View Full Version : KTM - Νέα οθόνη αφής
giorgosb
10/10/2024, 22:40
"Η KTM περνά σε μία νέα αρχιτεκτονική για τον έλεγχο των ηλεκτρονικών και την πληροφόρηση του αναβάτη, μέσα από μία νέα έγχρωμη οθόνη αφής 8,8 ιντσών στην οριζόντια τοποθέτηση και 8 ιντσών στην κάθετη.
Η οθόνη υποστηρίζει ανάλυση 1280x720 και αποδίδει 256.000 έναντι των 65.000 που είχε πριν.
Η KTM εκμεταλλεύεται την λειτουργία αφής όπως και το μέγεθος της οθόνης για να δημιουργήσει περισσότερους ψηφιακούς διακόπτες, απεικονίζοντας κουμπιά που ενεργοποιούν τα θερμαινόμενα γκριπ, την θερμαινόμενη σέλα ή τα φώτα ομίχλης. Επιμένουν επίσης πως θα μπορείς να χειρίζεσαι αυτή τη λειτουργία με βροχή ή φορώντας τα γάντια.
Βασικότερο όλων είναι πως ο αναβάτης θα μπορεί να απεικονίζει τον χάρτη και οδηγίες κατεύθυνσης ΧΩΡΙΣ να έχει συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο! Η μονάδα διασύνδεσης τρέχει το δικό της λειτουργικό βασισμένο στο Android με 32GB αποθηκευτικό χώρο, μνήμη RAM 3GB και μπορεί να δεχθεί eSim, ενώ ενσωματώνει GPS, Bluetooth και Wi-Fi!"
Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ta-ktm-ebalan-tablet-nea-othoni-afis-me-android-2235ek-katheti-kai)
456582
456583
456584
doctor_john
11/10/2024, 07:46
:lol:
Για το καλό του μοτοσυκλετιστή και την race ready εμπειρία είπαν κάτι; :roflmao:
Αναμένουμε την οικολογική βαφή με νερομπογιές και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενης θερμοκρασίας σέλα από ανακυκλωμένα jeans.
Μπορούν και φθηνότερα!
karellen
11/10/2024, 08:04
Να με δω να πηγαίνω με 150-160 και να αποφασίζω να ανάψω τις θερμαινόμενες.Αφήνω το χέρι από το τιμόνι και σκύβω λίγο (για να φτάνω) και πατάω την ένδειξη στην οθόνη.
Επιστρέφω στη θέση μου και αντιλαμβάνομαι ότι άγγιξα λάθος κουμπί από τους κραδασμούς ή γιατί τα γάντια μου είναι χοντροκομμένα.Πρέπει να ακυρώσω την εντολή και να πατήσω τη σωστή.
Ευχαριστώ όχι,δε θα πάρω.
doctor_john
11/10/2024, 08:13
Πριν να βάλεις μπροστά όμως μπορείς να δεις τι κούκλος είσαι..
harris_x
11/10/2024, 08:22
Να με δω να πηγαίνω με 150-160 και να αποφασίζω να ανάψω τις θερμαινόμενες.Αφήνω το χέρι από το τιμόνι και σκύβω λίγο (για να φτάνω) και πατάω την ένδειξη στην οθόνη.
Επιστρέφω στη θέση μου και αντιλαμβάνομαι ότι άγγιξα λάθος κουμπί από τους κραδασμούς ή γιατί τα γάντια μου είναι χοντροκομμένα.Πρέπει να ακυρώσω την εντολή και να πατήσω τη σωστή.
Ευχαριστώ όχι,δε θα πάρω.
Θα το πάρεις όταν το βγάλει η μπεμβε :tooth:
Μήπως να φρόντιζαν πρώτα να λειτουργούν οι υπάρχουσες; :D
Μήπως να φρόντιζαν πρώτα να λειτουργούν οι υπάρχουσες; :D
:lol:
Πάντως η οριζόντια ωραία φαίνεται. Μπόλικη πληροφορία και όχι μπουκωμένη. Τώρα για το αν θα βολεύει... μπορεί κιόλας.
Προσωπικά δε θα με χαλούσε στη μηχανή μου. Αρκεί να δούλευε και με κάποια σχετική διάρκεια.
harris_x
11/10/2024, 09:29
Κυρίοι χαλαρώστε λιγάκι, λογικά ό,τι χρειάζεται να γίνει εν κινήσει θα γίνεται από τα χειριστήρια.
Με το touch screen θα γίνονται οι υπόλοιπες ρυθμίσεις.
Όπως και στα αυτοκίνητα έτσι και στις μηχανές, ήταν αναμενόμενο να γίνει κάποια στιγμή.
Δε νοείται με την διαθέσιμη τεχνολογία, να χρειάζεσαι το κινητό ή κάποιο GPS για να πας κάπου.
karellen
11/10/2024, 09:58
Θα το πάρεις όταν το βγάλει η μπεμβε :tooth:
:bawl:
Ε ναι.
Shinigami Ryuk
11/10/2024, 13:47
Για αρχη καλο θα ηταν να κοιταξουνε να φτιαξουνε κανενα μηχανακι που δεν σκορπαει και μετα ας ασχοληθουν με τα μπλιμπλικια.
motojojo
11/10/2024, 13:56
Τα έφτιαξαν τα άλλα όμως για να μη χαλάσει η παράδοση με το μάστορα άλλαξαν τις οθονες.
basilis_k6
11/10/2024, 14:02
η προηγουμενη οθονη του 1290 ηταν πιο ομορφη. οι καθετες δεν μου κανουν καλα στο ματι. επισης οριζοντια τοσο στενη δεν καταλαβαινω γιατι, φαινεται τελειως ακομψη. touch βολευει πολυ για λειτουργιες που δεν κανεις εν κινηση και ειδικα για τις φορες που απλα ψαχνεις διαφορες σαχλαμαρες να ρυθμισεις. συντομα θα ξαναγυρισουν στην κλασσικη τετραγωνη πιστευω. θελω πολυ να δω πως θα δουλευει με γαντι...
αναμενομενες εξελιξεις αλλα το τελευταιο προβλημα της κτμ τωρα ειναι αν εχει ωραιες λειτουργιες η οθονη της. και δεν θα ηταν προβλημα αυτο αλλα εχει την ταση να προσθετει ημιαχρηστα πραγματα ανεβαζοντας τις ηδη αστειες τιμες της.
doctor_john
12/10/2024, 00:10
Έκατσα και διάβασα πως το παρουσιάζουν. Ξεκινούν με παραδοχές, συνεχίζουν με ασάφειες, δημιουργούν ανάγκες update που καλύπτουν πανηγυρικά με τέσσερις τρόπους σύνδεσης ενώ το ονομάζουν "αρχιτεκτιονική" και συνέχεια premium, χωρίς να έχουμε αναφορά του μη premium και χωρίς τίποτα πάνω τους να προδιαθέτει κάτι premium.
Τα "key features" περιγράφουν ένα φτωχό κινητό των 90ε.
Το ότι τρέχει android automotive με custom εικονίδια είναι η αρχιτεκτονική.
Η τεχνολογία να καταλαβαίνει την πίεση τους υποχρεώνει σε 256000 χρώματα.
Την έχει η wacom δεκαετίες. Είναι αδύνατον να χρησιμοποιηθούν σε σήμανση με προδιαγραφές κίνησης
όπως ήταν και τα 65000 πρίν.
Γιατί όλα αυτά δεν είναι πακέτο στα playstore να τα βάζει ο κάτοχος περιχαρής και να μην στερείται
τα όργανα της μοτο του.
Αντικαθιστά τουλάχιστον το τηλέφωνο να μην το έχω μαζί, όχι.
Τετράγωνα σχήματα σε περιβάλλον χωρίς τετράγωνα και τα λεμε premium.
Φαντάζομαι εκφράζουν το απόλυτα όρια της ζωής με μοτοσυκλέτα.
The CCU3.0 ensures seamless reconnection with your smartphone on every ignition cycle, allowing riders to pick up where they left off in their music app on the split screen – now with album covers – and access their complete contacts list from the phone.
Ready To Race όχι μλκς.. μπύρα-thrash-σατανάς..
KTM’s Premium Dashboard not only represents what is possible on a motorcycle but also opens doors to an entirely new generation of premium electronic architecture. This paired with KTM’s READY TO RACE DNA, sets the bar for a truly immersive, intelligent riding experience. This is a new era in technology, where our innovative TFT dash is just the beginning of an ever-evolving journey towards smarter and more connected experiences.
αυτό να το δούμε και στα ελληνικά γιατί είναι τόσο καλογραμμένο που βγάζει το ίδιο νόημα
Το Premium Dashboard της KTM όχι μόνο αντιπροσωπεύει ό,τι είναι δυνατό σε μια μοτοσυκλέτα, αλλά επίσης ανοίγει πόρτες σε μια εντελώς νέα γενιά premium ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής. Αυτό σε συνδυασμό με το DNA READY TO RACE της KTM, θέτει τον πήχη για μια πραγματικά καθηλωτική, έξυπνη εμπειρία οδήγησης. Αυτή είναι μια νέα εποχή στην τεχνολογία, όπου το καινοτόμο παύλα TFT είναι μόνο η αρχή ενός διαρκώς εξελισσόμενου ταξιδιού προς πιο έξυπνες και πιο συνδεδεμένες εμπειρίες.
Ελπίζω να είναι αντιληπτό σε όλους Χάρη, πως δεν είναι δυνατόν να έχω θέμα με ευρωπαϊκά δικύλινδρα. :sweat:
Κυρίοι χαλαρώστε λιγάκι, λογικά ό,τι χρειάζεται να γίνει εν κινήσει θα γίνεται από τα χειριστήρια.
Με το touch screen θα γίνονται οι υπόλοιπες ρυθμίσεις.
Δίνω μια βδομάδα μεχρι να καταφέρει κάποιος να τρέξει Doom στο κατεμ :lol::lol:
Γκάζι -> Μπροστά
Δ/Α μανέτα -> κίνηση Δεξιά/Αριστερά
Σινιάλο (Φώτα) -> χρήση όπλου
Κόρνα -> χρήση αντικειμένου
Διακόπτης (Μεγάλων) Φώτων -> Τρέξιμο
Touch screen -> λοιπές ρυθμίσεις
(πίσω δεν πάει)
harris_x
12/10/2024, 14:24
(πίσω δεν πάει)
Πάει και πίσω.
Από κλειστό γκάζι το γυρνάς ανάποδα, όπως όταν απενεργοποιεις το cruise control
asxetost
13/10/2024, 18:58
Κυρίοι χαλαρώστε λιγάκι, λογικά ό,τι χρειάζεται να γίνει εν κινήσει θα γίνεται από τα χειριστήρια.
Με το touch screen θα γίνονται οι υπόλοιπες ρυθμίσεις.
Όπως ας πούμε λειτουργία για να μεταμορφώνεται από alien σε T-Rex. :D:lol:
Ψάχνω κουμπί autoban αλλά δεν το βρίσκω το ορκίζομαι :p
Όπως ας πούμε λειτουργία για να μεταμορφώνεται από alien σε T-Rex. :D:lol:
Ψάχνω κουμπί autoban αλλά δεν το βρίσκω το ορκίζομαι :p
Να σε κεράσω εγώ ένα για μια βδομαδούλα να ισιώσεις; :D
:lol:
harris_x
14/10/2024, 06:02
Όπως ας πούμε λειτουργία για να μεταμορφώνεται από alien σε T-Rex. :D:lol:
Ψάχνω κουμπί autoban αλλά δεν το βρίσκω το ορκίζομαι :p
:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.