View Full Version : Κόφτης και τελική σε CB400
Για την ιστορία έτσι το αναφέρω.
Ο πατέρας μου έχει ένα CB 400 SF-R του '95. Μέχρι σήμερα έχει κάνει 250.000χλμ και σε πρόσφατη δυναμομέτρηση έβγαλε 52,5 hp στον τροχό που είναι μια χαρά αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη δυναμόμετρηση το 2000 με γύρω στα 200.000 χλμ λιγότερα, που είχε βγάλει 55,4 hp !!
Δίσκους συμπλέκτη χρειάστηκε να αλλάξει μόλις πρόσφατα! :uplate: Σκυλί μαύρο!!!
Το μοτέρ βαράει κόφτη στα 190 για πλάκα!
basilis_k6
03/10/2024, 12:14
Για την ιστορία έτσι το αναφέρω.
Ο πατέρας μου έχει ένα CB 400 SF-R του '95. Μέχρι σήμερα έχει κάνει 250.000χλμ και σε πρόσφατη δυναμομέτρηση έβγαλε 52,5 hp στον τροχό που είναι μια χαρά αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη δυναμόμετρηση το 2000 με γύρω στα 200.000 χλμ λιγότερα, που είχε βγάλει 55,4 hp !!
Δίσκους συμπλέκτη χρειάστηκε να αλλάξει μόλις πρόσφατα! :uplate: Σκυλί μαύρο!!!
Το μοτέρ βαράει κόφτη στα 190 για πλάκα!
καμια σχεση βεβαια εκεινο το μηχανακι με οτιδηποτε βγαλει σημερα η χοντα. εκεινα ηταν φτιαγμενα με οτι καλυτερο ειχε το εργοστασιο απο αποψη ποιοτητας και ειναι φτιαγμενα να αντεξουν 2 ζωες.
telegonos
03/10/2024, 17:10
Αν βαράει κόφτη ταχύμετρου, δλδ τερματίζει στα 190 κοντέρ, ενώ έχει ακόμα στροφές να ανεβάσει στο στροφόμετρο, τότε έχει περιοριστη στο κοντέρ. Το οποίο να ξέρεις μπορεί να καταργηθεί, εύκολα. Με 52 ίππους τροχό, οριακά 200ριζει.
Αν βαράει κόφτη ταχύμετρου, δλδ τερματίζει στα 190 κοντέρ, ενώ έχει ακόμα στροφές να ανεβάσει στο στροφόμετρο, τότε έχει περιοριστη στο κοντέρ. Το οποίο να ξέρεις μπορεί να καταργηθεί, εύκολα. Με 52 ίππους τροχό, οριακά 200ριζει.
Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.
Coyote.V
03/10/2024, 18:39
Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.
Μήπως ήσουν με 5η; Μερικά 1000άρια και 600άρια τον έχουν σε συνδυασμό με την 6η... για τα 400άρια δεν ξέρω.
telegonos
03/10/2024, 21:58
Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.
https://forcev4.blogspot.com/2014/11/cbr400rr.html
Για δες, μπας και εφαρμοζει και στο δικό σου, με την ίδια λογική.
kostaskk
04/10/2024, 04:08
456388
456389
Ίδια ακριβώς χρώματα καλωδίων ήταν και το ξεφιμομα στα nsr,, μόνο που εκεί έστελνε 12βολτ στις power valve και τις κρατούσε ανοικτά στα ψηλα,, η κοβεις-καλυπτεις τους αισθητήρες μέσα στο κοντέρ,, βέβαια ποιο εύκολο αυτό με τα καλώδια,, επίσης στα nsr έπαιζε και πείραγμα στο cps (αισθητήρα ταχύτητας για να νομίζει ότι έχει συνέχεια 3η και να δίνει καλητερο αβάνς)
Βέβαια το κοντέρ δεν έλεγε πάνω από 190,, στην ένδειξη km/h ήταν περίπου 200,
και στο nippon seiki στα 210+
DoctoR_k6
04/10/2024, 11:09
https://forcev4.blogspot.com/2014/11/cbr400rr.html
Για δες, μπας και εφαρμοζει και στο δικό σου, με την ίδια λογική.
Ακριβως.
Το ειχαμε κανει σε CBR400 NC29...Το ταχυμετρο μετα κοντευε να γυρισει σαν ρολοι.
Κατω απο τα μικρα γραμματακια εφτανε. 220αρα εγγυημενη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.