View Full Version : Triumph Tiger Sport 800
giorgosb
10/10/2024, 13:17
Αποκάλυψη στις 22 Οκτωβρίου.
triumphmotorcycles.gr (https://www.triumphmotorcycles.gr/?_gl=1*rg72ww*_ga*MTYyNDI0OTUwMy4xNzI4NTU4OTUw*_ga_2YJFH6KBX6*MTcyODU1ODk2Mi4xLjEuMTcyODU1OTAzMy41MC 4wLjA.)
456576
Τύπου Daytona triple η Bonnie;
giorgosb
10/10/2024, 14:45
Τύπου Daytona triple η Bonnie;
Άγνωστο ακόμα.. Και είναι κυβισμός που δεν έχει στην γκάμα της.
Για Bonnie δύσκολα το κόβω..
Ίσως Trident 800 ή αύξηση κυβισμού στο 765
Για να δούμε..
Θα το έψηνα πολύ πάντως να δω ένα Tiger 800 στο στυλ του 660..
Tiger μου βρωμάει από την γραμματοσειρά
Tiger 800 δεν είχαμε τόσα χρόνια ?
giorgosb
10/10/2024, 15:38
Tiger 800 δεν είχαμε τόσα χρόνια ?
Είχαμε και έγινε 900. Μετά ήρθε και το 660..
basilis_k6
10/10/2024, 15:42
λογικα γυμνο ειναι μιας που δεν ειχαν σκοπο να επανελθουν στα ss. η καποιον ανταγωνιστη του tracer.
Tiger 800 δεν είχαμε τόσα χρόνια ?
δεν ήξερα νόμιζα είχε το 660 και το 1000*
giorgosb
22/10/2024, 13:38
Triumph Tiger Sport 800
Νέος κινητήρας από την Triumph η οποία δηλώνει πως το 90% της ροπής του θα είναι διαθέσιμο από τις μεσαίες στροφές με οριζοντίωση ψηλά αποδίδοντας 8,5Kg.m στις 8.500 στροφές. Η απόδοση των 115 ίππων θα έρχεται στις 10.750 στροφές.
IMU έξι αξόνων που μας δίνει Cornering ABS, ρυθμιζόμενο Traction Control, quickshifter, τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, ενώ προσφέρεται και cruise control.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa εμπρός διαμέτρου 41mm. Πίσω ένα monosock αμορτισέρ της Showa που όπως και μπροστά έχει 150mm διαδρομής.
Δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός. Πίσω δίσκος 255mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Λειτουργούν συνδυασμένα, μέσα από τον έλεγχο της προηγμένης IMU.
Μονόδρομος και υποβοηθούμενος συμπλέκτης.
Ατσάλινο πλαίσιο και ψαλίδι.
Ρεζερβουάρ 18,6 λίτρων.
Ύψος σέλας στα 835mm.
Βάρος 214 κιλά.
Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Road 5 της Michelin.
Τα φρένα που αναγράφουν Triumph προέρχονται από κατασκευαστή στην γειτονική Ινδία καθώς η μοτοσυκλέτα, όπως και το σύνολο των Triumph πλην των custom εργοστασιακών, παράγονται στην Ταϊλάνδη.
Στα καταστήματα τον Μάρτιο 2025. Στην Αγγλία θα κοστίζει £10,995 (περίπου 13.200€)
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/triumph-tiger-sport-800-olokainoyrios-kinitiras-apenanti-se-tracer-kai-sta-hnaria) και bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-triumph/item/39781-triumph-tiger-sport-800-2025-to-tigraki-agriepse)
457069
457070
457071
457073
457072
457074
457075
457076
457077
Παρα πολυ ωραιο,αλλα ο μεσος Ελληνας ουτε θα το
κοιταξει κ θα παει σε τρεισερ
basilis_k6
22/10/2024, 17:50
Παρα πολυ ωραιο,αλλα ο μεσος Ελληνας ουτε θα το
κοιταξει κ θα παει σε τρεισερ
και καλα θα κανει. 800αρι οχι 900, triumph οχι yamaha, μαλλον ακριβοτερο, κατασκευάζεται ταιλανδη και εχει και αυτο το οργανο. τα παραβλεπω ολα αλλα ΟΧΙ αυτο το οργανο. σαν οργανο απο σκουτερ της kymco ειναι.
doctoras
22/10/2024, 18:03
Αισθητικά μιλώντας μιας και εμείς δεν αγοράζουμε, παραβλέπω το όργανο, έχουν προσθέσει και cruise στο 800, κατά τα αλλά βλέπουμε το πακέτο του 660 με μεγαλύτερο μοτερ.
Τοσο από το μικρό ετσι και αυτό δεν μου αρέσει ο κωλος, η μούρη δευτερευόντως είναι λίγο πατικωμένη, αλλά ο κωλος παρά είναι στρογγυλεμενος δεν μου ταιριάζει με το υπόλοιπο.
Ενώ σαν σπεκς είναι ιδανικό (όπως και το 660) τρικύλινδρο με γαματο ήχο, 3εκ μακρύτερες διαδρομές, σημαντικό για την άνεση, αλλά πάραυτα τα σημαντικά για την τελική επιλογή δεν πείθει τον κόσμο που αγοράζει στα μεταξύ το tracer7 και θα συμφωνήσω μαζί τους
basilis_k6
22/10/2024, 20:36
Αισθητικά μιλώντας
αισθητικα μιλάωντας η ιδια εταιρια πριν απο 12 ολόκληρα χρόνια έφτιαξε αυτο
457148
και τωρα αυτο
457147
:rolleyes:
doctoras
22/10/2024, 20:59
Και το mk1 ήταν πολύ όμορφο ίσως το πρωτοπόρο στην κατηγόρια που γεννιόταν (αν και είχε αλλα τερτίπια εκείνο το μοτερ).
457149
doctor_john
22/10/2024, 21:06
Μου άρεσε(ι) το παλιό, μου αρέσει περισσότερο το νέο. Μου φαίνεται καλοδουλεμένο με στοιχεία του παλιού να εξελίσσονται.
Πως θα το φανταζόσουν;
υγ: η κατηγορία νόμιζα πως γεννήθηκε με το πρώτο tdm, 20 χρόνια πριν από αυτό.
doctoras
22/10/2024, 22:48
Μου άρεσε(ι) το παλιό, μου αρέσει περισσότερο το νέο. Μου φαίνεται καλοδουλεμένο με στοιχεία του παλιού να εξελίσσονται.
Πως θα το φανταζόσουν;
υγ: η κατηγορία νόμιζα πως γεννήθηκε με το πρώτο tdm, 20 χρόνια πριν από αυτό.
χμ..άλλοι λένε το tdr250, όλα ισχύουν μάλλον για την περίοδο τους. Για μένα αυτό με το multistrada 1000 και το 990smt έφτιαξαν τα κορδωμένα στριτ με έμφαση στην ανεση
Για το 660 έχω κάτσει πάνω και με έβγαλαν φωτογραφία, είμαι 173 και 77 και φορούσα εξοπλισμό αναβάτη στη φωτό φαινόμουν σαν να σκέπασα την μηχανή...Θεωρώ πως επειδή πρώτα έβγαλαν το γυμνό και δανείστηκαν τα πάντα, το μηχανάκι βγήκε μινιόν, μαρέσουν τα μινιμαλιστικά πακέτα, ως ενα σημείο
αισθητικα μιλάωντας η ιδια εταιρια πριν απο 12 ολόκληρα χρόνια έφτιαξε αυτο
457148
και τωρα αυτο
457147
:rolleyes:
η αλήθεια είναι οτι το 1ο φαίνεται πιο ακριβό οπτικά , με το μονόμπρατσο του κλπα μα είναι και τι ζητάει ο κόσμος σήμερα.
Θα δείξει γιατί νομίζω οτι ούτε το Trident είχε την επιτυχία που περίμενε ούτε το Tiger , αν και πούλησαν και βοήθησαν την εταιρία.
giorgosb
23/10/2024, 09:45
Συγκριτικά με το Tracer 9 GT, το Tiger είναι ελαφρύτερο κατά 6 κιλά και έχει στάνταρ Cruise control.
Το Yamaha από την άλλη όμως έχει ημι-ενεργή ανάρτηση ΚΥΒ και πλαίσιο-ψαλίδι αλουμινίου.
Βάζω το Tracer 9 GT στα 15.000€ γιατί πιστεύω ότι και το Tiger με βαλίτσες τόσο θα βγαίνει, οπότε είναι μάλλον ο πιο άμεσος ανταγωνιστής του.
Επίσης, χωρίς να ξέρω τι σκοπό έχει για την γκάμα της η Triumph, θεωρώ ψιλοφάουλ το 800 να είναι ίδιο εμφανισιακά με το 660. Δεν διαφοροποιείται καθόλου.
soulismafia
23/10/2024, 22:52
Συγκριτικά με το Tracer 9 GT, το Tiger είναι ελαφρύτερο κατά 6 κιλά και έχει στάνταρ Cruise control.
Το Yamaha από την άλλη όμως έχει ημι-ενεργή ανάρτηση ΚΥΒ και πλαίσιο-ψαλίδι αλουμινίου.
Βάζω το Tracer 9 GT στα 15.000€ γιατί πιστεύω ότι και το Tiger με βαλίτσες τόσο θα βγαίνει, οπότε είναι μάλλον ο πιο άμεσος ανταγωνιστής του.
Επίσης, χωρίς να ξέρω τι σκοπό έχει για την γκάμα της η Triumph, θεωρώ ψιλοφάουλ το 800 να είναι ίδιο εμφανισιακά με το 660. Δεν διαφοροποιείται καθόλου.
Και το Tracer έχει στάνταρ cruise control
giorgosb
24/10/2024, 07:12
Και το Tracer έχει στάνταρ cruise control
Δεν είδα να το γράφει στην έκδοση GT, παρά μόνο στην GT+ που έχει 17.000€.
giorgosb
19/12/2024, 10:08
Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τις 11.990€ (https://www.bikeit.gr/gia-moto-diafora/item/40443-triumph-tiger-sport-800-2025-i-timi-tou-sti-xora-mas), ενώ στην τιμή δε συμπεριλαμβάνεται η ταξινόμηση.
458956
Λουκουμακι η τιμουλα
Μπραβο στους Εγγλεζους
Το λες και πολύ όμορφο.
Άνετα το έπαιρνα για δεύτερο
basilis_k6
19/12/2024, 18:02
Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από τις 11.990€ (https://www.bikeit.gr/gia-moto-diafora/item/40443-triumph-tiger-sport-800-2025-i-timi-tou-sti-xora-mas), ενώ στην τιμή δε συμπεριλαμβάνεται η ταξινόμηση.
458956
τι κουφο ειναι αυτο με την ταξινομηση? τι θελει να πει ο ποιητης εδω? ρε triumph ποιον αλλον ειδες να το λεει αυτο και σου φανηκε καλη ιδεα?
Lioulios
20/12/2024, 16:18
Το μηχανακι ειναι πολυ ομορφο.
atom_smasher
22/12/2024, 12:21
πρεπει να διωξω το versys, να παρω αυτοκινητο και σε 5 χρόνια να το πάρω μεταχειρισμένο. ετοιμο το πλανο.
μέχρι τότε θα έχει πέσει η τιμή του Tracer 9 , προλαβαίνεις :p
atom_smasher
24/12/2024, 14:05
Μα, δεν μ αρέσει το tracer!
Μα, δεν μ αρέσει το tracer!
Μπραβο,εισαι ανθρωπος με γουστο:beer:
dankannn
03/01/2025, 09:50
Μπραβο,εισαι ανθρωπος με γουστο:beer:
Γιατι εχετε δει πιο ασχημο μηχανακι απο το TRACER ? Εντελως εκτος του δικου μου γουστου, για αυτο και δεν το αγορασα οταν εψαχνα , ουτε αυτο ουτε το MT.
Και το νεο με τα 4 φωτα ακομα ασχημοτερο.
πολλά αλλά αυτά είναι περι ορέξεως, δεν έχεις απαιτήσεις design σε αυτή τη κατηγορία αλλά και γενικότερα στη σημερινή εποχή , πολύ το κιτς :lol:
ΓιώργοςΤΤ
25/06/2025, 19:15
Αγόρασα ένα τον Μάρτιο, το τελευταίο Sapphire Black της πρώτης παρτίδας. Το γιατί και πώς κατέληξα στο συγκεκριμένο μοντέλο, δεν νομίζω πως ενδιαφέρει κάποιον. Απλά να πω ότι το αγόρασα χωρίς καν να το δω από κοντά ή να το καβαλήσω, απλά το πλήρωσα και πήγα στην αντιπροσωπεία να το παραλάβω. Κριτική άργησα να γράψω, γιατί προερχόμενος από μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του '90, δεν θα μπορούσα να είμαι όσο αντικειμενικός θέλω.
Η μοτοσυκλέτα έχει τρικύλινδρο κινητήρα με κομβία ανά 120 μοίρες και όχι ανά 90 όπως τα μεγαλύτερα μοντέλα. Ο ήχος είναι σαφώς τραχύς αλλά ο κινητήρας δεν έχει κραδασμούς. Σε γεωμετρία, έχει ίδια διάμετρο με τον CP3 της Yamaha και η διαφορά στα κυβικά οφείλεται στην πιο κοντή μπιέλα (55,7 χιλ έναντι 62,1 του CP3). Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το σασμάν, αποδίδει ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών, χωρίς τρύπες και σκαλοπάτια στην απόδοση. Ακόμα και αν κάποιος ξεχαστεί με μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο, η μηχανή δεν θα σκορτσάρει.
Η μοτοσυκλέτα είναι μικρή σε διαστάσεις. Η γεωμετρία της είναι γρήγορη, θυμίζει πιο πολύ μηχανή sport παρά touring. Το τιμόνι κλασσικά δεν κόβει πολύ. Δυστυχώς στις γρήγορες και απότομες αλλαγές κατεύθυνσης τα 210 κιλά της φαίνονται, αλλά αυτό δεν θα απασχολήσει έναν μέσο χρήστη όπως είμαι εγώ. Οι αναρτήσεις δεν είναι κάτι εξωτικό αλλά είναι σωστές για την μοτοσυκλέτα. Οι ρυθμίσεις πρέπει να γίνονται ανάλογα με το βάρος όπως προτείνει το εγχειρίδιο. Η πίσω είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ενώ οι μπροστινές ρυθμίζονται σε απόσβεση και επαναφορά. Η προφόρτιση ρυθμίζεται υδραυλικά χωρίς κάποιο εργαλείο. Τα φρένα γράφουν Triumph αλλά έχω την εντύπωση πως είναι της ΝΙSSIN. Θεωρώ ότι είναι υπέρ αρκετά για την μοτοσυκλέτα. Έχει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης που μπορεί ο αναβάτης να προσαρμόσει όπως θέλει, traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, cruise control, υποστηρίζει σύνδεση με κινητά, ενδοεπικοινωνίες κλπ και έχει shιfter στην βασική έκδοση το οποίο λειτουργεί σωστά. Ο ψεκασμός είναι εξαιρετικός, χωρίς τρύπες ή κομπιάσματα. Στο road mode, δεν διαβάζει μικροκινήσεις που κάνουμε όταν πέφτουμε σε λακούβες, πράγμα που βοηθάει πολύ στην ομαλή οδήγηση σε κακούς δρόμους. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος αλλά στο 1,86 μ ύψος, με καλύπτει μέχρι του ώμους στην επάνω θέση.
Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι εξαιρετική και θυμίζει ιαπωνικές μοτοσυκλέτες της εποχής που δεν χαλούσαν. Ομοίως και η βαφή. Πλαστικά κλπ δεν τρίζουν και δεν κάνουν περίεργους συντονισμούς. Αυτό που ακούγεται είναι το μπροστινό φρένο όταν φρενάρω αδύναμα με μικρή ταχύτητα, υποθέτω ότι τσιγγουνεύτηκαν την πάστα χαλκού πίσω από τα τακάκια. Η αλυσίδα είναι καλής ποιότητα όπως και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία αν και Michellin με εξέπληξαν ευχάριστα, ειδικά στο βρεγμένο.
Σε καθημερινή χρήση είναι εύκολη και οικονομική (4,8 l/100 km σε επαρχία). Στο ταξίδι που ακόμα δεν έχω κάνει, δείχνει να είναι ξεκούραστη. Φορτώνεται εύκολα, ειδικά με τις εργοστασιακές βαλίτσες. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αγορά. Αν βέβαια μου βάλεις το Tiger και την Hayabusa δίπλα δίπλα και μου πεις να πάρω ένα και να πάω ταξίδι, σίγουρα θα διαλέξω την Hayabusa, αλλά για όλα τα άλλα το Tiger είναι καλύτερο. Εύκολο και φιλικό στην οδήγηση, πρακτικό και οικονομικό.
harris_x
25/06/2025, 22:27
Καλοβολτο να ειναι!
:beer::beer::beer:
doctoras
25/06/2025, 23:03
καλορίζικο Γιώργο!! Να το χαρείς!
Βάλε και καμία φωτό
να το χαρεις..ειναι παρα πολυ ωραιο μηχανακι
grinderx
25/06/2025, 23:27
Καλοτάξιδο! Πολύ ωραίο μηχανάκι το Tiger :a013:
karellen
26/06/2025, 08:19
Καλορίζικο ρε Γιώργο και με πολλά χιλιόμετρα!! :beer: :beer:
Βάλε καμμιά φωτογραφία να το χαζέψουμε!
πυξιδας990
26/06/2025, 08:40
Καλοταξιδο..
Έχει και πολύ καλή τιμή αναλογικά για την κατηγορία
motojojo
26/06/2025, 09:16
Καλοταξιδο και απεφτο.
Εγώ πάντως θα ηθελα να ακουσω γιατι και πως το συγκεκριμένο μοντέλο. Μου αρέσει να βλέπω την οπτική του αγοραστή που οδήγησε στην επιλογή που έκανε.
Πολύ όμορφη μοτοσικλέτα! Καλοτάξιδο να είναι!
SeniorCanardo
26/06/2025, 10:57
Καλοτάξιδο, καλόστριφτο και άπεφτο.
Πολύ όμορφο, ειδικά σε αυτόν τον χρωματισμό και για εμένα το πιο όμορφο στην κατηγορία, με διαφορά.
Επίσης, ωραίο, μετρημένο, χρήσιμο review, χωρίς "πομφόλυγες και φληναφήματα".
:beer:
DoctoR_k6
26/06/2025, 11:02
Καλοταξιδο και καλα χλμ!!!
Να το χαρεις!!
:beer:
taisteal
26/06/2025, 13:45
Καλοτάξιδη η αγγλίδα :beer:
Βάλε καμιά φώτο να το δούμε!
ΓιώργοςΤΤ
26/06/2025, 19:33
463321
463322
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας! Να είστε πάντα υγιείς, χαρούμενοι και να απολαμβάνετε τις βόλτες σας!
ΓιώργοςΤΤ
26/06/2025, 20:02
@motojojo
Διάβασε πώς έχει η υπόθεση: Αρχικά, το περασμένο καλοκαίρι ήρθα σε σπίτι με αποθήκη. Βέβαια η ιδέα για κάτι καινούργιο ώστε να αντικαταστήσω το DT, ήρθε περίπου τον Οκτώβριο. Δειλά δειλά κοιτούσα διάφορα μοντέλα από αρκετές κατηγορίες άσχετες μεταξύ τους. Ένα ήταν σίγουρο, ότι και να αγόραζα θα ήταν καινούργιο. Το DT αν και πολύ καλή κατασκευή της εποχής που τα έφτιαχναν να κρατάνε για πάντα, είχε αρχίσει να με κουράζει με βλάβες παλαιότητας (ρουλεμάν τροχών, τσιμούχες, κομμένη ντίζα συμπλέκτη 6 το πρωί στον δρόμο για την δουλειά και άλλα τέτοια ωραία). Κάπου εκεί και χαζεύοντας το Youtube, έπεσε το μάτι μου στο Tiger που είχε ανακοινωθεί πρόσφατα. Δεν είχα δώσει σημασία όμως. Τον Δεκέμβριο, πήρα ζεστά την αγορά νέας μηχανής, εξέτασα πολλούς παράγοντες μιας και η μηχανή είναι το κύριο και σχεδόν μοναδικό μέσο μετακίνησής μου (υπάρχει αμάξι αλλά το παίρνει η γυναίκα για τα παιδιά) και κατέληξα στα παρακάτω: 1. Χρειάζομαι μία μηχανή σύγχρονη, με ABS οπωσδήποτε 2. Τροχούς 17" 3. Να μπορεί να πάρει μπαγκαζιέρα χωρίς να δείχνει αστεία. 4. Να έχει θέση για συνεπιβάτη. 5. Γενικά να είναι πρακτικό και άνετο χωρίς να είναι βαρετό.
Η αλήθεια είναι ότι γυρνούσε έντονα στο μυαλό μου ένα Multistrada 1260 που είχα οδηγήσει κάποτε στην Ιταλία, αλλά είναι υπερβολικό για το νησί που ζω και το Desmo service κοστίζει πολύ. Η τιμή δεν είναι τόσο απαγορευτική σε μεταχειρισμένο (ειδικά σε 1200) αλλά είπα να μην μπλέξω ξανά με μεταχειρισμένα και επιπλέον έχω ήδη μία μηχανή 1.300 κυβικών, οπότε αποκλείστηκε.
Σκέφτηκα κάποιο V strom αλλά αυτά έχουν τροχό 19''. Άρε έξω και αυτά. Έμεινε λοιπόν το Tracer, το Τiger και το Versys και ένα μοντέλο BMW (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο ήταν). Μεταξύ των τριών μου άρεσε πιο πολύ το concept του Tiger, απλή μοτοσυκλέτα εστιασμένη στην sport οδήγηση, τρικύλινδρο μοτέρ με ωραίο ήχο, καλή ποιότητα κατασκευής, εύκολο στην οδήγηση και φορτώνεται σαν μουλάρι. Το σύγκρινα σε διαστάσεις με Tracer που το ξέρω οπότε σχημάτισα μια εικόνα στο μυαλό μου που δεν απείχε πολύ από αυτό που είδα όταν πήγα να το παραλάβω.
+800 ποντοι απο μενα που δεν πηρες το τρεισερ:D
Αυτες οι fluo πινελιες απλα γ@μ@νε
doctoras
26/06/2025, 22:19
@motojojo
Διάβασε πώς έχει η υπόθεση: Αρχικά, το περασμένο καλοκαίρι ήρθα σε σπίτι με αποθήκη. Βέβαια η ιδέα για κάτι καινούργιο ώστε να αντικαταστήσω το DT, ήρθε περίπου τον Οκτώβριο. Δειλά δειλά κοιτούσα διάφορα μοντέλα από αρκετές κατηγορίες άσχετες μεταξύ τους. Ένα ήταν σίγουρο, ότι και να αγόραζα θα ήταν καινούργιο. Το DT αν και πολύ καλή κατασκευή της εποχής που τα έφτιαχναν να κρατάνε για πάντα, είχε αρχίσει να με κουράζει με βλάβες παλαιότητας (ρουλεμάν τροχών, τσιμούχες, κομμένη ντίζα συμπλέκτη 6 το πρωί στον δρόμο για την δουλειά και άλλα τέτοια ωραία). Κάπου εκεί και χαζεύοντας το Youtube, έπεσε το μάτι μου στο Tiger που είχε ανακοινωθεί πρόσφατα. Δεν είχα δώσει σημασία όμως. Τον Δεκέμβριο, πήρα ζεστά την αγορά νέας μηχανής, εξέτασα πολλούς παράγοντες μιας και η μηχανή είναι το κύριο και σχεδόν μοναδικό μέσο μετακίνησής μου (υπάρχει αμάξι αλλά το παίρνει η γυναίκα για τα παιδιά) και κατέληξα στα παρακάτω: 1. Χρειάζομαι μία μηχανή σύγχρονη, με ABS οπωσδήποτε 2. Τροχούς 17" 3. Να μπορεί να πάρει μπαγκαζιέρα χωρίς να δείχνει αστεία. 4. Να έχει θέση για συνεπιβάτη. 5. Γενικά να είναι πρακτικό και άνετο χωρίς να είναι βαρετό.
Η αλήθεια είναι ότι γυρνούσε έντονα στο μυαλό μου ένα Multistrada 1260 που είχα οδηγήσει κάποτε στην Ιταλία, αλλά είναι υπερβολικό για το νησί που ζω και το Desmo service κοστίζει πολύ. Η τιμή δεν είναι τόσο απαγορευτική σε μεταχειρισμένο (ειδικά σε 1200) αλλά είπα να μην μπλέξω ξανά με μεταχειρισμένα και επιπλέον έχω ήδη μία μηχανή 1.300 κυβικών, οπότε αποκλείστηκε.
Σκέφτηκα κάποιο V strom αλλά αυτά έχουν τροχό 19''. Άρε έξω και αυτά. Έμεινε λοιπόν το Tracer, το Τiger και το Versys και ένα μοντέλο BMW (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο ήταν). Μεταξύ των τριών μου άρεσε πιο πολύ το concept του Tiger, απλή μοτοσυκλέτα εστιασμένη στην sport οδήγηση, τρικύλινδρο μοτέρ με ωραίο ήχο, καλή ποιότητα κατασκευής, εύκολο στην οδήγηση και φορτώνεται σαν μουλάρι. Το σύγκρινα σε διαστάσεις με Tracer που το ξέρω οπότε σχημάτισα μια εικόνα στο μυαλό μου που δεν απείχε πολύ από αυτό που είδα όταν πήγα να το παραλάβω.
Γιώργο δεν θα σε έπιανα ποτέ.. βέβαια θυμάμαι από παλιά που είχες το TT600 και το DT125 ως δεύτερο. Τώρα διαβάζω έχεις μοτοσυκλέτα 1300cc ??
Τι έχω χάσει :)
Τούμπανο μηχανάκι πήρες, πολύ όμορφο να το χαρείς όσο δε πάει !
ratamahatta
26/06/2025, 22:32
Καλοτάξιδο και μακριά από κακοτοπιές εύχομαι
karellen
26/06/2025, 22:38
Έχει ένα Busa ο Γιώργος, χρόνια τώρα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.