View Full Version : Σκόνη/βρωμιά στα παπούτσια από εμπρός δισκόφρενα
Γεια σε όλους,
σαν niewbie αντιμετωπίζω το εξής "πρόβλημα":
μετά τα πολλά φρεναρίσματα τα παπούτσια μου γίνονται κατάμαυρα από τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια.
Ψάχνω κάποιο καπάκι ή κάποιου τύπου προστατευτικό ώστε να μην φεύγουν τα υπολοίματα από το τακάκι πάνω στο παπούτσι μου.
Υπάρχει κάτι τέτοιο βασικά ;
telegonos
19/10/2024, 12:07
Δεν νομίζω ότι είναι υπαρκτή η υπόθεση του ερωτήματός σου.
Επί άτοπης υπόθεσης, κάθε συμπέρασμα δεν έχει νόημα.
motojojo
19/10/2024, 12:13
Είσαι σίγουρος ότι είναι από τα τακάκια; Πρωτη φορά ακουω κάτι τέτοιο.
Και τα δυο παπουτσια;
Περισσότερο γκάζι και καθόλου φρένο είναι η απάντηση.
stefanos
19/10/2024, 12:17
Είναι εντελώς απίθανο να είναι από τα τακάκια.
2stroker
19/10/2024, 12:57
Απο τακακια οντως λιγο δυσκολο. Συνηθως λερωνεται παντα το αριστερο μας παπουτσι απο την επαφη με τον λεβιε ταχυτητων και πολλες φορες μενει και μονιμο σημαδι απο το τριψε τριψε των αλλαγων. Το δεξια δεν λερωνεται. Μηπως εχεις καπου καποια διαρροη λαδιου? Για τι μηχανακι μιλαμε?
παιδιά, είμαι καινούριος αναβάτης βασικά (αλλά κατέχω 5 βασικά από μηχανολογία)
αρχικά μιλάμε για CFMoto 450ΜΤ με μία δαγκάνα μπροστά, η οποία ειναι από τη δεξιά μεριά
Στο αριστερό μου παπούτσι λοιπόν, κανένα θέμα. Βρωμίζει/μαυρίζει μόνο το δεξί παπούτσι...προφανώς
Δλδ έχω ένα ζευγάρι αθλητικά λευκό/γκρί και το δεξί μου, τα κορδόνια του γίνανε γκρι από λευκά (και όλο το παπούτσι προφανώς)
Και για να σας το λέω, είναι διαπιστωμένο και δεν εκφράζω μια απλή απορία δλδ. Μέχρι και η ποδιά η μισή είναι μαύρη και η άλλη σχεδόν καθαρή, και αν την ψεκάσω με ειδικό σπρέι που έχω για τα φρένα για όταν πλένω το αυτοκίνητο, κάνει χημική αντίδραση(αλλάζει χρώμα κυρίως) ίδια με όταν το ρίχνω στο δισκόφρενο.
Επομένως, λέω και είδα ότι είναι όντως σκόνη από τα τακάκια...
telegonos
19/10/2024, 16:02
Σκέψου το λίγο ως εξής: Αν όντως τόσο πολύ υλικό φεύγει από τα τακάκια, δεν έπρεπε να έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια, μέσα σε αφύσικα λίγα χιλιόμετρα;
Σκέψου το λίγο ως εξής: Αν όντως τόσο πολύ υλικό φεύγει από τα τακάκια, δεν έπρεπε να έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια, μέσα σε αφύσικα λίγα χιλιόμετρα;
σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
telegonos
19/10/2024, 16:48
σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
Δεν κατάλαβες τι σου γράφω.
Διαφορετικά (αντιθετοαντίστροφα): Αν η διαφορα σε 1500km ειναι ανεπαίσθητη, τότε δεν είναι υλικό από τα τακάκια.
basilis_k6
19/10/2024, 17:26
εγω σε πιστευω -αν και δεν μου εχει συμβει ποτε- οτι οντως να εινα αυτο. αλλαξε τακακια γιατι ειναι κακα τακακια αν φευγει υλικο ετσι. επισης σαν νεος αναβατης θα μαθεις σιγα σιγα οτι ανοιχτο χρωμα στο παπουτσι και μηχανη δεν πανε μαζι. embrace the dark side.
πι ες, τσεκαρε την δισκοπλακα μηπως εχει γδαρσιμο
27 χρόνια που οδηγω μηχανη με δισκόφρενο διότι πριν είχα ταμπουρά μπρος.πισω δεν έχω ακούσει ξανά τέτοιο ερώτημα άρα θα συμφωνήσω πως προφανώς τα τακάκια έχουν πρόβλημα και καλό είναι να αλλάξεις ζευγάρι με κάποια άλλα
stefanos
19/10/2024, 18:32
σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
Από την άλλη αν είναι σκόνη από τακάκια όπως υποθέτεις πρέπει να λείπει το μισό τακάκι, ρίξε μια ματιά.
Όντως, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, μια αλλάγη στα τακάκια. Μπορεί να μην είναι καλά ποιοτικά και για αυτό να γίνεται όλο αυτό.
Και όπως επίσης σωστά ειπωθηκε, μοτοσυκλέτα και ανοιχτόχρωμα παπούτσια δεν πάνε μαζί :)
Μέχρι και η ποδιά η μισή είναι μαύρη και η άλλη σχεδόν καθαρή, και αν την ψεκάσω με ειδικό σπρέι που έχω για τα φρένα για όταν πλένω το αυτοκίνητο, κάνει χημική αντίδραση(αλλάζει χρώμα κυρίως) ίδια με όταν το ρίχνω στο δισκόφρενο.
Επομένως, λέω και είδα ότι είναι όντως σκόνη από τα τακάκια...
Αν ψεκάζεις καθαριστικό με iron remover και κοκκινίζει ο τόπος τότε είναι όντως brake dust Θανάση...
Όπως σου είπαν και παραπάνω κάνε έναν έλεγχο φθοράς στα δύο τακάκια και σύγκρινέ τα αντί να περιμένεις να ακούσεις τον απαίσιο ήχο του μετάλλου πάνω σε μέταλλο.
Αν υπάρχει ορατή διαφορά μετά από 1500χλμ ζήτησε δωρεάν έλεγχο και σέρβις δαγκάνας μαζί με νέα τακάκια.
Αν ψεκάζεις καθαριστικό με iron remover και κοκκινίζει ο τόπος τότε είναι όντως brake dust Θανάση...
Όπως σου είπαν και παραπάνω κάνε έναν έλεγχο φθοράς στα δύο τακάκια και σύγκρινέ τα αντί να περιμένεις να ακούσεις τον απαίσιο ήχο του μετάλλου πάνω σε μέταλλο.
Αν υπάρχει ορατή διαφορά μετά από 1500χλμ ζήτησε δωρεάν έλεγχο και σέρβις δαγκάνας μαζί με νέα τακάκια.
ακριβώς με αυτό ψέκασα Παντελή και επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες μου
μέσα στη βδομάδα έκλεισα ραντεβού στην αντιπροσωπεία
panavour
20/10/2024, 22:50
ειναι επειδη σαν κινεζικο μηχανακι λεει στα αλλα ''φατε την σκονη μου ρεεεεεεε:lol::lol:
Μέχρι και η ποδιά η μισή είναι μαύρη και η άλλη σχεδόν καθαρή.
Υπαρχει καμια φωτο; Μου φαινεται πολυ περιεργο, τοσο πολλη σκονη που μαυρισε και η ποδια;
Προφανως λες αληθεια, απλα δεν το εχω δει ξανα.
Lioulios
20/10/2024, 23:59
Υπαρχουν γενικα πολλα παραπονα απο κατοχους μοτο της Κινας ,οτι υπαρχει θεμα με τα τακακια.
Οχι αυτο που περιγραφεις ,αλλα αλλαζοντας τα τακακια , λυνονται καποια προβληματα πεδησης κτλ .
Υπαρχει καμια φωτο; Μου φαινεται πολυ περιεργο, τοσο πολλη σκονη που μαυρισε και η ποδια;
Προφανως λες αληθεια, απλα δεν το εχω δει ξανα.
Με την πρώτη ευκαιρία θα στείλω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.