Σύνδεση

View Full Version : CFMOTO 150NK



sadikai
29/10/2024, 09:01
Καλησπέρα, σκοπεύω να πάρω ένα cfmoto 150nk του ΄19, με πολύ λίγα χιλιόμετρα, ως πρώτη μηχανή και δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία, πέραν των μαθημάτων για δίπλωμα Α2. Σαν πρώτο μηχανάκι θεωρώ ότι είναι αρκετά καλό, εύκολα διαχειρίσιμο, με λίγα παραπάνω κιλά απ' ότι θα ήθελα βέβαια(150). Ωστόσο με προβληματίζει λίγο η μεταπώληση, καθώς έχω ακούσει ότι είναι δύσκολη ακόμα για αυτή την μάρκα. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι ήδη μηχανή πενταετίας δεν βοηθάει, οπότε η ερώτηση μου πρός εσάς είναι αν πιστευέτε ότι σε 1-1.5 χρόνο και με 10.000-15.000 χιλιόμετρα παραπάνω θα μπορεί να πουληθεί με μια χασούρα της τάξης των 300-400 ευρώ, ή αν ακόμα και αυτό θα είναι δύσκολο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

CorpseAlive
29/10/2024, 09:04
Καλησπέρα, σκοπεύω να πάρω ένα cfmoto 150nk του ΄19, με πολύ λίγα χιλιόμετρα, ως πρώτη μηχανή και δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία, πέραν των μαθημάτων για δίπλωμα Α2. Σαν πρώτο μηχανάκι θεωρώ ότι είναι αρκετά καλό, εύκολα διαχειρίσιμο, με λίγα παραπάνω κιλά απ' ότι θα ήθελα βέβαια(150). Ωστόσο με προβληματίζει λίγο η μεταπώληση, καθώς έχω ακούσει ότι είναι δύσκολη ακόμα για αυτή την μάρκα. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι ήδη μηχανή πενταετίας δεν βοηθάει, οπότε η ερώτηση μου πρός εσάς είναι αν πιστευέτε ότι σε 1-1.5 χρόνο και με 10.000-15.000 χιλιόμετρα παραπάνω θα μπορεί να πουληθεί με μια χασούρα της τάξης των 300-400 ευρώ, ή αν ακόμα και αυτό θα είναι δύσκολο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αν θες γρήγορη μεταπώληση πας σε Ιαπωνικό και συγκεκριμένα Honda.

My 2 cents.

D3300
29/10/2024, 09:16
Καλησπέρα, σκοπεύω να πάρω ένα cfmoto 150nk του ΄19, με πολύ λίγα χιλιόμετρα, ως πρώτη μηχανή και δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία, πέραν των μαθημάτων για δίπλωμα Α2. Σαν πρώτο μηχανάκι θεωρώ ότι είναι αρκετά καλό, εύκολα διαχειρίσιμο, με λίγα παραπάνω κιλά απ' ότι θα ήθελα βέβαια(150). Ωστόσο με προβληματίζει λίγο η μεταπώληση, καθώς έχω ακούσει ότι είναι δύσκολη ακόμα για αυτή την μάρκα. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι ήδη μηχανή πενταετίας δεν βοηθάει, οπότε η ερώτηση μου πρός εσάς είναι αν πιστευέτε ότι σε 1-1.5 χρόνο και με 10.000-15.000 χιλιόμετρα παραπάνω θα μπορεί να πουληθεί με μια χασούρα της τάξης των 300-400 ευρώ, ή αν ακόμα και αυτό θα είναι δύσκολο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλά κάνει και σε προβληματίζει.
Ότι είπε ο από πάνω.

karellen
29/10/2024, 09:25
Καλησπέρα, σκοπεύω να πάρω ένα cfmoto 150nk του ΄19, με πολύ λίγα χιλιόμετρα, ως πρώτη μηχανή και δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία, πέραν των μαθημάτων για δίπλωμα Α2. Σαν πρώτο μηχανάκι θεωρώ ότι είναι αρκετά καλό, εύκολα διαχειρίσιμο, με λίγα παραπάνω κιλά απ' ότι θα ήθελα βέβαια(150). Ωστόσο με προβληματίζει λίγο η μεταπώληση, καθώς έχω ακούσει ότι είναι δύσκολη ακόμα για αυτή την μάρκα. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι ήδη μηχανή πενταετίας δεν βοηθάει, οπότε η ερώτηση μου πρός εσάς είναι αν πιστευέτε ότι σε 1-1.5 χρόνο και με 10.000-15.000 χιλιόμετρα παραπάνω θα μπορεί να πουληθεί με μια χασούρα της τάξης των 300-400 ευρώ, ή αν ακόμα και αυτό θα είναι δύσκολο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αφού δεν έχεις πρότερη εμπειρία και θα είναι το πρώτο σου μηχανάκι σημαίνει ότι 90% θα το κρατήσεις αρκετό καιρό.
Γιατί λοιπόν σε προβληματίζει από τώρα η μεταπώληση?

Αν το βρήκες σε καλή κατάσταση και τιμή,πάρτο.

sadikai
29/10/2024, 09:38
Η μεταπώληση όσο καιρό και να το κρατήσω με απασχολεί γιατί φοβάμαι μην χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο όταν έρθει η ώρα.

Όσον αφορά τα Ιαπωνικά, έχετε κάτι συγκεκριμένο να προτείνετε σε αυτή την κατηγορία; Η αλήθεια είναι ότι πέρα απ' το cbf 125 δεν έχω βρεί κάτι άλλο με τέτοιο στήσιμο(όχι παπί ή σκούτερ με λίγα λόγια). Επίσης προτιμώ κάτι σε 150cc γιατί πρόκειται να βγαίνω και εθνική και θεωρώ ότι τα 125 θα δυσκολεύουν.

panavour
29/10/2024, 10:34
Αν το πάρεις φθηνά,το πουλάς ακόμα φθηνότερα.Πες μας αν θες πόσο θα το αγοράσεις.Τα κινέζικα έχουν μεγαλύτερο ποσοστό απαξίωσης,άλλα αφού θα το αγοράσεις μεταχειρισμένο, ήδη έχει απαξιωθεί περισσότερο από ένα αντίστοιχης χρονολογίας και κατάστασης γιαπωνέζικο, οπότε αφού τοχεις πάρει φθηνότερα,θα το πουλήσεις ακόμα φθηνότερα.Γι αυτό σε ρωτάω τι τιμή θα το πάρεις.

Phantom
29/10/2024, 10:40
Ίσως και να σκέφτομαι λάθος, αλλά ένα CFMoto 150 του 19 που βλέπω στο car.gr. έχει 1600 ευρώ αγορά σήμερα.
Τι μεταπωλητική αξία περιμένεις από ένα αρχικό κεφάλαιο των 1600 ευρώ;
Και 600 ευρώ να το δώσεις σε ένα χρόνο τα 1000 ευρώ είναι περίπου 85 ευρώ το μήνα.
85 ευρώ το μήνα για να έχεις μηχανή. Δεν μου φαίνεται τεράστιο το ποσό.
Και αν την κρατήσεις παραπάνω, το κόστος (ανά μήνα) θα πέφτει..

Ακόμα κι αυτό που έγραψες (μην χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο) το βλέπω κάπως λάθος..
Δεν αγοράζεις μηχανή 20 χιλιάρικα που μετά αναγκάζεσαι να την σκοτώσεις στα 10/12 γιατί δεν την αγοράζει κανένας. Δεν "κλείνεις" κεφάλαιο 20 χιλιάδων ευρώ σε ένα μηχάνημα, ούτε χάνεις 8 χιλιάρικα στην μεταπώληση.

Οπότε προσωπικά για αγορά 1600 ευρώ, το πόσο θα το δώσω όταν έρθει η ώρα (και εφόσον δεν το έχω διαλύσει πρώτα σαν άπειρος οδηγός) δεν θα με απασχολούσε καθόλου..

Προσωπικά πριν από 1 μήνα αγόρασα την πρώτη μου μηχανή. Ένα Honda 20ετίας για 1800 ευρώ. Για την ώρα του "ρίχνω" χρήμα (μιας και είμαι ενθουσιασμένος και θέλω να το "φτιάξω" στα γούστα μου). Δεν με απασχολεί καθόλου όμως αν αύριο το ρίξω κάτω και το διαλύσω, ούτε με νοιάζει αν σε περίπτωση που θελήσω να το αλλάξω σε 2-3 χρόνια θα πάρω 1000 ή 1500 ή 2000 ή 500 (και άσχετα με το πόσα χρήματα του έριξα ήδη). Είναι πολύ μικρό το κεφάλαιο για τέτοιες ανησυχίες..

My 3 cents, και αν είμαι λάθος, ζητώ συγγνώμη.

Edit - Υ.Γ.:
Μακριά (πλέον) από εμάς, αλλά τα τσιγάρα που κάπνιζα μέχρι πριν από κάποιο καιρό ήταν πάνω/κάτω από 120 μέχρι 160 ευρώ το μήνα. Οπότε με σχεδόν τα μισά, έχεις μηχανή.. Είναι κι αυτό ένα άλλος τρόπος να δεις τα πράγματα!
(Το τσιγάρο το έκοψα πλέον :p)

sadikai
29/10/2024, 10:40
1600

panavour
29/10/2024, 10:43
Κανε του παζάρι στα 1350 και βουρ στον πατσά.

sadikai
29/10/2024, 10:44
Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν μιλάμε για μεγάλο ποσό επομένως το πρόβήμα της μεταπώλησης είναι δευτερεύον. Απλά θέλω να ακούσω και την γνώμη ατόμων που γνωρίζουν, αν ουσιαστικά έχει νόημα να πάρω κάτι φθηνό χωρίς καλή μεταπώληση, αλλά που ταιριάζει στα γούστα μου, ή αν είναι καλύτερο να κάνει κάποιους συμβιβασμούς και να πάρω κάποιο παπί ή σκούτερ με καλή μεταπώληση, και να έχω έτσι καλύτερες συνθήκες για την αγορά του επόμενου(και μάλλον) μεγαλύτερου.

Phantom
29/10/2024, 10:52
Αν (ας πούμε) μπορούσες να πάρεις σήμερα μία καινούργια μοτοσικλέτα του κουτιού με κόστος κοντά στα 8-9 χιλιάρικα, τότε μετά από ένα χρόνο θα είχες χασούρα το λιγότερο ένα χιλιάρικο.

Με απλά λόγια.. Το συνολικό κόστος της μοτοσικλέτας που κοιτάζεις θα μπορούσε να είναι η "χασούρα" για κάποιον άλλο σαν κι εσένα που θα επέλεγε να αγοράσει κάτι του κουτιού.

Μην σκέφτεσαι την μεταπωλητική αξία αυτού του κεφαλαίου.

Για την αξιοπιστία και την εύκολη πρόσβαση σε ανταλλακτικά και συνεργεία να ανησυχείς..

sadikai
29/10/2024, 11:10
Υπάρχει θέμα ως πρός αυτό το κομμάτι για τα cfmoto?

ptc
29/10/2024, 11:13
Μου φαινονται πολλα τα 1600. Τα κινεζικα μηχανακια γενικα τα επιλεγει κοσμος που θελει τη σιγουρια της εγγυησης αλλα δεν του φτανουν τα λεφτα για κατι απο το πανω ραφι. Με το που βγαινει εκτος εγγυησης μια τετοια μηχανη χανει μεγαλο μερος της ηδη χαμηλης μεταπωλητικης αξιας.

Επειδη ειδα την αγγελια, πρεπει να σκεφτεις και κατι αλλο. Ναι μεν εχει ελαχιστα χιλιομετρα, αλλα μιλαμε για μηχανη πεντε χρονων. Τι εχει κανει στο ενδιαμεσο η ιδιοκτητρια και τι εχει αλλαξει απο τα αναλωσιμα; Μηπως εχει εφησυχαστει στο οτι δεν εχει κανει χιλιομετρα και μιλαμε για μια μηχανη που εχει κανει μονο μια αλλαγη λαδιων μετα το στρωσιμο; Ειναι πολυ πιθανο σεναριο... Αν ισχυει αυτο μιλαμε για ενα μηχανακι που θα θελει αλλαγη σε ολα τα υγρα και καινουρια λαστιχα. Δεν ειναι απιθανο να θελει και καμια αλλαγη σε τσιμουχες αναρτησης αν εχουν ξεραθει απ΄την ακινησια. Κανε λοιπον μια ερωτηση για το ιστορικο συντηρησης (παιζω 5€ οτι θα εχει κανει μονο το σερβις των 1000χλμ) και ελα να τα ξαναπουμε.

Phantom
29/10/2024, 11:33
Υπάρχει θέμα ως πρός αυτό το κομμάτι για τα cfmoto?

Δεν ξέρω. Ξέρω όμως οτι π.χ. η Voge αν και έχει φιλότιμη αντιπροσωπεία, έχει μεγάλες καθυστερήσεις στην εισαγωγή ανταλλακτικών.
Επίσης ξέρω οτι εκτός κάποιων (λίγων) μεγάλων πόλεων, δύσκολα θα βρεις συνεργείο που να ξέρει (και όχι "ξέρει") να βάλει χέρι στα περισσότερα Κινέζικα. Οπότε αν μένεις επαρχία, αυτό αυτόματα είναι ακόμα ένας παράγοντας που πρέπει να λάβεις υπόψιν σου.

Όλα αυτά πρέπει να τα συνεκτιμήσεις.

Για πιο συγκεκριμένα πάνω στα CFMoto, θα σου απαντήσουν λογικά άλλοι που ξέρουν περισσότερα από μένα.

sadikai
29/10/2024, 11:48
Ωραία για να διευρύνω λοιπόν λίγο την συζήτηση, για νέο οδηγό, με budget μέχρι 3.500ε, τι θα προτείνατε, είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, ιδανικά 150cc, μαξ 200, και με στήσιμο μοτοσυκλέτας;

Dimmanoukas
29/10/2024, 12:14
Εγώ δεν θα προτείνω κάτι αλλά θα αναφέρω ότι στο budget που θα διαθέσεις να υπολογίσεις και κάποιο ποσό για τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Κράνος, γάντια, μπουφάν και μποτάκια.
Είναι απαραίτητα σε κάθε διαδρομή κάθε βόλτα.

CorpseAlive
29/10/2024, 12:23
Ωραία για να διευρύνω λοιπόν λίγο την συζήτηση, για νέο οδηγό, με budget μέχρι 3.500ε, τι θα προτείνατε, είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, ιδανικά 150cc, μαξ 200, και με στήσιμο μοτοσυκλέτας;

Τι μηχανές σου αρέσουν (είδος)
Τι χρήση θα κάνεις ( θες να τρέξεις , θες άσφαλτο μόνο, χώμα μόνο, και τα δύο ? Αν ναι σε τι ποσοστό (50-50, 80-20 κλπ κλπ)
Τι διαστάσεις έχεις (ύψος βάρος δικό σου )
Θα κάνει ταξίδια?
Θα έχεις δικάβαλο συχνά?
Θα κινείσαι πολύ εντός πόλης τύπου Αθήνα-Θεσσαλονίκη?

Κάνε μία ανάλυση .

sadikai
29/10/2024, 12:34
Ύψος 1.80 βάρος 80, το θέλω πρώτα απ' όλα για καθημερινή μετακίνηση(και σε εθνικη) και εννοείται και βόλτες σε άσφαλτο γιατί έτσι κι αλλιώς Αθήνα μένω.

Όπως είπα είμαι νέος οδηγός, έχω μόνο δίπλωμα αυτοκινήτου εδώ και 3 χρόνια και τώρα βγαίνει το Α2. Επομένως δεν θα ήθελα να βάλω δικάβαλο τουλάχιστον μέχρι να νιώσω άνετα με την ευθύνη αυτή. Ταξίδια επίσης δεν σκοπεύω να κάνω, αλλά έτσι κι αλλίως οι κατηγορίες που ψάχνω δεν νομίζω να το επιτρέπουν κιόλας. Η πρόταση όλων όσων έχω μιλήσει μέχρι στιγμής είναι μικρή μηχανή για αρχή(σε κυβικά και βάρος), επομένως κοιτάω μέχρι 200 το πολύ(και αυτό όχι και τόσο). Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και πάνω σε αυτό βέβαια.

Ως είδος μηχανών δεν γνωρίζω τι μου αρέσει μιας και τώρα μπαίνω στον χώρο, αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι τα παπιά και τα σκούτερ και δεν μου αρέσουν(εμφανισιακά) και δεν μου εμπνέουν ιδιαίτερη ασφάλεια, μπορεί όμως εννοείται να κάνω και λάθος.

panavour
29/10/2024, 12:40
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=15426&condition=new&offer_type=sale&pg=1&price-from=%3E3000&price-to=%3C3500

Nitse3
29/10/2024, 13:10
Ίσως κανά gsxr ή ninja 250 του 17-19.

sadikai
29/10/2024, 13:13
Δεν είναι υπερβολή για πρώτη μηχανή;

grinderx
29/10/2024, 13:17
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41517972-bajaj-dominar-250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/42099485-bajaj-dominar-400
https://www.car.gr/used-bikes/bajaj.html?category=15002&condition=used&make=13992&model=40879&model=40882&pg=1&sort=pra

grinderx
29/10/2024, 13:20
Δεν είναι υπερβολή για πρώτη μηχανή;
Ο Phantom κι εγώ πήραμε για πρώτη μοτοσυκλέτες 600 κυβικών στα 40 φεύγαμας! Προσωπικά δεν είχα οδηγήσει ούτε παπί 50άρι :p

Προσοχή και υπομονή χρειάζεται. Προστατευτικός εξοπλισμός και όλα θα πάνε καλά :)

CorpseAlive
29/10/2024, 13:23
Δεν είναι υπερβολή για πρώτη μηχανή;

Πλέον τα κυβικά και τα άλογα στις μηχανές είναι αρκετά φιλικά προς τον χρήστη δεν είναι σαν τα παλιά μηχανάκια που χρειάζονταν όντως να έχεις χέρια για να τα οδηγήσεις.

Τούτων δοθέντων , προσωπικά θεωρώ πως πρώτη μηχανή για Α2 και βάσει των κιλών σου είσαι στα 300-500 κυβικά.
Κάτω από αυτά δεν είσαι οκ για εθνική και ενεργητική ασφάλεια και πάνω από αυτά ανεβαίνεις σε όγκο και κιλά και δεν είναι φιλικό προς έναν νέο οδηγό.

Τώρα σε αυτά τα κυβικά έχει αρκετές ενδιαφέρουσες επιλογές.

1. ΚΤΜ 250 Adventure
2. Versys X Kawasaki 300i
3. Yamaha Mt-03
4. V-Strom 250
5. Duke 250 KTM
6. BMW 310 r ή GS

Μετά παίζουν όλα τα κινέζικα (πιθανό να είσαι και κοντά για κούτα αγορά στα 4 χιλιάρικα)
και τα Royal Enfield/Bajaj κλπ

grinderx
29/10/2024, 13:25
Πλέον τα κυβικά και τα άλογα στις μηχανές είναι αρκετά φιλικά προς τον χρήστη δεν είναι σαν τα παλιά μηχανάκια που χρειάζονταν όντως να έχεις χέρια για να τα οδηγήσεις.

Τούτων δοθέντων , προσωπικά θεωρώ πως πρώτη μηχανή για Α2 και βάσει των κιλών σου είσαι στα 300-500 κυβικά.
Κάτω από αυτά δεν είσαι οκ για εθνική και ενεργητική ασφάλεια και πάνω από αυτά ανεβαίνεις σε όγκο και κιλά και δεν είναι φιλικό προς έναν νέο οδηγό.

Τώρα σε αυτά τα κυβικά έχει αρκετές ενδιαφέρουσες επιλογές.

1. ΚΤΜ 250 Adventure
2. Versys X Kawasaki 300i
3. Yamaha Mt-03
4. V-Strom 250
5. Duke 250 KTM
6. BMW 310 r ή GS

Μετά παίζουν όλα τα κινέζικα (πιθανό να είσαι και κοντά για κούτα αγορά στα 4 χιλιάρικα)
και τα Royal Enfield/Bajaj κλπ
Συμφωνώ με το τονισμένο.

ptc
29/10/2024, 13:34
Οριακά εντός μάτζετ είναι το 250 Duke. Θα ήμουν πολύ τυχερός αν ξεκινούσα την μοτοσυκλετιστική μου πορεία με ένα τέτοιο μηχάνημα.
Αφού βγάζεις Α2 δεν έχεις λόγο να κοιτάς κάτω από 200 κυβικά. Όπως αναφέρθηκε, είναι και θέμα ενεργητικής ασφάλειας να έχεις ένα στοιχειώδες γκάζι στη μηχανή σου. Να μπορείς να κινείσαι με άνεση σε μια Αττική οδό πχ, αλλά και να έχεις και γκάζι αποφυγής αν σου χρειαστεί. Για μένα μεγάλο προσόν για πρώτο είναι το χαμηλό βάρος πάντως. Και το δουκάκι είναι πέπουλο.

sadikai
29/10/2024, 13:39
Σε γενικές γραμμές όλοι όσοι γνωρίζω με μηχανές και ακόμη και ο ίδιος ο δάσκαλος οδήγησης επιμένουν στο "μικρή μηχανή για αρχή". Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα δεί αυτή την οπτική που παρουσιάζετε. Ο ενδοιασμός μου παραμένει στο κατά πόσο εύκολα θα μάθω να οδηγάω με μια μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δεδομένου ότι είναι και πιο βαρία, έχει και μεγαλύτερο γκάζι. Γιατί καλώς ή κακώς στα μαθήματα οδήγησης δεν μαθαίνεις ουσιαστική οδήγηση σε δρόμο.

CorpseAlive
29/10/2024, 13:52
Σε γενικές γραμμές όλοι όσοι γνωρίζω με μηχανές και ακόμη και ο ίδιος ο δάσκαλος οδήγησης επιμένουν στο "μικρή μηχανή για αρχή". Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα δεί αυτή την οπτική που παρουσιάζετε. Ο ενδοιασμός μου παραμένει στο κατά πόσο εύκολα θα μάθω να οδηγάω με μια μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δεδομένου ότι είναι και πιο βαρία, έχει και μεγαλύτερο γκάζι. Γιατί καλώς ή κακώς στα μαθήματα οδήγησης δεν μαθαίνεις ουσιαστική οδήγηση σε δρόμο.

Υπάρχουν πολλά επίπεδα ''οδηγώ μηχανή''.
Για απλή χρήση τύπου παίρνω την μηχανή από το σημείο Α και πάω στο Β με ασφάλεια , μπορείς να κάνεις ένα σχολείο (Riding School 1 ) ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης μέσα στην πόλη (Check εδώ για πληροφορίες Κούτρας (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163381)) .

Πάντως η μηχανή αν δεν είναι κάτι το υπερβολικό δεν είναι σοβαρός παράγοντας. Εγώ π.χ. πρώτη μηχανή ήταν 700 κυβικά Transalp του 2008 και ΜΗΔΕΝΙΚΗ εμπειρία πριν από αυτό.

Τα μηχανάκια που έχουμε προτείνει λίγο πολύ όλοι , είναι φιλικά για νέους οδηγούς , ελαφριά και με ηλεκτρονικά ώστε να παρεμβάλουν στα πιθανά λάθη των χεριών σου.

Phantom
29/10/2024, 15:15
Σε γενικές γραμμές όλοι όσοι γνωρίζω με μηχανές και ακόμη και ο ίδιος ο δάσκαλος οδήγησης επιμένουν στο "μικρή μηχανή για αρχή".
Το πως ορίζει ο καθένας το "μικρή" είναι μια υπόθεση από μόνο του.
Μπορεί δηλαδή εσύ όταν λες μικρή να εννοείς κάτω από 250cc, εγώ όταν λέω μικρή να εννοώ κάτω από 500cc, και ο δάσκαλος να εννοεί κάτω από 60 ίππους..

Ως ένα βαθμό σε καταλαβαίνω, καθώς στα 46 μου αγόρασα πρώτη φορά μοτοσικλέτα (και το δίπλωμα το έβγαλα πριν από ένα μήνα). Έψαχνα κάτι στα 400cc, αλλά δεν βρήκα, και αγόρασα τελικά μοτοσικλέτα 600cc η οποία προς το παρών "με τρομάζει λίγο"..
Στην περίπτωση μου, ξέρω οτι στα 46 μου ελέγχω τις ορμές μου, οπότε δεν φοβάμαι μην κάνω καγκουριές. Η μοτοσικλέτα με τρομάζει λίγο μόνο μέχρι να μπορέσω (σαν νέος οδηγός κι εγώ) να αποκτήσω μια εξοικείωση και το απαραίτητο muscle memory ώστε να μην "σκέφτομαι" τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω ταχύτητα.
Από την άλλη το γεγονός οτι "με τρομάζει" με αναγκάζει αυτόματα να είμαι 1500% συγκεντρωμένος όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσικλέτα και να οδηγώ όσο πιο παθητικά μπορώ.

Με απλά λόγια, μην "φοβάσαι" να πας σε κάτι "μεγαλύτερο" αν νιώθεις οτι μπορείς να ελέγξεις τον εαυτό σου.
Αν πάλι δεν μπορείς, τότε κακώς ξεκινάς να οδηγήσεις μοτοσικλέτα κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη..

Τέλος τα παιδιά εδώ μέσα και στην δική μου περίπτωση κάνανε πολλές αξιόλογες προτάσεις οι οποίες με βοήθησαν να καταλήξω όπου κατέληξα, ακόμα κι αν η μοτοσικλέτα που αγόρασα δεν προτάθηκε "ευθέως" :p

Zodd
29/10/2024, 15:18
Σε γενικές γραμμές όλοι όσοι γνωρίζω με μηχανές και ακόμη και ο ίδιος ο δάσκαλος οδήγησης επιμένουν στο "μικρή μηχανή για αρχή". Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα δεί αυτή την οπτική που παρουσιάζετε. Ο ενδοιασμός μου παραμένει στο κατά πόσο εύκολα θα μάθω να οδηγάω με μια μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δεδομένου ότι είναι και πιο βαρία, έχει και μεγαλύτερο γκάζι. Γιατί καλώς ή κακώς στα μαθήματα οδήγησης δεν μαθαίνεις ουσιαστική οδήγηση σε δρόμο.

Ίσως είμαι εγώ περίεργος αλλά κάτι με μπερδεύει. Με τι μηχανή κάνεις τα μαθήματα?

Αφού πας για Α2 λογικά θα πρέπει να κάνεις με κάποια κοντά στα 35kw/47hp (πχ παλιό ή νέο 400αρι). Αν ναι, σου φαίνεται δύσχρηστη και κοιτάς για κάτι τόσο μικρότερο όσο τα 150?

sadikai
29/10/2024, 15:33
Με cb400 γίνονται τα μαθήματα. Προσωπικά δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσχρηστη, ο λόγος που κοιτάω για μικρότερα είναι οι συμβουλές που έχω ακούσει μέχρι στιγμής(δάσκαλος, γνωστοί)

grinderx
29/10/2024, 16:09
Το πως ορίζει ο καθένας το "μικρή" είναι μια υπόθεση από μόνο του.
Μπορεί δηλαδή εσύ όταν λες μικρή να εννοείς κάτω από 250cc, εγώ όταν λέω μικρή να εννοώ κάτω από 500cc, και ο δάσκαλος να εννοεί κάτω από 60 ίππους..

Ως ένα βαθμό σε καταλαβαίνω, καθώς στα 46 μου αγόρασα πρώτη φορά μοτοσικλέτα (και το δίπλωμα το έβγαλα πριν από ένα μήνα). Έψαχνα κάτι στα 400cc, αλλά δεν βρήκα, και αγόρασα τελικά μοτοσικλέτα 600cc η οποία προς το παρών "με τρομάζει λίγο"..
Στην περίπτωση μου, ξέρω οτι στα 46 μου ελέγχω τις ορμές μου, οπότε δεν φοβάμαι μην κάνω καγκουριές. Η μοτοσικλέτα με τρομάζει λίγο μόνο μέχρι να μπορέσω (σαν νέος οδηγός κι εγώ) να αποκτήσω μια εξοικείωση και το απαραίτητο muscle memory ώστε να μην "σκέφτομαι" τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω ταχύτητα.
Από την άλλη το γεγονός οτι "με τρομάζει" με αναγκάζει αυτόματα να είμαι 1500% συγκεντρωμένος όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσικλέτα και να οδηγώ όσο πιο παθητικά μπορώ.

Με απλά λόγια, μην "φοβάσαι" να πας σε κάτι "μεγαλύτερο" αν νιώθεις οτι μπορείς να ελέγξεις τον εαυτό σου.
Αν πάλι δεν μπορείς, τότε κακώς ξεκινάς να οδηγήσεις μοτοσικλέτα κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη..

Τέλος τα παιδιά εδώ μέσα και στην δική μου περίπτωση κάνανε πολλές αξιόλογες προτάσεις οι οποίες με βοήθησαν να καταλήξω όπου κατέληξα, ακόμα κι αν η μοτοσικλέτα που αγόρασα δεν προτάθηκε "ευθέως" :p
Ως νέος αναβάτης κι εγώ, συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω.


Με cb400 γίνονται τα μαθήματα. Προσωπικά δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσχρηστη, ο λόγος που κοιτάω για μικρότερα είναι οι συμβουλές που έχω ακούσει μέχρι στιγμής(δάσκαλος, γνωστοί)
Σ' εμένα ο δάσκαλος μου είχε πει: «Ήρθες στην καλύτερη ηλικία. Με το μυαλό σου και την εμπειρία σου μπορείς μέχρι και σε 1000άρα να πας! Αν μπορείς να καβαλήσεις την A2, άνετα πας και στην Α κατηγορία».

Προσωπικά τη CB500 (Α2 κατηγορια) δε τη μπορούσα καθόλου. Όταν πήγα στη Hornet 600 (πρώτη γενιά) ένιωσα άνετα από το πρώτο δευτερόλεπτο! Γενικά είναι και θέμα ψυχολογίας. Ακούμε το δάσκαλο, ακούμε τον εγκέφαλο και το σώμα μας για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δε θέλει βιασύνες.

Ότι και να λέμε εδώ, αν δε νιώθεις έτοιμος για 400 και 500 κυβικά πήγαινε σε κάτι μικρότερο/ελαφρύτερο, που και αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να τρέξει και να σε τρομάξει. Ότι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Αυτό έχει σημασία πάνω απ' όλα. Να χαίρεσαι με ότι έχεις και να καλύπτεις τις ανάγκες σου χωρίς να δυσφορείς ;) Για παράδειγμα καλή και η Hayabusa αλλά για μένα δεν είναι :)

THRESH
29/10/2024, 16:37
Ύψος 1.80 βάρος 80, το θέλω πρώτα απ' όλα για καθημερινή μετακίνηση(και σε εθνικη) και εννοείται και βόλτες σε άσφαλτο γιατί έτσι κι αλλιώς Αθήνα μένω.

Όπως είπα είμαι νέος οδηγός, έχω μόνο δίπλωμα αυτοκινήτου εδώ και 3 χρόνια και τώρα βγαίνει το Α2. Επομένως δεν θα ήθελα να βάλω δικάβαλο τουλάχιστον μέχρι να νιώσω άνετα με την ευθύνη αυτή. Ταξίδια επίσης δεν σκοπεύω να κάνω, αλλά έτσι κι αλλίως οι κατηγορίες που ψάχνω δεν νομίζω να το επιτρέπουν κιόλας. Η πρόταση όλων όσων έχω μιλήσει μέχρι στιγμής είναι μικρή μηχανή για αρχή(σε κυβικά και βάρος), επομένως κοιτάω μέχρι 200 το πολύ(και αυτό όχι και τόσο). Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και πάνω σε αυτό βέβαια.

Ως είδος μηχανών δεν γνωρίζω τι μου αρέσει μιας και τώρα μπαίνω στον χώρο, αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι τα παπιά και τα σκούτερ και δεν μου αρέσουν(εμφανισιακά) και δεν μου εμπνέουν ιδιαίτερη ασφάλεια, μπορεί όμως εννοείται να κάνω και λάθος.

Απο αυτά που γράφεις , με το καλό να γίνουν όλα, παραθέτω μερικά μοντέλα που θα πήγαινα εγώ ώστε να δεις κάποιες επιλογές
και να αρχίζεις να περιορίζεις τη λίστα μοντέλων

Θεωρώ οτι ABS πρέπει να έχει.

KTM Duke 250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41557040-ktm-250-duke

Voge AC300X (καινούργιο)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/319194965-voge-300-acx

Suzuki V-Strom 250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/42101685-suzuki-v-strom-250

Husqvarna Svartpilen 250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/341361663-husqvarna-svartpilen
(δυστυχώς , το πολύ πιο όμορφο προηγούμενο μοντέλο ,πρέπει να πας μέχρι Δωδεκάνησα για να το βρεις)

Το κάθε ένα διαφορετικό σε κυβικά ,απόδοση, στυλ , θέση κλπα, εσύ επιλέγεις ή ρωτάς εδώ για λεπτομέρειες.

Zodd
29/10/2024, 16:43
Με cb400 γίνονται τα μαθήματα. Προσωπικά δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσχρηστη, ο λόγος που κοιτάω για μικρότερα είναι οι συμβουλές που έχω ακούσει μέχρι στιγμής(δάσκαλος, γνωστοί)

Τότε ήδη κουμαντάρεις (σε ένα βαθμό) ~50 άλογα και 180-200 kg. Προφανώς ξέρεις καλύτερα τις επιδόσεις σου και τι θέλεις για τον εαυτό σου, αλλά μάλλον δεν θα έχεις θέμα και με κάτι γύρω στα 250-400cc.

Όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα, αν η σχολή σου δεν έχει πρόσβαση σε κάποια άλλη αναλογη μηχανή, ίσως αξίζει να απευθυνθείς και σε κάποια άλλη σχολή για έξτρα μαθήματα, ώστε να δεις και πως είσαι με κάποια διαφορετική μηχανή.

grinderx
29/10/2024, 16:59
Husqvarna Svartpilen 250
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/341361663-husqvarna-svartpilen
Συγνώμη για το offtopic, αλλά τί λάστιχο φοράει το συγκεκριμένο στην αγγελία; Ξέρει κανείς;

THRESH
29/10/2024, 18:29
Συγνώμη για το offtopic, αλλά τί λάστιχο φοράει το συγκεκριμένο στην αγγελία; Ξέρει κανείς;

ινδική, MRF

https://www.mrftyres.com/product/two-wheelers/110-70r17-54h-revz-fd-tl?make=bajaj&model=ktm-rc-200

sadikai
29/10/2024, 18:36
Από την πλευρά του δασκαλού, η πρόταση για μικρή μηχανή παραμένει παρά το ότι το δίπλωμα είναι Α2, λόγω έλλειψης εμπειρίας. Προσωπικά θεωρώ ότι και σε μια μηχανή 200-250 κυβικών θα μπορούσα να αντεπεξέλθω εξίσου καλά με το 125άρι. Αλλά είναι τόσο απόλυτες οι απόψεις που είχα ακούσει μέχρι σήμερα που η αλήθεια έιναι ότι δεν είχα σκεφτεί καν για κάτι παραπάνω. Η προσέγγιση που μου είχαν περάσει είναι "μικρή μηχανή για να μάθεις τουλάχιστον 1 χρόνο και μετά κάτι μεγαλύτερο", το οποίο εξ΄αρχής μου είχε φανεί περιέργο γνωρίζοντας κιόλας ότι δεν σκοπεύω να κάνω πράγματα εκτός των ορίων μου. Παρ' όλα αυτά ως "άσχετος" επί του θέματος οφείλω να ακούσω τις απόψεις του δασκάλου. Δηλαδή στο μυαλό μου είχα ότι αν δεν ξεκινήσω με 125 θα δυσκολευτώ εξαιρετικά. Όπως και να χει, όταν τελειώσω με τα μαθήματα φαντάζομαι ότι θα μου είναι πιό ξεκάθαρο το μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες μου.

ptc
29/10/2024, 18:46
Έχε κατά νου ότι υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα ο δάσκαλος να μην είναι καν μοτοσυκλετιστής. Το λέω αυτό γιατί λογικό είναι να τον θεωρείς ως κάποια αυθεντία αφού αυτός σου μαθαίνει να.οδηγάς, αλλά δεν πάει έτσι ακριβώς.

Προφανώς και ξέρει να οδηγάει μηχανή αλλά η γνώμη του δεν έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα απαραίτητα. Όπως και να χει τα 250-300 κυβικά που σου προτείνονται εδώ είναι πολύ βατά και πιο ασφαλή για εσένα απ τα 125-150.

CorpseAlive
29/10/2024, 18:51
Έχε κατά νου ότι υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα ο δάσκαλος να μην είναι καν μοτοσυκλετιστής. Το λέω αυτό γιατί λογικό είναι να τον θεωρείς ως κάποια αυθεντία αφού αυτός σου μαθαίνει να.οδηγάς, αλλά δεν πάει έτσι ακριβώς.

Προφανώς και ξέρει να οδηγάει μηχανή αλλά η γνώμη του δεν έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα απαραίτητα. Όπως και να χει τα 250-300 κυβικά που σου προτείνονται εδώ είναι πολύ βατά και πιο ασφαλή για εσένα απ τα 125-150.

No Offence , οι περισσότεροι στις σχολές οδηγών είναι πρώην ταξιτζίδες ...

Ενώ του είχα πει ότι δεν είχα οδηγήσει ποτέ μου μηχανή , μου είχε δώσεi το Hornetaki να το πάω από Ίλιον - Τρίτση γιατί αυτός έπρεπε να φέρει το αμάξι... (περίπου 2,5 χλμ απόσταση για τους μη Αθηνέζους)

Το Hornetaki που ούτε σήμερα μπορώ να οδηγήσω γιατί έχουν κάνει μαλακία με τον συμπλέκτη και δίνει 2κ στροφές χωρίς γκάζι για να μην σου σβήνει :P :P :P

sadikai
29/10/2024, 19:04
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι χρόνια μοτοσυκλετιστής οπότε αυτός είναι και ένας παραπάνω λόγος που σέβομαι την γνώμη του. Βέβαια απ' ότι καταλαβαίνω αυτή η επιμονή είναι ξεκάθαρα από πλεύρας δασκάλου πρός μαθήτη, και άρα επιβαρυμένη με μια κάποια ευθύνη. Ίσως κατ' ίδιαν να ήταν και αυτός πιό διαλλακτικός.

harris_x
30/10/2024, 08:44
Αυτό:

Ίσως κανά gsxr ή ninja 250 του 17-19.


Δεν είναι υπερβολή για πρώτη μηχανή;
Όχι, 250κ.εκ ειναι μια χαρά για πρώτο μηχανάκι.

Μη ξεχνάς ότι θέλεις να μπεις και στην εθνική.

harris_x
30/10/2024, 08:45
Σε γενικές γραμμές όλοι όσοι γνωρίζω με μηχανές και ακόμη και ο ίδιος ο δάσκαλος οδήγησης επιμένουν στο "μικρή μηχανή για αρχή". Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα δεί αυτή την οπτική που παρουσιάζετε. Ο ενδοιασμός μου παραμένει στο κατά πόσο εύκολα θα μάθω να οδηγάω με μια μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δεδομένου ότι είναι και πιο βαρία, έχει και μεγαλύτερο γκάζι. Γιατί καλώς ή κακώς στα μαθήματα οδήγησης δεν μαθαίνεις ουσιαστική οδήγηση σε δρόμο.

ένα μηχανάκι 250κ.εκ, μικρό είναι.

Μην αγχώνεσαι.

katsar
30/10/2024, 09:14
Καλημέρα.
Με το 250ρι νιώθεις πως οδηγάς μοτοσυκλέτα,ξεφεύγει από τα 125κε που η όλη αίσθηση ε,είναι λίγο παπάκι.
Δεν κρίνω τα παπάκια/μοτοσυκλετάκια αρνητικά απλά είναι ότι είναι .
Καλές βόλτες με ότι και να πάρεις !

edit αφού προορίζεται για καθαρά αστική χρήση ίσως θα μπορούσες να δεις και ένα σκούτερ.Έχει πολλά θετικά σαν εργαλείο πόλης
και για παραέξω σε περιορίζει τόσο όσο μια μοτοσυκλέτα ίδιων κ.ε.

zephyr1
30/10/2024, 09:43
Ωραία για να διευρύνω λοιπόν λίγο την συζήτηση, για νέο οδηγό, με budget μέχρι 3.500ε, τι θα προτείνατε, είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, ιδανικά 150cc, μαξ 200, και με στήσιμο μοτοσυκλέτας;

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41786574-honda-cbr-125r


Αλλιως θα πηγαινα σε ενα sh150 ,με προστασια σχετικα απο βροχη,γενικως καλυτερη προστασια,οχι ασχημο γκαζι,θ αποκτο:wave2:υσα καποια εμπειρια και μετα θα επερνα μοτοσυκλετα.

panavour
30/10/2024, 10:14
Κατα την ταπεινη μου αποψη,αφου εισαι νεος στην μοτοσυκλεττα,παρε το μηχανακι αφου το παζαρεψεις ,κανε την δουλεια σου για οποιο διαστημα θεωρεις οτι εχεις μπει με ασφαλεια στο μοτοσυκλετιστικο γιγνεσθαι,και οταν νοιωσεις ετοιμος , ανεβα κυβικα.Το πηρες φτηνα ,λογω μεταχειρισμενου,και καταγωγης (κινεζικο),εμαθες,δεν σε νοιαζει πολυ,αν σου επεσε η το γρατζουνισες, (ανωδυνα) ,και το πουλησες αργοτερα για κατι αλλο καλυτερο ,μεγαλυτερο,και αν θες και καινουργιο.Ξεκινα,σιγα-σιγα,και δεν θα μετανοιωσεις.Ο ενθουσιασμος, και η βιασυνη λογω αυτου,συνηθως κανουν περισσοτερο κακο παρα καλο,στον χωρο της μοτοσυκλεττας.Γνωμη μου μετα απο 48 χρονια εμπειριας στον χωρο της μοτο.

Nostradamus
30/10/2024, 13:12
Να την πω και εγώ την παπατζα μου.. Παίρνεις Α2 ναι? Ναι..
Έχεις εικόνα τι θες να κάνεις περίπου ναι? Ναι..
Έχεις τον σωματοτυπο να υποστηρίξεις πάνω από παπι/σκούτερ κτλ Ναι? Ναι..
Παραδειγμα: Το RE himalayan 411 το προηγούμενο έχει 21 άλογα από 400cc..και τα αντίστοιχα που φοράνε τον ίδιο κινητήρα.. είναι μοτοσυκλέτες με απόλυτες επιδόσεις μικρού σκούτερ. Άλλη αίσθηση στον δρόμο και συμπεριφορά όμως..
Για την χρήση που περιγράφεις δεν θα πήγαινα σε 150cc... θα πήγαινα στην πιο άνετη μοτοσυκλέτα που μπορώ νόμιμα να αγοράσω και με κάνει να αισθάνομαι άνετα όταν την μετακινώ στατικά ως απολύτως νέος αναβάτης..

Bowleno
30/10/2024, 15:47
1600

Άρα, ότι σου είπε ο Phantom.....