Σύνδεση

View Full Version : Μικρο σκούτερ ή παπι για αθήνα



Aps07
06/10/2024, 21:49
Εχοντας το τρεισερ 7,νιωθω οτι κανει άσκοπα χλμ καθημερινά σε πηγαινελα δουλειά-σπιτι που ειναι περίπου 22χλμ καθημερινά(δεν χρησιμοποιώ κηφισό) και σκεφτόμουν για την αγορά 2ου οχήματος και είμαι ανάμεσα σε κάποιο καινούργιο παπί daytona ή σε αγορά μεταχειρισμένου sym symphony st 200.Εχετε να προτείνετε κάτι αλλο μηχανάκι σε αυτό το μπάτζετ για αυτή την χρήση;

panavour
06/10/2024, 22:30
Ενα 125αρακι αεροψυκτο σκουτερακι SYM SYMFONY ειναι οτι πρεπει για τις αναγκες μετακινησης που περιεγραψες.Φθηνο,ΑΠΛΟ,λειτουργικο,για να μην βρεχεσαι κι απ τα νερα,και τις λασπες.

PortisHead
07/10/2024, 07:12
H λογικη σε αυτην την περιπτωση λεει "οτι δεν κλεβεται" , δλδ. οτι δεν εχει ενδιαφέρον για τα κλεφτρονια.

harris_x
07/10/2024, 09:12
Μήπως αντί να πάρεις κάτι μικρό, θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείς το τρεισερ και να το αλλάξεις νωρίτερα;
Νομίζω λιγότερο θα σου κοστίσει ;)

Kepler Fun
07/10/2024, 09:47
Ψηφίζω Symphony.

Αυτό έκανα και εγώ πριν μερικα χρόνια.
Κινείσαι πανεύκολα και πάμφθηνα.
Ασφαλές, σβέλτο, φθηνά ανταλλακτικά.

Sorath
07/10/2024, 10:01
Κι εγώ υπέρ του scooter.

Όπως και να το κάνουμε, είναι το στοιχείο τους η πόλη. Πρακτικότητα στο μέγιστο σε όλους τους τομείς. Και ειδικά για όσα έχουν επίπεδο πάτωμα.

Nikos77
07/10/2024, 12:31
Ενα 125αρακι αεροψυκτο σκουτερακι SYM SYMFONY ειναι οτι πρεπει για τις αναγκες μετακινησης που περιεγραψες.Φθηνο,ΑΠΛΟ,λειτουργικο,για να μην βρεχεσαι κι απ τα νερα,και τις λασπες.
Κανένας λόγος να πάρει ένα αεροψυκτο που καίει σαν 300αρι και θέλει αλλαγή ιμάντα κάθε 12.000 χλμ. Το φτηνό θα βγει ακριβό και επειδή δε χρειάζεται να πάρει pcx ή sh που είναι ακριβά (καίνε τα μισά και έχουν ιμάντα κάθε 24.000 χλμ) προτείνω να πάει στο παπι Daytona 125 να κάνει οικονομικά τη δουλειά του αφού είναι μικρές οι αποστασεις

billyka
07/10/2024, 16:17
Έτοιμος ήμουν να γράψω αδερφέ αλλά τα είπες όλα.Υπόψιν ότι δουλεύω με symphony 125 και Honda genio 110 και ξέρω από πρώτο χέρι πόσο "φθηνό" είναι το Sym και πόσο "κορόϊδα" είναι αυτοί που πληρώνουν τα Honda..

basilis_k6
07/10/2024, 16:23
οχι δεν αξιζει. το τ7 ειναι πολυ μικρο και ειναι οχημα πολης κυριως. κανενας λογος να εχεις εξτρα εξοδα και αγορα μικροτερου. αν θες να παρεις μεγαλυτερη μηχανη αλλαζει το θεμα. το τ7 δεν θα παθει τιποτα ουτε σε δεκαπεντε χρονια με τη χρηση που κανεις. να κοιτας μονο συχνοτερα λαδια και κυριως ΝΕΡΑ στην ελλαδα αν κανεις πολυ ξεκινα σταματα. ασε τα παπια για οταν γραφτεις στο επαλ και τα σκουτερ για οταν...οχι ασε τα σκουτερ γενικα, ειναι για πεταμα.

Nomand
07/10/2024, 18:08
Αν πάρεις το μικρο για τουλάχιστον 5 μέρες την εβδομάδα μετά το μεγάλο θα το κινείς 1 φορά την εβδομάδα και αν, και μετά θα λες άσε θα πάω με το μεγάλο σήμερα για να το κινήσω, και θα καταλήξεις με δύο μηχανάκια χωρίς λόγο, εγώ πήρα το δεύτερο γιατί κάνω εξήντα χλμ κάθε μέρα από Ποσειδώνος Κηφισό που έχει πολύ κίνηση κυρίως για οικονομία καυσίμου για με το hornet έκαιγαν κοντά 8 λίτρα στα 100 ενώ τώρα 3,5 λίτρα

billyka
07/10/2024, 18:17
εγω το μεγλο εχω να το βγαλω 4 μηνες:lol: σαν το μικρο δεν εχει για καθημερινη μετακινηση μες την πολη

basilis_k6
07/10/2024, 19:25
εγω το μεγλο εχω να το βγαλω 4 μηνες:lol: σαν το μικρο δεν εχει για καθημερινη μετακινηση μες την πολη

συφωνω αλλα αν το μεγαλο ειναι τελικα μεσαιο δεν αξιζει. δεν παιρνεις μικρο επειδη εχεις cbf500 η t7. θα καψεις 2 λιτρα κατω το πολυ? κλαιν, δεν βγαινουν τα νουμερα εκτος αν εισαι χιλιομετροφαγος.