικο ηθελα να πω

Ε αν δεν φτιάχνεται Ταϊλάνδη δεν είναι καλό..

ratamahatta
04/10/2024, 12:58
Ήρθε το DRZ που όλοι περίμεναν.

Θα είναι πολύ fun μηχανάκι αυτό, έμπαινα άνετα.
Πραγματικά θα είναι πολύ fun to ride, άναψε φωτιές γαμωτο

katsar
04/10/2024, 13:02
Όχημα σπορ με αρκετό γκάζι για διασκέδαση αλλά παράλληλα να μπορείς και να το ανοίξεις τέρμα χωρίς άλλα παρατράγουδα ,
να το στραγγίξεις ρε παιδί μου να χορτάσει η παλάμη.
Αυτό και το 390 εντούρο από τα πιο ενδιαφέροντα οχήματα της KTM !!

giorgosb
24/10/2024, 08:45
Σε ιταλικό forum ανέβηκαν φωτογραφίες που δείχνουν την επερχόμενη γκάμα των KTM 125 / 390 SMC R 2025


KTM 125 / 390 SMC R
Οι Supermoto εκδόσεις των 125 και 390 διαθέτουν τροχούς 17 ιντσών με μπράτσα, αναρτήσεις με ασφάλτινες διαδρομές, χαμηλότερο ύψος σέλας, In-Mold γραφικά για αντοχή στον χρόνο και ίσια σέλα.


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-125-390-enduro-r-smc-r-kai-390-adventure-2025-apokalyfthike-oli-i)


457182

ratamahatta
06/11/2024, 10:48
https://youtube.com/watch?v=PhoWAvx1QsQ&si=J7J6ZG_HURTTAcO1
Ιδού και νέο 390 smc r
Πολύ όμορφο , όπως φαίνεται θα έχει μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων , τώρα γιατί έβαλαν από κάτω την εξάτμιση σε sm δεν ξέρω , μάλλον για το κράξιμο , περιμένω ανακοίνωση για το βάρος του

Σε παρόμοιο βίντεο φαίνεται και το enduro με after εξάτμιση , νομίζω ,που βγαίνει στο πλαι
Αντίπαλος του drz sm αλλά με μεγάλη διαφορά στην απόδοση , το μοτέρ του 390 έχει 40hp ροδα και με σκάλισμα κοντά στα 50hp



Το ακούω να μου χτυπάει την πόρτα

Λευκάδιος
06/11/2024, 12:09
Ωραίο αλλά θα γκρινιάξω για ένα και μόνο λόγο.Ενώ στο 390 Rally λες οκ το ντεπόζιτο εκεί πάνω, στο SMC δεν είναι ωραίο (πολύ πιθανό και μη λειτουργικό για γρήγορη οδήγηση.
Είμαι οξύμωρο το 690SMC να είναι πιο λεπτό σε αυτό το σημείο (φυσικά λόγο του πίσω ντεπόζιτου).
457782

457783

bulmont
06/11/2024, 12:22
....., τώρα γιατί έβαλαν από κάτω την εξάτμιση .....

Για να μην μπορείς να τοποθετήσεις κεντρικό στάντ (για το χωμάτινο λέω κυρίως.....)

moto_Princess
06/11/2024, 17:13
άμα ζητάνε κοντά στα χρήματα του RC και του Duke, δεν αξίζει.
Πόσο μάλλον κάποιος να θέλει να το βελτιώσει.

ratamahatta
09/11/2024, 09:06
Ωραίο αλλά θα γκρινιάξω για ένα και μόνο λόγο.Ενώ στο 390 Rally λες οκ το ντεπόζιτο εκεί πάνω, στο SMC δεν είναι ωραίο (πολύ πιθανό και μη λειτουργικό για γρήγορη οδήγηση.
Είμαι οξύμωρο το 690SMC να είναι πιο λεπτό σε αυτό το σημείο (φυσικά λόγο του πίσω ντεπόζιτου).
457782

457783
Ισχύει, ο μόνος λόγος θα είναι η αύξηση χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, δεν βρίσκω άλλο λόγο
Ακόμα δεν έχει πάρει έγκριση ώστε να δωθουν πλήρη στοιχεία βάρους, εξοπλισμού όπως και πότε θα κυκλοφορήσει
Ετοιμάζομαι…..

ratamahatta
22/12/2024, 11:49
Ιανουάριος 2025 η ανακοίνωση σχετικά με τα πλήρη στοιχεία του και ίσως η τιμή του , κυκλοφορία έχουν πει για το 1ο τρίμηνο του 2025.

ptc
14/01/2025, 20:43
45 αλογα και 154 κιλα (χωρις καυσιμο).

459486


https://www.youtube.com/watch?v=d3dIwg6bPU8

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-390-smc-r-125-smc-r-2025-45-ippoi-gia-154-stegna-kila-gia-390

https://www.ktm.com/en-int/models/supermoto/2025-ktm-390-smcr.html

Nitse3
14/01/2025, 21:18
Στα 6.680 η τιμή είπαν στο adv ride.gr

ratamahatta
14/01/2025, 21:30
Περίμενα αυτά τα κιλά αλλά με καύσιμο,οπότε στα 160κιλα πλήρες , καλύτερη αναλογία από το drz πάντως.
Ενδιαφέρον φαίνεται, αναμονή 2 μήνες για να το δούμε από κοντά λοιπόν

sanctusan
14/01/2025, 21:31
Πολύ ωραίο θα είναι!!!

Έχω όμως μια απορία.

Γιατί SMC 390R και όχι ένα EXC 450 SM (το ονομα είναι δικιά μου επιννόηση, αλλά νομίζω καταλάβατε);

STF
14/01/2025, 21:33
Πολύ ωραίο θα είναι!!!

Έχω όμως μια απορία.

Γιατί SMC 390R και όχι ένα EXC 450 SM (το ονομα είναι δικιά μου επιννόηση, αλλά νομίζω καταλάβατε);

Εντελώς διαφορετικές απαιτήσεις συντήρησης. Και άλλη τιμή...

ratamahatta
14/01/2025, 21:33
Στα 6.680 η τιμή είπαν στο adv ride.gr
Αν είναι όντως αυτή η τιμή θα πάει τρένο
Θα ήθελα πάντως λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ, στα 11lt πχ, αυτονομία στα 200χλμ περίπου δηλαδή

telegonos
14/01/2025, 21:34
154 κιλά; και χωρίς καύσιμο;

Σαν κάπως βαρύ δεν είναι για την κατηγορία του;

ratamahatta
14/01/2025, 21:35
Πολύ ωραίο θα είναι!!!

Έχω όμως μια απορία.

Γιατί SMC 390R και όχι ένα EXC 450 SM (το ονομα είναι δικιά μου επιννόηση, αλλά νομίζω καταλάβατε);
Γιατί υπάρχει ο κινητήρας- διαμάντι του 390 που έχει αποδείξει την δύναμη κ αξιοπιστία του .. και Α2

sanctusan
14/01/2025, 22:51
Ναι αλλά..

57HP...στα 109 κιλά

ptc
14/01/2025, 23:20
Στα 6.680 η τιμή είπαν στο adv ride.gr

Οσο το Duke δλδ; Θα το περιμενα πανω απο τα 7. Μακαρι να ισχυει.

edit: Ανακοινωθηκε τιμη στο ΗΒ στα 5699£ που ειναι οντως η τιμη του Duke 390! Δε μας ειχε συνηθισει η ΚΤΜ σε επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη...

THRESH
15/01/2025, 00:49
154 κιλά; και χωρίς καύσιμο;

Σαν κάπως βαρύ δεν είναι για την κατηγορία του;

Έτσι ακούγεται αλλά στη σημερινή εποχή με ρύπους αλλά και να βγει σχετικά προσιτό οικονομικά ένα 400αρι, δεν είναι και τελείως παράλογο.

Tsber
15/01/2025, 10:14
45 αλογα και 154 κιλα (χωρις καυσιμο).


Έλεος ρε εταιρείες πια (όχι μόνο ΚΤΜ), πιάσατε άλλο τροπάρι τώρα μετά το "στεγνό" βάρος :facepalm:

Είναι δυνατόν να εξακολουθείτε να προμοτάρετε ένα βάρος με το οποίο το μηχανάκι είναι μη λειτουργικό;

Δηλαδή σα να λέμε ο Παναγιώτης πχ ζυγίσει 68 κιλά χωρίς το αίμα του!

Επιτέλους, δηλώνετε το βάρος με το 90% του καυσίμου ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές για να τελειώνουμε με αυτή τη βλακεία, ούτε (τόσο) καθυστερημένοι είμαστε οι καταναλωτές, ούτε παίζουμε υπέρ ατού με τα μηχανάκια...

doctoras
15/01/2025, 10:15
προσωπικά επειδή είμαι παραδοσιακός με κάποια αισθητικά δεδομένα, είτε πρόκειται για dual sport είτε για sm, τύπος πλαισίου, διάταξη ανάρτησης, θέση φρένων, θέση εξάτμισης, όλα σχεδιαστικά εμπνέονται απο το σχεδιασμό αυτών των τμημάτων από τα αγωνιάρικα μοντέλα και αυτό το βλέπουμε εδραιωμένο για τουλάχιστο 40 χρόνια. Σε ιαπωνία και ιταλία είναι ακόμη πιο μικρές οι αισθητικές σχεδιαστικές αποκλίσεις μεταξύ των αγωνιάρικων και μη

Αισθητική συνέχεια υπήρχε στις σειρές 625-640 όπως και των πρώτων duke

τι θεωρώ συνέχεια:
459490
και τι μη
459491

στο 390 προσωπικά βλέπω μια κατασκευή street ή allround σε ένα πακέτο που να μοιάζει σε sm παρατηρώντας περισσότερη συγγένεια με τις σειρές 390 adventure / 390 duke παρα με sm του παρελθόντος


η κατηγορία dual sport / sm είναι για ρομαντικούς των 80-90ties για παλιοσιερές δηλαδή, ο νέος θα προτιμήσει την παρμπριζάρα του την ενδοεπικοινωνία κράνους, δε θα κάτσει να ζοριστεί με την μάσκα λύκος ή το number plate στο πλαι. Αρχικά δε με πείθει, κρατάω επιφύλαξη πάντα για το ποτέ μη λες ποτέ.

ptc
15/01/2025, 10:42
Έλεος ρε εταιρείες πια (όχι μόνο ΚΤΜ), πιάσατε άλλο τροπάρι τώρα μετά το "στεγνό" βάρος :facepalm:

Είναι δυνατόν να εξακολουθείτε να προμοτάρετε ένα βάρος με το οποίο το μηχανάκι είναι μη λειτουργικό;

Δηλαδή σα να λέμε ο Παναγιώτης πχ ζυγίσει 68 κιλά χωρίς το αίμα του!

Επιτέλους, δηλώνετε το βάρος με το 90% του καυσίμου ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές για να τελειώνουμε με αυτή τη βλακεία, ούτε (τόσο) καθυστερημένοι είμαστε οι καταναλωτές, ούτε παίζουμε υπέρ ατού με τα μηχανάκια...

Παντελη, ναι μεν αλλα...

Το προβλημα με το υγρο βαρος ειναι οτι λειτουργει ως αντικινητρο στο να βαζουν οι κατασκευαστες μεγαλα ντεποζιτα στις μηχανες τους. Ειδικα σε τετοιες κατηγοριες που τα κιλα τα κοιταμε ολοι, το βαρος με 90% γεματο ντεποζιτο μπορει να οδηγει σε ακραιες λυσεις οπως το SWM SM500R που του εβαλαν εφταρι ντεποζιτο για να κρατησουν το βαρος χαμηλα. Οταν το στεγνο βαρος αναφερεται αποκλειστικα σε βαρος χωρις καυσιμο (και οχι χωρις υγρα γενικα), για μενα εχει νοημα για το λογο αυτον ακριβως. Σου δινει ενα βαρος που ειναι συγκρισιμο με καθε αλλη μηχανη της κατηγοριας ασχετως χωρητικοτητας ντεποζιτου. Στο κατω-κατω ας εχω μεγαλο ντεποζιτο κι αν θελω να κρατησω το βαρος μου χαμηλα μπορω να βαλω λιγοτερο καυσιμο (οπως κανω πχ οταν πηγαινω στην καρτοπιστα).

πυξιδας990
15/01/2025, 10:50
προσωπικά επειδή είμαι παραδοσιακός με κάποια αισθητικά δεδομένα, είτε πρόκειται για dual sport είτε για sm, τύπος πλαισίου, διάταξη ανάρτησης, θέση φρένων, θέση εξάτμισης, όλα σχεδιαστικά εμπνέονται απο το σχεδιασμό αυτών των τμημάτων από τα αγωνιάρικα μοντέλα και αυτό το βλέπουμε εδραιωμένο για τουλάχιστο 40 χρόνια. Σε ιαπωνία και ιταλία είναι ακόμη πιο μικρές οι αισθητικές σχεδιαστικές αποκλίσεις μεταξύ των αγωνιάρικων και μη

Αισθητική συνέχεια υπήρχε στις σειρές 625-640 όπως και των πρώτων duke

τι θεωρώ συνέχεια:
459490
και τι μη
459491

στο 390 προσωπικά βλέπω μια κατασκευή street ή allround σε ένα πακέτο που να μοιάζει σε sm παρατηρώντας περισσότερη συγγένεια με τις σειρές 390 adventure / 390 duke παρα με sm του παρελθόντος


η κατηγορία dual sport / sm είναι για ρομαντικούς των 80-90ties για παλιοσιερές δηλαδή, ο νέος θα προτιμήσει την παρμπριζάρα του την ενδοεπικοινωνία κράνους, δε θα κάτσει να ζοριστεί με την μάσκα λύκος ή το number plate στο πλαι. Αρχικά δε με πείθει, κρατάω επιφύλαξη πάντα για το ποτέ μη λες ποτέ.

δεν ισχυει....πχ.το 690 smc και το 701 ειναι πολυ διαδεδομενο στην κεντρικη ευρωπη και σε περασματα ορεινα μη δημοφιλη τετοια μηχανακια βλεπεις μαζι με δουκες,νεοι αναβατες

ratamahatta
15/01/2025, 11:27
προσωπικά επειδή είμαι παραδοσιακός με κάποια αισθητικά δεδομένα, είτε πρόκειται για dual sport είτε για sm, τύπος πλαισίου, διάταξη ανάρτησης, θέση φρένων, θέση εξάτμισης, όλα σχεδιαστικά εμπνέονται απο το σχεδιασμό αυτών των τμημάτων από τα αγωνιάρικα μοντέλα και αυτό το βλέπουμε εδραιωμένο για τουλάχιστο 40 χρόνια. Σε ιαπωνία και ιταλία είναι ακόμη πιο μικρές οι αισθητικές σχεδιαστικές αποκλίσεις μεταξύ των αγωνιάρικων και μη

Αισθητική συνέχεια υπήρχε στις σειρές 625-640 όπως και των πρώτων duke

τι θεωρώ συνέχεια:
459490
και τι μη
459491

στο 390 προσωπικά βλέπω μια κατασκευή street ή allround σε ένα πακέτο που να μοιάζει σε sm παρατηρώντας περισσότερη συγγένεια με τις σειρές 390 adventure / 390 duke παρα με sm του παρελθόντος


η κατηγορία dual sport / sm είναι για ρομαντικούς των 80-90ties για παλιοσιερές δηλαδή, ο νέος θα προτιμήσει την παρμπριζάρα του την ενδοεπικοινωνία κράνους, δε θα κάτσει να ζοριστεί με την μάσκα λύκος ή το number plate στο πλαι. Αρχικά δε με πείθει, κρατάω επιφύλαξη πάντα για το ποτέ μη λες ποτέ.

Το drz sm είναι πιο κοντά στα στάνταρ της κατηγορίας αυτής , και πιο όμορφο στα μάτια μου , ας πρόσεχαν καθώς το χαντάκωσαν με το 5αρι κιβώτιο και την ιπποδύναμη του
Το smc r πατάει ξεκάθαρα πάνω στο duke με διαφορετικές τιμονοπλακες , γεωμετρία κλπ

Tsber
15/01/2025, 11:35
Παντελη, ναι μεν αλλα...

Το προβλημα με το υγρο βαρος ειναι οτι λειτουργει ως αντικινητρο στο να βαζουν οι κατασκευαστες μεγαλα ντεποζιτα στις μηχανες τους. Ειδικα σε τετοιες κατηγοριες που τα κιλα τα κοιταμε ολοι, το βαρος με 90% γεματο ντεποζιτο μπορει να οδηγει σε ακραιες λυσεις οπως το SWM SM500R που του εβαλαν εφταρι ντεποζιτο για να κρατησουν το βαρος χαμηλα. Οταν το στεγνο βαρος αναφερεται αποκλειστικα σε βαρος χωρις καυσιμο (και οχι χωρις υγρα γενικα), για μενα εχει νοημα για το λογο αυτον ακριβως. Σου δινει ενα βαρος που ειναι συγκρισιμο με καθε αλλη μηχανη της κατηγοριας ασχετως χωρητικοτητας ντεποζιτου. Στο κατω-κατω ας εχω μεγαλο ντεποζιτο κι αν θελω να κρατησω το βαρος μου χαμηλα μπορω να βαλω λιγοτερο καυσιμο (οπως κανω πχ οταν πηγαινω στην καρτοπιστα).

Πέτρο για εμένα δεν έχει διαφορά από τις αντίστοιχες γυφτιές με τις τιμές τύπου 9.999999999999 ευρώ.

Με τα ντεπόζιτα ουσιαστικά μας λένε ό,τι πάρεις εκατό, αλλά στην πραγματικότητα είναι διακόσες :lol:

Δηλαδή κάποιος ξοδεύει χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει μοτοσικλέτα και δεν μπορεί να κάνει μια απλή αφαίρεση για τα λίτρα της βενζίνης;

Θεαθήναι, δημιουργία ψεύτικων εντυπώσεων και υποτίμηση νοημοσύνης για εμένα...

Nostradamus
15/01/2025, 12:20
Το drz sm είναι πιο κοντά στα στάνταρ της κατηγορίας αυτής , και πιο όμορφο στα μάτια μου , ας πρόσεχαν καθώς το χαντάκωσαν με το 5αρι κιβώτιο και την ιπποδύναμη του
Το smc r πατάει ξεκάθαρα πάνω στο duke με διαφορετικές τιμονοπλακες , γεωμετρία κλπ

Εγω θα περιμενα να το δω πως ειναι στην πραξη. Τα στοιχεια ειναι εκει και δημιουργουν αμφιβολιες αλλα μερικες φορες πρεπει να δει κανεις το πραγματικο δουλεμα στον δρομο. Σιγουρα δεν θα είναι απολυτο, δεν θα ειναι κανιβαλος στον δρομο, αλλα το fun factor μενει να το δουμε.

kordix
15/01/2025, 18:09
προσωπικά επειδή είμαι παραδοσιακός με κάποια αισθητικά δεδομένα, είτε πρόκειται για dual sport είτε για sm, τύπος πλαισίου, διάταξη ανάρτησης, θέση φρένων, θέση εξάτμισης, όλα σχεδιαστικά εμπνέονται απο το σχεδιασμό αυτών των τμημάτων από τα αγωνιάρικα μοντέλα και αυτό το βλέπουμε εδραιωμένο για τουλάχιστο 40 χρόνια. Σε ιαπωνία και ιταλία είναι ακόμη πιο μικρές οι αισθητικές σχεδιαστικές αποκλίσεις μεταξύ των αγωνιάρικων και μη

Αισθητική συνέχεια υπήρχε στις σειρές 625-640 όπως και των πρώτων duke

τι θεωρώ συνέχεια:
459490
και τι μη
459491

στο 390 προσωπικά βλέπω μια κατασκευή street ή allround σε ένα πακέτο που να μοιάζει σε sm παρατηρώντας περισσότερη συγγένεια με τις σειρές 390 adventure / 390 duke παρα με sm του παρελθόντος


η κατηγορία dual sport / sm είναι για ρομαντικούς των 80-90ties για παλιοσιερές δηλαδή, ο νέος θα προτιμήσει την παρμπριζάρα του την ενδοεπικοινωνία κράνους, δε θα κάτσει να ζοριστεί με την μάσκα λύκος ή το number plate στο πλαι. Αρχικά δε με πείθει, κρατάω επιφύλαξη πάντα για το ποτέ μη λες ποτέ.

Aν το φίλτρο αέρα είναι κάτω από το ρεζερβουάρ :wave2: καιγια τις εκδόσεις R και adventure δε λέει.. Ειδικά στην Ελλάδα που τον μισό χρόνο έχει ξηρασία άρα σκόνη είναι σημαντικό σε μια μοτοσυκλέτα που θα μπαίνει χώμα να αλλάζει γρήγορα το φίλτρο αέρα.

Δε βλεπω μοχλικό πίσω .

basilis_k6
15/01/2025, 19:08
Aν το φίλτρο αέρα είναι κάτω από το ρεζερβουάρ :wave2: καιγια τις εκδόσεις R και adventure δε λέει.. Ειδικά στην Ελλάδα που τον μισό χρόνο έχει ξηρασία άρα σκόνη είναι σημαντικό σε μια μοτοσυκλέτα που θα μπαίνει χώμα να αλλάζει γρήγορα το φίλτρο αέρα.

Δε βλεπω μοχλικό πίσω .

νομιζω η κτμ εφτιαξε αυτη τη διαταξη για να μην χρειαζεται μοχλικο. το μηχανακι είναι "παιδική" εκδοση σμ και εντουρο. θυμιζει σμ, θυμιζει εντουρο αλλα ειναι ενα μηχανακι δρομου με φανταχτερο κουστουμι.

basilis_k6
15/01/2025, 19:11
Οσο το Duke δλδ; Θα το περιμενα πανω απο τα 7. Μακαρι να ισχυει.

edit: Ανακοινωθηκε τιμη στο ΗΒ στα 5699£ που ειναι οντως η τιμη του Duke 390! Δε μας ειχε συνηθισει η ΚΤΜ σε επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη...

μαλλον ακουσαν το κραξιμο που τους ριχνω που παρατησαν την πιο εμπορικη κατηγορια για να φτιαχνουν superduke των 20κ ευρω

katsar
15/01/2025, 20:46
Ένα mainstream ( κατάλληλο και για αρχάριους,μη ραλίστες ) όχημα βλέπω εγώ ,είναι όμορφο ,προσωπικά δεν θα είχα τρελές απαιτήσεις
σε στήσιμο /γκάζια άσε που δεν παίζει να έχει κάνει λάθος η ΚΤΜ σε αυτούς το τομείς.
Επίσης βλέπω λάδια κάθε 10Κ και βαλβίδες κάθε 20Κ χλμ, στα γκαζιάρικα μοτέρς μετράς ώρες .

καλό. :smokin:

giorgosb
16/01/2025, 11:38
Στις 6.680€ η τιμή του στην Ελλάδα.

Αναμένεται στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025.

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-125390-smc-r-oi-times-toys-stin-ellada)


459515

kordix
16/01/2025, 14:17
Στις 6.680€ η τιμή του στην Ελλάδα.

Αναμένεται στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025.

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-125390-smc-r-oi-times-toys-stin-ellada)


459515


Είναι ωραίο το #$~¥√π✓®©ένο :D

basilis_k6
16/01/2025, 14:26
Επρεπε να πτωχευσει για να δωσει καλες τιμες.
Σε αυτη την τιμή ειναι πολυ καλη προταση. Αν το εντουρο εχει οπως συνηθίζεται 300ευρω πιο κατω θα ειναι ακομα καλυτερη.
Αυτο λογικα εχει καλες αναρτησεις δεν θελουν πεταμα. Μια καλη αναβαθμιση στα φρενα μπροστα απο κανενα smc με custom bracket και ειναι τελειο.
Λογικα ταιριαζουν και οι τροχοι απο το ενα στο αλλο αλλα σε καθε περιπτωση αν καποιος θελει και τα δυο σεταπ παιρνει το sm και βρισκει αργοτερα χωματινα λαστιχα. Το αναποδο ειναι πολυ πιο ακριβο.

BLiTzER
16/01/2025, 14:36
Ποιος θα το αγοράσει για να μου το πουλήσει σε 2 χρόνια 2 χιλιάρικα κάτω;

Volpad
16/01/2025, 14:50
χμ.....

Να κάτι που μου κινεί το ενδιαφέρον αντί του duke....

CorpseAlive
16/01/2025, 14:50
χμ.....

Να κάτι που μου κινεί το ενδιαφέρον αντί του duke....

Ξεκάθαρη επιλογή αυτό.

sanctusan
16/01/2025, 15:05
Εμφανισιακά είναι πιο αλήτικο από το Δούκα, οδηγικά δεν ξέρω, αλλά αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα τους, στο SMC θα πήγαινα

ratamahatta
16/01/2025, 17:38
Στις 6.680€ η τιμή του στην Ελλάδα.

Αναμένεται στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025.

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ktm-125390-smc-r-oi-times-toys-stin-ellada)


459515

Μπράβο στην KTM για την τιμή που είναι πολύ ανταγωνιστική,το επίσης καλό όταν έχεις σωστή βάση (duke) αλλά και εργοστάσιο κατασκευής στην Κίνα
Θα κάνω το επόμενο διάστημα test ride το duke 390 για να δω την λειτουργία του νέου κινητήρα
Πάντως με φίλτρο, ελεύθερη εξάτμιση και remap άνετα 45-47hp τροχό για γλέντια

Nitse3
16/01/2025, 17:54
χμ.....

Να κάτι που μου κινεί το ενδιαφέρον αντί του duke....

Πολύ ομορφότερο από Duke.

kordix
16/01/2025, 18:01
Μπράβο στην KTM για την τιμή που είναι πολύ ανταγωνιστική,το επίσης καλό όταν έχεις σωστή βάση (duke) αλλά και εργοστάσιο κατασκευής στην Κίνα
Θα κάνω το επόμενο διάστημα test ride το duke 390 για να δω την λειτουργία του νέου κινητήρα
Πάντως με φίλτρο, ελεύθερη εξάτμιση και remap άνετα 45-47hp τροχό για γλέντια

Πολλά μου φαίνονται 45-47 τροχό. Τόσα βγάζουν τροχό τα καθαρόαιμα 450-500 που είναι πουσαρισμένα . Για το 390 λίγο δύσκολο .

πυξιδας990
16/01/2025, 18:15
Πολλά μου φαίνονται 45-47 τροχό. Τόσα βγάζουν τροχό τα καθαρόαιμα 450-500 που είναι πουσαρισμένα . Για το 390 λίγο δύσκολο .

42 τροχο παιζει ο δουκας 390
το adv 3-4 πιο κατω

ratamahatta
16/01/2025, 18:39
Πολλά μου φαίνονται 45-47 τροχό. Τόσα βγάζουν τροχό τα καθαρόαιμα 450-500 που είναι πουσαρισμένα . Για το 390 λίγο δύσκολο .

Της 1ης γενιάς, 370cc,με pc τροχό 44+ με μεγάλη διαφορά σε μεσαίες , κάποιοι είχα δει 48 με powertronic όποτε πιστεύω ότι είναι εφικτό,έχουμε και το euro 5+ στην Ευρώπη που τα φιμώνει αρκετά

sanctusan
16/01/2025, 18:45
Πολλά μου φαίνονται 45-47 τροχό. Τόσα βγάζουν τροχό τα καθαρόαιμα 450-500 που είναι πουσαρισμένα . Για το 390 λίγο δύσκολο .

Το SMR λέει 63 HP

KTM SMR 450 motorcyclespecs.co (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_450_smr_22.html)

kordix
16/01/2025, 22:18
Το SMR λέει 63 HP

KTM SMR 450 motorcyclespecs.co (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_450_smr_22.html)


Άλλο μηχανή αυτή, άλλο μοτέρ.

kordix
16/01/2025, 22:19
Της 1ης γενιάς, 370cc,με pc τροχό 44+ με μεγάλη διαφορά σε μεσαίες , κάποιοι είχα δει 48 με powertronic όποτε πιστεύω ότι είναι εφικτό,έχουμε και το euro 5+ στην Ευρώπη που τα φιμώνει αρκετά

Μωρέ μπράβο!!! Μπόλικα άλογα βγάζει αυτό το μοτεράκι .

kordix
16/01/2025, 22:21
42 τροχο παιζει ο δουκας 390
το adv 3-4 πιο κατω

42 τροχό μια χαρά είναι σε στοκ μορφή.

Sotirisxt
16/01/2025, 22:51
Εγώ είμαι νοσταλγός των παλιών smc 625 και 660, θα ήθελα κάτι παραπλήσιο σε αυτά, η έστω στο SMR. Η ΚΤΜ με την κίνηση αυτή κοιτάζει στους νέους οδηγούς και όχι στο πιο μεγάλο κοινό ηλικίακα..

sanctusan
16/01/2025, 23:19
Πολλά μου φαίνονται 45-47 τροχό. Τόσα βγάζουν τροχό τα καθαρόαιμα 450-500 που είναι πουσαρισμένα . Για το 390 λίγο δύσκολο .


Άλλο μηχανή αυτή, άλλο μοτέρ.

Μα γιαυτό σου έγραψα για το SMR που είναι 450 και πουσαρισμένο, αλλά πλέον φτάνουν τα 63.

Το Duke γιατί να μην ακουμπάει τα 45;

kostaskk
17/01/2025, 00:22
Αυτά που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι μετρημένα στον στρόφαλο,, σε δυναμομετρο στον τροχό δλδ είναι μειων 10-15-20 hp από ότι ανακοινώνουν(απώλειες τριβής από στρόφαλο μέχρι ρόδα)

sanctusan
17/01/2025, 00:34
Αυτά που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι μετρημένα στον στρόφαλο,, σε δυναμομετρο στον τροχό δλδ είναι μειων 10-15-20 hp από ότι ανακοινώνουν(απώλειες τριβής από στρόφαλο μέχρι ρόδα)

10-15-20% κάτω θες να πεις

SeniorCanardo
17/01/2025, 10:02
Η εξάτμιση στο κάτω μέρος παραμένει ακατανόητη, ειδικά όταν το πλασάρεις έτσι "it is engineered to dominate the asphalt - as well as the odd dirt track - with ease. "
:confused:

Κατά τα άλλα εγώ βλέπω ένα υπερυψωμένο γυμνό, μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις με κουστούμι sumo.

Καλά και το καρούμπαλο στο ντεπόζιτο, αριστούργημα.:bawl:

harris_x
17/01/2025, 10:25
Για κανιβαλάκι πόλης είναι ό,τι πρέπει :pink:

STF
17/01/2025, 16:28
Η εξάτμιση στο κάτω μέρος παραμένει ακατανόητη, ειδικά όταν το πλασάρεις έτσι "it is engineered to dominate the asphalt - as well as the odd dirt track - with ease. "
:confused:

Κατά τα άλλα εγώ βλέπω ένα υπερυψωμένο γυμνό, μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις με κουστούμι sumo.

Καλά και το καρούμπαλο στο ντεπόζιτο, αριστούργημα.:bawl:

Ως συνήθως το αρχικό σχέδιο έρχεται από τους μηχανικούς. Στο τελικό σχέδιο όμως έχουν πάρει το λόγο η γραβατάκηδες... οι οποίοι ξέρουν έναν τρόπο σκέψης, αυτός της οικονομίας κλίμακος... Λάβε υπόψη πως "θεωρητικά" εδώ μιλάμε για το SMC επομένως η εξάτμιση είναι αποδεκτή.

Εδώ το Tenere 700 έχει βγει σε 10 παραλλαγές και σε καμία δεν διόρθωσαν το θέμα της στήριξης της εξάτμισης που σε κάθε τούμπα την ξεκολλάς από το ψαλίδι.

SeniorCanardo
17/01/2025, 18:03
Λάβε υπόψη πως "θεωρητικά" εδώ μιλάμε για το SMC επομένως η εξάτμιση είναι αποδεκτή.
.

Αυτό δεν το κατάλαβα.:confused:

Κατά μια εκδοχή SMC=Super Moto Competition. (Ούτε καν).

Αν σημαίνει Super Moto Commuter ή κάτι άλλο. (Πάω πάσο).

Έλα όμως που έχουμε και ένα R.

Κατά μια εκδοχή R= Racing (Ούτε καν).

Κατά μια άλλη εκδοχή R=The R indicates it's dirt-ready and more off-road capable than the slick-tired SMR racer (ktmworld.com).

Anyways, προφανώς πρόκειται για μαρκετίστικα παπατζιλίκια και το μηχανάκι είναι αυτό που είναι.:whistle:

Φαντάζομαι πως για το 90% των αναβατών το μηχανάκι δεν θα δει ποτέ χώμα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα και στο αντίστοιχο enduro (390 Enduro R) βάλανε και μια ποδιά για να είναι κάπως καλυμμένοι.

stefanos
18/01/2025, 09:26
Η εξάτμιση σε αυτό το πλαίσιο είναι σχεδόν αδύνατο να περάσει συμβατικά όπως πχ στο LC4.
Προσωπικά το θεωρώ θυσία που γίνεται για να παρουσιάσουμε κάτι ξεχωριστό.
Και δεν έχω προσέξει που στερεώνεται η ποδιά του κινητήρα εφόσον το πλαίσιο είναι ανοικτό...
Θεωρητικές συζητήσεις για θέματα που δεν νομίζω να απασχολήσουν κανένα.

STF
18/01/2025, 20:21
Αυτό δεν το κατάλαβα.:confused:

Κατά μια εκδοχή SMC=Super Moto Competition. (Ούτε καν).

Αν σημαίνει Super Moto Commuter ή κάτι άλλο. (Πάω πάσο).

Έλα όμως που έχουμε και ένα R.

Κατά μια εκδοχή R= Racing (Ούτε καν).

Κατά μια άλλη εκδοχή R=The R indicates it's dirt-ready and more off-road capable than the slick-tired SMR racer (ktmworld.com).

Anyways, προφανώς πρόκειται για μαρκετίστικα παπατζιλίκια και το μηχανάκι είναι αυτό που είναι.:whistle:

Φαντάζομαι πως για το 90% των αναβατών το μηχανάκι δεν θα δει ποτέ χώμα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα και στο αντίστοιχο enduro (390 Enduro R) βάλανε και μια ποδιά για να είναι κάπως καλυμμένοι.

Εννοούσα πως το SMC υποτίθεται δε θα δει ούτε δασικό οπότε το θέμα της εξάτμισης δεν πολυ-υφίσταται ως πρόβλημα. Τώρα για τις εντούρο και ADV εκδόσεις θα χρειαστεί αλλαγή στο μέλλον. Αν κι εδώ που τα λέμε οι περισσότεροι έτσι και αλλιώς τις αλλάζουν, πάντα τις άλλαζαν... τώρα που ελέω euro+ έχουν γίνει σα μικρά θερμοσιφωνάκια ακόμη πιο πολύ.

STF
18/01/2025, 20:22
Η εξάτμιση σε αυτό το πλαίσιο είναι σχεδόν αδύνατο να περάσει συμβατικά όπως πχ στο LC4.
Προσωπικά το θεωρώ θυσία που γίνεται για να παρουσιάσουμε κάτι ξεχωριστό.
Και δεν έχω προσέξει που στερεώνεται η ποδιά του κινητήρα εφόσον το πλαίσιο είναι ανοικτό...
Θεωρητικές συζητήσεις για θέματα που δεν νομίζω να απασχολήσουν κανένα.

Aν δεν κάνω λάθος η KTM προωθεί μια εξάτμιση στα αξεσουάρ της που περνάει συμβατικά από το πλάι και ψηλά. Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου.

Λευκάδιος
18/01/2025, 23:25
Aν δεν κάνω λάθος η KTM προωθεί μια εξάτμιση στα αξεσουάρ της που περνάει συμβατικά από το πλάι και ψηλά. Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου.

Η φωτογραφία από το περίπτερο της ΚΤΜ στην eicma, εκτεθειμένη μου φαίνεται αλλά θα δείξει στην πορεία.
459589

Καλύτερα να την έβαζαν έξω από το πλαίσιο όπως στο 690 αλλά κάτι δεν θα τους καθόταν σωστά (ίσως και κάποιες προδιαγραφές).
Ακόμα και το ψαλίδι τύπου μπανάνα γι'αυτό τον λόγο επιλέχτηκε (για να περνάει η εξάτμιση από κάτω).
459590

ratamahatta
18/01/2025, 23:48
Συμβατικά τύπου sm , ψηλά στο πίσω μέρος της ουράς , στα δεξιά σίγουρα δεν πάει λόγο και της ανάρτησης που είναι τοποθετημένη, στα αριστερά ίσως.
Σίγουρα κάτι θα ξέρουν παραπάνω οι σχεδιαστές της.
Ας είναι οδηγικά στα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η ΚΤΜ και θα το ξεπεράσουμε βάζοντας ελεύθερη.

ratamahatta
23/01/2025, 16:52
Δεν εχω καταλάβει ακόμα αν τα Riding’s mode εκτός του street όπως και η παραμετροποίηση τους θα είναι extra ή στον βασικό εξοπλισμό τους , προσωπικά νομιζω extra και ελπίζω να διαψευστώ