Σύνδεση

View Full Version : Yamaha R3 2025



giorgosb
10/10/2024, 09:51
Το φαίρινγκ έχει ανασχεδιαστεί από τη μέση και πάνω συμπαρασύροντας και τη σχεδίαση των LED φωτιστικών σωμάτων που είναι επίσης νέα.

Νέα σχεδίασης είναι και τα μαύρα πλαστικά κάτω από το ρεζερβουάρ, όπως και τα πλαστικά της ουράς.

Η σέλα έχει μειωμένο πλάτος κατά έξι χλστ., ενώ 13 χλστ. πιο στενά είναι και τα πλαϊνά πλαστικά.

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 780 χλστ.

Ο Euro 5+ εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τα σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια έχει να κινήσει 170 γεμάτα κιλά και αποδίδει 42 ίππους και τρία κιλά ροπής στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Νέος μονόδρομος συμπλέκτης.

Η μανέτα του συμπλέκτη ήρθε πέντε χιλιοστά πιο κοντά στο γκριπ, ενώ τοποθετήθηκε στο φαίρινγκ και θύρα USB-A.

Συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της νέας LCD οθόνης και της εφαρμογής MyRide.

Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/yamaha-r3-2025-ananeosi-gia-ti-mikri-sport-motosykleta-video)

456566

456567

456568

456569

456570

grinderx
10/10/2024, 13:17
Αυτό μάλιστα! Ελαφρύ, μικρό, δικύλινδρο, πολύ καλύτερο σχέδιο από κάτι R9, ΜΤ, κτλ. Μια χαρά! :a013:

ptc
10/10/2024, 13:25
Αν δεις εν κινησει οποιοδηποτε R (εξαιρωντας τον ηχο προφανως) μαλλον δε θα μπορεσεις να ξεχωρισεις ποιο ειναι. R3, 6, 7, 9, 1 ολα μου φαινονται ιδια. Το καταλαβαινω οτι θα υπαρχει προφανως μια κοινη σχεδιαστικη γλωσσα της εταιρειας αλλα μου φαινεται πως η Yamaha το εχει παρακανει.

Το ιδιο ισχυει και με τα ZXR βεβαια.

THRESH
10/10/2024, 15:24
Έτσι όπως διαβάζεις τα νούμερα για το μοτέρ , περιμένεις οτι θα βγάζει ότι έχει ψηλά και τίποτα χαμηλά

Ευτυχώς, αν έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με του ΜΤ-03 του 2018 που είχα δοκιμάσει , δεν είναι σε καμιά
περίπτωση τόσο ψόφιο αλλά γραμμικό μέχρι τις 7Κ και μετά δίνει το έξτρα.

Ωραίο πάντως το R3, σε καλό φεγγάρι η Yamaha