View Full Version : Service αναρτηση μπροστα cbr 600 f4i 2006 - αποριες για ανταλλακτικα
giannis21
09/10/2024, 16:01
Καλησπερα, θελω να κανω ενα σερβις στο μπροστινο του cbr και εχουν προκυψει καποιες αποριες σχετικα με τα αναλωσιμα
1. σετ τσιμουχες: ποια διασταση ταιριαζει στο δικο μου; 43-54-11 ή 41-54-11 μου τα βγαζει και τα δυο ως συμβατα σε διαφορα site που ψαχνω
2. λαδακι..: εχετε να προτεινετε καποιο; Θα παω λογικα σε 10w που ειναι η αντιστοιχια σε αυτο που προτεινει η honda(pro honda sus oil ss8)
3. ρουλεμαν τροχου: δεν παρατήρησα κατι, λετε να τα αλλαξω προληπτικά;
(ευπροσ)δεκτη οποιαδήποτε συμβουλη/παρατηρηση πριν ξεκινησω με τις εργασιες:wave2:
θενξ!
giannis21
09/10/2024, 16:04
https://gmotoshop.gr/kit-episkefis-mprostinis-anartisis-all-balls,178726.html
https://gmotoshop.gr/set-steghanopiisis-mprostinis-anartisis-me-kapakia-all-balls-43x54x11,88862.html
https://gmotoshop.gr/ruleman-mprostinwn-trokhwn-tourmax-me-sfraghides,13429.html
εδω καποια απο τα ανταλλακτικα που βρισκω ενδεικτικα με τις τιμες
telegonos
09/10/2024, 17:26
2006; Είναι με ρυθμίσεις το μπροστινό σου;
43 είναι η διάμετρος στα καλάμια
giannis21
09/10/2024, 17:35
2006; Είναι με ρυθμίσεις το μπροστινό σου;
43 είναι η διάμετρος στα καλάμια
Χωρίς ρυθμίσεις είναι.
Ευχαριστώ!
telegonos
09/10/2024, 20:15
Aν είναι χωρίς ρυθμίσεις, δλδ το τελευταίας χρονιάς F πριν καταργηθεί το μοντέλο, τότε το 10W fork oil ειναι αυτο που προτείνει ο κατασκευαστής.
ΟΜΩΣ.
Φίλος που γράφει και εδώ μέσα, και έμπαινε και πίστα με το ιδιας χρονιάς CBR600F με το δικό σου, θεωρεί ότι το χωρίς ρυθμίσεις πηρούνι είναι πολύ μαλακό για γρήγορη οδήγηση, και ότι βάζοντας 15W, είδε μεγάλη βελτίωση, στην ακρίβεια λειτουργίας του πηρουνιού.
Αν λοιπόν το κυνηγάς, μπαίνεις πίστα κ.ο.κ. τότε σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις 15W για λίγο πιο σφιχτή λειτουργία.
Coyote.V
09/10/2024, 21:03
Καλό θα είναι να αλλάξεις και τα 4 bushing τα Νο-7 και Νο-8 που φαίνωνται στην παρακάτω φώτο μιας και είναι 18 χρονών... γιατί δημιουργούν μικρούς τζόγους οταν είναι φθαρμέρνα.
Βέβαια δημιουργούνται τόσο σιγά που δεν το καταλαβαίνεις και νομίζεις πως είναι το φυσιολογικό του. Επίσης μαλακώνει και η ανάρτηση πολύ.
456564
Reference No: 7
Part Number: 51414-MAZ-003
Εξάρτημα: BUSH, GUIDE
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Reference No: 8
Part Number: 51415-MBW-E11
Εξάρτημα: BUSH, SLIDER
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Η Χόνδα τα δίνει ένα 80άρι και τα τέσερα, μπορείς όμως να βρείς με τα μισά χρήματα και ποιοτικά.
giannis21
09/10/2024, 21:21
Καλό θα είναι να αλλάξεις και τα 4 bushing τα Νο-7 και Νο-8 που φαίνωνται στην παρακάτω φώτο μιας και είναι 18 χρονών... γιατί δημιουργούν μικρούς τζόγους οταν είναι φθαρμέρνα.
Βέβαια δημιουργούνται τόσο σιγά που δεν το καταλαβαίνεις και νομίζεις πως είναι το φυσιολογικό του. Επίσης μαλακώνει και η ανάρτηση πολύ.
456564
Reference No: 7
Part Number: 51414-MAZ-003
Εξάρτημα: BUSH, GUIDE
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Reference No: 8
Part Number: 51415-MBW-E11
Εξάρτημα: BUSH, SLIDER
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Η Χόνδα τα δίνει ένα 80άρι και τα τέσερα, μπορείς όμως να βρείς με τα μισά χρήματα και ποιοτικά.
Στο δεύτερο μνμ που παραθέτω τα λινό για τα ανταλλακτικά, τα έχω και αυτά μέσα!και είναι όντως τα μισά χρήματα από τη χονδα!
:wave2:
Coyote.V
10/10/2024, 00:00
Στο δεύτερο μνμ που παραθέτω τα λινό για τα ανταλλακτικά, τα έχω και αυτά μέσα!και είναι όντως τα μισά χρήματα από τη χονδα!
:wave2:
Δεν πάτησα καθόλου τα λινκ νόμισα πως είναι τα τρία πρώτα που ανέφερες στο πρώτο ποστ. Η All balls πουλάει πολύ στις ΗΠΑ, ειδικά σε εντούρο και καθαρόαιμα που έχουν μεγάλες καταπονήσεις, αν δεν ήταν ποιοτικά δεν θα πούλαγε. :a013:
giannis21
10/10/2024, 09:18
Aν είναι χωρίς ρυθμίσεις, δλδ το τελευταίας χρονιάς F πριν καταργηθεί το μοντέλο, τότε το 10W fork oil ειναι αυτο που προτείνει ο κατασκευαστής.
ΟΜΩΣ.
Φίλος που γράφει και εδώ μέσα, και έμπαινε και πίστα με το ιδιας χρονιάς CBR600F με το δικό σου, θεωρεί ότι το χωρίς ρυθμίσεις πηρούνι είναι πολύ μαλακό για γρήγορη οδήγηση, και ότι βάζοντας 15W, είδε μεγάλη βελτίωση, στην ακρίβεια λειτουργίας του πηρουνιού.
Αν λοιπόν το κυνηγάς, μπαίνεις πίστα κ.ο.κ. τότε σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις 15W για λίγο πιο σφιχτή λειτουργία.
Σχετικά με αυτό που λες, γενικά η χρήση της μοτό είναι βόλτες και μικρές εκδρομές. Οκ, μου αρέσει το στροφιλικι αλλά δε νομίζω ότι το κυνηγάω πολύ.
Φοβάμαι να πάω σε πιο "σφιχτή" ρύθμιση γιατί χωρίς abs, με σωληνάκια υψηλής και με τους ελληνικούς δημόσιους δρόμους θα έχουμε αλλά..
Πίστα, αν τύχει να πάω θα είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς
Coyote.V
10/10/2024, 18:32
Σχετικά με αυτό που λες, γενικά η χρήση της μοτό είναι βόλτες και μικρές εκδρομές. Οκ, μου αρέσει το στροφιλικι αλλά δε νομίζω ότι το κυνηγάω πολύ.
Φοβάμαι να πάω σε πιο "σφιχτή" ρύθμιση γιατί χωρίς abs, με σωληνάκια υψηλής και με τους ελληνικούς δημόσιους δρόμους θα έχουμε αλλά..
Πίστα, αν τύχει να πάω θα είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς
Και πολύ καλά κάνεις... έτσι ακριβώς κατέστρεψα ένα Ζ750 S, όταν ήμουν στην ηλικία σου. Το πέταξα, με πόνεσε πολύ, ευτυχώς δεν χτύπησα, ούτε γρατζουνιά λόγω εξοπλισμού.
Τον νου μας όλοι!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.