View Full Version : Tracer 9 / 9GT / 9GT+ και Y-amt (αυτόματο ντε)
basilis_k6
29/10/2024, 21:38
https://www.youtube.com/watch?v=7PaWOLjJlnc
η yamaha επαθε bmw και κατέστρεψε τη μουρη του tracer. πως παιρνανε αυτες οι ιδεες στην παραγωγη ενας θεος ξερει...
το σχολιο του yt με καλυπτει απολυτα
Designer should lose his job....
μιλαμε για ασΚημια οχι αστεια
https://www.youtube.com/watch?v=wLg04uu2j2o&ab_channel=wokrone
giorgosb
30/10/2024, 08:53
- Νέοι προβολείς τύπου LED Matrix στις εκδόσεις GT και GT+ *
- Ρυθμιζόμενη με το χέρι ζελατίνα σε 10 βαθμίδες και εύρος 50 χιλιοστά στο απλό μοντέλο. Στα μοντέλα GT και GT+ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και σε εύρος 100 χιλιοστών
- Νέο υποπλαίσιο ελαφρύτερο κατά 150 γραμμάρια και μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά
- Σέλα ελαφρώς ψηλότερη στα 845 χιλιοστά, ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ύψους
- Οθόνη TFT 7 ιντσών για τις ενδείξεις (κοινή σε όλα τα μοντέλα της σειράς)
- Όλα τα μοντέλα έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB – στα μοντέλα GT και GT+ ηλεκτρονικές-ημιενεργητικές με το σύστημα KADS
- Χρήση αλυσίδας «χαμηλής συντήρησης» από την DID
- Νέοι τροχοί Spin Forged για μείωση ροπής αδράνειας και μη αναρτώμενης μάζας (μαζί με τα λάστιχα, έχουμε μείωση 200 γραμμαρίων εμπρός και 300 πίσω)
- Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 212 κιλά
- Adaptive Cruise Control (έκδοση GT+)
- Σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, μέσω του πίσω ραντάρ
- Μπορεί να εξοπλιστεί παράλληλα και με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Y-AMT
* Σχετικά με τα φώτα LED Matrix, από την Yamaha:
«Αποτελούμενη από μια μήτρα πολλαπλών λυχνιών LED μεσαίας και μεγάλης σκάλας συνδεδεμένων με μια κάμερα που είναι ενσωματωμένη στο επάνω μέρος του συγκροτήματος προβολέων, η τεχνολογία ανιχνεύει αυτόματα την περιβάλλουσα κυκλοφορία, τις φυσικές πηγές φωτός και τις καιρικές συνθήκες. Βάσει των παραπάνω, η φωτεινότητα και η κατανομή του φωτός ρυθμίζεται αυτόματα, ώστε να παρέχεται η βέλτιστη ορατότητα ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα αυξάνει τη σιγουριά του αναβάτη κατά την οδήγηση τη νύχτα, κατανέμοντας το φως με τέτοιον τρόπο ώστε να διασφαλίζει ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου δεν θαμπώνονται, ενώ προσαρμόζει τη φωτισμένη περιοχή για τον αναβάτη. Η διάταξη προβολέων LED Matrix συνεργάζεται με την IMU έξι αξόνων για τη ρύθμιση της δέσμης φωτός όταν εντοπίζεται γωνία κλίσης επτά μοιρών ή περισσότερο, δημιουργώντας μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης.»
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/39860-yamaha-tracer-9-2025-erxetai-olofresko-kai-imiaftomato)
457448
457449
457450
457451
457452
457453
457454
457455
457456
harris_x
30/10/2024, 09:04
φακ!
Έγινε trend... :facepalm:
karellen
30/10/2024, 09:08
Εμένα μου θυμίζει πιο πολύ ΜΤ-10,πιθανόν να προετοιμάζουν οπτικά το έδαφος για Tracer 10.
CorpseAlive
30/10/2024, 09:29
- Νέοι προβολείς τύπου LED Matrix στις εκδόσεις GT και GT+ *
- Ρυθμιζόμενη με το χέρι ζελατίνα σε 10 βαθμίδες και εύρος 50 χιλιοστά στο απλό μοντέλο. Στα μοντέλα GT και GT+ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και σε εύρος 100 χιλιοστών
- Νέο υποπλαίσιο ελαφρύτερο κατά 150 γραμμάρια και μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά
- Σέλα ελαφρώς ψηλότερη στα 845 χιλιοστά, ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ύψους
- Οθόνη TFT 7 ιντσών για τις ενδείξεις (κοινή σε όλα τα μοντέλα της σειράς)
- Όλα τα μοντέλα έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB – στα μοντέλα GT και GT+ ηλεκτρονικές-ημιενεργητικές με το σύστημα KADS
- Χρήση αλυσίδας «χαμηλής συντήρησης» από την DID
- Νέοι τροχοί Spin Forged για μείωση ροπής αδράνειας και μη αναρτώμενης μάζας (μαζί με τα λάστιχα, έχουμε μείωση 200 γραμμαρίων εμπρός και 300 πίσω)
- Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 212 κιλά
- Adaptive Cruise Control (έκδοση GT+)
- Σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, μέσω του πίσω ραντάρ
- Μπορεί να εξοπλιστεί παράλληλα και με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Y-AMT
* Σχετικά με τα φώτα LED Matrix, από την Yamaha:
«Αποτελούμενη από μια μήτρα πολλαπλών λυχνιών LED μεσαίας και μεγάλης σκάλας συνδεδεμένων με μια κάμερα που είναι ενσωματωμένη στο επάνω μέρος του συγκροτήματος προβολέων, η τεχνολογία ανιχνεύει αυτόματα την περιβάλλουσα κυκλοφορία, τις φυσικές πηγές φωτός και τις καιρικές συνθήκες. Βάσει των παραπάνω, η φωτεινότητα και η κατανομή του φωτός ρυθμίζεται αυτόματα, ώστε να παρέχεται η βέλτιστη ορατότητα ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα αυξάνει τη σιγουριά του αναβάτη κατά την οδήγηση τη νύχτα, κατανέμοντας το φως με τέτοιον τρόπο ώστε να διασφαλίζει ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου δεν θαμπώνονται, ενώ προσαρμόζει τη φωτισμένη περιοχή για τον αναβάτη. Η διάταξη προβολέων LED Matrix συνεργάζεται με την IMU έξι αξόνων για τη ρύθμιση της δέσμης φωτός όταν εντοπίζεται γωνία κλίσης επτά μοιρών ή περισσότερο, δημιουργώντας μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης.»
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/39860-yamaha-tracer-9-2025-erxetai-olofresko-kai-imiaftomato)
457448
457449
457450
457451
457452
457453
457454
457455
457456
Μου θυμίζει τα προβολακια από αλί εξπρές που βάζουν όλοι οι on/off κατά δεκάδες πάνω στις μηχανές και φαίνονται σαν mini Scania
giorgosb
30/10/2024, 09:38
Εμένα μου θυμίζει πιο πολύ ΜΤ-10,πιθανόν να προετοιμάζουν οπτικά το έδαφος για Tracer 10.
Η λογική λέει ότι θα πρέπει να βγει και ένα Tracer 10, για να σταθεί απέναντι στα GSX-S1000GX και XR1000.
Τιμολογιακά όμως, αν σκεφτούμε ότι το τωρινό GT+ έχει 17.150€, το νέο GT+ Y-AMT πιστεύω θα αγγίζει τις 20.000€.
Δεν ξέρω αν την παίρνει να βγάλει ένα 10άρι Tracer στα 25.000€ πχ.
karellen
30/10/2024, 09:43
Σωστό αυτό που λες Γιώργο αλλά υπάρχει και κάτι άλλο.
Αν βγάλει 10 θα 'κάψει' σε πωλήσεις το 9 (το οποίο πουλάει σα ζεστό ψωμί).
Τι είν' τούτο ρε παιδιά, είναι δυνατόν;! :eek:
Ενώ το μούτρο γενικά είναι ΟΚ, αυτή η συγκέντρωση των φωτιστικών σωμάτων με ξενίζει. Άσε που που τα κύρια φωτιστικά μου θυμίζουν φανάρια volvo/mercedes των 80ς. Τα cornering πιο κάτω θα κάνουν δουλεία, έτσι είναι και στο νέο 1390 Super Adventure.
Αξιόλογο σύνολο πάντως, αντιπαραθέτει την τεχνολογία απέναντι στα γκάζια του Suzuki.
DoctoR_k6
30/10/2024, 09:57
Το ξεφτιλισανε με τα φωτα!!
Ειναι να μην εχει δικαιο ο Basilis να γκρινιαζει μετα?
Ελεος ρε Γιαμαχα.
harris_x
30/10/2024, 10:00
Το ξεφτιλισανε με τα φωτα!!
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα μηχανάκια χωλαίνουν σε αυτό τον τομέα, καιρός ήταν να ασχοληθούν.
Το πρόβλημα είναι ότι η λύση που προτείνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν είναι και όμορφη.
BTW τα cornering lights που είχε το Super Adventure ήταν αρρώστια :heartpound:
CorpseAlive
30/10/2024, 10:03
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα μηχανάκια χωλαίνουν σε αυτό τον τομέα, καιρός ήταν να ασχοληθούν.
Το πρόβλημα είναι ότι η λύση που προτείνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν είναι και όμορφη.
BTW τα cornering lights που είχε το Super Adventure ήταν αρρώστια :heartpound:
True τα cornering lights ήταν τόσο σωστά που έβλεπα και εγώ όσο ήμουν πίσω από τον Χάρη στο ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ και ΚΛΕΙΣΤΟ στροφιλίκι της Αρκαδίας.
(και είναι κάτι που ψάχνω να βρω λύση στο δικό μου μεκανάκι, προσωπικά δεν θα με ένοιαζε αν ήταν πιο άσχημο αν μπορούσα να έχω αυτή την δυνατότητα. )
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα μηχανάκια χωλαίνουν σε αυτό τον τομέα, καιρός ήταν να ασχοληθούν.
Το πρόβλημα είναι ότι η λύση που προτείνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν είναι και όμορφη.
BTW τα cornering lights που είχε το Super Adventure ήταν αρρώστια :heartpound:
Ναι και υπό αυτό το πρίσμα μου αρέσει το MT, μοίάζει επιτέλους τεχνικό μηχανάκι και όχι καφετέριας.
Mastrojohnny
30/10/2024, 10:19
Ενώ το μούτρο γενικά είναι ΟΚ, αυτή η συγκέντρωση των φωτιστικών σωμάτων με ξενίζει. Άσε που που τα κύρια φωτιστικά μου θυμίζουν φανάρια volvo/mercedes των 80ς. Τα cornering πιο κάτω θα κάνουν δουλεία, έτσι είναι και στο νέο 1390 Super Adventure.
Αξιόλογο σύνολο πάντως, αντιπαραθέτει την τεχνολογία απέναντι στα γκάζια του Suzuki.
Σα να λέμε η Γεωργία Βασιλειάδου είχε όμορφα φρύδια δηλαδή!
basilis_k6
30/10/2024, 10:26
Εμένα μου θυμίζει πιο πολύ ΜΤ-10,πιθανόν να προετοιμάζουν οπτικά το έδαφος για Tracer 10.
Δεν έχει λογο να βγάλει μτ10 γιαυτο και φορτωσε το 09. Ολες οι εταιριες εχουν ενα καλο μοντελο που εχει πιασει εναν ειδικο χωρο και πουλαει δυνατα χωρις αντιπαλο. Της yamaha ειναι το t9
457463
457464
Μάλλον το σχεδιαστή της Kove είχαν στο μυαλό τους,
Πάντως και το άσχημο στα μάτια κάποιου είναι ωραίο.
Εάν στη μικρή σκάλα ανάβει το ένα κύριο προβόλι όπως στα τωρινά Τ9, θα είναι για φάπες με τόσο καθρέφτη που το φόρτωσαν.
Έχω δει πολλούς που κυκλοφορούν μέρα με τα μεγάλα αναμμένα για να δείχνει ομοιόμορφο. Κι εγώ πολλές φορές το έχω σκεφτεί.
Πάντως στο Tracer 2023 που είχε φίλος και συνταξιδεψαμε βράδυ, τα φώτα ήταν πάρα πολύ καλά.
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα μηχανάκια χωλαίνουν σε αυτό τον τομέα, καιρός ήταν να ασχοληθούν.
BTW τα cornering lights που είχε το Super Adventure ήταν αρρώστια :heartpound:
Στο Super Adventure που οδήγησες όπως και στο δικό μου, τα cornering φώτα είναι ενσωματωμένα στο φανάρι ενώ στο νέο 1390 είναι ξανά σε ξεχωριστο φωτιστικό σώμα πιο χαμηλά όπως στο 1290 Super Adventure T. Θεωρώ ότι θα έχουν ακόμα καλύτερη λειτουργία!
Road Pirat
30/10/2024, 12:28
Αντί να τα βάλεις έξτρα από το ebay το παίρνεις έτοιμο από την Yamaha
RaGe_Raptor
30/10/2024, 14:26
μπορεί να μην βλέπεται , όμως σίγουρα θα βλέπεις!
μπορεί να μην βλέπεται , όμως σίγουρα θα βλέπεις!
Το αυτό, τους νοιάζει να βλέπεις τον δρόμο και όχι αυτό....στην χειρότερη, όταν ξεκαβαλάς κουκουλώνεις το μούτρο με καμιά σακούλα, ας πουμε :cry:
:lol:
RaGe_Raptor
30/10/2024, 15:44
Το αυτό, τους νοιάζει να βλέπεις τον δρόμο και όχι αυτό....στην χειρότερη, όταν ξεκαβαλάς κουκουλώνεις το μούτρο με καμιά σακούλα, ας πουμε :cry:
:lol:
Κουκουλωνεις μούτρο πριν κατέβει το stand :bawl:
ratamahatta
30/10/2024, 19:04
μπορεί να μην βλέπεται , όμως σίγουρα θα βλέπεις!
:lol:
Πάντως μιλάμε για χάλι μπροστά, και για να τα λέμε όλα , αν το βγαζε κανένας κινέζους αυτό το μούτρο θα τον σταυρώναμε και με το δίκιο μας
Πλέον κονταροχτυπιούνται bmw -Yamaha στα ίσα πιστεύω
basilis_k6
30/10/2024, 19:51
:lol:
Πάντως μιλάμε για χάλι μπροστά, και για να τα λέμε όλα , αν το βγαζε κανένας κινέζους αυτό το μούτρο θα τον σταυρώναμε και με το δίκιο μας
Πλέον κονταροχτυπιούνται bmw -Yamaha στα ίσα πιστεύω
και εμεις εδω αυτο καναμε. δεν ειναι μουρη μηχανης αυτη, φορτηγου ειναι. μονο το "ο Στελάρας ζει" και ενας ξυλινος σταυρος σε μεγεθος XL λείπει για να ειναι έτοιμο για μεταφορά λαχανικων.
doctor_john
30/10/2024, 20:23
457463
457464
Μάλλον το σχεδιαστή της Kove είχαν στο μυαλό τους,
Πάντως και το άσχημο στα μάτια κάποιου είναι ωραίο.
Όποιος σχεδίασε το kove χρησιμοποίησε ένα (1) σχέδιο φώτα στην όψη.
Τρία (3) διαφορετικά σχέδια σε ζευγάρια είναι ανωμαλία.
Δεν ταιριάζουν τα φιλοσοφικά σε αυτό. Είναι λάθος επιτηδευμένο, κάτι σαν προσβολή.
Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που αυθόρμητα θα χαρεί με αυτή την εικόνα.
υγ: αυτό το ταπεράκι εκεί ανάμεσα που ήταν τόσο απαραίτητο, κόστιζε πολύ να έχει
ένα σχέδιο ή νόμισαν πως αν το αφήσουν σκέτο θα κρυφτεί με 8 αιχμές στην φόρμα του, στο κέντρο της μοτό..
Όντως ρε παιδιά κυκλοφορεί να το αγοράσει κόσμος; μήπως είναι σαν την έκδοση με τους δύο τροχούς μπροστά;
grinderx
30/10/2024, 20:39
και εμεις εδω αυτο καναμε. δεν ειναι μουρη μηχανης αυτη, φορτηγου ειναι. μονο το "ο Στελάρας ζει" και ενας ξυλινος σταυρος σε μεγεθος XL λείπει για να ειναι έτοιμο για μεταφορά λαχανικων.
:roflmao:
Το Tracer 900 του 2017 μου άρεσε πάρα πολύ. Ακόμα και το πρώτης γενιάς GT.
Κατόπιν η Yamaha πήρε την απόφαση ότι το μηχανάκι θα πουλάει κυρίως σαν τουριστικό, το βελτίωσε προς αυτή την κατεύθυνση και έχασε την ομορφιά του.
doctoras
30/10/2024, 20:56
457475
Λίγο πολύ όλα τα μοντέρνα οχήματα έτσι είναι,
προς τι η έκπληξης;;;
Λίγο πολύ όλα τα μοντέρνα οχήματα έτσι είναι,
προς τι η έκπληξης;;;
Δεν είναι πάντα έτσι.
Αυτά που βγάζουν βλάβες συνήθως είναι όμορφα. :D
doctor_john
31/10/2024, 09:57
Αυτό είναι μάλλον το πρόβλημα. Δεν είμεθα μοΔερνοι! :lol:
Μάλλον η υπερβολική επικοινωνία στρεβλώνει την εικόνα του σύγχρονου.
Το ότι παρουσιάζεται ένα λάθος δεν σημαίνει για κανένα λόγο πως έχει κάποια αξία ή νόημα να προωθηθεί σαν νεωτερισμός.
Vassilis
02/11/2024, 17:06
https://www.youtube.com/watch?v=7PaWOLjJlnc
η yamaha επαθε bmw και κατέστρεψε τη μουρη του tracer. πως παιρνανε αυτες οι ιδεες στην παραγωγη ενας θεος ξερει...
το σχολιο του yt με καλυπτει απολυτα
Τι BMW, Suzuki πες καλύτερα και ΚΤΜ. Τα BMW της συγκεκριμένης κατηγορίας τουλάχιστον είναι κουκλιά :pink:
giorgosb
05/11/2024, 09:09
Οι τιμές στην Αυστρία ορίζονται ως εξής:
Yamaha Tracer 9 2025, χειροκίνητο: 13.899 ευρώ
Yamaha Tracer 9 2025, Y-AMT: 15.399 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025 χειροκίνητη: 17.699 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025, Y-AMT: 19.199 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT+ 2025, Y-AMT αποκλειστικά: 21.199 ευρώ
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/39923-yamaha-tracer-9-2025-timi-protes-endeikseis-apo-evropi)
Οι τιμές στην Αυστρία ορίζονται ως εξής:
Yamaha Tracer 9 2025, χειροκίνητο: 13.899 ευρώ
Yamaha Tracer 9 2025, Y-AMT: 15.399 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025 χειροκίνητη: 17.699 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025, Y-AMT: 19.199 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT+ 2025, Y-AMT αποκλειστικά: 21.199 ευρώ
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/39923-yamaha-tracer-9-2025-timi-protes-endeikseis-apo-evropi)
Κατσε ... απο 17.150 που βλεπω οτι εχει σημερα το Yamaha Tracer 9 GT+ παμε στα 21.199 ;
giorgosb
05/11/2024, 10:24
Κατσε ... απο 17.150 που βλεπω οτι εχει σημερα το Yamaha Tracer 9 GT+ παμε στα 21.199 ;
Δεν είναι τιμές Ελλάδας:
Οι τιμές στην Αυστρία
Σε μάς ίσως έρθει κ πιο πάνω.
nikoloulop
05/11/2024, 10:45
Δεν είναι τιμές Ελλάδας:
Σε μάς ίσως έρθει κ πιο πάνω.
Δεν νομίζω πάντα στην Αυστρία είναι πιο ακριβες οι τιμές απο όλη την Ευρώπη.
Βγήκαν οι τιμές Ιταλίας οι οποίες είναι πολύ κοντά στο περσινό μοντέλο για το απλό και το GT:
Tracer 9: 12.199 με AMT 13.399
Tracer 9GT: 15.399 με AMT 15.399
Tracer 9 GT+ 18.599
Ως κάτοχος του 2022 και έχοντας κάνει 19κ χιλιόμετρα θεωρώ ότι το μηχανάκι είναι βελτιωμένο ακριβώς εκεί που πονούσε :
- Σέλα ( ιδιαίτερα η κλίση προς τα κάτω)
- Ανεμοκάλυψη
- Φώτα
- Οθόνη οργάνων
Η εμφάνιση όντως είναι περίεργη αλλα ας περιμένουμε να το δούμε απο κοντά καθώς και για το 2021-2024 μοντέλο είχαμε τα ίδια σχόλια στην αρχή και μετά κατέληξε best seller :P
AUFGEBRACHT
05/11/2024, 17:52
457475
457754
basilis_k6
05/11/2024, 22:57
ισως το μονο μηχανακι που μετανιωσα που δεν αγορασα ηταν το πρωτο tracer. με το κοντο μεταξονιο που κουναγε μεν αλλα ηταν πολυ πιο παιχνιδιαρικο απο τα επομενα που αρχισαν να γινονται τουρερ και κατεληξε πλεον να ειναι μινι goldwing.
Οι τιμές στην Αυστρία ορίζονται ως εξής:
Yamaha Tracer 9 2025, χειροκίνητο: 13.899 ευρώ
Yamaha Tracer 9 2025, Y-AMT: 15.399 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025 χειροκίνητη: 17.699 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT 2025, Y-AMT: 19.199 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT+ 2025, Y-AMT αποκλειστικά: 21.199 ευρώ
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/39923-yamaha-tracer-9-2025-timi-protes-endeikseis-apo-evropi)
πολύ καλές , προσφέρει και το αυτόματο κιβώτιο, μεγαλύτερη ανεμοκάλυψη , δεδομένα καλό το μοτέρ, όρεξη να έχει κανείς να γράψει χλμ
Χάλια μούτρο από μένα.
https://youtu.be/Xen8kMmSo94?si=VGu3JpzBjRkszR2I
basilis_k6
10/11/2024, 14:59
ειδε το μουτρο η ακραποβιτς και λεει ετσι ειστε? τωρα θα κανω και μια εξατμιση το ίδιο χαλια με τη μαπα σας :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=U_i4ngc9IsY
Όλοι ονειρευόμαστε μια akrapovic "μελιτζάνα" για τα gen 3 Tracer 9. Αυτοί όμως την έκαναν "μορταδέλα". Άσε που πρέπει να βγάλεις και το διπλό stand απ' ότι φαίνεται λόγω μεγέθους. Που δεν παίζει για κανένα λόγο.
Με τη μαμά θα μείνουμε που κάνει και ωραίο θόρυβο.
Πιθανολογώ ότι θα υπάρχει έκδοση που διατηρεί το κεντρικό σταντ (μάλλον μακριά όπως στο τωρινό gen3), αλλιώς μεγάλο φάουλ.
πολύ πιο ωραίες αυτές στο πλάι.
Η εν λόγω Akrapovic και η εργοστασιακή διεκδικούν πρώτο βραβείο χρηστικού θερμοσίφωνα :lol:
πολύ πιο ωραίες αυτές στο πλάι.
Για να χωράνε οι πλαϊνές βαλίτσες, καταλήγει πολύ χαμηλά κι εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει. Προτιμώ τον θερμοσίφωνα από κάτω.
Σε κάποιον που είδα με custom λαιμούς, που την έβγαζε προς τα πάνω μετά το πατάκι του συνοδηγού, ήταν σαφώς καλύτερα.
για τέτοιου τύπου δε λέμε? Σαφώς και για βαλίτσες αλλά συνολικά δε βλέπω κάτι εξτρίμ, νορμάλ φαίνεται. Γούστα είναι αυτά βέβαια.
https://www.tecnomoto.gr/el/ejatmish-akrapovic-s-y9r14-apc-tracer-9-gt-21-23-carbon-s-y9r14-apc.html
https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Images/21246/ab862bef-abbf-41ab-bb06-37e44f1bd7d0.png
νομίζω διατηρείται και το κεντρικό σταντ
Για το stand έγινε αναφορά για την νέα Akrapovic. Όχι για την πλαϊνή.
Σωστά. Γούστα είναι. Εγώ προτιμώ το κάτω. Γι αυτο ψάχνω/ουμε στυλ "μελιτζάνα".
458065
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.